quote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:09 schreef ErikT het volgende:
Gast, die topictitel...
Nou bij niemand hoor. Gisteren nog wel een Amerikaans meisje naar een hotel gebracht, maar hoewel die aan het begin van de avond nog wel leek te willen, was t aan t einde van de avond over. Misschien omdat die wallen zich toen al hadden ontwikkeld, in which case I don't blame her.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:09 schreef just me het volgende:
Bij wie heeft ErikT liggen slapen.. bij iemand
quote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:12 schreef just me het volgende:
en je studie ????
Neuh, heb zat geslapen, ben net een half uurtje wakker johquote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:08 schreef pfaf het volgende:
misschien moet je nog maar ff slapen.
OF je stapt over op make-up![]()
Dit bedacht ik ook toen ik in de vorige Hools eenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:14 schreef Doc het volgende:
[afbeelding]
"It's 106 miles to Chicago, we got a half packet of cigarettes, it's dark and we're wearing sun glasses"
Hit it
mn studie?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:12 schreef just me het volgende:
en je studie ????
En dat spul heb jij thuis? Dan kom ik wel ff langsquote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:15 schreef Eilanden het volgende:
Erik gaaaaaaast ........... ik heb jouw oplossing gevonden! Na Googlen blijkt op zo'n VIVA-achtige site dat je het beste dat aambeienspul Sperti op je wallen kan smeren![]()
Wallen onder ogen
Helaas .. ik denk toch dat je bij de plaatselijke drogist meer geluk zal hebbenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:17 schreef ErikT het volgende:
[..]
En dat spul heb jij thuis? Dan kom ik wel ff langs
quote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:25 schreef Da_Sandman het volgende:![]()
quote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:52 schreef ErikT het volgende:
Douchen heeft al iets geholpen. En onder de douche zag ik opeens een blauwe plek op mn pols. Ik zo denken hoe komt dat er nou? De plek is ter grootte van de top van mn wijsvinger, dus ik dacht: iemand heeft geprobeerd mn wijsvinger door mn pols te rammen. En toen kwam t terug, ik had met iemand lopen stoeien, daar zal t allebei van zijn. Nog 5 uur te gaan...t is wel belangrijk dat ik er hetzelfde uitzie, want ik weet niet zo goed hoe zij eruit ziet. Dus de herkenning moet van haar kant komen...
Veel zuipen, telefoonnummer vragen, afspraak maken. En niks herinneren?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:55 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Je weet niet zo goed hoe zij eruit ziet? Blind date? Of weet je het gewoon niet meer voor de geest te halen?
quote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:59 schreef Inquistor87 het volgende:
Eilanden braaf zo, je hebt geen Abe in de TT laten voorkomen.
Dat stoeien was met iemand van het mannelijke geslacht.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:55 schreef Eilanden het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
Dat stoeien .. was dat met iemand van het mannelijke of het vrouwelijke geslacht?
Je weet niet zo goed hoe zij eruit ziet? Blind date? Of weet je het gewoon niet meer voor de geest te halen?
Dan wens ik je veel plezier en succesquote:Op zaterdag 28 februari 2004 13:06 schreef ErikT het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op zaterdag 28 februari 2004 12:55 schreef Eilanden het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/biggrin.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>]![]()
Erik's dronkemansverhaal
Dat is gisteren pas afgesproken...wilde eerst nog om 14:00 door de stad gaan lopen ofzo, maar gelukkig kon ze niet zo vroeg.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 13:08 schreef just me het volgende:
Tis maar te hopen dat dat meisje nog weet dat ze een date heeft
Had ik nog gelijk ookquote:Op zaterdag 28 februari 2004 13:06 schreef ErikT het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op zaterdag 28 februari 2004 12:55 schreef Eilanden het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/biggrin.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>]![]()
Dat stoeien .. was dat met iemand van het mannelijke of het vrouwelijke geslacht?
Je weet niet zo goed hoe zij eruit ziet? Blind date? Of weet je het gewoon niet meer voor de geest te halen?</div></blockquote>Dat stoeien was met iemand van het mannelijke geslacht.
En hoe ik niet zo goed weet hoe ze eruit ziet, dat zit zo:
vorige week was er een borrel op de faculteit. Dus om 17:00 zaten we aan het bier. Om 20:00 bij mij pizza's eten en een kratje bier gekocht (met 4 man). Daarna naar iemand anders, bier mee. Dat kratje ging op voordat we vertokken naar een Mebiose (biomedische technologie) feest. We kwamen daar dus al volledig lam aan. Wij vier dan, er waren er nog twee bij. Maar daar natuurlijk ook weer gewoon verder bier drinken. Aan het einde van de avond waren we nog met zn drieen, maar dat had ik niet snel genoeg door en haalde te veel bier, net als 1 van de andere overblijvers trouwens. Dus wij staan daar met teveel bier en besluiten dit aan twee meisjes te geven. Een van die twee meisjes heb ik mee staan zoenen, maar ik weet dus niet zo goed hoe ze eruit ziet. Mn maten waren ook van weinig nut. Op de vraag hoe ze eruit zag zei de één: "wel okee toch? Ja ik weet t niet, we hadden wel veel gezopen." En de ander: "Ik heb alleen maar de achterkant van je hoofd gezien, ik was zo lam jongen" (die laatste op zn vlaams.)
T gaat om t innerlijk he!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 13:08 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dan wens ik je veel plezier en succesHoop voor je dat ze inderdaad minimaal 'wel okee' is
![]()
Doe gewoon de vorige keer over, veel zuipen enzo, dan maakt het niet meer uit hoe ze eruit zietquote:Op zaterdag 28 februari 2004 13:10 schreef ErikT het volgende:
[..]
T gaat om t innerlijk he!![]()
Ik hoop wel dat ze een beetje tof is, maar dat geloof ik wel. Denk ik. Weet ik eigenlijk ook helemaal niet, wat lul ik nou?
Misschien krijg ik haar wel zover om morgen samen verslag te komen doen hierquote:Op zaterdag 28 februari 2004 13:09 schreef Eilanden het volgende:
Uiteraard verwachten we morgen een uitgebreid verslag
En misschien herken ik haar dan weer !quote:Op zaterdag 28 februari 2004 13:11 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Doe gewoon de vorige keer over, veel zuipen enzo, dan maakt het niet meer uit hoe ze eruit ziet.
That's the spiritquote:Op zaterdag 28 februari 2004 13:13 schreef ErikT het volgende:
[..]
En misschien herken ik haar dan weer !
* ErikT pakt fles whiskey
quote:Op zaterdag 28 februari 2004 13:12 schreef ErikT het volgende:
[..]
Misschien krijg ik haar wel zover om morgen samen verslag te komen doen hier
over alle in`s en out`squote:Op zaterdag 28 februari 2004 13:12 schreef ErikT het volgende:
[..]
Misschien krijg ik haar wel zover om morgen samen verslag te komen doen hier
Status-update: het is al een stuk minder, om 18:00 zal t wel okee zijn denk ik.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 14:23 schreef SCH het volgende:
Dezelfde wallen als ie tijdens de meet had of nog erger?
Die had ik vorige week donderdag onder een ander shirt aan. Ik kon die dag nl niet bij mn kast komen, omdat er een te grote berg was voor lag. En ik had net de rode was gedaan. Maakte dus een goede indrukquote:Op zaterdag 28 februari 2004 14:57 schreef FrankyMcG het volgende:
Moet je je psv-shirt weer aandoen!
Maak je zeker indruk!
Waarom wel?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 14:58 schreef tong80 het volgende:
Goedemiddag allerzijds.
ErikT waarom ga je niet op de Wallen stappen ?
Duh !quote:Op zaterdag 28 februari 2004 14:59 schreef ErikT het volgende:
[..]
Waarom wel?
Ik snap m nu pas![]()
Of is hij dubbelzinnig?
Toffe film volgens mij. Waar gaan jullie daarna heen, dan kom ik even langs rozen verkopen en een digitale pic makenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 14:52 schreef ErikT het volgende:
Mmm, t wordt 20:00. En we gaan naar Lost in Translation. Goeie zaak, twee uur uitstel. Dan ben ik wel weer gewoon knap. En is mn kater voorbij, die stiekem toch nog kwam.
quote:Op zaterdag 28 februari 2004 15:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Toffe film volgens mij. Waar gaan jullie daarna heen, dan kom ik even langs rozen verkopen en een digitale pic maken![]()
Bedankt voor de tip!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 15:17 schreef FrankyMcG het volgende:
Pas je op voor SOA's en Shemales, Erik?
JustMan gaat iets anders doen vanavond hoorquote:Op zaterdag 28 februari 2004 15:17 schreef FrankyMcG het volgende:
Pas je op voor Shemales, Erik?
Ik wou net vragen..........quote:Op zaterdag 28 februari 2004 15:35 schreef Inquistor87 het volgende:
ErikT waarmee ben jij bezig in WGR.
Ja tering dat ging per ongeluk. Ben er maar weg gegaan. Ik word er helemaal GEK.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 15:35 schreef Inquistor87 het volgende:
ErikT waarmee ben jij bezig in WGR.
* just me is gewoon thuisquote:Op zaterdag 28 februari 2004 15:23 schreef SCH het volgende:
[..]
JustMan gaat iets anders doen vanavond hoor
Ga je mee naar de Ahoy?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 15:38 schreef just me het volgende:
* just me is gewoon thuis
* just me wil best met Franky meequote:Op zaterdag 28 februari 2004 15:41 schreef FrankyMcG het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op zaterdag 28 februari 2004 15:38 schreef just me het volgende:
* just me is gewoon thuis</div></blockquote>Ga je mee naar de Ahoy?
Kun je me kledingadvies geven!
We hebben nog een plaatsje over in onze bus!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 15:42 schreef just me het volgende:
*just me wil best met Franky mee
Delft - Rotterdam is trein hoorquote:Op zaterdag 28 februari 2004 15:43 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
We hebben nog een plaatsje over in onze bus!
Kan ook! We wilde je al komen halen daaro!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 15:46 schreef just me het volgende:
Delft - Rotterdam is trein hoor
hahahaha ga jij maar lekker met je vrienden feesten in Ahoy anders denken ze dat je je moeder meegenomen hebtquote:Op zaterdag 28 februari 2004 15:50 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Kan ook! We wilde je al komen halen daaro!
Ben benieuwd wat je van de film vindt Erik.... acteren in de film vond ik echt goed, verhaal zelf een stuk minderquote:Op zaterdag 28 februari 2004 14:52 schreef ErikT het volgende:
Mmm, t wordt 20:00. En we gaan naar Lost in Translation. Goeie zaak, twee uur uitstel. Dan ben ik wel weer gewoon knap. En is mn kater voorbij, die stiekem toch nog kwam.
quote:Op zaterdag 28 februari 2004 19:02 schreef ErikT het volgende:
Kut! Net een uur liggen pitten, loop ik de keuken in om een pizza in de oven te gooien, zegt mn huisgenote: wat is er met je ogen?Nog 1 uur...
Was je kater terug komen lopen dan?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 19:09 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz inmiddels ook weer katervrij is
Nee man, dan zou je kind een godenzoon zijn, dat wil je toch niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 19:12 schreef ErikT het volgende:
maar zeg je nou dat ik een jonge god ben?
Ja hehe, eerst thuis zuipen. Dat is goedkoper. Student hè!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 19:10 schreef SCH het volgende:
ErikT lijkt een beetje op Vantheman, die kreeg geel voordat ie in het veld stond, onze ErikT is telkens al dronken voordat ie de kroeg binnen loopt
True true. Zo dat is echt mijn grootste angst die je hier ff benoemd: dat ik een zoontje krijg die voor ajax wordt. Ik sodemieter m t huis uit! Desnoods scheiden kan die bij zn mammie gaan wonen. Weer wat nieuws: scheiden om de kinderenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 19:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee man, dan zou je kind een godenzoon zijn, dat wil je toch niet.
Ik wacht nog steeds op mijn poesquote:Op zaterdag 28 februari 2004 19:10 schreef SCH het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op zaterdag 28 februari 2004 19:09 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz inmiddels ook weer katervrij is</div></blockquote>Was je kater terug komen lopen dan?
Hij is het laatst gesignaleerd onder je rechterfrontaalkwab, oostzijdequote:Op zaterdag 28 februari 2004 19:21 schreef Bluezz het volgende:
Ik wacht nog steeds op mijn poes
Je vergeet het schone ondergoed.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 19:21 schreef just me het volgende:
Zit je haar goed? Heb je een schone zakdoek bij je? Heb je 2 dezelfde sokken aan?
veel plezier
quote:Op zaterdag 28 februari 2004 19:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je vergeet het schone ondergoed.
kut VBL-meetquote:Op zaterdag 28 februari 2004 19:26 schreef SCH het volgende:
Gewoon je uit je bek meurende, boerende, te hard lachende eigen ikje blijven Erik
Da's tenminste eerlijk.
Ze kent me al als een volslagen lamme onzin brabbelende idioot. Dus t zit wel goedquote:Op zaterdag 28 februari 2004 19:26 schreef SCH het volgende:
Gewoon je uit je bek meurende, boerende, te hard lachende eigen ikje blijven Erik
Da's tenminste eerlijk.
Hey die Erik ken ik ookquote:Op zaterdag 28 februari 2004 19:30 schreef ErikT het volgende:
Ze kent me al als een volslagen lamme onzin brabbelende idioot. Dus t zit wel goed
En géén eng VBL shirtje aan hoorquote:Op zaterdag 28 februari 2004 19:30 schreef ErikT het volgende:
Ze kent me al als een volslagen lamme onzin brabbelende idioot. Dus t zit wel goed
quote:Op zaterdag 28 februari 2004 19:34 schreef ErikT het volgende:
Ja fotos.
"Hee, ff een foto!."
"Hoezo?"
"Voor mn internet vrienden"
*meisje wegloopt
* ErikT poetst tandenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 19:26 schreef SCH het volgende:
Da's tenminste eerlijk.
vergeet je tong niet te poetsen!!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 19:37 schreef ErikT het volgende:
[..]
* ErikT poetst tanden
quote:Op zaterdag 28 februari 2004 19:40 schreef just me het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op zaterdag 28 februari 2004 19:37 schreef ErikT het volgende:
[..]
* ErikT poetst tanden</div></blockquote>vergeet je tong niet te poetsen!!
Ik hou 'm in de gaotequote:Op zaterdag 28 februari 2004 19:41 schreef SCH het volgende:
ik word er gewoon zenuwachtig van
Moet er niet even iemand met het joch mee???
Bluuuuuuuezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Is goe hoorquote:Op zaterdag 28 februari 2004 19:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik hou 'm in de gaote
En kom jij eens met je luie dikke reet van die hoerenbank af!
Niet te vroeg wakker worden bij dat meisje dus, vanwege je ODOL.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 19:40 schreef just me het volgende:
zorg dat je ODOL bij je hebt
En toen bleef het stil.....quote:Op zaterdag 28 februari 2004 19:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Neuke
Heb ik weer eens op de verkeerde knopjes gedrukt.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:47 schreef Doc het volgende:
BTW Tong, dit is een regulier CDtje - geen MP3s
ROCK N ROLL!
Ojee, denk je dat ze een aanklacht indient?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:00 schreef tong80 het volgende:
Heb ik weer eens op de verkeerde knopjes gedrukt.
Goed voor de opvoeding van z'n dochter (en zoon)quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik weer eens op de verkeerde knopjes gedrukt.
Vanavond aan m'n broer kado gegeven.
IK WIL 'M TERUG !!!!!
Ik wilde hem eigenlijjk de DVD voor z'n verjaardag geven. Heel verhaal er bij vanavond. Om niks.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:36 schreef Doc het volgende:
[..]
Goed voor de opvoeding van z'n dochter (en zoon)
Myrthe wil nu eigenlijk voornamelijk "wilde muziek" horen:als het maar ROCK N ROLL is
(enige uitzomndering is Madonna, die is ook tof, vind ze).
Dan moet je even ergens in het scherm klikken, dan wordt ie weer klein!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:34 schreef popolon het volgende:
m'n snel reageren ding staat 40 kilometer naar rechts.
Dat was het moment dat ErikT ontdekte dat ze mar één been heeft.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:38 schreef SCH het volgende:
Ik hoorde net een gil
Zou dat het moment zijn dat ErikT zijn hand op haar been legde?
Door de jongeman die rechts van hem was gaan zitten?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:39 schreef just me het volgende:
Of ErikT wordt in zijn kruis gegrepen
En meteen daarop de dodelijke 'grap' maakte: ik heb zelfs een derde beenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat was het moment dat ErikT ontdekte dat ze mar één been heeft.
Ik heb het wijf van Erikkie ff geresized, dat is die gil die je hoorde SCHoothondje van mequote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:31 schreef popolon het volgende:
heh, die foto brengt de layout een beetje in de war.
Wraaaaaf, waf, pas maar op dat ik je penisje er niet afbijt, Bluezzevrouwtje, wrafquote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:41 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb het wijf van Erikkie ff geresized, dat is die gil die je hoorde SCHoothondje van me
Moest ze om twaalf uur thuis zijn ?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 23:40 schreef just me het volgende:
is ErikT alweer terug?? het is bijna 24.00 uur
Ja, want daarna verandert ze weer in SCHquote:Op zaterdag 28 februari 2004 23:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moest ze om twaalf uur thuis zijn ?
hahahahahahahaquote:Op zaterdag 28 februari 2004 23:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, want daarna verandert ze weer in SCH![]()
Shut the fuck up.quote:Op zondag 29 februari 2004 00:48 schreef SCH het volgende:
Stilte kan ook mooi zijn, mijn zoon
Een echte Fries Hollanderquote:Op zondag 29 februari 2004 00:56 schreef SCH het volgende:
Het duurste
Inderdaad, mietjes zijn hetquote:Op zondag 29 februari 2004 01:20 schreef DutchGooner het volgende:
Wat een mietjes zeg,liggen ze al te pitten...
Not againquote:Op zondag 29 februari 2004 01:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Inderdaad, mietjes zijn het![]()
ok ok okquote:Op zondag 29 februari 2004 01:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Not again![]()
Most je wat?quote:Op zondag 29 februari 2004 01:23 schreef DutchGooner het volgende:
Not again![]()
Heb niets tegen jou (quote:Op zondag 29 februari 2004 01:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Most je wat?![]()
OMGquote:Op zondag 29 februari 2004 01:40 schreef DutchGooner het volgende:
ik heb afgelopen nacht iets gehad wat op een gesprek leek met SCH![]()
blijkbaar wel,says enoughquote:Op zondag 29 februari 2004 01:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
OMG
Noemt ie dat tegenwoordig een gesprek?
![]()
Sta je weer eens rood knul?quote:Op zondag 29 februari 2004 01:47 schreef pascalheister het volgende:
komt ook nog even binnenwandelen en geeft een ieder nog wat te drinken van z`n laatste centen
dat ook weer niet maar ziet niet meer in de knipquote:Op zondag 29 februari 2004 02:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sta je weer eens rood knul?
Geef Tante Bluezz maar een lekker ZA-tje, want de kater is alweer weggelopen hier
Ik ben niet ZAtquote:Op zondag 29 februari 2004 02:07 schreef pascalheister het volgende:
hier kijkt u eens een ZAtje
Jullie groeien wel naar elkaar toe he?quote:Op zondag 29 februari 2004 01:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Not again![]()
Eilanden is fit en heeft er zin an!quote:Ga nou maar slapen Eilanden - je moet morgen fit zijn.
Neuh, dat valt wel mee.quote:Op zondag 29 februari 2004 10:48 schreef Eilanden het volgende:
Veel te vroeg wakker geworden
Da's inderdaad die gozer met die hazenlipquote:Op zondag 29 februari 2004 10:52 schreef Eilanden het volgende:
Is hij nou grappig? Da's toch die gozer met die hazenlip?
En jij was waarschijnlijk opgelucht dat jij niet uitgekozen werd?quote:Op zondag 29 februari 2004 10:55 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Da's inderdaad die gozer met die hazenlip
En hij is echt grappig.
Vooral het traditionele stukje met iemand uit het publiek was weer briljant. Die kerel had het ook niet mee. Hij heette Dick, werkte als programmeur bij een bedrijf dat NATO heette () en hij woonde daarbij ook nog in Duitsland. Die was dus goed de zak.
Ik zat gelukkig niet op de eerste rij.quote:Op zondag 29 februari 2004 11:13 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En jij was waarschijnlijk opgelucht dat jij niet uitgekozen werd?
quote:Op zondag 29 februari 2004 11:34 schreef Eilanden het volgende:
Ben er vandoor
Laterz!
wat heb je nou weer uitgespooktquote:Op zondag 29 februari 2004 11:52 schreef just me het volgende:
mogguh!! een splinter van 1,5 cm in je vinger is niet leuk
Ik hoop op een verhaal à la ErikT...quote:Op zondag 29 februari 2004 11:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat heb je nou weer uitgespookt
is zeker nog steeds bezigquote:Op zondag 29 februari 2004 12:04 schreef just me het volgende:
is ErikT nog steeds niet terug ???
wat spookt die jongen toch uit
hey tony goeie vakantie gehadquote:Op zondag 29 februari 2004 12:32 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Dag vriendjes, dag vriendinnetjes
Ik ga eerst pitten, want bieren en bussen gaat niet samen geloof ik
quote:Op zondag 29 februari 2004 12:37 schreef pascalheister het volgende:
hey tony goeie vakantie gehad
volgens mij moet je weer overal toegang voor vragen "daar achter" moest ik ook doenquote:Op zondag 29 februari 2004 12:44 schreef Tony_Montana67 het volgende:
nog ff een vraagje voor degenen die normaal achter de schermen kunnen kijken: Waar zijn die fora gebleven
Welkom terug, TM.quote:Op zondag 29 februari 2004 12:44 schreef Tony_Montana67 het volgende:
nog ff een vraagje voor degenen die normaal achter de schermen kunnen kijken: Waar zijn die fora gebleven
oké thnxquote:Op zondag 29 februari 2004 13:50 schreef golfer het volgende:
Welkom terug, TM.
Je moet even een mailtje aan Lord Dreamer sturen om je crew-fora rechten weer terug te krijgen.
Ze stoken wel in een goed huwelijkquote:Op zondag 29 februari 2004 14:35 schreef just me het volgende:
Zou er nu een stammenoorlog zijn tussen Bluezz en golfer
De splinter was er al uit hoorquote:Op zondag 29 februari 2004 14:04 schreef Bluezz het volgende:
Tony WB
JM, ik bijt je splinter er wel ff uit
ErikT, waar zit dat jong?
Koffie met sap mensen...
Het was idd erg leuk, ik zat dan wel niet in het stadion, maar ik heb hier genoten.quote:Op zondag 29 februari 2004 15:26 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden loopt polonaise door Hools
Komop mensen nog een rondje
Ajacieden zaten trouwens errrrg dicht op ons vak, maar dat was eigenlijk alleen maar beter om die gezichten te zien!quote:Op zondag 29 februari 2004 15:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Het was idd erg leuk, ik zat dan wel niet in het stadion, maar ik heb hier genoten.
dus je date is slecht verlopenquote:Op zondag 29 februari 2004 16:13 schreef ErikT het volgende:
Hoi allemaal. Kan PSV nog ff 2 erin prikken? Dan heb ik een goed weekend!
Errrrrrrrrrrrrrrrrrrrrikquote:Op zondag 29 februari 2004 16:13 schreef ErikT het volgende:
Hoi allemaal. Kan PSV nog ff 2 erin prikken? Dan heb ik een goed weekend!
Dat maak jij ervan!quote:Op zondag 29 februari 2004 16:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dus je date is slecht verlopen![]()
of je zit er middenin goede date slecht voetbal PSVquote:Op zondag 29 februari 2004 16:16 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan!
en Utreg en alvast 1tje op FCDB morgenquote:Op zondag 29 februari 2004 16:21 schreef golfer het volgende:
Top 3 verliest allemaal.
Rondje op kosten van Roda.
het begon hilarisch ... maar hoe eindigde het nou?quote:Op zondag 29 februari 2004 16:18 schreef ErikT het volgende:
T begon hilarisch. Zij was dus die donderdag net zo bezopen als ik en we liepen dus strak langs elkaar heen. Maar daar hebben we t maar niet meer over gehad. Nu ff voetbal volgen...
Nou okee dan. Wij dus elkaar gevonden, ik dacht dat ze een andere kleur haar had?quote:Op zondag 29 februari 2004 16:17 schreef Eilanden het volgende:
Verteeeeeeeeeeeeeeeeeel
en je bent niet een bij mij in de leer geweestquote:Op zondag 29 februari 2004 16:38 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik heb gisteren nog een spoedcursus gekregen: hoe-sloop-ik-binnen-1-minuut-een-bar-en-gooi-ik-de-bar-inclusief-hekken-tegen-het-barpersoneel.
En snap je het nu eindelijk?quote:Op zondag 29 februari 2004 16:38 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik heb gisteren nog een spoedcursus gekregen: hoe-sloop-ik-binnen-1-minuut-een-bar-en-gooi-ik-de-bar-inclusief-hekken-tegen-het-barpersoneel.
Klinkt als een goede avond zonder actiequote:Op zondag 29 februari 2004 16:34 schreef ErikT het volgende:
[..]
Erik's levensverhaal
Die Hoolies in de Ahoy gisteren waren ook goede leermeesters!quote:Op zondag 29 februari 2004 16:40 schreef DutchGooner het volgende:
en je bent niet een bij mij in de leer geweest![]()
quote:Op zondag 29 februari 2004 16:43 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Die Hoolies in de Ahoy gisteren waren ook goede leermeesters!
True!quote:Op zondag 29 februari 2004 16:44 schreef DutchGooner het volgende:
Nothing can beat DG!
Misschien idd verkeerde film om heen te gaanquote:Op zondag 29 februari 2004 16:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Klinkt als een goede avond zonder actie... een beetje zoals Lost in Translation
quote:Op zondag 29 februari 2004 16:45 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
True!
Ik heb gisteren ook de hele nacht fristi gedronken als DG-wannabee!
DG is nu die-hard alcoholistquote:Op zondag 29 februari 2004 16:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je zou toch moeten weten dat ik van de Fristi ben afgestapt!
kijk eens aan,hij weet het,dank jequote:Op zondag 29 februari 2004 16:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
DG is nu die-hard alcoholist
* Eilanden schuift DG een bacootje toe
DG wanted-was dus...quote:Op zondag 29 februari 2004 16:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik klam toch meer vast aan de Oldskool DG!quote:Op zondag 29 februari 2004 16:46 schreef DutchGooner het volgende:
Oldskool roeltquote:Op zondag 29 februari 2004 16:53 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik klam toch meer vast aan de Oldskool DG!
Absoluut, dat heb ik gisteren weer aan der lijven ondervonden!quote:Op zondag 29 februari 2004 16:54 schreef DutchGooner het volgende:
Oldskool roelt
De veegploeg wordt ook steeds gemakkelijker tegenwoordig zegquote:Op zondag 29 februari 2004 16:38 schreef FrankyMcG het volgende:
nog 6 uur en 39 min te gaanquote:Op zondag 29 februari 2004 17:17 schreef pfaf het volgende:
Kom ik er nu nog ff lekker achter dat ik voor vannacht 12 uur een werkstuk ingeleverd moet hebben
Op zondagquote:Op zondag 29 februari 2004 17:17 schreef pfaf het volgende:
Kom ik er nu nog ff lekker achter dat ik voor vannacht 12 uur een werkstuk ingeleverd moet hebben
quote:Op zondag 29 februari 2004 17:18 schreef Staanplaats het volgende:
De veegploeg wordt ook steeds gemakkelijker tegenwoordig zeg
Ik ben al druk aan het rondbellen, misschien dat de oplossing in een ijverige medestudent ligtquote:Op zondag 29 februari 2004 17:21 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nog 6 uur en 39 min te gaan
Ja, daar had ik ook niet op gerekendquote:Op zondag 29 februari 2004 17:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Op zondag
Wat een mietje he?quote:Op zondag 29 februari 2004 17:35 schreef SCH het volgende:
ErikT heeft dus gewoon niet geneukt met die chick......
quote:Op zondag 29 februari 2004 17:35 schreef SCH het volgende:
ErikT heeft dus gewoon niet geneukt met die chick......
Doen we daar GVD al die moeite voor
Omdat ik moe wasquote:Op zondag 29 februari 2004 17:36 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Wat een mietje he?
Waarom blijf je dan slapen!
quote:Op zondag 29 februari 2004 17:43 schreef SCH het volgende:
Franky en ik hebben de eerste keer wel meteen geneukt, he Frank.
En zijn er problemen van gekomen...............daggut nie
Da's altijd de eerste keer.quote:Op zondag 29 februari 2004 17:45 schreef FrankyMcG het volgende:
Alleen de eerste dagen een pijnlijke poeperd.
Maar ja, daar kom ik wel overheen!
quote:Op zondag 29 februari 2004 17:47 schreef SCH het volgende:
Dat meisje vertelt nu lachend aan haar vriendinnen dat hij meteen in slaap viel
Ff 1 ding: ik heb geen reputatie. Nooit gehad, never will have.quote:Op zondag 29 februari 2004 17:49 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
[afbeelding] Zeg maar dag tegen je reputatie Erik!
Dat weten we toch lief muurbloempje.quote:Op zondag 29 februari 2004 17:52 schreef ErikT het volgende:
Ff 1 ding: ik heb geen reputatie. Nooit gehad, never will have.
quote:Op zondag 29 februari 2004 17:52 schreef ErikT het volgende:
Ff 1 ding: ik heb geen reputatie. Nooit gehad, never will have.
Afgelopen week werd ik idd zo genoemd op de uni. Heel erg, ik weet ook niet wat er met me mis is. Of juist niet meer mis. whatever...quote:Op zondag 29 februari 2004 17:53 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb wat research gedaan, maar je wordt toch de player van je school genoemd hoor!
Muurbloempje? Ik sta altijd als eerste op de dansvloer uit mn dak te gaan!quote:Op zondag 29 februari 2004 17:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat weten we toch lief muurbloempje.
Daarom hebben we je zo enorm geholpen
Onzin, waarlijk onzin!quote:Op zondag 29 februari 2004 17:37 schreef ErikT het volgende:
meteen neuken komen alleen maar problemen van
quote:Op zondag 29 februari 2004 18:07 schreef Doc het volgende:
[..]
Onzin, waarlijk onzin!
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.quote:Op zondag 29 februari 2004 18:07 schreef Doc het volgende:
[..]
Onzin, waarlijk onzin!
Ach wat sneu,ze nemen je niet echt serieus he?quote:Op zondag 29 februari 2004 18:12 schreef ErikT het volgende:
[..]
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
Ik zie wat je bedoelt...last day shit enzo, tja, damn, got me there...quote:Op zondag 29 februari 2004 18:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ach wat sneu,ze nemen je niet echt serieus he?
Misschien je je signature eens veranderen
quote:Op zondag 29 februari 2004 18:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Misschien je je signature eens veranderen
Nou ga je te ver: ik ben geen gristen.quote:Op zondag 29 februari 2004 18:16 schreef SCH het volgende:
http://www.wareliefdewacht.nl/
Geef ik je een alibi, is het weer niet goedquote:Op zondag 29 februari 2004 18:23 schreef ErikT het volgende:
Nou ga je te ver: ik ben geen gristen.
Iemand SCH's adres in Utreg? Ik moet even een paar ruiten ingooien![]()
*steen gooitquote:Op zondag 29 februari 2004 18:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Geef ik je een alibi, is het weer niet goed
Uit je agressie maar, is goeeeeeeeeedquote:Op zondag 29 februari 2004 18:26 schreef ErikT het volgende:
*steen gooit
* ErikT rost SCH eens lekker door Hools heen.quote:Op zondag 29 februari 2004 18:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Uit je agressie maar, is goeeeeeeeeed
quote:Op zondag 29 februari 2004 18:39 schreef Ajaxno1 het volgende:
![]()
Soort van wat Vennegoor deed tegen Ajax. Nu heb je het kampioenschap verspeeld.quote:Op zondag 29 februari 2004 18:44 schreef golfer het volgende:
ErikT, je moet nog erg veel bijleren op het gebied van de dames.
Als een meisje je naar binnen mee vraagt, verwacht ze niet dat je dronken tegen haar in slaap valt.
Om in voetbaltermen te blijven:
Je hebt je kans voor open kut doel gemist.
No my friend, it's a fact!quote:Op zondag 29 februari 2004 18:12 schreef ErikT het volgende:
[..]
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
Beneluxlaan/Zandpad/Achter het Centraal Station, dat wisseltquote:Op zondag 29 februari 2004 18:23 schreef ErikT het volgende:
Nou ga je te ver: ik ben geen gristen.
Iemand SCH's adres in Utreg? Ik moet even een paar ruiten ingooien![]()
het had niet saai hoeven te zijn als jij niet in slaap gevallen wasquote:Op zondag 29 februari 2004 17:59 schreef ErikT het volgende:
[..]
Muurbloempje? Ik sta altijd als eerste op de dansvloer uit mn dak te gaan!
PS Kan dit topic ff vol? Wordt een beetje saai dit...
quote:Op zondag 29 februari 2004 19:35 schreef just me het volgende:
[..]
het had niet saai hoeven te zijn als jij niet in slaap gevallen was
Een competitie bestaat uit meerdere wedstrijden. Ik heb er pas 2 gespeeldquote:Soort van wat Vennegoor deed tegen Ajax. Nu heb je het kampioenschap verspeeld.
Ik kan toch niet heel Hoog Catharijne gaan slopen? Hoewel, misschien krijg ik er zelfs voor betaald aangezien t toch kapot moet.quote:Beneluxlaan/Zandpad/Achter het Centraal Station, dat wisselt
quote:Op zondag 29 februari 2004 19:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Beneluxlaan/Zandpad/Achter het Centraal Station, dat wisselt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |