abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17371473
Nederland is de rotte appel van Europa. We hebben een partij in de regering zitten die openlijk racistisch is. We denken met z'n allen dat wat hier gebeurt, niet naar buiten komt. Maar dat is gelul, HEEL EUROPA WEET WAT HIER GEBEURT. Heel Europa weet dat hier een anti-buitenlandersstemming heerst. Met de invoering van de Europese richtlijnen loopt Nederland zo'n beetje achterop. Ook dat weten ze in heel Europa. Als Zalm z'n bek opentrekt binnen Europa, dan wordt-ie allang niet meer serieus genomen. Men weet al vantevoren wat voor onzin hij gaat lopen uitkramen. Goed, in landen als Frankrijk en Duitsland gebeuren ook wel dingen, maar die landen kijken tenminste nog kritisch naar zichzelf. Nederland heeft helemaal geen zelfkritiek. Als er iets is waar ik mij diep voor schaam, dan is dat wel Nederlander te zijn.
pi_17371558
Tot nu toe heb ik er alleen last van op fora hoor. (ik doel op de anti-buitenlanders stemming) De mensen die het hardst schreeuwen dat buitenlanders eruit moeten, lopen met een boogje om hen heen. Broekpoeperts zijn het.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 26 februari 2004 @ 12:23:58 #3
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_17371593
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 12:18 schreef thabit het volgende:
We hebben een partij in de regering zitten die openlijk racistisch is.
In Frankrijk is de hele regering, het Parlement en 75% van de bevolking racistisch, gezien hun hoofddoekjes-wet.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_17371608
quote:
Nederland is de rotte appel van Europa. We hebben een partij in de regering zitten die openlijk racistisch is. We denken met z'n allen dat wat hier gebeurt, niet naar buiten komt. Maar dat is gelul, HEEL EUROPA WEET WAT HIER GEBEURT. Heel Europa weet dat hier een anti-buitenlandersstemming heerst. Met de invoering van de Europese richtlijnen loopt Nederland zo'n beetje achterop. Ook dat weten ze in heel Europa. Als Zalm z'n bek opentrekt binnen Europa, dan wordt-ie allang niet meer serieus genomen. Men weet al vantevoren wat voor onzin hij gaat lopen uitkramen. Goed, in landen als Frankrijk en Duitsland gebeuren ook wel dingen, maar die landen kijken tenminste nog kritisch naar zichzelf. Nederland heeft helemaal geen zelfkritiek. Als er iets is waar ik mij diep voor schaam, dan is dat wel Nederlander te zijn.
- Welke partij is racistisch en waar is die uitspraak op gegrond?
- Hoe kom je er bij dat "we" denken dat bepaalde zaken niet naar buiten komen?
- Welke richtlijnen bedoel je als je zegt dat we achterop lopen?
- Hoe kom je er bij dat Zalm niet meer serieus wordt genomen als ie zijn bek annex mond open trekt?
- Waaruit blijkt dat Frankrijk en Duitsland meer zelfreflectie tonen dan Nederland?
- Waarom flikker je niet gewoon een heel eind op als het je hier niet bevalt?
Say your prayers
  donderdag 26 februari 2004 @ 12:26:26 #5
82910 Duritz
Tellende Kraai
pi_17371642
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 12:22 schreef Mutant01 het volgende:
Tot nu toe heb ik er alleen last van op fora hoor. (ik doel op de anti-buitenlanders stemming) De mensen die het hardst schreeuwen dat buitenlanders eruit moeten, lopen met een boogje om hen heen. Broekpoeperts zijn het.
Je hebt liever vechtpartijen of rellen?
"We hebben een systeem dat in toenemende mate werk belast en inactiviteit subsidieert." (Milton Friedman)
  donderdag 26 februari 2004 @ 12:27:39 #6
82910 Duritz
Tellende Kraai
pi_17371664
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 12:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

In Frankrijk is de hele regering, het Parlement en 75% van de bevolking racistisch, gezien hun hoofddoekjes-wet.
Oh ja? ¤100 als je mij kunt vertellen welk 'ras' er dan onderdrukt wordt.
"We hebben een systeem dat in toenemende mate werk belast en inactiviteit subsidieert." (Milton Friedman)
  donderdag 26 februari 2004 @ 12:28:08 #7
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_17371671
quote:
Nou van onzin gesproken
Hier past imo alleen dit bij :
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  donderdag 26 februari 2004 @ 12:28:12 #8
21066 Potter
At your service
pi_17371673
Je bedoelt Nederland loopt voor, binnenkort is heel europa rechts.
"Will the ones who speak their mind, be the first to hold their peace? "
pi_17371679
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 12:26 schreef Duritz het volgende:

[..]

Je hebt liever vechtpartijen of rellen?
je snapt het niet....

de meeste gasten die roepen dat marokkanen en moslims etc op moeten rotten etc hebben waarschijnlijk nog nooit met een gepraat, en dat durven ze misschien ook niet aan.

Het is gewoon massahysterie....
  donderdag 26 februari 2004 @ 12:28:45 #10
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_17371688
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 12:27 schreef Duritz het volgende:

[..]

Oh ja? ¤100 als je mij kunt vertellen welk 'ras' er dan onderdrukt wordt.
Moslims. Merendeel Semitisch. Het Semitische ras, dus

Gironummer hebben?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  donderdag 26 februari 2004 @ 12:28:58 #11
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_17371692
Op de laatste vraag van Sickie na, ben ik wel benieuwd naar de antwoorden van de TS.
&lt;signature here&gt;.
pi_17371735
quote:
Als er iets is waar ik mij diep voor schaam, dan is dat wel Nederlander te zijn.
Hoi hé!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_17371736
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 12:28 schreef HeyFreak het volgende:

[..]

je snapt het niet....

de meeste gasten die roepen dat marokkanen en moslims etc op moeten rotten etc hebben waarschijnlijk nog nooit met een gepraat, en dat durven ze misschien ook niet aan.

Precies.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 26 februari 2004 @ 12:32:29 #14
82910 Duritz
Tellende Kraai
pi_17371763
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 12:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Moslims. Merendeel Semitisch. Het Semitische ras, dus
Het moslimras dus. Zet eens een Iraniër, een Rif-Marokkaan en een moslim uit Noord-Nigeria naast elkaar en vertel me dan welk ras ze hebben.

De islam is geen ras, maar een ideologie. Het kan hoogstens discriminerend zijn, maar dan vecht je discriminatie (tegen hoofddoek voor moslims) met discriminatie (hoofddoek voor vrouwen). Hoe erg dat is is een andere discussie.

Over racist schreeuwen maakt je triest.
  donderdag 26 februari 2004 @ 12:33:04 #15
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_17371773
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 12:28 schreef ExTec het volgende:
Op de laatste vraag van Sickie na, ben ik wel benieuwd naar de antwoorden van de TS.
He jammer, die laatste was nou net 1 van de belangrijkste.
Say your prayers
  donderdag 26 februari 2004 @ 12:33:21 #16
44944 MacManus
onfocus="blur()"
pi_17371780
De TS heeft kennelijk ook een beperkt beeld van de andere Europese landen. In Frankrijk en België alleen al is een veel grotere groep aanwezig die hier extreem-rechts genoemd zou worden.
Sterf moeilijk met een wraak
  donderdag 26 februari 2004 @ 12:33:48 #17
82910 Duritz
Tellende Kraai
pi_17371788
Even vraagje aan TS, met welke richtlijnen lopen wij eigenlijk achterop?
  donderdag 26 februari 2004 @ 12:33:49 #18
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_17371789
Kan het niet maken een hekel te hebben aan buitenlanders. Wel aan rot moffen en fransosen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  donderdag 26 februari 2004 @ 12:34:12 #19
27929 piere
doe mij maar bier
pi_17371797
ik kom veel dom gelul tegen maar jij bent toch echt de winnaar!
fok you ja!
  donderdag 26 februari 2004 @ 12:34:25 #20
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_17371798
Het is jammer dat je niet even definieert wat een racist is. Als je voor het uitzettingsbeleid bent en voor het sluiten van de grenzen bent, kan je nog pro-multicultureel zijn!
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
  donderdag 26 februari 2004 @ 12:34:43 #21
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_17371804
quote:
Over racist schreeuwen maakt je triest.
Precies. En ik vinet ook behoorlijk triest

Weer zo'n dwaallicht die echt geen clou heeft over het hoe en waarom, en van de hoogtij dagen van paars maar 1 woord heeft onthouden: racist.

Een ongefundeerde lading crap neerzetten, tot er iets teveel tegengas komt, en dan kas zijn. Triest.
&lt;signature here&gt;.
  donderdag 26 februari 2004 @ 12:35:15 #22
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_17371815
Cultuur =/= Ras
Rassen zijn gelijkwaardig, culturen absoluut niet.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  donderdag 26 februari 2004 @ 12:36:27 #23
82910 Duritz
Tellende Kraai
pi_17371838
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 12:28 schreef HeyFreak het volgende:

[..]

En waar komt die hysterie vandaan dan? En waarom is er nooit zo'n stemming tegen Surinamers en Molukkers geweest? Denk je niet dat het bij Marokkanen over het algemeen ontbreekt aan zelfreflectie en dat die groep zo gesloten is dat je er als westerling ook nauwelijks tussen komt? Of denk je dat de Nederlander zichzelf maar moet opheffen.

Zeg TS, met welke richtlijnen lopen wij achter?
  donderdag 26 februari 2004 @ 12:37:04 #24
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_17371844
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 12:34 schreef piere het volgende:
ik kom veel dom gelul tegen maar jij bent toch echt de winnaar!
Mee eens
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  donderdag 26 februari 2004 @ 12:37:09 #25
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_17371846
Als je niet voor de multikulsamenleving bent, dan ben je er tegen. Dus dan ben je een racist. Dat is een beetje de redenatie die volgens de TS kennelijk opgaat.... :S
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')