hee slijmertquote:Op woensdag 25 februari 2004 18:35 schreef FrankyMcG het volgende:
* FrankyMcG wacht ook mee!
Als ik kon inloggen, kon ik je misschien helpenquote:Op woensdag 25 februari 2004 18:37 schreef Da_Sandman het volgende:
maar hoe boekmark ik nou een topique?
Dat staat bovenaan in het topic ergens. Naast een ander nieuw knopje waar ik nog niet op heb durven drukken. Dan roep je meteen een mod naar je topic toe, gaan er bij hun dus allerlei belletjes rinkelen ofzo.quote:Op woensdag 25 februari 2004 18:37 schreef Da_Sandman het volgende:
De melk?quote:Op woensdag 25 februari 2004 18:39 schreef tong80 het volgende:
Ga ik net boodschappen doen. Eigenlijk omdat m'n shag bijna op is.
Wat vergeet Tong te kopen ?
Bovenin, naast de topictitel zie je 2 knopjes staan, als je op het rechterknopje klikt zet je een bookmark en kan je via bookmarks dus dit topic snel weer vinden.quote:Op woensdag 25 februari 2004 18:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Vuurtje?quote:Op woensdag 25 februari 2004 18:39 schreef tong80 het volgende:
Een Tong poetst z'n tanden met bier en spoelt met wijn.quote:Op woensdag 25 februari 2004 18:39 schreef Suijk het volgende:
[..]
De melk?
Vloeitjes?quote:Op woensdag 25 februari 2004 18:39 schreef tong80 het volgende:
Grumble.quote:Op woensdag 25 februari 2004 18:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vuurtje?
Dos Cerveza!quote:Op woensdag 25 februari 2004 18:50 schreef DutchGooner het volgende:
Goeiesavonds,1 rioja bitte
e viva Espana!
Hij was bijna briljant te noemen,maar ach ja,het went,winnen in Europese uitwedstrijdenquote:Op woensdag 25 februari 2004 18:52 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Dos Cerveza!
Jij zult gisteren wel een leuke avond hebben beleefd of nie?
Fietsen is net zo ver, en veel vermoeiender!quote:Op woensdag 25 februari 2004 18:54 schreef DutchGooner het volgende:
Ben wel behoorlijk moe,in totaal 1400 km gereden in anderhalve dag + nog bijna 4 uur in een vliegtuig.
dat weet ik wel zeker door de hoogte verscgillen daarquote:Op woensdag 25 februari 2004 19:00 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Fietsen is net zo ver, en veel vermoeiender!
wat een eer!quote:Op woensdag 25 februari 2004 19:01 schreef Gunner het volgende:DutchGooner
zou ook wel willen doen wat hij doet, alleen geen tijd
quote:Op woensdag 25 februari 2004 19:07 schreef DutchGooner het volgende:
De tijd is er wel maar de financien,tis toch weer een stuk duurder geworden dan gepland maar we hadden het er graag voor over en ik kan niet beloven de volgende ronde niet te gaan
Welcome back! Maar ga nu niet naast je schoenen lopenquote:Op woensdag 25 februari 2004 19:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
wat een eer!
De tijd is er wel maar de financien,tis toch weer een stuk duurder geworden dan gepland maar we hadden het er graag voor over en ik kan niet beloven de volgende ronde niet te gaan
Mannelijke collega of vrouwelijke?quote:Op woensdag 25 februari 2004 19:16 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
[afbeelding] Addict!
* FrankyMcG krijgt binnenkort een nieuwe collega die in hartje London woont.
Ga ik maar eens lobbieen!
quote:Op woensdag 25 februari 2004 19:18 schreef Eilanden het volgende:
het was maar een klein clubje .. daar moest je van winnen!
* Bluezz doet de lichten weer aan, kacheltje hoog en de frituurpan aan.... dit voor de vele emoties die hier straks gaan binnen vallenquote:Op woensdag 25 februari 2004 21:16 schreef tong80 het volgende:
Hools is dood.
Rip Hools.
RIP lieve SCH.
Zelfs N. is blijquote:Op woensdag 25 februari 2004 21:16 schreef tong80 het volgende:
Hools is dood.
Rip Hools.
RIP lieve SCH.
quote:van IRC
Die toiletten daar echt geweldig! die toiletbril reinigt zichzelf!!! Heb ik dan ook een filmpje van gemaakt
Die heeft wel van meer zaken geen verstand.quote:Op woensdag 25 februari 2004 22:08 schreef SCH het volgende:
Zelfs N. is blij
En hoe heet dat restaurant en waar was het?quote:Op woensdag 25 februari 2004 22:08 schreef Inquistor87 het volgende:
Net uit eten geweest in 1 of ander duur restaurant..... je krijgt echt superlekker te eten maar het is zooooooooo weinig. MAar het was allemaal geweldig mooi!. Vooral die WC's
.
[..]
Waar?quote:Op woensdag 25 februari 2004 22:13 schreef Inquistor87 het volgende:
Die namen ook van die gerechten......
daar word je spontaan misselijk van
Kaviaar met lamskoteletjes, gemixed met tartaar en champigonnensaus allemaal van dat soort dure pleuriszooi.... en veel dat je krijgt...........
Maar het was allemaal heeerlijk.
Kasteel van Rhoon in Rhoon. Maar het was allemaal geweldig! Zo mooiquote:Op woensdag 25 februari 2004 22:15 schreef golfer het volgende:
[..]
En hoe heet dat restaurant en waar was het?
Een recentie? Mwah.... t enige negatieve eraan was dat het duur was en dat er eigenlijk niks is voor kinderen als het ware. Dus als je met mensen van <15 gaat, of mensen die niet veel lusten moet je niet gaan. Verder een aanraderquote:Op woensdag 25 februari 2004 22:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waar?
Recentie >>>> Cul
*kalfskroketten van Dobben in de frituur mietert*
Het krijgt hier op deze site http://www.dinnersite.nl/restaurant/?RN=19331&lng= nou niet echt een hoog cijfer als recensie.quote:Op woensdag 25 februari 2004 22:17 schreef Inquistor87 het volgende:
Kasteel van Rhoon in Rhoon. Maar het was allemaal geweldig! Zo mooi.
Te vaagquote:Op woensdag 25 februari 2004 22:20 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Een recentie? Mwah.... t enige negatieve eraan was dat het duur was en dat er eigenlijk niks is voor kinderen als het ware. Dus als je met mensen van <15 gaat, of mensen die niet veel lusten moet je niet gaan. Verder een aanrader.
Daar staat ook 3 gangen menu 31,50. Dan vraag ik me af waar zij dat tegenkwamen ^_^. En de service was juist uitstekend vond ik, heel beleefd enzo.quote:Op woensdag 25 februari 2004 22:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Het krijgt hier op deze site http://www.dinnersite.nl/restaurant/?RN=19331&lng= nou niet echt een hoog cijfer als recensie.
Ik zei toch, mijn recensies zijn niet topquote:Op woensdag 25 februari 2004 22:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Te vaag
Ok.quote:Op woensdag 25 februari 2004 22:30 schreef Inquistor87 het volgende:
Ik zei toch, mijn recensies zijn niet top.
Nee frikandellenquote:Op woensdag 25 februari 2004 22:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kroketje
Afgelopen weekend toen ze thuis met 2-3 verloren van het matige NAC bedoel je?quote:Op woensdag 25 februari 2004 23:01 schreef ErikT het volgende:
Zondag de eerste, hier 2 km verderop. Ze hadden er dit weekend al zin in, de Utrechtse boys. Ze hadden het er al over.
http://picserver.student.utwente.nl/quote:Op woensdag 25 februari 2004 23:06 schreef Inquistor87 het volgende:
Nee frikandellen. Als iemand een site heeft waar ik die foto kan plaatsen kan je zien waarvoor je 12 euro betaalt
.
10 man en twee jammere blunders. Maar ajax zal ook beter moeten spelen dan heel het seizoen om hier te winnen van de FC. FORZA UTEREG!!!!!!!quote:Op woensdag 25 februari 2004 23:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Afgelopen weekend toen ze thuis met 2-3 verloren van het matige NAC bedoel je?
Ajax heeft na vandaag wel een appeltje te schillen en ik denk dat dat appeltje a.s. zondag wel eens Utrecht kon heten.
Ik mag jouquote:Op woensdag 25 februari 2004 23:13 schreef DutchGooner het volgende:
Maar goed,een bacootje op Heerenveen en FC Porto.
Wat kan voetbal af en toe toch mooi zijn![]()
Idem.quote:Op woensdag 25 februari 2004 23:10 schreef tong80 het volgende:
Last post.
Je weet wel wanneer rondjes te geven eh, altijd wanneer er bijna niemand isquote:Op woensdag 25 februari 2004 23:42 schreef pascalheister het volgende:
rondje van Väyrynen
proost op de prachtige overwinning van Roda![]()
kom ook net pas thuisquote:Op woensdag 25 februari 2004 23:51 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Je weet wel wanneer rondjes te geven eh, altijd wanneer er bijna niemand is. Maar ik ben weg
. lekker slapen
.
welkom,en U drinkt?quote:Op donderdag 26 februari 2004 00:04 schreef Peregrijn het volgende:
. Volgens mij voor het eerst dan ook dat ik mij even kom melden in het cafe
Lijkt mij een typische frambozensap-drinker.quote:Op donderdag 26 februari 2004 00:37 schreef DutchGooner het volgende:
welkom,en U drinkt?
Ik geef hem maar Fristi,iemand mij opvolgen wat dat betrefdquote:Op donderdag 26 februari 2004 00:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Lijkt mij een typische frambozensap-drinker.
Nu ik mij toch bruut introduceer(daarvoor mijn excuses), heb je ook een wodka-martini?quote:Op donderdag 26 februari 2004 00:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Lijkt mij een typische frambozensap-drinker.
Veel plezier daar mee dan.quote:Op donderdag 26 februari 2004 00:52 schreef golfer het volgende:
* golfer schenkt zijn laatste whiskietje in.
Jullie zullen het morgen en overmorgen grotendeels zonder mij moeten doen, vanwege andere bezigheden.![]()
Uiteraard.quote:Op donderdag 26 februari 2004 00:50 schreef Peregrijn het volgende:
Nu ik mij toch bruut introduceer(daarvoor mijn excuses), heb je ook een wodka-martini?
* Weet dat hij toch niets in te brengen heeft en wenst Golfer veel plezier *quote:Op donderdag 26 februari 2004 00:52 schreef golfer het volgende:
* golfer schenkt zijn laatste whiskietje in.
Jullie zullen het morgen en overmorgen grotendeels zonder mij moeten doen, vanwege andere bezigheden.![]()
Ik kijk bijna altijd als de mogelijkheid er is op Den Belg voetbalcommentaar, zap af-en-toe naar NL.quote:Op donderdag 26 februari 2004 00:56 schreef Peregrijn het volgende:
Weet dat hij toch niets in te brengen heeft en wenst Golfer veel plezier *
Al moet je misschien meer op de Belg kijken
Dan wens ik je veel sterkte morgen, Golferquote:Op donderdag 26 februari 2004 01:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kijk bijna altijd als de mogelijkheid er is op Den Belg voetbalcommentaar, zap af-en-toe naar NL.
Overigens zijn mijn bezigheden morgen iets minder plezierig: nogal wat keuringsartsen bezoeken i.v.m. WAO-keuring.
quote:Op donderdag 26 februari 2004 01:11 schreef Suijk het volgende:
Speelden jullie trouwens laatst niet dat pinguin mep spelletje? Dit is een 'uitbreiding'
http://members.lycos.nl/mrdoek/pingwin1.swf
quote:Op donderdag 26 februari 2004 06:42 schreef Againzender het volgende:
Goedemorgen!
Heb ik hier toevallig mijn langlaufskies laten liggen?
Ik twijfel nog tussen de fiets en de busquote:Op donderdag 26 februari 2004 07:59 schreef Againzender het volgende:
Zo, weer veilig op mijn werk
Het is even glibberen, maar de fiets is toch nog vrij snel met dit weer.
En nu een bakkie koffie.
Nieuwegein ook.quote:Op donderdag 26 februari 2004 08:02 schreef Bluezz het volgende:
G'day!!
I am dreaming of a white christmaaaaaaaaaaassssssss
Utreg is wit
Michiganquote:Op donderdag 26 februari 2004 08:12 schreef popolon het volgende:
Wat een weer
File, dus.quote:Op donderdag 26 februari 2004 08:15 schreef popolon het volgende:
Ben blij dat ik om 0700 op m'n werk was, er is nu verder nog niemand
Why you little. *Pakt het chocopoeder en rent naar buiten*quote:Op donderdag 26 februari 2004 08:28 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden kijkt om de deur en gooit een paar sneeuwballen naar Popolon, Doc, Legolas en Bluezz en rent heeeeeeeeel hard weg!
Dank dank, ik heb heerljk geslapenquote:Op donderdag 26 februari 2004 08:50 schreef Eilanden het volgende:
Heyyyyyyyyyy SCH!
Gefeli! Ik heb genotenHopelijk heeft de plaatselijke FC wat opgestoken van de plaatselijke SC!!!
En willen dat je hem hebt meegenomen, dit is al de zoveelste keer dat ik vergeet hem in mijn tas te stoppenquote:Op donderdag 26 februari 2004 09:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Op dit soort momenten zou je willen dat je een digicam had...De zon schijnt hier, prachtig om te zien.
quote:Op donderdag 26 februari 2004 09:59 schreef SCH het volgende:
Er vloog hier een sneeuwkorrel, die leek op jou JM
Ik heb hier een 'spycammetje' bijna zo plat als een creditcard ... foto's zijn geen topkwaliteit, maar ik heb 'em altijd bij me en op momenten zoals deze altijd leuk om een foto te makenquote:Op donderdag 26 februari 2004 09:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
En willen dat je hem hebt meegenomen, dit is al de zoveelste keer dat ik vergeet hem in mijn tas te stoppen![]()
Da's vaakquote:Op donderdag 26 februari 2004 10:02 schreef just me het volgende:
[..]
![]()
ik heb gisterenavond wel veel aan je gedacht SCH, bij elk doelpunt van Heerenveen dus
baggerniveau?quote:Op donderdag 26 februari 2004 08:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Dank dank, ik heb heerljk geslapen
Mijn idee, ik speel zelfs met de gedachte om te komen kijken zondag - in het belang van de competitie zeg maar. Ajax en Utrecht zitten rond hetzelfde baggernivo momenteel, dus kan spannend worden
quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Da's vaak
en u bent?quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:07 schreef mitt het volgende:
ik ben er ook weer eens
quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:07 schreef Eilanden het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op donderdag 26 februari 2004 10:05 schreef just me het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/yes_new.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>] 5x</div></blockquote>![]()
![]()
pas op dat je geen lijfstraf oploopt !!!quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:05 schreef Eilanden het volgende:
[..]
baggerniveau?
*Eilanden gooit SCH een sneeuwbal recht in zijn gezicht
Heeft Utrecht eindelijk mannen gevonden voor de selectie?quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:06 schreef Eilanden het volgende:
Ik denk dat het recept om Ajax te verslaan is om met 11 man de wedstrijd te eindigen
quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:11 schreef just me het volgende:
[..]
en u bent?
quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:15 schreef zjroentje het volgende:
Dat was me het voetbalavondje weer zeg.
Iets bitters graag.
Dankje en ook JM.quote:Op donderdag 26 februari 2004 09:47 schreef Bluezz het volgende:
Ik doe mee![]()
Sterkte mee, laat ze een poepie ruiken en kots anders maar op hun marmeren vloerquote:Op donderdag 26 februari 2004 10:17 schreef golfer het volgende:
Dankje en ook JM.
Wakker, gedouched, er klaar voor.
Ja, lekker.quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:16 schreef SCH het volgende:
[..]
[afbeelding] SCH zet emmertje azijn voor zjroentje neer en legt voor de zoveelste keer uit dat het geen schande is en dat het de beste overkomt![]()
*bestelt 1 fles mondwater !quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:24 schreef Eilanden het volgende:
Iedereen na vanacht zijn/haar mond goed gespoeld?
Orale seks kan mondkanker veroorzaken
zal SCH niet bepaald blij mee zijnquote:Op donderdag 26 februari 2004 10:24 schreef Eilanden het volgende:
Wat is orale seks?quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:24 schreef Eilanden het volgende:
loop maar ff mee, leg ik het wel ff uit !!quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat is orale seks?![]()
Haha! Ik ga sneeuwballen gooien, maar met wie? Al die amateurs zitten nog te blokken, was na 3/2 uur al klaarquote:Op donderdag 26 februari 2004 10:28 schreef SCH het volgende:
Er komt een langlaufer voorbij
Tssk, had je anderhalf uur nodig.quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:34 schreef ErikT het volgende:
[..]
Haha! Ik ga sneeuwballen gooien, maar met wie? Al die amateurs zitten nog te blokken, was na 3/2 uur al klaar
quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:33 schreef Bjoro het volgende:
loop maar ff mee, leg ik het wel ff uit !!
* loopt met SCH naar een rustiger plekje en fluistertquote:Op donderdag 26 februari 2004 10:41 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb je persdrang mitt?? om de hoeveel tijd komen de weën?quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:15 schreef mitt het volgende:
[..]
![]()
nee hoor, ik zou jou alleen.quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:49 schreef just me het volgende:
[..]
heb je persdrang mitt?? om de hoeveel tijd komen de weën?![]()
quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:12 schreef mitt het volgende:
nee hoor, ik zou jou alleen.
verder niks.![]()
het één sluit het ander niet uitquote:Op donderdag 26 februari 2004 11:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik vind dit ook de "ik moet poepen, smiley"![]()
onmogelijk na gisteravond.quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:24 schreef just me het volgende:
doe es ff lachen Sandmannetje
Zo moeilijk is dat toch nietquote:Op donderdag 26 februari 2004 11:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
onmogelijk na gisteravond.![]()
tisser dan?quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
*kietelt onder sandmannetjes voetjesquote:Op donderdag 26 februari 2004 11:30 schreef Da_Sandman het volgende:
nog steeds no1quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:42 schreef Ajaxno1 het volgende:
![]()
ben je er blij mee?quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:51 schreef golfer het volgende:
* golfer heeft het marmer en de luxe toiletten weer overleefd.
3 maanden erbij
Senseootje inschenkt voor golferquote:Op donderdag 26 februari 2004 11:51 schreef golfer het volgende:
* golfer heeft het marmer en de luxe toiletten weer overleefd.
3 maanden erbij
Straks nog even Arbo bellen en het weekend kan beginnen.
Jij hebt ytenminste nog een beetje lol in je leven, die mensen in Marokko helemaal niet !quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:56 schreef FrankyMcG het volgende:
Altijd leuk:
Leuk als je ....
Leuk als je .....
Leuk als je .....
Vrouwen.............. (zucht)
Ik ga op deze quote maar niet verder in!quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:03 schreef Bjoro het volgende:
Jij hebt ytenminste nog een beetje lol in je leven, die mensen in Marokko helemaal niet !
quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:35 schreef SCH het volgende:
[..]
*kietelt onder sandmannetjes voetjes![]()
quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:56 schreef FrankyMcG het volgende:
Blij is niet het goede woord. Berustend eerder.quote:ben je er blij mee?
Dat is de zucht die ik vaak heb. Maar vandaag was het toch een ander soort zucht!quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:08 schreef just me het volgende:
zucht
Gokje... Geen enkele .exe deed het meer???quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:56 schreef FrankyMcG het volgende:
Altijd leuk:
Collega's die op mijn computer inloggen en vervolgens een mailtje van Microsoft (Ja, ik dacht die mailen me updates) open, om vervolgens een virus los te laten op mijn computer.
Leuk als je dat 's morgens in je voicemail hoort.
Leuk als je van half 9 tot half 12 bezig bent met recoverproggies en scans om dit op te lossen.
Leuk als je in de tussentijd niet kunt inloggen op je Outlook, terwijl je toch wat belangrijke mailtjes verwacht!
Zoiets.quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:13 schreef Ajaxno1 het volgende:
Gokje... Geen enkele .exe deed het meer???
Ow ik had een andere, ook via een MS mailtje... En toen deed dus geen enkele .exe het meer. Dus geen IE of een setup.exe ofzo...quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:18 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Zoiets.
Het was Netsky virus iig!
Ow da's helemaal fucked, dan viel het bij ons nog mee gelukkig.quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:39 schreef Ajaxno1 het volgende:
Ow ik had een andere, ook via een MS mailtje... En toen deed dus geen enkele .exe het meer. Dus geen IE of een setup.exe ofzo...
Toen via het netwerk een removal gedraaid, probleem was opgelost... Maar heeft ons toen een dag gekost om dat ding weer normaal te krijgen
Niet echt, iig volgens mijn moeder.quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:41 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ow da's helemaal fucked, dan viel het bij ons nog mee gelukkig.
Altijd lachen met die virussen!
En je eigen meningquote:Op donderdag 26 februari 2004 12:47 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Niet echt, iig volgens mijn moeder.
Kun je er niet 0,1 bijlullen via de leraar, leraresquote:Op donderdag 26 februari 2004 13:01 schreef pfaf het volgende:
een 5,4 gehaald voor toets stromingsleer.
Zo'n vak heb ik ook al 3 keer herkanst.quote:Op donderdag 26 februari 2004 13:01 schreef pfaf het volgende:
een 5,4 gehaald voor toets stromingsleer.
Biertje dan maar
Dan moet je vaak aanwezig zijn geeest enzo.....quote:Op donderdag 26 februari 2004 13:02 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Kun je er niet 0,1 bijlullen via de leraar, leraresof via een inzage?
Ik heb mijn meerdere ontmoet.quote:Op donderdag 26 februari 2004 13:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
k Heb ook een 3 terug gekregen voor een vak wat ik voor de 5 keer geprobeerd heb
quote:Op donderdag 26 februari 2004 13:08 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik heb mijn meerdere ontmoet.
Jammer, bij ons kwam je met een vlotte babbel, en een dosis charmes vrij ver qua punten verhogen.quote:Op donderdag 26 februari 2004 13:07 schreef pfaf het volgende:
Dan moet je vaak aanwezig zijn geeest enzo.....![]()
Dit was de eerste keer voor dit vak hoor. Maar ik ga maandag sowieso ff het tentamen inzien.quote:Op donderdag 26 februari 2004 13:10 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Jammer, bij ons kwam je met een vlotte babbel, en een dosis charmes vrij ver qua punten verhogen.
Kun je niet op een vervangende opdracht toesturen aangezien je het al vaker hebt herkanst?
Gewoon proberen; nee heb je, ja kun je krijgen.quote:Op donderdag 26 februari 2004 13:15 schreef pfaf het volgende:
Opzich wel een relaxte docent... dus wie weet??
Dat denk ik zaterdags ook altijd voor ik weer een knietje in mijn klokkenspel krijg....quote:Op donderdag 26 februari 2004 13:17 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Gewoon proberen; nee heb je, ja kun je krijgen.
quote:Op donderdag 26 februari 2004 13:18 schreef pfaf het volgende:
Dat denk ik zaterdags ook altijd voor ik weer een knietje in mijn klokkenspel krijg....
En had je nou echt gedacht dat je het tentamen dan gehaald zou hebben?quote:Op donderdag 26 februari 2004 13:26 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik heb zelf een keer bijna een superactie gemaakt bij mijn tentamens.
Was open tentamen, met een statistiekgedeelte (wat ik dus ECHT niet kan) Statistiek moest op een apart blad ingeleverd worden.
Dus ik dacht ik zet op de bladen 1 van 3, 2 van 3 en het statistiekblad lever ik niet in. Dan zeg ik bij de inzage dat hun het kwijt zijn geraakt.
Net voor ik de deur dichtsloeg van het lokaal na het tentamen, kwam de docent er nog achter!
SHIT!
Ja, want op de pagina's staat duidelijk dat er 3 pagina's zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2004 13:29 schreef zjroentje het volgende:
En had je nou echt gedacht dat je het tentamen dan gehaald zou hebben?
quote:Op donderdag 26 februari 2004 13:26 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik heb zelf een keer bijna een superactie gemaakt bij mijn tentamens.
Was open tentamen, met een statistiekgedeelte (wat ik dus ECHT niet kan) Statistiek moest op een apart blad ingeleverd worden.
Dus ik dacht ik zet op de bladen 1 van 3, 2 van 3 en het statistiekblad lever ik niet in. Dan zeg ik bij de inzage dat hun het kwijt zijn geraakt.
Net voor ik de deur dichtsloeg van het lokaal na het tentamen, kwam de docent er nog achter!
SHIT!
Hier zullen ze nooit toegeven dat ze fout zitten, heb ik zo het idee.quote:Op donderdag 26 februari 2004 13:32 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ja, want op de pagina's staat duidelijk dat er 3 pagina's zijn.
Mist er eentje, dan zijn hun die kwijtgeraakt, want anders was het bij het inleveren wel gezien!
Ben ook wel eens genaaid met zo'n vervangopdracht. Moest ik wat spellingzinnetjes maken, had ik vlug-vlug gedaan, zonder er nog een keer op spelling te controleren.
Veel fouten, dacht dat vrouwtje dat ik half dyslectisch was!Kreeg ik extra spellinglessen!
Noteert dit even.quote:Op donderdag 26 februari 2004 13:34 schreef pfaf het volgende:
tegenwoordig stop ik 2 tentamenuitwerkingen van de laatste jaren in mijn zakken, en ga ff naar de wc.
en nog een 3 halen![]()
Dan ken jij de Fontys Eindhoven nog niet!quote:Op donderdag 26 februari 2004 13:38 schreef zjroentje het volgende:
Hier zullen ze nooit toegeven dat ze fout zitten, heb ik zo het idee.
#2 Wij krijgen altijd bij het maken van een tentamen 3 van die Universiteits-tentamen-uitwerk-vellen. Omdat ik er altijd wel 1 of 2 overhoud, neem ik ze mee ( hey student: gratis papierquote:Op donderdag 26 februari 2004 13:39 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Noteert dit even.
Dat is dus bij ons zowat onmogelijk, omdat er tig verschillende uitwerkvellen zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2004 13:44 schreef pfaf het volgende:
[..]
#2 Wij krijgen altijd bij het maken van een tentamen 3 van die Universiteits-tentamen-uitwerk-vellen. Omdat ik er altijd wel 1 of 2 overhoud, neem ik ze mee ( hey student: gratis papier) Bij een moeilijk vak is het wel handig aantekeningen te maken, deze op zo'n vel te schrijven en voor het begin van het tentamen tussen de andere vellen te stoppen. Het hele tentamen lang aantekeningen bij de hand
hmmm... het welvaarts nieveau zal bij jullie wel iets hoger liggen, bij ons was na 3 studenten de stapel leeg geweestquote:Op donderdag 26 februari 2004 13:47 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat is dus bij ons zowat onmogelijk, omdat er tig verschillende uitwerkvellen zijn.
Maar dat meenemen van papier (hey student: gratis papier) gaat hier nog makkelijk aangezien je zelf een zooi voor het tentamen moet pakken.![]()
[quote:Op donderdag 26 februari 2004 13:44 schreef pfaf het volgende:
[..]
#2 Wij krijgen altijd bij het maken van een tentamen 3 van die Universiteits-tentamen-uitwerk-vellen. Omdat ik er altijd wel 1 of 2 overhoud, neem ik ze mee ( hey student: gratis papier) Bij een moeilijk vak is het wel handig aantekeningen te maken, deze op zo'n vel te schrijven en voor het begin van het tentamen tussen de andere vellen te stoppen. Het hele tentamen lang aantekeningen bij de hand
'Slechts' 15 miljoen euro verlies ving ik ergens op.quote:Op donderdag 26 februari 2004 13:49 schreef pfaf het volgende:
[..]
hmmm... het welvaarts nieveau zal bij jullie wel iets hoger liggen, bij ons was na 3 studenten de stapel leeg geweest
quote:Op donderdag 26 februari 2004 13:44 schreef pfaf het volgende:
[..]
ROFL!quote:Op donderdag 26 februari 2004 13:52 schreef zjroentje het volgende:
[..]
'Slechts' 15 miljoen euro verlies ving ik ergens op.
Valt te doen dus.
En die 15 miljoen was geloof ik alleen onze faculteit. Althans dat dacht ik, maar nu ik die cijfers van jullie zie ga ik daar toch aan twijfelen.quote:Op donderdag 26 februari 2004 13:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
ROFL!
UT had 10 miljoen verlies, misschien nemen jullie wel voor 5 miljoen aan papier mee
hahahaha dat is mij dus vroeger wel geluktquote:Op donderdag 26 februari 2004 13:26 schreef FrankyMcG het volgende:
SHIT!
*plof* grote stapel papier in oud papier bak.quote:Op donderdag 26 februari 2004 13:56 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En het ergste is, dat papier gaat ook nog bijna altijd de oud papierbak in bij mij.
quote:Op donderdag 26 februari 2004 13:58 schreef just me het volgende:
hahahaha dat is mij dus vroeger wel gelukt
quote:Op donderdag 26 februari 2004 14:40 schreef golfer het volgende:
Zo.
* golfer heeft Bloemendaal weer voor de komende paar dagen verruild voor Utrecht.
Jij zit ook meer in Mick O'Connels dan goed voor je is!quote:Op donderdag 26 februari 2004 14:40 schreef golfer het volgende:
Zo.
* golfer heeft Bloemendaal weer voor de komende paar dagen verruild voor Utrecht.
Stamgast. Moet als uitbater van Hools natuurlijk de concurrentie in de gaten blijven houden.quote:Op donderdag 26 februari 2004 14:43 schreef FrankyMcG het volgende:
Jij zit ook meer in Mick O'Connels dan goed voor je is!
Volgens mij is het enige wat jij in de gaten houdt, het aantal gedronken pints.quote:Op donderdag 26 februari 2004 14:51 schreef golfer het volgende:
Stamgast. Moet als uitbater van Hools natuurlijk de concurrentie in de gaten blijven houden.![]()
quote:Op donderdag 26 februari 2004 15:00 schreef SCH het volgende:
en kan dat gelul over studies weer afgelopen zijn - de bejaarde mensen zijn binnen
Je denkt toch niet dat ik die twee samen op 1 pot laat komen?quote:Op donderdag 26 februari 2004 15:13 schreef just me het volgende:
SCH en bluezz.. jullie mogen komen hoor, wc-probs zijn verholpen
Kan er niet over praten, nooit last van gehad enzo.quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:48 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
En je eigen mening?
je kunt de pot op met je insinuerende opmerkingenquote:Op donderdag 26 februari 2004 15:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik die twee samen op 1 pot laat komen?
Insinuerend?quote:Op donderdag 26 februari 2004 15:20 schreef just me het volgende:
je kunt de pot op met je insinuerende opmerkingen
Gefeliciteerd man!quote:Op donderdag 26 februari 2004 15:22 schreef tong80 het volgende:
Er mag gefeliciteerd worden.
Tong is vanmiddag voor de tweede keer oom geworden.
Hij heeft er een nichtje bij.
Tong erg blij is.
Ze is naar m'n vader vernoemd. De naam is Willemijn.quote:Op donderdag 26 februari 2004 15:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man!
Hoe gaat ze heten?
Je vader heette ook Willemijn?quote:Op donderdag 26 februari 2004 15:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze is naar m'n vader vernoemd. De naam is Willemijn.
Zoiets.quote:Op donderdag 26 februari 2004 15:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Je vader heette ook Willemijn?
Proficiat!quote:Op donderdag 26 februari 2004 15:22 schreef tong80 het volgende:
Er mag gefeliciteerd worden.
Tong is vanmiddag voor de tweede keer oom geworden.
Ik kom wel ff langs skatenquote:Op donderdag 26 februari 2004 15:13 schreef just me het volgende:
SCH en bluezz.. jullie mogen komen hoor, wc-probs zijn verholpen
Ik zal het doorgeven.quote:Op donderdag 26 februari 2004 15:32 schreef Bluezz het volgende:
Oom Tong, een dikke kus voor Willemijn
Haar eerste woordjes zullen Ajax Ajax zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2004 15:39 schreef SCH het volgende:
zegt ze al sch.....................?
Dan is ze wel al erg jong een gevaar voor de maatschappij!quote:Op donderdag 26 februari 2004 15:42 schreef tong80 het volgende:
Haar eerste woordjes zullen Ajax Ajax zijn.
quote:Op donderdag 26 februari 2004 15:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze is naar m'n vader vernoemd. De naam is Willemijn.
van harte...kan wel gevaar worden in Bosnie .........quote:Op donderdag 26 februari 2004 15:48 schreef just me het volgende:
[..]
Willemijn
![]()
gefelciteerd Tong80!! en verwen haar maar goed!
You Bet !quote:Op donderdag 26 februari 2004 15:48 schreef just me het volgende:
[..]
Willemijn
![]()
gefelciteerd Tong80!! en verwen haar maar goed!
heey PMquote:Op donderdag 26 februari 2004 16:17 schreef PogueMahone het volgende:
goedemiddag
echt waar?quote:Op donderdag 26 februari 2004 16:19 schreef pfaf het volgende:
[..]
heey PM
Je staat in de VI hè
yupz. Een vraag van Yapo N'Guema - Honéquote:Op donderdag 26 februari 2004 16:20 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
echt waar?
De VI 50 jaar betaald voetbal specialquote:Op donderdag 26 februari 2004 16:22 schreef just me het volgende:
Over VI gesproken.. ik ben op zoek naar de VI van vorige week met daarin een artikel over Be Quick uit Groningen!! Vader en oom van een vriend van mij staan daarin
quote:Op donderdag 26 februari 2004 16:21 schreef pfaf het volgende:
yupz. Een vraag van Yapo N'Guema - Honé
Dan gooi ik er nog een rondje in...quote:Op donderdag 26 februari 2004 16:21 schreef pfaf het volgende:
[..]
yupz. Een vraag van Yapo N'Guema - Honé
Is trouwens exclusief voor abonnees, dus zul je die moeten zoeken, als je het artikel wilt hebben.quote:Op donderdag 26 februari 2004 16:24 schreef pfaf het volgende:
[..]
De VI 50 jaar betaald voetbal special![]()
![]()
![]()
![]()
Beste initiatief van Vi in jaaren
Als je moet huilen van het lachen, de teiltjes staan in de hoek, achter de sneeuwklokjesquote:Op donderdag 26 februari 2004 16:27 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
Dan gooi ik er nog een rondje in...ik lig even dubbel...
Owkee dan moet hij zelf maar contact met VI opnemenquote:Op donderdag 26 februari 2004 16:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
Is trouwens exclusief voor abonnees, dus zul je die moeten zoeken, als je het artikel wilt hebben.
In "wijzig profiel" kun je de "br" codes verwijderen en gewone enters geven !quote:Op donderdag 26 februari 2004 16:18 schreef PogueMahone het volgende:
echt wel wennen, m'n signature doet het ook niet meer...
oh okquote:Op donderdag 26 februari 2004 16:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
In "wijzig profiel" kun je de "br" codes verwijderen en gewone enters geven !
klopt.....ik vernieuw me rot !!!!!quote:Op donderdag 26 februari 2004 16:55 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
oh ok
ik vind het trouwens maar lastig zonder zoeken en my active topics
DIT is nou het verschil tussen modjes in ONZ en VBL (slijm,slijm)quote:Op donderdag 26 februari 2004 17:06 schreef golfer het volgende:
Anders bookmark je bepaalde topics toch even?
Kan je ze zo weer terug vinden.
Ja.quote:Op donderdag 26 februari 2004 17:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Typetje, tong?
Nee, de broer van Henk de Vries.quote:Op donderdag 26 februari 2004 17:51 schreef methodmich het volgende:
Willemijn bedoel je tong?
quote:Op donderdag 26 februari 2004 17:52 schreef SCH het volgende:
En nu weer vloeken Tong
Dat schijnt een fotomodel te zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2004 17:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, de broer van Henk de Vries.
Ik post voor 80%quote:Op donderdag 26 februari 2004 17:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Hmm, je weet zeker dat je nu voor de volle 100 % post? Of ligt er nog wat van je bij je nichtje?
Nee, aan degenen die dat toevallig weten.quote:Op donderdag 26 februari 2004 17:56 schreef tong80 het volgende:
Ik hoop niet dat je dat aan Tong vraagt.
Hoeveel centimeter is Willemijn?quote:Op donderdag 26 februari 2004 17:48 schreef tong80 het volgende:
Heb net de mooiste baby van de wereld gezien.
Hierbij valt alles in het niet.
Eetze. Van mij mag PSV winnen.quote:Op donderdag 26 februari 2004 17:57 schreef methodmich het volgende:
Ik ga een happie doen zo, ik groet u!
Hup Per..., uh, PSV.
Behalve als Khadaffi meedoet. Let op Obodo!quote:Op donderdag 26 februari 2004 17:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eetze. Van mij mag PSV winnen.
De moeder is het type bikkel. Die moet naar bed worden gesleurd.quote:Op donderdag 26 februari 2004 17:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoeveel centimeter is Willemijn?
Hoeveel weegt ze?
Maken moeder en kind het allebei goed?
Hoe is de bevalling verlopen?
Hoeveel centimeter ontsluiting had ze?
Is ze flink ingescheurd?
Details willen we weten, Tong, details?
quote:Op donderdag 26 februari 2004 18:23 schreef Suijk het volgende:
Tof!Leuk om te lezen!
quote:Op donderdag 26 februari 2004 18:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
De moeder is het type bikkel. Die moet naar bed worden gesleurd.
De Baby was 6 pond.
Donker haar met twee blonde ouders. Mijn broer is dus wel een beetje argwanend.
De bevalling was in 2 uur voorbij. Net geen record.
Ze had geen oog voor m'n kadootje. Ze zuigt duim.
En m'n neefje van 4 was zeer zorgzaam.
Mijn neefje kreeg natuurlijk ook een kadootje.
Oma moest huilen. Tong ook een beetje.
De inscheurdetails zal ik jullie besparen.
* Inquistor87 heeft net gegetenquote:Op donderdag 26 februari 2004 18:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Iedereen aan het eten ofzo?
Dat de SRV-man donker haar heeft.quote:Op donderdag 26 februari 2004 18:54 schreef Inquistor87 het volgende:
Tong, de 3e vraag was hoe de moeder en kind het maken....
jouw antwoord:
"Donker haar met twee blonde ouders. Mijn broer is dus wel een beetje argwanend."
Wat is de conclusie hieruit?.
Ik ook hoor.quote:Op donderdag 26 februari 2004 18:54 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
* Inquistor87 heeft net gegeten.
* Eilanden feliciteert JustMe daarmeequote:Op donderdag 26 februari 2004 20:00 schreef just me het volgende:
* just]me zit naar PSV te kijken[/me
ik stel dat zeer op prijsquote:Op donderdag 26 februari 2004 20:02 schreef Eilanden het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op donderdag 26 februari 2004 20:00 schreef just me het volgende:
[me=just]me]zit naar PSV te kijken[* just me </div></blockquote><span class="me">* Eilanden feliciteert JustMe daarmee
</span>[/me]
Ja ze hebben er wel een bepaalde reden voor gegeven waarom dat gebeurt, maar ben het alweer vergetenquote:Op donderdag 26 februari 2004 20:23 schreef just me het volgende:
wat een vreselijke quotes btw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |