ach man zonder Claire is heel onm half zo leuk niet.quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:59 schreef Basic het volgende:
Claire blijft me verbazen ! opgerot met dat sneu wijf
Dat zal wat zijn als Arthur erachter komt dat zijn lieve Taartje het doet met de jongen die de vuile was ophaalt in het ziekenhuisquote:Op donderdag 26 februari 2004 20:01 schreef pberends het volgende:
Wat zal Carlo doen? Zal hij onverwachts op bezoek komen bij Arthur of iets dergelijks?
quote:Op donderdag 26 februari 2004 20:03 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Dat zal wat zijn als Arthur erachter komt dat zijn lieve Taartje het doet met de jongen die de vuile was ophaalt in het ziekenhuis
Ja.quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:56 schreef RedGuy het volgende:
Was dit het nou? Was dit voor de laatste keer Claire?.
Nou ... plat is ze niet. Kijk maar naar haar joekels.quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:58 schreef Markie-Mark het volgende:
En Tara jou heb ik altijd al plat en hoerig gevonden
Ze mag best langskomen en met haar hoge hakjes struikelen en over me heen vallen!quote:Op donderdag 26 februari 2004 20:44 schreef Basic het volgende:
hehe ze mag best langs komen hoor die Tara
Hier is het veel leuker, want Wup en ik zijn er bij ....quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:01 schreef Cellika het volgende:
Hoop dat het net zo gezellig is als het daar toen was...
Ja vooral jij bent een echte aanwinst voor dit forum he weet_ik_veelquote:Op donderdag 26 februari 2004 21:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hier is het veel leuker, want Wup en ik zijn er bij ....
Alsof jij hier gewenst bent, Carlo .... ehhhh .... Markie-Mark!quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:11 schreef Markie-Mark het volgende:
Ja vooral jij bent een echte aanwinst voor dit forum he weet_ik_veel
Ja, dat is inderdaad zo, want ik voorzie de mensen van veel informatie met mijn vooruitblikjes.quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:11 schreef Markie-Mark het volgende:
Ja vooral jij bent een echte aanwinst voor dit forum he weet_ik_veel
Ok, daar hou ik je aanquote:Op donderdag 26 februari 2004 21:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hier is het veel leuker, want Wup en ik zijn er bij ....
Nee hoor, daarvoor is Tara veel te eerlijk. Woehahahahahaha! Carlo ligt binnenkort waarschijnlijk in de Van Walsum Trashcan, net als Claire. Zij zijn geen echte van Walsums.quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:26 schreef Cellika het volgende:
Maar om ff terug te komen op HET topic, ik denk dat Tara Carlo gebruikt, alleen voor de sex (of is deze conclusie al eerder getrokken?) Van echte liefde zal er nooit sprake zijn, Tara kennende...
Dat denk ik ook ja, ze zit nogal in een prestige familie.quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:28 schreef Markie-Mark het volgende:
Volgens mij is ze wel echt gek op hem, alleen schaamt ze zich een beetje om het feit dat het gewoon een domme boer is. En daar kan Tara natuurlijk niet mee thuiskomen bij de Van Walsums.....
Van wie iedereen in het wilde weg rondneukt ... behalve Joost. Die is monogaam en blijft bij Lizzy.quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:38 schreef pberends het volgende:
Dat denk ik ook ja, ze zit nogal in een prestige familie.
neeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjquote:Op donderdag 26 februari 2004 19:56 schreef RedGuy het volgende:
Was dit het nou? Was dit voor de laatste keer Claire?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |