Het woord "concertfilm" maakt mij iig weer angstig voor allerhande leuke filmpjes tussen de muziek door.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:03 schreef mindgames het volgende:
Waar baseer jij op dat deze concertfilm geen 'mooi eindproduct' gaat worden?
daarom dus....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:03 schreef mindgames het volgende:
[..]
Waar baseer jij op dat deze concertfilm geen 'mooi eindproduct' gaat worden?
Hopelijk wordt dit een compleet overzicht van de concerten uit 2005, en wordt het niet steeds onderbroken door de docu-achtige stukjes. We zullen zien.![]()
Ok, dan zal je voor een bootleg-DVD van goede kwaliteit moeten gaanquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:08 schreef Hankster het volgende:
daarom dus....
Ik wil dus gewoon een normaal concert op DVD hebben, geen concertfilm.
Openingsnummer van Ramquote:Op maandag 28 augustus 2006 08:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik ken wel 'How Many People' van Flowers In the Dirt, maar 'Too Many People' zegt me even niets?
Nee, dat was een album met de briljant gevonden titel McCartney! Met daarop het minstens zo briljante Maybe I'm Amazedquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:20 schreef DeSiever het volgende:
Ja, Ram was zijn eerste solo album volgens mij.
Maybe I'm Amazed is inderdaad briljant (net als Junk), maar qua album is RAM (Pauls 2e plaat) vele malen beter dan McCartney.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:59 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Nee, dat was een album met de briljant gevonden titel McCartney! Met daarop het minstens zo briljante Maybe I'm Amazed![]()
Ja ik ook, dan kan ik tenminste rustig sterfen, dus gewoon door gaan Paul!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:46 schreef Hankster het volgende:
ik zal en moet Paul eens live gezien hebben: laat dat dan hopelijk volgend jaar zijn
quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:52 schreef DeSiever het volgende:
Goede poll!! Golddigger die heather..
Beter bekend als Linda McCartney, zijn vorige vrouw die aan kanker is overleden.quote:Op maandag 11 september 2006 19:26 schreef DeSiever het volgende:
Wie is Linda Eastman dan?
Ze speelde ook o.a. keyboard bij Wings (Pauls band die hij had opgericht nadat The Beatles uitelkaar waren gegaan) en ze heeft ook haar eigen vegetarische voedsellijn opgerichtquote:Op maandag 11 september 2006 19:32 schreef DeSiever het volgende:
Oh sorry, dat wist ik zo niet..
Hehe ok, ja dat was wel wat duidelijker geweestquote:Op maandag 11 september 2006 19:35 schreef DeSiever het volgende:
Ja, dat wist ik wel, maar niet dat het om Linda Eastman ging. Waarom zegt Stanley dan niet gewoon Linda McCartney?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |