abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17401686
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 22:17 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

nieuws.nl

ik snap de link tussen het huwelijk met een ministerie van volksgezondheid niet zo ...
Idd, ik snap er ook geen barst van.

Maar verder: .
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_17401707
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 22:20 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Als je nou zegt welke uitspraken je bedoelt. Bedoel je haar uitspraken over de "profeet" Mohammed? Bedoel je haar uitspraak dat de islam een achterlijke cultuur is?
[..]
Ja je zoekt wel in de goede richting. Imo even fel als de uitspraken van El Moumni, maar dat zal jij wel niet vinden want het past in je straatje.
quote:
Ik beschouw haar als een Nederlander. Niet omdat haar uitspraken over de islam in mijn straatje passen, maar omdat zij wel geintegreerd is, omdat zij wel Nederlands spreekt, omdat zij de Nederlandse waarden en normen wel respecteert. Dat kan ik van El Moumni niet zeggen.
Ja ze spreekt fantastisch Nederlands, maar kent de Nederlandse normen en waarden totaal niet. Tenzij het beledigen of opruien tot de Nederlandse normen en waarden hoort, dan is El moumni geintegreerd natuurlijk.
Allah Al Watan Al Malik
pi_17401708
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 22:08 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Bron?
Op een gegeven moment verdwijnt de blinde vlek voor moslims. Zeker als een goede vriendin van je verkracht wordt door een Marokkaan. Maar om dan iemand rechts te noemen...
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_17401740
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 22:22 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Op een gegeven moment verdwijnt de blinde vlek voor moslims. Zeker als een goede vriendin van je verkracht wordt door een Marokkaan. Maar om dan iemand rechts te noemen...
Boeie, mijn Marokkaanse vriend was half doodgeschopt door een lieve autochtoon? En nu?

Vies hoe jij je haat goed probeert te praten door misbruik te maken van de situatie waar je vriendin in heeft bevonden.
Allah Al Watan Al Malik
pi_17401768
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 22:22 schreef Mutant01 het volgende:
Ja je zoekt wel in de goede richting. Imo even fel als de uitspraken van El Moumni, maar dat zal jij wel niet vinden want het past in je straatje.
Nou ja, ik vind de uitspraken niet vergelijkbaar.

Mohammed > die man is al 1400 jaar dood, bovendien waren de uitspraken van Hirsi over deze man feitelijk niet onjuist. Misschien formuleerde zij deze ongenuanceerd, maar in principe had ze gewoon gelijk.
Islamitische cultuur - ik ben van mening dat er superieure culturen bestaan en minderwaardige. De westerse cultuur is superieur aan die vd islam, en dat mag van mij gezegd worden.
quote:
Ja ze spreekt fantastisch Nederlands, maar kent de Nederlandse normen en waarden totaal niet. Tenzij het beledigen of opruien tot de Nederlandse normen en waarden hoort, dan is El moumni geintegreerd natuurlijk.
Hirsi Ali is op verschillende punten goed geintegreerd, El Moumni slechts op dit punt .
pi_17401825
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 22:24 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Boeie, mijn Marokkaanse vriend was half doodgeschopt door een lieve autochtoon? En nu?
Als autochtonen procentueel oververtegenwoordigd waren in de misdaadstatistieken zou je een punt hebben, maar dat zijn ze niet.
pi_17401854
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 22:25 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Nou ja, ik vind de uitspraken niet vergelijkbaar.

Mohammed > die man is al 1400 jaar dood, bovendien waren de uitspraken van Hirsi over deze man feitelijk niet onjuist. Misschien formuleerde zij deze ongenuanceerd, maar in principe had ze gewoon gelijk.
Islamitische cultuur - ik ben van mening dat er superieure culturen bestaan en minderwaardige. De westerse cultuur is superieur aan die vd islam, en dat mag van mij gezegd worden.
[..]

Hirsi Ali is op verschillende punten goed geintegreerd, El Moumni slechts op dit punt .
Ik vind de uitspraken wel vergelijkbaar, aangezien deze historisch gezien wel onjuist waren. Je kan iets van 1400 jaar geleden niet vergelijken met nu. Ik ben van mening dat de Islamitische cultuur op een aantal punten superieur is aan het westen, en de westerse cultuur op een aantal punten superieur aan de islamitische cultuur.

Jouw redenatie gebruikende, Hirsi Ali oprotten naar je eigen land, want je mening staat me niet aan.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 27 februari 2004 @ 22:31:07 #83
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_17401886
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 22:22 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

EN als er een verkrachting door een autochtoon plaatsvind, verdwijnt er dan nog een blinde vlek?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_17401889
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 22:28 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Als autochtonen procentueel oververtegenwoordigd waren in de misdaadstatistieken zou je een punt hebben, maar dat zijn ze niet.
Autochtonen zijn procentueel oververtegenwoordigd in wittenboordencriminaliteit. Dit is vaak onzichtbare criminaliteit. De criminaliteit onder allochtonen is vaak zichtbare criminaliteit. Aan die cijfers heb je dus niet zo veel. Best interessant, Criminologie....
Allah Al Watan Al Malik
pi_17401914
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 22:29 schreef Mutant01 het volgende:
Ik vind de uitspraken wel vergelijkbaar, aangezien deze historisch gezien wel onjuist waren. Je kan iets van 1400 jaar geleden niet vergelijken met nu.
Natuurlijk, daarom zei Hirsi Ali ook: naar huidige maatstaven.
  vrijdag 27 februari 2004 @ 22:33:55 #86
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_17401918
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 22:28 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Mannen zijn oververtegenwoordigd in die stats.
Kansarmen ook.

Ik zie overigens nog steeds geen punt.
pi_17401923
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 22:31 schreef Sidekick het volgende:

[..]

EN als er een verkrachting door een autochtoon plaatsvind, verdwijnt er dan nog een blinde vlek?
Ik denk niet dat jij daar een blinde vlek voor hebt.
  vrijdag 27 februari 2004 @ 22:35:39 #88
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_17401953
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 22:33 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Zaken met het verleden vergelijken is nutteloos.

Het is net zo nutteloos om de slavenhandel van Nederland er bij te halen, wanneer het bijvoorbeeld over nationalisme en trots gaat.
pi_17401969
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 22:31 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Autochtonen zijn procentueel oververtegenwoordigd in wittenboordencriminaliteit. Dit is vaak onzichtbare criminaliteit. De criminaliteit onder allochtonen is vaak zichtbare criminaliteit.
Inderdaad, en daar ondervinden de burgers de meeste last van. Bovendien komt de kleine criminaliteit op veel grotere schaal voor.
pi_17401976
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 22:33 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Haar uitspraak past niet in mijn straatje, dus ze moet gewoon oprotten. Nogsteeds jouw redenatie gebruikende
Allah Al Watan Al Malik
pi_17401991
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 22:36 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Inderdaad, en daar ondervinden de burgers de meeste last van. Bovendien komt de kleine criminaliteit op veel grotere schaal voor.
Wat er in de bak zit is dus geen afspiegeling van de criminaliteit onder de samenleving, nu jij weer
Allah Al Watan Al Malik
pi_17402009
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 22:33 schreef Sidekick het volgende:
Mannen zijn oververtegenwoordigd in die stats.
Kansarmen ook.
Wat wil je hiermee zeggen?

Bovendien zijn allochtonen ook oververtegenwoordigd in de criminaliteit als je kansarme allochtone mannen vergelijkt met kansarme autochtone mannen.
quote:
Ik zie overigens nog steeds geen punt.
.
pi_17402029
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 22:35 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Zaken met het verleden vergelijken is nutteloos.

Het is net zo nutteloos om de slavenhandel van Nederland er bij te halen, wanneer het bijvoorbeeld over nationalisme en trots gaat.
Als je ziet hoeveel moslims Mohammed zien als een groot voorbeeld...
Ik heb weinig Nederlandse jongeren gezien die de slavenhandelaars zien als hun grote voorbeeld.
pi_17402064
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 22:39 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Ik heb weinig Nederlandse jongeren gezien die de slavenhandelaars zien als hun grote voorbeeld.
Ja maar ze handelen niet naar de profeet Mohammed in de praktijk dus weer een argument niets waard.
Allah Al Watan Al Malik
pi_17402072
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 22:37 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat er in de bak zit is dus geen afspiegeling van de criminaliteit onder de samenleving, nu jij weer
Irrelevant. Feit is en blijft dat mensen meer last hebben van de Marokkaanse straatschoffies die hen beroven, dan van mensen die zich schuldig maken aan witteboordencriminaliteit.
pi_17402099
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 22:41 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ja maar ze handelen niet naar de profeet Mohammed
Deze opa anders wel.

Gruwelijke kinderverkrachting door Marokkaanse opa
  vrijdag 27 februari 2004 @ 22:43:20 #97
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_17402109
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 22:38 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Wat wil je hiermee zeggen?
Ik ben blij dat je inziet dat dergelijke generalisaties weinig zin hebben.
quote:
Bovendien zijn allochtonen ook oververtegenwoordigd in de criminaliteit als je kansarme allochtone mannen vergelijkt met kansarme autochtone mannen.
Zo, dat klinkt als een feit. Ik sta perplex, je zal dit feit ergens vandaan halen, me dunkt.
quote:
[..]

.
Bij gebrek aan inhoud ga je over op semi-grappige onzin?
  vrijdag 27 februari 2004 @ 22:45:51 #98
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_17402151
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 22:39 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Dat jij aan een crimineel kunt zien dat Mohammed een voorbeeld is voor ze, is fantastisch.

Je kan veel verzinnen om het in je eigen wereldbeeld te plaatsen, maar onderbouwing is niet je sterkste punt.
pi_17402162
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 22:41 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Irrelevant. Feit is en blijft dat mensen meer last hebben van de Marokkaanse straatschoffies die hen beroven, dan van mensen die zich schuldig maken aan witteboordencriminaliteit.
Nu zijn de cijfers irrelevant Nou ja Dora, niet van je verwacht...
Allah Al Watan Al Malik
pi_17402170
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 22:43 schreef Sidekick het volgende:
Ik ben blij dat je inziet dat dergelijke generalisaties weinig zin hebben.
Het is helemaal niet generaliserend als je zegt dat een bepaalde groep oververtegenwoordigd is in de criminaliteit, want je scheert niet een hele groep over 1 kam.
quote:
Zo, dat klinkt als een feit. Ik sta perplex, je zal dit feit ergens vandaan halen, me dunkt.
Volgens Lithion stond het 3 jaar geleden in de Elsevier .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')