De kleurencombi is zeldzaam, maar de meeste die je in DLD bijvoorbeeld zien hebben de wielen gespoten, deze zijn zwart en vaak zijn ze rood gepollijst of met een andere kleur er doorheen.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 00:30 schreef SuperFour het volgende:
Zijn er verder nog specifieke kenmerken waarvan deze zich onderscheidt van anderen met dezelfde kleuren-combi....?
quote:Jep, genoeg! Staan er zat
Voor mooie prijzen...
ok, ik vermoedde het al maar toch maar voor de zekerheid ff vragen. dan wacht ik wel tot morgen met het kopen van een bok.quote:Yup, heb er zat gezien. Ik heb er trouwens een via ebay gekocht vor 25 euro. Nieuw, zijn de zelfde als die ze bij motozoom hebben. Werkt perfect.
Op de beurs heb ik ze ook voor 25 euro gezien, die ik had. Heb ook nog een berg van die rood gepoedercoate gezien.
kijk hier fff voor die paddock.
www.elsware.nl
Dan speel je het toch zo dat je schuur is afgebrand... (WA+ diefstal, brand)quote:Op zaterdag 28 februari 2004 09:42 schreef ZX9R het volgende:
@ Generalist: Dat is echt klote. Ik hoop iig dat je verzekerd bent. Mijn zus d'r motor hebben ze ooit in de fik gezet. En die was niet tegen vandalisme verzekerd. (Daag motor en geld)
Het is hier superweer misschien dat ik vandaag nog ff een rondje ga sturen.
Spoel je hem wel goed af daarna met KOUD water ivm pekel enzoquote:Op zaterdag 28 februari 2004 10:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tis droog en de zon schijnt!! ik ga over een half uurtje ff een lekker stukje sturen
Dan druk je waarschijnlijk een motorenthousiast van de weg die zijn laatste spaarcenten heeft uitgegeven, en niet de dief.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 08:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ook ik zal me ogen openhouden hier in gelderland, als ik em zie rijden druk ik em van de weg af.gasten.
waarom was deel 19 na 9 pages gesloten?
die kans is idd groter, ik word alleen ziek als ik dit hoor.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 13:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dan druk je waarschijnlijk een motorenthousiast van de weg die zijn laatste spaarcenten heeft uitgegeven, en niet de dief.
Uh..uh.. weet nietquote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:25 schreef hollander172 het volgende:
Nice Reetvaerder, maar waar blijft het streetfighterkuipje?
Wat heeft hij nu weer gedaanquote:Op zaterdag 28 februari 2004 11:51 schreef Patrick281 het volgende:
K-U-T Generalist.
zeker mooie uitlaten!! maar ik mijn interesse is best wel gewekt voor die Muzzy's dempers...maar een viper blijft ook een optie want die klinkt ook errug lekker!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 17:14 schreef Patrick281 het volgende:
OPM: ik heb even hier gekeken na een review in de motor: http://www.twobros.com/Road.htm
Helaas slaan ook deze jongens de ZXR-400 over.
Wel mooie uitlaten ..
[afbeelding]
ik heb zo'n 150 kms gereden, heerlijk gewoon. en idd, helemaal niet koud. gewoon lekker. dat smaakt zeker naar meeeeeerquote:Op zaterdag 28 februari 2004 18:28 schreef ZX9R het volgende:
Ik denk dat ik kort aan de 100 km heb getoerd. Lekker is dat!!!!
Dat smaakt zeker weer naar meer!
Ja, die heb ik al eerder gehad 6 jaar geleden.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 18:28 schreef ZX9R het volgende:
@ Patrick281: Toch niet weer een Camaro? Die had je toch al eens gehad, zo'n benzineslurper? (wel kewl).
Meteen naar de motorzaak gereden (heel rustig want ik had geen voorrem) en daar ff mijn remmen laten doorspoelen en nieuw vloeistof erop.
Monteur zei dat het wel vaker voorkomt dat als een motor enige tijd stil staat er lucht in de leidingen kan ontstaan. Voor ¤ 12,50 was ik weer klaar.
Ga je er toch geen kapje er meer opzetten i.p.v. je koplamp?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 15:51 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Uh..uh.. weet niet![]()
Ik neem aan dat als ze serieus een fiets willen verkopen dat een proefrit toch wel tot de mogelijkheden behoort?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, zat..... maar of jij een fiets wilt kopen zonder een proefrit te maken, dat weet ik niet
ja ik weet t. helaas kon mijn broer niet op een andere dag en hij wilt heel graag mee. en trouwens, als ik makster mag geloven, was het donderdag ook ontzettend druk.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Hou er rekening mee dat het waarschijlnijk heel druk is.... zoals elk jaar op zaterdag en zondag
ok thxquote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat was bij www.vyxxn.co.uk
Zeg maar dat je mij kent en je krijgt korting
En een geluidje joh, pfoeee..Moet je maar eens in het echt komen horen.
dat kan ik bij de bevestiging nakijken? geen idee waar ik moet kijken dan, maar dat zien we wel. missch dat een van jullie tijdens de meet ff een kijkje kan nemen. duurt nl. wel ff voordat die demper komt, sowieso een maand denk ik.quote:Edit:
Ik betaalde nog 20 euro ofzo extra omdat ik slip-on demper heb, dat houd in, dat ik nog een verloopstukje erbij moest hebben. Als je dus een bolt-on (met boutjes) demper hebt, ben je nog goedkoper uit.
en dat was het enige minpuntje van je motor, als ik het me goed herrinner? klasse werk dan, als het werkt!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb trouwens vanmiddag effe een paar ringen gedraaid (20mm hoog, buitenkant 35mm en binnenkant 22mm) voor in mijn vorkpoten. Dit om het duiken tegen te gaan en een hogere voorveerspanning te krijgen. En het resultaat mag er zeker zijn.... al zeg ik het zelfHij duikt minder en is stugger...
Als je naar de vork kijkt naar de markering die de poot achter laat bij het induiken, blijft ie daar 3cm onder! Dus hij raakt als het goed (nog niet kunnen uittesten, veel te glad) is niet meer het einde bij hard doorremmen, wat eerst wel het geval was.
Ach, het is natuurlijk geen ZX7Rquote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en dat was het enige minpuntje van je motor, als ik het me goed herrinner? klasse werk dan, als het werkt!
Als ze motoren niet mee geven voor een proefrit dan houdt het snel op. Die hallen kom je makkelijk uit trouwens, ze hebben aan alle zijden drie deuren en ik heb nog een universele sleutel voor de meeste.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Binnen in de hal zeker?
Ik zou niet weten waar je een proefrit moet gaan maken daar... denk dat je dan beter kan wachten tot ze weer in hun eigen pand zitten en dan langsrijden voor een proefritje
Hoe kom jij aan die wijsheid?quote:Op zondag 29 februari 2004 09:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Effe tussendoor: het is toch zo dat de ZX9R's van VOOR 98 (dacht ik) last kunnen hebben van verzakte cilinderbussen? Heb jij dat al gehad?
Ik nam aan dat jij dat wel wistquote:Op zondag 29 februari 2004 10:12 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan die wijsheid?
Ik heb dat ding pas sinds (zie registratiedatum).
Ik zal er dan eens naar moeten laten kijken. Ik zou het niet weten.
Hoe merk je dat dan?
Tja, dat zou je dan moeten vragenquote:Op zondag 29 februari 2004 10:04 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Als ze motoren niet mee geven voor een proefrit dan houdt het snel op. Die hallen kom je makkelijk uit trouwens, ze hebben aan alle zijden drie deuren en ik heb nog een universele sleutel voor de meeste.
Het is wel mijn type ZX9R maar ik heb er volgens mij geen last van.quote:Op zondag 29 februari 2004 10:23 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik nam aan dat jij dat wel wist
Het is wel zo, maare, dat merk je snel genoeg, de motor doet het dan niet echt meer
Het is niet bij alle ZX9R's, maar het is een bekend euvel bij de ZX9R's van voor 1998 dacht ik.
Kijk hier eens:
http://www.motor-forum.nl(...)light=cilinderbussen
http://www.motor-forum.nl(...)light=cilinderbussen
Dat snap ik, ik dacht dat je bedoelde dat het helemaal niet mogelijk was.quote:Op zondag 29 februari 2004 10:24 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Tja, dat zou je dan moeten vragen
yep, te druk. dan weet ik t voor een volgende keer. maarre, die standaard he, die is voor voor of niet?quote:Op zondag 29 februari 2004 18:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Leuk... ik zei dat toch dat het druk zou worden
Idd, perfect dingetje gekocht OPM!quote:Op zondag 29 februari 2004 18:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Die moet je op je achterbrug plaatsenGewoon op de as van je achterwiel....
Doet mij aan Rossi denken .. hoe zou dat nou komenquote:Op zondag 29 februari 2004 20:18 schreef ploderus het volgende:
Ow ja, hier nog ff een foto van een vette Fireblade!
http://home.quicknet.nl/qn/prive/ploderus/rossiblade.jpg
De foto is een beetje groot, maar dan kan hij ook meteen als achtergrond gebruikt worden
[edit]Doe wel gewoon alleen ff linkie, want autoresize doetie nie meer[/edit]
Die vent links op de foto heeft net een flinke hap genomen.quote:Op zondag 29 februari 2004 18:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zo, weer terug van de beurs.
en dit was smullen natuurlijk:
[afbeelding]
quote:Op zondag 29 februari 2004 20:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Doet mij aan Rossi denken .. hoe zou dat nou komen
\quote:Op zondag 29 februari 2004 20:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Die Fireblade is cool!
Maar OPM, die standaard is dus echt wel voor achter hoor
Ben je echt zo onhandig?![]()
Met of op?quote:Op zondag 29 februari 2004 20:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Ey gast ik vind dat wij maar eens moeten gaan rijden, hele eer voor mij om met zo'n blauwe ZX6R te mogen rijden![]()
![]()
Volgens mij lees ik op de kuip: Rossi Revision. Maar ik kan ook paranoia zijn.quote:Op zondag 29 februari 2004 20:28 schreef ploderus het volgende:
[..]
[afbeelding] Zou het kunnen komen door het nummer op het koplampglas?Of misschien door de kleurstelling..
(Of komt het door de bestandsnaam?
)
Hier trouwens nog wel een stoere zx6r (let op achterlichtunit en duozit afdekkapje)
[afbeelding]
Shit, dat had ik nog niet eens gezienquote:Op zondag 29 februari 2004 20:31 schreef Patrick281 het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op zondag 29 februari 2004 20:28 schreef ploderus het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/biggrin.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>] Zou het kunnen komen door het nummer op het koplampglas?Of misschien door de kleurstelling..
(Of komt het door de bestandsnaam?
)
Hier trouwens nog wel een stoere zx6r (let op achterlichtunit en duozit afdekkapje)
[afbeelding]</div></blockquote>Volgens mij lees ik op de kuip: Rossi Revision. Maar ik kan ook paranoia zijn.
die eikels lopen er de hele dag voor!!quote:Op zondag 29 februari 2004 20:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die vent links op de foto heeft net een flinke hap genomen.
vast niet maar wie ik?quote:Op zondag 29 februari 2004 20:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Allemaal vet joh....
Je moet fotograaf worden
quote:Op zondag 29 februari 2004 20:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Met natuurlijk....
Je moet die steuntjes er ook onder zetten.....quote:Op zondag 29 februari 2004 20:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hahahah ik denk t want die as past er echt niet tussen...
dat snap ik, maar ik zie overal dat de bouten op die stand rusten. maar ik moet dus echt de brug erop laten rusten? ff proberen beneden.quote:Op zondag 29 februari 2004 20:37 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Je moet die steuntjes er ook onder zetten.....
De motor moet op die steuntjes van je stand rusten..
ok mensen, ik ben onhandigquote:Op zondag 29 februari 2004 20:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Zelfs Makster kreeg het voor elkaar..
dat zie ik nu ook in...quote:Op zondag 29 februari 2004 20:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Idd, perfect dingetje gekocht OPM!
dat vroeg ik me ook af, ik heb een aantal lelijke schroefjes die ik wil vervangen voor zwarte. die zal ik dan ook wel moeten bestellen.quote:Mijn van de week gemonteerde ruitje zit maar met 6 i.p.v. 8 schroefjes vast:
Ik ben bij Motoport geweest, Gamma en bij de ijzerwarenzaak gisteren maar nergens iets wat op kuipruitschroefjes lijkt.![]()
Morgen ff opmeten en via internet bestellen denk ik. (MDI o.i.d.)
Een blokje hout oid onder het standaard doet wonderen om hem wat rechter op te krijgenquote:Op zondag 29 februari 2004 20:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ok mensen, ik ben onhandig. tis gelukt...
schaamrood op me kaken, het helpt wel als je motor recht houdt...niet echt slim idd, laten we het erop houden dat ik errug moe
ben van deze dag...
Ik heb jou moeten zien staan bij die stuntshow, ik stond een paar meter naar links aan de overkant(vanuit het oogpunt waaruit jouw foto gemaakt is) op een platte kar ofzo.quote:Op zondag 29 februari 2004 18:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zo, weer terug van de beurs.
met mijn broer op de motor geweest. toen we bij de uitvoegstrook van de jaarbeurshallen kwamen stond er al een file op de snelweg. wij vrolijk ertussen door dusen verderop reden 2 andere motoren.
toen we onderaan, bij de stoplichten kwamen wisten we niet wat we zagen!! een enorme drukte van auto's maar vooral veel motoren!! overal kwamen ze vandaan en overal hoorde je het gebrom van de sportdempers en de sjoppers klinken, schitterend gewoon! in een colonne van motoren weer tussen de rijen auto's op weg naar de beurs.
was ik maar op donderdag of vrijdag gegaanwat een drukte!! gewoon niet leuk meer. ik heb dan ook niet veel gekocht, alleen deze standaard:
[afbeelding]
ik vraag aan die vent, ik wil graag een standaard voor achter. dat kan, dat is deze. thuis gekomen, past ie achter niet. logisch want hij is voor voorwist ik veel, kl![]()
tzak!!! tenminste, dat denk ik want voor voor is perfect.
nu moet ik alsnog een standaard kopen voor achter...
verder was het wel aardig, deze man was bijv. goed bezig, helaas konden we geen betere foto's maken:
[afbeelding]
en dit was smullen natuurlijk:
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zeker! en t ziet er vet uit als ie erop staat.quote:Op zondag 29 februari 2004 21:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Haha, goed gedaan jochie!![]()
Handig hoor zo'n ding
ik kan me die groep wel herinneren, zo'n 8 a 10 man op idd een aanhanger dacht ik. ik dacht nog, die mensen hebben echt veel beter zicht op het gebeuren. maar hij kon er wel wat van he!quote:Op zondag 29 februari 2004 21:29 schreef super_honda het volgende:
[..]
Ik heb jou moeten zien staan bij die stuntshow, ik stond een paar meter naar links aan de overkant(vanuit het oogpunt waaruit jouw foto gemaakt is) op een platte kar ofzo.
super hequote:De motorbeurs was geweldig, ben vandaag ook geweest. Ook wij(had passagier achterop) zijn lekker met een groepje door de file heen getuft, echt gewldig in colone door de file en paar keer een stuk over een fietspad(was sneller) idd overal geluid van sportdempers, sjoppers enz. echt geweldig zoiets!
Stond de (motor)parkeerplaats eigenlijk nog een beetje vol? Vorig jaar was het veel mooier weer en toen stond hij echt helemaal vol. Echt geweldig om te zien. Dit jaar was het donderdag echt kloteweer en om 14u stonden er op de hele parkeerplaats maar iets van 20 motoren, waaronder maar één supersportquote:Op zondag 29 februari 2004 21:29 schreef super_honda het volgende:
[..]
Ik heb jou moeten zien staan bij die stuntshow, ik stond een paar meter naar links aan de overkant(vanuit het oogpunt waaruit jouw foto gemaakt is) op een platte kar ofzo.
De motorbeurs was geweldig, ben vandaag ook geweest. Ook wij(had passagier achterop) zijn lekker met een groepje door de file heen getuft, echt gewldig in colone door de file en paar keer een stuk over een fietspad(was sneller) idd overal geluid van sportdempers, sjoppers enz. echt geweldig zoiets!
Echt wel gaaf! En dat sfeertje ook onderling! Heel relax! En dan dat geluid van die aankomende motorenquote:Op zondag 29 februari 2004 21:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
toen wij aankwamen, rond 1130 uur, stonden er al ongeveer 75 motoren! toen wij weggingen stond de hele parkeerplaats vol!! echt een mooi gezicht, al die motoren.
wij waren er rond 10:00 en toen stonden er nog niet zoveel. toen we weggingen stond het helemaal vol.quote:Op zondag 29 februari 2004 21:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
toen wij aankwamen, rond 1130 uur, stonden er al ongeveer 75 motoren! toen wij weggingen stond de hele parkeerplaats vol!! echt een mooi gezicht, al die motoren.
Baal wel een beetje dat ik die stuntshows gemist heb. Weet ook niet dat ze donderdag waren, ivm het slecht weer. Ik had dat stuntwerk toch wel ff willen zien.quote:Op zondag 29 februari 2004 22:23 schreef super_honda het volgende:
[..]
wij waren er rond 10:00 en toen stonden er nog niet zoveel. toen we weggingen stond het helemaal vol.
Die A.C kon er idd wat van, ik wou dat ik dat kon. Die trial rijder was ook niet slecht trouwens.
Ik heb echt genoten vandaag, vooral dat door de file rijden met een groep was geweldig.
* super_honda is blij dat ie motor rijd!!!!
is toch ook een mooie fiets! Ben 'helaas' al voorzienquote:Op zondag 29 februari 2004 22:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Anders ik wel!
Psst.. iemand nog een FJR kopen?
http://members.rott.chello.nl/amridder/fjr.html
Motomaat & Kalsbeek hebben ook Viper dempers hoewel ze een stukje duurder zijn dan de prijs die jij hebt gevonden. Kon niks vinden voor een ZXR400 maar je kan altijd even informeren.quote:Op maandag 1 maart 2004 08:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ff gezocht naar viper op MF en oa dit topic gevonden. Voor 149 eurootjes een ovale demper.
Gekeken op de website maar helaas geen zxr 400.
Maar ff een mailtje sturen over wat er mogelijk is, maar 149 euro is natuurlijk wel te doen. Alleen heeft viper geen carbon dempers? ook maar ff vragen.
Op de laatste foto te zien rijd jij erop, boefje!quote:Op zondag 29 februari 2004 22:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Anders ik wel!
Psst.. iemand nog een FJR kopen?
http://members.rott.chello.nl/amridder/fjr.html
Uhh.. nee hoorquote:Op maandag 1 maart 2004 09:17 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Op de laatste foto te zien rijd jij erop, boefje!
Ik dacht namelijk je pak te zien in het spiegeltje!quote:Op maandag 1 maart 2004 09:23 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Uhh.. nee hoorIk zat daar achterop en maakte een foto..
Voor mijn motor is ook geen Viper te krijgen. Gelukkig ligt er al een TwoBrothers op!quote:Op maandag 1 maart 2004 09:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Idd, ook hier geen zxr 400.
Dat klopt maar dat was een ander merk! (ik weet niet meer welk)quote:Op maandag 1 maart 2004 09:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Eerder zeiden jullie dat een demper van een ZX9R, na wat aanpassingen, ook pastte toch op een zxr 400? of van een ZX7R?
thx!quote:Op maandag 1 maart 2004 09:44 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Dat klopt maar dat was een ander merk! (ik weet niet meer welk)
hier zijn een paar uitlaten te vinden
Ja genoeg natuurlijk, maar niet naar gekeken vanwege het vervoer maar ook omdat ik naar andere accesoires keek.quote:Op maandag 1 maart 2004 09:48 schreef Rietvaerder het volgende:
PS Hadden ze op beurs niets liggen?
hahah ik wist dat die kwam. Mijn broer heeft em gelukkig om zich heen kunnen wikkelen waardoor ie vrij makkelijk mee kon. Maar, eerlijk gezegd was ik van plan om een kleinere te kopen, zonder wielen.quote:Op maandag 1 maart 2004 09:59 schreef ZX9R het volgende:
En een motorbok paste wel in je rugzakje?
Ik weet niet wat voor gat het is of hoe groot maar kan je niks met van die rubberen draaddoorvoerringen?quote:Op maandag 1 maart 2004 15:51 schreef Makster het volgende:
De knippers die er nu op zitten, zitten vast met een soort van rubber. Als ik die weg haal blijft er dus een gat over in de kuip waar de nieuwe knippers moeten komen
Ik zou dus een passend plaatje moeten zagen / fresen / lassen en die passend maken voor de knippersNaja ik zie het wel eerst maar weer eens wachten op beter weer !
Het is een 600.quote:Op maandag 1 maart 2004 16:54 schreef Rietvaerder het volgende:
De 600 wel geloofi k..
Wil mijn orginele knippers graag heel houdenquote:Op maandag 1 maart 2004 16:52 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor gat het is of hoe groot maar kan je niks met van die rubberen draaddoorvoerringen?
Hmmm, ik weet niet hoe het bevestigt zit bij jou, dacht dat dit al middels eenzelfde soort constructie ging vandaar de suggestie van die ringen.quote:Op maandag 1 maart 2004 17:45 schreef Makster het volgende:
[..]
Wil mijn orginele knippers graag heel houden
Die kunnen er wel in zijn geheel af maar dan houdt ik dus dat gat over in mijn kuipquote:Op maandag 1 maart 2004 17:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hmmm, ik weet niet hoe het bevestigt zit bij jou, dacht dat dit al middels eenzelfde soort constructie ging vandaar de suggestie van die ringen.
Is er geen andere mogelijkheid om die knippers in zijn geheel te demonteren?
doe ikquote:Op maandag 1 maart 2004 16:07 schreef Makster het volgende:
Doe datEn laat gelijk f fweten hoe hij dat denkt op te gaan lossen. Ik weet dat er ook ergen svan die plaatjes te koop zijn die de knippers passend maken. Kosten 20 euro ofzo.
quote:Op maandag 1 maart 2004 16:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Makster en OPM:
Moesten jullie maar een naked kopen, bwoehahaha![]()
![]()
ja precies. missch is het een idee om ergens andere knippers te halen (sloop ofzo) en die rubbers ervoor te gebruiken.quote:Op maandag 1 maart 2004 17:45 schreef Makster het volgende:
[..]
Wil mijn orginele knippers graag heel houden
nudistenneigingen? dan liever een tupperwarepartyquote:Op maandag 1 maart 2004 18:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Echte mannen doet het naakt
Watjes met tupperware
Dat zat ik me ook af te vragen, niet zozeer hoe OPM het doet maar hoe je het in godsnaam voor elkaar kan krijgen zonder dat je de motor laat vallen.quote:Op maandag 1 maart 2004 20:01 schreef Patrick281 het volgende:
Geen idee OPM .. enne lukt het je helemaal alleen om de motor op te bokken?
Net als met een wheelie moet het met oefening wel lukken.quote:Op maandag 1 maart 2004 20:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nee, met hulp. jullie wel dan?
Ik ben ook driftig aan het kijken, mijn vriendin zag me zo kwijlen op die gixxers en heeft me dus verboden een andere te kopen dus het budget is wat hoger geworden.quote:Op maandag 1 maart 2004 20:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@ hollander: nu je toch met een ander budget kijkt overweeg je nog steeds niet om naar duitsland te kijken? hoe meer je uitgeeft, hoe groter het voordeel. toen deed je het niet omdat het niet zoveel verschilde, maarja dat was met een ander budget.
Gna gnaquote:Op maandag 1 maart 2004 21:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Een wheelie maken met dik elastiek om je voorrem?
De smileys deden het even niet, en nu weer wel. Dat was het enige.quote:Op maandag 1 maart 2004 21:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Bericht 4% gewijzigd door Patrick281 op 01-03-2004 21:22
4%
Weer wat nieuws..
quote:Op maandag 1 maart 2004 21:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Maak(te) jij ook weleens een wheelie op je motor Pepijn?
Wheelie met de RGV en de ZX-10 was voornamelijk als je vol optrok en over een hobbel reed.quote:Op maandag 1 maart 2004 21:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Zette je dan bewust een wheelie of per ongeluk?En hoeveel meter dan ongeveer....
![]()
Nou ja, ik doe het ook niet hoor... veel te zuinig voor.
Misschien ben ik wel een verstandige rijder
Enne, heb je nu nog steeds die kutboutjes niet..
Lekker dichtbij.quote:Op maandag 1 maart 2004 21:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Klinkt goed
Hoe bevalt je nieuwe baan trouwens..
quote:Op maandag 1 maart 2004 21:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Is dat alles
JA !!quote:Op maandag 1 maart 2004 20:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nee, met hulp. jullie wel dan?
Vind het goed !quote:Op maandag 1 maart 2004 22:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Gaan we nog morgen Makster..
quote:Op maandag 1 maart 2004 23:08 schreef Makster het volgende:
[..]
Vind het goed !
Ik moet wel eerst olie hebben ,dus denk dat ik vroeg op sta en met de auto ff wat olie ga zoeken. Rij wel naar Safe Rotterdam als ze het daar niet hebben weet ik het ook niet meer
ja zoiets zei ik ook al, dat dat missch zou werken. Maar ik blijf t link vinden en er is meestal wel iemand die em ff wilt vasthouden. En anders doe ik net als Patrick, gewoon een voorbijganger aansprekenquote:Op maandag 1 maart 2004 22:43 schreef Makster het volgende:
[..]
JA !!
Gewoon blokhout onder de standaard zodat ie bijna recht staat, dan de bok eronder en op bokken. De motor komt vanzelf recht. In het begin is het ff wennen mar het is echt een eitje !!
ik ook!! Ik moet alleen werken vandaag…quote:Op maandag 1 maart 2004 23:12 schreef ZX9R het volgende:
Waar gaan jullie rijden?
Ik wil ook!
of gewoon een centraal punt nemen in nederland, zoals jullie de 1e keer van plan waren.quote:Op maandag 1 maart 2004 23:13 schreef Makster het volgende:
Zou wel in de buurt zijn. ( lees Zuid-Holland) Als ik me niet vergis zit jij nu in Groningen toch? Denk dat ik daar pas heen gaat als het wat warmer wordt enzo
Tja, blijkbaar niet. maar is dat niet slecht voor een demper, zo’n gaatje?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Gaatje....
Maakt ie nog niet genoeg herrie dan...
ja, post ze es ff snel makster! Ben benieuwd. okquote:Makster, post die klaverblad foto eens!
Enne.... Continental 0wnage![]()
Je moet trouwens niet zo gierig zijn met foto's maken, die 2e bocht had veel mooier geweest (stepje ad grond)
Geeft niks!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:21 schreef Makster het volgende:
Ben idd nog een knee down maagdEn dat zal met deze banden ook nog wel zo blijven ben ik bang, naja misschien als het wat warmer wordt dat ze dan wel beter plakken. We shall see
thxquote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:20 schreef hollander172 het volgende:
Alstu OPM: http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/52567/1
niet dat het haast heeft maar ik vroeg het me gewoon af. ik ook btw, knee down maagdquote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:21 schreef Makster het volgende:
Ben idd nog een knee down maagdEn dat zal met deze banden ook nog wel zo blijven ben ik bang, naja misschien als het wat warmer wordt dat ze dan wel beter plakken. We shall see
precies!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ben ook nog KD-maagd op mijn Bandit (heb niet eens sliders).... dus wat dat betreft
Boeit allemaal niet... zolang je maar plezier hebt in het rijden en je vooral niet gek laten maken.
Laat de rest zich maar dood rijden.....Alles op zn tijd..
Ik heb Castrol 5W50 superbike in de Bimota, en Castrol 10W40 met extra koudestart kleefkracht in de motorscoot.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 09:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom denk je dat ze nergens Castrol hebben... kutolie
Gewoon verversen en BellRay erin gooien,..
Die advertentie vertrouw ik voor geen meter: "hij brult enorm " maar "ik heb het niet uitgeprobeerd".quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maarre, die sebring met gaatje is dus een slecht idee?
Ik denk dat je met de huidige banden echt wel knee down kan hoor.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:21 schreef Makster het volgende:
Ben idd nog een knee down maagdEn dat zal met deze banden ook nog wel zo blijven ben ik bang, naja misschien als het wat warmer wordt dat ze dan wel beter plakken. We shall see
5W50, volgens mij is dat voor die van mij te dun. Kan er ook naast zitten natuurlijkquote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb Castrol 5W50 superbike in de Bimota, en Castrol 10W40 met extra koudestart kleefkracht in de motorscoot.
[..]
Die advertentie vertrouw ik voor geen meter: "hij brult enorm " maar "ik heb het niet uitgeprobeerd".
Eigenaar wil dus geen verantwoording nemen.
nee, ik vertrouw het ook niet. ik heb ook liever een demper die gewoon goed is, voor extra geluid koop ik wel een K&N filter. ik heb em net gecanceled.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:22 schreef Patrick281 het volgende:
Die advertentie vertrouw ik voor geen meter: "hij brult enorm " maar "ik heb het niet uitgeprobeerd".
Eigenaar wil dus geen verantwoording nemen.
Die 5W50 past zeker wel in een ZXR400.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:30 schreef Makster het volgende:
[..]
5W50, volgens mij is dat voor die van mij te dun. Kan er ook naast zitten natuurlijk
MAar heb er nu dus 10W40 bij gegooid. Binnenkort alles verversen en overstappen op een merk wat wel te verkrijgen is
Modificaties (lees gaatjes) leveren altijd ellende op bij dempers, ze gaan een k#tgeluid maken en ze rotten vaak door. Ook heb je kans dat het binnenwerk loszit.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nee, ik vertrouw het ook niet. ik heb ook liever een demper die gewoon goed is, voor extra geluid koop ik wel een K&N filter. ik heb em net gecanceled.
koelquote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Oke, ik zou eens rondkijken voor je
ja dat viel mij meteen op, dat je niet zo heel erg schuin hing maar toch een mooie plaat weer! de volgende keer mag ie wel iets inzoomen...quote:Wat vond je van mijn foto op t klaverblad.. behalve dat ik niet schuin ging (ik kwam aanrijden en ging pas voorbij Mark schuin)?
Dat is zeker een beauty maar die laat ik staan voor Reetvaerder, die wilde toch zo'n ding na zijn bandit? Budget is wat flexibeler geworden aangezien mijn vriendin er nu ook wat meer warm voor loopt. Denk dat ik zelf de bovengrens op 6000,- zet om me tegen mezelf te beschermen.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@ hollander: is deze GSX-R 600 niks voor jou? wat is je nwe budget eigenlijk? gewoon een beauty met weinig kms! 1 vd vele, ik kan er zo 10 posten van mobile.de
Wel een beetje je mening gaan vormen he? Zometeen kom je nog met een BMW 1100RT als optie aan.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik weet nog niet wat ik wil. Ik wil zoveel... ik begin te twijfelen tussen SuperSport of een vette naked zoals Bandit1200..
nou, ik wist het welquote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:18 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat is zeker een beauty maar die laat ik staan voor Reetvaerder, die wilde toch zo'n ding na zijn bandit? Budget is wat flexibeler geworden aangezien mijn vriendin er nu ook wat meer warm voor loopt. Denk dat ik zelf de bovengrens op 6000,- zet om me tegen mezelf te beschermen.![]()
Heb net wat mailtjes heen en weer gestuurd voor een iets oudere uit '97, de ene vraagt 5300,- en de andere is al gezakt naar 4900,- (staat al meer dan een jaar te koop) Die laatste is wel interessant aangezien die nog maar 18.000 kilometers heeft gemaakt.
Wat me overigens opvalt, zijn motorrijders collectief vergeetachtig of doen ze alles zwart? Ze hebben geen van allen bonnetjes meer van reparaties en onderdelen. Of loop ik tegen de verkeerde verkopers aan?
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wel een beetje je mening gaan vormen he? Zometeen kom je nog met een BMW 1100RT als optie aan.![]()
![]()
Alleen komt ie met de BTW erbij ver boven de 6000,- dus dat wordt net te gortig. Dat krijg ik er bij mijn vriendin nooit doorheen en we willen ook nog vakantie binnenkort.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nou, ik wist het welzsm naar die duitser, maar dat is inmiddels wel bekend
BPM bedoel je? maar ja, dat klinkt bekend. same herequote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:34 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Alleen komt ie met de BTW erbij ver boven de 6000,- dus dat wordt net te gortig. Dat krijg ik er bij mijn vriendin nooit doorheen en we willen ook nog vakantie binnenkort.
mooi kleuren hoor! heb je geen pic? ben benieuwd. ik zal es verder kijken zodat je uiteindelijk niet meer dan 6.000 euro betaalt.quote:Degene die ik gezien heb is toch wel redelijk? '97, 18.000 km en zonder schades voor 4900,- vraagprijs? Het is een rood/zwart/grijze overigens en hij is in 2002 ingevoerd.
Tsja BPM dus, BTW, BPM allemaal diefstal. Wie heeft bij jullie thuis de broek aan?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
BPM bedoel je? maar ja, dat klinkt bekend. same here
quote:mooi kleuren hoor! heb je geen pic? ben benieuwd. ik zal es verder kijken zodat je uiteindelijk niet meer dan 6.000 euro betaald.
Nope geen lucht bij gedaan, maar misschien dat de grond nu nog kouder was ofzo? Snap het ook niet. Af en toe had ik echt GEEN grip en dan vooral niet op het voorwielquote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Voor 150 heb je een nieuwe Viper... of hadden ze die nou niet voor de ZXR400?
Enne Pat281... met de grip die Makster vandaag had, wil je echt niet gaan kneedownenBij uitacceleren zwabberde hij alle kanten op vertelde Makster. Vind het toch vreemd.. want normaal heb je het niet toch, Mark? t Was vandaag gewoon 8 graden... heb je er toevallig lucht bij gedaan? Anders is er iets anders mis.. vering ofzo?
hmm, had ik vandaag geen last van. wel van die windstoten op de snelweg, tussen arnhem en dieren zit een lange, flauwe bocht op de snelweg. en dat is best lastig als er een harde wind staat...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:47 schreef Makster het volgende:
[..]
Nope geen lucht bij gedaan, maar misschien dat de grond nu nog kouder was ofzo? Snap het ook niet. Af en toe had ik echt GEEN grip en dan vooral niet op het voorwiel
Maar geeft niet, wordt binnekort wel weer warmer
Inderdaad, zo is het begonnen.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wel een beetje je mening gaan vormen he? Zometeen kom je nog met een BMW 1100RT als optie aan.![]()
![]()
LOL, maarja t klonk zo bekendquote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:52 schreef Rietvaerder het volgende:
En OPM... ik weet wel wat ik wil. Bochten kunnen rijden... vermogen en toch af en toe eens rustig cruisen
Tja..
Wegdek is idd niet optimaal momenteel, zeker met zoab kan de pekel tussen de "gaten" gaan zitten.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:47 schreef Makster het volgende:
[..]
Nope geen lucht bij gedaan, maar misschien dat de grond nu nog kouder was ofzo? Snap het ook niet. Af en toe had ik echt GEEN grip en dan vooral niet op het voorwiel
Maar geeft niet, wordt binnekort wel weer warmer
En wat de foto betreft : DOE HET ZELF DAN![]()
![]()
YUP, komt een goed geluid uit !!!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maar Arrow, ik had er nog nooit van gehoord. is dat wat?
Ja.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maar Arrow, ik had er nog nooit van gehoord. is dat wat?
missch kunnen we ons dan ontmaagden KD, dan hequote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wegdek is idd niet optimaal momenteel, zeker met zoab kan de pekel tussen de "gaten" gaan zitten.
Echt een regenbui om e.a. weg te spoelen is er nog niet geweest.
Dus van de zomer heb je opeens megagrip: vooral na een flinke regenbui (olie spoelt weg) en goede droogte voor enkele dagen.
Ik had mijn motorrijbewijs in September 1993 gehaald, en weet nog als de dag van gisteren dat het eerste half jaar erg vochtig dus glibberig was.
De grip houdt niet over straxxNou ja bijna dan.
Mijn ex kon keihard en koeienerend zijn, maar ik kocht toch mooi een GSX-R1100WP met een lening van 3 jaar zonder vragen.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:43 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Tsja BPM dus, BTW, BPM allemaal diefstal. Wie heeft bij jullie thuis de broek aan?Zal wel duidelijk zijn hoe het bij ons zit.
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:00 schreef Makster het volgende:
[..]
YUP, komt een goed geluid uit !!!
Mooie dempers![]()
klinkt goed, das dus nu een serieuze optie geworden.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ja.
Misschien is geen optie. Wij gaan echt asfalt hoeren wordenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
missch kunnen we ons dan ontmaagden KN, dan heMakster!
Heb zelf ook een Arrow demper en ben zeer tevreden over het geluidquote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
voor 125 euro kan ik deze kopen:
[afbeelding]
is dat wat, zo'n Arrow? deze is ook voor een ZX7R
Niet echt makkelijk te omschrijvenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
is het te omschrijven?
LOLquote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:15 schreef ploderus het volgende:
[..]
Niet echt makkelijk te omschrijvenBeetje BROEM BROEM!!
Zal morgen ff proberen een filmpie te maken met mijn brakke webcam
Ik heb mijn best gedaanquote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:16 schreef Makster het volgende:
[..]
LOL
goede omschrijving HAHAHAHHA![]()
Er zit wel een lekkere brom in. Je zou het eigenlijk live moeten horenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
BROEM BROEM?dat doet de mijne nu ook
alleen vergeleken met wat ik bij de beurs hoorde net een brommer...maar ok, ben benieuwd.
Langskomen mag altijdquote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Dan zit er maar 1 ding op... langskomen
Owja, en als je gelukt heb komen er ook nog vlammen uit OPMquote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Er komen niet eens vlammen uit Makster...
Hehe, ik was die oude helemaal zat. Dan maar wat nieuws en aangezien dit het enige topic is waar ik af en toe nog wel eens kom moest het iets met motoren te maken hebbenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat dacht je, ik doe OPM maar effe na met zn signature
yep, thats me. maar voorlopig blijft bij lullen hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee OPM
Je rijdt nu een week? En je lult nu al over KD-s? Zou ik me nog maar effe niet mee bezig houden als ik jou was.... leer eerst eens je motor kennen!Beetje te enthousiast..
en dat voor 125 eurootjesquote:Enne ja, Arrow rules!
jij ziet ook alles!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat dacht je, ik doe OPM maar effe na met zn signature
Je vind het toch geen probleem hoop ik? Anders verzin ik wel wat andersquote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jij ziet ook alles!
Aros!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:31 schreef Makster het volgende:
[..]
Owja, en als je gelukt heb komen er ook nog vlammen uit OPM
MAar goed deze jongen gaat offline voor vandaag.
Aros compaders
tuurlijk niet! ik heb binnenkort denk ik ook wel weer iets anders, ZX9R heeft nl. ook zoiets...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:52 schreef ploderus het volgende:
[..]
Je vind het toch geen probleem hoop ik? Anders verzin ik wel wat anders
Mijn vriendin was enorm enthousiast tot ze hoorde wat het allemaal ging kosten...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
het feit dat er nu een motor staat zegt genoegals het aan haar lag had ik helemaal geen motor nl...
Het is overigens niet helemaal dezelfde, hier zit een ander ruitje op. Hoe dan ook, voor dit geld hoef ik niet naar Duitsland natuurlijk. Deze zijn overigens al geimporteerd.quote:maar die mag er zeker wezen!! ziet er heel goed uiten idd, voor veel minder dan 4900 euro vind je ze ook niet in duitsland. ik hoop voor je dat het wat wordt want dit is ook een beauty.
Nu mijn brommer er staat vind ze het toch wel stoer en nadat ze achterop heeft gezeten kan ze me een beetje begrijpenquote:Op woensdag 3 maart 2004 08:09 schreef hollander172 het volgende:
Mijn vriendin was enorm enthousiast tot ze hoorde wat het allemaal ging kosten...
Nee zo klinkt het ook weer zo negatief maar ze dacht echt dat ik totaal maar iets 500,- kwijt zou zijn voor lessen, 2000,- voor een brommertje en ze is en passant nog even vergeten dat kleding e.d. er nog bij komen.
Het viel haar een beetje tegen zal ik maar zeggen.
dat scheelt je enorm idd, we horen/zien het welquote:Het is overigens niet helemaal dezelfde, hier zit een ander ruitje op. Hoe dan ook, voor dit geld hoef ik niet naar Duitsland natuurlijk. Deze zijn overigens al geimporteerd.
dat klinkt wel als iets dat zou kunnen lukken, ik moet alleen ff kijken of mijn bok zich ervoor leent om ook zo schuin neer te zetten.quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:50 schreef ploderus het volgende:
*geknipt in motorbok-post*
koel, thxquote:Op woensdag 3 maart 2004 12:54 schreef ploderus het volgende:
*geknipt in audio-post*
Is die ¤ 500 voor al de bovengenoemde punten? Weet eigenlijk niet of het veel is. Over het algemeen zijn dit soort dingen best wel duur, dus vind ik het nog wel redelijk klinken. Ik neem aan dat je al wel redelijk wat motorsloperijen hebt afgebeld voor 2e hands kappen?quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:31 schreef ZX9R het volgende:
Ik heb idd een soortgelijke ondertitel.![]()
Jullie weten wel dat ik mijn ZX9% met schade heb gekocht en dat ik hem langzaam maar zeker in de originele stand wil terugbrengen.
Het laatste wat ik nog moet doen is het bijwerken en het opnieuw laten spuiten van wat onderdelen.
Kijk maar naar de foto:
[afbeelding]
Het onderste kuipdeel heb ik al vervangen voor een betere maar ook die moet op een paar punten gerepareerd en gespoten worden.
ook het topkuipje moet worden bijgewerkt en het achterwerk van de fiets ook.
Enig idee wat dat ongeveer moet gaan kosten?
Het zijn namelijk twee kleuren (groen en wit) en dat paars is een stikker.
Bij een bedrijf kon ik het laten maken voor ¤ 500,- of is dat te veel?
Tnx! Ook voor het herinneren aan het kenteken wegsoepen. Ff vergetenquote:Op woensdag 3 maart 2004 13:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat klinkt wel als iets dat zou kunnen lukken, ik moet alleen ff kijken of mijn bok zich ervoor leent om ook zo schuin neer te zetten.
[..]
koel, thx!! ik moet helaas wachten tot ik thuis ben het beluisteren van jouw arrow.
Oja nog iets anders: man, jouw motor rulez echt! Ik zou alleen ff je kenteken wegsoepen!
Helaas niet veel verstand van motoren en ook geen tijd. SRAD is in ieder geval wel een lekkere motor! Koop je deze uiteindelijk niet, geniet dan wel lekker van de proefritquote:Op woensdag 3 maart 2004 12:54 schreef hollander172 het volgende:
Hmmm, ik sta op het punt een afspraak te maken voor die SRAD. Hij staat in Oud-Beijerland, iemand met verstand (van motoren) die met me mee wil gaan kijken?
Als je het bijwerken ook door hen laat doen dan kan die prijs wel enigzins kloppen. Dan is het afhankelijk van de schades nog niet eens duur te noemen.quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:31 schreef ZX9R het volgende:
Het onderste kuipdeel heb ik al vervangen voor een betere maar ook die moet op een paar punten gerepareerd en gespoten worden.
ook het topkuipje moet worden bijgewerkt en het achterwerk van de fiets ook.
Enig idee wat dat ongeveer moet gaan kosten?
Het zijn namelijk twee kleuren (groen en wit) en dat paars is een stikker.
Bij een bedrijf kon ik het laten maken voor ¤ 500,- of is dat te veel?
Uhh.. wil wel meequote:Op woensdag 3 maart 2004 12:54 schreef hollander172 het volgende:
Hmmm, ik sta op het punt een afspraak te maken voor die SRAD. Hij staat in Oud-Beijerland, iemand met verstand (van motoren) die met me mee wil gaan kijken?
Had ze toch liever wat minder rond gehad; wat van die kleine inhammen, ook wel profiel genoemd zouden toch wel wat lekkerder zijnquote:Op woensdag 3 maart 2004 13:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee Plo, zo hoort het he.... netjes de bandjes rond
Ik heb nu Pirelli SC2, maar die zijn erg duur. Ga ook maar voor Bridgestone. Heb er eigenlijk alleen maar goede verhalen over gehoord. Zit nog een beetje te twijfelen of ik misschien toch BT020 achter zal doen, maar denk dat ik toch uiteindelijk voor de BT010 ga.quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb BT010 voor en 020 achter... bevalt erg goed!
Aardig aangeboden maar ik maak de afspraak ook niet voor vandaag hoor.quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:24 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Uhh.. wil wel meeAlleen geen tijd vrees ik... moet om 16:00 weer werken.
Voorband 123 euro incl montage.... achterband 163 euro incl montage.quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:38 schreef ploderus het volgende:
[..]
Ik heb nu Pirelli SC2, maar die zijn erg duur. Ga ook maar voor Bridgestone. Heb er eigenlijk alleen maar goede verhalen over gehoord. Zit nog een beetje te twijfelen of ik misschien toch BT020 achter zal doen, maar denk dat ik toch uiteindelijk voor de BT010 ga.
Wat was je eigenlijk kwijt voor deze combinatie?
Dat is best wel netjes! Waar heb je dat laten doen?quote:Op woensdag 3 maart 2004 14:04 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Voorband 123 euro incl montage.... achterband 163 euro incl montage.
Vrijdag vanaf 17:30 beschikbaar, zaterdag niet de hele dag/ hoor ik morgen, zondag in principe nog de hele dag.quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:51 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Aardig aangeboden maar ik maak de afspraak ook niet voor vandaag hoor.
Als iemand mee wil dan plan ik dat wel zo in dat de betrokkenen de tijd ervoor hebben en het enigzins ruim vantevoren weten.
Als dat 8000 toeren is eet ik mn helm opquote:Op woensdag 3 maart 2004 12:54 schreef ploderus het volgende:
Hier trouwens die filmpies om het geluid van mun motortje (Arrow demper) even te horen. Ze zijn gemaakt met een digitaal fototoestel, dus het geluid is niet helemaal super
http://home.quicknet.nl/qn/prive/ploderus/moto/PICT0009.MOV
http://home.quicknet.nl/qn/prive/ploderus/moto/PICT0010.MOV
Toch geeft het wel een aardige indruk
Het maximale toerental dat hier bereikt is zal trouwens rond de 8000rpm liggen denk ik.
Cool! Ik ga even kijken of ik onder voorbehoud een afspraak met hem kan maken.quote:Op woensdag 3 maart 2004 14:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vrijdag vanaf 17:30 beschikbaar, zaterdag niet de hele dag/ hoor ik morgen, zondag in principe nog de hele dag.
You'd better start chewing boyquote:Op woensdag 3 maart 2004 14:29 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Als dat 8000 toeren is eet ik mn helm op
dat heeft wel een aardige brom!! dat gaat zeker niet tegenvallen, nogmaals bedankt voor de opnamesquote:Op woensdag 3 maart 2004 12:54 schreef ploderus het volgende:
Hier trouwens die filmpies om het geluid van mun motortje (Arrow demper) even te horen. Ze zijn gemaakt met een digitaal fototoestel, dus het geluid is niet helemaal super
http://home.quicknet.nl/qn/prive/ploderus/moto/PICT0009.MOV
http://home.quicknet.nl/qn/prive/ploderus/moto/PICT0010.MOV
Toch geeft het wel een aardige indruk
Het maximale toerental dat hier bereikt is zal trouwens rond de 8000rpm liggen denk ik.
Ben vandaag niet meer wezen sturen. Gister wel weer heerlijk wezen toeren, maar vandaag kon ik nietquote:Op woensdag 3 maart 2004 19:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat heeft wel een aardige brom!! dat gaat zeker niet tegenvallen, nogmaals bedankt voor de opnames!!
enne, vanmiddag geprobeerd met die bok maar ik roep wel iemand erbij
was het bij jullie ook zo mooi weer vandaag? man, wat heb ik heerlijk gestuurd!! merk je meteen, he dan zie meer motorrijders op de weg
Nou.... Je berooft ons van onze eerste liefde, ons alles, ons leven. Nee grapje maar je kan er donder op zeggen dat een volgend "meet" topic weer op een dergelijke manier verzand in slowchat.quote:Op woensdag 3 maart 2004 20:19 schreef MutZ het volgende:
Klop Klop... Mag ik ff tussendoor komen??
ThaFreak en ik hebben even overlegd... Het gaat hier niet echt over het plannen van een meet... Daarom willen wij voorstellen om jullie een centraal motortopic te geven, net zoals Het treinpics, -nieuws en -praattopic, deel 4 Wat vinden jullie hiervan?? Dan houden jullie gewoon een eigen hoekje hier waar jullie het over jullie grote liefde kunnen hebben...
tis toch al een slowchatquote:Op woensdag 3 maart 2004 20:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nou.... Je berooft ons van onze eerste liefde, ons alles, ons leven. Nee grapje maar je kan er donder op zeggen dat een volgend "meet" topic weer op een dergelijke manier verzand in slowchat.
Als dit geen probleem is dan mag er wel een centraal topicje komen alhoewel het nu wel lekker overzichtelijk is met maar 1 topic.
Hoewel..... Nu ik dit zo zeg, wat denken de anderen er eigenlijk van?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |