<--- FF, ik had je niet herkent van zo dichtbij !quote:Op donderdag 26 februari 2004 22:15 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
---> Ja.
--->quote:Op donderdag 26 februari 2004 22:17 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
<--- FF, ik had je niet herkent van zo dichtbij !
Ik probeer helemaal niks, maareh, is het niet riduculeren ipv ridiculiseren?quote:(probeer ons daarbij niet te ridiculiseren!)
Nee dat zijn de uitwerpselen van de Oost-Nepalese tropische bergpinguïn.quote:Op donderdag 26 februari 2004 22:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik probeer helemaal niks, maareh, is het niet riduculeren ipv ridiculiseren?
Het vliegt achteruit en zegt Meoz...quote:Op donderdag 26 februari 2004 22:21 schreef Aramacil het volgende:
Hulde![]()
![]()
![]()
een mop met een kikker is cool
Whehehehehequote:Op donderdag 26 februari 2004 22:22 schreef Lexie het volgende:
[..]
Het vliegt achteruit en zegt Meoz...
Een kikker.
oeps was ff vergeten dat FF geen mod meer isquote:Op donderdag 26 februari 2004 22:28 schreef GnAgn het volgende:
ff mn topic wat doe je? nou kank um nergens meer vinden
Ik benquote:Op donderdag 26 februari 2004 22:28 schreef GnAgn het volgende:
[..]
oeps was ff vergeten dat FF geen mod meer is
Omdat het gras altijd tegen hun balletjes kietelt!quote:Op donderdag 26 februari 2004 22:31 schreef funmaster het volgende:
Hehe ik weet er nog één:
Weet je waarom smurfen altijd lachen?
Ik ben wel degelijk gestopt, maar ik stuur nu mijn gedachten door naar FlyingFox.quote:Op donderdag 26 februari 2004 22:32 schreef Georges het volgende:
Swaam is gestopt?
dat is van the tripquote:Op vrijdag 27 februari 2004 00:47 schreef Lexie het volgende:
Ik wilde gisteren gaan biljarten, maar ik had geen keus
*Dijenkletst*.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens -purist.
Omdat het gras onder hun oksels kieteltquote:Op donderdag 26 februari 2004 22:31 schreef funmaster het volgende:
Hehe ik weet er nog één:
Weet je waarom smurfen altijd lachen?
Ik vind deze grap nog het bestequote:wij zijn immers drie gevoelige jongens met broze zieltjes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaafquote:Op vrijdag 27 februari 2004 01:49 schreef El_Bartos het volgende:
Een vrouwelijke hersencel komt toevallig in het brein van een man terecht. Alles is leeg. "Hallo hallo, is hier iemand?" Plots komt ze een mannelijke hersencel tegen en vraagt: "Hoe komt het dat er hier niemand is?" Daarop zegt hij: "Kom mee,we zitten allemaal beneden."
nu sta je vool lul met het kuttopicquote:Op vrijdag 27 februari 2004 09:40 schreef patty het volgende:
Wat een kuttopic,
Springt ie misquote:Op donderdag 26 februari 2004 22:15 schreef ocmertje het volgende:
Springt een belg in de lucht....
ja 't is toch wat he..quote:Op zondag 29 februari 2004 03:28 schreef Drakire het volgende:
[..]
Springt ie mis
Komt een man bij de dokter, vraagt de dokter: "ruim je het wel zelf op?".quote:Op maandag 1 maart 2004 22:17 schreef AntiHero het volgende:
Kom een vis bij de dokter;
O ik zie het al: uit de kom![]()
quote:Op maandag 1 maart 2004 22:17 schreef AntiHero het volgende:
Kom een vis bij de dokter;
O ik zie het al: uit de kom![]()
Jaquote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:26 schreef timbob het volgende:
ik kende die van die kikker alleen met een man in een woestijn met een kameel.
toen vond ik 'm leuker
Tis groen en heeft een rose sjaaltjequote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:03 schreef Bupatih het volgende:
Het is groen en het plakt?
Kermit de sticker
Het is groen en het rolt
Kermit de knikker
Het is groen....en het is bruin?
Kermit de nikker
Het is groen en denkt dat het bruin is
Kermit de wigger
Het is groen en houdt van postzegels
Kermit de likker
Het is groen, oranje en rood
Een stoplicht![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als er zeven kuikens in een baksteen passen, hoeveel pingpong balletjes moet een krokodil dan eten om sneller te zwemmen dan een wasmachine?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, die met de ballen in de bek.
Nee, dat was een belg.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:04 schreef Timens het volgende:
er zat een man op de grond. toen viel ie eraf
Maar die kikker vond van niet?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Er was eens een groene kikker.
![]()
SEEEESAMSTRAAAT poem poem poemquote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:32 schreef Boeman het volgende:
SEEEESAMSTRAAAT poem poem poem
SEEEESAMSTRAAAT poem poem poem
Laat je spullen staaN schuif gezellig aan bij sesamstraaaaaaaaat, bij SEEESAMSTRAAAAAAAT!!
Een wegrestaurant op wielen?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:39 schreef Boeman het volgende:
Het smaakt naar een worteltjestaart en het ziet er ook zo uit, rara wat is dat?
Een komkommer om de hoek?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:39 schreef Boeman het volgende:
jAquote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:44 schreef Timens het volgende:
Bupatih heb jij ook t idee dat alleen wij t heel erg leuk vinde?
worteltjestaart ??quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:39 schreef Boeman het volgende:
LOLquote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:31 schreef Bupatih het volgende:
Wanneer heeft God het wasgoed geschapen??
De Zesde Dag... "God schiep de mens, de dieren, de planten en het was goed....![]()
Een synoniem kun je eten en een "hetzelfde als.." welquote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:46 schreef Timens het volgende:
Zeer leuk![]()
Wat is het verschil tussen een synoniem en hetzelfde als..?
Een synoniem is voor mensen op de MAVO onschrijfbaar en hetzelfde als IRRIGATIETHEORIEENHULPAANBIEDINGquote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:46 schreef Timens het volgende:
Zeer leuk![]()
Wat is het verschil tussen een synoniem en hetzelfde als..?
WHAHAHAH Pan hekelquote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:48 schreef Bupatih het volgende:
Reter Jan Pens
Ik ben geen vegetariër..ik ben gewoon anti-vleesquote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:48 schreef Timens het volgende:
PFf jij bent zo slim :-s
Wat is hjet verschil tussen een vegetarier en iemand die geen vlees eet dan?
Nee, maar ruim je het wel ff op?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:43 schreef Timens het volgende:
[..]
Een wegrestaurant op wielen?
En wat d8 je ? Weg trottoirquote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:56 schreef Boeman het volgende:
[..]
Nee, maar ruim je het wel ff op?
heb jij ook al een herejezus.nl adres?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:56 schreef Timens het volgende:
Waarom hebben ze jezus vroeger niet verdronke? anders had nu iedereen een aquarium boven de deur hange
Kim Wokquote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:49 schreef Timens het volgende:
[..]
WHAHAHAH Pan hekel
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:05 schreef Timens het volgende:
oohhh:D Bupa:D:D
Loopt de vader van an me dutroux over straat zegt dutroux, ja sorry van An, zegt die pa agh zand erover
kikker zegt-ie...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 08:20 schreef ocmertje het volgende:
1 Nederlander en 1 belg stoppen bij het stoplicht. De nederlander zegt:HET IS GROEN!! en de belg zegt : uhmmmm een kikker?
Uber-matig!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:04 schreef Leonardo1504 het volgende:
Lopen drie mannen over straat. Zegt die ene: "mag ik nu in het midden lopen?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
He? Dat kan toch nooitquote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:16 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Uber-matig!
Lopen TWEE mannen over straat. Zegt die ene: "mag ik nu in het miden lopen?"
Mag het ietsje meer zijn?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:28 schreef _Flea_ het volgende:
Sorry, dat wordt me te veel.
Een kopje thee en een kopje koffie staan naast elkaar. Zegt het kopje koffie: "Tjee, wat ben ik heet." Waarop het kopje thee antwoord: "Had dat even eerder gezegd. Ik sta al een half uur te trekkenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:05 schreef Bupatih het volgende:
Zitten een vrouwensoep en een mannesoep in de keuken:
Vraagt die vrouwensoep: "Maggie d'r in?"
Zegt de mannensoep: "Nee...kben nog aan het trekken"
Zegt die bushalte:quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:29 schreef Burning_RefleX het volgende:
Er staan 3 mensen en een turk bij de bushalte...
...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zegt die bushalte:
Hé!, een turk is ook een mens
?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:36 schreef Burning_RefleX het volgende:
[..]
...
je snapt de mop niet echt volgens mij...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
?
Zegt die cavia: He Jantje, ruim je het de volgende keer WEL op,...als je nog een keer thuiskomtquote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:37 schreef Burning_RefleX het volgende:
Jantje ging naar de bakker, toen hij thuis kwam was z'n cavia dood...
jij zegt...3 mensen en een Turk...dus jij maakt onderscheid tussen mensen en Turkenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:38 schreef Burning_RefleX het volgende:
[..]
je snapt de mop niet echt volgens mij...
optiefen, je verneukt het topic met je slappe geblaat!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:38 schreef Bupatih het volgende:
Zegt die cavia: He Jantje, ruim je het de volgende keer WEL op,...als je nog een keer thuiskomt
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:39 schreef Burning_RefleX het volgende:
[..]
optiefen, je verneukt het topic met je slappe geblaat!
ben ik ff bij dat ik nu een slappe lul heb, ik krijg geen stijve van jou...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
![]()
Je kunt beter over mijn slappe geblaat lullen, dan dat ik over jouw slappe lul blaat![]()
![]()
ben ik ff blij dat ik nu een stijve lul heb, kan ik tenminste mijn jas ergens fatsoenlijk ophangenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:42 schreef Burning_RefleX het volgende:
[..]
ben ik ff bij dat ik nu een slappe lul heb, ik krijg geen stijve van jou...
Oeh, dolletjes, hoe g e i l van jequote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:43 schreef Burning_RefleX het volgende:
Ik verklaar dit topic nu officieel verneukt, ik ben er weer weg van...
Oh ga je wegquote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:43 schreef Burning_RefleX het volgende:
zie mijn sigquote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:39 schreef Burning_RefleX het volgende:
[..]
optiefen, je verneukt het topic met je slappe geblaat!
Maar de bakker vond van nietquote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:37 schreef Burning_RefleX het volgende:
Jantje ging naar de bakker, toen hij thuis kwam was z'n cavia dood...
[Burning_RefleX] optiefen, je verneukt het topic met je slappe geblaat! [/Burning_RefleX]quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:01 schreef Boeman het volgende:
[..]
Maar de bakker vond van niet
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:43 schreef Burning_RefleX het volgende:
that's the spiritquote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:14 schreef Bupatih het volgende:
kamelenfokker is de neef van de slager van de moeder van de bakker....
dus... en de kamelenfokker is ook de man van de uitvinderes van de worteltjestaart die het recept heeft doorgespeeld aan diezelfde bakker
dus...
oh nee...dit is onzin......moet je nergens serieus op ingaan
He valt het jullie ook op dat er met die snoepletters "HILK" staatquote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ook nog een leuke (matige) grap:
[afbeelding]
![]()
neequote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
He valt het jullie ook op dat er met die snoepletters "HILK" staat
oh...zeker uit de komquote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:22 schreef Boeman het volgende:
[..]
nee
nee, ik vind van nietquote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
oh...zeker uit de kom
waarop?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:26 schreef Boeman het volgende:
[..]
nee, ik vind van niet
Ik zat nl. te wachten
Check mijn laatste smiley in dat bericht over HILKquote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Er staat HILK
Dus
op de worteltjestaart.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
waarop?
Denken???quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:30 schreef Bupatih het volgende:
Waarom heeft Vanessa van die prachtige blauwe ogen?
Dat komt door het touwtje-springen.
Ff doordenkertje er doorheen
moet je ook geen karnemelk drinkenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:30 schreef Boeman het volgende:
[..]
op de worteltjestaart.
alleen nu is mijn broek vies...}:|
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DIE IS GOED
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Kun je meteen ff een poets voor mij bakken?? Graag een met gebakken luchtquote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:33 schreef Boeman het volgende:
Ik heb vakantie hoor: zal ik dan maar taart gaan bakken?
Met koffie?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kun je meteen ff een poets voor mij bakken?? Graag een met gebakken lucht
Dankjewel, koekenbakker!!
Ja is goed...twee klontjes melk graag en een scheutje suiker!!!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:36 schreef Boeman het volgende:
[..]
Met koffie?
DAAR!!!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
ECHT WAAR ?????![]()
OOOOOOOOOOOW, DAAR!!!!!!!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
DAAR!!!
Waar?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
DAAR!!!
Weeknie...tis jouw feestje..quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:39 schreef Boeman het volgende:
[..]
Waar?
Één scheutje suiker he!!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:40 schreef Boeman het volgende:
[afbeelding]
owja, en de suiker nog, komt eraan [afbeelding]
Die zijn op...:Nquote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Één scheutje suiker he!!
En waar zijn mijn klontjes melk?![]()
de kikker vond van welquote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:49 schreef Boeman het volgende:
Maar weer offtopic....
Een belg vond een kikker, ja, en toen??
over koos gesproken:quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:51 schreef Pea het volgende:
Een blinde, een dove en Koos Alberts overvallen een bank.
Zegt de dove: "Ik hoor sirenes"
Zegt de blinde: Ik zie de zwaailichten"
Zegt Koos Alberts: "Rennen!"
mijnquote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
over koos gesproken:
"Paps," zegt het 9-jarige jongetje op geheimzinnige toon, "als je me een tientje geeft, vertel ik je wat de melkboer vanochtend tegen mamma zei." Vader tast in zijn binnenzak en geeft het kind een tientje. "Ik heb nu ook zure room in blik, mevrouw."
[afbeelding]
Is dit de voorganger van een Bupa-fantopic ?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:02 schreef Boeman het volgende:
Vraagt een kameel aan een varken: hoe oud ben jij?
Dan komt Bupa en zegt: ruim het wel ff op, heb ik geen zin in
dank je!!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:12 schreef Boeman het volgende:
*post mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godfather Bodybuilding topic reeks
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:36 schreef Mr.J het volgende:
Eenmanstopic...
Ja...over wie heeft ie het?quote:
hé die hebben we nog niet gehad in dit forum!!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:47 schreef mcDavid het volgende:
komt een man bij de dokter, zegt de dokter: ruim je het zelf ff op?
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:32 schreef Bupatih het volgende:
Er stappen 5 mannen een voor een in een trein. De reis duurt een half uur. Hoe laat is het dan?Het is dan 29 minuten na 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:27 schreef El_Bartos het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op dinsdag 2 maart 2004 15:32 schreef Bupatih het volgende:
Er stappen 5 mannen een voor een in een trein. De reis duurt een half uur. Hoe laat is het dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is dan 29 minuten na 1![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:17 schreef extreme het volgende:
het is groen met rood en gaat 100km/u?http://www.joecartoon.com/pages/frogbender/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is grijs van binnen en doorzichtig van buiten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom staan olifanten altijd in een rondje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom staan nijlpaarden altijd in een rondje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die met de ballen in de bek.![]()
Komt een Bupa op het "Een Belg vond een kikker.."-topic...zegt die zomaar opeens zegt die: "Kick"
Zegt dat topic: : "Mijn kont, wat doe je?"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: