Vooral als hij bier gaat zitten zuipen in beeld terwijl jij met zijn dochter zit te webcammen, en je hebt zelf geen bierquote:Op zondag 29 februari 2004 15:18 schreef Howlin_Mad het volgende:
Heb een keer vader van een vriendin gehad, had ik op een gegeven moment wel door maar is soms best vervelend
hoezo? zat ie dan te faken dat ie zn dochter was oidquote:Heb een keer vader van een vriendin gehad, had ik op een gegeven moment wel door maar is soms best vervelend
Dat heb ik ook gehad. Zat met een maat te chatten over mn vriendin, bleek het zn moeder te zijnquote:Op zondag 29 februari 2004 16:49 schreef Luuksor het volgende:
Deze computer is beveiligd met een wachtwoord, net als mn MSN.. en mensen merken et meteen als ik het zelf nie ben.. Maar heb idd weleens dat ik een heel gesprek begin met iemand en dat ik er achter kom dat ik net mn verhalen over dat lekkere wijf van gister aan de moeder van een vriend vertelde.. dat soort zooi..
Dus die heb je toen ook maar gepakt?quote:Op zondag 29 februari 2004 15:15 schreef Pred het volgende:
Haha! Schamen! Ik heb het 1 keer gehad! Gelukkig was die moeder een beetje hetzelfde als haar dochter...
Dan zet ik snel mijn status op afwezig en doe ik alsof ik weg benquote:Op zondag 29 februari 2004 15:14 schreef hace_x het volgende:
Je spreekt iemand aan op MSN, blijk je plotseling met haar moeder te praten.
Wat doe je?
quote:Op zondag 29 februari 2004 22:18 schreef yogidrink het volgende:
ja ik had dat je automatisch aanmeld bij msn als je comp. opstart en me moeder ging op me pc.
En toen ging een meisje van vakantie praten.
de rest wil je niet weten.!!!!
![]()
Doortastend suquote:Op zondag 29 februari 2004 15:15 schreef SuperUli het volgende:
Blokken en deleten..
ja... leg dat maar eens uit!quote:Op maandag 1 maart 2004 14:38 schreef 5_Dollar_Ho het volgende:
Een keer meegemaakt, toen vroeg ik aan een vriend of ie vanavond meeging naar de coffeeshop, zat z'n moeder erachter
Vind ik ook zo moeilijk, dat stemmen herkennen.quote:Op maandag 1 maart 2004 20:51 schreef Bo_ het volgende:
Ik heb zoiets ook wel eens gehad, maar dan via de telefoon![]()
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op MSN bent. Hij gaat zo:quote:Op maandag 1 maart 2004 14:45 schreef AsschenSukar het volgende:
daar komt ie: "mijn msn, wat doe je?"
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op MSN bent. Hij gaat zo:
[sjabloontje]
quote:Op zondag 29 februari 2004 17:17 schreef piere het volgende:
ik nheb meestal dat het opeens de dochter is....
Hij staat in ONZ, mallerdquote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Het beste topic ooit in GC
Hij was begonnen in GC, anders had ik 'm nooit gezienquote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij staat in ONZ, mallerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |