In 2005 doorkruiste rocklegende Paul McCartney Amerika met zijn records brekende, uitverkochte U.S. toer.
De kracht van meer dan 25 high-definition camera's en het gedreun van 5.1 digital surround sound is nu beteugeld, en met de DVD 'Paul McCartney: The Space Within Us' beleef je deze historische ervaring mee.
Deze niet-bewerkte concertfilm is beter dan een plek op de eerste rij, en het neemt de kijkers mee naar de ruimte en ver daarbuiten. Je ziet Paul's wonderbaarlijke ruimte-optreden, dat gezonden werd naar de astronauten aan boord van het Mir-ruimtestation en die wakker werden met wat 'English Tea' van Paul en de band via een live-optreden van de toer.
'Paul McCartney: The Space Within Us' bevat live optredens van bijna 30 hits, waaronder: Magical Mystery Tour / Flaming Pie / Maybe I’m Amazed / Eleanor Rigby / Let Me Roll It / Drive My Car / Got To Get You Into My Life / Till There Was You / I Will / Fine Line / Good Day Sunshine / Fixing a Hole / Hey Jude / Too Many People / Penny Lane / English Tea / I’ve Got a Feeling / Follow Me / Jenny Wren / Helter Skelter / Yesterday / Get Back.
Extra's: Korte film 'Paul's World', Interviews met de band; Keuze van de liedjes; Voorwoord in boekje door Cameron Crowe.
(bron: newvideo.com)
Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)