quote:5 eurocent
25 eurocent
1 euro
5 euro briefje
25 euro briefje
100 euro briefje
500 euro briefje
Dat is niet zo relevant meer, de meeste transacties gaan niet meer via cash.quote:Op donderdag 26 februari 2004 16:56 schreef Frollo het volgende:
Tja, de 1-2-5-coupures zijn zo'n beetje de wereldstandaard.
Nederland was zo'n beetje het enige land dat 1-2,5-5-coupures had. Terwijl het inderdaad veel handiger is.
Mooi toch je moet innovatief zijn wil je als Nederland prevaileren.quote:Op donderdag 26 februari 2004 16:59 schreef Biancavia het volgende:
Een Australische vrouw vertelde mij een keer dat toen ze in Nederland was ze eerst dacht dat ze genept werd toen ze voor het eerst een briefje van 25 gulden zag...
Waarom moet je dan zo nodig euromunten gaan vervangen door andere als ze amper gebruikt worden.quote:Op donderdag 26 februari 2004 16:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat is niet zo relevant meer, de meeste transacties gaan niet meer via cash.
Dan snap ik je openingspost niet.quote:Op donderdag 26 februari 2004 16:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat is niet zo relevant meer, de meeste transacties gaan niet meer via cash.
De 1-2-5 is wat ongeveer IEDER land gebruikt. Ik heb het NLstelsel nooit begrepen eigenlijk. Het enige wat NOG gekker was, wat ik ooit gezien heb, was het Russische systeem in 1992, maar dat kan gelegen hebben aan een overgangsfase oid:quote:Op donderdag 26 februari 2004 17:31 schreef sweek het volgende:
Ik vind de 1-2-5 verdeling veel fijner werken eigenlijk... ben er heel blij mee.
Maar de 1 en 2 eurocenten mogen van mij wel weg, het zou het allemaal wat makkelijker maken.
Wellicht organiseren we daar tzt nogeens ooit een Coppermob voorquote:Op donderdag 26 februari 2004 20:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
1 en 2 centen moeten optieveren want die puilen m'n portomonnee uit...
En toen was de kassalade van de juffrouw die al die tientjes terugbetaalde, leeg?quote:Op donderdag 26 februari 2004 17:25 schreef freako het volgende:
Ik heb in mijn leven 1 keer zo'n ding gezien, en dat was omdat iemand daarmee in de supermarkt betaalde in Oostenrijk, ze kreeg een heel pak aan tientjes terug aan wisselgeld. Het werd overigens zonder morren geaccepteerd.
Mij nietquote:Op donderdag 26 februari 2004 20:13 schreef littledrummergirl het volgende:
al die kleine rotmuntjes eruit..
we houwen de (...) 250.00
da lijkt mij et handigste
Ja en briefjes van 53 euro ook.quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:01 schreef TheDon18 het volgende:
hoewel briefjes van 30 Euro wel leuk zouden zijn.
stuur een brief naar den haag, dan komt het vast goed.quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:42 schreef TwztId het volgende:
De euro moet gewoon helemaal opzouten en lekker de gulden weer terug..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |