Lijkt me stug, dat gebeurt echt niet zomaarquote:Op woensdag 24 maart 2004 18:35 schreef DiThon het volgende:
Er is een topic van mij gedelete (niet eens gelocked...maar echt gedelete) ...
ik weet niet eens waarom, er staat niks raars in en is niet tegen de GC regels..
Graag zou ik willen weten waarom....dank..
quote:Op woensdag 24 maart 2004 04:48 schreef Caesu het volgende:
ik zat in de trein, ik hoorde het op mn gsm/radio precies om 15:00.
ging mn (nu-ex)vriendin bellen want die heeft familie in ny
edit- maar mn beltegoed was op dus ik ging uit de trein in een telefooncel bellen, herinner ik me nu.
leuk de search
juist door die search heb ik hm gevonden.quote:Op woensdag 24 maart 2004 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een zinloze kicker zijn minstens 30 van zulke topics, en de search doet het ook weer
Deze gaat dicht.
quote:HeatWave (Moderator) - woensdag 24 maart 2004 @ 14:47
Zodra dingen niet verboden zijn mag er best over gesproken worden op fok!. Ik vind het ook raar, maar het is niet tegen de regels.
Maar het lijkt idd weer op een uitlok topic. Dicht dus...
quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:40 schreef ook_gek het volgende:
Hey Nikky dat dyslexie topic is aardig weer het leven in geblazen he
Loopt goed. En dit is 1 van de weinige topics waar tot nu toe normaal in word gereageerd
aaahquote:Op vrijdag 26 maart 2004 00:11 schreef nikky het volgende:
[..]mede dankzij jou ook_gek
Okee, ik had het je nog willen vragen maar je was er niet. Ik was zelf ook lang niet blij met dat topic, maar ik hoopte dat het bij jou nog een kansje zou makenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:32 schreef Insomaniac het volgende:
Flash! Kijk even in de topicnotes!
Gaat er nog gekeken worden naar deze post ?quote:Op donderdag 25 maart 2004 12:57 schreef roflmaopimp het volgende:
[..]
kittens aan de vivisectie verkopen
Dit was een serieus topic, ik vind dit slotje dus ook nergens op slaan.
Dat mensen zich niet druk maken om varkens die dagelijks gebruikt worden voor experimenten maar wel om "lieve" kittens is gewoon zwaar hypocriet. Dit is een serieuze vraag en het is aan de mods om het topic normaal te laten verlopen toch?
Om een snelle reactie kun je het beste een van de modjes via msn contacteren.quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:09 schreef roflmaopimp het volgende:
Hallo ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |