Waarom word het nu (pas) in werking gezet? Mensen bestaan nu zo'n.. 10.000 jaar ofzo? Wat kunnen we uiteindelijk met dat "internet" in dat luchtledige, en hoe kom je er het beste mee in aaraking?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:06 schreef The_Shining het volgende:
Vragenrondje
Zie alle "fouten" die we in het verleden hebben gemaakt met z'n allen als het ontcijferen van een code, het "afstrepen wat het niet is". Nu leven we in een tijd dat er een overvloed aan info is zodat alle puzzelstukjes op zijn plaats vallen en we in staat zijn het grote plaatje te zien.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:54 schreef Bastard het volgende:
Waarom word het nu (pas) in werking gezet?
Ja, maar we leven in oneindigheid en de aarde zelf is een levend organisme, wij zijn uitingen van dat bewustzijn, net als planten bomen, insekten en dieren. Het is een patroon wat zich steeds herhaalt, steeds uitbreid en steeds complexer wordt.quote:Mensen bestaan nu zo'n.. 10.000 jaar ofzo?
Zoals ik al postte, je ontwikkeling voor spiritualiteit is een sleutel. Voor iedereen is die sleutel uniek, het kan ook door tennis, of autorijden, whatever. Of naar de klok kijken, en even "wakker" zijn als je 11:11 of 22:22 ziet. Dan let je opeens even op, wordt je van die automatische piloot gehaald. Even een kleine piek in je bewustzijn.quote:Wat kunnen we uiteindelijk met dat "internet" in dat luchtledige, en hoe kom je er het beste mee in aaraking?
Omdat ik dat weet. Dan zou je in mijn hoofd moeten kijken of mijn leven even voor een dagje meemakenquote:Waarom denk jij dat je de vonk bent.. op die pak m beet 5 miljard mensen?
unfuckingbelieveble..quote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:10 schreef The_Shining het volgende:
[*verhaal*]
Dude, dat is te vaagquote:Zoals ik al postte, je ontwikkeling voor spiritualiteit is een sleutel. Voor iedereen is die sleutel uniek, het kan ook door tennis, of autorijden, whatever. Of naar de klok kijken, en even "wakker" zijn als je 11:11 of 22:22 ziet. Dan let je opeens even op, wordt je van die automatische piloot gehaald. Even een kleine piek in je bewustzijn.
Raaaaaah! Nerveus!quote:Op maandag 8 maart 2004 21:41 schreef Spliffunk het volgende:
en vraagje wat voelden jullie vandaag?
Meldtquote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:06 schreef The_Shining het volgende:
...een (re)creatief proces...
Het gevoel dat ik heb is inderdaad bijzonder positief. Ik weet niet of dat bij iedereen zo is. Het zet zich af en toe ook om in een heel vertrouwd gevoel. Dan verkeer ik in een soort waas, een soort trance, zèèr ontspannend. Heb ik overigens mijn hele leven al, maar de laatste tijd vrij heftig. Die lichte trance is vaak ook de oorzaak van het gevoel net niet in de wereld te zijn, alsof je er in bent, maar er niet bij hoort, zoals ik al eerder beschreef en net zo vaag als nuquote:Belangrijk is echt dat er geen slechte dingen gaan gebeuren.
Zo lang wachten weer.. komt er nog iets binnenkort?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:10 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Wat we ermee kunnen... dat wordt een leuke *surprise*, ergens in oh.. 2012 ofzo
[..]
Wat zijn jullie doelen mbt Kundalini?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:20 schreef Choices het volgende:
spliffunk: antwoord op je laatste vraag:
Ja!
--Dacht ik al, met andere woorden dat vermoeden heb ik al een hele tijd gehad en jouw ja bevestigd dat nu ff
Kijk eerst moet je mijn post lezen onderaan het topic: Alternatieve genezers
Hier leg ik een KLEIN beetje uit over dat wij een verbinding hebben met de quantum wereld. deze quantum wereld, ik weet niet wat je er precies van weet, maar is een plek waar alles 1 is. Er is geen onderscheid tussen ruimte en tijd, alles is simpelweg 1.
En omdat alles 1 is, is het zo dat wij, via de quantum wereld, met andere mensen telepathisch verbonden zijn, deze quantum wereld houd dan ook in dat wij iedereen en alles kennen. Onbewust, op een HEEEL diep niveau, ja.
ga er nu alsjeblieft niet vanuit dat 'je even ontwikkeld' tot op een punt waar je daarmee een verbinding hebt met dit soort kennis, want dat is HARD ontwikkelen, je moet je bewustzijn dan op een erg hoog niveau hebben liggen. maargoed.. ik hoop dat het een beetje een antwoord op je vragen waren.
Kan je je vraag misschien beter uitleggen? Ikzelf weet nog bar weinig van de kundalini af.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:34 schreef Spliffunk het volgende:
Wat zijn jullie doelen mbt Kundalini?
okay, ik heb dus ongeveer hetzelfde meegemaakt. Bij mij werd ook een psychose vastgesteld (voor 3 dagen). Ik herinner me wat ik heb gezegd, wat ik deed en waarom, en waarom mijn omgeving me niet begreep.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:02 schreef Spliffunk het volgende:
Hoi the Shining, ik wilde je al uitnodigen op IRC omdat je schijnbaar veel hiervan afweet. Ik heb wel een vraag: tijdens de periode die door de dokter een "psychose" werd genoemd was ik bezig met het creeren van edit -- het heelal op papier. Ik dacht ook zoals ik al had gezegd dat ik onder de grond lag en dat ik Osiris had gewekt(maar het graf bleek leeg te zijn). Hoeveel invloed hebben dergelijke gedachtes op de wereld? Het leek wel of ik in een soort van trance verkeerde toen ik het allemaal opschreef.
heheh geen ideequote:En nog een vraag: ja vragenrondjeWie weet hier allemaal vanaf?
Nee zo ligt het m.i. niet. Die vrijmetselaars hielden zich met dingen bezig waarvan ze door hun omgeving als "psychotisch" of "godslasterlijk" zouden worden bestempeld, dus hielden ze hun werk geheim. Er zullen vast wel vrijmetselaars uit zijn op "macht" die heb je altijd. Maar de invloed van illuminatie wordt vaak overschat.quote:Als ik de verhalen moet geloven van de vrijmetselaarij is dat voor hun dus een groot probleem want zo hebben ze geen controle meer.
da's een te lang antwoordquote:En dan de volgende vraag: als schakel, ben je dan veilig gesteld of zijn er mensen die je kracht willen leren/overnemen..klinkt vaag, maar kunnen ze bijv. iets doen aan de manier hoe jij je ontwikkeld?
your welcome. Zal kijken of ik tijd heb om even bij IRC langs te wippen, maar ik heb het dus nogal drukquote:Voorlopig hou ik het hier ff op..iig bedankt voor de info.
Nee, not me iigquote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:06 schreef The_Shining het volgende:
Maar ga niet "freaken" of denken dat we de einde der dagen gaan beleven, of dat er een alien invasie komt, dat is niet zo (neem maar gewoon van mij aan). Alles wordt een stuk leuker
Eén punt, één oorsprong etc.quote:Alles is dus eigenlijk 1 punt. Een pixel voor ons netvlies zegmaarDit verhaaltje is een metafoor en behoorlijk abstract voor de meesten maar gebruik je fantasie zoveel mogelijk dan vat je hem misschien.
Dit is mij te natuurkunde-achtig, snap denk wel wat je ongeveer bedoelt te zeggen.quote:Die pixel bovenaan besloot op een moment om te bewegen (tijd). Zo ontdekte die pixel een streep. Vanuit de streep maakte die de eerste patronen, een driehoek. Die driehoek spiegelde zichzelf, hij maakte er 2, dualiteit dat werd een vierkant. Of een kubus, wat je wil. Uit die vormen onstaan alle andere vormen, alles is een herhaling van zichzelf, een (re)creatief proces van verbinden en losmaken, integreren en desintegreren.
Je kan die pixel best zien als een atoom die moleculen maakt door zich te verbinden met andere atomen, verbinden en weer loslaten. Als je wilt weten hoe oud dit verhaal is, nou zelfs de Aboriginals zijn vergeten waarom ze alles met stipjes uitbeelden:
Mooi, mooi..quote:
Stipjes, stipjes..ja. Is dat ook metaforisch gezien of zou je dat ook erg letterlijk kunnen nemen?quote:Het gaat om de vormen, dit zijn alle mogelijke vormen die in ons voorstellingsvermogen of bevattingsvermogen ligt. Een soort onzichtbare grens, omdat we al zolang leven met deze vormen dat we door de bomen het bos niet meer zien zegmaar. Dat stipje is het begin van je ziel, van jouw "ik" die nu op die pc tikt na miljoenen jaren evolutie/reincarnatie.
Komt me bekend voor.quote:Nu de leylijnen. Er is wel wat over te vinden op internet maar het blijft altijd maar een beetje vaag wat het nu precies is. Nou ik zal het je proberen uit te leggen. Als je die vromen gaat opzoeken in de wereld, qua religie, dan zie je de driehoek vorm voor de pyramides, de bol is het dak van de Kerk van Ascensie in Jerusalem waar Jezus' laatste voetdruk is, en de kubus bevind zich in Mekka. Trek je bepaalde lijnen door kom je op een moskee in Quba en nog veel meer. Zo zijn er nog veel meer punten maar die laat ik maar even voor wat het is. Als je de punten zoals hieronder verbind, krijg je 1 driehoek waarvandaan je alle andere vormen kan extrapoleren.
Tja, de kracht in onszelf..mijmer mijmer.quote:We zijn batterijen voor onszelf, voor onze ziel zegmaar, niet voor een grote machine, we zijn wel onderdeel van "een grote geest" maar dan dwaal ik af, dan moet je maar in WFL kijken.
Ook weleens gedacht mbt drugs, maar denk niet dat het bij iedereen zo werkt, verschillende individuen zeg maar. De kracht van de geest kan zelfs zo groot zijn dat je het om kan zetten, je hoeft niet de weg kwijt te raken. Zodra je beseft dat de drugs (alcohol etc misschien) jou niet leidt, maar dat je het nog altijd zelf bent, kan er een soort omschakeling plaatsvinden in je geest, je geest leidt weer en (want, omdat) het is altijd de leider (geweest)..quote:Het is dus niet zo dat je van een gebouw moet springen om te vliegen, dan val je gewoon dood. Herman zag deze matrix in zijn trip en dacht dat hij kon vliegen, net als vele andere mensen onder invloed van geestverruimende middelen. Probleem van drugs is dat je in 1x deze info download in je geest, dat is niet goed. Dan krijg je een soort overload van je brein.
Drakennetwerk, wat is dat nou weer? Interessant en argh nog meer opties.quote:Het netwerk van de Drakenlijnen bestond altijd al maar is door de eeuwen heen dermate "verzwakt" dat deze niet meer te gebruiken was of slechts sporadisch door mensen die wisten hoe ze er mee om konden gaan, bewust of onbewust. De laatste keer dat het Drakennetwerk werd gebruikt was rond 1880
Een droom die ik als klein meisje (jaar of 5/6 moet ik geweest zijn, misschien iets ouder) een keer heb gehad, is één van mijn bijzonderste dromen geweest. Het speelde zich af onder water, ontmoette daar veel mensen en voelde me er thuis, het was allemaal wonderlijk mooi. En jaja..vager dan vager, daar was ook een jongetje, om het maar kinderachtig te zeggen. We waren verliefd op elkaar, al is dat nog zacht uitgedrukt, trok daar met hem op of tenminste we waren onafscheidelijk en hij liet me alles zien enzo.quote:Atlantis
Tja, ik weet niet. Ieders leven verloopt anders, hoe kan iets, het, jij, dan weten of iemand er klaar voor is? Je bent zelf verantwoordelijk voor alle keuzes die je hebt gemaakt (denk ik, vraag ik me soms ook nog af). Iig beland je op een gegeven op een punt, waar je op dat moment bent, hoe kan dat in verhouding staan tot iets anders?quote:Tja, hoe ben ik hier opgekomen. Ik ben het "vonkje" die het Drakennetwerk heeft geactiveerd![]()
Deze gebeurtenis, het activeren van het Drakennetwerk gebeurde afgelopen zomer. Andere mensen hebben hier ook aan gewerkt en het netwerk opgeladen. Het effect van de Drakenlijnen is op de bovenste chakra's, de meer mystieke en geestelijke. De leylijnen hebben effect op de onderste chakra's. Die aarde-leylijnen zijn altijd al aanwezig geweest, de basissystemen zegmaar.
Het Drakennetwerk is moeilijk te begrijpen of te navigeren, kijk eens naar de lucht, die sliertjes die je ziet ronddwarelen lijken net kleine "Draakjes"
Wat het Drakennetwerk nu doet is wel vrij uniek in de geschiedenis, maar dat vertel ik wel een volgende keer
Ja, zaterdag de 26ste juli, na de Dag buiten de Tijd, in dit topic probeerde ik erachter te komen wie het allemaal merkte.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:38 schreef Spliffunk het volgende:
the shining toen je die drakenlijnen aanzette he..was dat toevallig op een zaterdag? ff serieuse vraag de datum weet ik niet meer precies
nou ik kijk niet in de toekomst, behalve sommige dataquote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:38 schreef Bastard het volgende:
Zo lang wachten weer.. komt er nog iets binnenkort?
dit is echt nog maar het topje van de ijsbergquote:Al met al een ingewikkeld gebeuren zo..
Dan ben ik bang dat ik, en met mij hele volksstammen nog even moeten ontkennen. Als er wat gebeurt nu.. en ik zeg niet dat ik je niet geloof, want ik ken je wel iets langer dan dit topic, dan is dat volgens mij heel sumier. Niet op te pakken voor iemand die er niet bij stil staat.quote:Op woensdag 10 maart 2004 09:15 schreef The_Shining het volgende:
[..]
nou ik kijk niet in de toekomst, behalve sommige data
maar nee, ik verwacht eigenlijk niets. Ik geloof dat er nu een fase is van voorbereiden, je kan zelf kiezen of je je verder wil ontwikkelen of niet. Beetje vaag maar ik bedoel of mensen hun "negatieve" eigenschappen willen veranderen of niet. Onwetendheid wordt in de toekomst (mss 2 jaar) geen excuus meer. Het is nu nog "kiezen", later wordt dat "kiezen of delen".
Je kan nu nog kiezen of je je eigen beerput met alle kracht blijft ontkennen of doet alsof die niet bestaat. Over een tijdje vliegen alle deksels erafof je dat nu wil of niet. Soort buigen of breken. Maar dat verwacht ik pas over een paar jaar.
[..]
Omdat het zo'n ruim begrip is kan ik geen specifieke voorbeelden geven, misschien dat "toevalligheidjes" iets te vaak voorkomen bij mensen dat ze dan toch gaan denken van "huhquote:Dude, dat is te vaagGeef eens wat voorbeelden die wij zouden kunnen toepassen in de praktijk. Spiritualiteit is een heel ruim begrip en ik snap ook wel dat iedereen zijn eigen methodes heeft, maar je hebt toch wel een concreet voorbeeld? Meditatie op leycentra o.i.d.? Volgens mij woon ik doordeweek naast zo'n punt nl
![]()
en dat is dus hetgene wat ik niet fijn vind, wordt je in Nederland bewuster en zie je om je heen wat er gebeurt, kijk je verder naar het grote plaatje en ontvang je allerlei spirituele inzichten, dan zijn er bar weinig mensen bij wie je terechtkunt. Dat kan verkeerd gaan omdat de persoon in kwestie denkt dat er iets mis is met hemzelf, dat het "lichamelijke defecten" zijn waar die zelf niets aan kan doen behalve door bv. medicijnen. Ik begrijp wel dat dit een heikel punt is (regulier vs alternatief bedoel ik niet eens zozeer), maar ik merk dat er steeds meer mensen in de problemen komen omdat noch zijzelf noch hun omgeving weet wat er met ze gebeurt. Mensen die in India als heiligen zouden worden uitgeroepen of het klooster in worden gestuurd voor hun ontwikkeling komen hier uiteindelijk terecht in de psychiatrie of worden verdoofd/afgeremd door medicijnen.quote:Op woensdag 10 maart 2004 09:32 schreef Bastard het volgende:
[url=http://www.phoenixascended.org/aoi/shaumbrasymptoms.html[/url]]http://www.phoenixascended.org/aoi/shaumbrasymptoms.html[/url][/url] ben ik gaan denken "mmm vreemd"Want er zitten zaken bij die ik bij mijzelf bespeur en anders nooit had. Maar meerendeel van de mens zal het afdoen als Stress, vermoeidheid, of noem de kwaaltjes maar op.
Dus niemand is zich er bewust van, omdat niemand iets weet! Dus het "kiezen" van nu is er niet bij. Bring on the beerput!
Ik heb je toch niet afgeschrikt hequote:Op woensdag 10 maart 2004 09:56 schreef The_Shining het volgende:
[..]
ik ben iig aan het sparen voor een enkele reis ofwel naar NZ, de Amerikaanse reservaten of naar de Australische bushbush
en hoogmoed komt voor de val blablabla *zucht*quote:Op woensdag 10 maart 2004 09:52 schreef michelos het volgende:
Hmm, ik ben niet niet eens met een aantal zaken die je als zijnde de waarheid brengt, the_shining. Ik wil dat even subtiel corrigeren naar 'jouw waarheid'. Hoe hoger je stijgt, hoe dieper je kunt vallen trouwens.
je leest selectief:quote:Als je het hebt over problemen van het menselijke ego, dan is het 'denken dat je een omslagpunt in de mensheid' bent of was toch wel een vrij bekende bij heel veel mensen, ook bij diegene die heftige intense spirituele ervaringen hebben opgedaan. Hetzelfde fenomeen zie je bij voetballers die mooi scoorden en dan hun teamgenoten vergeten die die aanval mogelijk maakten, of de directeur van de succesvolle onderneming die al het werk van zijn personeel even vergeet en met de veren wegloopt. Een op zich menselijk verschijnsel dat bij euforie of succes de kop op steekt, omdat men dan even de rest en de weg ernaartoe vergeet.
quote:----
quote Bastard:
Waarom denk jij dat je de vonk bent.. op die pak m beet 5 miljard mensen?
Omdat ik dat weet. Dan zou je in mijn hoofd moeten kijken of mijn leven even voor een dagje meemaken ik heb bepaalde dingen bewust gedaan en zag de resultaten.
----
Ik begrijp ook wel dat het heel erg overkomt alsof ik mezelf "The One" beschouw,
maar dat is niet zo (ik beschouw ieder levend wezen als "The One" ). Ik heb ook absoluuuut geen trek om dingen uit te gaan leggen voor mensen, behalve op internet, lekker anoniem je moet eens weten hoeveel "vonkjes" er vóór mij kwamen. Wat ik deed was een soort "omslagpunt". Ik post dit hier zodat sommigen van jullie dit begrijpen en er mee verderwerken, wat je zelf wil.
Zoals ik al zei, ik ben een onderdeeltje net als jij in een gigantisch ingewikkeld geheel, jij bent net zo "gekozen" om je bewustzijn te verruimen als ik (eigenlijk koos jij daar zelf voor, daarom ben je nu hier ), ik nam al vroeg de uitdaging aan en ik ben geslaagd ik heb gewoon bizarre ervaringen, waar ik verder niets over kwijt wil. Iedereen is even speciaal en bijzonder als iedereen dat zelf inziet/beseft, dan zijn we allemaal gelijkwaardig. Ik weet niet alles hoor, er is niemand met het "masterplan", iedereen heeft zijn stukje puzzel. Ik ben op dit moment wel de enige die begrijpt hoe je die op elkaar kan aansluiten. Maar zoveel mensen leren dit, ik heb het ook geleerd door naar anderen te kijken zonder meteen te oordelen en steeds dieper graven. Er zijn zóveel mensen op dit moment die de meest onwaarschijnljike dingen doen, gebeurtenissen in gang zetten, net als ik.
Ja.quote:Elk mens die zich bezig houdt met het verheffen van zijn eigen (geestelijke) natuur, of andere geestelijke zaken waar ie zich mee bezig houdt, creert 'een omslagpunt' voor dat moment, in meditatie of in gebed, en zeker op de langere termijn voor zichzelf en anderen.
Dat weet ik, ik leer veel van ze. Nogmaals, je leest selectief, ik had hier al naar verwezen in een eerdere post, over Atlantis. Alles wat ik weet over astraal reizen heb ik van hen geleerd.quote:En dat zijn er dagelijks miljoenen, en duizenden op elk moment. In zee en op land, want dolfijnen zijn wat dat 'de geestkracht' aangaat de meest ontwikkelde samen met de walvis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |