quote:schuimpje
Op woensdag 12 september 2001 17:30 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
En nu raak ik gedeprimeerd, want ik raak altijd gedeprimeerd om kritiek en als iemand mij beledigt
Maar niet van mede-eikels zoals jij.
Toedeledokie
Ik belde mijn vader even later, die op vakantie is... Fietste argeloos met vrouw en schoonouders over Terschelling. Toen ik hem belde stortte de eerste toren in. Ze zijn direct naar het huisje terug gegaan waar ze TV hebben.
Even later beldde mijn stagebegeleider, betreffende mijn stage, wist ook nog van niets. Enige wat ie zei: "Jezus!" Hij zat op dat moment in de auto.
Mijn moeder, gebeld door mijn oma, wilde het niet geloven, dacht dat mijn oma zat te raaskallen. Is voor de zekerheid even bij de buren (politiebureau) TV gaan kijken.
[Dit bericht is gewijzigd door RAiDEN op 13-09-2001 02:47]
Ik zette de TV aan, en was "net op tijd" om het tweede vliegtuig "live" naar binnen zien storten.........
m'n moeder kwam thuis van haar werk en zei dat het leek of er een sf film op tv was
quote:Hey, ik ook.
Op donderdag 13 september 2001 02:29 schreef Stranger het volgende:
ik zat in de interliner van utrecht naar gorinchem
Daarna naar huis gegaan en gekeken..
Even later hoorde ik een kledingwinkel op de radio dat er ook vliegtuigen in de andere toren en op het Pentagon waren ingevlogen, en dat het zou gaan om een terroristische aanslag.
Toen ik weer thuis was, heb ik live gezien dat de torens in elkaar stortten.
We hebben dat hele tussenuur gebeld met iedereen en voor de TV gezeten, in de les biologie erna kon niemand werken en iedereen zat te bellen, toen werden we naar huis gestuurd.
Ik was samen met die vriend richting het station gegaan, naar een cafe gelopen en daar gevraagd of de TV op CNN kon, die mensen schrokken zich ook rot.
Later in de trein naar huis zaten er 4 meiden aan de andere kant van het gangpad, en ze lagen echt helemaal in een lachstuip toen die vriend vertelde wat er in New York gebeurd was, ze wilden het totaal niet geloven (ik ben nog steeds benieuwd naar hun gezichten toen ze thuis kwamen ).
Toen ik later thuis kwam heb ik bijna de rest van de dag en avond voor CNN gezeten.
[Dit bericht is gewijzigd door ToXiCitY op 13-09-2002 18:43]
ik kan me vaag herinneren dat ik toen langs cnn zapte ineens 1 van die torens in de brand zag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |