Ach, je hebt mensen die graag ergens naar kijken om zich er aan te ergeren.quote:Op donderdag 26 februari 2004 05:33 schreef De_Schaduw het volgende:
[..]
Maar ik vond het toch wel tegenvallen. Ondanks dat ik het einde niet aan zag komen, vond ik het voorspelbaar en vind ik de characters (nog) niet echt interessant. Eigenlijk erg 13 in een dozijn.
Af en toe amateuristisch acteerwerk en matige dialogen. Dat ze een writers class wedstrijd filmpje na die aflevering durven te laten zien zeg
[..]
Jeps, ik heb de eerste aflevering opgenomen
Ik kijk niet naar iets om me te ergeren. Ik had er alleen veel van verwacht en het bleek uiteindelijk matig te zijn. Maar da's gebruikelijk bij introducties volgens mij. Dus kijken wat de volende aflevering brengtquote:Op donderdag 26 februari 2004 11:25 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ach, je hebt mensen die graag ergens naar kijken om zich er aan te ergeren..
Maar ik heb genoten en vond het acteerwerk en de dialogen prima en blijf zeker kijken..
Okee, ik snap het. Het feit dat je het hebt opgenomen geeft ook al aan dat je er nogal Grote Verwachtingen van had. En dan kan het bijna alleen nog maar tegenvallen.quote:Op donderdag 26 februari 2004 17:02 schreef De_Schaduw het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar iets om me te ergeren. Ik had er alleen veel van verwacht en het bleek uiteindelijk matig te zijn. Maar da's gebruikelijk bij introducties volgens mij. Dus kijken wat de volende aflevering brengt
Verdorie, zit ik er uren naar uit te kijken en vul ik het gat tussen EastEnders en Hustle met Counter-Strike, vergeet ik de tijdquote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:37 schreef Great_Expectations het volgende:
En het is vanavond weer, om 22.00 uur..
Awwww...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:31 schreef De_Schaduw het volgende:
[..]
Verdorie, zit ik er uren naar uit te kijken en vul ik het gat tussen EastEnders en Hustle met Counter-Strike, vergeet ik de tijd![]()
Ik zag ook dan BNN het ging uitzenden, maar ik wist niet dat het al begonnen was.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 01:00 schreef der_Otto het volgende:
Aha, er is een Hustle topic wat ik nieuw leven kan inblazen!
Op BBC en Canvas gemist maar vandaag toch de eerste aflevering (nu dus op Nederland 2) gezien! Vond het wel een prima begin van de serie. Wel heel veel geknip en gemonteer maar over het algemeen goed gedaan met lekkere muziek eronder, ik hoop dat ze er verder niet mee overdrijven want dat kunstje kan natuurlijk ook gewoon gaan afleiden en dat is niet de bedoeling. Desalniettemin: heel puike serie en Robert Vaughn is natuurlijk altijd gaaf om te zien spelen! (U.N.C.L.E.)
Ik bedoelde die van maandagquote:Op woensdag 20 april 2005 16:33 schreef khazad het volgende:
Die van gisteren was erg stoer idd, en die ogen van die Sam Phillips, die politie agente, (Fay Ripley)
Nee want BNN is coooooolquote:Op donderdag 21 april 2005 06:46 schreef khazad het volgende:
jaaa, grrrr
Ow, was er van uit gegaan dat je er voor op BNN weer een jaar moest wachten ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |