Het is niet echt wakker schrikken door een geluid, vaak best stil in huis vooral als ik ga slapen, me moeder gaat vaak al om 23.00 naar bed, en me pa, naja die doet altijd stil, want die denkt dat iedereen al slaapt.quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:52 schreef Debs het volgende:
Dat gebeurd als je van je indutten, om het zo maar te noemen, naar je diepe slaap overgaat, op dat moment ben je net iets gevoeliger voor prikkels en als iemand dan bijvoorbeeld heel hard de trap opstampt schrik je letterlijk wakker
Is nix raars aan, heeft iedereen weleens.
ja, komt me bekend voorquote:Op donderdag 26 februari 2004 19:51 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Stoeprandje denk ik. Dat je hersenen je motoriek nog niet uitgeschakeld hebben als je de REM slaap ingaat, oftewel dan maak je ineens een heftige beweging waardoor je wakker schrikt.
Ik ben wel eens 'wakker gevallen' alsof je door het plafond je bed in valt en daarna word je wakker, misschien wel net zoiets.
Klopt, en dan spannen ze zich opeens aan.quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:57 schreef lovegrrl het volgende:
het schijnt het verslappen van je spieren te zijn, voelt meestal alsof je valt
ik neem aan dat je nacht bedoelt?quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:53 schreef _Vixion_ het volgende:
Ik ben niet echt oververmoeit, leef al jaren met 8 uur slaap per dacht, en een uurtje per dag chillende op de bank liggen met me ogen dicht.
Verder geen rare slaappatrornen, naja.... om 0.00 naar bed gaan en om 7.00 weer me bed uit, en dat bijna elke dag, behalve het weekend. En diabetes, nope, ben best gezond.
Haha, nee joh, iedereen heeft het, bewust of onbewust, het is moment waarop al je spieren zich ontspannen, je lichaam bereidt zich voor om te gaan slapen, iedereen heeft het en het is zeker geen ziekte, zo vertelde mijn biologieleraarquote:Op donderdag 26 februari 2004 19:49 schreef Ype het volgende:
Ja, dat heb ik ook wel eens. Heb ik ook eens een topic over geopend en het scheen vrij normaal te zijn. Het is een soort van slaapziekte.
Misschien weet ik wel meer dan jouw biologieleraar?quote:Op zondag 29 februari 2004 00:57 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Haha, nee joh, iedereen heeft het, bewust of onbewust, het is moment waarop al je spieren zich ontspannen, je lichaam bereidt zich voor om te gaan slapen, iedereen heeft het en het is zeker geen ziekte, zo vertelde mijn biologieleraar
Niet erg gezond voor je lichaam, met je kat slapenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:53 schreef hp22 het volgende:
Ik heb wel eens een paar keer gehad dat ik wakker werd met een schoppende beweging, bijna mn kat uit bed geschopt
Als ik mn kat bijna uit bed schop moet ie wel aan t voeteneind liggen en kan ik dus noot met m 'slapen' zoals jij waarrschijnlijk bedoeldquote:Op zondag 29 februari 2004 00:59 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Niet erg gezond voor je lichaam, met je kat slapen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |