Haha, een schandknaapje kunnen we best gebruiken toch?quote:Op maandag 1 maart 2004 20:28 schreef pberends het volgende:
Maar wat was hij ook alweer, Arthurs schildknaapje van vroeger?
quote:Op maandag 1 maart 2004 20:30 schreef Wup het volgende:
[..]
Haha, een schandknaapje kunnen we best gebruiken toch?
Claire draait hem door de gehaktmolen.....quote:Op maandag 1 maart 2004 20:35 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]![]()
Maar Arthur ging toch uit de serie? Hoe dan? JP vermoord 'm? Dat verhaal had ik ff gemist.
Het duurt altijd even eer Lisette's harde schijf begint te draaien ... bij haar weet de linkse hand niet wat de rechtse doet.quote:Op maandag 1 maart 2004 20:40 schreef Ambrosius het volgende:
Het viel me trouwens dat Lisette flink zat te klappen toen Arthur het nieuws vertelde, terwijl zij toch als enige in het ziekenhuis die petitie had getekend..
er wordt ook wel flink overdreven in die verhaaltjes zeg.quote:Maandag 1 maart
Ellen en Bram leven totaal langs elkaar heen. Ze besluiten een goed gesprek aan te gaan over hun relatie. JP vliegt Bettina aan wanneer hij het oordeel over De Engel hoort.
Ik vind Lisette weer helemaal leuk de laatste tijd.quote:Op maandag 1 maart 2004 20:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het duurt altijd even eer Lisette's harde schijf begint te draaien ... bij haar weet de linkse hand niet wat de rechtse doet.
Het is nog maar de vraag of ze dat kind wel uitzit.quote:Op maandag 1 maart 2004 21:06 schreef pberends het volgende:
Hoe gaan de schrijvers dat met Floor oplossen? Ze's zeker niet echt zwanger, dan krijg je het probleem "waar blijft het kind nou"
Nieuw neurloogje voor Claire misschien?quote:Op maandag 1 maart 2004 21:08 schreef Markie-Mark het volgende:
Zo die nieuwe dokter ziet er wel eeeh smakelijk uitalthans als ik die foto zo bekijk...
Ik vind Aafke al slecht spelen sinds Koen is opgedoken.quote:Op maandag 1 maart 2004 21:19 schreef Kimske het volgende:
wat een slecht acteerwerk van aafke, bellend in de pannen roeren, was zoo duidelijk dat die pannen leegwaren... echt triest
Viel mij ook direct op... verwacht toch wel iets beter na 10 jaar soap-ervaring... Aafke mag trouwens ook wel eens aan de botox!!quote:Op maandag 1 maart 2004 21:19 schreef Kimske het volgende:
wat een slecht acteerwerk van aafke, bellend in de pannen roeren, was zoo duidelijk dat die pannen leegwaren... echt triest
Welk geschilquote:Boven café De Engel wordt de sfeer er niet gezelliger op als iedereen het oneens is over de uitspraak in het geschil tussen Lizzy en Tara.
dat moet nog komen.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:22 schreef Svensational het volgende:
Welk geschil
Ben benieuwd waar het over gaat.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:31 schreef Wup het volgende:
[..]
dat moet nog komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |