Dit is een goede tip, zo doen veel mensen datquote:Op donderdag 26 februari 2004 13:59 schreef neggix het volgende:
gewoon net doen alsof je een normale rijles heb. Deed ik ook, en succes was er
Veel succes ermee
Hmmz ik had ook gehoord dat bananen zouden helpen, dus ik 3 bananen voor het afrijden opgegeten. Maar ik stond nog steeds stijf van de zenuwen en was ook gezakt. Bij mij hielp het dus niks.quote:Op donderdag 26 februari 2004 15:22 schreef Fool het volgende:
Drink Bier!
Of eet bananen, daar zit ook een of andere stof in waar je relaxter van wordt! of het helpt..? misschien als je er genoeg eet
Werkt inderdaad wel, deed ik ook... Dit in combinatie met overdreven veel spiegelen en succes gegarandeert...quote:Op donderdag 26 februari 2004 13:59 schreef neggix het volgende:
gewoon net doen alsof je een normale rijles heb. Deed ik ook, en succes was er
Veel succes ermee
Zodat je je ziek kan melden of zo?quote:Op donderdag 26 februari 2004 20:17 schreef erikkll het volgende:
stuk of 20 bananen eten.
Bij Distreels?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:37 schreef Riann het volgende:
ik ben vandaag geslaagd met theorie-examen met 1 fout
CBRquote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Bij Distreels?
Wie was de examinator dan?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:17 schreef Riann het volgende:
[..]
CBR
Je mag btw voortaan 6 fouten hebben.
THEORIE EXAMENquote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wie was de examinator dan?
Komen ze nu meequote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:17 schreef Riann het volgende:
[..]
CBR
Daar zit toch ook een examinator bij?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:34 schreef Riann het volgende:
[..]
THEORIE EXAMEN
Zit wel iemand bij maar geen examinator is alleen maar dat je niet kunt afkijkenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Daar zit toch ook een examinator bij?.
precies, gewoon zelfverzekerd zijn. gewoon net doen alsof je al je hele leven autorijd. niet te erg overdrijven natuurlijk.quote:Op donderdag 26 februari 2004 13:59 schreef Mattt het volgende:
Uhm.. net doen of je al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarenlange ervaring met die autorijden hebt![]()
Jaaaaaaaaquote:Op donderdag 26 februari 2004 16:48 schreef Biancavia het volgende:
passiflora!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bèta-blokkers worden wel vaker voorgeschreven hiervoor hoor ik van verschillende mensen, dus niets raars..quote:Op zaterdag 28 februari 2004 19:12 schreef Mickie het volgende:
heb nu beta-blokkers voorgeschreven gekregen van de huisarts..dan kan je hart niet belachelijk gaan kloppen..wie weet helpt het..alhoewel het wel redelijk rigoureus klinkt..
ik word ook nerveus van het idee, dat ik nog een keer moet, omdat ik al een keer gezakt ben..dat was ook nogal een traumatische ervaring..daarnaast is het nogal frustrerend, want in principe haal ik bijna alles in een keer..veter-diploma, zwem-diploma, HAVO-diploma, tentamens..daar ga je ook aan wennen..het is ook een groot psychologisch-drama dus..
Inderdation!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:17 schreef Riann het volgende:
CBR
Mijn moeder slikt betablokkers en ik heb ze ook gebruikt voor mijn rij-examen, omdat ik ook zo'n zenuwachtig tiepje ben met dit soort dingen... werkte super! Ik ben een paar dagen vantevoren begonnen, eerst een kwart pil, daarna een halve en daarna een hele en voelde me helemaal niet zo zenuwachtig tijdens mijn examen! Ik had ook tegen niemand verteld dat ik ging afrijden, dat scheelde ook wel... Anyway - veel succes!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 19:12 schreef Mickie het volgende:
heb nu beta-blokkers voorgeschreven gekregen van de huisarts..dan kan je hart niet belachelijk gaan kloppen..wie weet helpt het..alhoewel het wel redelijk rigoureus klinkt..
ik word ook nerveus van het idee, dat ik nog een keer moet, omdat ik al een keer gezakt ben..dat was ook nogal een traumatische ervaring..daarnaast is het nogal frustrerend, want in principe haal ik bijna alles in een keer..veter-diploma, zwem-diploma, HAVO-diploma, tentamens..daar ga je ook aan wennen..het is ook een groot psychologisch-drama dus..
quote:Op zondag 29 februari 2004 21:14 schreef Silencio het volgende:
Ik heb m'n ballen bij elkaar geraapt en ben gaan rijden.
Klopt, valeriaan helpt heel goed, ik heb zelf veel goede ervaringen mee!quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:48 schreef Mickie het volgende:
Ik moet volgende week voor de tweede keer afrijden.
Ik ben nogal een zenuwachtig type, dus ik ben al weken nerveus. Heeft iemand tips om de zenuwen tijdens het examen een beetje onder controle te kunnen houden?
Kan nog leuk worden, als je straks interviews moet doen met hooggeplaatste of bekende mensen.quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:48 schreef Mickie het volgende:
Ik moet volgende week voor de tweede keer afrijden.
Ik ben nogal een zenuwachtig type,
Ja wat had jij trouwens met Distreels?quote:Op maandag 8 maart 2004 13:36 schreef Ryan3 het volgende:
Ik vind het niet gek dat je zenuwen hebt als je bij Distreels op moet hoor.
Ik dacht meer aan een leuk verhaal over jouw afrijden enzo.quote:Op maandag 8 maart 2004 14:00 schreef Ryan3 het volgende:
Distreels is de grote man achter de schermen momenteel en tegelijkertijd gaat hij door het leven als rij-examinator.
Vertel je het een keer buiten Fok! ?quote:Op maandag 8 maart 2004 14:05 schreef Ryan3 het volgende:
Nee, mijn hand gleed alleen van de versnellingspook af vanwege het zweet dat in de muis van mijn hand verzameld was, verder niets. Distreels wordt onderschat. Er zijn maar weinig mensen op Fok! die daadwerkelijk weten hoe de vork in de steel zit. Er is er wel 1, maar die zie ik nu niet. We mogen iig spreken over een samenzwering, waarin ook de jou zijdelings bekende Mabel en Klaas een rol hebben gespeeld.
Open? Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 8 maart 2004 14:09 schreef Ryan3 het volgende:
Nou eigenlijk is het nog eens een topic waard in TRU. Denk alleen dat zelfs de TRU'ers skeptisch zijn. Daarom zien we ons ook als een underground verzetsbeweging. We zijn ook altijd op onze hoede en proberen anderen daar ook toe aan te zetten.
Same herequote:Op zondag 29 februari 2004 20:18 schreef ioor het volgende:
ik heb tijdens mijn rijexamen propanolol geslikt en dat hielp echt! ik voelde geen zenuwkriebels meer en reed echt heel rustig en kalm! was daardoor denk ook geslaagd
Ja hork, heb je mail gestuurd.quote:Op maandag 8 maart 2004 14:30 schreef Ryan3 het volgende:
Als je me mist dan zit ik op Fok!
? helemaal niets?quote:Op maandag 8 maart 2004 14:33 schreef Ryan3 het volgende:
Mail? Niet ontvangen dan.
Zeg, maar nu even on topic, hoe was jouw examen?
Neem een flinke slok wiskey van tevorenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:45 schreef Mickie het volgende:
Ik ben op teveel dingen gezakt..die allemaal te maken hebben dat ik waanzinnig zenuwachtig was en daarom te gestressed was..dat zie examinator ook, als ik stress kon aankruizen bij punt waarop het fout ging dan is dat het..was behoorlijk balen ja..denk dat de angst om nog een keer te zakken nu alleen maar groter gaat worden..HELP! Maar mn rijleraarr gaat het wel meteen weer aanvragen..hij weet dat ik het wel kan..ik weet dat ik het kan..maar die stressssss...aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Ik ben de 1e keer gezakt met 6 foutquote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:17 schreef Riann het volgende:
[..]
CBR
quote:Op maandag 8 maart 2004 21:12 schreef Tally het volgende:
Door de zenuwen ben ik afgelopen dinsdag ook voor de 2 de keer gezakt.!
Maar dan voor mn motorrijbewijs.. Echt de zenuwen.. De les er na ging perfect..
Ja had zo maar gereden zei mn instructeur.. Tja als dat kon had ik het gedaan
Ja en dat vind ik dus echt oneerlijk. Ik vind het erg moeilijk om met een wildvreemde te praten. Dus alleen daarom zou ik al kunnen zakken. Heeft dus weer helemaal geen logica he.quote:Op maandag 15 maart 2004 18:46 schreef the_wam het volgende:
De tweede keer heb ik het hele examen constant met de examinator zitten praten(over 3 keer niks). En dat hielp want ik heb het roze papiertje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |