abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17361543
binnenkort komt Krups in samenwerking met Heineken op de markt met een
nieuw thuis-tap apparaat..

de Beertender ®

nu kregen wij vandaag de eersten binnen in de winkel en de achterliggende
gedachte deed ons een beetje denken aan het senseo idee.. het apparaat van
een electronica fabrikant en de "pads" (of in dit geval de fustjes) van een
levensmiddelen fabrikant..

zal het wat worden?

http://www.beertender.nl

wat banners v/d site.. (echt duidelijke foto's staan er nog niet echt op..)

Scheren is voor schapen!
pi_17361700
probleem hiermee is dat je de biertender alleen kan gebruiken met vuillingen van Heineken. Wanneer je het apparaat koopt voor zeg: 200 euro, ben je daarna min of meer verplicht om telkens een euro of 10 uit te geven aan een Heineken vulling. (kratje is goedkoper) Daarbij komt nog dat het idee zo is afgedekt dat er geen andere fabrikanten zullen zijn die voor dit apparaat goedkopere vullingen op de markt zullen brengen zoals dat bij senseo crema wel zo is.

dat is een van de stomste fouten van douwe egberts. Ze hadden andere merken niet de mogelijkheid moeten bieden ook pads te gaan uitbrengen, want daardoor draaien ze zelf minder omzet. Voor Philips maakt dat natuurlijk helemaal niet uit. die vinden het wel best en hun apparaten lopen als een trein. Ik denk dat het met de beertender een stuk minder vaart zal lopen.
  woensdag 25 februari 2004 @ 20:59:30 #3
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_17361769
Wij kregen ze vandaag binnen in de supermarkt, ¤249,-
U kent mij waarschijnlijk van de romans..
pi_17361772
3 posts verwijderd idontlikepizza..
Svp ontopic
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_17361773
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 20:56 schreef dethoom het volgende:
probleem hiermee is dat je de biertender alleen kan gebruiken met vuillingen van Heineken. Wanneer je het apparaat koopt voor zeg: 200 euro, ben je daarna min of meer verplicht om telkens een euro of 10 uit te geven aan een Heineken vulling. (kratje is goedkoper) Daarbij komt nog dat het idee zo is afgedekt dat er geen andere fabrikanten zullen zijn die voor dit apparaat goedkopere vullingen op de markt zullen brengen zoals dat bij senseo crema wel zo is.

dat is een van de stomste fouten van douwe egberts. Ze hadden andere merken niet de mogelijkheid moeten bieden ook pads te gaan uitbrengen, want daardoor draaien ze zelf minder omzet. Voor Philips maakt dat natuurlijk helemaal niet uit. die vinden het wel best en hun apparaten lopen als een trein. Ik denk dat het met de beertender een stuk minder vaart zal lopen.
't apparaat zal idd een verkoopprijs van 200 á 250 euro krijgen..

dat een kratje goedkoper is, tja dat zal wel zo zijn, maar veel mensen geven toch de voorkeur aan een tap biertje boven een flesje bier.. vooral met wat vrienden vind ik persoonlijk een tapje hebben staan wel wat hebben..
Scheren is voor schapen!
pi_17361829
Erg jammer dat het zo duur is.
Niet alleen de aanschafprijs, maar ook de prijs per pilsje.

Wel makkelijk voor feestjes, en misschien een idee om er 1 in de familie aan te schaffen en dan met verjaardagen gebruiken.
pi_17361903
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 20:59 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

't apparaat zal idd een verkoopprijs van 200 á 250 euro krijgen..

dat een kratje goedkoper is, tja dat zal wel zo zijn, maar veel mensen geven toch de voorkeur aan een tap biertje boven een flesje bier.. vooral met wat vrienden vind ik persoonlijk een tapje hebben staan wel wat hebben..
ik geef toe, zo'n tapje is leuk, maar het blijft duur, en je zal niet snel meer een kratje kopen, omdat je toch 250 euro in het apparaat heb geinvesteerd en dan wil je em ook gebruiken ook. En omdat er dus geen goedkopere fusten op de markt worden gebracht zit je er aan vast. je bent telkens verplicht om 10 of 12 euro aan een fust uit te geven waaruit je maar maximaal 20 glazen kan halen
pi_17361947
Ik vind hem erg leuk, wil hem wel hebben.
Ben wel benieuwd wat een Heineken-fustje kost.
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_17362009
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 21:06 schreef pos het volgende:
Ik vind hem erg leuk, wil hem wel hebben.
Ben wel benieuwd wat een Heineken-fustje kost.
10 - 12 euro
  woensdag 25 februari 2004 @ 21:08:38 #10
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_17362017
Er bestaan toch allang van die kleine thuistapjes dacht ik zo. Heineken, Grolsch en Dommelsch heb ik al gezien iig. Je moet alleen de complete tap als statiegeld weer inleveren. bavaria heeft trouwens niet zo lang geleden een soort van rugzak-tap gelanceerd. Dat is ook zoiets als dit alleen een ietwat ander design.

Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
pi_17362070
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 21:08 schreef Furby het volgende:
Er bestaan toch allang van die kleine thuistapjes dacht ik zo. Heineken, Grolsch en Dommelsch heb ik al gezien iig. Je moet alleen de complete tap als statiegeld weer inleveren. bavaria heeft trouwens niet zo lang geleden een soort van rugzak-tap gelanceerd. Dat is ook zoiets als dit alleen een ietwat ander design.

alles wat ik tot nu toen gezien heb was of huur en veel te duur om zelf aan te schaffen of die 5 liter blikken met een "gat"erin waar bier uit kwam..
Scheren is voor schapen!
  woensdag 25 februari 2004 @ 21:15:41 #12
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_17362188
Ik bedoel die 10 liter thuistapjes (of ongeveer 10 liter). Ikzelf heb trouwens nog ergens zo'n koolzuur tap liggen die je in zo'n 5 liter fustje kan meppen. Werkt goed hoor.

Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  donderdag 26 februari 2004 @ 00:11:24 #13
7757 737-800
just enjoy....
pi_17365828
In Amerika kun je gewoon een fust kopen vanaf 50Liter. Die wordt dan gekoeld bezorgd in een grote thermozak met ijs en een handpompje erop. Het kost geen fluit en je tapt er HEEL wat biertjes
uit!
Weet iemand of dit in NL ook kan?

Op zich wel een gaaf ding die tender! Miscchien een beetje prijzig, maarja je ken wel thuis de BarTender uithangen met je te strakke t-shirtje
  donderdag 26 februari 2004 @ 01:00:58 #14
83762 thunderdome
STAMPUUUUH!!!!!!!!!!!
pi_17366443
Heineken
  donderdag 26 februari 2004 @ 01:28:29 #15
38856 Willaaam
De enige echte!
pi_17366717
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 00:11 schreef 737-800 het volgende:
In Amerika kun je gewoon een fust kopen vanaf 50Liter. Die wordt dan gekoeld bezorgd in een grote thermozak met ijs en een handpompje erop. Het kost geen fluit en je tapt er HEEL wat biertjes
uit!
Aaaaah! leve de commercie!
Blijft u vooral vrolijk, ook na het lezen van deze post!
pi_17390657
Het bier is 20 dagen houdbaar dus elke dag een biertje en het is alweer op. Het is een oplossing voor mensen die een lekker tapbiertje willen en bier uit fles maar niets vinden. Aan mijn is bier niet besteed, maar op een feestje heb ik de hele PR al gehad van iemand die bij Heineken werkt.
pi_17412875
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 11:55 schreef fisico het volgende:
Het bier is 20 dagen houdbaar dus elke dag een biertje en het is alweer op. Het is een oplossing voor mensen die een lekker tapbiertje willen en bier uit fles maar niets vinden. Aan mijn is bier niet besteed, maar op een feestje heb ik de hele PR al gehad van iemand die bij Heineken werkt.
same here.. heb al drie dagen zo'n promo dvd lopen in de winkel..

kan die uitleg ondertussen wel dromen!!
Scheren is voor schapen!
pi_17413275
Jammer dat er alleen maar dat "minder lekkere bier" in kan .
Niet dat ik 5 a 600 gulden uit zou geven aan het ding als er grolsch uit kwam.
Uit fles is imho net zo lekker als van de tap.
pi_17499102
*kickje aangezien er net een topic gesloten werd over de beertender....
Scheren is voor schapen!
  donderdag 4 maart 2004 @ 19:43:10 #20
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_17500704
Leuk idee van Heineken, maar ik zal het niet kopen omdat:

- de fustjes te duur zijn. 10-12 euro lees ik. En dat voor de helft van de inhoud van een krat.
- de fustjes te klein zijn (4l, als ik wat visite over de vloer heb is het zo op)
- er geen andere fusten op kunnen. met de meeste tapinstallaties kan je, met wat geklooi met verloopstukken, dat wel, ook andere merken op je tap aansluiten. Het lijkt mij geweldig om in de zomer een vat witbier op mijn thuistap te kunnen aansluiten.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  donderdag 4 maart 2004 @ 20:04:39 #21
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_17501124
als je het voor de feestjes doet kan je net zo goed een heineken cooltap huren.

Je betaald behoorlijk wat voor een fust, en krijgt daar een cooltap bij. Maarja, dit is ongeveer even duur dan zo'n prive tap. En de echt stevige drinkers zullen dit ding ook niet kopen, want die nemen wel een of ander aldi merk
  donderdag 4 maart 2004 @ 20:15:07 #22
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_17501350
Wat een kuttest.

"Uw glas is te vol"

Wtf?
pi_17501523
Ik hoop dat we die hier thuis NIET gaan kopen. Heineken. Bedankt.
pi_17502315
kun je deze ook uitproberen bij de Supermarkt? Net als je daar wel eens koffie kan drinken?
pi_17508018
In zwitserland, waar de beertender al een tijdje op de markt is, is het een groot succes. En ja er passen enkel nog heinekenfustjes in, maar ik neem aan dat als het apparaat populairder wordt dat er ook andere brouwsels uit de heineken stal (hoogstwaarschijnlijk Brand) verkocht gaan worden.

Het grote verschil met de bestaande thuistappen zoals de Cool-tap, is dat de beertender fustjes een ingebouwde bierleiding en gaspatroon hebben. Bij de gewone moet je nog ouderwets bierleidingen spoelen en CO2 cylinders wisselen. Ook hebben de cool-taps een standaard bajonet waardoor alle bierfusten erop passen. De rugzakken van bavaria zijn ontwikkeld voor evenementen. Lijkt me nog best zwaar zo'n apparaat op je rug.

Gewone 30 & 50 liter fusten zijn best te regelen. Bij slijters die ook party-taps verhuren zijn ze te verkrijgen. De vriendjes worden met de lokale cafébaas kan ook. Handpompen kan je vast wel via het web kopen. Nu alleen nog een grote koelkast om dat kreng koud in te krijgen.
pi_17510771
quote:
Daarbij komt nog dat het idee zo is afgedekt dat er geen andere fabrikanten zullen zijn die voor dit apparaat goedkopere vullingen op de markt zullen brengen zoals dat bij senseo crema wel zo is.

Ik denk toch dat dat nauwelijks af te dekken is hoor. Wat nou als bijvoorbeeld grolsch gewoon zo'n vaatje namaakt van heineken, wat kunnen ze daar nou helemaal tegen doen. Een vaatje is een vaatje toch. Helemaal als ze em lichtjes aanpassen. Krups zal er blij mee zijn bovendien. Als het echt zo makkelijk was om dat "af te dekken" denk ik dat wel meer fabrikanten dat gedaan hadden (zoals jouw voorbeeld met senseo, maar bijvoorbeeld ook met printerinktpatronen).

Maar misschien weet jij er meer van dan ik? Want je lijkt nogal stellig in je bewering dat dit goed af gedekt zou zijn.

En die 10-12 euro... Dat is inclusief een heleboel statiegeld hoop ik toch
pi_17510848
Het is te duur denk ik. Bij ons in de supermarkt waren ze ook even van plan ze te verkopen maar werd besloten dat het gewoon te duur was.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  vrijdag 5 maart 2004 @ 12:38:26 #28
63288 Rendo
The One and Only
pi_17512419
Fustje bij de Konmar : 8,99

Toch nog steeds te duur
  zaterdag 6 maart 2004 @ 14:35:11 #29
34400 PietF
Captain Obvious
pi_17534233
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 00:11 schreef 737-800 het volgende:
uit!
Weet iemand of dit in NL ook kan?

Op zich wel een gaaf ding die tender! Miscchien een beetje prijzig, maarja je ken wel thuis de BarTender uithangen met je te strakke t-shirtje
"Keg Party" heet dat toch?
Je kunt in nederland bij de bierleverancier (waar de cafe's hun inkopen doen) ook een tap+ fust(en) regelen,of zelfs een tank(voor de grote dorst ), maar daar heb je KvK voor nodig.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -A. Einstein
"once again, you save the day captain obvious! without your obviousness the world would suck." (bash.org)
  zaterdag 6 maart 2004 @ 15:34:05 #30
85193 Gutterball
immer in de goot
pi_17535292
De naam vind ik wat ongelukkig gekozen. 'Bartender' is voor plebs Nederland een vrij onbekend woord, die denken gewoon aan 'the barman'. Beertender is in eerste instantie ook een woord waar je over kan struikelen...ben erg benieuwd wat dit teweeg gaat brengen op de markt.
There ain't no substitute
  zaterdag 6 maart 2004 @ 15:36:54 #31
12079 koele
The Koeler, the better
pi_17535344
tis dat de search het niet doet, maar anders... er loopt al tijden zon topic...
  zaterdag 6 maart 2004 @ 15:38:57 #32
15923 Sh4keM
aei gamisu
pi_17535379
is het eigenlijk ook mogelijk om dat ding aan grotere fusten aan te sluiten. Dus als je een feestje hebt zeg maar....

Ik blijf natuurlijk niet dat kleine ding vervangen als ie op is. Dan zijn kratten makkelijker..
pi_17535469
Ik vind het iig een extreem zielig ding, dat is toch geen tap man! Gelukkig hebben wij met een hele groep vrienden een oude horeca-tap op de kop weten te tikken. Geweldig apparaat, werkt nog met CFK-koeling , en je kan elk bier krijgen wat je wilt. Zitten 2 tapkranen op, dus je kan ook nog eens 2 verschillende biersoorten tegelijk tappen.
Ideaal voor feestjes, barbeque's en zelfs weekendjes weg.

Zuig daar maar een puntje aan met je beerputtender !
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_17538565
quote:
Kom kom. Ze mikken hiermee op de man tussen de 25-50 jaar. Die hebben dat er wel voor over hoor.
Doen!! Lekker!!
quote:
Zit ook te denken er 1 te kopen, alleen ben ik bang dan de hele tijd aan dat ding te hangen .
Dat valt in de prakrijk mee.

([En schatje is een kutwijf.)
pi_17541571
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 15:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik vind het iig een extreem zielig ding, dat is toch geen tap man! Gelukkig hebben wij met een hele groep vrienden een oude horeca-tap op de kop weten te tikken. Geweldig apparaat, werkt nog met CFK-koeling , en je kan elk bier krijgen wat je wilt. Zitten 2 tapkranen op, dus je kan ook nog eens 2 verschillende biersoorten tegelijk tappen.
Ideaal voor feestjes, barbeque's en zelfs weekendjes weg.

Zuig daar maar een puntje aan met je beerputtender !
Das nogal compact, beetje bierkoeler meet een 50*50*100 cm, evengroot als een koelkast dus. En daar heb je nog 1a2 fusten naast staan die binnen drie dagen leeg moeten. De beertender is ook niet bedoeld voor feestjes, daar mag je nog steeds een cooltap met 10 liter fusten voor huren. Of een partytap met 30-50 liter per fust.
  zaterdag 6 maart 2004 @ 21:04:24 #36
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_17541586
Ohw.
quote:
Per fustje 18 tot 20 glazen tapt
Dat is wat minder.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_17542557
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 21:04 schreef static het volgende:
Ohw.
[..]

Dat is wat minder.
De beertenders zijn ook bedoeld voor het-doordeweekse-pilsje-na-het-werk, in plaats van flesjes. Daarom zijn ze ook 3 weken geopend houdbaar, Heineken gaat er van uit dat mensen ongeveer 2 stuks per maand kopen. Kleinschalig high-end of the market om er wat marketingtermpjes tegen aan te gooien.
  zondag 7 maart 2004 @ 00:23:33 #38
34813 Jerommeke.nl
Jorasho.nl zul je bedoelen.
pi_17546833
Wel duur, wel leuk, maar helaas Heineken dus vooralnog een nono!
  zondag 7 maart 2004 @ 00:40:26 #39
61427 alstar
© © © © © © © © © © ©
pi_17547175
Ik vind het echt een geweldig apparaat, ik vergelijk hem inderdaat ook meteen met de Senseo voor het bier

ToP idee-tje dit
  zondag 7 maart 2004 @ 01:08:11 #40
86166 honest
effe kijke
pi_17547775
Net als bij Senseo , als er geen andere merken zijn die er ook een vaatje
voor mogen maken, mogen ze van mij dat kreng in hun reet stoppen.
Mocht het ooit gebeuren dat alleen Douwe de koffie mag gaan leveren
voor de senseo, dan krijgt Philips zijn Senseo retour.(door de ramen of in hun reet)
Je laat je toch niet naaien door Heineken?
Hij moet minstens Wit bier kunnen tappen, een bovengister(Palm of de Koninck)
en een Bavaria als die er wat in ziet, maar je alleen maar laten naaien
door Heineken....nou nee dank je.
Je bent toch ook niet zo'n domme l*l die een auto koopt die alleen
maar op Shell benzine rijdt.

Kom Kom wordt wakker, koop iets wat concurrentie kan verdragen,
maar iets kopen van ruim 550 ouderwetse guldentjes dat alleen maar
dure bijna 20 gulden vaatjes van Heineken kan wegtappen van effe 5 gulden
de liter, dat geeft toch wel een beetje een vieze smaak in de mond ,
ze kunnen het zonder concurrentie ook nog eens veel duurder maken voor de
sufferdjes die ooit eens zo'n 1 merk afhankelijk model kopen.

Je bent niet bij je volle verstand als je het koopt, of net zo rijk als * Freddie*

Als je barst van de poen.... doen

ben je wijs..... laat Heineken het steken in hun ........

leven en laten leven
pi_17548318
quote:
Op zondag 7 maart 2004 01:08 schreef honest het volgende:
Je bent niet bij je volle verstand als je het koopt, of net zo rijk als * Freddie*
Als je barst van de poen.... doen
ben je wijs..... laat Heineken het steken in hun ........
Niets slechts over wijlen Freddie!, 't is meneer Heineken voor jou. Dankzij hem heb jij nu pijpjes bier in je koelkast liggen, en je bent zeker geen gezellig mens volgens zijn definitie.
quote:
Gezellige mensen halen Heineken in huis!
Advertentieleuze bij de introductie van het flesje-bier-om-mee-naar-huis-te-nemen.

* Fixers vraagt zich af of Denise de Carvalho een dochter heeft.
pi_17551278
dit ding is toch briljant....binnen het half jaar heeft elk studentenhuis er 1tje!
Alles begint met ambitie...
pi_17552373
Misshcien dat je er straks een Amstel vaatje hiervoor komt Dat is toch immers ook van Heineken
pi_17552573
quote:
BeerTender Techniek:
BeerTender, altijd het lekkerste biertje thuis. Heineken en Krups zijn erin geslaagd een tapsysteem te ontwikkelen dat:

• Direct klaar is voor gebruik
  • Het bier op de juiste temperatuur houdt
  • Per fustje 18 tot 20 glazen tapt
  • Na aansluiting van het fustje, het bier maar liefst 21 dagen goed houdt
  • Vrijwel onderhoudsvrij is
  • Waarom is dat in godsnaam langer dan 1 dag houdbaar?! Ik bedoel welke idioot doet er 3 fucking weken over om 20 pilsjes naar binnen te kiepen?
    De oude oude layout was veel beter!!
    vosss is de naam,
    met dubbel s welteverstaan.
    pi_17552933
    quote:
    Op zondag 7 maart 2004 12:39 schreef Kapmes het volgende:
    Misshcien dat je er straks een Amstel vaatje hiervoor komt Dat is toch immers ook van Heineken
    klopt, maar ik wil hertog jan
    pi_17555218
    Het id vind ik wel stoer alleen zoals hier ook al gezegd wordt jammer dat er alleen (nog) maar heineken fusts zijn en de belachelijk hoge prijs van dat apparaat.

nee ik hoef zo'n apparaat niet op dit moment. Ik drink wel palm of alfa bier uit een flesje
      zondag 7 maart 2004 @ 20:37:15 #47
    41911 Oid
    Inna rudeboy stylee
    pi_17561283
    quote:
    Op zondag 7 maart 2004 11:24 schreef Jooosie het volgende:
    dit ding is toch briljant....binnen het half jaar heeft elk studentenhuis er 1tje!
    En dan 2x per week dat fust wisselen zeker? (d'r komen wel eens mensen eten) Dure hobby hoor.

Nee dank je, ik pak wel een kratje grolsch.
    hardcore ska punk junglist massive! ... INSIDE!
      zondag 7 maart 2004 @ 20:47:50 #48
    16976 Fling
    Fan o' man
    pi_17561510
    Ik denk dat het een flop wordt. Hier op Fok vinden we zo'n ding nog wel gaaf (scholieren, studenten) maar de gemiddelde Nederlander zal dat ding niet zo snel in huis halen, vermoed ik. Het stigmatiseert je als 'bovenmatige bierdrinker' en er rust toch nog een te groot taboe op alcoholisme om jezelf zo te profileren. Ook al drink je er maar één glas per dag uit, je kan nog beter vier kratten per week leegdrinken want dat stel je niet tentoon.
    Zo'n beertender zegt meer dan je in je omgeving wilt vertellen.
    (En hij is fucking duur! maar dat terzijde)
    Heads I win, tails you lose
    Out of my way, I'm coming through
    pi_17564884
    quote:
    Op zaterdag 6 maart 2004 21:03 schreef Fixers het volgende:

[..]

Das nogal compact, beetje bierkoeler meet een 50*50*100 cm, evengroot als een koelkast dus.
    Tja, hij koelt toch echt hartstikke goed.
    quote:
    En daar heb je nog 1a2 fusten naast staan die binnen drie dagen leeg moeten.
    Die 2 fusten gaan doorgaans dezelfde avond nog op...
    quote:
    De beertender is ook niet bedoeld voor feestjes.
    Wat moet je er dan in hemelsnaam mee ?
    "It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
    pi_17565153
    wat doet iedereen hier nou moeilijk ... is toch relaxed, je komt thuis tapt even een biertje en lekker zitten. en het is maar 250 euro hoor daar koop je tegenwoordig nog geen broek voor... dan haal ik liever zo'n ding.

Daarbij komen andere merken binnenkort ook met een gelijkwaardig apparaat ... als je dan nog even wacht zal er vast wel eens of andere slimmerik met een universele sluiting komen

maarja, 250 euro .. wat zeiken jullie nou.
    Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
      zondag 7 maart 2004 @ 23:31:39 #51
    39124 _Estranged_
    Cruciatus in crucem...
    pi_17565236
    ben ik nou de enige die vindt dat voor ¤ 250,- ze dat ding wel ff van echt rvs hadden kunnen maken ipv plastic ?
    Estranged ~ to arouse enmity or indifference in where there had formerly been love, affection, or friendliness...
    [Mutual Misunderstanding...] [Fotoboek!]
    pi_17565383
    dat is weer iets anders
    pi_17565432
    quote:
    Op zondag 7 maart 2004 23:27 schreef GWD het volgende:
    wat doet iedereen hier nou moeilijk ... is toch relaxed, je komt thuis tapt even een biertje en lekker zitten. en het is maar 250 euro hoor daar koop je tegenwoordig nog geen broek voor... dan haal ik liever zo'n ding.

Daarbij komen andere merken binnenkort ook met een gelijkwaardig apparaat ... als je dan nog even wacht zal er vast wel eens of andere slimmerik met een universele sluiting komen

Rijkeluis kindje.
    Ik denk dat een gemiddeld Nederlands gezin moet sparen voor zo'n uitgave.
    pi_17566741
    quote:
    Op zondag 7 maart 2004 23:43 schreef Roellio het volgende:

[..]

Rijkeluis kindje.
    Ik denk dat een gemiddeld Nederlands gezin moet sparen voor zo'n uitgave.
    Hmmm ik ben toch niet zo wereldvreemd om te vinden dat 250 euro nou niet bepaald een onoverkomelijke uitgave is of ligt dat nou aan mij
      maandag 8 maart 2004 @ 01:57:56 #55
    33954 ElisaB
    ook in zwart verkrijgbaar!
    pi_17567419
    quote:
    dat is een van de stomste fouten van douwe egberts. Ze hadden andere merken niet de mogelijkheid moeten bieden ook pads te gaan uitbrengen
    Geloof me; als ze het hadden kunnen voorkomen, hadden ze dat heus wel gedaan hoor.
    Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
    pi_17567502
    Bedankt beertender
    Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
      maandag 8 maart 2004 @ 03:16:47 #57
    50442 DaMook
    Lonely together ( Miss u Caro)
    pi_17567727
    jammer dat het heineken is geef mij maar een lekkere Dommelsch of Hoegaarden
    The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
    I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
    pi_17567758
    Jammer dat het alleen Heineken is inderdaad. Als er meer merken waren die zulke fusten zouden produceren, dan was dat in ieder geval beter geweest voor Krups. Verder is het niet ècht een goedkoop ding (de fusten ook niet) en 18-20 biertjes is nou ook niet echt veel. Zeker niet als je met een stel vrienden bent. Maar opźch is het wel een leuk ding.
    pi_17567762
    quote:
    Op maandag 8 maart 2004 00:56 schreef GWD het volgende:
    Hmmm ik ben toch niet zo wereldvreemd om te vinden dat 250 euro nou niet bepaald een onoverkomelijke uitgave is of ligt dat nou aan mij
    Het ligt aan jou... Als je nog thuis woont bij je ouders en je hebt een bijbaantje/vakantiebaantje... dàn is ¤250 wel te betalen. Maar een broek van fl. 550,93...
      maandag 8 maart 2004 @ 12:16:30 #60
    44494 Rio
    Republikeinen; tsss...
    pi_17571812
    Slechte zet, zeker tijdens de introductie: het bier duurde maken dan een kratje.
    Ander minpuntje: ik mis een spaarsysteem bij andere Heineken produkten. Koop een kratje, krijg een punt. Bij 50 punten hoge korting op de Beertender. Of gratis natuurlijk.

An sich is het natuurlijk een geweldig ding!
    Ik heb al een boek.
    pi_17571961
    quote:
    Op maandag 8 maart 2004 12:16 schreef Rio het volgende:
    An sich is het natuurlijk een geweldig ding!
    Inderdaad een geweldig ding an sich.
    pi_17572674
    Ik geloof dat niet iedereen heeft begrepen wat de doelgroep is voor de beertender.

De beertender is niet voor feestjes, groepen, studenten en andere grootverbruikers bedacht. Het apparaat is voor yuppen (Young Urban Profesionals) en bierliefhebbers die één of twee biertjes op een dag drinken en daarvoor niet naar de kroeg willen. De grootste innovatie is dan ook het vaatje wat na openen 3 weken houdbaar is ipv 3 dagen.

- Voor kleine feestjes is er de Cooltap (zowel Heineken als Grolsch) met fustjes vanaf 10 liter.
    - Voor de echt grote feesten en zijn er partytaps te huur die werken met gewone gascylinders en 50 liter fusten
    - Voor mega evenementen kan je biertanks (500 of 1000 liter) huren. Deze worden dan geleverd in speciale units met pomp, compressor en koelsysteem. Inschrijving bij de kvk is vereist, dereglijke hoeveelheden zijn immers allen voor commerciele doeleinden.

Ga nu niet lopen zeiken dat je geen Heineken lust, daar is dit topic voor "Dalussiknie!"
      dinsdag 9 maart 2004 @ 04:46:10 #63
    50442 DaMook
    Lonely together ( Miss u Caro)
    pi_17590852
    ik hoorde gisteren op een feestje dat bavaria ook zo'n ding heeft/binnenkort meekomt... Hebben er al meer dit gehoord ?
    The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
    I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
    pi_17591386
    ja maar die is niet zo mooi meer een soort rugzak' met een fust van 10liter apparaat kost 60,- fust kost 22,-
    pi_17591749
    quote:
    Op maandag 8 maart 2004 12:16 schreef Rio het volgende:
    Slechte zet, zeker tijdens de introductie: het bier duurde maken dan een kratje.
    Bier uit fusten is altijd al lang (zo niet altijd) al duurder geweest dan uit een kratje. Maar zullen ongetwijfeld wel wat acties komen, het ligt eraan hoe ze het product willen introduceren hé (hier zijn tal van mogelijkheden voor). Kroegen zouden ook beter flesjes kunnen verkopen. Gek genoeg was dit laatst in het nieuws, terwijl het al véééél langer bekend is. Misschien niet bij het 'gewone' publiek...
    pi_17592454
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2004 20:15 schreef Tijn het volgende:
    Wat een kuttest.

"Uw glas is te vol"

Wtf?
    Duidelijk gehackt, een bierglas is nooit te vol
    pi_17593558
    quote:
    Op dinsdag 9 maart 2004 09:16 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Bier uit fusten is altijd al lang (zo niet altijd) al duurder geweest dan uit een kratje. Maar zullen ongetwijfeld wel wat acties komen, het ligt eraan hoe ze het product willen introduceren hé (hier zijn tal van mogelijkheden voor). Kroegen zouden ook beter flesjes kunnen verkopen. Gek genoeg was dit laatst in het nieuws, terwijl het al véééél langer bekend is. Misschien niet bij het 'gewone' publiek...
    Dat zou de fiscus graag willen, bier uit flesjes. Dan is de BTW inning voor hun een stuk makkelijker. Nu vinden ze dat er gesjoemeld word met de btw aangiftes. Volgens de belastingdienst gaan er 250 fluitjes uit een fust (5 per liter) en volgens de onderenmers zijn dat er maar 200 (4 per liter). Er is een aantal jaren terug een rechtzaak overgeweest en de fiscus kreeg nul op het rekest.

Maar voor ondernemers zijn flesjes niet echt praktisch, behalve voor speciale bieren met lage omzetsnelheden. Al was hetmaar dat fusten niet in de koeling hoeven (is wel beter), en het aanvullen van de voorraad sneller gaat. Fustje verwisselen duur >1 minuut, krat bier in een koeling overladen iets langer.

Terug naar de Beertender: Tapbier smaakt nu net even iets anders, lekkerder volgens de meesten en heet heeft iets nostalgisch. Natuurlijk is het ook iets om te showen: "Kijk mij eens bier tappen!!"

Over de bavariarugzak, die zijn niet bedoeld voor thuisgebruik. Lijkt me een beetje lastig, iedere keer als je wat biertjes wil tappen iets van 15-20 kilo op je rug moeten hangen. Die dingen zijn meer bedoelt voor festivals e.d. om de omzet te verhogen. "Als Fixers niet naar het bier komt, komt het bier naar Fixers!" Overigens heb ik ze op het station ook wel gezien van de kiosk maar dan met koffie.
    pi_17593677
    quote:
    Op maandag 8 maart 2004 01:57 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Geloof me; als ze het hadden kunnen voorkomen, hadden ze dat heus wel gedaan hoor.
    Yep en een groot deel van die merkloze pads worden gewoon door DE in elkaar gezet hoor .
    pi_17594133
    quote:
    Op dinsdag 9 maart 2004 11:23 schreef Fixers het volgende:

[..]
    Maar voor ondernemers zijn flesjes niet echt praktisch, behalve voor speciale bieren met lage omzetsnelheden. Al was hetmaar dat fusten niet in de koeling hoeven (is wel beter), en het aanvullen van de voorraad sneller gaat. Fustje verwisselen duur >1 minuut, krat bier in een koeling overladen iets langer.
    Om nog maar niet te noemen dat kratten vééééél ruimte innemen, erg zwaar zijn door al het glas wat eromheen zit en ook nog eens statiegeld op de flesjes. Je zou het logischerwijs per flesje kunnen verkopen maar dat is niet praktisch voor de klant aangezien die misschien niet uit fles wil drinken of het idee heeft dat een onhandige beweging van iemand anders zo dat flesje door z'n tanden heendrukt bij het nemen van een slok.
    pi_17594215
    Ik denk wel even 3x na voordat ik zoiets ga kopen. Mij te duur op dit moment.
    pi_17606827
    Zoals je al zegt, 'op dit moment.'

