Bager van een mod in R&P ??quote:Op zondag 29 februari 2004 01:56 schreef vosss het volgende:
Holy fuck static, ben je nu aant baggeren in serieuze fora of is dit echtwaar?!
Heej, ik zit in de knoop met mijn gevoelens en je gaat twijfelen. Reageer dan niet.quote:Op zondag 29 februari 2004 01:56 schreef vosss het volgende:
Holy fuck static, ben je nu aant baggeren in serieuze fora of is dit echtwaar?!
Nou, ik zag een onwijs lekkere vent vanmiddag en toen begon ik te twijfelen.quote:Op zondag 29 februari 2004 01:58 schreef Godlike02 het volgende:
Maar wat brengt je op het idee?
Ben je verliefd?
Of weet je het nog niet?
Een kennis van me is ook homoquote:Op zondag 29 februari 2004 02:01 schreef DarkElf het volgende:
Het zet je leven aardig op zijn kop denk ik.
Heb je al gelijkgestemden gezocht, op inet ofzo?
Zelfde ervaren? Misschien kunnen we dat delen.quote:Op zondag 29 februari 2004 02:03 schreef Cynix ® het volgende:
Dus toch.
* Cynix ® is niet verbaasd.
Ik denk dat ie het idd daarvoor doetquote:Op zondag 29 februari 2004 02:05 schreef nozem het volgende:
Homo's moeten er ook zijn, anders komen er veel te veel mensen bij, en da's nie goed
Dude, super dat je dit zomaar eruit gooit.quote:Op zondag 29 februari 2004 01:57 schreef static het volgende:
[..]
Heej, ik zit in de knoop met mijn gevoelens en je gaat twijfelen. Reageer dan niet.
quote:Op zondag 29 februari 2004 02:06 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dude, super dat je dit zomaar eruit gooit..
Maar hoezo zou je homo zijn? Misschien ben je gewoon bi. Het maakt verder toch niet uit of je op mannen valt of is dit gewoon ineens te heftig voor je?.
quote:Op zondag 29 februari 2004 02:01 schreef MUUS het volgende:
Zal ik zeggen dat je verliefd op mij bent? De meesten denken toch dak een vent ben.. Kunnen we dat geintje ook weer eens in de wereld hebben.
. Newbies zat.
.
Waarom niet? Omdat het een vent met een grote bek is? Omdat het jouw beeld van hem verstoort?quote:Op zondag 29 februari 2004 02:07 schreef Supaaah het volgende:
Maar ik geloof er geen snars van.
Nope, ik ben geloof ik nog steeds de enige hetero in de crew.quote:Op zondag 29 februari 2004 02:05 schreef static het volgende:
Zelfde ervaren? Misschien kunnen we dat delen.
Ja, het is wel moeilijk om ermee geconfronteerd te worden.quote:Op zondag 29 februari 2004 02:06 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dude, super dat je dit zomaar eruit gooit..
Nee had opeens allemaal fantasieen over hoe het met een man zou zijn, en dat zie ik wel zitten.quote:Maar hoezo zou je homo zijn? Misschien ben je gewoon bi. Het maakt verder toch niet uit of je op mannen valt of is dit gewoon ineens te heftig voor je?.
Ja verliefdheid?quote:Op zondag 29 februari 2004 02:10 schreef static het volgende:
[..]
Ja, het is wel moeilijk om ermee geconfronteerd te worden.
[..]
Nee had opeens allemaal fantasieen over hoe het met een man zou zijn, en dat zie ik wel zitten.
My god.
Wow, geen lullige reacties? Komt de homoofoob niet weer even boven? Stiekem?quote:Op zondag 29 februari 2004 02:10 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nope, ik ben geloof ik nog steeds de enige hetero in de crew.
Maar niettemin moedig dat je dit deelt met ons.
Voor jezelf, ja. Ineens staat alles op z'n kop.quote:Op zondag 29 februari 2004 02:10 schreef static het volgende:
Ja, het is wel moeilijk om ermee geconfronteerd te worden.
Zie het positief : je hebt ineens meer om over te fantaseren.quote:Nee had opeens allemaal fantasieen over hoe het met een man zou zijn, en dat zie ik wel zitten.
My god.
ja. Homo's hebben namelijk geen grote bek, behalve als ze de pijpbitch zijn.quote:Op zondag 29 februari 2004 02:08 schreef MUUS het volgende:
[..]
Waarom niet? Omdat het een vent met een grote bek is? Omdat het jouw beeld van hem verstoort?
Gelukkig denk jij ook niet in hokjes. Dat scheelt.quote:Op zondag 29 februari 2004 02:16 schreef chocolatemoeze het volgende:
[..]
ja. Homo's hebben namelijk geen grote bek, behalve als ze de pijpbitch zijn.
Lekker generaliserend damequote:Op zondag 29 februari 2004 02:17 schreef DarkElf het volgende:
maar alle homo's hebben verstand van mode enz maar jij niet dus...
wat denk je?
echt ?quote:Op zondag 29 februari 2004 02:18 schreef Jools het volgende:
[..]
Lekker generaliserend dame
Hokjes? Nee, ik denk meer aan darkrooms.quote:Op zondag 29 februari 2004 02:17 schreef MUUS het volgende:
[..]
Gelukkig denk jij ook niet in hokjes. Dat scheelt..
Het zou iig niet de eerste keer zijnquote:Op zondag 29 februari 2004 01:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Bagger van een mod in R&P ??![]()
Ik heb ook een neef die op mannen valt. Hoop dat het geen bitch-fight wordt.quote:Op zondag 29 februari 2004 02:15 schreef Toebroodjie het volgende:
Ik zag net je topic en dacht van hij??? Maar mocht het zo zijn, so what? Tegenwoordig is het normaal hoor, maar het kan ook een bevlieging zijn. Wacht het gewoon af.
hehehe toevallig dat ik een familielid heb die homofiel is, hij kwam dat ook na jaren pas achter. Tis moeilijk maar als je het echt bent is het beter als je d`r voor uit komt. Sterkte (als dit geen grap is)quote:Op zondag 29 februari 2004 02:22 schreef static het volgende:
[..]
Ik heb ook een neef die op mannen valt. Hoop dat het geen bitch-fight wordt.
Wie post er nou zaterdag nacht zo'n bericht en die 'grapjes' van de mods doen me ook niet denken dat het serieus isquote:Op zondag 29 februari 2004 02:08 schreef MUUS het volgende:
[..]
Waarom niet? Omdat het een vent met een grote bek is? Omdat het jouw beeld van hem verstoort?
static is een nachtmens, dus?quote:Op zondag 29 februari 2004 02:30 schreef Supaaah het volgende:
[..]
Wie post er nou zaterdag nacht zo'n bericht en die 'grapjes' van de mods doen me ook niet denken dat het serieus is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |