Dit deel daarentegen.quote:Op zondag 29 februari 2004 11:48 schreef Insomaniac het volgende:
Vorige deel was toch niet oneindig..
Hoi.quote:Op zondag 29 februari 2004 11:49 schreef Conflict het volgende:
Hoi
Gelukkig maar, 20 pagina's ofzo, fuckte de layout nogal up.quote:Op zondag 29 februari 2004 11:48 schreef Insomaniac het volgende:
Vorige deel was toch niet oneindig..
Je topic was kut?quote:Op zondag 29 februari 2004 15:33 schreef Knoxville1985 het volgende:
Waarom krijg ik zo snel een slotje?
Yeeh, een topic over mij en dan een slotjequote:Op zondag 29 februari 2004 14:41 schreef Conflict het volgende:
waarom is mijn topic dicht?
Nee, niet eens!quote:Op zondag 29 februari 2004 15:34 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Je topic was kut?
Maar het was een 'het grote van-alles-en-nog-wat topic'. Kunnen wij over van alles praten!quote:Op zondag 29 februari 2004 15:39 schreef Insomaniac het volgende:
Uli heeft gelijk. OP was bagger, reacties waren bagger, kortom, slotje.
En over welke heb je het nu precies? Dat naamtopic wat Conflict voor je had geopend? Als je over vanalles en nog wat wil praten, moet je eens in GC kijken, daar lopen heel veel leuke topics waar over van alles en nog wat gepraat wordt.quote:Op zondag 29 februari 2004 15:42 schreef Knoxville1985 het volgende:
[..]
Maar het was een 'het grote van-alles-en-nog-wat topic'. Kunnen wij over van alles praten!
Mmmmm ok,quote:Op zondag 29 februari 2004 15:47 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En over welke heb je het nu precies? Dat naamtopic wat Conflict voor je had geopend? Als je over vanalles en nog wat wil praten, moet je eens in GC kijken, daar lopen heel veel leuke topics waar over van alles en nog wat gepraat wordt.
Da allernieuwste stickyquote:Op zondag 29 februari 2004 15:51 schreef JaWi het volgende:
Inso
Welke sticky, het stikt hier van de stickys
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |