Ik heb hier al vanaf mijn 6e last van ongeveer ; soms als ik net wil gaan slapen of in slaap val schrik ik op en voelt het alsof ik vanaf een hoogte terug word gegooit in m'n eigen lichaam. Ik heb hier steeds vaker "last" van en ik vraag me af wat er dan precies gebeurt. het is alsof ik aan het vallen ben en steeds meer wakker word tot ik m'n ogen open doe en in een klap weer in m'n lichaam zit. alsof ik ergens boven m'n lichaam zweefde.
Hebben jullie hier ook wel eens last van en weten jullie wat dit precies is ?? ik vind het nl. erg vreemd
quote:Dus toch... volgende keer dat ik hem zie is hij het zaad
Op maandag 19 januari 2004 00:04 schreef Roellio het volgende:
Dan geeft Klaas Vaak je een schop voor je sodemieter.
quote:Mee eens!
Op maandag 19 januari 2004 00:06 schreef SnookieMJ het volgende:
dat is een reflex van je lichaam. als je opeens in slaap valt, ontspannen al je spieren in je lichaam tegelijk, ook je hart dus. om te voorkomen dat het hart uitvalt, krijg je een reflex om weer wakker te worden.
quote:Ik schop nooit!
Op maandag 19 januari 2004 00:04 schreef Roellio het volgende:
Dan geeft Klaas Vaak je een schop voor je sodemieter.
quote:Nee want als ik dit heb al lig ik in bed dan veert het bed ook naar onder enzo
Op maandag 19 januari 2004 00:06 schreef Ericjuh het volgende:
is het niet dat je nog een beetje duizelig bent en dat het net lijkt of je terug valt....!!!
Maar wees gerust...dat vermindert bij het ouder worden (of de dag dat je gegooit als gegooiD gaat typen grrr)
quote:Als je slaapt zweef je (je ziel) (bijna) altijd boven je lichaam. Dat je ervaart dat je terugvalt is dus dat je je er bewust van bent dat je terug je lichaam in gaat omdat je wakker wordt. Dit gaat meestal gepaard met een klik of een klap inderdaad
Op maandag 19 januari 2004 00:03 schreef Griever het volgende:
Beste medefokkers,Ik heb hier al vanaf mijn 6e last van ongeveer ; soms als ik net wil gaan slapen of in slaap val schrik ik op en voelt het alsof ik vanaf een hoogte terug word gegooit in m'n eigen lichaam. Ik heb hier steeds vaker "last" van en ik vraag me af wat er dan precies gebeurt. het is alsof ik aan het vallen ben en steeds meer wakker word tot ik m'n ogen open doe en in een klap weer in m'n lichaam zit. alsof ik ergens boven m'n lichaam zweefde.
Hebben jullie hier ook wel eens last van en weten jullie wat dit precies is ?? ik vind het nl. erg vreemd
Ik zag het altijd als een soort ongecontroleerde schrikreactie. Ik vond het altijd echt freaky, vooral omdat de droom die ik dan had zelden of nooit "eng" genoeg was om van te schrikken.
Ow wacht even...volgens mij had ik er kort geleden weer eens last van voor het eerst in tijden.
quote:Als ik dat heb dan heb ik een uitreding gehad of een begin daarvan !
Op maandag 19 januari 2004 00:03 schreef Griever het volgende:
Beste medefokkers,Ik heb hier al vanaf mijn 6e last van ongeveer ; soms als ik net wil gaan slapen of in slaap val schrik ik op en voelt het alsof ik vanaf een hoogte terug word gegooit in m'n eigen lichaam. Ik heb hier steeds vaker "last" van en ik vraag me af wat er dan precies gebeurt. het is alsof ik aan het vallen ben en steeds meer wakker word tot ik m'n ogen open doe en in een klap weer in m'n lichaam zit. alsof ik ergens boven m'n lichaam zweefde.
quote:Dat heb ik ook vaak, kei wazig
Op maandag 19 januari 2004 00:07 schreef Famas het volgende:
ik heb wel eens dat ik bijna slaap en ineens maak ik een reflex, alsof ik m'n val op wil vangen ofzo..
is dat wat je bedoelt?
quote:Me 2
Op maandag 19 januari 2004 22:39 schreef OcTT het volgende:[..]
Dat heb ik ook vaak, kei wazig
quote:YEP!! Ikben daar dus boeken over gaan lezen nou zeg dan lees je dus hele herkenbare dingen. De schrijver Jan Kleyn heeft er veel overgeschreven.
Op vrijdag 23 januari 2004 22:15 schreef Zwoerd het volgende:
Heb ik ook altijd al gehad ik vond het ook wel een cool gevoel altijd. en ben ik er laats opeens achter gekomen dat het met uittredingen enzo te maken had
quote:wat zijn uittredingen dan precies?? *ff forum doorzoeken gaat*
Heb ik ook altijd al gehad ik vond het ook wel een cool gevoel altijd. en ben ik er laats opeens achter gekomen dat het met uittredingen enzo te maken had
quote:Bwahahahahahahahaha
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |