* PeuRac vindt dat Xtreem niet zoveel onzin moet mompelenquote:Op donderdag 26 februari 2004 15:26 schreef Xtreem het volgende:
* Xtreem mompelt iets over nr. 129
Anders ga jij nog ff boodschappen doenquote:Op donderdag 26 februari 2004 15:29 schreef PeuRac het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op donderdag 26 februari 2004 15:26 schreef Xtreem het volgende:
* Xtreem mompelt iets over nr. 129</span></div></blockquote><span class="me">* PeuRac vindt dat Xtreem niet zoveel onzin moet mompelen
Geen idee, ik drink het zelf niet, en we kennen iemand die bij Grolsch werktequote:Op donderdag 26 februari 2004 15:30 schreef Xtreem het volgende:
btw, hebben ze daar in doetinchem nog 'noaber' bier?? hier niet meer .... en ik heb het nog niet geproefd
Zou ik die heeel misschien van je mogen overnemen?quote:Op donderdag 26 februari 2004 15:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee, ik drink het zelf niet, en we kennen iemand die bij Grolsch werkte* PeuRac 4 keer 4 Flesjes plus glas heeft staan
![]()
Hier ook...quote:Op donderdag 26 februari 2004 15:36 schreef PeuRac het volgende:
De sneeuw regent weg hier
Is van m'n broertje, dus heb geen idee. Ik heb er wel gewoon voor betaald hoorquote:Op donderdag 26 februari 2004 15:37 schreef Xtreem het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op donderdag 26 februari 2004 15:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee, ik drink het zelf niet, en we kennen iemand die bij Grolsch werkte[me=PeuRac]4 keer 4 Flesjes plus glas heeft staan
</span></div></blockquote>Zou ik die heeel misschien van je mogen overnemen?
<span class="me">* Xtreem is inmiddels 5 supermarkten afgeweest[/me]
Hij begint mij eerlijk gezegd ook te vervelen, denk dat ik hem rechtsliggend ga schroeven.quote:Op donderdag 26 februari 2004 15:32 schreef PeuRac het volgende:
En toch vind ik dat Mark gelijk heeft met die DTM ruiten wisser, ik vind t niet mooi.
Heb je ook een foto van je velgen? Want die lijken heel vaag zo (of zijn t gewonen zwart gelakte stalen velgen?)
Mooie velgenquote:Op donderdag 26 februari 2004 15:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
Hij begint mij eerlijk gezegd ook te vervelen, denk dat ik hem rechtsliggend ga schroeven.
Ik heb idd zwarte 5 spaaks 16" Speedlines, voor een prikkie gekocht op marktplaats. Stuk
beter dan die standaard dingen.
[afbeelding]
zou een modje als die zin heeft ff de topic titel aan kunnen passen zodat [129pk] direct te zien is Mijn dank is groot.
Damn das netjes, ik wou dat ik dat had gezien toen ik de Alfa nog had, dan hadden ze er nu bij mij onder gezetenquote:Op donderdag 26 februari 2004 15:45 schreef BoJo het volgende:
Dankje, ze zitten ook meestal onder een rode. Maar ik heb de gok gewoon gewaagd en voor 4 velgen 120 euro vind ik ze prima staan
wit laten spuitenquote:Op donderdag 26 februari 2004 15:45 schreef BoJo het volgende:
Dankje, ze zitten ook meestal onder een rode. Maar ik heb de gok gewoon gewaagd en voor 4 velgen 120 euro vind ik ze prima staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |