Voor Frank Sinatra geldt hetzelde naar mijn meningquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:17 schreef webfreak het volgende:
[..]
Kijk, dáár kan ik dan weer volop over meepraten
Nee maargoed, als alle artiesten waar ik niks mee heb zouden moeten stoppen, zou er niet veel overblijven.Ik vind gewoon het idee dat iemand "te oud is om muziek te maken" zo wrang. Het heeft wat mij betreft niets met leeftijd te maken. Sommige artiesten beleven juist hun hoogtij op latere leeftijd! Zo vind ik de oude Johnny Cash een stuk vetter klinken dan in z'n jonge dagen.
![]()
Het hele Band on the Run en Venus & Mars album bijvoorbeeld, allemaal lekkere nummersquote:Op zondag 8 oktober 2006 11:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat vind je dan bij voorbeeld zo goed met Wings, MrBadGuy? Laten we wat voorbeelden noemen..
Is als single uitgekomen, maar staat wel op het verzamelalbum Wingspan Hits and History, erg lekker nummer is hetquote:Op zondag 8 oktober 2006 14:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Juniors Farm ken ik helemaal niet. Van welk album is dat?
Dan zitten we wel degelijk op een lijn, die albums heb ik ook wel eens genoemd als voorbeeld van geniale grootheid.. Venus & Mars 'het concept' is top!quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:00 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Het hele Band on the Run en Venus & Mars album bijvoorbeeld, allemaal lekkere nummers![]()
Heb je op mp3?quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:05 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Is als single uitgekomen, maar staat wel op het verzamelalbum Wingspan Hits and History, erg lekker nummer is het![]()
Ik doe niet aan illegale bezighedenquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wil je sturen?
Is zeker een aanraderquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:39 schreef webfreak het volgende:
Wingspan (2CD) ligt voor 6 euri bij de VanLeest. Ideaal als je een snelle rondleiding door de Wings-geschiedenis wil hebben!
Zie hier: http://en.wikipedia.org/wiki/Wingspan_%28album%29quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:21 schreef DeSiever het volgende:
Nou, voor 6 euro wil ik dat album sowieso wel hebben.
Kun je de tracklist posten, BadGuy?
Wings Over America!quote:Op maandag 9 oktober 2006 08:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het is een verzamelalbum toch, ik heb er wel eens van gehoord.
Ik ken al die albums al, Venus & mars, Band On he Run, Speed of Sound, Wings Over America en zelfs Back to the Egg!!
Onwijs bedankt! Kopertje lijkt me..quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:07 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Zie hier: http://en.wikipedia.org/wiki/Wingspan_%28album%29
Staat in dit topicquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:01 schreef Frozen het volgende:
Zou er niet een nieuwe dvd van McCartney uitkomen? Met nóg meer concertbeelden en het korte concertje dat hij gaf voor de russische kosmonauten?
Ik kan er niks meer over vinden...
Duh! Gewoon niet opletten en je mist al het nieuws....quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:57 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Staat in dit topic![]()
Paul McCartney moet stoppen of doorgaan te oud?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |