Bij deze een real-life foto, de broek is inderdaad echt licht zoals je kan zien. Ik heb hem voor 120 of 130 euro gekocht bij de Score in Rotterdam.quote:Op maandag 21 juni 2004 13:13 schreef Ickeane het volgende:
Iemand die hier een real life foto van heeft? of me kan vertellen of hij net zo licht is?
In Den Haag, bij Bendorff (of Baretta ik haal ze snel door elkaar) zag ik Nudie shirts vanaf 22 euro.quote:Op maandag 2 augustus 2004 05:20 schreef michiel_merk het volgende:
[afbeelding]
shirts zijn er beter op geworden
prijs was maar 40 euro (normaal 60)![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:18 schreef Virus.NL het volgende:
Ik heb in Portugal op de markt een Nudie -shirt gekocht
7euro50 [afbeelding]
ik zal binnenkort even een fototje maken
Ik heb die volgens mij gezien in Den Haag bij de Bendorf of Baretta. Weet het eigenlijk niet zeker, zal het anders deze week voor je checken.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 16:27 schreef Black-Hole het volgende:
Vandaag een nieuwe broek en 2 shirts gekocht, nu zat er in de broek een boekjej met de collectie. Achterin dat boekje staat ook een Amnysty shirt die door Nudie gemaakt is. Nu wil ik deze heel graag hebben maar weet iemand waar die te krijgen is?
of ze zijn nepquote:Op zondag 22 augustus 2004 17:09 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
[afbeelding]
Volgens mij zijn het gewoon afgekeurde shirtjes die rechtstreeks uit de fabriek komen, want ze zijn precies hetzelfde als de originele shirtjes.
Ik bezorg zelf ook oa. Nudie Jeans bij winkels en samen met een winkelier hebben we de shirts vergeleken, maar er zit geen verschil in. Daarom denk ik dat het gewoon afgekeurde (B-keus) shirts uit de fabriek zijn.quote:Op zondag 22 augustus 2004 19:19 schreef itsontoday het volgende:
[..]
of ze zijn nep
Dat zou perfect zijnquote:Op zondag 22 augustus 2004 17:11 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik heb die volgens mij gezien in Den Haag bij de Bendorf of Baretta. Weet het eigenlijk niet zeker, zal het anders deze week voor je checken.
Ik heb het vandaag gecheck (in Den Haag)t:quote:Op zondag 22 augustus 2004 19:43 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Dat zou perfect zijn![]()
die broek hebk ookquote:Op maandag 2 augustus 2004 17:13 schreef Maikey het volgende:
Heb weer wat leuks gezien![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat shirt is alleen moeilijk te vinden. (iemand die toevallig ergens gezien)quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:24 schreef laidback het volgende:
[..]
die broek hebk ookgoede smaak heb jij. mooi shirtje ook:)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |