abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 februari 2004 @ 23:12:46 #1
20741 generalist
Watch me do it!
  vrijdag 27 februari 2004 @ 23:16:39 #2
20741 generalist
Watch me do it!
pi_17402667
En voor mij dan maar met een wel bijzonder slecht begin, heb zojuist al mijn verhaal op MF opgeschreven, maar hier nog een keer:

Fijn dacht ik vanmorgen, vanavond naar de beurs, eindelijk weer wat spulletjes kijken, handschoenen en misschien een paar nieuwe knippers vinden.
Pak aantrekken, helm en handschoenen mee en, hop, naar de stalling (ik woon in Amsterdam, de stalling is op 5 minuten van mijn huis).

Na mijn wandeling doe ik met mijn chipsleutel de stallingsdeur open, sluit deze achter me en .... een lege plek, daar waar mijn mooie schatje stond.

LEEG, motor weg. Nog even goed denken, ... nee, ik parkeer mijn motor nooit buiten de stalling. Goed op slot gedaan? Wel op beide sloten? Was ik niet toch ... ?
Nee, alles klopte, beide sloten zaten op de fiets, het klasse 4 Kryptonite remslot en de Abus Black Granite hebben blijkbaar niets gedaan.

Terwijl ik altijd de enige ben die alle sloten op de fiets heeft in de stalling.

Na de aangifte maar even contact gehad met de verzekering en de stalling. Na een half uurtje werd ik terug gebeld, ook een Harley wat gejat. Bij de controle van donderdag avond bleek alles nog in orde, alle motoren stonden in de stalling, vanmorgen om 07.15 dus niet meer

Wat voelde ik me enorm machteloos. Geen motor meer, maanden gezocht naar dit specifieke model, zoeken en proefrijden en verder zoeken. Uiteindelijk zelf de hele import van de fiets gedaan en nu ... na pas 6 maanden in mijn bezit te zijn, gestolen.
Ik ben verbijsterd

hier een foto, zoals ik ooit mijn motor had, gisteren nog

PS: voor wie het nog weten wilde, op de beurs heb ik toch maar nieuwe zomerhandschoenen gekocht en overal foto's opgehangen van mijn fiets, wie weet, mochten jullie iets zien, bel of e-mail. motor@crimlin.com

De motor is overigens uniek in NL, omdat het een kleurencombi is die hier niet verkocht is. Daarnaast heeft deze motor nog de "oude" begrenzing tot 99PK
Above all things, never be afraid. The enemy who forces you to retreat is himself afraid of you at that very moment.[br]Andre Maurois (1885 - 1967)
pi_17403163
Superslecht nieuws dit....! Echt kut...! Zal m'n ogen open houden (ook hier in Rotterdam), hoop dat je goed nieuws te horen krijgt, al dan niet van de verzekering. Succes dude...!
pi_17403486
Hier nog (ten overvloede) wat gegevens, mocht iemand het opvallen:

Kenteken is (of waarschijnlijk was) MJ - PZ - 65
Chassisnummer: JS1GR 7DB000 506257
Above all things, never be afraid. The enemy who forces you to retreat is himself afraid of you at that very moment.[br]Andre Maurois (1885 - 1967)
pi_17403618
Zijn er verder nog specifieke kenmerken waar die van jou zich onderscheidt van anderen met dezelfde kleuren-combi....?
pi_17403687
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 00:30 schreef SuperFour het volgende:
Zijn er verder nog specifieke kenmerken waarvan deze zich onderscheidt van anderen met dezelfde kleuren-combi....?
De kleurencombi is zeldzaam, maar de meeste die je in DLD bijvoorbeeld zien hebben de wielen gespoten, deze zijn zwart en vaak zijn ze rood gepollijst of met een andere kleur er doorheen.
Verder is mijn stuurplaat pas een jaar oude en met een GSR-X label, dat is ook niet vaak gezien.

Op de tank zit een tank-pad van Kawa-shop in DLD. Hier ben ik vaak genoeg om uitgelachen (ja, ook tijdens de eerste FOK-motormeet
Een Suzuki met een Kawa logo
pi_17405453
quote:
Jep, genoeg! Staan er zat
Voor mooie prijzen...
quote:
Yup, heb er zat gezien. Ik heb er trouwens een via ebay gekocht vor 25 euro. Nieuw, zijn de zelfde als die ze bij motozoom hebben. Werkt perfect.

Op de beurs heb ik ze ook voor 25 euro gezien, die ik had. Heb ook nog een berg van die rood gepoedercoate gezien.

kijk hier fff voor die paddock.

www.elsware.nl
ok, ik vermoedde het al maar toch maar voor de zekerheid ff vragen. dan wacht ik wel tot morgen met het kopen van een bok.

@ generalist: wat een kutnieuws!! hufters die weer niet van andermans spullen kunnen afblijven . tis voor elke motorrijder zuur als je motor gejat wordt maar dat is vele malen erger natuurlijk als je er veel liefde in hebt gestoken, op welke manier dan ook.

ook ik zal me ogen openhouden hier in gelderland, als ik em zie rijden druk ik em van de weg af. gasten.

waarom was deel 19 na 9 pages gesloten?

[ Bericht 2% gewijzigd door One_Punch_Mickey op 28-02-2004 08:23:53 ]
  zaterdag 28 februari 2004 @ 09:42:59 #8
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_17405743
@ Generalist: Dat is echt klote. Ik hoop iig dat je verzekerd bent. Mijn zus d'r motor hebben ze ooit in de fik gezet. En die was niet tegen vandalisme verzekerd. (Daag motor en geld)

Het is hier superweer misschien dat ik vandaag nog ff een rondje ga sturen.
ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
pi_17405858
tis droog en de zon schijnt!! ik ga over een half uurtje ff een lekker stukje sturen
pi_17405975
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 09:42 schreef ZX9R het volgende:
@ Generalist: Dat is echt klote. Ik hoop iig dat je verzekerd bent. Mijn zus d'r motor hebben ze ooit in de fik gezet. En die was niet tegen vandalisme verzekerd. (Daag motor en geld)

Het is hier superweer misschien dat ik vandaag nog ff een rondje ga sturen.
Dan speel je het toch zo dat je schuur is afgebrand... (WA+ diefstal, brand)
pi_17405979
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 10:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tis droog en de zon schijnt!! ik ga over een half uurtje ff een lekker stukje sturen
Spoel je hem wel goed af daarna met KOUD water ivm pekel enzo
pi_17406365
Hier is het nog altijd klote weer, alles ligt nog vol met sneeuw enzo...

[ Bericht 2% gewijzigd door SuperFour op 28-02-2004 15:33:14 ]
pi_17406376
Klopt..
  zaterdag 28 februari 2004 @ 11:50:17 #14
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_17406765
Damn Generalist, ik zal ook voor je uitkijken naar je motor hoewel deze waarschijnlijk al lang in onderdelen uit elkaar ligt of overgespoten is.

Kan je overigens de stallinghouder aansprakelijk stellen?
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  zaterdag 28 februari 2004 @ 11:51:13 #15
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_17406786
K-U-T Generalist.
Ik weet hoe het voelt: compleet leeg en vol ongeloof. Ben er 2 weken kapot van geweest.
Mijn GSX-R1100WP werd 2 jaar geleden gestolen op 2'de kerstavond.
De hoop om haar terug te vinden heb ik ook nog een tijdje volgehouden mede door een paar unieke kenmerken : stalen remleidingen, stootblokken door de kuip, red bull achterdemper maar ze strippen die motor in een paar uurtjes heb ik gehoord.

Misschien een kleine geruststelling:
Ik kreeg wel alles terug van de verzekering.

Maar de motor krijg je er niet mee terug, ik had er ook echt een band mee.
pi_17406827
Idd.... lijkt me erg kut, maar daar heb jij natuurlijk niks aan.

Hier de foto's van mijn nieuwe knippertjes:

zaterdag 28 februari 2004 @ 12:25:05 #17
17709 hollander172
pi_17407226
Nice Reetvaerder, maar waar blijft het streetfighterkuipje?
  zaterdag 28 februari 2004 @ 12:25:54 #18
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_17407240
Het lijken mijn knippers wel, al is het op de foto lastig te zien. Misschien morgen Fokmeetje als de sneeuw vertrokken is.
  zaterdag 28 februari 2004 @ 13:51:34 #19
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_17408393
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 08:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ook ik zal me ogen openhouden hier in gelderland, als ik em zie rijden druk ik em van de weg af. gasten.

waarom was deel 19 na 9 pages gesloten?
Dan druk je waarschijnlijk een motorenthousiast van de weg die zijn laatste spaarcenten heeft uitgegeven, en niet de dief.
waarom dat andere topic gesloten is .. misschien heeft Fok! nu minder pagina's beschikbaar per topic.

Ik ga nu even naar deze auto kijken.
pi_17409662
zo ff een pauze. het weer blijft goed hier dus ik ben al de hele dag aan het rijden, langs kennissen enzo

strakke pinkers rietvaerder !! voor achter ga ik zo'n setje halen denk ik. en idd, goed afspoelen met koud water, thx!

als jullie morgen gaan rijden dan helaas zonder mij;ik ga morgen naar de beurs.
pi_17409674
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 13:51 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Dan druk je waarschijnlijk een motorenthousiast van de weg die zijn laatste spaarcenten heeft uitgegeven, en niet de dief.
die kans is idd groter, ik word alleen ziek als ik dit hoor.
pi_17410400
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 12:25 schreef hollander172 het volgende:
Nice Reetvaerder, maar waar blijft het streetfighterkuipje?
Uh..uh.. weet niet
  zaterdag 28 februari 2004 @ 17:14:49 #23
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_17411649
Ik ga binnenkort maar eens hier shoppen voor een paar schroefjes, achterspatbord en carbon carterdeksels.

OPM: ik heb even hier gekeken na een review in de motor: http://www.twobros.com/Road.htm
Helaas slaan ook deze jongens de ZXR-400 over.
Wel mooie uitlaten ..

pi_17411901
Gewoon Viper kopen

Herrie hoef niet duur te zijn
pi_17411922
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 11:51 schreef Patrick281 het volgende:
K-U-T Generalist.
Wat heeft hij nu weer gedaan
  zaterdag 28 februari 2004 @ 18:28:59 #26
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_17412627
@ Patrick281: Toch niet weer een Camaro? Die had je toch al eens gehad, zo'n benzineslurper? (wel kewl).
Zo'n TwoBrothers heb ik op m'n ZX9R. Lekkere sound!

@ Rietvaerder: Die pinkers zijn wel heel erg klein!

Zo, vandaag lekker ff een ommetje met de brommer wezen maken.
Bij de stalling aangekomen de brommer gestart (wat hij meteen deed).
Helmmutsje en kolletje aangedaan, helm op en met een beetje moeite mijn bril ertussen gemurwd.
Op de brommer gestapt en rustig weggereden. ff alles getest (remmen, lichten etc..) blijkt dat mijn voorrem vrijwel geheel verdwenen is.
Meteen naar de motorzaak gereden (heel rustig want ik had geen voorrem) en daar ff mijn remmen laten doorspoelen en nieuw vloeistof erop.
Monteur zei dat het wel vaker voorkomt dat als een motor enige tijd stil staat er lucht in de leidingen kan ontstaan. Voor ¤ 12,50 was ik weer klaar.

Toen eindelijk op pad.

Wat zat dat weer lekker, zo'n strak lederen combo op zo'n strakke fiets.
Helemaal niet koud ofzo.

Onderweg wel weer dezelfde motoragent gezien als die mij vandeweek staande hield met een iets te hoge snelheid. Hij stond weer te laseren. Ik heb toen maar ff naar hem gezwaaid. Uit beleefdheid.
Ik denk dat ik kort aan de 100 km heb getoerd. Lekker is dat!!!!

Dat smaakt zeker weer naar meer!
pi_17413009
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 17:14 schreef Patrick281 het volgende:
OPM: ik heb even hier gekeken na een review in de motor: http://www.twobros.com/Road.htm
Helaas slaan ook deze jongens de ZXR-400 over.
Wel mooie uitlaten ..
[afbeelding]
zeker mooie uitlaten!! maar ik mijn interesse is best wel gewekt voor die Muzzy's dempers...maar een viper blijft ook een optie want die klinkt ook errug lekker!
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 18:28 schreef ZX9R het volgende:
Ik denk dat ik kort aan de 100 km heb getoerd. Lekker is dat!!!!

Dat smaakt zeker weer naar meer!
ik heb zo'n 150 kms gereden, heerlijk gewoon. en idd, helemaal niet koud. gewoon lekker. dat smaakt zeker naar meeeeeer !!!
  zaterdag 28 februari 2004 @ 18:55:35 #28
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_17413042
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 18:28 schreef ZX9R het volgende:
@ Patrick281: Toch niet weer een Camaro? Die had je toch al eens gehad, zo'n benzineslurper? (wel kewl).

Meteen naar de motorzaak gereden (heel rustig want ik had geen voorrem) en daar ff mijn remmen laten doorspoelen en nieuw vloeistof erop.
Monteur zei dat het wel vaker voorkomt dat als een motor enige tijd stil staat er lucht in de leidingen kan ontstaan. Voor ¤ 12,50 was ik weer klaar.
Ja, die heb ik al eerder gehad 6 jaar geleden.
Maar deze was zijn geld niet waard (technisch wel veel aan gebeurt, dat wel) de motorkap en voorbumper kunnen wel een spuitbeurt gebruiken en er zat een deukje in een voorscherm.
(en een roetplekje tussen de deuren)
Maar ja was ook te mooi om waar te zijn .. kan gewoon geen goede vinden.

Back to motors :
Mijn Bimota heeft een paar dagen buiten gestaan en heeft he-le-maal geen voorrem meer!
Dat merkte ik van de week met het sleutelen aan het ruitje.
Hopelijk komt het vanzelf terug. Of even snel door de buurman laten ontluchten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Patrick281 op 28-02-2004 18:58:14 (Edit: tof OPM! Gaat hier gelijk kriebelen !!) ]
  zaterdag 28 februari 2004 @ 19:56:06 #29
17709 hollander172
pi_17414103
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 15:51 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Uh..uh.. weet niet
Ga je er toch geen kapje er meer opzetten i.p.v. je koplamp?

FF wat anders, jij bent al geweest op de motorbeurs en ik ga morgen en heb nog steeds geen fiets, is er nog wat te koop in Utrecht?
pi_17414437
Ja, zat..... maar of jij een fiets wilt kopen zonder een proefrit te maken, dat weet ik niet
pi_17414471
Kleine knippers? Klein? Moest je mn vorige zien
En de omvang van de knipper zegt niets over de lichtopbrengst.. geloof me, ze zijn feller dan de originele
  zaterdag 28 februari 2004 @ 20:33:57 #32
17709 hollander172
pi_17414737
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 20:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, zat..... maar of jij een fiets wilt kopen zonder een proefrit te maken, dat weet ik niet
Ik neem aan dat als ze serieus een fiets willen verkopen dat een proefrit toch wel tot de mogelijkheden behoort? Of denk ik nou raar?

pi_17415474
Binnen in de hal zeker?

Ik zou niet weten waar je een proefrit moet gaan maken daar... denk dat je dan beter kan wachten tot ze weer in hun eigen pand zitten en dan langsrijden voor een proefritje
pi_17415764
daar zeg je wat rietvaerder. en toch zeggen ze dat die beurs de plek is om een motor te kopen...

heb er wel zin in, ff wat kleine accesoires kopen morgen
pi_17416336
Hou er rekening mee dat het waarschijlnijk heel druk is.... zoals elk jaar op zaterdag en zondag
pi_17416467
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 22:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Hou er rekening mee dat het waarschijlnijk heel druk is.... zoals elk jaar op zaterdag en zondag
ja ik weet t. helaas kon mijn broer niet op een andere dag en hij wilt heel graag mee. en trouwens, als ik makster mag geloven, was het donderdag ook ontzettend druk.

jij hebt alleen een demper (dus geen heel systeem) van viper, he? en die had je in engeland besteld? hoeveel was je uiteindelijk kwijt, want ik neem aan dat je invoerrechten moest betalen en bij welk bedrijf was dat?
pi_17416561
Nee, geen invoerrechten. Was in totaal 185 (afgerond naar boven, meen ik iets van 183 euro exact) euro kwijt. Alleen een demper ja. Maar in Duitsland schijnen ze nog goedkoper te zijn. Weet alleen geen adressen daar.

Enne, donderdag was het niet druk als je het vergelijkt met vandaag en morgen...

Dat was bij www.vyxxn.co.uk
Zeg maar dat je mij kent en je krijgt korting

Edit:
Ik betaalde nog 20 euro ofzo extra omdat ik slip-on demper heb, dat houd in, dat ik nog een verloopstukje erbij moest hebben. Als je dus een bolt-on (met boutjes) demper hebt, ben je nog goedkoper uit.

En een geluidje joh, pfoeee.. Moet je maar eens in het echt komen horen.
pi_17416627
kijk, voor dat geld kun je nog eens een demper kopen! ik zal eens op MF vragen of ze adressen in duitsland weten.

die drukte zal idd wel klote zijn. maar ach, we zijn wel wat gewend (frankfurt in september was gewoon een mierenhoop)
pi_17416644
Ik heb trouwens vanmiddag effe een paar ringen gedraaid (20mm hoog, buitenkant 35mm en binnenkant 22mm) voor in mijn vorkpoten. Dit om het duiken tegen te gaan en een hogere voorveerspanning te krijgen. En het resultaat mag er zeker zijn.... al zeg ik het zelf Hij duikt minder en is stugger...

Als je naar de vork kijkt naar de markering die de poot achter laat bij het induiken, blijft ie daar 3cm onder! Dus hij raakt als het goed (nog niet kunnen uittesten, veel te glad) is niet meer het einde bij hard doorremmen, wat eerst wel het geval was.
pi_17416699
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 22:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat was bij www.vyxxn.co.uk
Zeg maar dat je mij kent en je krijgt korting

En een geluidje joh, pfoeee.. Moet je maar eens in het echt komen horen.
ok thx ! en dat geluid, ja...ik heb het al een paar keer gehoord op je burn-out filmpjes en dat klonk al vet, maar dat is niks in vergelijking met het echte geluid natuurlijk. komt goed
quote:
Edit:
Ik betaalde nog 20 euro ofzo extra omdat ik slip-on demper heb, dat houd in, dat ik nog een verloopstukje erbij moest hebben. Als je dus een bolt-on (met boutjes) demper hebt, ben je nog goedkoper uit.
dat kan ik bij de bevestiging nakijken? geen idee waar ik moet kijken dan, maar dat zien we wel. missch dat een van jullie tijdens de meet ff een kijkje kan nemen. duurt nl. wel ff voordat die demper komt, sowieso een maand denk ik.
pi_17416721
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 22:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb trouwens vanmiddag effe een paar ringen gedraaid (20mm hoog, buitenkant 35mm en binnenkant 22mm) voor in mijn vorkpoten. Dit om het duiken tegen te gaan en een hogere voorveerspanning te krijgen. En het resultaat mag er zeker zijn.... al zeg ik het zelf Hij duikt minder en is stugger...

Als je naar de vork kijkt naar de markering die de poot achter laat bij het induiken, blijft ie daar 3cm onder! Dus hij raakt als het goed (nog niet kunnen uittesten, veel te glad) is niet meer het einde bij hard doorremmen, wat eerst wel het geval was.
en dat was het enige minpuntje van je motor, als ik het me goed herrinner? klasse werk dan, als het werkt!
pi_17416749
Ja, kan je zo zien, als je demper met boutjes op je uitlaat vast zit.... of dat ie gewoon met een verloopstukje vastzit richting de collector.
pi_17416766
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 22:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

en dat was het enige minpuntje van je motor, als ik het me goed herrinner? klasse werk dan, als het werkt!
Ach, het is natuurlijk geen ZX7R

t Frame is ook vrij slap. Maar goed, verder rijd het wel leuk hoor.
  zondag 29 februari 2004 @ 09:03:36 #44
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_17421916
Ik denk dat ik vandaag maar niet ga rijden.

Het sneeuwt.
pi_17421942
-3...
  zondag 29 februari 2004 @ 09:20:21 #46
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_17421962
idd. hier is het ook nog eens 0 graden.

Brrr.....
pi_17422099
Effe tussendoor: het is toch zo dat de ZX9R's van VOOR 98 (dacht ik) last kunnen hebben van verzakte cilinderbussen? Heb jij dat al gehad?
  zondag 29 februari 2004 @ 10:04:36 #48
17709 hollander172
pi_17422155
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 21:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Binnen in de hal zeker?

Ik zou niet weten waar je een proefrit moet gaan maken daar... denk dat je dan beter kan wachten tot ze weer in hun eigen pand zitten en dan langsrijden voor een proefritje
Als ze motoren niet mee geven voor een proefrit dan houdt het snel op. Die hallen kom je makkelijk uit trouwens, ze hebben aan alle zijden drie deuren en ik heb nog een universele sleutel voor de meeste.
  zondag 29 februari 2004 @ 10:12:46 #49
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_17422204
quote:
Op zondag 29 februari 2004 09:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Effe tussendoor: het is toch zo dat de ZX9R's van VOOR 98 (dacht ik) last kunnen hebben van verzakte cilinderbussen? Heb jij dat al gehad?
Hoe kom jij aan die wijsheid?

Ik heb dat ding pas sinds (zie registratiedatum).
Ik zal er dan eens naar moeten laten kijken. Ik zou het niet weten.

Hoe merk je dat dan?
  zondag 29 februari 2004 @ 10:14:31 #50
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_17422292
quote:
Op zondag 29 februari 2004 10:12 schreef ZX9R het volgende:

[..]

Hoe kom jij aan die wijsheid?

Ik heb dat ding pas sinds (zie registratiedatum).
Ik zal er dan eens naar moeten laten kijken. Ik zou het niet weten.

Hoe merk je dat dan?
Ik nam aan dat jij dat wel wist
Het is wel zo, maare, dat merk je snel genoeg, de motor doet het dan niet echt meer

Het is niet bij alle ZX9R's, maar het is een bekend euvel bij de ZX9R's van voor 1998 dacht ik.

Kijk hier eens:

http://www.motor-forum.nl(...)light=cilinderbussen

pi_17422301
quote:
Op zondag 29 februari 2004 10:04 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Als ze motoren niet mee geven voor een proefrit dan houdt het snel op. Die hallen kom je makkelijk uit trouwens, ze hebben aan alle zijden drie deuren en ik heb nog een universele sleutel voor de meeste.
Tja, dat zou je dan moeten vragen
  zondag 29 februari 2004 @ 10:38:36 #53
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_17422414
quote:
Op zondag 29 februari 2004 10:23 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Ik nam aan dat jij dat wel wist
Het is wel zo, maare, dat merk je snel genoeg, de motor doet het dan niet echt meer

Het is niet bij alle ZX9R's, maar het is een bekend euvel bij de ZX9R's van voor 1998 dacht ik.

Kijk hier eens:

Het is wel mijn type ZX9R maar ik heb er volgens mij geen last van.

Ik voel niets van vermogensverlies of inhouden oid.
Maar ik laat er wel eens naar kijken
pi_17422490
Dan is het toch goed....
  zondag 29 februari 2004 @ 11:36:18 #55
17709 hollander172
pi_17423130
quote:
Op zondag 29 februari 2004 10:24 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Tja, dat zou je dan moeten vragen
Dat snap ik, ik dacht dat je bedoelde dat het helemaal niet mogelijk was.

Ik moet trouwens nog nieuwe laarzen uitzoeken, de vorige konden niet meer gemaakt worden dus heb ik nou een credit van Motoport tegoed, hebben ze nog wat bij de stand van Motoport?
pi_17423427
Ja, genoeg volgens mij
pi_17424465
Is er hier iemand die de mogelijkheid heeft om carburateurs te synchroniseren?
pi_17429774
zo, weer terug van de beurs.

met mijn broer op de motor geweest. toen we bij de uitvoegstrook van de jaarbeurshallen kwamen stond er al een file op de snelweg. wij vrolijk ertussen door dus en verderop reden 2 andere motoren.

toen we onderaan, bij de stoplichten kwamen wisten we niet wat we zagen!! een enorme drukte van auto's maar vooral veel motoren!! overal kwamen ze vandaan en overal hoorde je het gebrom van de sportdempers en de sjoppers klinken, schitterend gewoon! in een colonne van motoren weer tussen de rijen auto's op weg naar de beurs.

was ik maar op donderdag of vrijdag gegaan wat een drukte!! gewoon niet leuk meer. ik heb dan ook niet veel gekocht, alleen deze standaard:

ik vraag aan die vent, ik wil graag een standaard voor achter. dat kan, dat is deze. thuis gekomen, past ie achter niet. logisch want hij is voor voorwist ik veel, kl tzak!!! tenminste, dat denk ik want voor voor is perfect.

nu moet ik alsnog een standaard kopen voor achter...

verder was het wel aardig, deze man was bijv. goed bezig, helaas konden we geen betere foto's maken:

en dit was smullen natuurlijk:

pi_17429991
Leuk... ik zei dat toch dat het druk zou worden
pi_17430098
quote:
Op zondag 29 februari 2004 18:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Leuk... ik zei dat toch dat het druk zou worden
yep, te druk. dan weet ik t voor een volgende keer. maarre, die standaard he, die is voor voor of niet?
pi_17430132

Die moet je op je achterbrug plaatsen Gewoon op de as van je achterwiel....
  zondag 29 februari 2004 @ 18:45:07 #63
17709 hollander172
pi_17430251
Zo ook weer terug van de beurs, proefritten deden ze dus niet aan, daar moest ik dan maar een afspraak voor maken wisten ze me met enige neerbuigendheid te vertellen.
De occassions waren ook aardig aan de prijs moet ik zeggen, voor hetzelfde geld stonden enkelen al maanden te koop bij de desbetreffende zaken en dan zou je toch zeggen dat ze een mooi beurs prijsje krijgen. Nog geen motor voor mij dus en na het proefzitten op diverse motoren mag ik nu geen andere meer kopen van mijn vriendin dan een SRAD van '96 tot '98 (model bolle kont) dus in educatief opzicht was vandaag een succes.

Wel nieuwe laarzen gehaald, Alpine stars S-MX en een helm voor mijn vriendin.
pi_17430271
Wat zei ik je

Die kleding is wel cool!
  zondag 29 februari 2004 @ 20:00:13 #65
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_17431459
quote:
Op zondag 29 februari 2004 18:36 schreef Rietvaerder het volgende:

Die moet je op je achterbrug plaatsen Gewoon op de as van je achterwiel....
Idd, perfect dingetje gekocht OPM!

Mijn van de week gemonteerde ruitje zit maar met 6 i.p.v. 8 schroefjes vast:
Ik ben bij Motoport geweest, Gamma en bij de ijzerwarenzaak gisteren maar nergens iets wat op kuipruitschroefjes lijkt.
Morgen ff opmeten en via internet bestellen denk ik. (MDI o.i.d.)
pi_17431782
Ow ja, hier nog ff een foto van een vette Fireblade!
http://home.quicknet.nl/qn/prive/ploderus/rossiblade.jpg
De foto is een beetje groot, maar dan kan hij ook meteen als achtergrond gebruikt worden

[edit]Doe wel gewoon alleen ff linkie, want autoresize doetie nie meer [/edit]
  zondag 29 februari 2004 @ 20:22:04 #67
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_17431843
quote:
Op zondag 29 februari 2004 20:18 schreef ploderus het volgende:
Ow ja, hier nog ff een foto van een vette Fireblade!
http://home.quicknet.nl/qn/prive/ploderus/rossiblade.jpg
De foto is een beetje groot, maar dan kan hij ook meteen als achtergrond gebruikt worden

[edit]Doe wel gewoon alleen ff linkie, want autoresize doetie nie meer [/edit]
Doet mij aan Rossi denken .. hoe zou dat nou komen
pi_17431878
Die Fireblade is cool!

Maar OPM, die standaard is dus echt wel voor achter hoor
Ben je echt zo onhandig?
pi_17431886
Hier nog ff een vette foto van een 600RR:
http://home.quicknet.nl/qn/prive/ploderus/600RRtelefonica.jpg
Ook weer op 1024x768
  zondag 29 februari 2004 @ 20:24:39 #70
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_17431899
quote:
Op zondag 29 februari 2004 18:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[afbeelding]
Die vent links op de foto heeft net een flinke hap genomen.
pi_17431925
Allemaal vet joh....
Je moet fotograaf worden
pi_17431978
quote:
Op zondag 29 februari 2004 20:22 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Doet mij aan Rossi denken .. hoe zou dat nou komen
Zou het kunnen komen door het nummer op het koplampglas? Of misschien door de kleurstelling.. (Of komt het door de bestandsnaam? )

Hier trouwens nog wel een stoere zx6r (let op achterlichtunit en duozit afdekkapje )
pi_17432013
Ey gast ik vind dat wij maar eens moeten gaan rijden, hele eer voor mij om met zo'n blauwe ZX6R te mogen rijden
pi_17432024
quote:
Op zondag 29 februari 2004 20:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Die Fireblade is cool!

Maar OPM, die standaard is dus echt wel voor achter hoor
Ben je echt zo onhandig?
\

hahahah ik denk t want die as past er echt niet tussen...
pi_17432034
quote:
Op zondag 29 februari 2004 20:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Ey gast ik vind dat wij maar eens moeten gaan rijden, hele eer voor mij om met zo'n blauwe ZX6R te mogen rijden
Met of op?
  zondag 29 februari 2004 @ 20:31:59 #76
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_17432045
quote:
Op zondag 29 februari 2004 20:28 schreef ploderus het volgende:

[..]

[afbeelding] Zou het kunnen komen door het nummer op het koplampglas? Of misschien door de kleurstelling.. (Of komt het door de bestandsnaam? )

Hier trouwens nog wel een stoere zx6r (let op achterlichtunit en duozit afdekkapje )
[afbeelding]
Volgens mij lees ik op de kuip: Rossi Revision. Maar ik kan ook paranoia zijn.
pi_17432048
Met natuurlijk....
pi_17432081
quote:
Op zondag 29 februari 2004 20:31 schreef Patrick281 het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op zondag 29 februari 2004 20:28 schreef ploderus het volgende:

[..]

[<a href="http://images.fok.nl/s/biggrin.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>] Zou het kunnen komen door het nummer op het koplampglas? Of misschien door de kleurstelling.. (Of komt het door de bestandsnaam? )

[afbeelding]</div></blockquote>Volgens mij lees ik op de kuip: Rossi Revision. Maar ik kan ook paranoia zijn.
Shit, dat had ik nog niet eens gezien
pi_17432083
quote:
Op zondag 29 februari 2004 20:24 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Die vent links op de foto heeft net een flinke hap genomen.
die eikels lopen er de hele dag voor!!
quote:
Op zondag 29 februari 2004 20:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Allemaal vet joh....
Je moet fotograaf worden
vast niet maar wie ik?
pi_17432112
quote:
Op zondag 29 februari 2004 20:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Met natuurlijk....

Heej verrek! Ik zie net dat er een nieuwe smiley is toegevoegd:

pi_17432150
quote:
Op zondag 29 februari 2004 20:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

hahahah ik denk t want die as past er echt niet tussen...
Je moet die steuntjes er ook onder zetten.....
De motor moet op die steuntjes van je stand rusten..
pi_17432214
quote:
Op zondag 29 februari 2004 20:37 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Je moet die steuntjes er ook onder zetten.....
De motor moet op die steuntjes van je stand rusten..
dat snap ik, maar ik zie overal dat de bouten op die stand rusten. maar ik moet dus echt de brug erop laten rusten? ff proberen beneden.
pi_17432235
Zelfs Makster kreeg het voor elkaar..
pi_17432446
quote:
Op zondag 29 februari 2004 20:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Zelfs Makster kreeg het voor elkaar..
ok mensen, ik ben onhandig . tis gelukt... schaamrood op me kaken, het helpt wel als je motor recht houdt...niet echt slim idd, laten we het erop houden dat ik errug moe ben van deze dag...
pi_17432499
quote:
Op zondag 29 februari 2004 20:00 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Idd, perfect dingetje gekocht OPM!
dat zie ik nu ook in...
quote:
Mijn van de week gemonteerde ruitje zit maar met 6 i.p.v. 8 schroefjes vast:
Ik ben bij Motoport geweest, Gamma en bij de ijzerwarenzaak gisteren maar nergens iets wat op kuipruitschroefjes lijkt.
Morgen ff opmeten en via internet bestellen denk ik. (MDI o.i.d.)
dat vroeg ik me ook af, ik heb een aantal lelijke schroefjes die ik wil vervangen voor zwarte. die zal ik dan ook wel moeten bestellen.
pi_17432586
quote:
Op zondag 29 februari 2004 20:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

ok mensen, ik ben onhandig . tis gelukt... schaamrood op me kaken, het helpt wel als je motor recht houdt...niet echt slim idd, laten we het erop houden dat ik errug moe ben van deze dag...
Een blokje hout oid onder het standaard doet wonderen om hem wat rechter op te krijgen
pi_17432980
Haha, goed gedaan jochie!

Handig hoor zo'n ding
  zondag 29 februari 2004 @ 21:29:26 #88
27211 super_honda
nu met een suzuki GS500E
pi_17433197
quote:
Op zondag 29 februari 2004 18:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

met mijn broer op de motor geweest. toen we bij de uitvoegstrook van de jaarbeurshallen kwamen stond er al een file op de snelweg. wij vrolijk ertussen door dus en verderop reden 2 andere motoren.

toen we onderaan, bij de stoplichten kwamen wisten we niet wat we zagen!! een enorme drukte van auto's maar vooral veel motoren!! overal kwamen ze vandaan en overal hoorde je het gebrom van de sportdempers en de sjoppers klinken, schitterend gewoon! in een colonne van motoren weer tussen de rijen auto's op weg naar de beurs.

was ik maar op donderdag of vrijdag gegaan wat een drukte!! gewoon niet leuk meer. ik heb dan ook niet veel gekocht, alleen deze standaard:
[afbeelding]

ik vraag aan die vent, ik wil graag een standaard voor achter. dat kan, dat is deze. thuis gekomen, past ie achter niet. logisch want hij is voor voorwist ik veel, kl tzak!!! tenminste, dat denk ik want voor voor is perfect.

nu moet ik alsnog een standaard kopen voor achter...

verder was het wel aardig, deze man was bijv. goed bezig, helaas konden we geen betere foto's maken:
[afbeelding]

[afbeelding]
Ik heb jou moeten zien staan bij die stuntshow, ik stond een paar meter naar links aan de overkant(vanuit het oogpunt waaruit jouw foto gemaakt is) op een platte kar ofzo.

De motorbeurs was geweldig, ben vandaag ook geweest. Ook wij(had passagier achterop) zijn lekker met een groepje door de file heen getuft, echt gewldig in colone door de file en paar keer een stuk over een fietspad(was sneller ) idd overal geluid van sportdempers, sjoppers enz. echt geweldig zoiets!
Forum voor beginnende motorrijders: www.25kw.net
FOK!Fotoboek
pi_17433303
[edit] dubbelpost :'( Domme ik klik een keer te veel [/edit]
pi_17433314
Vanavond wordt er trouwens op Eurosport Superbike GP van Spanje uitgezonden.

Heb de uitslag gelezen en die is best wel spectaculair!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_17433436
quote:
Op zondag 29 februari 2004 21:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Haha, goed gedaan jochie!

Handig hoor zo'n ding
zeker! en t ziet er vet uit als ie erop staat.
quote:
Op zondag 29 februari 2004 21:29 schreef super_honda het volgende:

[..]

Ik heb jou moeten zien staan bij die stuntshow, ik stond een paar meter naar links aan de overkant(vanuit het oogpunt waaruit jouw foto gemaakt is) op een platte kar ofzo.
ik kan me die groep wel herinneren, zo'n 8 a 10 man op idd een aanhanger dacht ik. ik dacht nog, die mensen hebben echt veel beter zicht op het gebeuren. maar hij kon er wel wat van he!
quote:
De motorbeurs was geweldig, ben vandaag ook geweest. Ook wij(had passagier achterop) zijn lekker met een groepje door de file heen getuft, echt gewldig in colone door de file en paar keer een stuk over een fietspad(was sneller ) idd overal geluid van sportdempers, sjoppers enz. echt geweldig zoiets!
super he ik vond het ook geweldig!
pi_17433542
Ik heb me voorgenomen zodra dat ik mn bok aan de grond rijd, ik hem eraf haal en ook een paddock stand ga maken
pi_17433593
quote:
Op zondag 29 februari 2004 21:29 schreef super_honda het volgende:

[..]

Stond de (motor)parkeerplaats eigenlijk nog een beetje vol? Vorig jaar was het veel mooier weer en toen stond hij echt helemaal vol. Echt geweldig om te zien. Dit jaar was het donderdag echt kloteweer en om 14u stonden er op de hele parkeerplaats maar iets van 20 motoren, waaronder maar één supersport
Vrijdag was het al wel wat beter, maar toen ik aankwam/wegging ('s morgens, redelijk vroeg) waren er toch helaas nog heel wat minder motoren dan vorig jaar. Tis altijd zo'n mooi gezicht om zo'n hele parkeerplaats vol te zien met motoren
pi_17433663
toen wij aankwamen, rond 1130 uur, stonden er al ongeveer 75 motoren! toen wij weggingen stond de hele parkeerplaats vol!! echt een mooi gezicht, al die motoren.
pi_17434029
quote:
Op zondag 29 februari 2004 21:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
toen wij aankwamen, rond 1130 uur, stonden er al ongeveer 75 motoren! toen wij weggingen stond de hele parkeerplaats vol!! echt een mooi gezicht, al die motoren.
Echt wel gaaf! En dat sfeertje ook onderling! Heel relax! En dan dat geluid van die aankomende motoren
  zondag 29 februari 2004 @ 22:23:22 #96
27211 super_honda
nu met een suzuki GS500E
pi_17434273
quote:
Op zondag 29 februari 2004 21:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wij waren er rond 10:00 en toen stonden er nog niet zoveel. toen we weggingen stond het helemaal vol.

Die A.C kon er idd wat van, ik wou dat ik dat kon. Die trial rijder was ook niet slecht trouwens.

Ik heb echt genoten vandaag, vooral dat door de file rijden met een groep was geweldig.

* super_honda is blij dat ie motor rijd!!!!
Forum voor beginnende motorrijders: www.25kw.net
FOK!Fotoboek
pi_17434324
Anders ik wel!
Psst.. iemand nog een FJR kopen?

http://members.rott.chello.nl/amridder/fjr.html
pi_17434349
quote:
Op zondag 29 februari 2004 22:23 schreef super_honda het volgende:

[..]

wij waren er rond 10:00 en toen stonden er nog niet zoveel. toen we weggingen stond het helemaal vol.

Die A.C kon er idd wat van, ik wou dat ik dat kon. Die trial rijder was ook niet slecht trouwens.

Ik heb echt genoten vandaag, vooral dat door de file rijden met een groep was geweldig.

* super_honda is blij dat ie motor rijd!!!!
Baal wel een beetje dat ik die stuntshows gemist heb. Weet ook niet dat ze donderdag waren, ivm het slecht weer. Ik had dat stuntwerk toch wel ff willen zien.

Nou ja, ga er zo maar weer eens vandoor. Even video inproggen voor het opnemen van de motoraces op Eurosport en dan lekker slapen
pi_17434384
quote:
Op zondag 29 februari 2004 22:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Anders ik wel!

is toch ook een mooie fiets! Ben 'helaas' al voorzien
  zondag 29 februari 2004 @ 22:50:34 #100
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_17434844
Jammer
pi_17439482
Ff gezocht naar viper op MF en oa dit topic gevonden. Voor 149 eurootjes een ovale demper.

Gekeken op de website maar helaas geen zxr 400.

Maar ff een mailtje sturen over wat er mogelijk is, maar 149 euro is natuurlijk wel te doen. Alleen heeft viper geen carbon dempers? ook maar ff vragen.
  maandag 1 maart 2004 @ 09:12:23 #102
17709 hollander172
pi_17439776
quote:
Op maandag 1 maart 2004 08:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ff gezocht naar viper op MF en oa dit topic gevonden. Voor 149 eurootjes een ovale demper.

Gekeken op de website maar helaas geen zxr 400.

Maar ff een mailtje sturen over wat er mogelijk is, maar 149 euro is natuurlijk wel te doen. Alleen heeft viper geen carbon dempers? ook maar ff vragen.
Motomaat & Kalsbeek hebben ook Viper dempers hoewel ze een stukje duurder zijn dan de prijs die jij hebt gevonden. Kon niks vinden voor een ZXR400 maar je kan altijd even informeren.
  maandag 1 maart 2004 @ 09:17:25 #103
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_17439825
quote:
Op zondag 29 februari 2004 22:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Anders ik wel!

Op de laatste foto te zien rijd jij erop, boefje!
  maandag 1 maart 2004 @ 09:23:20 #104
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_17439882
quote:
Op maandag 1 maart 2004 09:17 schreef ZX9R het volgende:

[..]

Op de laatste foto te zien rijd jij erop, boefje!
Uhh.. nee hoor Ik zat daar achterop en maakte een foto..
pi_17439897
ik dacht zo richting de 180 euro, had ik ook ergens op MF gelezen. ook maar ff informeren.

maandag 1 maart 2004 @ 09:27:00 #106
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_17439908
quote:
Op maandag 1 maart 2004 09:23 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Uhh.. nee hoor Ik zat daar achterop en maakte een foto..
Ik dacht namelijk je pak te zien in het spiegeltje!
pi_17439930
Idd, ook hier geen zxr 400.
  maandag 1 maart 2004 @ 09:33:11 #108
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_17439964
quote:
Op maandag 1 maart 2004 09:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Idd, ook hier geen zxr 400.
Voor mijn motor is ook geen Viper te krijgen. Gelukkig ligt er al een TwoBrothers op!
  maandag 1 maart 2004 @ 09:35:18 #109
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_17439984
Voor ZXR is wel een Viper te krijgen, meen ik..
  maandag 1 maart 2004 @ 09:35:58 #110
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_17439989
Niet voor de B ('94 tot '97)!
pi_17440018
Eerder zeiden jullie dat een demper van een ZX9R, na wat aanpassingen, ook pastte toch op een zxr 400? of van een ZX7R?
  maandag 1 maart 2004 @ 09:43:22 #112
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_17440083
Ja euhhhhh

Opzich is elke demper op maat te maken.
  maandag 1 maart 2004 @ 09:44:45 #113
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_17440103
quote:
Op maandag 1 maart 2004 09:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Eerder zeiden jullie dat een demper van een ZX9R, na wat aanpassingen, ook pastte toch op een zxr 400? of van een ZX7R?
Dat klopt maar dat was een ander merk! (ik weet niet meer welk)

hier zijn een paar uitlaten te vinden

[ Bericht 12% gewijzigd door ZX9R op 01-03-2004 09:46:08 (link toegevoegd) ]
pi_17440121
ja ok, maar dit levert niet al te veel werk op toch?
  maandag 1 maart 2004 @ 09:48:09 #115
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_17440157
Ligt eraan hoeveel er verbouwd moet worden.... kijk anders eens naar een BSM Vampire. Zijn ook niet duur.

http://www.bsm-exhausts.com/

Heb nog een filmpje van een BSM Vampire onder een ZXR

PS Hadden ze op beurs niets liggen?
pi_17440257
die moet ik helaas thuis bekijken. deze vraag stel ik weer omdat ik op MF een aantal dempers tegenkwam van een zx9r etc.
quote:
Op maandag 1 maart 2004 09:44 schreef ZX9R het volgende:

[..]

Dat klopt maar dat was een ander merk! (ik weet niet meer welk)

hier zijn een paar uitlaten te vinden
thx!
  maandag 1 maart 2004 @ 09:55:56 #117
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_17440363
quote:
Op maandag 1 maart 2004 09:48 schreef Rietvaerder het volgende:
PS Hadden ze op beurs niets liggen?
Ja genoeg natuurlijk, maar niet naar gekeken vanwege het vervoer maar ook omdat ik naar andere accesoires keek.
  maandag 1 maart 2004 @ 09:59:47 #119
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_17440382
En een motorbok paste wel in je rugzakje?
pi_17440428
quote:
Op maandag 1 maart 2004 09:59 schreef ZX9R het volgende:
En een motorbok paste wel in je rugzakje?
hahah ik wist dat die kwam. Mijn broer heeft em gelukkig om zich heen kunnen wikkelen waardoor ie vrij makkelijk mee kon. Maar, eerlijk gezegd was ik van plan om een kleinere te kopen, zonder wielen.
  maandag 1 maart 2004 @ 10:06:42 #121
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_17440494
Zou het eigenlijk mogelijk zijn om een motor-motor te chippen?
Ik zie eigenlijk alleen maar auto-motoren die gechipt kunnen worden op de diverse sites.
  maandag 1 maart 2004 @ 10:07:20 #122
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_17440506
Jup, worden andere EPROM's gebruikt

Alleen bij injectie fietsen dus..
  maandag 1 maart 2004 @ 10:11:34 #123
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_17440569
Dit is tot nog toe het enige wat ik heb kunnen vinden.
Er wordt dan geen chip vervangen maar iets bij gesoldeerd.
  maandag 1 maart 2004 @ 10:13:00 #124
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_17440586
Tja, kan ook. Weet daar niet zoveel van.

Ik weet wel dat de Bandit1200 in zijn 1e en 2e versnelling is begrensd ivm emissie eisen... dit is te verhelpen door simpel een draadje los te knippen

Hij haalt dus zijn max.vermogen niet in de 1e en 2e versnelling.
  maandag 1 maart 2004 @ 10:15:18 #125
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_17440619
Weet iemand trouwens goede sites om je motor te kopen te zetten behalve Marktplaats?
pi_17440647
hier staan de marktplaatsen: http://tweedehands.pagina.nl/
  maandag 1 maart 2004 @ 10:18:10 #127
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_17440659
motortrader?
MF?
Ebay?
  maandag 1 maart 2004 @ 10:19:10 #128
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_17440673
Thanks, als ik jullie toch niet had
pi_17440750
no prob een keer iets terug kunnen doen is ook wel aardig
  maandag 1 maart 2004 @ 10:36:33 #130
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_17440968
Ach ja, ff vragen is makkelijker dan zelf sites gaan zoeken he
  maandag 1 maart 2004 @ 11:20:01 #131
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_17441426
Wie van jullie heeft er zin in om mee te doen in het F1 management spel?
En dan in de Subleage: Fok! Motorteam?

Ik heb die alvast aangemaakt!
F1 Manager van Fok!
  maandag 1 maart 2004 @ 15:51:08 #132
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_17444316
ZO, ben er ook weer eens

Heb vandaag ff zitten kijken naar mijn knippers voor. Ik heb op de beurs ook kleine knippers gekocht maar het is nog een aardig karwij om die passend te maken op mijn ZXR.

De knippers die er nu op zitten, zitten vast met een soort van rubber. Als ik die weg haal blijft er dus een gat over in de kuip waar de nieuwe knippers moeten komen

Ik zou dus een passend plaatje moeten zagen / fresen / lassen en die passend maken voor de knippers Naja ik zie het wel eerst maar weer eens wachten op beter weer !
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_17444368
idd. ben benieuw hoe jij dat gaat oplossen. ik denk dat ik mijn kennis (schade hersteller) maar es ga bellen om die gaten op te vullen.
  maandag 1 maart 2004 @ 16:07:25 #134
17596 Makster
pi_17444613
Doe dat En laat gelijk f fweten hoe hij dat denkt op te gaan lossen. Ik weet dat er ook ergen svan die plaatjes te koop zijn die de knippers passend maken. Kosten 20 euro ofzo.

En ik weet ook dat er andere knippers zijn die wel gelijk passen. Zijn hele kleine die niet uitsteken zeg maar. Probleem daarmee is alleen dat de knippers niet goed zichtbaar zijn voor de andere weggebruikers, en dat kan knap link zijn.
  maandag 1 maart 2004 @ 16:40:19 #135
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
  maandag 1 maart 2004 @ 16:49:34 #136
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_17445342
Pepijn, ben jij ff blij
  maandag 1 maart 2004 @ 16:50:17 #137
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_17445348
Makster en OPM:

Moesten jullie maar een naked kopen, bwoehahaha
  maandag 1 maart 2004 @ 16:51:05 #138
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
  maandag 1 maart 2004 @ 16:52:50 #139
17709 hollander172
pi_17445398
quote:
Op maandag 1 maart 2004 15:51 schreef Makster het volgende:
De knippers die er nu op zitten, zitten vast met een soort van rubber. Als ik die weg haal blijft er dus een gat over in de kuip waar de nieuwe knippers moeten komen

Ik zou dus een passend plaatje moeten zagen / fresen / lassen en die passend maken voor de knippers Naja ik zie het wel eerst maar weer eens wachten op beter weer !
Ik weet niet wat voor gat het is of hoe groot maar kan je niks met van die rubberen draaddoorvoerringen?

FF wat anders, ik heb een leuke SRAD gezien in de kleuren rood/zwart/zilver, is die kleurencombo nou wel of niet geleverd in NL?
  maandag 1 maart 2004 @ 16:54:14 #140
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_17445424
De 600 wel geloofi k..
  maandag 1 maart 2004 @ 16:55:57 #141
17709 hollander172
pi_17445451
quote:
Op maandag 1 maart 2004 16:54 schreef Rietvaerder het volgende:
De 600 wel geloofi k..
Het is een 600.

Ik had eerst een jpeg met alle ooit uitgebrachte GSXR'en in NL maar die kan ik dus niet meer vinden.
  maandag 1 maart 2004 @ 17:00:43 #142
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_17445524
Volgens mij word er geen verschil gemaakt tussen Duitsland en Nederland.... volgens mij alleen Europa en Amerika (Bij Yamaha iig, de R1 is er in Amerika ook in het grijs/wit, hier niet)
  maandag 1 maart 2004 @ 17:45:52 #143
17596 Makster
pi_17446265
quote:
Op maandag 1 maart 2004 16:52 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Ik weet niet wat voor gat het is of hoe groot maar kan je niks met van die rubberen draaddoorvoerringen?
Wil mijn orginele knippers graag heel houden
  maandag 1 maart 2004 @ 17:50:40 #144
17709 hollander172
pi_17446326
quote:
Op maandag 1 maart 2004 17:45 schreef Makster het volgende:

[..]

Hmmm, ik weet niet hoe het bevestigt zit bij jou, dacht dat dit al middels eenzelfde soort constructie ging vandaar de suggestie van die ringen.
Is er geen andere mogelijkheid om die knippers in zijn geheel te demonteren?
  maandag 1 maart 2004 @ 18:07:35 #145
17596 Makster
pi_17446539
quote:
Op maandag 1 maart 2004 17:50 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Hmmm, ik weet niet hoe het bevestigt zit bij jou, dacht dat dit al middels eenzelfde soort constructie ging vandaar de suggestie van die ringen.
Is er geen andere mogelijkheid om die knippers in zijn geheel te demonteren?
Die kunnen er wel in zijn geheel af maar dan houdt ik dus dat gat over in mijn kuip Dus daar moet ik eigenlijk een plaatje voor maken, van metaal ofzo. die an de buiten kant van de kuip, originele plaatje aan de binnenkant en klar is kees. Alleen ja dat plaatje maken is ff lastig, vooral als je he goed wil doen

Maarja we zien wel
pi_17446690
quote:
Op maandag 1 maart 2004 16:07 schreef Makster het volgende:
Doe dat En laat gelijk f fweten hoe hij dat denkt op te gaan lossen. Ik weet dat er ook ergen svan die plaatjes te koop zijn die de knippers passend maken. Kosten 20 euro ofzo.
doe ik
quote:
Op maandag 1 maart 2004 16:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Makster en OPM:

Moesten jullie maar een naked kopen, bwoehahaha
liever een probje met me knippers dan een naked
quote:
Op maandag 1 maart 2004 17:45 schreef Makster het volgende:

[..]

ja precies. missch is het een idee om ergens andere knippers te halen (sloop ofzo) en die rubbers ervoor te gebruiken.
  maandag 1 maart 2004 @ 18:25:56 #147
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_17446799
Echte mannen doet het naakt

Watjes met tupperware
pi_17446893
quote:
Op maandag 1 maart 2004 18:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Echte mannen doet het naakt

Watjes met tupperware
nudistenneigingen? dan liever een tupperwareparty
  maandag 1 maart 2004 @ 18:50:10 #149
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_17447180
Toch niet doordeweeks zeker..
pi_17447595
ff blij doen zo ziet het eruit met stand :

maarre, waar zijn deze dingen voor:

maandag 1 maart 2004 @ 19:30:20 #151
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_17447890
Ja, goedzo...

Weet niet waar die dingen voor zijn.
  maandag 1 maart 2004 @ 20:01:57 #152
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_17448678
nee, met hulp. jullie wel dan?
  maandag 1 maart 2004 @ 20:11:11 #154
17709 hollander172
pi_17448785
quote:
Op maandag 1 maart 2004 20:01 schreef Patrick281 het volgende:
Geen idee OPM .. enne lukt het je helemaal alleen om de motor op te bokken?
Dat zat ik me ook af te vragen, niet zozeer hoe OPM het doet maar hoe je het in godsnaam voor elkaar kan krijgen zonder dat je de motor laat vallen.

Ik heb wel een idee maar kan dat nog niet oefenen bij gebrek aan een motor.
pi_17448982
vertel? kijk, je kunt een steen onder de standaard (aan je motor) zetten om em rechtop te zetten. maar dan nog, dan moet je hem wel goed in evenwicht houden want zelf staan doet ie dan ook niet. en dan ook nog die bok naar beneden drukken...
pi_17449138
@ hollander: nu je toch met een ander budget kijkt overweeg je nog steeds niet om naar duitsland te kijken? hoe meer je uitgeeft, hoe groter het voordeel. toen deed je het niet omdat het niet zoveel verschilde, maarja dat was met een ander budget.
  maandag 1 maart 2004 @ 20:34:41 #157
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_17449432
quote:
Op maandag 1 maart 2004 20:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Net als met een wheelie moet het met oefening wel lukken.
(even de voorrem blokkeren met dik elastiek)
Maar ik vraag ook liever iemand om de motor even recht te houden.
(laatst bij gebrek aan de buurman een wildvreemde op straat aangesproken haha)

[ Bericht 5% gewijzigd door Patrick281 op 01-03-2004 21:24:13 ]
pi_17449644
nee precies, better safe then sorry. mijn vriendin doet het ook met gemak idd, dus liever zo. maar is wel lastig als ik een keer alleen ben.
  maandag 1 maart 2004 @ 20:52:22 #159
17709 hollander172
pi_17449928
quote:
Op maandag 1 maart 2004 20:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@ hollander: nu je toch met een ander budget kijkt overweeg je nog steeds niet om naar duitsland te kijken? hoe meer je uitgeeft, hoe groter het voordeel. toen deed je het niet omdat het niet zoveel verschilde, maarja dat was met een ander budget.
Ik ben ook driftig aan het kijken, mijn vriendin zag me zo kwijlen op die gixxers en heeft me dus verboden een andere te kopen dus het budget is wat hoger geworden.

Duitsland kan nog steeds een optie zijn, ik kijk regelmatig op mobile.de maar alsnog zit ik zo dun in de mensen die me zouden kunnen helpen (lees: ik moet het gewoon allemaal alleen doen) dat ik het toch wat lastiger vind dan er eentje in NL vinden.
Mocht iemand een gixxer signaleren van tussen '96 en '99 dan hoor ik het graag. (wel als de prijs ook mee werkt natuurlijk. )
  maandag 1 maart 2004 @ 21:14:00 #160
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_17450470
Een wheelie maken met dik elastiek om je voorrem?
  maandag 1 maart 2004 @ 21:14:58 #161
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_17450499
quote:
Op maandag 1 maart 2004 21:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Een wheelie maken met dik elastiek om je voorrem?
Gna gna
Ik wist al gelijk dat je het ook zo kon lezen.

Edit: alle smileys zijn pleitte :-P

[ Bericht 4% gewijzigd door Patrick281 op 01-03-2004 21:22:56 ]
  maandag 1 maart 2004 @ 21:35:26 #162
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_17451050
Bericht 4% gewijzigd door Patrick281 op 01-03-2004 21:22

4%
Weer wat nieuws..
  maandag 1 maart 2004 @ 21:36:15 #163
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_17451075
Maak(te) jij ook weleens een wheelie op je motor Pepijn?
  maandag 1 maart 2004 @ 21:36:46 #164
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_17451092
quote:
Op maandag 1 maart 2004 21:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Bericht 4% gewijzigd door Patrick281 op 01-03-2004 21:22

4%
Weer wat nieuws..
De smileys deden het even niet, en nu weer wel. Dat was het enige.
Iemand nog tips in de buurt voor kuipruitboutjes ?
  maandag 1 maart 2004 @ 21:38:14 #165
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_17451128
quote:
Op maandag 1 maart 2004 21:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Maak(te) jij ook weleens een wheelie op je motor Pepijn?
RGV250, ZX-10, GSX-R1100WP kostte het geen enkele moeite.
Bimota nog niet geprobeerd en ik was het voorlopig maar niet van plan ook.
Voorzichtigheid komt met de jaren ..
Zeg ik nog voor de zomer ..

[ Bericht 3% gewijzigd door Patrick281 op 01-03-2004 21:45:50 ]
  maandag 1 maart 2004 @ 21:45:25 #166
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_17451288
Zette je dan bewust een wheelie of per ongeluk? En hoeveel meter dan ongeveer.... Kleine hupjes of echt op het balanspunt?

Nou ja, ik doe het ook niet hoor... veel te zuinig voor.

Misschien ben ik wel een verstandige rijder
Enne, heb je nu nog steeds die kutboutjes niet..
  maandag 1 maart 2004 @ 21:48:34 #167
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_17451372
quote:
Op maandag 1 maart 2004 21:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Zette je dan bewust een wheelie of per ongeluk? En hoeveel meter dan ongeveer....

Nou ja, ik doe het ook niet hoor... veel te zuinig voor.

Misschien ben ik wel een verstandige rijder
Enne, heb je nu nog steeds die kutboutjes niet..
Wheelie met de RGV en de ZX-10 was voornamelijk als je vol optrok en over een hobbel reed.
De GSX-R1100 kwam gewoon op puur vermogen omhoog. Maar dat deed ik idd nooit lang.
Ik ben toch wel een beetje voorzichtig dat ik anders misschien weer te hard neerkom.

Ik wil eigenlijk langs MDI rijden in Herpen, maar dat is best wel een stukkie rijden.
Hebben ze trouwens ook streetfighter kuipjes.
http://www.mdi-online.nl/ (moet je eens op Bandit zoeken, klopt niets van die vervangingsruiten haha)
Er is namelijk ook nog een achterspatbord nodig en ik zoek (passende) inklapbare kuipspiegels.

Het zal wel uitdraaien op postorder voor de boutjes en de rest op de lange baan.
Vandaag even gemeten op mijn werk: M4, 12 mm lang.

[ Bericht 5% gewijzigd door Patrick281 op 01-03-2004 21:55:35 ]
  maandag 1 maart 2004 @ 21:56:11 #168
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_17451568
Klinkt goed
Hoe bevalt je nieuwe baan trouwens..
  maandag 1 maart 2004 @ 21:56:46 #169
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_17451582
quote:
Op maandag 1 maart 2004 21:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Klinkt goed
Hoe bevalt je nieuwe baan trouwens..
Lekker dichtbij.
  maandag 1 maart 2004 @ 21:57:14 #170
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_17451598
Is dat alles
  maandag 1 maart 2004 @ 21:58:49 #171
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_17451643

Zie het scharnierpunt vlakbij de bevestiging. (denk ik) Dan kan ik weer door de deur hier
quote:
Op maandag 1 maart 2004 21:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Is dat alles

maandag 1 maart 2004 @ 22:00:49 #172
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_17451693
Of je doet de deur verbreden!

Grappig verhaal trouwens, toen mijn pa net zijn FJR had, wist ie niet dat je de spielgels in kan klappen, stond ook niets in de boekjes enzo.

Dus, al een hele bouwtekening gemaakt om de schuurdeur te verbreden. Staat ie een keer op zn werk zn motor schoon te maken, gaat de toeter (hij werkt bij de brandweer), dus hij draait zich haastig om en loopt zo tegen de spiegel op, die dus naar binnen klapte

Hee!
  maandag 1 maart 2004 @ 22:43:10 #173
17596 Makster
pi_17452671
quote:
Op maandag 1 maart 2004 20:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
JA !!

Gewoon blokhout onder de standaard zodat ie bijna recht staat, dan de bok eronder en op bokken. De motor komt vanzelf recht. In het begin is het ff wennen mar het is echt een eitje !!
  maandag 1 maart 2004 @ 22:58:01 #174
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_17453004
Gaan we nog morgen Makster..
  maandag 1 maart 2004 @ 23:08:12 #175
17596 Makster
pi_17453211
quote:
Op maandag 1 maart 2004 22:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Gaan we nog morgen Makster..
Vind het goed !

Ik moet wel eerst olie hebben ,dus denk dat ik vroeg op sta en met de auto ff wat olie ga zoeken. Rij wel naar Safe Rotterdam als ze het daar niet hebben weet ik het ook niet meer
  maandag 1 maart 2004 @ 23:12:17 #176
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_17453295
Waar gaan jullie rijden?
Ik wil ook!
  maandag 1 maart 2004 @ 23:13:54 #177
17596 Makster
pi_17453333
Zou wel in de buurt zijn. ( lees Zuid-Holland ) Als ik me niet vergis zit jij nu in Groningen toch? Denk dat ik daar pas heen gaat als het wat warmer wordt enzo
pi_17453720
Leuk weetje Makster, het Castrol hoofdkantoor NL zit in Rotterdam...
quote:
Op maandag 1 maart 2004 23:08 schreef Makster het volgende:

[..]

Vind het goed !

Ik moet wel eerst olie hebben ,dus denk dat ik vroeg op sta en met de auto ff wat olie ga zoeken. Rij wel naar Safe Rotterdam als ze het daar niet hebben weet ik het ook niet meer
pi_17456447
quote:
Op maandag 1 maart 2004 22:43 schreef Makster het volgende:

[..]

JA !!

Gewoon blokhout onder de standaard zodat ie bijna recht staat, dan de bok eronder en op bokken. De motor komt vanzelf recht. In het begin is het ff wennen mar het is echt een eitje !!
ja zoiets zei ik ook al, dat dat missch zou werken. Maar ik blijf t link vinden en er is meestal wel iemand die em ff wilt vasthouden. En anders doe ik net als Patrick, gewoon een voorbijganger aanspreken

hoe doe je dat dan als je hem er weer afhaalt? dat lijkt me helemaal moeilijk.
quote:
Op maandag 1 maart 2004 23:12 schreef ZX9R het volgende:
Waar gaan jullie rijden?
Ik wil ook!
ik ook!! Ik moet alleen werken vandaag…
quote:
Op maandag 1 maart 2004 23:13 schreef Makster het volgende:
Zou wel in de buurt zijn. ( lees Zuid-Holland ) Als ik me niet vergis zit jij nu in Groningen toch? Denk dat ik daar pas heen gaat als het wat warmer wordt enzo
of gewoon een centraal punt nemen in nederland, zoals jullie de 1e keer van plan waren.

Vandaag voor het eerst met de motor naar mijn werk. Omdat ik vroeg begin, 715 uur en dus vroeg vertrek heb ik sochtends weinig last van verkeer. Smiddags is dat anders, vanmiddag kan ik dus heerlijk snel tussen de drukte door rijden.
pi_17456536
Wanneer gaat er gereden worden...?
  dinsdag 2 maart 2004 @ 09:30:38 #181
17596 Makster
pi_17457127
Ik hoop straks

MAar eerst eens zo een fucking fles olie zien te vinden. Ik rijdt dadelijk naar Safe Rotterdam en als ze het daar niet hebben dan sla ik de boel kort en klein
  dinsdag 2 maart 2004 @ 09:50:17 #182
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_17457364
Waarom denk je dat ze nergens Castrol hebben... kutolie
Gewoon verversen en BellRay erin gooien,..
  dinsdag 2 maart 2004 @ 09:55:38 #183
17596 Makster
pi_17457414
Ik zal je tanden is verversen
  dinsdag 2 maart 2004 @ 10:50:41 #184
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
  dinsdag 2 maart 2004 @ 11:38:38 #185
17596 Makster
pi_17458944
Zo, ik heb olie maar niet die gene die ik moet

Castrol RS4 10w50 is echt nergens te krijgen man, en bij Safe zijn ze helemaal afgeschreven. Smeren me gewoon bijna de verkeerde olie aan. Half synthetisch ipv Full. Het is dat ik het zelf nog ff lees anders was ik nu aardig de lul geweest

Heb nu Valvoline 10W40 Full synthetisch. Binnenkort toch alles verversen en dan gaat er Bell Ray in
pi_17461366
-edit-
American Muscle Power
pi_17461593
Net gebeld voor info over deze demper van sebring. Deze eigenaar heeft em zelf nooit gebruikt en zegt dat de vorige eigenaar er een gaatje in heeft geboord in het achterste schot om zo meer geluid te creëren.

Zijn vraagprijs was 60 euro, ik kan em krijgen voor 40. hij zegt dat ie er zelf veel meer voor heeft betaald maar dat hij nu via een kennis een andere kon kopen, dus deze is over.

Wat denk jullie van dat gaatje?
  dinsdag 2 maart 2004 @ 14:46:36 #188
17709 hollander172
pi_17462104
OPM dat is er eentje voor een ZXR750 volgens mij gaat dat niet passen....

Op MF bied iemand een pro d'or aan voor een ZX7R dit zou met een beetje huisvlijt wel moeten passen.
pi_17462262
thx ik ga meteen ff kijken!
  dinsdag 2 maart 2004 @ 15:01:02 #190
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_17462374
Gaatje....

Maakt ie nog niet genoeg herrie dan...
Makster, post die klaverblad foto eens!

Enne.... Continental 0wnage

Je moet trouwens niet zo gierig zijn met foto's maken, die 2e bocht had veel mooier geweest (stepje ad grond)
  dinsdag 2 maart 2004 @ 15:07:04 #191
17596 Makster
pi_17462493
Tering Continental Had vandaag echt GEEN grip, banden worden wel wat warmer maar de grip is nog ver te zoeken. Bij uit acceleren glijdt mijn voorband alle kanten op

MAar des te meer reden om er snel BT090 onder te gooien

En hier de klaverblad foto van Reetvaarder

pi_17462547
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 15:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Gaatje....

Maakt ie nog niet genoeg herrie dan...
Tja, blijkbaar niet. maar is dat niet slecht voor een demper, zo’n gaatje?
quote:
Makster, post die klaverblad foto eens!

Enne.... Continental 0wnage

Je moet trouwens niet zo gierig zijn met foto's maken, die 2e bocht had veel mooier geweest (stepje ad grond)
ja, post ze es ff snel makster! Ben benieuwd. ok Heb jij (makster) btw al een kneedown gemaakt?

@ hollander: zeg, ik kan die demper niet vinden. heb je een linkie?
  dinsdag 2 maart 2004 @ 15:11:55 #193
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_17462587
COOL!!!! Volgende keer moet je dichterbij gaan staan, of vertrouw je me niet

Volgende keer van 2e bocht
Enne, idd kutbanden, bleven gewoon lauw.

s Nie goed..

[ Bericht 18% gewijzigd door Rietvaerder op 02-03-2004 15:18:38 ]
  dinsdag 2 maart 2004 @ 15:13:34 #194
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_17462622
Nou, tis nu te koud voor een kneedown, vooral als je band met uitacceleren al alle kanten op glijdt

Dus nee, kneedownen lijkt me niet gezond voor Mark...
Gaatje in demper zelf? Dat hoort niet nee.
  dinsdag 2 maart 2004 @ 15:20:10 #195
17709 hollander172
pi_17462754
  dinsdag 2 maart 2004 @ 15:21:18 #196
17596 Makster
pi_17462776
Ben idd nog een knee down maagd En dat zal met deze banden ook nog wel zo blijven ben ik bang, naja misschien als het wat warmer wordt dat ze dan wel beter plakken. We shall see
  dinsdag 2 maart 2004 @ 15:24:09 #197
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_17462831
Nee hoor, gewoon oproken (best lastig he? ) en BT090 eronder gooien...

Maare, hebbie t nou gelezen, volgende keer foto van de 2e bocht waar ik met mn stepje aan de grond zit, vonkt dat nog trouwens?
  dinsdag 2 maart 2004 @ 15:31:52 #198
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_17463004
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 15:21 schreef Makster het volgende:
Ben idd nog een knee down maagd En dat zal met deze banden ook nog wel zo blijven ben ik bang, naja misschien als het wat warmer wordt dat ze dan wel beter plakken. We shall see
Geeft niks!

Ik ben ook nog Knee-down-maagd.
De Z750 leent zich niet zo goed voor een kneedown en de ZX9R heb ik nog niet lang genoeg.
  dinsdag 2 maart 2004 @ 15:34:07 #199
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_17463054
Ze zeggen weleens dat het niet aan de fiets maar aan de bestuurder ligt.....
  dinsdag 2 maart 2004 @ 15:37:50 #200
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_17463119
Ik snap er niets meer van.
Nu laat dit forum mijn reactie weer niet zien.
  dinsdag 2 maart 2004 @ 15:39:09 #201
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_17463139
Jaja, lul er maar weer overheen!
  dinsdag 2 maart 2004 @ 15:40:38 #202
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_17463167
Best grappig.. wat doe je als je eigenlijk naar school moet.

Dit:

http://members.rott.chello.nl/a.scheurwater2/Pic.jpg

dinsdag 2 maart 2004 @ 15:42:05 #203
17709 hollander172
pi_17463198
Telt kneedownen op een BMX mee? Dan ben ik geen maagd meer iig.
  dinsdag 2 maart 2004 @ 15:44:23 #204
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_17463250
Ik ben ook nog KD-maagd op mijn Bandit (heb niet eens sliders).... dus wat dat betreft

Boeit allemaal niet... zolang je maar plezier hebt in het rijden en je vooral niet gek laten maken.
Laat de rest zich maar dood rijden..... Alles op zn tijd..
  dinsdag 2 maart 2004 @ 15:48:02 #205
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_17463316
Bij Rietvaerder ook al niet zichtbaar!
  dinsdag 2 maart 2004 @ 15:59:00 #206
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_17463511
Ah, een k#t proxy!
  dinsdag 2 maart 2004 @ 16:03:15 #207
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_17463592
Zouden verboden moeten worden..
pi_17465417
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 15:20 schreef hollander172 het volgende:
Alstu OPM: http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/52567/1
thx !
quote:
niet dat het haast heeft maar ik vroeg het me gewoon af. ik ook btw, knee down maagd
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 15:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ben ook nog KD-maagd op mijn Bandit (heb niet eens sliders).... dus wat dat betreft

Boeit allemaal niet... zolang je maar plezier hebt in het rijden en je vooral niet gek laten maken.
Laat de rest zich maar dood rijden..... Alles op zn tijd..
precies!

maarre, die sebring met gaatje is dus een slecht idee?
  dinsdag 2 maart 2004 @ 18:22:20 #209
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_17466305
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 09:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom denk je dat ze nergens Castrol hebben... kutolie
Gewoon verversen en BellRay erin gooien,..
Ik heb Castrol 5W50 superbike in de Bimota, en Castrol 10W40 met extra koudestart kleefkracht in de motorscoot.
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 17:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maarre, die sebring met gaatje is dus een slecht idee?
Die advertentie vertrouw ik voor geen meter: "hij brult enorm " maar "ik heb het niet uitgeprobeerd".
Eigenaar wil dus geen verantwoording nemen.
quote:
Ik denk dat je met de huidige banden echt wel knee down kan hoor.
Zelf deed ik er wel 1.5 jaar over voordat ik echt goed de grenzen van de grip kon opzoeken.

Enne: knee down wordt overdreven, want het zegt niets over je bochtensnelheid.
Er zijn gasten die met vrij lage snelheid het knietje al aan de grond krijgen.

Zelf doe ik het nooit, maar kwam wel ooit thuis met een rokende achterband omdat ik daarvoor net een bocht op de snelweg met 235 km/u had genomen.
(snel mijn pa erbij gehaald als getuige)

[ Bericht 32% gewijzigd door Patrick281 op 02-03-2004 18:30:40 ]
  dinsdag 2 maart 2004 @ 18:30:45 #210
17596 Makster
pi_17466452
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 18:22 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ik heb Castrol 5W50 superbike in de Bimota, en Castrol 10W40 met extra koudestart kleefkracht in de motorscoot.
[..]

Die advertentie vertrouw ik voor geen meter: "hij brult enorm " maar "ik heb het niet uitgeprobeerd".
5W50, volgens mij is dat voor die van mij te dun. Kan er ook naast zitten natuurlijk

MAar heb er nu dus 10W40 bij gegooid. Binnenkort alles verversen en overstappen op een merk wat wel te verkrijgen is
pi_17466701
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 18:22 schreef Patrick281 het volgende:
nee, ik vertrouw het ook niet. ik heb ook liever een demper die gewoon goed is, voor extra geluid koop ik wel een K&N filter. ik heb em net gecanceled.
  dinsdag 2 maart 2004 @ 19:18:31 #212
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_17467315
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 18:30 schreef Makster het volgende:

[..]

5W50, volgens mij is dat voor die van mij te dun. Kan er ook naast zitten natuurlijk

MAar heb er nu dus 10W40 bij gegooid. Binnenkort alles verversen en overstappen op een merk wat wel te verkrijgen is
Die 5W50 past zeker wel in een ZXR400.
Ik had die olie al in mijn vorige motor, een SZR-660 sportieve 1 pitter.
En die zijn veel kritischer met oliekeuze/dikte dan een high tech/high performance blok.
(meer en sneller speling rondom de zuiger)

Olieverbruik bij het overstappen op een ander/nieuw type olie is in het begin trouwens heel normaal.
Dus dan wel iets om in de gaten te houden.
  dinsdag 2 maart 2004 @ 19:33:21 #213
17596 Makster
pi_17467624
Owkee!

Thanks voor de tip

dinsdag 2 maart 2004 @ 20:09:16 #214
17709 hollander172
pi_17468362
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 18:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

nee, ik vertrouw het ook niet. ik heb ook liever een demper die gewoon goed is, voor extra geluid koop ik wel een K&N filter. ik heb em net gecanceled.
Modificaties (lees gaatjes) leveren altijd ellende op bij dempers, ze gaan een k#tgeluid maken en ze rotten vaak door. Ook heb je kans dat het binnenwerk loszit.

Heb je al gemaild met die aanbieder van die andere pijp? Die zag er zo op de foto nog aardig netjes uit en heeft ook een hele nette prijs.

edit: ik zie net dat ik je nog het verkeerde linkje heb gegeven ook!
Dit moet hem zijn: http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/49963/1

Die andere is voor een ZX9R.
pi_17468811
kijk, dat wilde ik horen. ik kon wel raden dat het niet goed was voor een demper maar nu weet ik de details. blij dat ik em heb gecanceled. thx voor de tips!

yep, beide een mail gestuurd . maar die voor een ZX9R zou toch ook wel passen? ik had geboden op een carbon laser voor een zxr 400 en hij gaat akkoord met 150 euro. maar die voor de zwaardere motoren hebben dikkere pijpen, wat weer bruter staat .
  dinsdag 2 maart 2004 @ 20:40:40 #216
17709 hollander172
pi_17469020
Je krijgt een raar hol geluid als er met demper geknoeid is, beetje hetzelfde effect als het binnenwerk verrot is.

Of een demper voor ZX9R past weet ik niet, het zou zo maar kunnen. Wat ik wel gelezen heb is dat een demper voor een ZX7R maar een heel klein beetje aangepast moet worden. De gaten moeten iets anders zitten.
Ik had ook nog ergens iets gevonden op MF van iemand die een compleet systeem verkocht speciaal voor de ZXR400 wat het moet kosten weet ik overigens niet.
pi_17469077
nu ik die dikke dempers gezien heb van die 7s en 9s ben ik verkocht! zoals ik zei, kan ik voor 150 euro een carbon laser kopen maarja, die dikke dempers vind ik toch bruter staan...
  dinsdag 2 maart 2004 @ 20:50:05 #218
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_17469196
Voor 150 heb je een nieuwe Viper... of hadden ze die nou niet voor de ZXR400?

Enne Pat281... met de grip die Makster vandaag had, wil je echt niet gaan kneedownen Bij uitacceleren zwabberde hij alle kanten op vertelde Makster. Vind het toch vreemd.. want normaal heb je het niet toch, Mark? t Was vandaag gewoon 8 graden... heb je er toevallig lucht bij gedaan? Anders is er iets anders mis.. vering ofzo?
pi_17469266
nee, zxr 400 slaan ze over. en dan nog, ik wil een carbon demper maatje ZX7R/ZX9R. dan maar 2ehands.
  dinsdag 2 maart 2004 @ 20:56:27 #220
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_17469316
Oke, ik zou eens rondkijken voor je

Wat vond je van mijn foto op t klaverblad.. behalve dat ik niet schuin ging (ik kwam aanrijden en ging pas voorbij Mark schuin)?
pi_17469367
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 20:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Oke, ik zou eens rondkijken voor je
koel
quote:
Wat vond je van mijn foto op t klaverblad.. behalve dat ik niet schuin ging (ik kwam aanrijden en ging pas voorbij Mark schuin)?
ja dat viel mij meteen op, dat je niet zo heel erg schuin hing maar toch een mooie plaat weer! de volgende keer mag ie wel iets inzoomen...
  dinsdag 2 maart 2004 @ 21:03:00 #222
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_17469436
Ja, hij kan niet fotograferen joh

Zei nog zo... 2e bocht.. ga ik foto maken als ik kom aanrijden
pi_17469509
hahahah ach dat leren we em nog wel
pi_17469546
@ hollander: is deze GSX-R 600 niks voor jou? wat is je nwe budget eigenlijk? gewoon een beauty met weinig kms! 1 vd vele, ik kan er zo 10 posten van mobile.de
  dinsdag 2 maart 2004 @ 21:13:28 #225
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_17469627
DE mooiste GSX-R die er is
  dinsdag 2 maart 2004 @ 21:18:50 #226
17709 hollander172
pi_17469740
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 21:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@ hollander: is deze GSX-R 600 niks voor jou? wat is je nwe budget eigenlijk? gewoon een beauty met weinig kms! 1 vd vele, ik kan er zo 10 posten van mobile.de
Dat is zeker een beauty maar die laat ik staan voor Reetvaerder, die wilde toch zo'n ding na zijn bandit? Budget is wat flexibeler geworden aangezien mijn vriendin er nu ook wat meer warm voor loopt. Denk dat ik zelf de bovengrens op 6000,- zet om me tegen mezelf te beschermen.

Heb net wat mailtjes heen en weer gestuurd voor een iets oudere uit '97, de ene vraagt 5300,- en de andere is al gezakt naar 4900,- (staat al meer dan een jaar te koop ) Die laatste is wel interessant aangezien die nog maar 18.000 kilometers heeft gemaakt.

Wat me overigens opvalt, zijn motorrijders collectief vergeetachtig of doen ze alles zwart? Ze hebben geen van allen bonnetjes meer van reparaties en onderdelen. Of loop ik tegen de verkeerde verkopers aan?
  dinsdag 2 maart 2004 @ 21:22:29 #227
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_17469821
Ik weet nog niet wat ik wil. Ik wil zoveel... ik begin te twijfelen tussen SuperSport of een vette naked zoals Bandit1200..
  dinsdag 2 maart 2004 @ 21:25:52 #228
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_17469881
Ik zie dat die Gixxer van 2001 is, dan schrik je echt van de BPM hoor.
Mijn motor werd op 1999 gezet, en ik moest ongeveer 950 eurie naar de belasting brengen.
  dinsdag 2 maart 2004 @ 21:26:13 #229
17709 hollander172
pi_17469889
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 21:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik weet nog niet wat ik wil. Ik wil zoveel... ik begin te twijfelen tussen SuperSport of een vette naked zoals Bandit1200..
Wel een beetje je mening gaan vormen he? Zometeen kom je nog met een BMW 1100RT als optie aan.
pi_17469894
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 21:18 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Dat is zeker een beauty maar die laat ik staan voor Reetvaerder, die wilde toch zo'n ding na zijn bandit? Budget is wat flexibeler geworden aangezien mijn vriendin er nu ook wat meer warm voor loopt. Denk dat ik zelf de bovengrens op 6000,- zet om me tegen mezelf te beschermen.

Heb net wat mailtjes heen en weer gestuurd voor een iets oudere uit '97, de ene vraagt 5300,- en de andere is al gezakt naar 4900,- (staat al meer dan een jaar te koop ) Die laatste is wel interessant aangezien die nog maar 18.000 kilometers heeft gemaakt.

Wat me overigens opvalt, zijn motorrijders collectief vergeetachtig of doen ze alles zwart? Ze hebben geen van allen bonnetjes meer van reparaties en onderdelen. Of loop ik tegen de verkeerde verkopers aan?
nou, ik wist het wel zsm naar die duitser, maar dat is inmiddels wel bekend

pi_17469920
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 21:26 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Wel een beetje je mening gaan vormen he? Zometeen kom je nog met een BMW 1100RT als optie aan.
ik zie idd dezelfde symptonen...
pi_17470022
voor 125 euro kan ik deze kopen:

is dat wat, zo'n Arrow? deze is ook voor een ZX7R
  dinsdag 2 maart 2004 @ 21:34:34 #233
17709 hollander172
pi_17470035
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 21:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

nou, ik wist het wel zsm naar die duitser, maar dat is inmiddels wel bekend
Alleen komt ie met de BTW erbij ver boven de 6000,- dus dat wordt net te gortig. Dat krijg ik er bij mijn vriendin nooit doorheen en we willen ook nog vakantie binnenkort.

Degene die ik gezien heb is toch wel redelijk? '97, 18.000 km en zonder schades voor 4900,- vraagprijs? Het is een rood/zwart/grijze overigens en hij is in 2002 ingevoerd.
pi_17470090
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 21:34 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Alleen komt ie met de BTW erbij ver boven de 6000,- dus dat wordt net te gortig. Dat krijg ik er bij mijn vriendin nooit doorheen en we willen ook nog vakantie binnenkort.
BPM bedoel je? maar ja, dat klinkt bekend. same here
quote:
Degene die ik gezien heb is toch wel redelijk? '97, 18.000 km en zonder schades voor 4900,- vraagprijs? Het is een rood/zwart/grijze overigens en hij is in 2002 ingevoerd.
mooi kleuren hoor! heb je geen pic? ben benieuwd. ik zal es verder kijken zodat je uiteindelijk niet meer dan 6.000 euro betaalt.
  dinsdag 2 maart 2004 @ 21:43:41 #235
17709 hollander172
pi_17470219
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 21:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
BPM bedoel je? maar ja, dat klinkt bekend. same here
Tsja BPM dus, BTW, BPM allemaal diefstal. Wie heeft bij jullie thuis de broek aan? Zal wel duidelijk zijn hoe het bij ons zit.
quote:
mooi kleuren hoor! heb je geen pic? ben benieuwd. ik zal es verder kijken zodat je uiteindelijk niet meer dan 6.000 euro betaald.

dinsdag 2 maart 2004 @ 21:47:00 #236
17596 Makster
pi_17470279
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 20:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Voor 150 heb je een nieuwe Viper... of hadden ze die nou niet voor de ZXR400?

Enne Pat281... met de grip die Makster vandaag had, wil je echt niet gaan kneedownen Bij uitacceleren zwabberde hij alle kanten op vertelde Makster. Vind het toch vreemd.. want normaal heb je het niet toch, Mark? t Was vandaag gewoon 8 graden... heb je er toevallig lucht bij gedaan? Anders is er iets anders mis.. vering ofzo?
Nope geen lucht bij gedaan, maar misschien dat de grond nu nog kouder was ofzo? Snap het ook niet. Af en toe had ik echt GEEN grip en dan vooral niet op het voorwiel

Maar geeft niet, wordt binnekort wel weer warmer

En wat de foto betreft : DOE HET ZELF DAN
pi_17470281
het feit dat er nu een motor staat zegt genoeg als het aan haar lag had ik helemaal geen motor nl...

maar die mag er zeker wezen!! ziet er heel goed uit en idd, voor veel minder dan 4900 euro vind je ze ook niet in duitsland. ik hoop voor je dat het wat wordt want dit is ook een beauty.
pi_17470357
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 21:47 schreef Makster het volgende:

[..]

Nope geen lucht bij gedaan, maar misschien dat de grond nu nog kouder was ofzo? Snap het ook niet. Af en toe had ik echt GEEN grip en dan vooral niet op het voorwiel

hmm, had ik vandaag geen last van. wel van die windstoten op de snelweg, tussen arnhem en dieren zit een lange, flauwe bocht op de snelweg. en dat is best lastig als er een harde wind staat...
  dinsdag 2 maart 2004 @ 21:52:40 #239
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_17470372
ZELF DOEN ?! Met zelfontspanner zeker, binnen 10sec. weer op hetzelfde punt komen

Nee, jij maakt volgende keer gewoon een aantal foto's, rijd ik gewoon 5 rondjes ofzo, maak je 5 foto's van de 2e bocht

En OPM... ik weet wel wat ik wil. Bochten kunnen rijden... vermogen en toch af en toe eens rustig cruisen

Tja..
  dinsdag 2 maart 2004 @ 21:55:34 #240
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_17470422
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 21:26 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Inderdaad, zo is het begonnen.
  dinsdag 2 maart 2004 @ 21:55:44 #241
17596 Makster
pi_17470429
Dan is er maar een motor die voldoet aan je eisen.

De 1998 R1
pi_17470484
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 21:52 schreef Rietvaerder het volgende:
En OPM... ik weet wel wat ik wil. Bochten kunnen rijden... vermogen en toch af en toe eens rustig cruisen

Tja..
LOL, maarja t klonk zo bekend en die R1 is helemaal geen slechte keuze, favo van me broer..
pi_17470501
maar Arrow, ik had er nog nooit van gehoord. is dat wat?
  dinsdag 2 maart 2004 @ 22:00:29 #244
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_17470521
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 21:47 schreef Makster het volgende:

[..]

En wat de foto betreft : DOE HET ZELF DAN
Wegdek is idd niet optimaal momenteel, zeker met zoab kan de pekel tussen de "gaten" gaan zitten.
Echt een regenbui om e.a. weg te spoelen is er nog niet geweest.
Dus van de zomer heb je opeens megagrip: vooral na een flinke regenbui (olie spoelt weg) en goede droogte voor enkele dagen.
Ik had mijn motorrijbewijs in September 1993 gehaald, en weet nog als de dag van gisteren dat het eerste half jaar erg vochtig dus glibberig was.
De grip houdt niet over straxx Nou ja bijna dan.
  dinsdag 2 maart 2004 @ 22:00:40 #245
17596 Makster
pi_17470523
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 21:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
YUP, komt een goed geluid uit !!!

Mooie dempers
  dinsdag 2 maart 2004 @ 22:01:33 #246
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_17470542
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 21:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ja.
pi_17470561
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 22:00 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Wegdek is idd niet optimaal momenteel, zeker met zoab kan de pekel tussen de "gaten" gaan zitten.
Echt een regenbui om e.a. weg te spoelen is er nog niet geweest.
Dus van de zomer heb je opeens megagrip: vooral na een flinke regenbui (olie spoelt weg) en goede droogte voor enkele dagen.
Ik had mijn motorrijbewijs in September 1993 gehaald, en weet nog als de dag van gisteren dat het eerste half jaar erg vochtig dus glibberig was.
De grip houdt niet over straxx Nou ja bijna dan.
missch kunnen we ons dan ontmaagden KD, dan he Makster!
  dinsdag 2 maart 2004 @ 22:03:22 #248
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_17470584
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 21:43 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Tsja BPM dus, BTW, BPM allemaal diefstal. Wie heeft bij jullie thuis de broek aan? Zal wel duidelijk zijn hoe het bij ons zit.
Mijn ex kon keihard en koeienerend zijn, maar ik kocht toch mooi een GSX-R1100WP met een lening van 3 jaar zonder vragen.
Even beetje ongeloof, maar daar kwam ze wel overheen.
pi_17470603
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 22:00 schreef Makster het volgende:

[..]

YUP, komt een goed geluid uit !!!

Mooie dempers
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 22:01 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ja.
klinkt goed, das dus nu een serieuze optie geworden.
  dinsdag 2 maart 2004 @ 22:05:40 #250
17596 Makster
pi_17470626
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 22:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

missch kunnen we ons dan ontmaagden KN, dan he Makster!
Misschien is geen optie. Wij gaan echt asfalt hoeren worden
pi_17470667
pi_17470706
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 21:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
voor 125 euro kan ik deze kopen:
[afbeelding]

is dat wat, zo'n Arrow? deze is ook voor een ZX7R
Heb zelf ook een Arrow demper en ben zeer tevreden over het geluid
pi_17470752
is het te omschrijven?
pi_17470788
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 22:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
is het te omschrijven?
Niet echt makkelijk te omschrijven Beetje BROEM BROEM!!
Zal morgen ff proberen een filmpie te maken met mijn brakke webcam
  dinsdag 2 maart 2004 @ 22:16:42 #255
17596 Makster
pi_17470807
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 22:15 schreef ploderus het volgende:

[..]

Niet echt makkelijk te omschrijven Beetje BROEM BROEM!!
Zal morgen ff proberen een filmpie te maken met mijn brakke webcam
LOL

goede omschrijving HAHAHAHHA
pi_17470824
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 22:16 schreef Makster het volgende:

[..]

LOL

goede omschrijving HAHAHAHHA
Ik heb mijn best gedaan
pi_17470826
BROEM BROEM? dat doet de mijne nu ook alleen vergeleken met wat ik bij de beurs hoorde net een brommer...maar ok, ben benieuwd.
  dinsdag 2 maart 2004 @ 22:18:26 #258
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_17470844
Hee OPM

Je rijdt nu een week? En je lult nu al over KD-s? Zou ik me nog maar effe niet mee bezig houden als ik jou was.... leer eerst eens je motor kennen! Beetje te enthousiast..

Enne ja, Arrow rules!
pi_17470917
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 22:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
BROEM BROEM? dat doet de mijne nu ook alleen vergeleken met wat ik bij de beurs hoorde net een brommer...maar ok, ben benieuwd.
Er zit wel een lekkere brom in. Je zou het eigenlijk live moeten horen
Maar morgen maak ik wel ff een filmpie. Alleen klinkt het daar helaas niet helemaal super Heb het al wel eens geprobeerd, maar aangezien het een digitaal fototoestel met matige videoopnamemogelijkheden is, klinkt het niet al te zuiver..
  dinsdag 2 maart 2004 @ 22:24:48 #260
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_17470963
Dan zit er maar 1 ding op... langskomen
  dinsdag 2 maart 2004 @ 22:25:02 #261
17596 Makster
pi_17470964
Waarom geen Yoshimura ?

Komt ook een meesterlijke orkest aan herrie uit, geloof mij maar
  dinsdag 2 maart 2004 @ 22:27:59 #262
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_17471020
Er komen niet eens vlammen uit Makster...
pi_17471061
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 22:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Dan zit er maar 1 ding op... langskomen
Langskomen mag altijd
  dinsdag 2 maart 2004 @ 22:30:39 #264
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_17471078
Wat dacht je, ik doe OPM maar effe na met zn signature
  dinsdag 2 maart 2004 @ 22:31:10 #265
17596 Makster
pi_17471088
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 22:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Er komen niet eens vlammen uit Makster...
Owja, en als je gelukt heb komen er ook nog vlammen uit OPM

MAar goed deze jongen gaat offline voor vandaag.

Aros compaders
pi_17471227
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 22:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Hehe, ik was die oude helemaal zat. Dan maar wat nieuws en aangezien dit het enige topic is waar ik af en toe nog wel eens kom moest het iets met motoren te maken hebben
Dan maar dit..
pi_17471433
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 22:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee OPM

Je rijdt nu een week? En je lult nu al over KD-s? Zou ik me nog maar effe niet mee bezig houden als ik jou was.... leer eerst eens je motor kennen! Beetje te enthousiast..
yep, thats me. maar voorlopig blijft bij lullen hoor ik zie mezelf echt nog geen KD maken!
quote:
Enne ja, Arrow rules!
en dat voor 125 eurootjes dit weekend ga ik em ophalen!
pi_17471452
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 22:30 schreef Rietvaerder het volgende:
jij ziet ook alles!
pi_17471515
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 22:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

jij ziet ook alles!
Je vind het toch geen probleem hoop ik? Anders verzin ik wel wat anders
  dinsdag 2 maart 2004 @ 23:12:46 #270
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_17471913
Met de vlam in de pijp scheur ik over klaverblad Gorinchem... lalalala

dinsdag 2 maart 2004 @ 23:13:22 #271
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_17471925
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 22:31 schreef Makster het volgende:

[..]

Owja, en als je gelukt heb komen er ook nog vlammen uit OPM

MAar goed deze jongen gaat offline voor vandaag.

Aros compaders
Aros!
pi_17475411
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 22:52 schreef ploderus het volgende:

[..]

Je vind het toch geen probleem hoop ik? Anders verzin ik wel wat anders
tuurlijk niet! ik heb binnenkort denk ik ook wel weer iets anders, ZX9R heeft nl. ook zoiets...
  woensdag 3 maart 2004 @ 08:09:19 #273
17709 hollander172
pi_17475533
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 21:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
het feit dat er nu een motor staat zegt genoeg als het aan haar lag had ik helemaal geen motor nl...
Mijn vriendin was enorm enthousiast tot ze hoorde wat het allemaal ging kosten...
Nee zo klinkt het ook weer zo negatief maar ze dacht echt dat ik totaal maar iets 500,- kwijt zou zijn voor lessen, 2000,- voor een brommertje en ze is en passant nog even vergeten dat kleding e.d. er nog bij komen.
Het viel haar een beetje tegen zal ik maar zeggen.
quote:
maar die mag er zeker wezen!! ziet er heel goed uit en idd, voor veel minder dan 4900 euro vind je ze ook niet in duitsland. ik hoop voor je dat het wat wordt want dit is ook een beauty.
Het is overigens niet helemaal dezelfde, hier zit een ander ruitje op. Hoe dan ook, voor dit geld hoef ik niet naar Duitsland natuurlijk. Deze zijn overigens al geimporteerd.
pi_17475584
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 08:09 schreef hollander172 het volgende:
Mijn vriendin was enorm enthousiast tot ze hoorde wat het allemaal ging kosten...
Nee zo klinkt het ook weer zo negatief maar ze dacht echt dat ik totaal maar iets 500,- kwijt zou zijn voor lessen, 2000,- voor een brommertje en ze is en passant nog even vergeten dat kleding e.d. er nog bij komen.
Het viel haar een beetje tegen zal ik maar zeggen.
Nu mijn brommer er staat vind ze het toch wel stoer en nadat ze achterop heeft gezeten kan ze me een beetje begrijpen
quote:
Het is overigens niet helemaal dezelfde, hier zit een ander ruitje op. Hoe dan ook, voor dit geld hoef ik niet naar Duitsland natuurlijk. Deze zijn overigens al geimporteerd.
dat scheelt je enorm idd, we horen/zien het wel
  woensdag 3 maart 2004 @ 12:31:52 #275
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_17478710
Ik heb idd een soortgelijke ondertitel.

Jullie weten wel dat ik mijn ZX9% met schade heb gekocht en dat ik hem langzaam maar zeker in de originele stand wil terugbrengen.
Het laatste wat ik nog moet doen is het bijwerken en het opnieuw laten spuiten van wat onderdelen.
Kijk maar naar de foto:

Het onderste kuipdeel heb ik al vervangen voor een betere maar ook die moet op een paar punten gerepareerd en gespoten worden.
ook het topkuipje moet worden bijgewerkt en het achterwerk van de fiets ook.

Enig idee wat dat ongeveer moet gaan kosten?
Het zijn namelijk twee kleuren (groen en wit) en dat paars is een stikker.

Bij een bedrijf kon ik het laten maken voor ¤ 500,- of is dat te veel?

[ Bericht 0% gewijzigd door ZX9R op 03-03-2004 12:57:03 ]
pi_17479132
Ik las hier meerdere verhalen over problemen met het in je eentje op de motorbok/circuitstandaard zetten van de motor. Ik heb dit motorbokje erbij gekregen. De vorige eigenaar heeft hem zelf in elkaar gelast. Dit is hoe ik de motor erop zet:

Leg een blokje onder het standaard van de motor. Dit blokje zorgt ervoor dat de motor rechter op komt te staan. Het blokje dat ik ervoor gebruik zorgt ervoor dat de motor nog net schuin blijft staan naar de standaardzijde (zijde waar het standaard zit )van de motor:

Let wel op dat hij heel wat minder stevig staat, dus als je hem vasthoudt, zorg dan dat je een beetje naar de standaardzijde toe blijft duwen. Duw hem in ieder geval niet de andere kant op want dan flikkert hij om

Zet de bok dan zo onder de achterbrug dat de steunen van de bok tegen de 'bobbels' aanleunen(weet niet hoe je het zou moeten noemen, geloof dat het oogjes zijn waar een ander type motorbok in kan prikken )

Op deze foto is te zien dat er aan de rechterkant wat ruimte over is tussen de achterbrug en de bok. Ook is te zien dat het boksteuntje net achter het 'bobbeltje' zit (zier kleine rode pijltje)

Als ik nu de handvaten van de buddyseat vastpak en rustig naar achter trek, terwijl ik de bok naar beneden duw met mijn voet, komt de motor perfect op zijn bokkie te staan:

Dit is bij mijn motor de manier om hem erop te zetten. Weet niet of het bij andere motoren/bokkies nog scheelt.
  woensdag 3 maart 2004 @ 12:54:03 #277
17709 hollander172
pi_17479202
Hmmm, ik sta op het punt een afspraak te maken voor die SRAD. Hij staat in Oud-Beijerland, iemand met verstand (van motoren ) die met me mee wil gaan kijken?
pi_17479212
Hier trouwens die filmpies om het geluid van mun motortje (Arrow demper) even te horen. Ze zijn gemaakt met een digitaal fototoestel, dus het geluid is niet helemaal super
http://home.quicknet.nl/qn/prive/ploderus/moto/PICT0009.MOV
http://home.quicknet.nl/qn/prive/ploderus/moto/PICT0010.MOV

Toch geeft het wel een aardige indruk
Het maximale toerental dat hier bereikt is zal trouwens rond de 8000rpm liggen denk ik.

[ Bericht 6% gewijzigd door ploderus op 03-03-2004 12:56:23 (toevoeging) ]
pi_17479424
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 12:50 schreef ploderus het volgende:
*geknipt in motorbok-post*
dat klinkt wel als iets dat zou kunnen lukken, ik moet alleen ff kijken of mijn bok zich ervoor leent om ook zo schuin neer te zetten.
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 12:54 schreef ploderus het volgende:
*geknipt in audio-post*
koel, thx !! ik moet helaas wachten tot ik thuis ben het beluisteren van jouw arrow.

Oja nog iets anders: man, jouw motor rulez echt ! Ik zou alleen ff je kenteken wegsoepen!
pi_17479531
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 12:31 schreef ZX9R het volgende:
Ik heb idd een soortgelijke ondertitel.

Jullie weten wel dat ik mijn ZX9% met schade heb gekocht en dat ik hem langzaam maar zeker in de originele stand wil terugbrengen.
Het laatste wat ik nog moet doen is het bijwerken en het opnieuw laten spuiten van wat onderdelen.
Kijk maar naar de foto:
[afbeelding]

Het onderste kuipdeel heb ik al vervangen voor een betere maar ook die moet op een paar punten gerepareerd en gespoten worden.

Is die ¤ 500 voor al de bovengenoemde punten? Weet eigenlijk niet of het veel is. Over het algemeen zijn dit soort dingen best wel duur, dus vind ik het nog wel redelijk klinken. Ik neem aan dat je al wel redelijk wat motorsloperijen hebt afgebeld voor 2e hands kappen?
pi_17479649
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 13:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

dat klinkt wel als iets dat zou kunnen lukken, ik moet alleen ff kijken of mijn bok zich ervoor leent om ook zo schuin neer te zetten.
[..]

koel, thx !! ik moet helaas wachten tot ik thuis ben het beluisteren van jouw arrow.

Oja nog iets anders: man, jouw motor rulez echt ! Ik zou alleen ff je kenteken wegsoepen!
Tnx! Ook voor het herinneren aan het kenteken wegsoepen. Ff vergeten Hoop dat het lukt met je bokkie. Het kostte me in het begin nog wel wat moeite maar na een paar keer doe je het zonder moeite. Mischien toch wel handig om het de eerste (paar) keer nog even met iemand erbij te doen voor als het fout dreigt te gaan.
pi_17479754
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 12:54 schreef hollander172 het volgende:
Hmmm, ik sta op het punt een afspraak te maken voor die SRAD. Hij staat in Oud-Beijerland, iemand met verstand (van motoren ) die met me mee wil gaan kijken?
Helaas niet veel verstand van motoren en ook geen tijd. SRAD is in ieder geval wel een lekkere motor! Koop je deze uiteindelijk niet, geniet dan wel lekker van de proefrit
  woensdag 3 maart 2004 @ 13:23:53 #283
17709 hollander172
pi_17479863
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 12:31 schreef ZX9R het volgende:

Als je het bijwerken ook door hen laat doen dan kan die prijs wel enigzins kloppen. Dan is het afhankelijk van de schades nog niet eens duur te noemen.
Ik denk wel dat het aanmerkelijk goedkoper kan als je zelf de kappen al spuitklaar aanlevert. Let wel, als de laklaag er eenmaal op zit zie je echt alle oneffenheden weer die je er in laat zitten met het opvullen/schuren.
  woensdag 3 maart 2004 @ 13:24:17 #284
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_17479871
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 12:54 schreef hollander172 het volgende:
Uhh.. wil wel mee Alleen geen tijd vrees ik... moet om 16:00 weer werken.
  woensdag 3 maart 2004 @ 13:25:05 #285
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_17479891
Hee Plo, zo hoort het he.... netjes de bandjes rond
pi_17479945
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 13:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee Plo, zo hoort het he.... netjes de bandjes rond
Had ze toch liever wat minder rond gehad; wat van die kleine inhammen, ook wel profiel genoemd zouden toch wel wat lekkerder zijn Binnenkort maar eens BT010 voor en achter
  woensdag 3 maart 2004 @ 13:33:44 #287
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_17480045
Ik heb BT010 voor en 020 achter... bevalt erg goed!
pi_17480139
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 13:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb BT010 voor en 020 achter... bevalt erg goed!
Ik heb nu Pirelli SC2, maar die zijn erg duur. Ga ook maar voor Bridgestone. Heb er eigenlijk alleen maar goede verhalen over gehoord. Zit nog een beetje te twijfelen of ik misschien toch BT020 achter zal doen, maar denk dat ik toch uiteindelijk voor de BT010 ga.
Wat was je eigenlijk kwijt voor deze combinatie?
  woensdag 3 maart 2004 @ 13:51:39 #289
17709 hollander172
pi_17480378
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 13:24 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Uhh.. wil wel mee Alleen geen tijd vrees ik... moet om 16:00 weer werken.
Aardig aangeboden maar ik maak de afspraak ook niet voor vandaag hoor.
Als iemand mee wil dan plan ik dat wel zo in dat de betrokkenen de tijd ervoor hebben en het enigzins ruim vantevoren weten.
  woensdag 3 maart 2004 @ 14:04:52 #290
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_17480651
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 13:38 schreef ploderus het volgende:

[..]

Ik heb nu Pirelli SC2, maar die zijn erg duur. Ga ook maar voor Bridgestone. Heb er eigenlijk alleen maar goede verhalen over gehoord. Zit nog een beetje te twijfelen of ik misschien toch BT020 achter zal doen, maar denk dat ik toch uiteindelijk voor de BT010 ga.
Wat was je eigenlijk kwijt voor deze combinatie?
Voorband 123 euro incl montage.... achterband 163 euro incl montage.
pi_17480677
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 14:04 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Voorband 123 euro incl montage.... achterband 163 euro incl montage.
Dat is best wel netjes! Waar heb je dat laten doen?
  woensdag 3 maart 2004 @ 14:14:37 #292
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_17480844
Bij mijn vrienden Sabra

www.sabra.nl

Hele goede service ook...
  woensdag 3 maart 2004 @ 14:26:14 #293
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_17481060
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 13:51 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Aardig aangeboden maar ik maak de afspraak ook niet voor vandaag hoor.
Als iemand mee wil dan plan ik dat wel zo in dat de betrokkenen de tijd ervoor hebben en het enigzins ruim vantevoren weten.
Vrijdag vanaf 17:30 beschikbaar, zaterdag niet de hele dag/ hoor ik morgen, zondag in principe nog de hele dag.
  woensdag 3 maart 2004 @ 14:29:41 #294
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_17481125
quote:
Hier trouwens die filmpies om het geluid van mun motortje (Arrow demper) even te horen. Ze zijn gemaakt met een digitaal fototoestel, dus het geluid is niet helemaal super

Het maximale toerental dat hier bereikt is zal trouwens rond de 8000rpm liggen denk ik.
Als dat 8000 toeren is eet ik mn helm op
  woensdag 3 maart 2004 @ 15:59:11 #295
17709 hollander172
pi_17482715
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 14:26 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Vrijdag vanaf 17:30 beschikbaar, zaterdag niet de hele dag/ hoor ik morgen, zondag in principe nog de hele dag.
Cool! Ik ga even kijken of ik onder voorbehoud een afspraak met hem kan maken.

Ik zal je trouwens separaat per mail even onze mailwisseling toezenden, ik kon er zelf niet zoveel mee. Volgens mij leest hij mailtjes gewoon niet of maar half. (en ik had ze nog wel aardig ingekort. )
pi_17485215
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 14:29 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Als dat 8000 toeren is eet ik mn helm op
You'd better start chewing boy
Ok, als ik het terug kijk kan het lager geweest zijn. Misschien 6000..

[ Bericht 8% gewijzigd door ploderus op 03-03-2004 18:37:18 ]
pi_17486033
quote:

dat heeft wel een aardige brom!! dat gaat zeker niet tegenvallen, nogmaals bedankt voor de opnames !!

enne, vanmiddag geprobeerd met die bok maar ik roep wel iemand erbij

was het bij jullie ook zo mooi weer vandaag? man, wat heb ik heerlijk gestuurd!! merk je meteen, he dan zie meer motorrijders op de weg

[ Bericht 8% gewijzigd door One_Punch_Mickey op 03-03-2004 19:30:22 ]
pi_17486353
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 19:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

dat heeft wel een aardige brom!! dat gaat zeker niet tegenvallen, nogmaals bedankt voor de opnames !!

enne, vanmiddag geprobeerd met die bok maar ik roep wel iemand erbij

was het bij jullie ook zo mooi weer vandaag? man, wat heb ik heerlijk gestuurd!! merk je meteen, he dan zie meer motorrijders op de weg
Ben vandaag niet meer wezen sturen. Gister wel weer heerlijk wezen toeren, maar vandaag kon ik niet Was idd heerlijk weer om te rijden..
pi_17487067
Klop Klop... Mag ik ff tussendoor komen??
ThaFreak en ik hebben even overlegd... Het gaat hier niet echt over het plannen van een meet... Daarom willen wij voorstellen om jullie een centraal motortopic te geven, net zoals Het treinpics, -nieuws en -praattopic, deel 4 Wat vinden jullie hiervan?? Dan houden jullie gewoon een eigen hoekje hier waar jullie het over jullie grote liefde kunnen hebben...
[18:02:51] &lt;Lynx666&gt; Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
&lt;gr8w8&gt;bitch
  woensdag 3 maart 2004 @ 20:37:20 #300
17709 hollander172
pi_17487396
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 20:19 schreef MutZ het volgende:
Klop Klop... Mag ik ff tussendoor komen??
ThaFreak en ik hebben even overlegd... Het gaat hier niet echt over het plannen van een meet... Daarom willen wij voorstellen om jullie een centraal motortopic te geven, net zoals Het treinpics, -nieuws en -praattopic, deel 4 Wat vinden jullie hiervan?? Dan houden jullie gewoon een eigen hoekje hier waar jullie het over jullie grote liefde kunnen hebben...
Nou.... Je berooft ons van onze eerste liefde, ons alles, ons leven. Nee grapje maar je kan er donder op zeggen dat een volgend "meet" topic weer op een dergelijke manier verzand in slowchat.

Als dit geen probleem is dan mag er wel een centraal topicje komen alhoewel het nu wel lekker overzichtelijk is met maar 1 topic.

Hoewel..... Nu ik dit zo zeg, wat denken de anderen er eigenlijk van?
pi_17487457
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 20:37 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Nou.... Je berooft ons van onze eerste liefde, ons alles, ons leven. Nee grapje maar je kan er donder op zeggen dat een volgend "meet" topic weer op een dergelijke manier verzand in slowchat.

Als dit geen probleem is dan mag er wel een centraal topicje komen alhoewel het nu wel lekker overzichtelijk is met maar 1 topic.

Hoewel..... Nu ik dit zo zeg, wat denken de anderen er eigenlijk van?
tis toch al een slowchat
het moet gewoon een soort sc worden voor motormuizen maar dan met een andere naam eraan vast.
Jullie eigen reeksje als het ware!
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_17487491
Ik vind het een goed idee. Wij hebben het toen met Jacco (zo heette die toch?) erover gehad en hij wilde dit topic verbieden omdat wij alleen maar offtopic chatten en af en toe over de meet hadden. Toen zeiden wij al, doe ons dan ook zo'n chattopic net als je voor auto's hebt. En in dat topic kunnen we af en toe offtopic (is dat wel zo?) een meet afspreken en nabespreken als ie er ooit komt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')