Niet onbekend en niet goed.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 18:57 schreef Apieschapie het volgende:
Spinvis
probeer link is te posten zonder a href ervoor en erachter.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 19:16 schreef grunge-metal het volgende:
hmm met die links werkt nog niet helemaal!! vaag
quote:Op zaterdag 28 februari 2004 18:53 schreef Djaser het volgende:
Neuk! = Nederlandse hiphop en harde gitaar riffs door elkaar, erg grappige teksten
For the alliance als ik dat goed spel. = punk achtig een keer live gezien, ik zou niet weten waar je er iets van kan downloaden maar live klinkt het beter als studio.
Uit Tilburg.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:06 schreef -Marjo- het volgende:
Aantal jaar terug was er de band Mam. Leuke muziek, nooit meer iets van gehoord.
Maternité !!!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Uit Tilburg.
Was erg leuk.
Nummer heette : 'Mam wanneer at ik voor het eerst een broodje pindakaas ?'
Ik ben naar de site geweest en heb even 3 MP3 filetjes gedownload wl een goeie bandquote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:03 schreef Mental_Phoenix het volgende:
The Conjuring. Death/Thrashmetal uit het Noorden van ons land
www.theconjuring.com
Malochiaquote:Op zondag 29 februari 2004 11:51 schreef Elegy het volgende:
* Predella Avant
* The Peoples Republic of Europe
* Herr Migh
* Volksweerbaarheid
* A Challenge of Honour
* 8punkt3
* Yrrwe Zsuzyrrwe
* Silver Phoenix
* H.E.R.R.
* Malochia
* Mutagenesis
* The Dreamside
Ik ga Volksweerbaarheid zien de 12e Maartquote:Op zondag 29 februari 2004 11:51 schreef Elegy het volgende:
* Predella Avant
* The Peoples Republic of Europe
* Herr Migh
* Volksweerbaarheid
* A Challenge of Honour
* 8punkt3
* Yrrwe Zsuzyrrwe
* Silver Phoenix
* H.E.R.R.
* Malochia
* Mutagenesis
* The Dreamside
Das te ver weg voor mijquote:Op zondag 29 februari 2004 12:59 schreef Graveland het volgende:
[..]
Ik ga Volksweerbaarheid zien de 12e Maart
heb de nummers van Buiten Adem maar meteen opgeslagen, rouwe crapquote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:31 schreef Auticia het volgende:
Buiten adem!!! Zij maken riphop.
Muziekjes op www.buitenadem.nl
Dit vijftal, afkomstig uit de windstreken Rotterdam, Den Haag, Hellevoetsluis en Middelharnis heeft zich toegelegd op het produceren van eigen nummers met als belangrijkste doelen het overbrengen van positieve energie op de luisteraar, de mensen aan het dansen krijgen en plezier hebben op het podium. De muziek van Buiten Adem kenmerkt zich door serieuze Nederlandstalige rapteksten gecombineerd met een hechte live band.
Buiten Adem maakt Riphop. Een stijl gebaseerd op hiphop, maar door de verschillende muzikale achtergronden en de gezamenlijke drang om nieuwe wegen te betreden worden invloeden van andere stijlen niet geschuwd maar "geript" en naadloos in de muziek verwerkt; een unieke combinatie die op het podium garant staat voor een show waar de vonken van eigenzinnigheid vanaf spatten!
<sub>Enneh, dat For The Alliance vind ik echt bagger...
Ik weet niet of daar al een link van voorbij is gevlogen, anders herhaal ik hem bij deze:
www.forthealliance.nl</sub>
Die heb ik gezien in the jerry's!quote:Op donderdag 4 maart 2004 18:51 schreef ZrAeNiAn het volgende:
No Entry - hardocre (OMG. Eindhoven)
Zeker!quote:Op zondag 7 maart 2004 15:19 schreef methodmich het volgende:
Paper Moon is ook cool!
Racoon is wel enorm pretentieus. Toen naar een concert geweest in de Goudvishal in Arnhem en ze weigerde gewoon Feel like flying te spelen. WTF? Wie denk je wel niet te zijn.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:58 schreef koala2002 het volgende:
Waarom is racoon nog niet genoemd?
Weet wel dat ze op het moment geen platenmaatschappij meer hebben geloof ik, maar toch...
Damn.. ik was verslaafd aan die band... amazing geweldig....
www.racoon.nl
Ik zou toch zweren dat Silkstone Iers is.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:24 schreef Ender_W het volgende:
Ik mis silkstone ook nog in het rijtje hier genoemde muziek. Divers en zeer goed te luisteren
Eh als je nog maar 1 cd hebt en met dat ene nummer bekend aan het worden bent heb je geen keus. Als het publiek er dan om vraagt en je weigert het gewoon dan ben je echt goed fout bezig.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:46 schreef Kirke het volgende:
hmmm hier krijg ik kippenvel van. Iedere band stelt een playlist op en bepaalt zelf welke nummers ze spelen. Ik zou bepaalde nummers af en toe ook niet willen spelen, alhoewel wij nooit bekend zullen worden dus geen kip er naar vraagt. Goed dat ze zich niet van de wijs lieten brengen.
Nope silkstone is Nederlands...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:45 schreef Najra het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat Silkstone Iers is.
Zij waren toch van die spijkerbroek reclame waarvan dat nummer heel bekend werd?
dat was stiltskinquote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:45 schreef Najra het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat Silkstone Iers is.
Zij waren toch van die spijkerbroek reclame waarvan dat nummer heel bekend werd?
Klopt ik ken ze van Dollypop 2003quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:16 schreef beerten het volgende:
www.woost.nl
"de utrechtse scene bloeit..."quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:28 schreef methodmich het volgende:
De Utrechtse scene bloeit en groeit!
Gloricz Jim en Paper Moon maken melodieuze gitaarpop a la Daryll-Ann en The Yearlings zijn Neerlands beste alt.country band ooit.
www.theyearlings.com
www.gloriczjim.com
en deep fried dinosaurs dan ( DFD) valt ook veel van te verwachtenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 04:28 schreef BasTD het volgende:
[..]
"de utrechtse scene bloeit..."
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 04:28 schreef BasTD het volgende:
[..]
"de utrechtse scene bloeit..."
en dan noem je zulke fakking dooie bands... vooral daryll-ann is natuurlijk dood...![]()
kijk liever naar wat de jeugd te brengen heeft... utrecht heeft zoveel meer te bieden dan die suffe gitaarpop van die 40-ers... don't get me wrong... respect voor the yearlings, sunwoofer, gloricz jim en little sweet lilly, maar dan ook alleen omdat het zulke aardige jongens zijn.
check deze levende (gedeeltelijk) utrechtse bands:
Het ging dan ook niet over Daryll-Ann. Maar dat the Yearlings en Gloricz Jim uit elkaar gaan vind ik wel jammer.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:14 schreef Sjoewe het volgende:
A) Daryll Ann is keihard uitelkaar, de rest netzo of zogoed als
Coldplay-clones?quote:B) Dat is het wel, heb ze bijna allemaal gezien Coldplay-clones zonder erg veel vernieuwing, of vooruitgang. Leuk voor in de kroeg, maar niet de ware bloei van de "Utrechtse Scene"
Dat kan. Maar naar een metal-band ga ik sowieso niet.quote:c) Dat is je persoonlijke mening. Eerst maar eens live kijken alles, hehDat je oordeel vellen.
Jaaa.. leuk!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:58 schreef brown_eyed_girl het volgende:
16-down
Wist ik wel, was ook een sarcastische opmerking.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:59 schreef BasTD het volgende:
enige dingetje: gloricz jim en the yearlings gaan niet uit elkaar hoor, ten minste niet dat ik weet, maar ze spelen een halfdood genre...
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:27 schreef JeroenV het volgende:
Relax, live hiphop band. Volgens sommigen een van de beste live bands van Nederland op dat gebied.
www.its-relax.com
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |