En jij ziet er als een echte man uit, neem ik aan? Carlo lijkt wel een wijf, qua kop.quote:Op maandag 1 maart 2004 19:12 schreef Basic het volgende:
nee ben niet zo gespierd sorry...en ik steel ook niet !! en val op leuke vrouwen hehe...
Tja dat viel mij ook op :-squote:Op maandag 1 maart 2004 19:44 schreef soapie het volgende:
Wat zag Ellen eruit zeg, ze lijkt wel zwanger in dat afschuwelijke truitje!!!!!!
Met rood licht. Dan kunnen Claire en Tara hun nieuwe beroep uitoefenen!quote:Op maandag 1 maart 2004 19:46 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik denk dat we De Engel over een tijdje tegen een Amsterdamse achtergrond gaan zien.
Misschien is ze irl zwanger en gaat ze daarom uit de serie?quote:Op maandag 1 maart 2004 19:44 schreef soapie het volgende:
Wat zag Ellen eruit zeg, ze lijkt wel zwanger in dat afschuwelijke truitje!!!!!!
haha dat was dan ook meteen het hoogtepunt van vandaag. Ik vond dat er slecht gespeeld werd? Ik heb Anouck Klomp toch wat te hoog ingeschat. Het lijkt wel of ze steeds slechter wordt.quote:Op maandag 1 maart 2004 19:43 schreef pberends het volgende:
LOL @ Arthur Joost uitlachde. echt een half uur lang.
Niet gezien. Nieuwe speler of figurant?quote:Op maandag 1 maart 2004 20:13 schreef Wup het volgende:
[..]
haha dat was dan ook meteen het hoogtepunt van vandaag. Ik vond dat er slecht gespeeld werd? Ik heb Anouck Klomp toch wat te hoog ingeschat. Het lijkt wel of ze steeds slechter wordt.
Ik zag wel een leuk jochie in het voorfilmpje van morgen........
Ja dat zal wel. of ze realiseert zich dat ze ook gevoelens kan hebben voor iemand.quote:Op maandag 1 maart 2004 20:06 schreef Leonoor het volgende:
Ze wil hem wel, ze is er alleen nog niet aan toe om het te zeggen!
Ja, zag er goed uit. Volgens teletekst geeft Arthur hem het baantje van Kyra. Omdat Kyra volgens hem niet voor haar studie terug gekomen is......quote:Op maandag 1 maart 2004 20:13 schreef Wup het volgende:
[..]
haha dat was dan ook meteen het hoogtepunt van vandaag. Ik vond dat er slecht gespeeld werd? Ik heb Anouck Klomp toch wat te hoog ingeschat. Het lijkt wel of ze steeds slechter wordt.
Tara's acteerprestaties kunnen niet veel hoger, of je zou haar een heel andere rol of andere wending aan haar rol moeten geven. Ze is niets voor niets hoerig.quote:Op maandag 1 maart 2004 20:13 schreef Wup het volgende:
[..]
Nou ik hoop speler, want het leek me een leuk jochquote:Op maandag 1 maart 2004 20:16 schreef pberends het volgende:
Niet gezien. Nieuwe speler of figurant?
quote:Op maandag 1 maart 2004 20:25 schreef Wup het volgende:
[..]
Nou ik hoop speler, want het leek me een leuk joch
[afbeelding]
Nou dat weet ik niet, ze hebben allemaal wel eens een stomme scene of verhaallijn te spelen, of zie bijvoorbeeld Dennis Overeem........quote:Op maandag 1 maart 2004 20:21 schreef pberends het volgende:
Tara's acteerprestaties kunnen niet veel hoger, of je zou haar een heel andere rol of andere wending aan haar rol moeten geven. Ze is niets voor niets hoerig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |