abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17365560

Gisteren zag ik bij toeval de eerste aflevering van Hustle, een nieuwe serie op de BBC, heel hip & trendy gefilmd, over een groepje van vijf oplichters. Gisteren was de pilot, ik zie uit naar het vervolg, volgende week dinsdag op BBC2.

Het deed me een beetje denken aan de flamboyante meesterdief Lupin III uit The Castle of Cagliostro maar helaas kon ik nergens vinden dat de makers van Hustle zich hierdoor hebben laten inspireren. .

Opvallend vond ik ook de gelijkenis tussen Jaime Murray en Liv Tyler (Arwen in Lord of the Rings) :

Maar ja, ik heb geen verstand van vrouwen. .

Zijn er nog meer mensen die Hustle hebben gezien, en zo ja: wat vonden jullie ervan?
  donderdag 26 februari 2004 @ 01:13:28 #2
14940 Borin
¡ɯo pɹ&#
pi_17366584
Ik heb de promo's gezioen, helaas gemist. Zal volgende week zeker kijken want het lijkt me dus echt HEEL stoer.
¡ɯo pɹǝǝʞɹǝʌ ʞı ʇız ɾıɯ uǝƃןoʌ
pi_17366588
Hellooooo nurse.

Ik zal volgende week eens kijken, als het tenminste niet conflicteert met Gilmore Girls ofzo
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_17367654
Ik las ergens dat er waarschijnlijk geleend was uit een Harry Lime radio episode van Orson Welles en uit de film The Grifters (werd ook over gepraat in de aflevering). Ahja, en natuurlijk The Sting, er zat ook een verwijzing naar die film in de serie en het ook wel zo'n einde.

Ik was ontzettend nieuwsgierig na de promo's en ik ben vooral gaan kijken omdat Robert Vaughn (Man from U.N.C.L.E., Maginificent Seven, Bullit, A-Team) meespeelt. Maar ik vond het toch wel tegenvallen. Ondanks dat ik het einde niet aan zag komen, vond ik het voorspelbaar en vind ik de characters (nog) niet echt interessant. Eigenlijk erg 13 in een dozijn.
Af en toe amateuristisch acteerwerk en matige dialogen. Dat ze een writers class wedstrijd filmpje na die aflevering durven te laten zien zeg
Ik hoop dat het, net als bij Randall & Hopkirk, gewoon een matige introductie was en dat het snel beter wordt.

Jeps, ik heb de eerste aflevering opgenomen
pi_17368328
Ik heb er met plezier naar gekeken en zal dat volgende week weer doen.
pi_17370353
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 05:33 schreef De_Schaduw het volgende:
[..]
Maar ik vond het toch wel tegenvallen. Ondanks dat ik het einde niet aan zag komen, vond ik het voorspelbaar en vind ik de characters (nog) niet echt interessant. Eigenlijk erg 13 in een dozijn.
Af en toe amateuristisch acteerwerk en matige dialogen. Dat ze een writers class wedstrijd filmpje na die aflevering durven te laten zien zeg
[..]
Jeps, ik heb de eerste aflevering opgenomen
Ach, je hebt mensen die graag ergens naar kijken om zich er aan te ergeren. .

Maar ik heb genoten en vond het acteerwerk en de dialogen prima en blijf zeker kijken. .
pi_17377029
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 11:25 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Ach, je hebt mensen die graag ergens naar kijken om zich er aan te ergeren. .

Maar ik heb genoten en vond het acteerwerk en de dialogen prima en blijf zeker kijken. .
Ik kijk niet naar iets om me te ergeren. Ik had er alleen veel van verwacht en het bleek uiteindelijk matig te zijn. Maar da's gebruikelijk bij introducties volgens mij. Dus kijken wat de volende aflevering brengt
pi_17377215
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 17:02 schreef De_Schaduw het volgende:

[..]

Ik kijk niet naar iets om me te ergeren. Ik had er alleen veel van verwacht en het bleek uiteindelijk matig te zijn. Maar da's gebruikelijk bij introducties volgens mij. Dus kijken wat de volende aflevering brengt
Okee, ik snap het. Het feit dat je het hebt opgenomen geeft ook al aan dat je er nogal Grote Verwachtingen van had. En dan kan het bijna alleen nog maar tegenvallen.

Ik zette 'm per ongeluk net aan toen het begon, dus voor mij was het een verrassing. .

pi_17466551
En het is vanavond weer, om 22.00 uur. .
pi_17471092
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 18:37 schreef Great_Expectations het volgende:
En het is vanavond weer, om 22.00 uur. .
Verdorie, zit ik er uren naar uit te kijken en vul ik het gat tussen EastEnders en Hustle met Counter-Strike, vergeet ik de tijd
pi_17471861
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 22:31 schreef De_Schaduw het volgende:

[..]

Verdorie, zit ik er uren naar uit te kijken en vul ik het gat tussen EastEnders en Hustle met Counter-Strike, vergeet ik de tijd
Awwww... .
pi_17606836
*Sgop*

Vanavond weer, enzo. .
pi_17609548
hustle roeleert. nu nog sppoks en top gear op de buis
  vrijdag 2 juli 2004 @ 22:19:50 #14
40163 Razzerr
Something doesn't compute
pi_20374043
Ik volg de serie nu ook (word op canvas uitgezonden) en ik vind 'm echt supervet!

Creatieve verhalen en heel strak en modern in elkaar gezet
Maw: het zal wel 2006 worden...
  dinsdag 15 maart 2005 @ 01:00:05 #15
80076 der_Otto
Ich bin der Otto!!
pi_25515483
Aha, er is een Hustle topic wat ik nieuw leven kan inblazen!

Op BBC en Canvas gemist maar vandaag toch de eerste aflevering (nu dus op Nederland 2) gezien! Vond het wel een prima begin van de serie. Wel heel veel geknip en gemonteer maar over het algemeen goed gedaan met lekkere muziek eronder, ik hoop dat ze er verder niet mee overdrijven want dat kunstje kan natuurlijk ook gewoon gaan afleiden en dat is niet de bedoeling. Desalniettemin: heel puike serie en Robert Vaughn is natuurlijk altijd gaaf om te zien spelen! (U.N.C.L.E. )

[ Bericht 0% gewijzigd door der_Otto op 15-03-2005 01:18:21 ]
Scientific Progress Goes 'Boink'
  donderdag 17 maart 2005 @ 16:31:24 #16
40163 Razzerr
Something doesn't compute
pi_25545638
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 01:00 schreef der_Otto het volgende:
Aha, er is een Hustle topic wat ik nieuw leven kan inblazen!

Op BBC en Canvas gemist maar vandaag toch de eerste aflevering (nu dus op Nederland 2) gezien! Vond het wel een prima begin van de serie. Wel heel veel geknip en gemonteer maar over het algemeen goed gedaan met lekkere muziek eronder, ik hoop dat ze er verder niet mee overdrijven want dat kunstje kan natuurlijk ook gewoon gaan afleiden en dat is niet de bedoeling. Desalniettemin: heel puike serie en Robert Vaughn is natuurlijk altijd gaaf om te zien spelen! (U.N.C.L.E. )
Ik zag ook dan BNN het ging uitzenden, maar ik wist niet dat het al begonnen was.

Maar, goed bezig van BNN natuurlijk
Maw: het zal wel 2006 worden...
pi_25668455
Net aflevering 2 gekeken (vorige week helaas gemist); lijkt me wel een goeie serie...

En voor de BBC-kijkers: "Series 2 begins Tuesday 29th March, 9 - 10pm, BBC ONE"
Bron: http://www.bbc.co.uk/drama/hustle/
pi_25670066
Hele leuke serie! En leuk om te weten dat het volgende week met de 2e serie begint!

Ik zag al dat het op DVD te koop is, maar is dat ook met NL ondetiteling? Weet iemand dat?
  dinsdag 22 maart 2005 @ 22:12:00 #19
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_25670857
Ik had het gisteren nog willen kijken, maar ik had het te druk met verplichtingen. Leuk concept met die oplichters.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_25847974
Vandaag de eerste aflevering van seizoen 2 gezien. Op BBC 1.

Was weer top! ~
pi_26364769
Hij was gisteren weer amazing!

Ik heb de DVD van seizoen 1 besteld.... krijg hem waarschijnlijk deze week binnen
pi_26378486
Die van gisteren was erg stoer idd, en die ogen van die Sam Phillips, die politie agente, (Fay Ripley)
"I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
pi_26382420
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:33 schreef khazad het volgende:
Die van gisteren was erg stoer idd, en die ogen van die Sam Phillips, die politie agente, (Fay Ripley)
Ik bedoelde die van maandag

Die op BBC kijk ik niet, aangezien ik weet dat BNN seizoen 2 vanaf volgende week ook gaat uitzenden.
pi_26395611
jaaa, grrrr

Ow, was er van uit gegaan dat je er voor op BNN weer een jaar moest wachten ofzo
"I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
pi_26446668
quote:
Op donderdag 21 april 2005 06:46 schreef khazad het volgende:
jaaa, grrrr

Ow, was er van uit gegaan dat je er voor op BNN weer een jaar moest wachten ofzo
Nee want BNN is cooooool

Echt geweldige serie dit.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')