Om het verhaal helemaal compleet te maken:quote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
Verder is het ook wel een statussymbool omdat ie met een van de mooiste Griekse vrouwen is getrouwd...
Ik moet altijd aan een baviaan denken.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:01 schreef keeper het volgende:
Paul Breitner mag er ook zijn natuurlijk.
[afbeelding]
Lacatus, lacatus, LA-CA-TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSquote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:00 schreef keeper het volgende:
Marius Lacatus (alleen al om de manier waarop Hugo Walker die naam kan uitspreken, met de klemtoon op -tus).
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:14 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Lacatus, lacatus, LA-CA-TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUS
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:01 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
[..]
Om het verhaal helemaal compleet te maken:
[afbeelding].
Despina Vandi dus..
Wel een erg intelligente baviaan dan (en eentje die penalties kan nemenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan een baviaan denken.
Das Ungeheuer.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:55 schreef zjroentje het volgende:
Horst Hrubesch.
Alleen al om zijn bijnaam.
En die rechtsback toendertijd, Manfred Kaltz, ook van HSV geloof ik.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Das Ungeheuer.
Die had een percentage van 99% kwa penalties.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:59 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En die rechtsbach toendertijd, Manfred Kaltz, ook van HSV geloof ik.
Leek wel een Jezus op voetbalschoenen, natuurlijk zonder scheenplaten.
Hans van Breukelen ook superquote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:40 schreef Ajaxno1 het volgende:
Smeichel.
Of Stefan Effenbergquote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:12 schreef Ajaxno1 het volgende:
Lotha Matthaüs.....
In zijn Laziotijd joeg hij alle AS Roma supporters op stang door, volgens mij, zijn snikkel te laten zien na de winnende goal in de anders toch al zo beladen derby.quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:29 schreef Thetallguy het volgende:
Paulo di Canio - Harde speler en dan een keer als de keeper geblesseerd op de grond ligt en je de bal voor het intikken hebt hem gewoon opvangen. Staande ovatie van heel het publiek
Dat heb je soms dat het kwartje valt.quote:Op donderdag 30 september 2004 17:41 schreef methodmich het volgende:
Tong gaat nu ineens voor Sibon!
Albert vd Sleen (ging daarna op zijn 38e naar NEC...en is daar, inmiddels 40 jr jong, nog steeds reserve keeper)quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:04 schreef Duder het volgende:
Die ene doelman van eindhoven die iets van 16 jaar daar had gekeept
Nog even met fotoquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 01:57 schreef wingerd het volgende:
Is Harris Huizingh al genoemd?
die keeper was Dorus de Vries penalty van kezzaquote:Op donderdag 26 februari 2004 19:09 schreef Inquistor87 het volgende:
1. George Best. (mwah was wel 1 vd beste maar toch een echte cultvoetballer)
2. Chilavert (Felle keeper, die vrije trappen nam)
3. Die keeper die een doelpunt tegenhield, met zijn hak.
4. -
5. -
Wordt hier niet Rene Higuita, de keeper van Colombia, bedoeld?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 10:36 schreef Chen het volgende:
[..]
die keeper was Dorus de Vries penalty van kezza
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |