Totdat Pater vertrok natuurlijkquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:06 schreef spurs het volgende:
Bij Telstar waren Ron de Roode en Johan Pater echte culthelden!
Beetje cliche maar ok.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:44 schreef Grunner het volgende:
Martin Drent
Pitbull vooral vanwege zijn naam dan denk ik?quote:Op maandag 15 januari 2007 20:59 schreef Waris3 het volgende:
Geweldig topic.
Eigenlijk ben ik nog te jong om hier veel van te weten, en enkele namen die ik bedacht zijn al genoemd.
Toch moet ik opmerken dat Pitbull, Anastasiou en Charisteas in mijn vriendenkring cult zijn/waren.
En binnenkort wordt Ntibazonkiza dat (denk ik) ook wel
Dan voeg ik er Theo Janssen bij , we hebben er nog wel meer op het moment , maar dan staat Theo toch wel op 1 van dat lijstje.quote:Op donderdag 16 december 2004 20:22 schreef Elvislives het volgende:
Voor vitesse:
[afbeelding]
John van den Brom
[afbeelding]
Dejan Curovic
[afbeelding]
Remco van der schaaf
[afbeelding]
Nikos Machlas
Eensquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:36 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dan voeg ik er Theo Janssen bij , we hebben er nog wel meer op het moment , maar dan staat Theo toch wel op 1 van dat lijstje.
Whaha ja die met t lachgasquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:39 schreef Piet_Veerman het volgende:
Ivan Campo doet het hier altijd goed. Vooral vanwege zijn verleden bij Madrid (Seedorf geslagen, overspannen etc.). En natuurlijk die lachwekkende kop die lijkt op het hulpje van de gestoorde professor uit één van de Bassie & Adriaan films.![]()
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |