abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17444198
quote:
Op maandag 1 maart 2004 15:44 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Ook als normale burgers. Vanwaar die vraag?
Omdat je het anders niet laat blijken
[..]

Je geeft toe dat je mening racistisch of discriminerend is? Niet best .
Foutje, ik dacht dat het om jou ging.
pi_17444246
quote:
Op maandag 1 maart 2004 15:45 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Omdat je het anders niet laat blijken
Hoe vaak moet ik benadrukken dat ik alleen een hekel heb aan fundamentalistische moslims, niet aan gematigde, liberale moslims? Hoe vaak moet ik benadrukken dat ik alleen een hekel heb aan criminele Turken en Marokkanen, niet aan ze allemaal? .
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
  maandag 1 maart 2004 @ 15:49:37 #203
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_17444281
quote:
Op maandag 1 maart 2004 15:31 schreef Duritz het volgende:

[..]

Puntje walgelijke selectieve verontwaardiging.

Ik hoorde haar ook niet toen er eerder vorig jaar homo's op de Nijl werden opgepakt. Bovendien is Bush wel voor partnerregistratie, wat Amerika nog immer een van de meest progressieve naties maakt qua het omgaan met homo's. Bovendien hoeven homofiele leraren in de VS een stuk minder bang te zijn voor lijf en leden dan in de grote steden.

PvdA op haar best dus.
Nou, het land dat het toonbeeld is van de Westerse beschaving mag je best wijzen op de grove schending van de scheiding tussen kerk en staat, en de behandeling van homofielen als tweederangsburgers.

Misschien moet die moho-posters ook een Amerikaanse versie krijgen.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_17444342
quote:
Op maandag 1 maart 2004 15:49 schreef Sidekick het volgende:
Misschien moet die moho-posters ook een Amerikaanse versie krijgen.
God created Adam and Eve, not Adam and Steve.
pi_17444379
Ik vind dat je kritischer mag zijn op je eigen familie.
pi_17444404
quote:
Op maandag 1 maart 2004 15:53 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

God created Adam and Eve, not Adam and Steve.
God bestaat niet, en mag al helemaal geen rol spelen in de politiek. Scheiding van kerk en staat.
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_17444415
quote:
Op maandag 1 maart 2004 15:47 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Hoe vaak moet ik benadrukken dat ik alleen een hekel heb aan fundamentalistische moslims, niet aan gematigde, liberale moslims? Hoe vaak moet ik benadrukken dat ik alleen een hekel heb aan criminele Turken en Marokkanen, niet aan ze allemaal? .
Wat versta jij onder gematigde, liberale moslims? Moslims die een hoofddoek afkeuren? Daar ben je niet altijd even duidelijk in. Aan de andere kant zeg je ook dat je geen respect hebt voor moslims, fundi of niet. Dat was in een discussie waarin je de profeet als epilepsie patient neerzet en dat je dat wel vindt, maar dat niet durft te uiten in een discussie met moslims IRL. Je hebt een hekel aan criminele Turken en Marokkanen. Moet ik hieruit concluderen dat je geen hekel hebt aan criminelen in het algemeen? Wat je vertelt komt bij mij allemaal een beetje inconsequent over. Je vindt van alles, maar als je puntje bij paaltje zet dan blijkt maar 1% te voldoen aan je criteria om niet te worden gehaat.

Misschien begrijp ik je wel verkeerd, maar dat betwijfel ik. Aangezien je hier al wat langer post en eea wel heel duidelijk naar voren zet. Hetzij onder je eigen naam, hetzij onder je kloonnaam.
pi_17444464
quote:
Op maandag 1 maart 2004 15:55 schreef Monidique het volgende:
Ik vind dat je kritischer mag zijn op je eigen familie.
Oh ja, de mensen in de koloniën creërden werk in Indonesië. De linkse landverraders die ons grondgebied met een handtekening weggaven konden niet bedenken dat met het vertrek van de nederlanders ook het werk en de ondernemers geest vertrok. Tot op heden is het een en al armoe troef daar.

Dat een bende corrupte politici samen met het bedrijfsleven mooie projecten neerzet terwijl de gemiddelde indo nauwelijks veilig kan leven is grofweg schandalig.
pi_17444597
quote:
Op maandag 1 maart 2004 15:59 schreef DrWolffenstein het volgende:
...
.

Ik bedoel dat je kritischer op Amerika mag zijn dan op Egypte, wat mij betreft.
pi_17444604
quote:
Op maandag 1 maart 2004 15:56 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Wat versta jij onder gematigde, liberale moslims? Moslims die een hoofddoek afkeuren?
Neuh. Ze mogen een hoofddoek best goedkeuren van mij, zolang ze vrouwen zonder hoofddoek maar niet uitmaken voor hoeren, dit kledingsstuk niet opdringen aan hun dochter/vrouw en een eventuele dresscode respecteren.
quote:
Daar ben je niet altijd even duidelijk in. Aan de andere kant zeg je ook dat je geen respect hebt voor moslims, fundi of niet. Dat was in een discussie waarin je de profeet als epilepsie patient neerzet en dat je dat wel vindt, maar dat niet durft te uiten in een discussie met moslims IRL.
Jawel, temporaal-kwab epilepsie leg ik uit als een wetenschappelijke verklaring van de visioenen van hun "profeet". Dat niet uiten van een mening had betrekking op het woordje "pedofeet", dat zal ik inderdaad niet gebruiken in een discussie met liberale moslims.

En ik heb nooit gezegd dat ik geen respect heb voor moslims, fundi of niet.
quote:
Je hebt een hekel aan criminele Turken en Marokkanen. Moet ik hieruit concluderen dat je geen hekel hebt aan criminelen in het algemeen?
Jawel. Je vroeg aan mij of ik niet-westerse allochtonen zie als tweederangs burgers, hetgeen niet het geval is. Dit zet ik kracht bij, door te zeggen dat ik alleen een hekel heb aan criminele Turken en Marokkanen, niet aan ze allemaal.
pi_17444623
quote:
Op maandag 1 maart 2004 16:06 schreef Monidique het volgende:

[..]

[afbeelding].

Egypte? Ik heb gelukkig geen familie in moslimlanden. (tenminste, nu niet meer )
  maandag 1 maart 2004 @ 16:09:03 #212
52589 sjun
uit solidariteit
pi_17444641
quote:
Op maandag 1 maart 2004 15:56 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]
--knip--
Wat je vertelt komt bij mij allemaal een beetje inconsequent over. Je vindt van alles, maar als je puntje bij paaltje zet dan blijkt maar 1% te voldoen aan je criteria om niet te worden gehaat.

Misschien begrijp ik je wel verkeerd, maar dat betwijfel ik. Aangezien je hier al wat langer post en eea wel heel duidelijk naar voren zet. Hetzij onder je eigen naam, hetzij onder je kloonnaam.
Machteldiaanse overpeinzingen?
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_17444748
quote:
Op maandag 1 maart 2004 16:06 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Neuh. Ze mogen een hoofddoek best goedkeuren van mij, zolang ze vrouwen zonder hoofddoek maar niet uitmaken voor hoeren, dit kledingsstuk niet opdringen aan hun dochter/vrouw en een eventuele dresscode respecteren.
Dus je zou in feite geen probleem hebben met zo'n 95% van alle moslims. Dat is goed om te weten.
[..]

Jawel, temporaal-kwab epilepsie leg ik uit als een wetenschappelijke verklaring van de visioenen van hun "profeet". Dat niet uiten van een mening had betrekking op het woordje "pedofeet", dat zal ik inderdaad niet gebruiken in een discussie met liberale moslims.

En ik heb nooit gezegd dat ik geen respect heb voor moslims, fundi of niet.
Dat is geen wetenschappelijke verklaring. Dat is een wetenschappelijke insinuatie. Je weet net zo goed als ik dat er geen enkel medisch bewijs is aan te voeren. De hele theorie berust op insinuaties, bij gebrek aan geloof.
[..]

Jawel. Je vroeg aan mij of ik niet-westerse allochtonen zie als tweederangs burgers, hetgeen niet het geval is. Dit zet ik kracht bij, door te zeggen dat ik alleen een hekel heb aan criminele Turken en Marokkanen, niet aan ze allemaal.
Heb je geen hekel aan criminelen in het algemeen? Vanwaar het onderscheid? Wat is in jouw ogen een crimineel? Ook iemand die 140 rijdt op een 120 weg? Iemand die voor een x bedrag fraudeert bij de belasting?
pi_17445081
quote:
Op maandag 1 maart 2004 16:15 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Dus je zou in feite geen probleem hebben met zo'n 95% van alle moslims. Dat is goed om te weten.
Mits ze niet discrimineren. Een moslim die zijn homozoon verstoot kan op 0,0 respect van mij rekenen.
quote:
Dat is geen wetenschappelijke verklaring. Dat is een wetenschappelijke insinuatie. Je weet net zo goed als ik dat er geen enkel medisch bewijs is aan te voeren. De hele theorie berust op insinuaties, bij gebrek aan geloof.
Net als er geen enkel bewijs is voor de bewering dat Mohammed goddelijke visioenen had. Er is misschien geen waterdicht bewijs voor de temporaal-kwab epilepsie theorie, maar toch hang ik deze theorie aan, bij gebrek aan een betere.
quote:
Heb je geen hekel aan criminelen in het algemeen? Vanwaar het onderscheid? Wat is in jouw ogen een crimineel? Ook iemand die 140 rijdt op een 120 weg? Iemand die voor een x bedrag fraudeert bij de belasting?
Natuurlijk heb ik wel een hekel aan criminelen in het algemeen. Alleen, als iemand aan mij vraagt of ik een hekel heb aan Turken en Marokkanen, zal ik die vraag negatief beantwoorden, met de toevoeging dat ik alleen een hekel heb aan de criminele Turken en Marokkanen.
  maandag 1 maart 2004 @ 16:38:40 #215
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_17445153
quote:
Op maandag 1 maart 2004 16:15 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Dat is geen wetenschappelijke verklaring. Dat is een wetenschappelijke insinuatie. Je weet net zo goed als ik dat er geen enkel medisch bewijs is aan te voeren. De hele theorie berust op insinuaties, zo ook het geloof.
.
  maandag 1 maart 2004 @ 16:44:20 #216
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_17445236
Waarom is het trouwens disrespectvol als iemand beweert dat Mohammed leed aan epilepsie? Als hij dat gelooft, getuigt het juist van disrespect om hem het zwijgen te willen doen opleggen. Zijn geloof is niet meer of minder waard dan die van iemand anders. Net als iemand mag geloven dat Mohammed daadwerkelijk kon babbelen met Allah mag iemand toch ook geloven dat Mohammed een pscyhotische pedo was? .

[ Bericht 8% gewijzigd door Lithion op 01-03-2004 16:45:16 (kleine toevoeging) ]
pi_17445364
quote:
Op maandag 1 maart 2004 16:44 schreef Lithion het volgende:
Waarom is het trouwens disrespectvol als iemand beweert dat Mohammed leed aan epilepsie? Als hij dat gelooft, getuigt het juist van disrespect om hem het zwijgen te willen doen opleggen. Zijn geloof is niet meer of minder waard dan die van iemand anders. Net als iemand mag geloven dat Mohammed daadwerkelijk kon babbelen met Allah mag iemand toch ook geloven dat Mohammed een pscyhotische pedo was? .
En als ik zou geloven dat bijvoorbeeld jouw vader een pedofiel was, is dat dan ook disrespectvol?
  maandag 1 maart 2004 @ 16:51:25 #218
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_17445372
quote:
Op maandag 1 maart 2004 16:06 schreef Monidique het volgende:

[..]

[afbeelding].

Wat een hypocriete onzin.

Maar het toont wel gelijk aan waar de kronkel in de gedachtengang zit.
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
pi_17445401
quote:
Op maandag 1 maart 2004 16:51 schreef Robert_Jensen het volgende:
Waarom?
quote:
Waar?
  maandag 1 maart 2004 @ 16:53:24 #220
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_17445407
quote:
Op maandag 1 maart 2004 16:50 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

En als ik zou geloven dat bijvoorbeeld jouw vader een pedofiel was, is dat dan ook disrespectvol?
Ik geloof niet dat Lithions vader beweert door de aartsengel Gabriel bezocht te zijn, gods boodschapper te zijn, met zwaard mensen oplegt zijn ideeen te volgen, meisjes van 6 trouwt en van 9 neukt, beweert midden in de nacht naar mekka te vliegen (zonder vliegtuig) en ga zo maar door.

Mocht hij dat wel doen, dan mag je em best pedo noemen.
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
  maandag 1 maart 2004 @ 16:54:09 #221
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_17445422
quote:
Op maandag 1 maart 2004 16:52 schreef Monidique het volgende:

[..]

Waarom?
Selectieve verontwaardiging.
quote:
Waar?
Daar.
pi_17445423
quote:
Op maandag 1 maart 2004 16:34 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Mits ze niet discrimineren. Een moslim die zijn homozoon niet accepteert als zijnde homo kan op 0,0 respect van mij rekenen.
Als je dat als extra criterium neemt, dan heb jij dus respect voor zeker 99% van de moslims. Goed om te weten.
[..]

Net als er geen enkel bewijs is voor de bewering dat Mohammed goddelijke visioenen had. Er is misschien geen waterdicht bewijs voor de temporaal-kwab epilepsie theorie, maar toch hang ik deze theorie aan, bij gebrek aan een betere.
Je zou ook neutraal kunnen blijven door te zeggen dat je niet gelooft. Het andere is dat je je slechts wilt profileren als provocateur, aangezien je hetzelfde niet in bijzijn van moslims durft/wilt uiten.
[..]
pi_17445447
quote:
Op maandag 1 maart 2004 16:54 schreef Robert_Jensen het volgende:
Selectieve verontwaardiging.
Waar heb je het over?
quote:
Daar.
.
pi_17445460
quote:
Op maandag 1 maart 2004 16:53 schreef Robert_Jensen het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat Lithions vader beweert door de aartsengel Gabriel bezocht te zijn, gods boodschapper te zijn, met zwaard mensen oplegt zijn ideeen te volgen, meisjes van 6 trouwt en van 9 neukt, beweert midden in de nacht naar mekka te vliegen (zonder vliegtuig) en ga zo maar door.

Mocht hij dat wel doen, dan mag je em best pedo noemen.
Als je kon lezen, had je begrepen dat het over iets heel anders ging. Maar dat verwacht ik niet van een behoorlijke potentieel als jij.
  maandag 1 maart 2004 @ 17:01:34 #225
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_17445543
quote:
Op maandag 1 maart 2004 16:51 schreef Robert_Jensen het volgende:

Bedankt voor de onderbouwing.
Of zelfs maar enige duidelijkheid.

Als ik iemand op straat tegenkom die aan de dikke kant is, en een patatje eet, dan zeg ik niets tegen diegene. Als mijn vader, die een redelijk buikje heeft, flink zit te snabbelen, dan wijs ik hem daar wel op. Dat is niet hypocriet. De relatie van NL met de VS is groot, de verbondeheid is groot. Je zou toch makkelijker kritiek dan heben, omdat landen waar je geen contact mee hebt minder je eigen zaken zijn. Logisch toch?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')