Dat ding is over een jaar zeker ¤ 75,- goedkoper, miss nog wel meer. Is hetzelfde als met bijv. de DVD-brander, in het begin een hoge prijs en dan steeds lager. (=marketing-techniek)
    pi_17621351
    hij kan zowieso nu al voor +/- ¤199,- verkocht worden, en dan maakt de retailer er nog een normale winst op idd..
    Scheren is voor schapen!
    pi_17621600
    quote:
    Op woensdag 10 maart 2004 13:44 schreef paarse_paashaas het volgende:
    hij kan zowieso nu al voor +/- ¤199,- verkocht worden, en dan maakt de retailer er nog een normale winst op idd..
    Waar komt die ¤199,= vandaan? Is dat de prijs die een winkel er voor vraagt, want ik dacht dat die namelijk rond de ¤250,= lag.
      woensdag 10 maart 2004 @ 17:06:08 #74
    44494 Rio
    Republikeinen; tsss...
    pi_17625965
    quote:
    Dat ding is over een jaar zeker ¤ 75,- goedkoper, miss nog wel meer. Is hetzelfde als met bijv. de DVD-brander, in het begin een hoge prijs en dan steeds lager. (=marketing-techniek)
    Skimming. Die techniek heet skimming. Is het enige wat ik van twee jaar HBO heb onthouden. Oh ja, de hoogte van mijn studieschuld ook.
    Ik heb al een boek.
      woensdag 10 maart 2004 @ 17:23:14 #75
    36221 Kopstoot
    Ik houd nog steeds van Janine.
    pi_17626390
    Afroomstrategie toch??

Begin een hoge prijs, yuppen etc. willen het hebben, dan iets lager in de prijs gaan zitten, meer varianten, dan nog meer varianten, concurrentie komt op gang, daarna is de markt verzadigd en reduceert men het aantal varianten weer.
    "Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
    pi_17632793
    quote:
    Op woensdag 10 maart 2004 13:55 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Waar komt die ¤199,= vandaan? Is dat de prijs die een winkel er voor vraagt, want ik dacht dat die namelijk rond de ¤250,= lag.
    inkoops-prijs x1,5(normale bruingoed marge)= ¤199
    Scheren is voor schapen!
    pi_17638556
    Hopelijk wordt ie een keer afgeprijsd. Dan koop ik er ook 1.
    pi_17639590
    Beertender duur? ja
    een van de coolste dingen om in je ultieme penthouse bachlor pad te hebben? ja zekers!
    pi_17641557
    quote:
    Op dinsdag 9 maart 2004 20:29 schreef Impry het volgende:
    Zoals je al zegt, 'op dit moment.'

Dat is wel even een ander verhaal. DVD branders moeten ontwikkeld worden. Dus eerst moeten de ontwikkelingskosten eruit gehaald worden. En daarna wordt nog de productie opgevoerd waardoor de kosten lager worden waardoor DVD branders goekoper verkocht kunnen worden.
    pi_17650656
    quote:
    Op donderdag 11 maart 2004 12:20 schreef dazzle123 het volgende:

[..]

Dat is wel even een ander verhaal. DVD branders moeten ontwikkeld worden. Dus eerst moeten de ontwikkelingskosten eruit gehaald worden. En daarna wordt nog de productie opgevoerd waardoor de kosten lager worden waardoor DVD branders goekoper verkocht kunnen worden.
    Hoe is dat anders dan? Krups heeft het hele apparaat ook moeten ontwikkelen.
    pi_17655633
    quote:
    Op donderdag 11 maart 2004 19:05 schreef Fixers het volgende:

[..]

Hoe is dat anders dan? Krups heeft het hele apparaat ook moeten ontwikkelen.
    Het hele apparaat is niet bijzonder, gewoon een iets anders gevormde ordinaire
    koelbox met een tappie eraan.(de vormgever wordt hier dus dik betaald )
    Het "geheim" zit in het vaatje met zijn eigen tapleiding. Voor 5 euro statiegeld kun je erachter
    komen, gewoon effe doorzagen dat vaatje , meer techniek in het vaatje dan in die koelbox.
    Of je moet dat aquarium luchtpompje bedoelen wat erin zit. Vraag me af
    of dat ventilatortje op dat koelboxie ook veel herrie maakt.
    Laat maar..... veel te dure koelbox
    leven en laten leven
      donderdag 11 maart 2004 @ 22:44:58 #82
    75265 Intergalactrick
    Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
    pi_17656105
    Wie kent er iemand die er eentje heeft?
    Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
    ____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
    Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
    pi_17657961
    ventilator maakt amper geluid, alleen de compressor voor de luchtdruk maakt af en toe geluid..
    Scheren is voor schapen!
    pi_17667314
    quote:
    Op donderdag 11 maart 2004 22:27 schreef honest het volgende:
    Het hele apparaat is niet bijzonder, gewoon een iets anders gevormde ordinaire
    koelbox met een tappie eraan.(de vormgever wordt hier dus dik betaald )
    Er zal toch wel een of ander druksysteem inzitten ter vervanging van t gas normaal zeg maar. Ik dacht dat ze nu juist daarom bij krups aangeklopt hadden omdat die daar ervaring mee hebben met hun expressomachines enzo.
    pi_17669254
    quote:
    Op donderdag 11 maart 2004 22:44 schreef Intergalactrick het volgende:
    Wie kent er iemand die er eentje heeft?
    Ik heb er eentje. Deze heb ik na een bespreking met een aantal grote Europese bierbrouwers gehad. Ik moet eerlijkheidshalve er wel even bij zeggen dat ik er nog helemaal niet naar heb omgekeken. Moet 'm nog even bestuderen.
      vrijdag 12 maart 2004 @ 16:21:53 #86
    44494 Rio
    Republikeinen; tsss...
    pi_17669973
    Wanna sell it?
    Ik heb al een boek.
      vrijdag 12 maart 2004 @ 20:25:57 #87
    48651 RJensen
    Ik geef hem door....
    pi_17675232
    Moet zeggen ,heb hem vorige week gebruikt, vind het maar een kutding. Kan maar 4 litr. in. Met een gezellige bbq loop je alleen maar fustjes te switchen.. En het bier wattie tapt vond ik niet bijzonder, beetje laf bier..
    Wou er altijd eentje kopen, maar na gebruik hoef ik hem niet meer..
    Doe mij maar een gezellig flesje. schijnt dat Grolsch met een 15 ltr fust gaat komen, met echte druk.. Hopen dat dat dan een betere biertje tapt..
    Mexico met de dobbels!!
    pi_17676380
    quote:
    Op vrijdag 12 maart 2004 20:25 schreef RJensen het volgende:
    Moet zeggen ,heb hem vorige week gebruikt, vind het maar een kutding. Kan maar 4 litr. in. Met een gezellige bbq loop je alleen maar fustjes te switchen.. En het bier wattie tapt vond ik niet bijzonder, beetje laf bier..
    Wou er altijd eentje kopen, maar na gebruik hoef ik hem niet meer..
    Doe mij maar een gezellig flesje. schijnt dat Grolsch met een 15 ltr fust gaat komen, met echte druk.. Hopen dat dat dan een betere biertje tapt..
    Je kan ook even het topic lezen.
    Ik zal het nog één keer zeggen: De beertender is NIET bedoeld voor feestjes. Daar zijn de cooltaps voor.
      vrijdag 12 maart 2004 @ 22:01:26 #89
    48651 RJensen
    Ik geef hem door....
    pi_17677573
    En het bier wattie tapt vond ik niet bijzonder, beetje laf bier..

Zei ik toch ook.... Dus, belangrijkste reden om geen Beertender te kopen, is de laffe smaak, doe mij maar een flesje !!
    Mexico met de dobbels!!
    pi_17686674
    quote:
    Op vrijdag 5 maart 2004 11:09 schreef du_ke het volgende:
    Het is te duur denk ik. Bij ons in de supermarkt waren ze ook even van plan ze te verkopen maar werd besloten dat het gewoon te duur was.
    Senseo-koffie is in vergelijking met een pot koffie ook reteduur. Toch is het een succes geworden. Dat jij veel bier drinkt en het qua prijs/kwaliteit niet uitkan, is iets anders .

Bij mij kan het ook niet uit, maar ik vind de Beertender WEL gaaf. Hij moet het ook niet hebben van het goedkope bier, maar van de heb-factor. Dat mensen met teveel geld het ding kopen omdat ie gewoon stoer is. Als ik tot die groep zou behoren, zou de BT al glimmen in mijn keuken
    quote:
    Senseo-koffiepads zijn per gram ook duurder dan 'gewone' koffie die je in een koffiezetapparaat bereidt. Toch is het Senseo-gebeuren geen mislukking te noemen ;-). Oké: voor de Senseo zijn er 'budget'-pads (zoals Euroshopper, K&G en Aldi) beschikbaar, maar het zou me niets verbazen als DE die pads in elkaar zet en vult. Daarnaast zal nog steeds de marge op die koffie hoger zijn dan 'normale' gemalen koffie.

[ Bericht 24% gewijzigd door RubberenRobbie op 13-03-2004 13:45:26 ]
      zaterdag 13 maart 2004 @ 14:02:37 #91
    46383 Tiemie
    sowieso wel!
    pi_17687202
    quote:
    225 euro ongeveer incl. vust heineken

[TK] Beertender

[ Bericht 2% gewijzigd door Tiemie op 13-03-2004 14:10:35 ]
    pi_17687385
    quote:
    dat is een van de stomste fouten van douwe egberts. Ze hadden andere merken niet de mogelijkheid moeten bieden ook pads te gaan uitbrengen, want daardoor draaien ze zelf minder omzet.
    Dat valt dus wel mee: de gepatenteerde aspecten van de pads worden in licentie gegeven aan andere fabrikanten. DE en Philips verdienen aan elke pad van pakweg AH huismerk een paar E-cent.
      zaterdag 13 maart 2004 @ 14:14:27 #93
    52063 hooiberg
    okeej, fotos binnekort op site
    pi_17687446
    zo'n 500 gulden uitgeven aan zo'n dom apparaat + dan ook nog 25 gulden voor 20 glazen, terwijl je tegenwoordig 20 gulden, 48 glazen (krat) hebt. Ben je wel vaag bezig hoor
    Je kunt beter een berin tegenkomen, beroofd van haar jongen,
    dan een dwaas, beroofd van zijn verstand!
      zaterdag 13 maart 2004 @ 14:16:38 #94
    56208 Euc-
    Verweg(gistan)
    pi_17687492
    anders koop je die tabinstallatie van de eda? 40 euro (moet je je bier alleen wel zelf koelen, maar ach )
    O_o o_O O_O °_O °_° O_°
    pi_17692845
    quote:
    Op zaterdag 13 maart 2004 14:02 schreef Tiemie het volgende:

[..]

225 euro ongeveer incl. vust heineken

[TK] Beertender
    afzetter, ¤ 199, regel ik er eentje voor je!
    Scheren is voor schapen!
      zaterdag 13 maart 2004 @ 19:34:10 #96
    34721 BrauN
    U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
    pi_17693039
    Ik hoorde dat die Beertenders nogal onveilig blijken te zijn. Het eerste koel-element is al geploft. Lekker spul...
    pi_17693155
    quote:

wtf kweenie waar jij je broeken haalt maar niet iedereen legt 250 neer voor een broek..
    Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
    Agnes: Yes, I know.
    Elin: But we are so fucking cool.
      zaterdag 13 maart 2004 @ 19:41:37 #98
    46383 Tiemie
    sowieso wel!
    pi_17693239
    quote:
    Op zaterdag 13 maart 2004 19:27 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

afzetter, ¤ 199, regel ik er eentje voor je!
    hoeft niet hoor, kan ze wel goedkoper krijgen
    pi_17695091
    quote:
    Op zaterdag 13 maart 2004 14:11 schreef Zpottr het volgende:

[..]

Dat valt dus wel mee: de gepatenteerde aspecten van de pads worden in licentie gegeven aan andere fabrikanten. DE en Philips verdienen aan elke pad van pakweg AH huismerk een paar E-cent.
    Waarschijnlijk maakt DE het grootste deel van de 'concurrerende' pads. Maar Heineken zal waarschijnlijk geen licentie aan geven op de vaatjes. Ze zullen eerder hun eigen premiums als alternatief aan bieden. Bijvoorbeeld Brand en de seizoensbieren.
    pi_17699166
    quote:
    Op zaterdag 13 maart 2004 19:41 schreef Tiemie het volgende:

[..]

hoeft niet hoor, kan ze wel goedkoper krijgen
    ik ook wel, maar mag ik ook nog wat verdienen!
    Scheren is voor schapen!
      woensdag 17 maart 2004 @ 15:10:28 #101
    64595 AlfredS
    Onderscheid
    pi_17777322
    quote:

Precies.
    pi_17843644
    Meeste mensen hier in de buurt (west-friesland) hebben gewoon extra koelkast(je) in de schuur staan voor alleen bier. Dus gewoon kratje er in en je hebt ook gekoeld bier. En als je thuiskomt kan je toch net zo goed flesje pakken ipv biertje tappen?
    En de Senseo vind ik toch een ander principe, omdat een "gewoon" koffiezetapparaat vaak voor grotere hoeveelheden is, en mensen geen zin hebben om voor 1 kopje zo'n "groot" apparaat willen werken. Maar met een kratje kan je veel of weinig nemen, aan jou de keuze zonder dat beide keuzes meer of minder moeite kosten. Dus of die beertender me nou werk/moeite uit handen neemt.....neeh. Daarbij komt idd ook nog dat je vast zit aan 1 merk.
    Feestjes --> helemaal niets, je blijft bijvullen, mensen door de kamer heen en weer om naar dat ding te gaan, flesje geef je heel makkelijk door. Stel je glas is op zou je met een beertender of zelf terug moeten lopen, of je glas aanreiken, laten vullen, en dan je volle glas weer langs alle mensen terug.
    Voor af en toe --> Wat ik hierboven zei, zie er niet zoveel voordeel in t.o.v. een flesje pakken. Vind het nou ook niet echt "cooler" staan dan een kratje. Als ik maar m'n biertje krijg.....dat lijkt me toch belangrijker dan waar het in zit.

pi_17843825
    Wat ik ook vreemd vind, is dat heineken het alleen in supermarkten en electronica winkels verkoopt, wie gaat er nou zoiets van 280 euro in de supermarkt kopen??
    De slijterij zou ik een veel betere plek vinden die hebben in ieder geval nog een enigzins kennis van zaken..
    Even a broken clock is right twice a day.
    pi_17847841
    Ik vind het wel geinig zo'n ding, maar ik zie het eigenlijk meer als een hebbedingetje dan een handig apparaat. Ik vind een huisfeestje is geen huisfeestje meer zonder dat je op een kratje bier zit zeg maar en iedereen een flesje bier in zn handen heeft.

@danos
    als je het in een supermarkt verkoopt bereik je denk ik meer mensen.
      maandag 22 maart 2004 @ 12:50:09 #105
    74118 Patrick1975
    Overal waar we komen.....
    pi_17885194
    Wie kan er eentje voor een redelijke prijs 175-200 euro leveren?
    pi_17885733
    Ik vind het echt verschrikkelijk duur, snap niet dat iemand m koopt
    Vrijwillig gebanned
    pi_17886026
    wij hebben bij ons in de supermarkt er al 5 verkocht in 2 week

Er staat er op dit moment nog 1tje, en afgelopen vrijdag hadden we een beertender demo... mocht je alleen tappen en daarna t bier door de gootsteen spoelen omdat een supermarkt geen tapvergunning mag krijgen
    pi_17886528
    Ik zou er nooit een kopen, maar voor in de zomer.... lekker in de zon in de tuin zitten, en dan via verlengsnoer een beertender naast je... dat lijkt me wel wat
    BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
    pi_17886550
    die dingen zijn natuurlijk duur en gaan heus in prijs omlaag. dat zijn gewoon basis marketing dingen. er zijn altijd mensen die dingen voor een verschikkelijk duur bedrag kopen omdat ze de eerste willen zijn.
      maandag 22 maart 2004 @ 18:00:09 #110
    16715 Mylene
    *schatje*
    pi_17892979
    Hij komt vanzelf wel in de aanbieding bij de Makro.
    pi_17901934
    We hebben er nog geen een verkocht, een hoop mensen vinden het wel heel mooi maar zodra ze de prijs zijn .
    pi_17902210
    quote:
    Op maandag 22 maart 2004 12:50 schreef Patrick1975 het volgende:
    Wie kan er eentje voor een redelijke prijs 175-200 euro leveren?
    200 lukt makkelijk, waar woon je?
    Scheren is voor schapen!
      dinsdag 23 maart 2004 @ 18:32:46 #113
    44494 Rio
    Republikeinen; tsss...
    pi_17918684
    Interessante handel Purple_Peeshees. Zeg eens, als 200 makkelijk lukt, lukt 150 dan ook nog?
    Ik heb al een boek.
      donderdag 25 maart 2004 @ 17:37:41 #114
    86166 honest
    effe kijke
    pi_17963941
    Senseo- beertender
    Printer- beertender
    Een beetje hetzelfde vergelijk.
    Duur vaatje verkopen om je tapje werkend te houden.
    Duur tankje verkopen om je printer werkend te houden.

Alleen bij die printers....... die krijg je voor een scheet en zeven knikkers
    Alleen bij heineken mot je voor je tappertje(printertje) goud betalen

Beertender-Miskoop
    Stopt heineken met zijn verkoop van die hervulbare tankjes....gooi dan je
    tappertje maar weg................ zijn die vaatjes zo duur doordat het hervullen
    een probleemklus is?
    leven en laten leven
    pi_18104107
    quote:
    Heineken Beertender in prijs verlaagd

In verband met tegenvallende verkoopresultaten tijdens de introductie-periode gaat Heineken de Beertender blijvend in prijs verlagen. Dit heeft een woordvoerder van Heineken vanochtend bekengemaakt.
    Samen met het reclame-bureau Lowe (makers Gouden Loeki 2002) zal men ook een aantal nieuwe reclames gaan ontwikkelen voor radio en tv. Studenten zullen het middelpunt vormen in deze nieuwe spotjes.

Groupe SEB, eigenaar van Krups die de Beertender in samenwerking met Heineken op de markt heeft gebracht, heeft op de wijzigingen aangedrongen bij het management van Heineken.
    "De resultaten van de eerste weken zijn dusdanig, dat wij geen andere uitweg zien", aldus een woordvoerder van Groupe SEB, waar naast Krups ook de merken Moulinex en Tefal onder vallen. "Het contract met Heineken biedt ons de mogelijkheid eisen te stellen."

Heineken heeft al laten weten dat zij de prijs zullen bijstellen, ondanks forse investeringen.
    De verkoopprijs zal naar alle verwachting dalen met 100 euro, waardoor de verkoopprijs zakt naar 149 euro. De prijzen van de bijbehorende fusten blijven ongewijzigd.

http://www.groupeseb.com/
      donderdag 1 april 2004 @ 12:09:17 #116
    18642 detulp050
    Oud Reviewer
    pi_18104415
    quote:
    Op donderdag 1 april 2004 11:54 schreef Man_Made_God het volgende:

[..]

http://www.groupeseb.com/
    1 april
    pi_18104555
    Het begint nu bij onze C1000 ook al een beetje te lopen. Er zijn 2 beertenders verkocht en al een stuk of 4 fustjes.
    pi_18111246
    quote:
    Op donderdag 1 april 2004 12:09 schreef detulp050 het volgende:

[..]

1 april
    pi_18134938
    Worden de beertenders nu in prijs verlaagd of was dit een 1april grap..... voor 150 wil ik er wel 1tje kopen......
    pi_18481094
    Scheren is voor schapen!
      vrijdag 16 april 2004 @ 23:53:01 #121
    90045 Sleepwalker
    Verzin zelf maar wat!
    pi_18481135
    mogen andere biermerken in de toekomst ook de fustjes vullen? wie weet daar meer over?
    Niksdoen is het hoogste!
    pi_18527871
    250 ¤ vind ik nog goed te verteren

nu nog wachten op echte bier-merken ipv van die Hein.... kattepis
    Jupiler/Stella/etc....

what the ...****..... is een fust ????? (jullie bedoelen toch bier vatje bier) ????
    [URL=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=34272][b]mijn fotoboek[/b][/URL]
    pi_18528057
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2004 20:59 schreef pimpin het volgende:
    kun je deze ook uitproberen bij de Supermarkt? Net als je daar wel eens koffie kan drinken?
    De supermarkt heeft geen tapvergunning. Dat betekent dat je hem in zoverre kunt uitproberen dat je wel een biertje mag tappen als er een promo-stand staat, maar het getapte biertje niet op mag drinken
    pi_18528187
    ik heb de beertender een tijdje thuis gehad om hem te testen voor de fabrikant en ik moet zeggen dat het best een leuk ding is. nadeel is wel dat zo'n fust erg snel leeg is. nog een nadeel is dat het in de keuken aardig wat ruimte inneemt. het bier smaakt goed maar het tappen ( bij mij) was niet echt een succes.

¤ 249 vind ik trouwens wel aan de erg hoge kant en ¤ 8.79 voor een fust vind ik erg prijzig.
    de beertender is een echt hebbeding.
      maandag 19 april 2004 @ 17:15:25 #125
    44494 Rio
    Republikeinen; tsss...
    pi_18539999
    -edit-
    Beste Rio, moet dat nou.. dat offtopic geneuzel in meerdere topics in LIF?
    Svp niet doen.

[ Bericht 58% gewijzigd door Brennie op 19-04-2004 18:12:30 ]
    Ik heb al een boek.
      maandag 19 april 2004 @ 19:03:47 #126
    65351 B_BOY
    De kater komt later.
    pi_18542424
    een maat van mij heeft er een. tis echt een hebbedingetje. maarja hun hebben toch teveell geld dus. ja dan moet je iets he. tis wel leuk maar niet om echt te kopen
    Remlof is een Spellings Nsb'er
    pi_18609957
    ik kan voor ¤160 ex verz kosten enkele BT verkopen!
    Scheren is voor schapen!
    pi_18612580
    De Blokker heeft nu een model voor 199.
    pi_18730776
    quote:
    Op donderdag 22 april 2004 16:30 schreef du_ke het volgende:
    De Blokker heeft nu een model voor 199.
    Idd zag het staan, met als verschil de kleur, en er zit geen controle lampje op
    pi_18731363
    quote:
    Op donderdag 22 april 2004 14:53 schreef paarse_paashaas het volgende:
    ik kan voor ¤160 ex verz kosten enkele BT verkopen!
    Is er al niet eerder gezegd dat commerciele handel hieer niet gewenst is.
      dinsdag 27 april 2004 @ 21:54:16 #131
    16715 Mylene
    *schatje*
    pi_18731399
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2004 21:29 schreef PoisonouS het volgende:

[..]

Idd zag het staan, met als verschil de kleur, en er zit geen controle lampje op
    Met gratis Heineken pakket erbij, zolang de voorraad strekt .
      dinsdag 27 april 2004 @ 21:58:19 #132
    44494 Rio
    Republikeinen; tsss...
    pi_18731524
    @ Brennie: Ik ben me van geen kwaad bewust, maar ik zal mijn leven ondanks dat proberen te beteren. Ik kan me echter niet voorstellen dat ik wat schokkends in die post had staan, maar weet het niet meer om eerlijk te zijn. Je m'excuse, bien?

@ paarse_paashaas: zal eens overleggen, I'll get back to you!
    Ik heb al een boek.
      dinsdag 27 april 2004 @ 22:15:00 #133
    19018 Brennie
    CCU nurse
    pi_18731993
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2004 21:58 schreef Rio het volgende:
    @ Brennie: Ik ben me van geen kwaad bewust, maar ik zal mijn leven ondanks dat proberen te beteren. Ik kan me echter niet voorstellen dat ik wat schokkends in die post had staan, maar weet het niet meer om eerlijk te zijn. Je m'excuse, bien?

@ paarse_paashaas: zal eens overleggen, I'll get back to you!
    Ik weet niet meer wat er stond, je viel op door een paar offtopic reacties in een paar topics, vandaar mijn reactie.
    Het was hier in ieder geval offtopic, het is me daarna niet meer opgevallen.. no offence verder
    “A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
      dinsdag 17 augustus 2004 @ 19:20:46 #134
    70795 GiSH
    waiting for sun
    pi_21354029
    Hoe is het nu met de beertender???

de prijs van beertender is flink gedaald(ik heb ze voor 155 euries gezien(nog duur btw))
    de vaatjes zijn redelijk verkrijgbaar (bij de appie zelfs gekoeld)
    een buurman van me heeft er al 3 versleten (zo slecht zijn ze)

zijn er al meer ervaringen??
    Made love to an Angel, but her wings are in the way
    pi_21354292
    De vaatjes lopen bij onze winkel behoorlijk goed en waren afgelopen zomer geregeld uitverkocht. Ik denk dat het wel aardig blijft lopen.
    pi_21354587
    als het 100 euro wordt heb ik er een
      dinsdag 17 augustus 2004 @ 19:53:38 #137
    70795 GiSH
    waiting for sun
    pi_21354820
    quote:
    Op dinsdag 17 augustus 2004 19:44 schreef Chillmeister het volgende:
    als het 100 euro wordt heb ik er een
    nog duur.. bij 50 euro ga ik er over na denken.. want het bier blijft duur
    pi_21355124
    quote:
    Op dinsdag 17 augustus 2004 19:53 schreef GiSH het volgende:

[..]

nog duur.. bij 50 euro ga ik er over na denken.. want het bier blijft duur
    wat ik niet snap is dat beertenders te koop staan op marktplaats voor 175~195 euro, terwijl je hem goedkoper kan krijgen in de winkel
      dinsdag 17 augustus 2004 @ 21:12:28 #139
    70795 GiSH
    waiting for sun
    pi_21356778
    dat zie je wel vaker met produkten die nieuw zijn en duur zijn in het begin...
    pi_21488712
    quote:
    IN NOVEMBER OP BELGISCHE MARKT; NEDERLAND VOLGT IN 2005

Philips komt met thuistap

AMERSFOORT, maandag
    Als het aan Philips en de Belgische biergigant Interbrew ligt, wordt het een dorstig winterseizoen. Beide concerns presenteren vanochtend hun gezamenlijk ontwikkelde biertap voor thuis, die de naam Perfect Draft meekrijgt. Philips gaat hiermee met hulp van onze zuiderburen keihard de strijd aan met biermerken Heineken en Bavaria, die al eerder met succes een thuistap op de markt brachten.

Philips hoopt dat de thuistap net zo’n succes wordt als het koffieapparaat Senseo, waarvan inmiddels zeven miljoen exemplaren over de toonbank zijn gegaan. De Perfect Draft komt half november in België in de winkel te liggen. Bierliefhebbers kunnen er de bekende Interbrew-merken Jupiler en Stella Artois op tappen. Na de introductie in België zal de thuistap volgend jaar ook in Nederland te verkrijgen zijn. Het is de bedoeling dat de ’Nederlandse’ Interbrew-bieren Dommelsch, Hertog Jan en Oranjeboom er dan eveneens op getapt kunnen worden.

De verkoopprijs van het tapsysteem van Philips en Interbrew komt op ¤ 199 te liggen. Daarmee heeft het dezelfde prijs als de thuistap Beertender van Heineken en Krups. Een verschil is echter dat op de Perfect Draft grotere vaatjes worden gebruikt. Terwijl de fustjes van de Heineken-tap een inhoud hebben van vier liter, kiezen Philips en Interbrew voor vaatjes van zes liter. Uit zes liter kunnen zo’n 24 pilsjes worden getapt.

Een andere vernieuwing is dat er een kleurig schermpje op de Perfect Draft zit dat aangeeft hoeveel bier er nog in het vaatje over is. De temperatuur van het gerstenat kan ook op het schermpje worden afgelezen. De koeling van de tap, die werkt door de stekker van het apparaat in het stopcontact te stoppen, zorgt ervoor dat het bier bij een temperatuur van drie graden wordt geschonken. Dat is eveneens de ideale temperatuur waarop pilsjes in het café worden geserveerd. Door de koeling op de Philipstap hoeft een aangebroken biervaatje overigens niet in één keer te worden leeg gedronken, maar blijft het nog ten minste 28 dagen vers.

De fustjes voor de Perfect Draft gaan ¤ 14,99 per stuk kosten. Ze worden zowel in de supermarkt als bij de slijter verkocht. Om bierliefhebbers volledig aan hun trekken te laten komen, zullen magneetjes verkrijgbaar zijn met daarop hun favoriete Interbrewmerk. Deze magneetjes kunnen op de hendel van de tap worden bevestigd, zodat men het gevoel krijgt een café aan huis te hebben.

De Beertender van Heineken is dit jaar overigens al een doorslaand succes gebleken. In krap vier maanden heeft de bierreus een half miljoen vaatjes voor deze tap weten te slijten. Door dit succes kan naast het Heineken- merk binnenkort eveneens Amstel en Brand op de Beertender worden getapt. Ook de thuistap van Bavaria slaat goed aan. De Brabantse brouwer heeft afgelopen juni door een chronisch gebrek aan hervulbare vaatjes zelfs moeten waarschuwen voor een dreigend biertekort.
    bron
    pi_21491278
    Mooi stylisch ding ook zeg!
      maandag 23 augustus 2004 @ 19:12:08 #142
    64276 9christensen
    Grolsch bier is gezond
    pi_21491892
    wanneer komt ie nu voor grolsch dan
    Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
    [b]Enschede![/b]
    pi_21493211
    quote:
    Op maandag 23 augustus 2004 18:46 schreef Brennie het volgende:
    Mooi stylisch ding ook zeg!
    Alleen duur.

Alsof je het geld op je rug hebt groeien .
      maandag 23 augustus 2004 @ 21:34:36 #144
    70795 GiSH
    waiting for sun
    pi_21495719
    ik hoorde dat maker of the Senseo, philips ook een biertap apparaat gaat maken.
    pi_21495770
    quote:
    Op maandag 23 augustus 2004 21:34 schreef GiSH het volgende:
    ik hoorde dat maker of the Senseo, philips ook een biertap apparaat gaat maken.
    Nee echt

Beertender® (de senseo voor alcoholisten??)
    Vrijwillig gebanned
      maandag 23 augustus 2004 @ 21:38:31 #146
    70795 GiSH
    waiting for sun
    pi_21495818
    quote:
    Op maandag 23 augustus 2004 21:36 schreef MartinusMagnus het volgende:

[..]

Nee echt

Beertender® (de senseo voor alcoholisten??)
    geloof dat ik een beetje kippig ben geworden...
    pi_21495870
    quote:
    Op maandag 23 augustus 2004 21:38 schreef GiSH het volgende:

[..]

geloof dat ik een beetje kippig ben geworden...
    Te veel uit de Beertender gelurkt?
    Vrijwillig gebanned
      maandag 23 augustus 2004 @ 21:43:44 #148
    70795 GiSH
    waiting for sun
    pi_21495959
    quote:
    Op maandag 23 augustus 2004 21:40 schreef MartinusMagnus het volgende:

[..]

Te veel uit de Beertender gelurkt? [afbeelding]
      maandag 6 december 2004 @ 12:12:08 #149
    103740 NMGN23
    NMGN Keizerstad
    pi_23796209
    Iemand al zijn fustje weten na te vullen?
    Makkelijker kan ik het niet maken, wel leuker.
    pi_28049545
    Hehe nee, maar denk ook niet dat het je gaat lukken. ik heb wel veel onderdelen eraf getrokken, en alles komt door een gat uiteindelijk, ook de druk
    Prins Carnaval Amsterdam-Noord 2005, hoe triest het ook klinkt
    pi_30410033
    quote:
    Op zaterdag 18 juni 2005 20:00 schreef Brendovic het volgende:
    Hehe nee, maar denk ook niet dat het je gaat lukken. ik heb wel veel onderdelen eraf getrokken, en alles komt door een gat uiteindelijk, ook de druk
    Vandaag kwam ik een site tegen waar heel gedetailleerd en met foto's, beschreven wordt hoe de fustjes door jezelf opnieuw gevuld kunnen worden.
    Heb het zelf niet getest omdat ik zo'n ding niet bezit.

http://www.xslutterx.nl/Beerthender

Edit,
    mocht die site offline zijn, dan kan je hetzelfde verhaal met een newsreader
    op onderstaande link binnenhalen :
    http://www.binsearch.info/
    Zoek op: XslutterX
    (notabene:zal ± 3 weken na de datum van deze post niet meer te vinden zijn)

[ Bericht 24% gewijzigd door dl3b op 09-09-2005 06:21:05 ]
    Karper diem, vis van de dag
      woensdag 9 augustus 2006 @ 20:28:10 #152
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
      woensdag 9 augustus 2006 @ 21:28:36 #153
    152954 Mokz
    De man met de snor.
    pi_40659145
    Flinke kick, Marcel.
      woensdag 9 augustus 2006 @ 21:30:04 #154
    139407 jorienvdherik
    pi_40659237
    ja is het een aanrader ? 129 euro bij saturn
      woensdag 9 augustus 2006 @ 21:33:36 #155
    152954 Mokz
    De man met de snor.
    pi_40659414
    quote:
    Op woensdag 9 augustus 2006 21:30 schreef jorienvdherik het volgende:
    ja is het een aanrader ? 129 euro bij saturn
    Ik zou nooit zo'n apparaat kopen, omdat je voor hetzelfde geld 10 kratten bier kan halen; daarbij zijn die fustjes ook duur. Ik zou ook nog een perfect draft halen, want de beertender tapt geen Hertog Jan .
      donderdag 10 augustus 2006 @ 13:15:31 #156
    139407 jorienvdherik
    pi_40682114
    Ik heb hem vandaag gekocht, ben benieuwd vanavond een feestje
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')