ja ...ik krijg er in meerdere topics complimenten overquote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hankster, jouw optimistische spirit is een voorbeeld voor iedereen. Bedankt!
En daarnaast ook de openende artiest, samen met U2. Zijn solo werk en ook met name zijn wings werk boeien mij niet minder dan het Beatles werk om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:05 schreef Hankster het volgende:
[..]
ja ...ik krijg er in meerdere topics complimenten over
en na de Beatles al moeten stoppen? Ookal kan zijn solo muziek mij minder boeien dan zijn Beatles materiaal, live is hij daarna toch altijd nog erg goed geweest. Je merkt nu wel dat hij behoorlijk wat daagjes ouder is geworden, maar zelfs op Live8 waar hij ook duidelijk zenuwachtig was vond ik zijn optredens erg vermakelijk
Hij was natuurlijk niet voor niks de afsluitende act van Live8, zelfs nog ná Pink Floyd!
ik dacht al...waarom is dit topic zover weggezaktquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:04 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Live8 was historisch, zelfs m'n pa bleef zitten kijken.
Ja klopt, dat viel mij ook tegen aan de dvd. Ik wil gewoon een concert met vele hits van hem met The Beatles, met Wings en solo, zonder onderbrekingen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:16 schreef Hankster het volgende:
[..]
ik dacht al...waarom is dit topic zover weggezakt
Live8 was inderdaad geweldig, maar niet historisch (buiten het optreden van PF)
Ik zit altijd nog onwijs te twijfelen of ik Paul @ Red Square zal gaan kopen. Ik wilde hem altijd erg graag hebben, maar nadat ik de review op dvd.nl had gelezen, begon ik toch te twijfelen. Zijn er echt om het nummer van die docu-achtige filmpjes? Zo ja, dan laat ik hem wel liggen...echt een lekker concertgevoel krijg je dan ook niet
Zou ik zo niet weten. Ik ken alleen die van The Red Square en Back in the US, die zijn qua opzet hetzelfde, dus met steeds weer onderbrekeningen. Ik denk dat Jane wel weet welke de moeite waard isquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:24 schreef Hankster het volgende:
wat is dan wél een leuke DVD van hem?...
of bootleg?
Gelukkig speelt McCartney alles nog in de originele toonsoort. Dit in tegenstelling tot een groot aantal leeftijdsgenoten....en dan vooral Nederlandse zangers die ook al een jaartje of 30 / 40 meegaan. Lee Towers trekt 't niet meer "You never walk alone" in C te zingen en Hans Bouwens heeft zijn "Little Green Bag"" ook maar in B (of is 't Bes) gezet vanwege de uithalen.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 16:14 schreef webfreak het volgende:
[..]
Kijk, je kunt er omheen gaan draaien, maar face it: De man is in de 60, en op die leeftijd zul je er genoegen mee moeten nemen dat 'ie niet meer hetzelfde zingt als toen 'ie 20 was.
Toch heeft Paul - waarschijnlijk door veel oefenen - nog een akelig goeie stem voor zijn leeftijd, en ik denk dat 'ie daarmee véle verwachtingen heeft overtroffen.
Het gaat erom dat 'ie het gewoon nog steeds flikt, en daar zal die hard voor hebben moeten werken.
Hij had ook alles 2 tonen omlaag kunnen gooien, dan had 'ie waarschijnlijk net zo veel succes, en net zoveel kaarten verkocht.
Over McCartney live gesproken: ik vind "Wings over America" z'n beste live-album.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:13 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Ik heb booltegs van Unplugged en Rockshow (wel beetje donker opgenomen) die wel de moeite waard zijn. Verder heb je nog Paul is Live, die is over het algemeen voor een prikje te koop en ook wel okee (nog met Linda in de band). Ik vond Back in the US best aardig, ondanks de tussenstukjes zo nu en dan. Misschien omdat het ik Paul voor het eerst echt live zag spelen. Ik ben in ieder geval wel bij dat ik die heb gekocht.
Op die Red Square dvd staan trouwens 2 concerten, eentje op Red Square dus, en nog eentje elders in Rusland en daar zitten geen tussenstukjes in. Er is nog een concert, 'Put it there' geloof ik, maar die heb ik niet, dus daar kan ik weinig over melden.
Nah (eveneens persoonlijke meningquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:25 schreef progrock het volgende:
Ik vind (maar da's mijn persoonlijke mening) dat als een zanger het niet meer redt om alles in de oorspronkelijke toonsoorten te zingen (óf een vibrato van een octaaf te krijgen zoals bv. Trini Lopez) dat-ie gewoon moet stoppen met zingen.
verdeurie...weer een concert film.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:44 schreef mindgames het volgende:
Op 3 november 2006 komt de DVD van Paul's herfst 2005-tour uit in Europa.
Waar baseer jij op dat deze concertfilm geen 'mooi eindproduct' gaat worden?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:46 schreef Hankster het volgende:
verdeurie...weer een concert film.
hoe verdomme kan je anno 2006 als zo'n wereldartiest zijnde nou niet een normale, kwalitatief hoogstaande DVD uitbrengen?
DVD is nu hét medium...dan ga je daar toch ook een mooi eindproduct van maken of ben ik nu zo raar..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |