Hij ging er ook inzitten, zodaat je hem niet meer kon zienquote:Op zaterdag 28 februari 2004 16:58 schreef rotskibo het volgende:
wat is eigenlijk het cheaten aan het slepen van een lijk????
spawn nading is bijv bij Bridge op het moment dat het spel begint, dat gasten die geeofend hebben met de 203, zonder te kijken een paar granaten naar de tegenstander schiet, ongeveer daar waar die zich dan bevind, dat is niet tof maar als je weet dat men het doet kan je het wel ontwijken.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 16:58 schreef rotskibo het volgende:
en legt iemand ff uit wat spawn naden nou is???
Nog niet uit? Gast, ik gooi jou der nooit uitquote:Op zaterdag 28 februari 2004 15:54 schreef Fronsertje het volgende:
waah das net hans kazan inderdaad in dat laatste filmpje, irritante cheatertjes.
Fillipe, gooi me der aub nog niet uit, binnenkort ben ik weer veel online
ik heb trouwens nieuwe xp op mijn machine gegooid maar nu zijn mijn graphics beroerd geworden allemaal hakkerige lijntjes en blokjes enzo, krijg er koppijn van als ik lang speel, weet niet meer welke settings ik hiervoor had dus dat word nog een hels karwei om dat weer recht te trekken
nouja tot frags iig gasten
notquote:Op zaterdag 28 februari 2004 18:21 schreef Fillipe het volgende:
En speel wat vaker op Hospital, is echt de moeite waard!
Hmm, hoger dan ik dacht. Op welke plek staan jullie?quote:You are on rank 2505 of 36444 (Page 51) in this TopList
ok, dus als ik [FOK!] voor mijn naam zet, ben ik bij de Fok! clan??quote:Op zaterdag 28 februari 2004 19:19 schreef Flex82 het volgende:
Kan altijd, moet je de OP ff doorlezen.
En vrij regelmatig terugkomenquote:Op zondag 29 februari 2004 10:48 schreef Docker het volgende:
[..]
ok, dus als ik [FOK!] voor mijn naam zet, ben ik bij de Fok! clan??
Ok dan! Al gedaan! Nu moet ik nog in die lijstquote:Op zondag 29 februari 2004 12:12 schreef Flex82 het volgende:
You are on rank 16007 of 36444 (Page 321) in this TopList
Lekker in het midden
[..]
En vrij regelmatig terugkomen
Er zijn er te veel die het nu ff leuk vinden en na 2 weken erop uitgekeken zijn. En niks meer van zich laten horen. Dan wordt je wel eruit gekicked.
Maar verder, ja, Fok voor je naam en bij aao-tracker aanmelden, dan ben je lid in principe.
En omdat jij het niet leuk vind moet iedereen het niet leuk vinden?quote:Op zondag 29 februari 2004 12:31 schreef GotenSSJ het volgende:
Mja dat jullie dit nog leuk vinden![]()
Zonde dat ik CoD ben gaan spelen met TDM de hele tijd weer spawnen enzo hier zo moet je wachten at is zo jammer :'( ik ga wel weer is sandstorm spelen
iemand zin om mee te doen ?
Waarschijnlijk komt dat pas weer als het volgende topic geopend wordtquote:Op zondag 29 februari 2004 15:54 schreef Docker het volgende:
ik ben al wel geregistreerd daar maar ik staa niet in die toplist
quote:Op zondag 29 februari 2004 13:50 schreef Merson het volgende:
You are on rank 19498 of 36444
Maar dat heeft ook te maken met het aantal post op het forum en hoe veel je speelt enzo, want de nummers 1 t/m [ander getal] zijn allemaal General. Hoe minder hoge rank je hebt hoe lager je geranked staat. (Ok, dat lijkt me trouwens wel vrij logisch...)![]()
Heeft dus niks met posten te maken. Ik dacht het zelf ook.quote:According to the experience you make in the game, you will receive a user rank and rank image that is displayed under your username.
Your "Game Experience is calculated in this way:
(Experience + Activity + Popularity) / 3
Ik ken t probleem.quote:Op zondag 29 februari 2004 18:09 schreef Fillipe het volgende:
Jezus kan echt niet aimen met mn kater
Hoe weet jij of jezus niet kan aimen?quote:Op zondag 29 februari 2004 18:09 schreef Fillipe het volgende:
Jezus kan echt niet aimen met mn kater
Moet je daar niet een flinke server voor hebben?quote:Op zondag 29 februari 2004 21:47 schreef rattaplan het volgende:
ik wil graag spelen met headset, maar ik heb wat rond gezocht aan programmatjes, maar de meeste zijn enkel voor teamchat via b.v. icq
quote:Op zondag 29 februari 2004 22:51 schreef Fillipe het volgende:
Slaap lekker en nogmaals topwerk !
Ik ben ondertussen al weer unbanned. Ik speel eigenlijk altijd op die server, omdat er veel andere Nederlanders opzitten en omdat mn clangenoten daar ook veel spelen. En die clan is opzich wel ownbaar dus dat is altijd wel leuk. Maar nu gingen ze inderdaad janken.quote:Op maandag 1 maart 2004 16:23 schreef Fronsertje het volgende:
@ Merson, lekker laten gaan het is toch alleen maar ban op hun server? Ik speel nooit op clanservers waarvan een groot deel van de leden aanwezig is, als je ze owned dan gaan ze janken. Maar zeker wel irritant van die gasten....
-knip-
respect hoorquote:Op zondag 29 februari 2004 22:15 schreef webfreaky het volgende:
![]()
![]()
De website is af
![]()
![]()
![]()
http://www.webfreaky.com/fok/
Nu met gratis pop-up!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:24 schreef Fillipe het volgende:
We zijn nu ook te vinden onder het volgende adres: www.fokclan.tk
ke, ik wacht wel.. hep alle tijdquote:Op zondag 29 februari 2004 16:44 schreef Flex82 het volgende:
[..]
En omdat jij het niet leuk vind moet iedereen het niet leuk vinden?
[..]
Waarschijnlijk komt dat pas weer als het volgende topic geopend wordt, of je moet hammerbee op zijn hoofd tikken.
Probleem is dat een post na 24 uur niet meer veranderd kan worden. Dus bij het volgende topic sta je er bij. Zo niet dan moet je het ff op tijd zeggen.
En dan maken mensen zoals eggy er misbruik vanquote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:04 schreef Eitjes het volgende:
Die kan je alleen krijgen als je ook echt bij de air force/leger etc zit. Echter, er was een leuke bug een tijdje geleden, toen kon je wel een navy icoontje krijgen. Werkte maar 2 dagen.
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:29 schreef Flex82 het volgende:
[..]
En dan maken mensen zoals eggy er misbruik van![]()
![]()
Ik denk ook dat ik ff ga resetten. Maarja, dan zijn al je map statistieken e.d ook wegquote:Op woensdag 3 maart 2004 01:16 schreef Fronsertje het volgende:
Enemy Kills: 1,787
Killed in Action: 1,788
Fragrate: 1.00 (0%)
kan eigenlijk net zo goed over nieuw beginnen
klopt, je staat nu bij de lijst!quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:08 schreef Hammerbee het volgende:
Mijn mail heb je nu ook.
Deployment - filter en dan ingame browser veranderen naar Gamespy.quote:Op woensdag 3 maart 2004 19:05 schreef el_nuno het volgende:
ik kan niet online heb al een paar trainingen gedaan maar ik zie helemaal geen servers online spelen
Hey jij leeft ook nogquote:Op woensdag 3 maart 2004 20:25 schreef ROG het volgende:
Woei! Strakke site!!
Ik heb de emailadressen van:quote:Op woensdag 3 maart 2004 20:21 schreef Fillipe het volgende:
Heb je al bijna alle adressen freaky?
Damnquote:Op donderdag 4 maart 2004 02:51 schreef Eitjes het volgende:
[afbeelding]
Ok... Nog nooit zo'n hoge fragrate gezien in een potje. Hij is echt goed. :|
Mijn god, je gaat me volgende week inhalen gok ikquote:Op donderdag 4 maart 2004 12:21 schreef Fillipe het volgende:
Oke
Joepie ik heb alweer 50 honor gehaald.
Woh goed systeem, ik heb daar ook wel last van hoor. Soort van Video Lag inderdaad.quote:Op donderdag 4 maart 2004 17:11 schreef Emc_NL het volgende:
Hospital gaat me af en toe iets té snel. Wat voor systemen hebben jullie eigenlijk? Af en toe lijkt 'ie bij mij op Hospital beetje laggyAlles staat bij mij op ultrahigh in AA
systeem :
P4 2.6 @ 2.9
Radeon 9800 pro
1024 MB PC3200
WD raptor 36 gig
Verder was hospital wel leuk tegen eitjes
quote:Op donderdag 4 maart 2004 20:50 schreef Fillipe het volgende:
Iemand even meefraggen op Hospital?
Dit (let niet op de cheap-ass site, ik ben een totale internet n00b wat dat betreft.)quote:Op vrijdag 5 maart 2004 03:17 schreef Beluga het volgende:
Hmmm, vraag blijft? Wat is die hobby?
ja ik lande gewoon goed, zonder mn benen te breken maar ik moest 'm alsnog over doen.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 11:58 schreef Flex82 het volgende:
Je moet wel goed landen (op tijd op de rem-knop drukken). Anders breek je telkens je benen en daar zijn ze ook niet blij mee.
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:33 schreef Fillipe het volgende:
Je moet in de cirkel landen, op het laatst remmen met die flare toets (?) en flink naar links "sturen" . Zoiets was het volgens mij, anyway ik ben even fraggen.
En volgens mij is die parachute sprong test geeneens verplicht of wel?
server draait hier bij mij op de pc, maar aangezien ik dan niets meer kan doen (downloaden, zelf gamen enz.) heb ik gezegd dat hij op verzoek zal draaien, die verzoekjes zijn nooit gekomen.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 15:57 schreef ERASER007 het volgende:
Jo Fillipe: Hoe is het met de FOK! test server. Heb um nog nooit gevonden.
Greetz
Datum?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:42 schreef Fronsertje het volgende:
[..]
server draait hier bij mij op de pc, maar aangezien ik dan niets meer kan doen (downloaden, zelf gamen enz.) heb ik gezegd dat hij op verzoek zal draaien, die verzoekjes zijn nooit gekomen.
ik ben nu bezig een standalone server inmekaar te draaien van wat overgebleven hardware waardoor deze wat vaker up zal zijn, misschien meer voor "trainingen" of een beetje lol trappen, want het is geen honor server (zeker Fillipe houdt van honor servers)
ook wil ik er een TS server opgooien.... The Official FOK! Server komt zeker binnenkort online, maar pin me niet op een datum vast
![]()
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:42 schreef Fronsertje het volgende:
[..]
server draait hier bij mij op de pc, maar aangezien ik dan niets meer kan doen (downloaden, zelf gamen enz.) heb ik gezegd dat hij op verzoek zal draaien, die verzoekjes zijn nooit gekomen.
ik ben nu bezig een standalone server inmekaar te draaien van wat overgebleven hardware waardoor deze wat vaker up zal zijn, misschien meer voor "trainingen" of een beetje lol trappen, want het is geen honor server (zeker Fillipe houdt van honor servers)
ook wil ik er een TS server opgooien.... The Official FOK! Server komt zeker binnenkort online, maar pin me niet op een datum vast
![]()
Daarom speel ik bijna alleen maar op AA-servers.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:36 schreef Emc_NL het volgende:
gvd, ik ga net in de HUN SF Hospital server, wordt ik er meteen afgekicked door een admin! Zonder wat te zeggen. -500Ik zie net dat er allemaal HUN mannetjes bij komen, wat een naaistreek.
Jeeeeej!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 18:18 schreef Hammerbee het volgende:
Ik zag gisteren een van 3 honor op hospitalHij speelde onder het motto 'ik schiet liever helemaal niet, dan schiet ik ook geen teamgenoten af' en met succes. Na een paar ronden haalde hij de honor 4
edit: voor zo'n klein linkje onder elke pagina:quote:Op zondag 7 maart 2004 14:43 schreef webfreaky het volgende:
hey in ruil voor een bannertje op de frontpage wil misschien wel iemand www.fokclan.com voor ons registreren...doen?
uuhm waar komt die server in... welke map?? toch niet hospital he?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:42 schreef Fronsertje het volgende:
[..]
![]()
iemand??quote:Op zondag 7 maart 2004 16:04 schreef Docker het volgende:
1. k hep een beetje een probleempje met hospital, het is een beetje schokkerig. ik vind het kut man!
ik heb een AMD atlhon XP 2600+, 265 mb-ram, en een GForce 4 MX.....
intern geheugen uitbreiden, hospital is grafisch nogal een zware map, en geheugen kost op het moment toch geen drol meerquote:Op zondag 7 maart 2004 16:24 schreef Docker het volgende:
[..]
iemand??
wat voor systeem heb jijquote:Op zondag 7 maart 2004 17:33 schreef Fronsertje het volgende:
spel leunt meer op cpu dan mem geloof ik, maar extra intern geheugen vind je systeem altijd lekker, verder zijn je specs dik in orde dacht ik zo
serieus, wie niet? Kies dan ook een betere server uit. Niet eentje met maar acht slotsquote:Op zondag 7 maart 2004 17:46 schreef Fillipe het volgende:
Sorry belug, ik lagte een beetje
Jahoor, alleen je moet er wel rekening mee houden dat je inderdaad weinig geheugen hebt, op wat complexere levels zal het misschien niet helemaal soepel lopen (Hospital, CSAR). Zelf had ik eerst 512 mb (p42.6 radeon 9800pro 128) en toen ging het een beetje schokkerig. Maar dit was alleen op bovenstaande levels.quote:Op zondag 7 maart 2004 17:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
zou ik dit spel goed kunnen spelen dit zijn me specs
een p4 2,66 ghz 533 fbs bus
256 mb ram
windows xp home edition
ati radeon 9600 pro 256 mb ram
met name me ram ben ik bang dat het klote speelt, maar voorderest is alles goed.
maar is dit net zoals battlefield een geheugen vreter gamewant bij bf moet je minimaal 1024 ddr ram hebben wilt het lekker lopen maakt niet uit of je een p4 1 ghz of 3.0 hebt, dat spel vreet geheugen
quote:Op zondag 7 maart 2004 21:16 schreef webfreaky het volgende:
komt zo'n gast, die vraagt waarom we niet met teamgenoten kunnen praten.
Ik zeg "whe're fokkin dead"
word ik gekicked omdat ik aan het schelden ben
hahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahaha.quote:Op zondag 7 maart 2004 21:16 schreef webfreaky het volgende:
komt zo'n gast, die vraagt waarom we niet met teamgenoten kunnen praten.
Ik zeg "whe're fokkin dead"
word ik gekicked omdat ik aan het schelden ben
Password goed invullen.quote:Op zondag 7 maart 2004 19:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
ik speel het spel, ben nu aan het trainen heb me scherschutters diploma gehaald maar me paswoord is fout telkenswat moet ik doen
quote:Op zondag 7 maart 2004 21:20 schreef Flex82 het volgende:
hahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahaha.
die moet z'n linkerarm toch echt es nakijkenquote:Op zondag 7 maart 2004 21:58 schreef Fillipe het volgende:
[afbeelding]
Hehehe, sure thing. Ik moet meer gaan spelen zo, dalijk haal je me nog inquote:Op zondag 7 maart 2004 20:02 schreef Fillipe het volgende:
Woppa 51 honor,
" [FOK!] Honor-bitchen-op-hospital Fillipe"
70?? Ik heb pas 18quote:Op zondag 7 maart 2004 23:33 schreef VoodooChild het volgende:
Ja ja, eindelijk 70 honoren op naar de 80
![]()
quote:You can visit our site in dutch and english. Make your choise by clicking on one of the flags below
Dan zoek je de antwoorden toch even op internetquote:Op maandag 8 maart 2004 12:15 schreef MisterJ.Lo het volgende:
even een vraagje moet je al die trainingen doen, want ik heb bijna alle trainingen gedaan behalve de medic trainingen want ik vind het zuigen om al die vragen te beantwoorden
Of SF maps wil spelen, toch?quote:Op maandag 8 maart 2004 12:20 schreef Fillipe het volgende:
Klopt, medic hoef je niet te doen mits je uiteraard Medic wil zijn maar is niet verplicht.
En SF training is ook niet verplicht, mits je dus SF wil zijn.
quote:Op maandag 8 maart 2004 12:20 schreef pierce het volgende:
[..]
Dan zoek je de antwoorden toch even op internet![]()
Nee het moet wel. Alleen al omdat ik zo'n tiefus hekel heb aan mensen die te laks en te lui zijn om even een testje te maken.quote:Op maandag 8 maart 2004 12:15 schreef MisterJ.Lo het volgende:
even een vraagje moet je al die trainingen doen, want ik heb bijna alle trainingen gedaan behalve de medic trainingen want ik vind het zuigen om al die vragen te beantwoorden
Ja klotequote:Op maandag 8 maart 2004 17:36 schreef Emc_NL het volgende:
gvd server vast !
Bron?quote:Op maandag 8 maart 2004 19:11 schreef Fillipe het volgende:
Damn in April alweer n update, ben benieuwd hoeveel maps.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |