Daar denk ik anders over. Anderen voor doof, blind en gek uitmaken en een leider voor Hitler en facist uitmaken vind ik niet echt "hout snijden".quote:Op zondag 14 maart 2004 20:57 schreef SCH het volgende:
De vergelijking die ik maakte, snijdt zeer veel hout. Jouw opruimgedrag niet.
Je zei dat Aznar zijn snorretje had laten staan om op Hitler te lijken en gooit met modder naar hem en medeusers. Dat vind ik offtopic.quote:Het topic gaat over de Spaanse verkiezingen, en daar gingen mijn bijdragen ook over.
Kijk DAT is nou relevant. Kritiek hebben op een leider vanwegen zijn lijderschapsstijl. Maar dat is wat anders dan het inhoudloos gemoddergooi wat ik verwijdert heb.quote:Een bijkans totalitaire leider
Wat heeft dat met de verkiezingen te maken en waarom zou die discussie niet in het NWS topic kunnen?quote:En natuurlijk is hij direct verantwoordelijk voor die aanslagen.
Reageer nou eens normaal in een discussie ipv jezelf steeds belachelijk te maken.quote:Wie anders? Julio Iglesias of Raul zeker?
Het is gebaseerd op de realiteit, kan ik niks aan doen. Ik ben niet degene die die vergelijking als eerste gebruikt overigens. Dat jij je eigen politieke mening laat overheersen bij het modereren, is kwalijk.quote:Op zondag 14 maart 2004 21:12 schreef sizzler het volgende:
[..]
Daar denk ik anders over. Anderen voor doof, blind en gek uitmaken en een leider voor Hitler en facist uitmaken vind ik niet echt "hout snijden".
Je liegt. Ik heb niks gezegd over het snooretje laten staan, ik vind hem in zijn gedrag en politieke ideen op Hitler lijken. Toon het tegendeel maar aan. Natuurlijk gooi ik met modder naar hem. En ook naar users die hem "een vriendelijke man" noemen. Dat is toch te erg voor woorden.quote:Je zei dat Aznar zijn snorretje had laten staan om op Hitler te lijken en gooit met modder naar hem en medeusers. Dat vind ik offtopic.
Ik kreeg de kans niet omdat iemand die quote over Hitler er uit lichtte, en de context weg liet. Jij trapt daar in.quote:Kijk DAT is nou relevant. Kritiek hebben op een leider vanwegen zijn lijderschapsstijl. Maar dat is wat anders dan het inhoudloos gemoddergooi wat ik verwijdert heb.
Aznar heeft nogal veel met de verkiezingen te maken en serieuze discussies in NWS????quote:Wat heeft dat met de verkiezingen te maken en waarom zou die discussie niet in het NWS topic kunnen?
Doe niet zo eng partijdig joh. Ik heb een uitgesproken mening over Aznar, die deel ik met velen, blijkbaar niet met jou maar om je eigen opinie zo te laten overheersen, dat is niet al te slim van je.quote:Reageer nou eens normaal in een discussie ipv jezelf steeds belachelijk te maken.
De realiteit is dat andere users gek zijn en Aznar een facist die op Hitler lijkt?quote:Op zondag 14 maart 2004 21:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is gebaseerd op de realiteit, kan ik niks aan doen. Ik ben niet degene die die vergelijking als eerste gebruikt overigens.
mail maar naar forum@fok.nl als je daar zo zeker van bent.quote:Dat jij je eigen politieke mening laat overheersen bij het modereren, is kwalijk.
Zal ik je letterlijk quoten:quote:Je liegt. Ik heb niks gezegd over het snooretje laten staan, ik vind hem in zijn gedrag en politieke ideen op Hitler lijken. Toon het tegendeel maar aan.
Vraag maar op bij Danny of een andere FA als je het niet gelooft. Die hebben back-ups. Gaat er al een belletje rinkelen of ben ik nog steeds een leugenaar?quote:Vind je hem niet in alles op Hitler lijken? Ik wel. En ik hoor van veel anderen deze vergelijking ook, hij heeft er speciaal het snorretje voor laten staan.
En dat is policyoverschrijdend en daarom haal ik het weg. Net als opmerkingen van mensen die modder naar jou gooien.quote:Natuurlijk gooi ik met modder naar hem. En ook naar users die hem "een vriendelijke man" noemen. Dat is toch te erg voor woorden.
Aznar wel, de verantwoordelijkheid voor de aanslagen niet. Dat hoort in het andere topic.quote:Aznar heeft nogal veel met de verkiezingen te maken en serieuze discussies in NWS????
Probeer eens aan zelfreflectie te doen ipv de gebeten hond te spelen en alles op anderen af te schuiven. Praat er over met vrienden die wel afstand kunnen nemen van jouw wereldje. Laat ze meelezen en vraag ze of je nou echt zo anders behandeld wordt dan anderen of dat het heeel misschien toch wel een beetje aan jezelf ligt. Echt, het zou je goed doen.quote:Doe niet zo eng partijdig joh. Ik heb een uitgesproken mening over Aznar, die deel ik met velen, blijkbaar niet met jou maar om je eigen opinie zo te laten overheersen, dat is niet al te slim van je.
Goed, misschien geen linkse mensen, maar als dit waar is zijn het wel domme mensen.quote:Op zondag 14 maart 2004 21:40 schreef SCH het volgende:
Echt sizzler, ik laat wel eens wat teksten van POL lezen aan anderen, en zeker niet al te linkse mensen, en die zijn vaak verbaasd en vragen zich dan af of het niet strafbaar is en waarom een dergelijk forum dat allemaal toestaat.
Ik voor de opfriscursus: "Hoe laat ik de jaren zeventig achter me en begeef ik me in het nieuwe millenium."quote:Op zondag 14 maart 2004 21:39 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik pleit voor een ban voor SCH
Nee, het zijn geen domme mensen. Waarom kom jij altijd met dit soort ophitsende teksten zonder er serieus op in te gaan?quote:Op zondag 14 maart 2004 21:43 schreef Lithion het volgende:
[..]
Goed, misschien geen linkse mensen, maar als dit waar is zijn het wel domme mensen.
Soort zoekt soort he.
Hebben ze hun bivakmuts al op?quote:Op zondag 14 maart 2004 21:40 schreef SCH het volgende:
Mijn vrienden
Jep.quote:Op zondag 14 maart 2004 21:47 schreef SCH het volgende:
Maar dat is natuurlijk allemaal gelul van mij...
Dus als je de islam niet als grootste gevaar voor de mensheid ziet, dan tel je niet mee in dit millennium?quote:Op zondag 14 maart 2004 21:47 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ik voor de opfriscursus: "Hoe laat ik de jaren zeventig achter me en begeef ik me in het nieuwe millenium."
Ja, je loopt weer ouderwets te zeikstralen.quote:Op zondag 14 maart 2004 21:47 schreef SCH het volgende:
Maar dat is natuurlijk allemaal gelul van mij...
Psst... dwangneurose...quote:Op zondag 14 maart 2004 21:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Dus als je de islam niet als grootste gevaar voor de mensheid ziet, dan tel je niet mee in dit millennium?![]()
Dit vind ik anders ook niet erg netjes van jou, Sizzler.quote:Op zondag 14 maart 2004 21:12 schreef sizzler het volgende:
Kijk DAT is nou relevant. Kritiek hebben op een leider vanwegen zijn lijderschapsstijl. Maar dat is wat anders dan het inhoudloos gemoddergooi wat ik verwijdert heb.
Sizzler nodigt er toe uit, dan ben ik de beroerdste niet. Maar niemand gaat weer op de kern van het probleem en loopt gezellig uit elkaars rechtse neusjes te uiten. Da's wel zo lekker he, tegengeluid is altijd lastig natuurlijk.quote:Op zondag 14 maart 2004 21:50 schreef What het volgende:
[..]
Ja, je loopt weer ouderwets te zeikstralen.
Neh, maar als je een democratisch gekozen president van een modern West-Europees land die zijn opvolger aandient vergelijkt met Adolf Hitler, 1 der meest tirannieke megalomane dictators aller tijden die industrieel 6 miljoen mensen als product vermoorde, de grootste oorlog aller tijden starte en direct verantwoordelijk is voor de dood van 30 miljoen mensen dan tel je idd niet mee in dit millenium. Of welk millenium dan ook.quote:Op zondag 14 maart 2004 21:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Dus als je de islam niet als grootste gevaar voor de mensheid ziet, dan tel je niet mee in dit millennium?![]()
En dat is...?quote:Op zondag 14 maart 2004 21:53 schreef SCH het volgende:
Maar niemand gaat weer op de kern van het probleem
[off topic]Dan valt er wel weer over te discussieren hoe modern Duitsland is, aangezien hun democratie nog maar 60 jaar oud is.[/off topic]quote:Op zondag 14 maart 2004 21:56 schreef du_ke het volgende:
[off topic]Dan valt er wel weer over te discussieren hoe modern Spanje is, aangezien hun democratie nog maar 25 jaar oud is.[/off topic]
Ik overleg regelmatig met Kozzmic en FA's die hier meelezen. Als ik iets doe wat niet kan hoor ik dat echt wel.quote:Op zondag 14 maart 2004 21:40 schreef SCH het volgende:
Misschien moet je zelf ook eens wat aan zelfreflectie gaan doen en de extreem-rechtse toon die dit POL-forum is gaan vervuilen het laatste jaar eens onder de loep nemen.
Wel hoor. Alleen jouw visie over wat extreem rechts is is iets laagdrempeliger dan van mij en de FA's. Als iets echt racistisch is dan doen we er echt wel wat aan hoor.quote:Maar dat vind je niet zo erg blijkbaar.
Dat bedoel ik met zelfreflectie: Je maakt iemand voor facist en Hitler uit en je medeusers verklaar je voor gek. Want daar hebben we het nu over. En als je er op aangesproken word dan 'bekritiseer' je hem alleen maar en is de wereld te klein omdat hij rechts is??quote:Op het moment dat ik een rechtse politicus bekritiseer is de wereld te klein.
Kan je voorbeelden geven? Wel uit POL natuurlijk. Want als iets strafbaar is wil ik het zo snel mogelijk weghalen.quote:Echt sizzler, ik laat wel eens wat teksten van POL lezen aan anderen, en zeker niet al te linkse mensen, en die zijn vaak verbaasd en vragen zich dan af of het niet strafbaar is en waarom een dergelijk forum dat allemaal toestaat.
quote:Op zondag 14 maart 2004 21:54 schreef DrWolffenstein het volgende:
Nu What er nu toch is maak ik meteen mijn excuses voor mijn "spaanse-trein-verwensing"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |