Maar jij hebt geen Hquote:Op woensdag 25 februari 2004 20:38 schreef Jerruh het volgende:
eigenlijk die andere, ik was topicsluiter en eerder
Ik ook nietquote:Op woensdag 25 februari 2004 20:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Da's maar goed, ik ben niet in de stemming voor ADHD figuren
nu wel :p.quote:Op woensdag 25 februari 2004 20:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Maar jij hebt geen H
En daarom zing je hoofd, schouders, knie en teen?quote:Op woensdag 25 februari 2004 20:45 schreef Cybart het volgende:
hooooooooooofd schouders knie en teen
knie en teen
morgen naar de kapper
euhm inderdaadquote:Op woensdag 25 februari 2004 20:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En daarom zing je hoofd, schouders, knie en teen?
uhuh! donderdag avond social lifequote:Op woensdag 25 februari 2004 20:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
euhm inderdaad
dat sloeg nergens op
maar ik ben wel een beetje vrolijk dat ik opeens weer een social life lijk te krijgen
good for you, daar zou ik ook blij mee zijnquote:Op woensdag 25 februari 2004 20:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
maar ik ben wel een beetje vrolijk dat ik opeens weer een social life lijk te krijgen
Wen er niet te hard aan, dat is na de vakantie zo weer overquote:Op woensdag 25 februari 2004 20:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
euhm inderdaad
dat sloeg nergens op
Pregomanquote:Op woensdag 25 februari 2004 20:51 schreef Prego het volgende:
[..]
good for you, daar zou ik ook blij mee zijn
yeah!!!!!!!quote:Op woensdag 25 februari 2004 20:50 schreef Cybart het volgende:
ja dan gaan we uit eten
wordt leuk volgende week, maandag hoop ik bij jeroen langs (of vice versa)
dinsdag met Tech wat drinken
en donderdag met jou uit eten
ik heb geen vakantie ofzoquote:Op woensdag 25 februari 2004 20:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wen er niet te hard aan, dat is na de vakantie zo weer over
Succes alvast!quote:Op woensdag 25 februari 2004 20:53 schreef Jerruh het volgende:
[..]
yeah!!!!!!!
ik heb dinsdag presentatie!!!!.
daar kom je vast expres nu pas mee aanzettenquote:Op woensdag 25 februari 2004 20:53 schreef Vlarp het volgende:
Zou ik dit jaar trouwens niet carnaval vieren in Eindhoven?
Ik kan me herinneren dat ik vorig jaar helemaal enthousiast was en dat ik wilde carnavallen, en nu is het weer voorbij
Heey manquote:Op woensdag 25 februari 2004 20:46 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nu wel :p.
ow ook hallo enzo waxxer..
Hmm.. en dan zelfs daarnaast nog een sociaal leven?quote:Op woensdag 25 februari 2004 20:53 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik heb geen vakantie ofzo
ik moet gewoon stage lopen
hoe is het dan met MR Alternate?
een dag zonder irritante klanten is een leuke dag?quote:Op woensdag 25 februari 2004 20:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm.. en dan zelfs daarnaast nog een sociaal leven?Knap!
Mja, gaat lekker enzo... Loze dag gehad.. mgoed..
Nou, nee.. vind het wel jammer dat ik het gemist heb..quote:Op woensdag 25 februari 2004 20:54 schreef Cybart het volgende:
[..]
daar kom je vast expres nu pas mee aanzetten
Dan zou ik nooit een leuke dag hebbenquote:Op woensdag 25 februari 2004 20:56 schreef Cybart het volgende:
[..]
een dag zonder irritante klanten is een leuke dag?
volgend jaar ga ik ook weer voor de volle mep (vrijdag t/m dinsdag)quote:Op woensdag 25 februari 2004 20:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, nee.. vind het wel jammer dat ik het gemist heb..
Relpotten in Zwollywood!!!quote:Op woensdag 25 februari 2004 20:57 schreef Waxxer het volgende:
Trouwens, in Zwolle is een beetje ophef ontstaan over het volgende.
Het COC is open tot 2.45 u, de rest in de stad tot 5u. Er was een groepje lesbiennes die een andere kroeg in wilden. Ze waren met zijn 6'en. Toen heeft de portier geweigerd ze binnen te laten omdat hij een divers publiek wilde.
Een week later zijn er weer wat geweigerd, omdat het vol zou zitten terwijl dat niet zo was (bleek nadat iemand anders wel naar binnen mocht). De eerste keer stond er toevallig een journaliste bij het groepje en die heeft er een verhaal over geschreven, waardoor er dus een discussie losgebarsten is...
Daar ga ik je aan houdenquote:Op woensdag 25 februari 2004 20:58 schreef Cybart het volgende:
[..]
volgend jaar ga ik ook weer voor de volle mep (vrijdag t/m dinsdag)
en dan neem ik je een avond mee op sleeptouw in eindhoven
aan de diarree hahahaquote:Op woensdag 25 februari 2004 20:57 schreef Prego het volgende:
Bart & Jerruh
lekker rustig aan hier. overmorgen laatste werkdag (ik dank god op me blote knieen, en ik geloof niet eens in god..)
vanavond lekker niks
met jullie?
ben ik zaterdag geweest. zo zat als een bom me eigen stom gedragenquote:Op woensdag 25 februari 2004 20:58 schreef Cybart het volgende:
in eindhoven
no more pizza's for youquote:Op woensdag 25 februari 2004 20:57 schreef Prego het volgende:
Bart & Jerruh
lekker rustig aan hier. overmorgen laatste werkdag (ik dank god op me blote knieen, en ik geloof niet eens in god..)
vanavond lekker niks
met jullie?
ik weet nog niet eens waneer het isquote:Op woensdag 25 februari 2004 20:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Daar ga ik je aan houden
Ik zal vast vrij vragen
haha, wat heb je gedaan dan?quote:Op woensdag 25 februari 2004 21:00 schreef Prego het volgende:
[..]
ben ik zaterdag geweest. zo zat als een bom me eigen stom gedragen
:D liever jij dan ikquote:Op woensdag 25 februari 2004 21:00 schreef Jerruh het volgende:
[..]
aan de diarree hahaha.
maar morgen weer naar eindhoven en wat huiswerk maken.
Dat is vast op te zoekenquote:Op woensdag 25 februari 2004 21:01 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik weet nog niet eens waneer het is
de halve avond is blanco, ik heb de dag erop moeten vragen aan iemand die ik tegenkwam of ie wel verkleed was of niet. puur vergeten. stom gedanst op stomme muziek en me misdragen in de friettent, handtastelijk Lips (user @fok + mijn soulmate) besprongenquote:Op woensdag 25 februari 2004 21:01 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha, wat heb je gedaan dan?
Ik snap het probleem nooit zo. Als ik in een winkel/kroeg/restaurant kom waar het personeel zich eikelig gedraagt dan ben ik zo weer weg en ga ik wel ergens anders naar toe. Ik gun dan iemand anders wel z'n omzet & fooi.quote:Op woensdag 25 februari 2004 21:02 schreef Waxxer het volgende:
Mja ik vind het zelf lichtelijk overdreven allemaal, te snel op hun teentjes getrapt, maarja, ik was er niet bij he... Maar ze hebben heel erg het gevoel dat ze om hun geaardheid geweigerd worden... Vorig jaar is hetzelfde veel homo's overkomen. Heb ook een keer meegemaakt, ga je met een groep van 10 a 15 mensen nog even een andere ("gewone") kroeg in, gaan alle mensen die er al waren naar huis. Heel bizar...
gezellig hoorquote:Op woensdag 25 februari 2004 21:54 schreef wizarddragon het volgende:
zow...ff met Tech gecammed. Vrijdag hebben we wat afgesproken..
Wat Eng.quote:Op woensdag 25 februari 2004 21:54 schreef wizarddragon het volgende:
zow...ff met Tech gecammed. Vrijdag hebben we wat afgesproken..
Dat we gecammed hebben..of dat we elkaar vrijdag zien??quote:Op woensdag 25 februari 2004 22:15 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat Eng..
Tech is wel te overleven hoor.quote:Op woensdag 25 februari 2004 22:17 schreef wizarddragon het volgende:
Dat we gecammed hebben..of dat we elkaar vrijdag zien??
Het is allebei Eng.quote:Op woensdag 25 februari 2004 22:17 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Dat we gecammed hebben..of dat we elkaar vrijdag zien??
Toch niet?quote:Op woensdag 25 februari 2004 22:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Maar niet dat ik alles eng vind ofzo!..
Ja hoe vaker je het doet, hoe minder eng het ongetwijfeld wordt. Maar ik vond de eerste keer echt doodeng, maar t viel 100% mee het was echt supergezellig, dat was ook met Jerre dus dat scheelt ook weerquote:Op woensdag 25 februari 2004 22:44 schreef Vlarp het volgende:
Cammen is niet eng, helemaal niet zelfs. En iemand voor 't eerst meeten is ook niet eng.
Misschien dat ik al te vaak heb afgesproken met mensen via internet
Dus ga je er ook van uit dat het over niet-erotisch meeten gaat?quote:Op woensdag 25 februari 2004 22:54 schreef Great_Expectations het volgende:
Oh, ik ga er gemakshalve wel vanuit dat we het hier over niet-erotisch cammen hebben..
Grote meetings lijken me juist minder eng. Je kan dan namelijk zelf kiezen met wie je een gesprek begint of wat dan ook, als het niet met de ene klikt ga je gewoon verder naar de andere ( dat bedoel ik minder wanhopig dan het klinktquote:Op woensdag 25 februari 2004 23:01 schreef Great_Expectations het volgende:
Kleine meetinkjes met hoog uit 4 mensen zijn het minst eng. Alles wat daarbovenuit stijgt is onaanvaardbaar Eng. Meetings met 1 iemand zijn meetstal een date, en dus meer spannend dan eng. En als je al bezet bent is het meer stout dan eng..
Nou. Ik hoop dat de oorzaak geen AH Paaseitjes zijn. En als ze dat wel zijn, dan wil ik graag weten met welke vulling dat was.quote:Op woensdag 25 februari 2004 23:02 schreef Ang3l het volgende:
Neeeeej, geen chocola
* Ang3l heeft vandaag al 3x overgegeven.
En volgens mij komt 4 er zometeen aan
aggut, jungske toch *aai*quote:Op woensdag 25 februari 2004 23:02 schreef Ang3l het volgende:
Neeeeej, geen chocola
En volgens mij komt 4 er zometeen aan
Paaseitjes? In Februari?quote:Op woensdag 25 februari 2004 23:11 schreef Great_Expectations het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op woensdag 25 februari 2004 23:02 schreef Ang3l het volgende:
Neeeeej, geen chocola
En volgens mij komt 4 er zometeen aan</div></blockquote>Nou. Ik hoop dat de oorzaak geen AH Paaseitjes zijn. En als ze dat wel zijn, dan wil ik graag weten met welke vulling dat was.
.
Pas op, ik gooi zo m'n avondeten over je heenquote:Op woensdag 25 februari 2004 23:13 schreef beaverhausen het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op woensdag 25 februari 2004 23:02 schreef Ang3l het volgende:
Neeeeej, geen chocola
En volgens mij komt 4 er zometeen aan</div></blockquote>aggut, jungske toch *aai*
Ik denk het..quote:Op woensdag 25 februari 2004 23:36 schreef Great_Expectations het volgende:
Is het nou echt zo dat het hier rustiger is geworden, na de Grote Onderbreking?.
ff doorpersen dan... komt wel goedquote:Op woensdag 25 februari 2004 23:49 schreef Jerruh het volgende:
ik haaaaaat diarree.
Mogguhquote:Op donderdag 26 februari 2004 00:46 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Goedenavond.
quote:Op donderdag 26 februari 2004 07:23 schreef Twoflower het volgende:
Ieks!
Orale seks kan leiden tot mondkanker
Relativeren is blijkbaar moeilijk in de vroege ochtendquote:De consumptie van grote hoeveelheden alcohol en rookwaren geldt echter nog steeds als veruit de grootste boosdoener wat betreft kanker in de mond.
Nee hoor. 'k Was meer benieuwd naar reacties door alleen de kop te plaatsen...quote:Op donderdag 26 februari 2004 07:29 schreef Mexoryl het volgende:
[..]
[..]
Relativeren is blijkbaar moeilijk in de vroege ochtend.
Ja, dan kan natuurlijk ook.quote:Op donderdag 26 februari 2004 07:38 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Nee hoor. 'k Was meer benieuwd naar reacties door alleen de kop te plaatsen...
Je werkt er nog maar zo kort, en nu al verslapen? Andy toch...quote:Op donderdag 26 februari 2004 07:57 schreef Andyvie het volgende:
Ik ben blij dat ik maar op 10 minuten fietsen van mijn werk woon, anders had ik vandaag een snipperdag genomen.
Euhmmm, laat ik die zin even verbouwen.....Wat jammer dat ik maar op 10 minuten van mijn werk woon, anders had ik vandaag een snipperdag genomen
Gewoon goed poetsen achteraf!quote:Op donderdag 26 februari 2004 07:23 schreef Twoflower het volgende:
Ieks!
Orale seks kan leiden tot mondkanker
Hier niet. De zon schijnt zelfs. En maar een paar plekjes wit te bekennen...quote:Op donderdag 26 februari 2004 09:13 schreef Semisane het volgende:
Goeiemorgen allen ten zame.....het heeft veels te hard gesneeuw....raar land dit...
Ik ook niet hoor. Zeker niet nu ik op nu.nl lees dat aangeraden wordt thuis te blijven...quote:Op donderdag 26 februari 2004 09:22 schreef Semisane het volgende:
Ik hou niet zo van sneeuw...zeker niet als ik ook nog lekker wil gaan hardlopen vanavond....kan beter gaan langlaufen mischien....
En nee twof, zelf nu zou ik niet zo ver in het oosten willen wonen.![]()
Hmmm... ik heb er anderhalf uur over gedaan (normaal 30 minuten). Valt op zich dan nog wel mee. Alleen belachelijk dat er nog steeds van die (*censuur*) zijn die zelfs met deze gladheid gewoon op je bumper rijden en lopen te pushen op de weg...quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:00 schreef tech het volgende:
Goedemorgen allemaal!Wiz:
Even recapituleren:
- Cammen hoeft niet eng te zijn en meeten is niet eng.
- Ik heb er drie uur over gedaan om op mijn werk te komen (normaal 40 minuten) en kom er daar achter dat ik word aangeraden thuis te blijven.
- Ik ben dan ook de eerste van de afdeling die binnen is.
- Een gevoel dat G_E altijd eloquent uitdrukt met:
Verder is het een mooie, zonnige, witte dag.
Wat moet je dan ook in Nieuwegein?quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:03 schreef Sunjammer het volgende:
Moet vanmiddag alleen wel naar Nieuwegein... niet zoveel zin in![]()
Moet naar een presentatie bij Computer Associates, een van onze softwareleveranciers... nou ja, wel gratis eten vanavondquote:Op donderdag 26 februari 2004 10:08 schreef NathaN het volgende:
[..]
Wat moet je dan ook in Nieuwegein?
En onderweg naar huis pak je gezellig wat te drinken in de Krabber?quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:10 schreef Sunjammer het volgende:
Moet naar een presentatie bij Computer Associates, een van onze softwareleveranciers... nou ja, wel gratis eten vanavond
Probably notquote:Op donderdag 26 februari 2004 10:12 schreef NathaN het volgende:
[..]
En onderweg naar huis pak je gezellig wat te drinken in de Krabber?
quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:14 schreef Markie-Mark het volgende:
goedemorgen heren
damnquote:Op donderdag 26 februari 2004 10:13 schreef Sunjammer het volgende:
Probably not
Dat zou zinloos zijn?quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:26 schreef Markie-Mark het volgende:
En over het niet meer zinloos zijn van mn dag na met jullie gesproken te hebben.......daar laat ik me maar niet over uit
quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:12 schreef NathaN het volgende:
[..]
En onderweg naar huis pak je gezellig wat te drinken in de Krabber?
Klein homocafé in Utrecht. Kan erg druk zijn. (Dat ik dat weet zeg... Zal wel door NathaN komen...quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:32 schreef Mexoryl het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat is dat voor tent?
www.dewolkenkrabber.nlquote:Op donderdag 26 februari 2004 10:32 schreef Mexoryl het volgende:
Wat is dat voor tent?
Ja voor een filmvak wat ik dit blok volg moeten we elke week een film kijken, vandaag eentje uit de jaren 30 in het zwart wit, ik hoop dat ik er wakker bij blijfquote:Op donderdag 26 februari 2004 10:31 schreef Cybart het volgende:
je wordt weer bedankt
film kijken?
Welke film? Of heb je de titel niet onthouden?quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:39 schreef Markie-Mark het volgende:
Ja voor een filmvak wat ik dit blok volg moeten we elke week een film kijken, vandaag eentje uit de jaren 30 in het zwart wit, ik hoop dat ik er wakker bij blijf
nope echt geen flauw ideequote:Op donderdag 26 februari 2004 10:40 schreef NathaN het volgende:
[..]
Welke film? Of heb je de titel niet onthouden?
Vertel dat straks dan maarquote:Op donderdag 26 februari 2004 10:41 schreef Markie-Mark het volgende:
nope echt geen flauw idee
Waar zit die wolkenkrabber eigenlijk aan de gracht ofzo? Ik studeer nu al een tijdje in Utrecht maar weet niet eens waar ie zit
Oh oke, helemaal aan het eind van de oudegracht dus, verklaart ook waarom ik er nog nooit langsgekomen benquote:Op donderdag 26 februari 2004 10:43 schreef NathaN het volgende:
[..]
Vertel dat straks dan maar
Krabber zit voorbij Rembrandt...
Ga anders vanavond gezellig mee
Wegens gevaar voor sneeuwballengevecht?quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:47 schreef Sunjammer het volgende:
Hmmm... ze belden net van CA... de kans is aanwezig dat die seminar niet doorgaat...
Dofke!quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:51 schreef Doffy het volgende:
* Doffy is volgegoten met koffie en zonder blikschade ten kantore gearriveerd. Ofwel, laat de spelen beginnen.
Mogguh allen!
Wahaha neej... hadden een aantal afmeldingen gehad...quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:52 schreef NathaN het volgende:
[..]
Wegens gevaar voor sneeuwballengevecht?
Bart!!quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:05 schreef Cybart het volgende:
Tech!
-Cammen hoeft niet eng te zijn
-Meeten is leuk, mits je mensen zorgvuldig selecteerd
-ik had 3 secondern vertraging omdat de trein even haperde
-sneeuwt redelijk hard buiten!
*sneeuwbal gooi*quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:59 schreef Sunjammer het volgende:
Whoei, gaat definitief niet door*telefoon kreeg*
*net zo behendig en stijlvol als altijd deze sneeuwbal ontwijk*quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:06 schreef NathaN het volgende:
[..]
*sneeuwbal gooi*
*applausje voorquote:Op donderdag 26 februari 2004 11:08 schreef Sunjammer het volgende:
*net zo behendig en stijlvol als altijd deze sneeuwbal ontwijk*![]()
Meeten kan uitlopen op echte sex (je weet wel) en is daardoor het Engst.quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:35 schreef Semisane het volgende:
- Non-sexueel cammen is idd niet eng. (Mensen die cam-sex doen zijn meestal wel errug eng)
- Meeten kan heel leuk zijn en is meestal niet eng, maar ik heb zelf wel eens een enge meet gehad.
Dat heb ik nou nog nooit meegemaakt. Wel sex na een meet, maar dat stond in feite los van de meet zelfquote:Op donderdag 26 februari 2004 11:41 schreef Great_Expectations het volgende:
Meeten kan uitlopen op echte sex (je weet wel) en is daardoor het Engst..
heb je aan senseo voldoende??quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:45 schreef DennisMoore het volgende:
"Is er al koffie, of moet ik het weer zelf doen?"
quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:50 schreef Xiance het volgende:
heb je aan senseo voldoende??
Wat Doffy zei.quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:50 schreef Xiance het volgende:
heb je aan senseo voldoende??
Met dank aan G_L?quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:16 schreef Great_Expectations het volgende:
Whoeiii!! Een treasure trail heet "suivez-moi" in het Frans.
"Volg mij"
dan hebben sullie pech, want ik drink practisch geen koffie meerquote:Op donderdag 26 februari 2004 12:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat Doffy zei..
wat vind je van deze, voor op het geboortekaartje van mn aanstaande nichtje:quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:35 schreef beaverhausen het volgende:
Stuitertje!!!![]()
![]()
aaaawwwwwquote:Op donderdag 26 februari 2004 12:40 schreef Xiance het volgende:
[..]
wat vind je van deze, voor op het geboortekaartje van mn aanstaande nichtje:
uit liefde ben je geboren
met liefde wordt je verwend
na zolang moeten wachten
zijn we blij dat jij er bent
zo kan ik m afleveren vind je?quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
aaaawwwww
wat lievig!
quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:42 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben weer op m'n werkEN m'n ontbijt zit nog in m'n maag terwijl m'n lunch er nu ook bij wil
Ik vind van welquote:Op donderdag 26 februari 2004 12:44 schreef Xiance het volgende:
zo kan ik m afleveren vind je?
tenslotte mot ut wel speciaal zijn heh![]()
dan ga ik m zo afleverenquote:Op donderdag 26 februari 2004 12:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Ik vind van wel
quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:47 schreef Xiance het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op donderdag 26 februari 2004 12:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/bye.gif" width="28" height="15" target="_blank">afbeelding</a>]
[..]
Ik vind van wel</div></blockquote>dan ga ik m zo afleveren
quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:40 schreef Xiance het volgende:
wat vind je van deze, voor op het geboortekaartje van mn aanstaande nichtje:
uit liefde ben je geboren
met liefde wordt je verwend
na zolang moeten wachten
zijn we blij dat jij er bent
Niet uitgeslapen?quote:
De dag is al half voorbij hoor...quote:Op donderdag 26 februari 2004 13:21 schreef Waxxer het volgende:
Heeey Biefje!!Hoe gaat'ie man??
En, heb jij een leuke dag voor de boeg??
Mja dus moet ik vanmiddag twee keer zoveel doenquote:Op donderdag 26 februari 2004 13:23 schreef Twoflower het volgende:
[..]
De dag is al half voorbij hoor...
mwahquote:Op donderdag 26 februari 2004 13:21 schreef Waxxer het volgende:
Heeey Biefje!!Hoe gaat'ie man??
En, heb jij een leuke dag voor de boeg??
aawww, dank jequote:Op donderdag 26 februari 2004 13:40 schreef Semisane het volgende:
*Geeft trui aan Beaverhausje*
*Ookquote:
je hebt het goed volgehoudenquote:Op donderdag 26 februari 2004 13:53 schreef Cazman het volgende:
[..]
mogge Bart!
Maar het hondje is natuurlijk veel schattiger.quote:Op donderdag 26 februari 2004 13:52 schreef beaverhausen het volgende:
*Ookmee doe met G_E & TF*
Maar natuurlijkquote:Op donderdag 26 februari 2004 13:58 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Maar het hondje is natuurlijk veel schattiger..
*niet doe*quote:Op donderdag 26 februari 2004 13:52 schreef beaverhausen het volgende:
Ookmee doe met G_E & TF*
Absoluut!! Geen twijfel mogelijk!quote:Op donderdag 26 februari 2004 13:58 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het katje hoeft ook niet schattig te zien. Die is gewoon leuker.quote:Op donderdag 26 februari 2004 13:58 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
*TF in zijn billen bijt*quote:Op donderdag 26 februari 2004 14:03 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Het katje hoeft ook niet schattig te zien. Die is gewoon leuker.
je moet natuurlijk ook niet gaan bijten, G_E, dat kan nietquote:Op donderdag 26 februari 2004 14:32 schreef Great_Expectations het volgende:.
.
Ja, maar ik beet heel zachtjes. En ik beet alleen TF maar en slechts in zijn billen. Dat vindt-ie vast niet erg.quote:Op donderdag 26 februari 2004 14:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
je moet natuurlijk ook niet gaan bijten, G_E, dat kan niet
*aai*
En wat als ik het wel erg had gevonden? Je hebt het niet even van tevoren gevraagd of zo...quote:Op donderdag 26 februari 2004 14:38 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, maar ik beet heel zachtjes. En ik beet alleen TF maar en slechts in zijn billen. Dat vindt-ie vast niet erg..
.
Hangt er helemaal van af waardoor, in welke context, etc, etc. Van een heleboel factoren dus.quote:Op donderdag 26 februari 2004 14:48 schreef Great_Expectations het volgende:
Oh, trouwens, tweebloem, heb je er bezwaar tegen om in je billen gebeten te worden?.
Wat vat je het weer serieus op.quote:Op donderdag 26 februari 2004 14:51 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Hangt er helemaal van af waardoor, in welke context, etc, etc. Van een heleboel factoren dus.
Zoals gewoonlijk.quote:Op donderdag 26 februari 2004 15:00 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat vat je het weer serieus op..
quote:Op donderdag 26 februari 2004 16:05 schreef Markie-Mark het volgende:
terug ben![]()
Gelukkig weten wij beter...quote:Op donderdag 26 februari 2004 16:10 schreef Semisane het volgende:
* semisane heeft zijn icqnummer weer eens gevonden ....er stond daar nog in het profiel dt ik 24 ben....ooooohw wat voel ik me weer jong.
De Jantjesquote:Op donderdag 26 februari 2004 16:17 schreef NathaN het volgende:
[..]
[afbeelding]
welke film was het nou?
Da's altijd wel humor, dat soort films, jah.quote:Op donderdag 26 februari 2004 16:21 schreef Markie-Mark het volgende:
De Jantjeseen of andere jaren dertig film uit Nederland. Zo slecht dat het weer grappig was
*dat allemaal niet benquote:Op donderdag 26 februari 2004 16:38 schreef Markie-Mark het volgende:
Voor geschiedenis van de film, wel een leuk vak opzich
Damn volgens mij is echt iedereen, ziek, zwak en misselijk, of blut
Waarom zing je het dan ook?quote:Op donderdag 26 februari 2004 16:56 schreef Markie-Mark het volgende:
Zo Lekker aaaah Zo lekker
heerlijk de manier waarop je mij kust is heerlijk buitengewoon eerlijk en heerlijk
bagger liedje
omdat het de hele dag al in mn hoofd zitquote:Op donderdag 26 februari 2004 16:59 schreef NathaN het volgende:
[..]
Waarom zing je het dan ook?
Wolkenkrabber?quote:Op donderdag 26 februari 2004 17:01 schreef Markie-Mark het volgende:
omdat het de hele dag al in mn hoofd zit
Ik moet echt wat leuks gaan doen vanavond
Eeehm nou...... ik weet niet of dat wel wat voor mij isquote:Op donderdag 26 februari 2004 17:02 schreef NathaN het volgende:
[..]
Wolkenkrabber?
Goh, iets zegt me dat jij vanavond iig niet thuis zult zitten...quote:Op donderdag 26 februari 2004 17:02 schreef NathaN het volgende:
[..]
Wolkenkrabber?
Ik heb uberhaupt nog niet gezegd dat ik mee ging meetenquote:Op donderdag 26 februari 2004 17:05 schreef Great_Expectations het volgende:
*idee*
En als we nou met z'n allen gaan voor het "Hoefslag De Luxe arrangement" dan smeert Marianne onze rug in met groene smurrie, maar misschien is er ook wel een schattige Mark ipv Marianne die dat wil doen:
quote:Op donderdag 26 februari 2004 17:05 schreef Great_Expectations het volgende:
*idee*
*knip*
Wat denken jullie ervan?.
Dankjequote:Op donderdag 26 februari 2004 17:01 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
omdat het de hele dag al in mn hoofd zit
Ik moet echt wat leuks gaan doen vanavond
quote:Op donderdag 26 februari 2004 17:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dankje
Ik kan natuurlijk ook alleen met m'n GL naar de Hoefslag. Wel jammer dat ze er geen zwembad hebben.quote:Op donderdag 26 februari 2004 17:24 schreef beaverhausen het volgende:
G_E wat heb je toch altijd kewle hippe en trendy ideeen!!![]()
zoiets?
quote:Op donderdag 26 februari 2004 17:51 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk ook alleen met m'n GL naar de Hoefslag. Wel jammer dat ze er geen zwembad hebben..
Gewoon proberen. Vluchten kan altijd weerquote:Op donderdag 26 februari 2004 17:05 schreef Markie-Mark het volgende:
Eeehm nou...... ik weet niet of dat wel wat voor mij is
en met een cha-cha-drrrraaai swiiiinggg je die hal door, met een rumba-zwaai gaat die deur naar de kamer open en alsof je de engelse wals danst plof je neer in de lederen relaxstoel in de hoek!quote:Op donderdag 26 februari 2004 18:25 schreef Ang3l het volgende:Ben weer thuis
zo komt toch iedereen binnen?quote:Op donderdag 26 februari 2004 18:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
en met een cha-cha-drrrraaai swiiiinggg je die hal door, met een rumba-zwaai gaat die deur naar de kamer open en alsof je de engelse wals danst plof je neer in de lederen relaxstoel in de hoek!
Hai!
Hoe weet jij dat die in de hoek staat?quote:Op donderdag 26 februari 2004 18:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
en met een cha-cha-drrrraaai swiiiinggg je die hal door, met een rumba-zwaai gaat die deur naar de kamer open en alsof je de engelse wals danst plof je neer in de lederen relaxstoel in de hoek!
Hai!
Of is het misschien zo dat ze in een neutrale kroeg denken "wat een homo" en in een doelgroeptent mooi woord trouwens "wat een Lekker Stuk Vlees"?quote:Op donderdag 26 februari 2004 18:24 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb persoonlijk wel het idee dat je in een neutrale kroeg, pardon ik zou irl gewoon zeggen in een neutraal cafe mensen beter leert kennen dan in een doelgroeptent
Dan word ik toch liever bekeken als "Wat een lekker stuk vlees" als "Wat een homo". Vin'k iets vriendelijkerquote:Op donderdag 26 februari 2004 18:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Of is het misschien zo dat ze in een neutrale kroeg denken "wat een homo" en in een doelgroeptent mooi woord trouwens "wat een Lekker Stuk Vlees"?.
Wat Ang3l zegt.quote:Op donderdag 26 februari 2004 18:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan word ik toch liever bekeken als "Wat een lekker stuk vlees" als "Wat een homo". Vin'k iets vriendelijker
Dat zeg ikquote:Op donderdag 26 februari 2004 18:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat Ang3l zegt.![]()
graag gedaanquote:Op donderdag 26 februari 2004 18:19 schreef Waxxer het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op donderdag 26 februari 2004 17:44 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/confused.gif" width="19" height="15" target="_blank">afbeelding</a>]</div></blockquote>Ik heb hem nu ook in mijn hoofd
Oke, vrolijk dan.. mag ookquote:Op donderdag 26 februari 2004 18:48 schreef Markie-Mark het volgende:
Hee vlarp
Melig......ik haat dat woord
Maar je mag melig van mij zijn hoor Vlarp
Beverquote:Op donderdag 26 februari 2004 18:49 schreef beaverhausen het volgende:
Haai huppelvlarpje!![]()
dierenmishandelaarquote:Op donderdag 26 februari 2004 18:53 schreef Ang3l het volgende:
Oops, ik heb pupje geslagen
Maar dat was lief bedoeld!!! ECHT!!!!!!!!!!
een liefdevol sm-mepje?quote:Op donderdag 26 februari 2004 18:53 schreef Ang3l het volgende:
Oops, ik heb pupje geslagen
Maar dat was lief bedoeld!!! ECHT!!!!!!!!!!
Ik had me niet verslapen hoor! ik had gewoon geen zinquote:Op donderdag 26 februari 2004 08:16 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Je werkt er nog maar zo kort, en nu al verslapen? Andy toch...
Jij weet ook van geen ophouden hequote:Op donderdag 26 februari 2004 19:18 schreef Waxxer het volgende:
heeeeerrrlijk heeeerrlijk, de manier waarop je hier post is eeeeeerlijk en heeeerlijk.....
doe nou niehiet!!!quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:18 schreef Waxxer het volgende:
heeeeerrrlijk heeeerrlijk, de manier waarop je hier post is eeeeeerlijk en heeeerlijk.....
Jij zegt het, ik dacht het.quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:25 schreef ajuu het volgende:
ik ben zo blij dat ik niet weet wat waxxer bedoelt.
En ik denk met jullie mee.quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:30 schreef Great_Expectations het volgende:
Jij zegt het, ik dacht het..
*Sherlock Holmes kijk*quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:29 schreef beaverhausen het volgende:
*allerlaatste Sex & The City kijkt*![]()
![]()
Welke precies? *alles weten wil*quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:37 schreef NathaN het volgende:
[..]
*Sherlock Holmes kijk*
quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:19 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Jij weet ook van geen ophouden he
quote:ik ben een lekere knufelbeer van 23 woon in zwolle ben daar ook gebooren ik heb 2 broers een schoonzusje en een nichtje van 6 verder zit ik op dansles gaa niet zo vaak uit en hou er van om te winkellen
The Devil's Foot. Met Jeremy Brett natuurlijk...quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:39 schreef Great_Expectations het volgende:
Welke precies? *alles weten wil*
Das toch niet zo erg?quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Daar reageer ik maar niet op, zometeen is het een studiegenoot![]()
één tic maar?quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is nog maar het begin![]()
Is een tic van mij, eigen tekstjes bedenken op songtexten
![]()
![]()
![]()
Ik knap eigenlijk wat af op zulke taalfoutenquote:Op donderdag 26 februari 2004 19:49 schreef Waxxer het volgende:
[afbeelding]
wie? wat? waar?!quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:ik ben een gezete jonge van 23 heb donker tot zwart haar blauwe oggen ben 181 cm lang ik kleed me altijd met de mode mee mijn beste kanten dat moet je me niet vraagen want mijn vriendinen en vrienden zegen altijd dat ik lief en luek ben
Ah, geweldig hoe hij lekker aanstellerig ziek is.quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:49 schreef NathaN het volgende:
[..]
The Devil's Foot. Met Jeremy Brett natuurlijk...
Och, ik ben ook maar gewoon een doorsnee jongen hoor, geen ochtendhumeur, stabiele buien, er zit structuur in mijn kop, helder, ik en tics is een onmogelijke combiquote:Op donderdag 26 februari 2004 19:50 schreef beaverhausen het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op donderdag 26 februari 2004 19:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/biggrin.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>]
Dit is nog maar het begin![]()
Is een tic van mij, eigen tekstjes bedenken op songtexten
![]()
![]()
![]()
</div></blockquote>één tic maar?
Heeft die jongen nou met zijn lul, tong of neus getypt?quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Is dat zoo? Waarrom dan zo iemant is goed me te winkellen hoor als hij maar smaak heft!quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:51 schreef NathaN het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op donderdag 26 februari 2004 19:49 schreef Waxxer het volgende:
[<a href="http://images.fok.nl/s/biggrin.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>]
</div></blockquote>Ik knap eigenlijk wat af op zulke taalfouten
Is dat erg?
quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Heeft die jongen nou met zijn lul, tong of neus getypt?.
Psies! En jerruh is toch ook heel aardig!quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Is dat zoo? Waarrom dan zo iemant is goed me te winkellen hoor als hij maar smaak heft!
Hij speelt sowieso fantastisch. Daadkrachtig, eccentriek... precies zoals het hoort.quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:54 schreef Great_Expectations het volgende:
Ah, geweldig hoe hij lekker aanstellerig ziek is.. The Musgrave Ritual vind ik op vergelijkbare wijze erg goed.
Goeie film is datquote:Op donderdag 26 februari 2004 20:01 schreef Waxxer het volgende:
Ik ga vanavond heeerrrlijk met een zakje tijgernoten Traffic kijken
Ik ben niet zo'n winkelfanaat. Dat zal het zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:57 schreef Waxxer het volgende:
Is dat zoo? Waarrom dan zo iemant is goed me te winkellen hoor als hij maar smaak heft!
Omdat ik ook op de aftiteling sta?quote:Op donderdag 26 februari 2004 20:05 schreef Markie-Mark het volgende:
Nathan.....
Waarom maak jij in godsnaam reclame voor 'Feestje'
Oh oke, goede redenquote:Op donderdag 26 februari 2004 20:07 schreef NathaN het volgende:
[..]
Omdat ik ook op de aftiteling sta?
ah, publiciteitsgeil...quote:Op donderdag 26 februari 2004 20:07 schreef NathaN het volgende:
[..]
Omdat ik ook op de aftiteling sta?
Ik gok dat je niet kapot was van die film?quote:Op donderdag 26 februari 2004 20:09 schreef Markie-Mark het volgende:
Oh oke, goede reden
Ik schrok al namelijk dat je fan was van die film.......
En wat was jouw aandeel in Feestje dan?
Da's Fighting Fish volgens mijquote:Op donderdag 26 februari 2004 20:12 schreef Waxxer het volgende:
Feestje wordt toch uit de bios gehaald omdat het voor geen meter loopt en de recensies vernietigend zijn? Of was dat een andere, recente Nederlandse film?
quote:Op donderdag 26 februari 2004 20:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ah, publiciteitsgeil...
ach, er kijkt toch geen hond naar de aftitelingquote:Op donderdag 26 februari 2004 20:10 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik gok dat je niet kapot was van die film?
Ik was script-editor bij die film
en nee, Beefke, niet publiciteitsgeil, dan had ik dat hier namelijk wel duidelijker lopen verkondigen
oooohhh ja, pardon!quote:Op donderdag 26 februari 2004 20:13 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Da's Fighting Fish volgens mij
Dat was Fighting Fish.quote:Op donderdag 26 februari 2004 20:12 schreef Waxxer het volgende:
Feestje wordt toch uit de bios gehaald omdat het voor geen meter loopt en de recensies vernietigend zijn? Of was dat een andere, recente Nederlandse film?
Die mogen de zaal ook niet in...quote:Op donderdag 26 februari 2004 20:16 schreef beaverhausen het volgende:
ach, er kijkt toch geen hond naar de aftiteling
Vertel ik een ander keertje, ik moet nu ff de stad in.quote:Op donderdag 26 februari 2004 20:13 schreef Markie-Mark het volgende:
Maare wat houdt script editor precies in dan?
Niet zo geweldige tentquote:Op donderdag 26 februari 2004 20:20 schreef NathaN het volgende:
[..]
Vertel ik een ander keertje, ik moet nu ff de stad in.
Zie ik je nog in de Wolkenkrabber?
Vraag het hemquote:Op donderdag 26 februari 2004 20:39 schreef Great_Expectations het volgende:
Heeft iemand nog suggesties voor een Hip & Kewl kapsel, voor als ik morgen mijn haar ga laten knippen?.
Overhemdquote:Op donderdag 26 februari 2004 20:44 schreef Cybart het volgende:
net zoals ik het net heb laten doen
al is deze foto dan weer een jaar oud...
kwam hem vandaga op het werk tegen
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |