abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 september 2001 @ 18:23:15 #101
2550 Vleermuis
Brian Van Nazareth
pi_1620818
quote:
Op woensdag 12 september 2001 17:30 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

En nu raak ik gedeprimeerd, want ik raak altijd gedeprimeerd om kritiek en als iemand mij beledigt

Maar niet van mede-eikels zoals jij.

Toedeledokie

schuimpje
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 13 september 2001 @ 02:26:51 #102
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_1624784
even voor 3en sprak Jarno in de chat over dat 1 van de WTC torens in de fik stond, CNN gelijk aangezet, werd gesproken over waarschijnlijk een sportvliegtuigje.
Kijkend naar CNN zag ik het 2e vliegtuig in de andere toren slaan, LIVE!

Ik belde mijn vader even later, die op vakantie is... Fietste argeloos met vrouw en schoonouders over Terschelling. Toen ik hem belde stortte de eerste toren in. Ze zijn direct naar het huisje terug gegaan waar ze TV hebben.

Even later beldde mijn stagebegeleider, betreffende mijn stage, wist ook nog van niets. Enige wat ie zei: "Jezus!" Hij zat op dat moment in de auto.

Mijn moeder, gebeld door mijn oma, wilde het niet geloven, dacht dat mijn oma zat te raaskallen. Is voor de zekerheid even bij de buren (politiebureau) TV gaan kijken.

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_1624789
ik zat in de interliner van utrecht naar gorinchem
pi_1624794
Ik zat nog op GoT toen daar een paar topics hierover stonden, kwart over 3 ofzo. Heb toen de TV aangezet op NED 1 en zag direct de CNN-kreten in beeld. Toen ik een half uurtje naar de brandende daken keek, vroeg ik me al af wanneer de top naar beneden zou vallen. Had nooit verwachten dat echter alles als kaartenhuizen in elkaar stortten.

[Dit bericht is gewijzigd door RAiDEN op 13-09-2001 02:47]

donderdag 13 september 2001 @ 14:49:54 #105
2390 JungleMan
Found & lost her..
pi_1627362
Thuis. Te eten.
M'n oom belde en zei dat ik de tv aan moest doen. Heb daarna 2 uur achter elkaar gekeken tot een uur of half 6.
's Avonds op school weer veel over gekletst en tv gekeken (tv in de gang van HvA )
Ik vind die van Jungleman erg intens. De blik in die ogen. Echt een gefrustreert, in de jungle rondslingerende, puber op zoek naar seks in zijn meest primale vorm.
  dinsdag 2 oktober 2001 @ 17:34:59 #106
15955 Cybercopje
Now entering Belgie
pi_1798358
Bij mijn vriendin
It's me..... Cyber
  dinsdag 2 oktober 2001 @ 17:42:44 #107
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_1798409
Zat op mijn werk toen een collega al binnenlopend zei "zet je TV op CNN, er gebeuren nogal bizarre dingen".

Ik zette de TV aan, en was "net op tijd" om het tweede vliegtuig "live" naar binnen zien storten.........

Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
  dinsdag 2 oktober 2001 @ 18:25:54 #108
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_1798666
ik zat thuis achter de computer..

m'n moeder kwam thuis van haar werk en zei dat het leek of er een sf film op tv was

Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_5788740
quote:
Op donderdag 13 september 2001 02:29 schreef Stranger het volgende:
ik zat in de interliner van utrecht naar gorinchem
Hey, ik ook.
No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
pi_5788780
kwas op mijn stage op zolder...toen wij beneden het een en ander opvingen...toen vlug de tv aangezet en eik met heel het bedrijf stom verbaast staan te kijken...
pi_5788823
Ik liep in het winkelcentrum, kocht een broodje bij de bakker en de dame achter de balie vertelde me het meteen..

Daarna naar huis gegaan en gekeken..

vrijdag 13 september 2002 @ 18:31:55 #112
25753 mamamiep
Godmother of Trivia
pi_5788871
Ik zat in de trein Utrecht CS-Eindhoven. Kwam net van school af. Toen ik thuis kwam zag ik mijn zus zitten voor de tv. Zij heeft meteen gezegd wat er was.
There are so many things I want to say to you but time's caught me up and now I'll never say them - except that I've loved you from the moment I saw you and every moment since.
  vrijdag 13 september 2002 @ 18:34:08 #113
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_5788900
Ik was op vakantie in WInterswijk. We waren vanuit Kernwunderwasserland terug op weg naar de camping toen mijn schoonvader belde....
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  vrijdag 13 september 2002 @ 18:40:58 #114
35041 SpaceCake
Verder als Glacius.
pi_5788992
Ik kreeg op MSN een bericht van een klasgenoot, dat er een vliegtuigje in een van de WTC-torens gevlogen was. Ik dacht dat het niets ernstigs zou zijn.

Even later hoorde ik een kledingwinkel op de radio dat er ook vliegtuigen in de andere toren en op het Pentagon waren ingevlogen, en dat het zou gaan om een terroristische aanslag.

Toen ik weer thuis was, heb ik live gezien dat de torens in elkaar stortten.

pi_5788999
Ik was op school, had net een tussenuur, het was iets van 5 over 3 toen ik het hoorde. Een vriend van me kwam uit zijn les gerend met zn telefoon in de hand, "Er is een aanslag gepleegd op het WTC in New York!!", had hij gehoord van zijn vriend die in de VS heeft gewoond. Ik en de rest van het groepje waar ik bij zat geloofden hem totaal niet, hij verzint namelijk elke dag gigantische lulverhalen. Maar toen gingen we naar de conciėrge toe, die zette zijn TV op CNN en toen zagen we de beelden

We hebben dat hele tussenuur gebeld met iedereen en voor de TV gezeten, in de les biologie erna kon niemand werken en iedereen zat te bellen, toen werden we naar huis gestuurd.

Ik was samen met die vriend richting het station gegaan, naar een cafe gelopen en daar gevraagd of de TV op CNN kon, die mensen schrokken zich ook rot.

Later in de trein naar huis zaten er 4 meiden aan de andere kant van het gangpad, en ze lagen echt helemaal in een lachstuip toen die vriend vertelde wat er in New York gebeurd was, ze wilden het totaal niet geloven (ik ben nog steeds benieuwd naar hun gezichten toen ze thuis kwamen ).

Toen ik later thuis kwam heb ik bijna de rest van de dag en avond voor CNN gezeten.

[Dit bericht is gewijzigd door ToXiCitY op 13-09-2002 18:43]

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
  vrijdag 13 september 2002 @ 18:42:44 #116
3750 NoMercy
Just a dream
pi_5789011
Mijn dvd speler ophalen, toen zag ik die gozer bleren op tv bij de it's
.
pi_5789925
Kwam net terug van school, iemand vertelde dat ik even op cnn.com moest kijken, site lag plat, later op tv gezien...
pi_5789940
Ik had een vrije dag, zat thuis achter de PC te Fok!ken..
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  zaterdag 14 september 2002 @ 01:04:41 #119
33569 Daniel.San
Manic Expressive
pi_5795699
ik ben die hele dag al weer vergeten wat ik zelf deed.

ik kan me vaag herinneren dat ik toen langs cnn zapte ineens 1 van die torens in de brand zag.

pi_5795731
Ik was aan het werk en zat op Fok onder een andere username die ik allang niet meer gebruik.
Toen zei iemand dat er een vliegtuigje in het WTC was gevlogen. Ik heb toen ingelogd op de webcam van het Empire State Building en heb vanaf die plek *alles* live gevolgd (dus zonder CNN commentaar).
123
pi_17930142
ik zat in de trein, ik hoorde het op mn gsm/radio precies om 15:00.
ging mn (nu-ex)vriendin bellen want die heeft familie in ny

edit- maar mn beltegoed was op dus ik ging uit de trein in een telefooncel bellen, herinner ik me nu.

leuk de search

[ Bericht 12% gewijzigd door Caesu op 25-03-2004 04:10:02 ]
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_17930150
ik heb geen alibi!
  woensdag 24 maart 2004 @ 04:56:28 #123
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_17930155
Thuis. Toevallig zat ik al naar CNN te kijken. En dacht eerst dat het om een ongeluk ging.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 24 maart 2004 @ 06:22:26 #124
68536 Eitjes
Dat werkt zo. Ofzo.
pi_17930252
Ik had geen school op die dag. Ik was aan het zappen, ik zag een toren in brand staan toen ik langs RTL5/Z kwam. "Prachtig" toen het 2e vliegtuig insloeg ; "hooow, weer een explosie". Dat zijn de woorden van de presentator.
RTL5/Z was er erg snel bij overigens, volgens mij nog niet eens 5 minuten nadat CNN begon met uitzenden van beelden dat een toren "in de fik" stond.
Of toch niet?
pi_17930285
Ik zat op school... hoorde het pas op de weg terug.
(als jullie nog meer van deze dingen willen lezen, zie ook: Waar was jij toen...? Flitslichtherinneringen. )
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')