abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16383651
Beste medefokkers,

Ik heb hier al vanaf mijn 6e last van ongeveer ; soms als ik net wil gaan slapen of in slaap val schrik ik op en voelt het alsof ik vanaf een hoogte terug word gegooit in m'n eigen lichaam. Ik heb hier steeds vaker "last" van en ik vraag me af wat er dan precies gebeurt. het is alsof ik aan het vallen ben en steeds meer wakker word tot ik m'n ogen open doe en in een klap weer in m'n lichaam zit. alsof ik ergens boven m'n lichaam zweefde.

Hebben jullie hier ook wel eens last van en weten jullie wat dit precies is ?? ik vind het nl. erg vreemd

If we were all trees, there'd be no more wars. 'Cause we'd be trees.
pi_16383664
Dan geeft Klaas Vaak je een schop voor je sodemieter.
pi_16383704
Heb ik ook regelmatig. Echt een rotgevoel.
X
X
X
pi_16383714
zijn meer topics over, use de search ff
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_16383716
quote:
Op maandag 19 januari 2004 00:04 schreef Roellio het volgende:
Dus toch... volgende keer dat ik hem zie is hij het zaad
pi_16383732
is het niet dat je nog een beetje duizelig bent en dat het net lijkt of je terug valt....!!!
Dit keer zonder signature
  maandag 19 januari 2004 @ 00:06:45 #7
62471 SnookieMJ
Ya Damn Skippy
pi_16383740
dat is een reflex van je lichaam. als je opeens in slaap valt, ontspannen al je spieren in je lichaam tegelijk, ook je hart dus. om te voorkomen dat het hart uitvalt, krijg je een reflex om weer wakker te worden.
Op vrijdag 17 juni 2005 20:22 schreef Echtwelkloon het volgende:
Ik heb wat pauper lemmings gezien in mijn tijd, maar dit slaat alles. :')
pi_16383748
ik heb wel eens dat ik bijna slaap en ineens maak ik een reflex, alsof ik m'n val op wil vangen ofzo..
is dat wat je bedoelt?
The house that produces the most spice will control dune.
There are no set territories and no rules of engagement.
pi_16383750
Je zwijmelt tussen het wakker worden en slapen. Als je dan opeens wakker wordt, lijkt het net of je achterover valt in de diepte.
Dat gevoel is normaal. Ik heb het wel eens in een dromenboek gelezen.
pi_16383817
quote:
Op maandag 19 januari 2004 00:06 schreef SnookieMJ het volgende:
dat is een reflex van je lichaam. als je opeens in slaap valt, ontspannen al je spieren in je lichaam tegelijk, ook je hart dus. om te voorkomen dat het hart uitvalt, krijg je een reflex om weer wakker te worden.
Mee eens!
pi_16383902
quote:
Op maandag 19 januari 2004 00:04 schreef Roellio het volgende:
Ik schop nooit!
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_16383907
quote:
Op maandag 19 januari 2004 00:06 schreef Ericjuh het volgende:
is het niet dat je nog een beetje duizelig bent en dat het net lijkt of je terug valt....!!!
Nee want als ik dit heb al lig ik in bed dan veert het bed ook naar onder enzo
  maandag 19 januari 2004 @ 00:13:44 #13
76089 Boogje
Da Belgian Boy
pi_16383938
Heb soms ook het gevoel dat ik terug in men bed val terwijl ik daar maar gewoon lag te liggen...vroeger had ik dikwijls een droom dat ik van een rots of berg viel en dan net voor ik de grond raakte, schrok ik wakker met zo een gevoel.

Maar wees gerust...dat vermindert bij het ouder worden (of de dag dat je gegooit als gegooiD gaat typen grrr)

Today is the first day of the rest of your life...
pi_16384153
quote:
Op maandag 19 januari 2004 00:03 schreef Griever het volgende:
Beste medefokkers,

Ik heb hier al vanaf mijn 6e last van ongeveer ; soms als ik net wil gaan slapen of in slaap val schrik ik op en voelt het alsof ik vanaf een hoogte terug word gegooit in m'n eigen lichaam. Ik heb hier steeds vaker "last" van en ik vraag me af wat er dan precies gebeurt. het is alsof ik aan het vallen ben en steeds meer wakker word tot ik m'n ogen open doe en in een klap weer in m'n lichaam zit. alsof ik ergens boven m'n lichaam zweefde.

Hebben jullie hier ook wel eens last van en weten jullie wat dit precies is ?? ik vind het nl. erg vreemd

Als je slaapt zweef je (je ziel) (bijna) altijd boven je lichaam. Dat je ervaart dat je terugvalt is dus dat je je er bewust van bent dat je terug je lichaam in gaat omdat je wakker wordt. Dit gaat meestal gepaard met een klik of een klap inderdaad
pi_16397458
ja dit heb ik ook gehad..maar er was maar 5 minuten tussen dat ik in bed ging liggen en dat ik wakker werdt..ik schrok me echt kapot!
pi_16398568
Klinkt me erg bekend. Had ik vroeger regelmatig last van. Soms zo rond het moment dat ik in slaap aan het vallen was, maar soms ook terwijl ik al sliep.

Ik zag het altijd als een soort ongecontroleerde schrikreactie. Ik vond het altijd echt freaky, vooral omdat de droom die ik dan had zelden of nooit "eng" genoeg was om van te schrikken.

Ow wacht even...volgens mij had ik er kort geleden weer eens last van voor het eerst in tijden.

pi_16407787
hard voor je michael

ik heb er al vanaf me 16e last van

pi_16411621
quote:
Op maandag 19 januari 2004 00:03 schreef Griever het volgende:
Beste medefokkers,

Als ik dat heb dan heb ik een uitreding gehad of een begin daarvan !
pi_16411866
quote:
Op maandag 19 januari 2004 00:07 schreef Famas het volgende:
ik heb wel eens dat ik bijna slaap en ineens maak ik een reflex, alsof ik m'n val op wil vangen ofzo..
is dat wat je bedoelt?
Dat heb ik ook vaak, kei wazig
pi_16412751
quote:
Op maandag 19 januari 2004 22:39 schreef OcTT het volgende:

[..]

Dat heb ik ook vaak, kei wazig

Me 2
----
pi_16531116
Heb ik ook altijd al gehad ik vond het ook wel een cool gevoel altijd. en ben ik er laats opeens achter gekomen dat het met uittredingen enzo te maken had
Цой жив
pi_16531216
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 22:15 schreef Zwoerd het volgende:
Heb ik ook altijd al gehad ik vond het ook wel een cool gevoel altijd. en ben ik er laats opeens achter gekomen dat het met uittredingen enzo te maken had
YEP!! Ikben daar dus boeken over gaan lezen nou zeg dan lees je dus hele herkenbare dingen. De schrijver Jan Kleyn heeft er veel overgeschreven.
pi_16533075
quote:
wat zijn uittredingen dan precies?? *ff forum doorzoeken gaat*
  vrijdag 23 januari 2004 @ 23:35:39 #24
62471 SnookieMJ
Ya Damn Skippy
pi_16533651
quote:
Bwahahahahahahahaha
Op vrijdag 17 juni 2005 20:22 schreef Echtwelkloon het volgende:
Ik heb wat pauper lemmings gezien in mijn tijd, maar dit slaat alles. :')
pi_16545541
Ik heb ze weleens 3 keer achter mekaar. Dan word je er behoorlijk chagrijnig van want het is nogal vermoeiend, zo 3x wakker schrikken in een kwartiertje tijd. Ik struikel altijd over stoeptegels of mieter van trapjes Of het met uittreden te maken heb, weet ik niet. Waarom zou ik dan dromen dat ik van een trapje val? Waarom 3 keer achter elkaar?
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')