In Frankrijk is de hele regering, het Parlement en 75% van de bevolking racistisch, gezien hun hoofddoekjes-wet.quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:18 schreef thabit het volgende:
We hebben een partij in de regering zitten die openlijk racistisch is.
- Welke partij is racistisch en waar is die uitspraak op gegrond?quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:18 schreef thabit het volgende:
Nederland is de rotte appel van Europa. We hebben een partij in de regering zitten die openlijk racistisch is. We denken met z'n allen dat wat hier gebeurt, niet naar buiten komt. Maar dat is gelul, HEEL EUROPA WEET WAT HIER GEBEURT. Heel Europa weet dat hier een anti-buitenlandersstemming heerst. Met de invoering van de Europese richtlijnen loopt Nederland zo'n beetje achterop. Ook dat weten ze in heel Europa. Als Zalm z'n bek opentrekt binnen Europa, dan wordt-ie allang niet meer serieus genomen. Men weet al vantevoren wat voor onzin hij gaat lopen uitkramen. Goed, in landen als Frankrijk en Duitsland gebeuren ook wel dingen, maar die landen kijken tenminste nog kritisch naar zichzelf. Nederland heeft helemaal geen zelfkritiek. Als er iets is waar ik mij diep voor schaam, dan is dat wel Nederlander te zijn.
Je hebt liever vechtpartijen of rellen?quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:22 schreef Mutant01 het volgende:
Tot nu toe heb ik er alleen last van op fora hoor. (ik doel op de anti-buitenlanders stemming) De mensen die het hardst schreeuwen dat buitenlanders eruit moeten, lopen met een boogje om hen heen. Broekpoeperts zijn het.
Oh ja? ¤100 als je mij kunt vertellen welk 'ras' er dan onderdrukt wordt.quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
In Frankrijk is de hele regering, het Parlement en 75% van de bevolking racistisch, gezien hun hoofddoekjes-wet.
Nou van onzin gesprokenquote:Op donderdag 26 februari 2004 12:18 schreef thabit het volgende:
Nederland is de rotte appel van Europa. We hebben een partij in de regering zitten die openlijk racistisch is. We denken met z'n allen dat wat hier gebeurt, niet naar buiten komt. Maar dat is gelul, HEEL EUROPA WEET WAT HIER GEBEURT. Heel Europa weet dat hier een anti-buitenlandersstemming heerst. Met de invoering van de Europese richtlijnen loopt Nederland zo'n beetje achterop. Ook dat weten ze in heel Europa. Als Zalm z'n bek opentrekt binnen Europa, dan wordt-ie allang niet meer serieus genomen. Men weet al vantevoren wat voor onzin hij gaat lopen uitkramen. Goed, in landen als Frankrijk en Duitsland gebeuren ook wel dingen, maar die landen kijken tenminste nog kritisch naar zichzelf. Nederland heeft helemaal geen zelfkritiek. Als er iets is waar ik mij diep voor schaam, dan is dat wel Nederlander te zijn.
je snapt het niet....quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:26 schreef Duritz het volgende:
[..]
Je hebt liever vechtpartijen of rellen?
Moslims. Merendeel Semitisch. Het Semitische ras, dusquote:Op donderdag 26 februari 2004 12:27 schreef Duritz het volgende:
[..]
Oh ja? ¤100 als je mij kunt vertellen welk 'ras' er dan onderdrukt wordt.
Hoi hé!quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:18 schreef thabit het volgende:
Als er iets is waar ik mij diep voor schaam, dan is dat wel Nederlander te zijn.
Precies.quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:28 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
je snapt het niet....
de meeste gasten die roepen dat marokkanen en moslims etc op moeten rotten etc hebben waarschijnlijk nog nooit met een gepraat, en dat durven ze misschien ook niet aan.
Het is gewoon massahysterie....
Het moslimras dus. Zet eens een Iraniër, een Rif-Marokkaan en een moslim uit Noord-Nigeria naast elkaar en vertel me dan welk ras ze hebben.quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Moslims. Merendeel Semitisch. Het Semitische ras, dus
He jammer, die laatste was nou net 1 van de belangrijkste.quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:28 schreef ExTec het volgende:
Op de laatste vraag van Sickie na, ben ik wel benieuwd naar de antwoorden van de TS.
Precies. En ik vinet ook behoorlijk triestquote:Over racist schreeuwen maakt je triest.
En waar komt die hysterie vandaan dan? En waarom is er nooit zo'n stemming tegen Surinamers en Molukkers geweest? Denk je niet dat het bij Marokkanen over het algemeen ontbreekt aan zelfreflectie en dat die groep zo gesloten is dat je er als westerling ook nauwelijks tussen komt? Of denk je dat de Nederlander zichzelf maar moet opheffen.quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:28 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
Het is gewoon massahysterie....
Mee eensquote:Op donderdag 26 februari 2004 12:34 schreef piere het volgende:
ik kom veel dom gelul tegen maar jij bent toch echt de winnaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |