quote:Op vrijdag 27 februari 2004 01:11 schreef RichardQuest het volgende:
hhuh hhuhh
[afbeelding]
Als ik het goed gehoord heb komt het vanaf 1 maart weer op MTV, volgens mij om 21:30
Yezzzz..The Maxx was erg cool inderdaad. Ze hebben dat bij MTV nog een keer een hele avond achterelkaar uitgezonden, dat was helemaal gaaf.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 01:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
Eindelijk!! Nu the Maxx nog..
Top!.
Hu-hu-hu-hu, you said ' ass'.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 01:45 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
[..]
Yezzzz..
I need tipi for my bungholequote:Op vrijdag 27 februari 2004 07:41 schreef Pitbulleke het volgende:
I AM CORNHOLIO!!!![]()
Yeah, I feel like an ass too! Beavis, go out and get me an ass, please.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 07:19 schreef sizzler het volgende:
Hu-hu-hu-hu, you said ' ass'.
hu-hu
Duidelijk 'the great' Cornholio, maar altijd erg vermakelijk.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 07:41 schreef Pitbulleke het volgende:
I AM CORNHOLIO!!!![]()
Ik hoorde het op MTV news gisteren, maar op de site is er alleen maar nieuws tot 24 febquote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:58 schreef Georges het volgende:
Zijn het overigens herhalingen of nieuwe afleveringen, en een bron zou ook wel fijn zijn.
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:30 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
[...]
Store clerk: "Hey, you gonna pay for that?"
Butthead: "I guess."
Store clerk: "Yeah, you guessed right!"
Butthead: "Oh yeah? What do I win?"
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:30 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Store clerk: "Hey, you gonna pay for that?"
Butthead: "I guess."
Store clerk: "Yeah, you guessed right!"
Butthead: "Oh yeah? What do I win?"
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:59 schreef spacemangraig het volgende:
nooit van gehoord
Nah klopt niet het is TP jawel (toilet paper).quote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:51 schreef MacEddie het volgende:
[..]
I need tipi for my bunghole![]()
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:39 schreef SuperRembo het volgende:
Butthead is toch tegenwoordig jurylid bij idols?
:Dquote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:07 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
"These guys are cool - for a bunch of mimes." (about Kiss)
ik hoop het! dan zit ik iedere avond met mn videorecorder (ja video ja) achter de tvquote:Op dinsdag 2 maart 2004 10:41 schreef mr_cucumber het volgende:
komt het dagelijks?
And how much did you pay for that you...uh...retardquote:Op zondag 29 februari 2004 10:37 schreef Retarded het volgende:
Kheb toevallig vorige week The Movie op DVD aangeschaft... FIRE!
Ach, je moet een beetje van dat soort humor houdenquote:Op woensdag 3 maart 2004 01:23 schreef Overlast het volgende:
Heb het gezien:)
Vond het vroeger helemaal niks, nu ook niet echt![]()
Je hebt gisteren anders ijverig opgenomen zegquote:Op dinsdag 2 maart 2004 10:58 schreef Retarded het volgende:
[..]
ik hoop het! dan zit ik iedere avond met mn videorecorder (ja video ja) achter de tv
Nu the zone nogquote:Op vrijdag 27 februari 2004 01:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
Eindelijk!! Nu the Maxx nog..
Top!.
Die was gisternacht ervoor.quote:Op donderdag 4 maart 2004 20:31 schreef Georges het volgende:
Ik vind de gedeeltes waarin ze videoclips afkraken meestal het leukst. Zoals die ene van U2 Numb.
Ben 'm al een tijdje aan het zoeken, maar geen idee in welke aflevering die zit.
Welke waren er vannacht dan? Toen heb ik het niet gezien.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 10:58 schreef Georges het volgende:
Gisternacht zag ik een paar 'nieuwe', tenminste ik had ze nog nooit gezien. Ze waren ook beter getekend dan de oude afleveringen. Weet iemand of die van gister nieuw waren?
In het filmpje kwamen ze Todd tegen die zwaar bezopen was en op de veranda ging zitten kotsen. Dan vragen Beavis en Butthead aan hem hoe ze chicks kunnen scoren oid. De volgende dag is Todd nuchter en vertelt ie ze dat als zij iemand ooit vertellen dat hij met ze gepraat heeft hij ze verrot slaat.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:49 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
[..]
Welke waren er vannacht dan? Toen heb ik het niet gezien.
Wel inderdaad gemerkt dat ze een beetje random herhalen, was een nacht en de volgende avond dezelfde aflevering (met die guru die Beavis zegt dat hij moet doen wat hij wil).
Heheh, thanksquote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:53 schreef Miyagi het volgende:
Lamer_deluxe - respect !!
vanwege je usericon, ... die prawn moet vaker op tv.. the muppets rule..
Kutquote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:45 schreef Lone_Gunman het volgende:
Haha cool, net bij de scene waarbij B&B een zwerver tegenkomen.. de stem van die zwerver komt onwijs bekend voor. Het klinkt als Bobcat Goldthwait aka Officer Zed van Police Academy.![]()
Altijd 21.30, en meestal 01.00 's nachts, maar da's niet altijd...quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:51 schreef Georges het volgende:
Welke tijd is het meestal, of is het wisselend?
quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:50 schreef RichardQuest het volgende:
Die nu op is is geweldig! I'm am Cornholio, I need grapochino for my bummmhole!![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 01:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
TP, Toilet Paper...quote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:24 schreef HomerJ het volgende:
"Pepee for my bunghole"
ik denk dat het straks niet komt door de nog steeds aangepaste programmeringquote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:31 schreef DarcMarc het volgende:
VANNACHT:,SEXUAL HARRASSMENT/STEAMROLLER![]()
Dat was 'm ook!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:45 schreef Lone_Gunman het volgende:
Het klinkt als Bobcat Goldthwait aka Officer Zed van Police Academy.![]()
Was idd ERG grappigquote:Op zondag 28 maart 2004 18:56 schreef Djaser het volgende:
Was wel weer grappig dat Beavis KoRn met hun aller eerste clip helemaal af ging zeiken. ±D
Dan vind je die aflevering waar Butthead de hele tijd op de vloer ligt te stikken in een kippebotje, terwijl Beavis constant vergeet dat hij naar een bordje met de uitleg van de Heimlich manoevre aan het zoeken is ook vast wel leukquote:Op woensdag 21 april 2004 19:22 schreef Djeez het volgende:
- Beavis bloedt bijna dood op de bank, vanwege bloedneus en Buttheah had net 911 gebeld en zegt:"Don't worry Beavis, it's not an emergency." Waarop Beavis met zielige, benepen stem zegt:"Oh, that's nice..."
Ja, die is hilarisch!quote:Op woensdag 21 april 2004 20:58 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
[..]
Dan vind je die aflevering waar Butthead de hele tijd op de vloer ligt te stikken in een kippebotje, terwijl Beavis constant vergeet dat hij naar een bordje met de uitleg van de Heimlich manoevre aan het zoeken is ook vast wel leuk
Nachos, nachos, nachos... oh yeah, Butthead's choking, I better hurry. En Butthead nog zappen terwijl hij helemaal blauw op de grond ligtquote:Op woensdag 21 april 2004 23:04 schreef Djeez het volgende:
Ja, die is hilarisch!![]()
Ja, ik heb er nog een hele verzameling van, die Beavis met Spaanse les ik ook erg leuk.quote:Als je rond kijkt op Kazaa, vind je ook allemaal geluidsfragmenten. Vooral 'Poop problems' is erg geinig, deze heb ik ingesteld als speciale ringtone van een kameraad.
He, die ken ik nog niet! Hoe heet ie ? Ohja, Star Terk vs Cornholio is ook zeer sterk!quote:Op donderdag 22 april 2004 00:50 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Ja, ik heb er nog een hele verzameling van, die Beavis met Spaanse les ik ook erg leuk.
Number one, I order you to go take a number twoquote:Op donderdag 22 april 2004 18:00 schreef Djeez het volgende:
He, die ken ik nog niet! Hoe heet ie ? Ohja, Star Terk vs Cornholio is ook zeer sterk!
YOU are a bunghole! And so am I! There will be more bungholes after me.quote:Op woensdag 21 april 2004 19:22 schreef Djeez het volgende:
- "The Bunghole! It is nothing to be ashamed of!"
Watch out for my bungholio to get polio!quote:Op vrijdag 23 april 2004 11:34 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
YOU are a bunghole! And so am I! There will be more bungholes after me.![]()
Cool.quote:Op zondag 25 juli 2004 00:59 schreef Quarks het volgende:
Even een leuk schopje; zometeen om 1:25 op BBC 1, Beavis and Butt-head do America
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |