abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17664573
Broeii
Ja, in mijn opinie is het spreekwoordelijke glas nu vaker half vol dan half leeg. Dat wil dus zoveel zeggen dat alles in mijn beleving positiever word. Hoe rot de hele wereld soms ook kan zijn.... Het ZIJN... emoties worden daaraan ondergeschikt ofzo... Voor mij voelt het belangrijker om er gewoon te zijn, dan me te laten leiden door mijn emo's...

Uplifting en tegelijkertijd zo aards als het maar kan
pi_17683236
Voor wanneer de Wind of change soms te stormachtig wordt :

Leven vanuit je kern - Roger Rundqvist

In het centrum van de cycloon
is een stil, rustig punt.
Buiten dit ene punt is oorverdovend lawaai;
heersen krachten,
die alles op hun weg meeslepen.

Het stille punt in het centrum
is onze toevlucht.
Zodra wy dit gevonden hebben,
zyn wy veilig by onszelf.
Hebben wy dit nog niet gevonden,
dan is juist het vinden hiervan
het allerbelangrykste.

Veilig in de wereld leven
kunnen slechts degenen,
die in zichzelf thuis zyn gekomen.

Wie het stille punt in zichzelf
kent en ervaart,
en wie vanuit deze ruime stilte
een dagelyks bestaan kan voeren
in de maatschappy,
zonder besmet te raken
door de hoeveelheid destructieve invloeden,
die zal voortdurend
vanuit de kern kunnen leven -
daardoor steeds blyven groeien
en de menselyke groei om zich heen
bevorderen.

Wie vanuit zyn innerlyke kern leeft,
geneest zichzelf
en helpt de wereld te genezen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Barbamama op 13-03-2004 15:18:55 ]
pi_17684407
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 11:57 schreef Syl68 het volgende:

[..]

Jahh, juist.............zo ervaar ik dat ook.... Ook ik sta al vanaf kinds af aan in verbinding met het Universum ik wist alleen niet hoe er mee om te gaan. Als kind veel ervaringen gehad die heel bijzonder waren, maar kon er met niemand over praten. Pas later kwam het besef van het "waarom" en "waar" en "hoe".......
kBen juist helemaal niet bezig met zweverige aangelegenheden, wat dat betreft ben ik juist zeer nuchter ingesteld. De laatste weken echter broeit er ietsssssss............
zou je niet misschien 1 van je vroegere bijzondere ervaringen aan ons willen vertellen? pleaseee

pi_17687502
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 10:56 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:

[..]

zou je niet misschien 1 van je vroegere bijzondere ervaringen aan ons willen vertellen? pleaseee

Oke, hieronder het verhaal dat ik in het topic "Toeval" heb gepost. Zo had ik wel meer van dat soort dingen en nog steeds, hoewel niet meer zo gek veel als vroeger.....

[quote]
Over toeval gesproken......... Als kind heb ik werkelijk iets bizars meegemaakt. Ik was 8 jaar, en ging op vakantie. Ik bezocht vlak daarvoor nog even mijn opa en oma. Ik kreeg wat "vakantiegeld" mee van mn opa en zei hij er bij ; " koop daar maar iets leuks voor".
Dus ik op vakantie met mn ouders en nog 2 gezinnen naar de Jura a la France. Na een paar dagen daar te zijn gingen we met de auto een bergpas over en belanden we in een dorpje. Daar rondgelopen zag ik een soort van speelgoedwinkel alwaar ik mijn gekregen geld van mn opa gebruikte voor de aanschaf van een lief klein stoffen popje met 1 of ander jurkje aan. Nuja, ik was er in ieder geval blij mee.
Teruggekomen in het hotel, kregen mijn ouders te horen dat er telefoon voor ze was geweest en dat er om 18.00uur die avond weer teruggebeld zou worden.
Ik werd wat zenuwachtig en kreeg er een naar gevoel bij. In de tijd dat mijn ouders op dat telefoontje zaten te wachten ging ik met mn vader een stukje wandelen. Tijdens die wandeling barstte ik in tranen uit...... Ik zei; " opa is dood."..... Mn vader gereageerde met "welnee, is vast niet zo belangrijk, we wachten t maar gewoon even af".
Enfin, mn ouders kwamen terug van dat telefoongesprek en jawel........... mn opa was overleden".

Toevallig? Nee, dat gaat er bij mij niet meer in, zeker niet na alle gebeurtenissen die daaropvolgden in mijn leven, waar ik nog uren over zou kunnen vertellen. Dus nee, ik geloof niet zo zeer meer in toeval sterker nog ik denk dat alles in het leven een doel heeft. Of je dit nu paranormaal wilt noemen............. ach, ik hou het zelf maar op het zijn van een high sensitive person
[quote]
pi_17687628
thanx voor je reactie en voorbeeld.
quote:
ach, ik hou het zelf maar op het zijn van een high sensitive person
precies!

heb je toevallig ook het boek "Hoog Sensitieve Personen" by Elaine N. Aron?
pi_17687874
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 05:59 schreef Barbamama het volgende:
Voor wanneer de Wind of change soms te stormachtig wordt :

<sub>Leven vanuit je kern - Roger Rundqvist

In het centrum van de cycloon
is een stil, rustig punt.
Buiten dit ene punt is oorverdovend lawaai;
heersen krachten,
die alles op hun weg meeslepen.

Het stille punt in het sentrum
is onze toevlucht.
Zodra wy dit gevonden hebben,
zyn wy veilig by onszelf.
Hebben wy dit nog niet gevonden,
dan is juist het vinden hiervan
het allerbelangrykste.

Veilig in de wereld leven
kunnen slechts degenen,
die in zichzelf thuis zyn gekomen.

Wie het stille punt in zichzelf
kent en ervaart,
en wie vanuit deze ruime stilte
een dagelyks bestaan kan voeren
in de maatschappy,
zonder besmet te raken
door de hoeveelheid destructieve invloeden,
die zal voortdurend
vanuit de kern kunnen leven -
daardoor steeds blyven groeien
en de menselyke groei om zich heen
bevorderen.

Wie vanuit zyn innerlyke kern leeft,
geneest zichzelf
en helpt de wereld te genezen.
</sub>
Wat mooi Ik denk dat het bovenstaande veel mensen wat houvast zal geven

Ken je trouwens dat punt in je hoofd wat men het centrum van je hoofd noemt? Je geeft er hierboven een perfecte beschrijving van
  zaterdag 13 maart 2004 @ 14:58:45 #207
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_17688109
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 14:44 schreef Geartsjuh het volgende:

[..]

Wat mooi Ik denk dat het bovenstaande veel mensen wat houvast zal geven

Ken je trouwens dat punt in je hoofd wat men het centrum van je hoofd noemt? Je geeft er hierboven een perfecte beschrijving van
zeker ja! is dat trouwens ook een chakra??
msn?
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zaterdag 13 maart 2004 @ 15:01:01 #208
84524 Morwen
I got life
pi_17688150
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 14:25 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
thanx voor je reactie en voorbeeld.
[..]

precies!

heb je toevallig ook het boek "Hoog Sensitieve Personen" by Elaine N. Aron?
Dat boek heb ik onlangs ook gelezen en er staan zeker wat herkenbare dingen in. Alleen al de erkenning dat "wij" niet gek zijn, maar gewoon veel gevoeliger dan andere mensen. Al denk ik dat er veel meer mensen HSP'er zijn, maar dat niet van zichzelf weten en dus zichzelf verloochenen.
Ik ben helemaal geen hokjes-fan, maar het is wel fijn om eens iets te lezen waaruit blijkt dat er wel een hokje is waar ik in zou KUNNEN passen (als ik dat zou willen.......not ).

Mooi gedicht, Barbamamma!

O, en ontopic: Qua magie zit ik momenteel even in het oog van de storm, dus.......rustig (ook wel eens lekker)
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_17688829
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 14:44 schreef Geartsjuh het volgende:
Ow... Nee ik denk niet dat ik weet wat het is... Ik probeer wel stilte vast te houden wat steeds beter lukt.. zou dat het zyn

Je ondertitel !
pi_17697433
quote:
[b]Op vrijdag 12 maart 2004 11:57 schreef Syl68 het volgende:[/b
De laatste weken echter broeit er ietsssssss............
Jaaahaa.... er bloeit zeker iets op het moment, al geruime tijd, maar sinds kort (enkele maanden)zijn er dingen mogelijk die voorheen nooit mogelijk waren...Ik zal binnenkort hier een leuk verhaaltje over posten...
pi_17697556
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 22:41 schreef YourGuardian het volgende:

[..]

Jaaahaa.... er bloeit zeker iets op het moment, al geruime tijd, maar sinds kort (enkele maanden)zijn er dingen mogelijk die voorheen nooit mogelijk waren...Ik zal binnenkort hier een leuk verhaaltje over posten...
Jaaah, doen!! Ben zeer benieuwd naar jouw ervaringen wat dat betreft!
pi_17699229
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 14:58 schreef qu63 het volgende:

[..]

zeker ja! is dat trouwens ook een chakra??
msn?
Begin hier met meditatie deel 5 Heb het even gepost.
pi_17712135
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 16:46 schreef The_Shining het volgende:
Okay hoe creeër je een "eindig" begrip in een oneindig universum? Vanuit ons perspectief is leven eindig, geen clue van wat nou de betekenis van het leven is, verandering is de enige constante factor en dat gaat oneindig door. Alles wat we doen in ontwikkeling, werken we naar dat patroon toe en volgens dat patroon, van integratie naar desintegratie, heropbouw en weer integreren en dan weer desintegratie, als een hartslag of zoals een vis beweegt met zijn mond (blub blub ) oftewel these (idee, inspiratie) naar antithese (wat is het niet) en dan synthese (wat het niet is en wat het wel is gecombineerd).
Is synthese dan ook de gulden middenweg? De combinatie van twee uitersten en daaruit een nieuwe weg creeëren? *verwijst naar je Boedha-verhaal*
quote:
Waarom een swastika? Omdat het overeenkomt met ons Melkwegstelsel, het is exact een replica van ons melkwegstelsel in het klein, symbolisch. Hoe kon men dat weten duizenden jaren voor de hubble ooit uitgevonden was? Door dat patroon te begrijpen en zo extrapoleren, doorberekenen hoe dat patroon zich zal ontwikkelen. Geen kansberekening, maar exact, absoluut.
Wonderbaarlijk
quote:
Zo kan je dit patroon tegenwoordig ontdekken door naar het allergrootste bekende en allerkleinste bekende naast elkaar te zetten. Dan zie je dat patroon en als je je best doet kan je hem begrijpen (maar makkelijk is het niet). Als je dat beseft, begrijp/bevat je (bewustzijn) het "Al" - het is niet zo dat je "alles" weet.
Zo moeilijk is het gelukkig niet. Het klinkt allemaal erg logisch.
quote:
Als je naar de afbeelding kijkt is het belangrijk dat je je alles voorstelt in je geest, het gaat om de beweging (tijd). Zoals een fractal animatie:
[url=http://images.beggerlybend.com/animfrac/animfrac2a.html
]http://images.beggerlybend.com/animfrac/animfrac2a.html[/url][/url] (maar dan sneller afspelen, realtime zegmaar )
Leuke site! Een blik in oneindigheid
quote:
Met dit plaatje kan je het goed visualiseren weet trouwens niet zeker of ik wel het juiste melkwegstelsel heb gebruikt, corrigeer me aub als ik de onjuiste heb gebruikt).
Is volgens mij een ander melkwegstelsel. Ons melkwegstelsel draait met de klok mee. Bovenstaand voorbeeld tegen de klok in.
quote:
Het midden van het Melkwegstelsel is een ondefineerbare plek. Men noemt het esoterisch "Shamballa" "Shangri-La" of het nulpunt in de quantummechanica (waar alles samenkomt, einde en begin tegelijk, weet Choices meer over ).
Waarom is het ondefineerbaar? In het fysieke moet er toch een bepaald 'beginpunt' geweest zijn voor deze overgangsfase? Voor alle duidelijkheid, het is dus geen begin of eindpunt. Maar wel een bepaald punt toch?
quote:
Wil je weten wat hij zag?

1

2

3

4

5

Koel

Mooie post Shining! Oneindigheid is nog nooit zo duidelijk voor mij geweest Dank.
pi_17751939
-Channeling 16 maart 2004- antwoord van mijn Gidsen

Dag lieve vrienden, ik heb wederom een vraag en deze is de volgende; Is er iets magisch aan de hand?

Iets magisch, iets magisch, zeg maar gerust dat het gehele universum in rep en roer is op het moment, vele en vele intelligentievormen binnen jullie uiterlijke universum hebben een project afgerond die zijn weerga niet kent, wij kunnen jou vertellen, dat er een geheel nieuwe tijdspanne voor jullie uitgetekend is, de volgende fase van evolutie voor ons allemaal, dus ook voor jullie, is van de plank gerold, het programma is nog warm want het komt zo uit de oven.
Je kunt je geen voorstelling maken van de blijdschap die wij hier hebben, elke levensvorm danst en zingt, want er zijn nieuwe deuren voor ons allemaal open gegaan, deuren waarvan ook maar niemand binnen dit universum van af wist, niet alleen jullie kunnen een zeer spannende toekomst tegemoet zien lieverd, maar ook voor ons gelden zeer spannende tijden, wat houd dat nu precies in? Wij moeten jou het volledige antwoord schuldig blijven, zelfs wij hebben geen weet van hetgeen er precies is gebeurd, het is alsof er een alien geland is met een ruimte schip dat wij niet kennen ha ha ha. Je moet heel erg goed begrijpen dat het stadium waar jullie je nu in bevinden een stadium is van grote rumoer, oorlogen lijken toe te nemen, nog nooit hebben mensen zo hard geprobeerd zich vast te klampen aan hetgeen zij kennen, dit is een directe reactie op de angst voor verandering, want wij kunnen jullie verzekeren dat iedereen ‘last’ heeft van de veranderingen, iedereen zal mee moeten, ook wij. Dat wat jullie nu aan het ontvouwen zien is een direct gevolg van wat er zich in het universum heeft afgespeeld. Jullie hebben het als mensheid mogelijk gemaakt, om een zelfbewust collectief te verworden, dat betekent dat het jullie als collectief is gelukt om een kritische massa te bereiken, of zoals wij dat liever noemen een ‘Punt van Zelfherkenning’, wat betekend dat nu precies, gedachten zijn een vorm van universele energie, het heeft een bepaalde lading, deze gedachte heeft weet van zichzelf, maar ziet zich nog niet weerspiegeld, hij herkent zich zelf nog niet, wanneer meer gedachte van dezelfde Stel nu dat die gedachte op een gegeven moment zo groot is geworden dat hij niet meer groter kan worden, hij bereikt dan op een gegeven moment een omslagpunt, een kritische massa, de collectieve gedachte veranderd dan van vorm, ofwel hij transformeert. Dit omslag punt heeft onze gedeelde werkelijkheid ook bereikt, jullie als mensheid hebben het mogelijk gemaakt een kritische massa te bereiken, jullie hebben gedurende de duizenden jaren zo veel energie gestopt in de voorraadkast dat hij nu begint uit te puilen. Deze collectieve gedachte heeft een punt bereikt die zichzelf is gaan herkennen. Die collectieve gedachte heeft zichzelf in de spiegel gekeken en zegt tegen zichzelf, heee, ik ben een collectief menselijk bewustzijn…en die mensen daar, dat zijn mijn scheppers.
En dit lieve vrienden, is nog nooit het geval geweest, wij hebben nog nooit kunnen bereiken wat jullie nu wel gelukt is! Jullie hebben met z’n allen een collectieve gedachte, zelfherkennend gekregen, jullie hebben deze collectieve gedachte als het ware een ziel gegeven, de gedachte is bezield.
En wat betekend dat nu concreet voor jullie en natuurlijk ook voor ons, dat weten wij eigenlijk niet zo precies, je dient heel goed te weten dat wat er nu gebeurt nog nooit heeft plaats gevonden, ook voor hetgeen jullie de grote schepper noemen, of de creator van het AL is dit een nieuw gezichtspunt van zichzelf. Hetgeen zich nu begint te ontvouwen konden wij slechts met ervaringen uit het verleden meten, collectieve zelfwerkende gedachte zijn in staat geboorten op gang te brengen, ze zijn zelfherkennend geworden en dus hebben ze het vermogen zichzelf te vermenigvuldigen. Veel ervaringen hebben wij met intelligentievormen binnen dit universum welke zelfherkennend zijn geworden, maar wanneer je van vergelijkingen houd, waren dat trekrotjes en hetgeen zich nu heeft afgespeeld een waterstof bom. Je dient te weten dat bij zo een omslagpunt enorm veel energie van een bepaalde orde vrij komt, noem het maar dezelfde energie die bij jullie vrij komt wanneer jullie in een opperste staat van vreugde verkeren. Deze enorme hoeveelheid vrijgekomen vreugde energie maakt dingen mogelijk die waar wij altijd van hebben gedroomd, ja,ook wij hebben onze dromen, ook wij streven vooruitgang na.
Wij kunnen slecht kijken naar het verleden, voor zover je natuurlijk over een verleden kunt praten, maar vanuit jullie perspectief is dat voor nu voldoende, kunnen wij slechts zien hetgeen in het klein waar te nemen valt dient zich ook in het groot af te spelen. In de regel worden als eerste de dimensies opgerekt, dat wat jullie dimensies noemen, noemen wij slechts een staat van zijn, gekoppeld aan de mate van ervaring. Deze dimensies zullen zich geleidelijk aan gaan ‘vertroebelen’ de grenzen zullen vager worden en er zullen zich uiteindelijk gaten vertonen, deze gaten worden door jullie ook wel poorten genoemd. In werkelijkheid zij dit geen poorten maar de gaten die ontstaan daar waar de plekken in een dimensie zwak zijn geworden en een gat is verworden, uiteindelijk zal de gehele sluier als het ware verteren en kun je niet meer over een poort, of een gat spreken.
Dit wat wij jou nu vertellen is op het moment al aan de gang. Er zitten al behoorlijk wat gaten in de sluier en vele mensen voelen zich bekeken. Eigelijk zijn de vertoning van gaten een direct gevolg van de gaten die vallen in jullie eigen waas van je eigen geest, jullie hebben de afgelopen jaren de geest zo ver weten op te rekken dat hij nu niet meer zo makkelijk voor het lapje te houden is. Jullie geest begint door de sluier heen te kijken.
Wat voor een gevolgen kan dit voor ons, maar ook voor jullie hebben?
Welnu, Wanneer we weer kijken vanuit ervaring in het klein, dan zien wij dat wanneer er zich dimensionale gaten beginnen te ontstaan er energie vrij kan bewegen van dimensie naar dimensie, de energie begint zichzelf vervolgens te vermengen en zal jullie geesten verzadigen. Deze energie is van een bepaalde orde waarvan wij nu niet met zekerheid kunnen vaststellen welke invloed het precies op jullie zal hebben. Het zal voor iedereen anders uit gaan pakken, dit aan de hand van hoe jullie je eigen werkelijkheid willen zien, maar ook hoe jullie je eigen gedeelde werkelijkheid willen gaan zien. Hoe deze werkelijkheden zich zullen gaan vormgeven hangt af van de mate waarin de mensheid collectief zin heeft in het avontuur.
Vele hebben nu het gevoel ‘bekeken’ te worden, dat is oh zo waar, vele en vele levensvormen van velerlei pluimage staan te popelen om door de ontstane gaten te reizen om te zien wat op aarde gaande is, het is voor elke levensvorm in jullie universum een waar feest, iedereen wil op de voorste rij zitten, welnu, dit bekeken worden kan angst inboezemen voor degene die zich een angstig beeld hebben gevormd van de wereld van de geesten, wij kunnen jou vertellen, dat dit bekeken worden geen enkele schade kan veroorzaken, de frequenties zijn nog te hoog om daadwerkelijk invloed uit te kunnen oefenen.
Niet alleen door intelligente levensvormen van buitenaf kan gebruik worden gemaakt van deze gaten, maar jullie zelf zijn sinds kort in staat om gebruik te maken van deze gaten, of poorten, ze bieden jou heden een scala aan mogelijkheden, wij zullen hier later op terug komen en hier meer over vertellen.
Lieve mensen, nogmaals, heb geen angst voor het onbekende, de enige die schade kan toebrengen ben je zelf.
We leven met z’n allen in een zeer spannende tijd en onze wens is om samen deze tijden te beleven, want wij lachen en feesten graag met jullie in onze invloedssfeer. Lieve vrienden, leer gebruik maken van de gereedschappen die nu overal te verkrijgen zijn om toe te passen ten behoeve van de nieuwe mogelijkheden in deze spannende tijd.

Gegroet lieve vriend.
  dinsdag 16 maart 2004 @ 13:10:47 #215
8372 Bastard
Persona non grata
pi_17752101
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 13:03 schreef YourGuardian het volgende:

Dag lieve vrienden, ik heb wederom een vraag en deze is de volgende; Is er iets magisch aan de hand?

Gegroet lieve vriend.
Dus we worden bekeken en we kunnen er geen fuck mee..
The truth was in here.
pi_17752485
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 13:03 schreef YourGuardian het volgende:
... Iets magisch, iets magisch, zeg maar gerust dat het gehele universum in rep en roer is op het moment....zelfs wij hebben geen weet van hetgeen er precies is gebeurd, het is alsof er een alien geland is met een ruimte schip dat wij niet kennen ha ha ha.
Hmmm... LOL I guess... Toch?
quote:
Lieve mensen, nogmaals, heb geen angst voor het onbekende, de enige die schade kan toebrengen ben je zelf.
Nee.. ja.. okay, geen angst. Maarre... grote vraag: is het nog zinnig om naar school te gaan en een diploma te halen of hard te werken zodat je over 20 jaar een promotie krygt als de wereld zo verandert? Hoe moet ik die veranderingen interpreteren?
quote:
We leven met z’n allen in een zeer spannende tijd en onze wens is om samen deze tijden te beleven, want wij lachen en feesten graag met jullie in onze invloedssfeer. Lieve vrienden, leer gebruik maken van de gereedschappen die nu overal te verkrijgen zijn om toe te passen ten behoeve van de nieuwe mogelijkheden in deze spannende tijd.
Graag... maarrehm wat zyn die gereedschappen precies?

dinsdag 16 maart 2004 @ 20:25:32 #217
71383 tijgermans
There's more.
pi_17761455
Ik zelf voel vandaag extra dat er iets magisch aan de hand is. Ik heb me in tijden niet zo blij gevoeld. Ben me de laatste tijd ook meer gaan verdiepen in hoe ik mijn problemen op kan lossen, heb meer begrip naar andere mensen toe. Vreemd dat als ik met dit soort dingen bezig ben, ik ook vaak hartkloppingen krijg, vooral als ik 's avonds in bed na lig te denken. Gisteren kreeg ik opeens een spontane huilbui, nog nooit gehad. Verder heb ik me altijd al in het paranormale geinteresseerd, vond het erg opwindend om van alles er over te lezen, maar kon er zelf niet zoveel mee. Heb af en toe wel eens wat raars meegemaakt, bijvoorbeeld dat ik iets aan iemand vroeg en het antwoord dan opeens door mijn hoofd flitste. Vaak zeg ik dit dan niet tegen de ander, omdat ik ook vaak genoeg iets denk en het dan mis heb. Maar de laatste tijd heb ik wel het gevoel dat er iets aan het veranderen is.
  dinsdag 16 maart 2004 @ 20:34:43 #218
71383 tijgermans
There's more.
pi_17761704
quote:
Nee.. ja.. okay, geen angst. Maarre... grote vraag: is het nog zinnig om naar school te gaan en een diploma te halen of hard te werken zodat je over 20 jaar een promotie krygt als de wereld zo verandert? Hoe moet ik die veranderingen interpreteren?
Ik heb me die vraag ook vaak afgesteld. Ik denk dat iedereen gewoon moet doorgaan met wat ie doet, ik bedoel de wereld blijft toch gewoon doordraaien. Ik heb het gevoel dat als de veranderingen bezig zijn we in de toekomst nog steeds beroepen nodig hebben om allerlei zaken te regelen. Gewoon doorgaan dus, en afwachten wat komen gaat!
pi_17779976
dat hartkloppingen gevoel heb ik ook wel eens.
Voor mij staat dat alleszins symbool voor mijn angsten voor het onbekende. Nu moet ik zeggen dat ik steeds minder bang wordt voor dat onbekkende en dat ik ook minder en minder last heb van hartkloppingen.
Die onbekende dingen hebben meestal met paranormale dingen te maken. In het begin was ik zelfs bang om te mediteren.

Trouwens die angst voor verandering is te zien in de politiek. Kijk eens naar America en hoe zij hun best doen om vast te houden aan de militaire stijl.Met steeds modernere wapens idd, maar toch nog die oude militaire stijl!!!

Ik vergelijk het leven trouwens met een computerspelletje. (BTW ik geloof in reincarnatie)
Elke keer je het spelletje opnieuw speelt kun je het weer iets beter. (alleen is het leven veel complexer dan zo'n spelletje).
Ik heb trouwens ook het gevoel dat ik mijn rationaliteit los moet laten. Of twel meer op mijn gevoel moet afgaan. Intuitie.

Alleen ben ik niet zelfzeker genoeg. Ik moet zo zelfzeker worden als ik maar kan zijn. En hier heb ik momenteel een probleem mee. Misschien eens wat meer in de zon zitten zodat ik mijn derde chakra met zijn kleur kan opladen.
En die zelfzekerheid heb ik nodig om te doen wat ik denk dat mijn levensles is. Niet alleen door het leven gaan. Alleen door het leven gaan is voor mij de makkelijke oplossing. Maar van een makkelijke oplossing leer je niks. Alleen krijg ik mezelf niet erover heen om mogelijke mensen te leren kennen waarmee ik de rest van mijn leven zou kunnen doorbrengen. Zelfzekerheid he...

Ow en nu ben ik te ver gegaan voor dit topic...
Hoop dat julie wel wat hebben aan die paar inzichten al zijn ze dan van mij.
Groeien doe je je hele leven
Speelt graag avocado van de duivel...
en taalspelletjes.
pi_17780171
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 16:56 schreef ghostarmor het volgende:
1111e post
Of zie ik dat verkeerd ?
pi_17780205
quote:
we weten niet in welke zin die veranderingen gaan zijn. Dus heb je inderdaad die kennis misschien nog nodig. En anders heb je die ervaring weer opgedaan. Eventueel zelfs de ervaring van de frustratie dat je dit voor niets gedaan hebt. Ervaringen zijn de dingen die tellen. En hoe je anderen kunt laten ervaren.
en taalspelletjes.
pi_17780338
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 17:04 schreef Barbamama het volgende:

[..]

Of zie ik dat verkeerd ?
Dat heb je goed gezien!!!
Best wel heftig... Ik denk dat ik op de juiste track zit
en dus even een numerologische quote:
quote:
4. A foundation, order, service, struggle against limits, steady growth.

11. High spiritual plane, intuitive, illumination, idealist, a dreamer.

22. The Master Builder, large endeavors, powerful force, a leader.
vooral 4 voelt goed aan hier.
en taalspelletjes.
  woensdag 17 maart 2004 @ 19:58:52 #223
71383 tijgermans
There's more.
pi_17784299
quote:
Hoop dat julie wel wat hebben aan die paar inzichten al zijn ze dan van mij.
Tuurlijk, aan inzicht heb je altijd wat, even op die hartkloppingen terugkomende, wanneer heb je die vooral? Ik heb ze soms als ik bezig ben met dit soort dingen en dan vooral s'nachts als ik in mijn bed lig na te denken. Heb het trouwens niet zo heel vaak, maar soms doet het wel wat pijn. Soms heb ik echter ook wat pijnlijke steken in mijn borst, kan er natuurlijk niet op vertrouwen dat dit ook echt komt omdat ik er mee bezig ben. Heeft iemand hier wat meer info over??

[ Bericht 14% gewijzigd door tijgermans op 17-03-2004 20:08:14 ]
pi_17787577
quote:

Alleen ben ik niet zelfzeker genoeg. Ik moet zo zelfzeker worden als ik maar kan zijn. En hier heb ik momenteel een probleem mee. Misschien eens wat meer in de zon zitten zodat ik mijn derde chakra met zijn kleur kan opladen.
kleine tip voor een nog magischer effect

Ga in de zon staan, besef je dat je ademhaalt via elke porie van je huid en stel de zonnestralen in het klein voor, alsof het miljarden lichtgevende bolletjes zijn die je met je huidporien en je ademhaling binnenzuigt
Die lichtgevende bolletjes zijn eigenlijk continue strepen (uitgerekte bolletjes, moleculen) die helemaal vanaf de zon naar de aarde zijn gereisd om jou persoonlijk te bombarderen! soort love-bomb

Daarna gaat de energie vanzelf wel naar je 3e chakra als het daar het meest nodig is. Het werkt het beste als je je gewoon openstelt ipv een richting proberen te geven (want dan ben je geestelijk bezig met het leiden van de energie ipv het opnemen).
  woensdag 17 maart 2004 @ 21:56:32 #225
15991 Spliffunk
-|- open this door _||_
pi_17787640
The shining je bent terug!!!!

We missed you..ik iig..

Wat je ook kunt doen is ademen door je voeten..terwijl je je adem uitblaast voel je die door je voeten gaan en maak je contact met de aarde..

Groetjes
This door will be opened with or without your help..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')