Er zitten duidelijk nog wat bugs in het forum,als ik reageer in deeltje 2,valt hij automatisch op slotquote:Op woensdag 25 februari 2004 18:24 schreef Rewimo het volgende:
Vervolg van Fotowedstrijd februari Slowchat en inlevertopic #3
Deel 2? Die zat al op slot toch? Dit is al deel 4quote:Op woensdag 25 februari 2004 18:32 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Er zitten duidelijk nog wat bugs in het forum,als ik reageer in deeltje 2,valt hij automatisch op slot
Ik neem dit ff mee naar achteren
Zeg dat wel........quote:Op woensdag 25 februari 2004 18:35 schreef Xilantof het volgende:
net een ontdekkingsreis zo'n nieuw forum
Deel 3 bedoel ik *oud word*quote:Op woensdag 25 februari 2004 18:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Deel 2? Die zat al op slot toch? Dit is al deel 4
met de nadruk op 'lijkt'quote:Op woensdag 25 februari 2004 18:51 schreef Xilantof het volgende:
er lijkt weer wat orde te zijn in de chaos
Klein maar wat mij betreft heel erg fijn!quote:Op woensdag 25 februari 2004 19:21 schreef Silent_Lucidity het volgende:
Nou ik lever toch deze maar in. Hij is te klein maar ik ben de negatieven kwijt en kan hem niet opnieuw inscannen dus.
En mijn oorspronkelijke idee is niet meer uit te voeren helaas.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 25 februari 2004 21:04 schreef Ymke het volgende:
texelonia , staan er nu twee fotos van jou?
nou , ehmmmmmmmm in het geniep dan? Als fotoloog ff niet kijkt?quote:Op woensdag 25 februari 2004 21:24 schreef Rewimo het volgende:
Nu de foto's terug zijn, is onze stemmenhandel zeker van de baan?
quote:Op woensdag 25 februari 2004 21:35 schreef Ymke het volgende:
[..]
nou , ehmmmmmmmm in het geniep dan? Als fotoloog ff niet kijkt?
*KIJKT*quote:Op woensdag 25 februari 2004 21:37 schreef Rewimo het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2004 21:38 schreef fotoloog het volgende:
[..]
*KIJKT*
Nu ff niet dus, Ymkequote:Op woensdag 25 februari 2004 21:38 schreef fotoloog het volgende:
[..]
*KIJKT*
Nee, wacht maar tot ik in míjn graf lig, en anders stuur ik Ouwesok op je af!!quote:Op woensdag 25 februari 2004 21:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nu ff niet dus, Ymke
Later deze nacht , als het donker is.......quote:Op woensdag 25 februari 2004 21:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nu ff niet dus, Ymke
quote:Op woensdag 25 februari 2004 21:44 schreef Ymke het volgende:
[..]
Later deze nacht , als het donker is.......
Gaan we nu onschuldig de andere kant opkijkenquote:Op woensdag 25 februari 2004 21:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het gaat ons lukken hoor!
Alvast het bijbehorend gezicht opzetquote:Op woensdag 25 februari 2004 21:44 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Nee, wacht maar tot ik in míjn graf lig, en anders stuur ik Ouwesok op je af!!
O jee, nu word ik bang...quote:Op woensdag 25 februari 2004 21:51 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Alvast het bijbehorend gezicht opzet [afbeelding]
Je mag je inzending toch nog veranderen, mits het voor de deadline is? Ik had er expres bij gezegd mijn nieuwe definitieve inzending... Monument op de Dam vervalt dus, Laurel & Hardy wordt mijn inzending.quote:Op woensdag 25 februari 2004 21:04 schreef Ymke het volgende:
texelonia , staan er nu twee fotos van jou?
daar heb je jezelf toch mooi uitgepraatquote:Op woensdag 25 februari 2004 22:11 schreef texelonia het volgende:
[..]
Je mag je inzending toch nog veranderen, mits het voor de deadline is? Ik had er expres bij gezegd mijn nieuwe definitieve inzending... Monument op de Dam vervalt dus, Laurel & Hardy wordt mijn inzending.
Hoezo uit gepraat? Ik heb toch niks verkeerd gedaan? Ik kan er ook niks aan doen als de modjes niet goed lezen/kijkenquote:Op woensdag 25 februari 2004 22:22 schreef Abbadon het volgende:
[..]
daar heb je jezelf toch mooi uitgepraat
ik bedoel ditquote:Op woensdag 25 februari 2004 18:54 schreef metallicattim het volgende:
[afbeelding]
Bij gebrek aan beters, word dit mijn inzending!!
Grote Versie:
http://members.lycos.nl/metallicattim/foto-feb.jpg
*...er helemaal niks van snaptquote:Op donderdag 26 februari 2004 12:52 schreef berc het volgende:
ik bedoel dit![]()
Er zitten nu ook 306 reacties in, dus hij mocht ook wel op slotquote:Op woensdag 25 februari 2004 18:32 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Er zitten duidelijk nog wat bugs in het forum,als ik reageer in deeltje 2,valt hij automatisch op slot
Ik neem dit ff mee naar achteren
jah wat bedoel je nu?quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:52 schreef berc het volgende:
[..]
ik bedoel dit![]()
ehmmm.....apartquote:Op donderdag 26 februari 2004 18:24 schreef Salvor het volgende:
[afbeelding]
bij deze mijn definitieve inzending. En ja, it's me![]()
Heheh, geinig idee. Leuke hippie-uitdrukking op je gezicht!quote:Op donderdag 26 februari 2004 18:24 schreef Salvor het volgende:
[afbeelding]
erg mooiquote:Op donderdag 26 februari 2004 21:01 schreef Fristi het volgende:
Nog maar een keer mijn foto plaatsen....
Dit is mijn DEFINITIEVE inzending..
[afbeelding]
Is onderwegquote:Op donderdag 26 februari 2004 21:59 schreef Ouwesok het volgende:
@ Rewimo: Stuur voor de aardigheid even een mailtje naar ouwesok@fok.nl
Pleur je foto ff hier,dan zet ik hem nog ff snel erbijquote:Op donderdag 26 februari 2004 22:25 schreef berc het volgende:
zijn alle foto die in Fotowedstrijd Februari - Centraal topic de ingezonden foto's? want die van mij staat er niet tussen.......
Da''s goed meis!quote:Op donderdag 26 februari 2004 22:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Is onderweg
HèHè waar bleef je nou man!quote:Op donderdag 26 februari 2004 22:37 schreef portier het volgende:
Totale chaos.
Straks gaat ie iig dicht en gaat het stemtopic erop.
Hmz iets met handel????quote:Op donderdag 26 februari 2004 22:52 schreef Rewimo het volgende:
Hee leuk, er komt nog van alles binnen op het laatste moment
Ik word nu wel erg nieuwsgierig naar de reden waarom ik 'n mailtje moest sturen...
Heb je die btw al gestuurdquote:Op donderdag 26 februari 2004 22:52 schreef Rewimo het volgende:
Hee leuk, er komt nog van alles binnen op het laatste moment
Ik word nu wel erg nieuwsgierig naar de reden waarom ik 'n mailtje moest sturen...
Ja, en zelfs nog eentje extra met mijn nickname erin (was ik de eerste keer vergeten).quote:Op donderdag 26 februari 2004 23:14 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Heb je die btw al gestuurd. Ik zie nog niks verschijnen
Sssstt!quote:Op donderdag 26 februari 2004 23:03 schreef Ymke het volgende:
[..]
Hmz iets met handel????
En anders wij we. Wel direct vertellen hoor, als je het weet.quote:Op donderdag 26 februari 2004 22:52 schreef Rewimo het volgende:
Laat ik ook eens een geheimpje hebbenquote:Op donderdag 26 februari 2004 23:22 schreef phileine het volgende:
[..]
En anders wij we. Wel direct vertellen hoor, als je het weet.
Of beter nog: laat die ouwe het gewoon direct hier posten.
beetje iedereen nieuwsgierig zitten maken
Om de een of andere reden heb ik wel een heeeeeeeeeeeeeel klein vermoeden.quote:Op donderdag 26 februari 2004 23:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Laat ik ook eens een geheimpje hebben![]()
O ja?quote:Op donderdag 26 februari 2004 23:35 schreef dawg het volgende:
[..]
Om de een of andere reden heb ik wel een heeeeeeeeeeeeeel klein vermoeden.![]()
mag als je niet meedoet ook stemmen?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 00:01 schreef portier het volgende:
Crosspost:
Het is 23:59 geweest, het is tijd om te stemmen! Geef je stemmen door in het stemtopic, te vinden op Fotowedstrijd Februari - Stemtopic!
in het centrale topic bedoel ik danquote:Op vrijdag 27 februari 2004 10:36 schreef Xilantof het volgende:
tot mijn spijt zie ik mijn foto er niet bij staan
Je bedoelt die foto van die radio?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 10:37 schreef Xilantof het volgende:
[..]
in het centrale topic bedoel ik dan
jaquote:Op vrijdag 27 februari 2004 10:40 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Je bedoelt die foto van die radio?
FF opgezocht,je zei dat je dacht deze in te zenden,dus geen definitieve!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:00 schreef Xilantof het volgende:
nou verwacht ik geen punten![]()
maar omdat ik mee doe onder het olympische motto (mee doen is .... enfin) zou het wel leuk zijn als ie er bij staat
Neuh,Portier heeft te kennen gegeven ermee te stoppen en deze reeks af te makenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:02 schreef Abbadon het volgende:
misschien dat dat 'portier bedankt'-topic te vroeg geopend is....
Ik heb toch ergens gelezen dat Xilantof zei dat hij zijn foto definitief wilde makenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:02 schreef fotoloog het volgende:
[..]
FF opgezocht,je zei dat je dacht deze in te zenden,dus geen definitieve!
Moet ik hem er alsnog bijdoen?
quote:Op donderdag 26 februari 2004 13:49 schreef Xilantof het volgende:
mijn foto van de vorige, wordt mijn definitieve (voor als ie er nog niet bij staat)
reden: gebrek aan beter![]()
Owkeej,het wachten is op Xilaquote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb toch ergens gelezen dat Xilantof zei dat hij zijn foto definitief wilde maken
Edit:
Gevonden!
[..]
Nee hoor, maar ik vind de foto van Ymke dit keer gewoon de bestequote:Op vrijdag 27 februari 2004 10:33 schreef Abbadon het volgende:
Zeg, Ymke en Fr.oosje, zijn jullie van plan elkaar bij elke foto-wedstrijd 5 punten te geven?
beetje jammer...
wat moet ik doen?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:29 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Owkeej,het wachten is op Xila
niet zo verdedigend...ik vond het gewoon nogal typisch dat broer en zus elkaar 2x achter elkaar allebei 5 punten geven...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:35 schreef Ymke het volgende:
Elke keer? Ik doe pas voor de tweede keer mee.
Maar goed , tel ze maar niet mee hoor. Het gaat niet om de worldpress wedstrijd . Ik hoop dan ook dat froos de volgende keer geen mooie foto inleverd , want dan kan ik hem geen punten geven.
btw houden jullie van iedereen een lijstje bij wie ,wie hoeveel punten geeft ofzo???
Ben ff in overleg met Portier!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:38 schreef Xilantof het volgende:
[..]
wat moet ik doen?
opsturen naar jouw? of bevestigen?
dat is mijn definitieve inzending
als ik hem moet mailen, moet je het zeggen, of zal ik het maar gewoon doen?
k, zoals misschien gemerkt, heb ik hem maar gemaild.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:44 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Ben ff in overleg met Portier!
Momento por favor
Ik ook niet , ik ga naar huis , het is weekendquote:Op vrijdag 27 februari 2004 14:16 schreef Abbadon het volgende:
ik heb helemaal niets negatiefs gezegd over beide foto's dus reageer niet zo zwaar zeg...
je moet het toch met me eens zijn dat het feit dat jullie elkaar tot 2x toe allebei 5 punten geven op z'n minst de schijn van partijdigheid heeft...als jij zegt dat het neit zo is: prima, ik ga me er niet druk over maken..
Wat een onzin zeg.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:27 schreef portier het volgende:
Idd, migratie, ik was er al bang voor.
Ik heb alleen nog geen conclaafmail.
Overigens fr.oosje & Ymke, ik vind het zeer onsportief om elkaar steeds 5 punten te gaan geven. Zit er dan ook over te denken die punten gewoon niet mee te tellen...
Dag, ga maar ergens anders hypocriet doen.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 14:34 schreef fr.oosje het volgende:
De groeten![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 14:34 schreef fr.oosje het volgende:
De groeten![]()
![]()
Hebbie geen lavendel?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:12 schreef portier het volgende:
Voordat dit een bashactie wordt gaan we weer ontopic.
*rozenblaadjes rondstrooit*
Dat is het hele issue....natuurlijk is dat het geval. Daarom is het ook geen objectieve stemquote:[
En je gaat me niet zeggen dat er niemand hier een foto van een vrend/vriendin iets meer kan waarderen dan van een volslagen vreemde.
Als je iemand citeert moet je het wel goed doen, ik zei:quote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:05 schreef Abbadon het volgende:
[..]
[afbeelding]
'het staat niet in de regels dat het niet mag'
kinderachtig
Ho stopquote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:25 schreef fr.oosje het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat me het eerst kinderachtig vindt dat ik Ymke punten geef, en als ik daarna mijn punten intrek (en daarmee het probleem oplos) het ook weer als kinderachtig wordt beschouwd.
ik citeerde niet, ik parafraseerde om aan te geven dat ik die opmerking kinderachtig vond...da's wat andersquote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:25 schreef fr.oosje het volgende:
Als je iemand citeert moet je het wel goed doen, ik zei:
Er staat nergens in de regels dat je je familie geen punten mag geven.
ik heb het dus nooit kinderachtig genoemd dat je Ymke punten geeft, en ook niet dat je ze daarna introk...quote:Wat ik niet begrijp is dat me het eerst kinderachtig vindt dat ik Ymke punten geef, en als ik daarna mijn punten intrek (en daarmee het probleem oplos) het ook weer als kinderachtig wordt beschouwd.
Tevens jammer dat je als je je mening geeft als hypocriet wordt bestempeld
Wat mij betreft ook, echter vooral de opmerking van portier over het niet of wel meetellen van mijn stem, schoot bij mij in het verkeerde keelgat. Deze kwam namelijk nadat ik al gezged had dat ik de foto van Ymke de beste vind.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:42 schreef Abbadon het volgende:
[..]
als jullie het allebei gehouden hadden bij de opmerking 'ik vond dat gewoon de beste foto' was het wat mij betreft daarmee klaar geweest...
als deze wedstrijd is beslistquote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:36 schreef berc het volgende:
jah lijk me wel handig,,,
wanneer kunnen we stemmen voor een nieuw onderwerp¿? [afbeelding]
Ach, er is elke wedstrijd wel iets en er is altijd wel een gulden middenwegquote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:05 schreef Xilantof het volgende:
[..]
als deze wedstrijd is beslist
en ik hoop dat dat snel is, men heeft behoeft aan een schone lei lijkt het..
Wat moet jij met mijn foto dan?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 10:48 schreef Milkwoman het volgende:
ehm.. salvor staat niet in het stem topic
hij staat er ondertussen wel bijquote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:08 schreef Salvor het volgende:
[..]
Wat moet jij met mijn foto dan?(
![]()
![]()
)
Eh..de foto van tinkebell staat er nog steeds niet tussen. (en die van mij ook niet)quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:14 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dank portier en fotoloog voor het bij plaatsen van de ontbrekende foto's![]()
Die van tinkebel was volgens mij te groot en zowiezo niet z/w...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:07 schreef the-O het volgende:
[..]
Eh..de foto van tinkebell staat er nog steeds niet tussen. (en die van mij ook niet)
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:40 schreef metallicattim het volgende:
Al vind ik je wel mooi
haha dat bedoelde ik niequote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:43 schreef the-O het volgende:
[..]
![]()
Ik ken het truukje, maar niet iedereen kent het. En soms vergeet ik het.
HEY! Niet weggaan, je bent er netquote:Op vrijdag 27 februari 2004 14:34 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
De groeten![]()
![]()
Gewoon zwart wit? Het is nooit gewoon zwart wit geweest, het is altijd al klassiek zwartwit geweest. Al in het stemtopic. Of bedoelde je dat niet?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:05 schreef Icicle het volgende:
Ik vraag me vanaf het moment dat ik mijn foto inleverde, en er gezeik kwam over het feit dat ie niet voor de wedstrijd gemaakt is, en toen het onderwerp nog gewoon zwart/wit was, al af waarom ik hier toch weer aan mee doe..
En..
Ik weet het eigenlijk nog steeds niet.
Nee, ik doe liever mee met échte wedstrijdenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:22 schreef Ymke het volgende:
Dus volgende maand ben je er gewoon weer bij icicle
Over een tijdje volg ik je daar (over een heeeeeeeeeeeeeeeeel tijdje hoor )quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:26 schreef Icicle het volgende:
[..]
Nee, ik doe liever mee met échte wedstrijden
Nee, gewoon meteen je foto insturen! Als je er zelf een goed gevoel over hebt.. waarom niet?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:28 schreef Ymke het volgende:
[..]
Over een tijdje volg ik je daar (over een heeeeeeeeeeeeeeeeel tijdje hoor )
Nou ik ben net bezig met dit hele gebeuren heb mijn cameraatje pas een maand of 3 , ik voel me echt niet goed genoeg om bij hen een foto in te leveren hoor , ik ga eerst nog maar es heul veul oefenen.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:32 schreef Icicle het volgende:
[..]
Nee, gewoon meteen je foto insturen! Als je er zelf een goed gevoel over hebt.. waarom niet?
Misschien is het met portier dan wel zo te regelen dat alleen zijn punten voor mij niet mee tellen , want daar ging het uiteindelijk over, mij maakt het niet uit maar voor oa jou welquote:Op vrijdag 27 februari 2004 23:23 schreef huiz het volgende:
Meestal is het zo gezapig hier en dan mis ik een relletje![]()
En jammer van fr.oos, als ik het me goed herinner had ik vanmiddag nog een puntje van hem gescoord
Ik ga zo m'n stem ook maar eens uitbrengen, heb het overzicht nu een keer of 5 bij langs gegaan en weet welke 5 voor mij de mooiste zijn maar op welke plek... moeilijkEr waren zeker 15 foto's die ik een vermelding waard vind. Bijna allemaal wel, maar van sommige foto's straalt in mijn ogen niet echt iets klassieks uit. Of het leeft toch niet zo als je er lang naar kijkt.
Ook al zou je precies beschrijven wat voor soort foto, en van welk object en vanuit welke hoek, dan nog zou iedereen het presteren om een andere foto in te leverenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 23:19 schreef Abbadon het volgende:
misschien dat de definitie van het onderwerp in het vervolg wat strakker zou moeten...volgens mij hanteert nu nl elke stemmer z'n eigen definitie...
van de andere kant haalt dat misschien wel weer wat van de creatieve mogelijkheden weg...
Nee hoor, die enkele punt doet er niet toe, er zijn al wat foto's (bijna) onverslaanbaar beoordeeldquote:Op vrijdag 27 februari 2004 23:26 schreef Ymke het volgende:
[..]
Misschien is het met portier dan wel zo te regelen dat alleen zijn punten voor mij niet mee tellen , want daar ging het uiteindelijk over, mij maakt het niet uit maar voor oa jou wel
Ok dan , veel succes nog!!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 23:29 schreef huiz het volgende:
[..]
Nee hoor, die enkele punt doet er niet toe, er zijn al wat foto's (bijna) onverslaanbaar beoordeeld
En ik heb er zelf ook zelfs meer dan 5 foto's gevonden die ik beter vond dan de mijne
Liever niet hoor, lekker spannend laten blijven tot het einde. Als je een tussenstand wilt ga je toch lekker even tellen voor jezelf??quote:Op zaterdag 28 februari 2004 00:10 schreef stil het volgende:
krijgen we ook een tussenstand???
pciesquote:Op zaterdag 28 februari 2004 01:47 schreef Tronica het volgende:
[..]
Liever niet hoor, lekker spannend laten blijven tot het einde. Als je een tussenstand wilt ga je toch lekker even tellen voor jezelf??
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:26 schreef Icicle het volgende:
[..]
Nee, ik doe liever mee met échte wedstrijden
Ga jij die nabestellingen eens wegwerken!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 09:24 schreef rique het volgende:
[..]
![]()
Het is dat je er een knipoosmilie achterzet en dat je een mooie naaktwedstrijd hebt gewonnen (waar ik het overigens helemaal mee eens ben), anders had ik hier mooi een opmerking kunnen plaatsen over omhooggevallen DPZ-tuig. Maar dat doe ik dus maar niet.
Volgens mij ben jij een kloon van mijn baas en doe je net alsof je in weesp nog een winkel hebt.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 09:38 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Ga jij die nabestellingen eens wegwerken!
Braaf!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 10:07 schreef rique het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een kloon van mijn baas en doe je net alsof je in weesp nog een winkel hebt.
Maargoed, jabaas het is inderdaad druk, ondanks de vakantie. Ik zal hard aan het werk gaan en ik denk dat ik ook nog even de vitrines schoonmaak![]()
Brrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 26 februari 2004 18:24 schreef Salvor het volgende:
[afbeelding]
Die heb je dus ook geplaatst.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 09:24 schreef rique het volgende:
[..]
![]()
Het is dat je er een knipoosmilie achterzet en dat je een mooie naaktwedstrijd hebt gewonnen (waar ik het overigens helemaal mee eens ben), anders had ik hier mooi een opmerking kunnen plaatsen over omhooggevallen DPZ-tuig. Maar dat doe ik dus maar niet.
Ik ben mij er eentjequote:Op zaterdag 28 februari 2004 11:29 schreef Icicle het volgende:
[..]
Die heb je dus ook geplaatst.
quote:Op zaterdag 28 februari 2004 09:24 schreef rique het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 28 februari 2004 11:29 schreef Icicle het volgende:
[..]
Tsja, echt zwart-wit issie niet he?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:23 schreef the-O het volgende:
Voor het archief zou ik het wel leuk vinden als mijn foto er ook nog bij kwam, al is het op de laatste stemdag. Ik had hem trouwens geplaatst in het vorige sc topic, die hieronderaan de lijst staat.
Je quote een:quote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:09 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
[..]
[afbeelding] Jonguuuuuus, 't is maar een spelletje.....
Was even verkorte versie van een samenvattingquote:Op zaterdag 28 februari 2004 13:56 schreef Icicle het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op zaterdag 28 februari 2004 12:09 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/nosmile.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>] Jonguuuuuus, 't is maar een spelletje..... </div></blockquote>Je quote een:smiley, die heb ik nooit geplaatst Ouwesok.
quote:Op zaterdag 28 februari 2004 10:31 schreef SPIRO het volgende:
[..]
Brrrrrrrrrrr![]()
Dat was ik dus al.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 14:09 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Was even verkorte versie van een samenvatting.
Zullen we binnen wedstrijdkader nu weer lief zijn voor elkaar ?
Veel zwartwitter maak ik ze niet. Ik had hem alleen na het scannen niet bewerkt.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 13:32 schreef portier het volgende:
[..]
Tsja, echt zwart-wit issie niet he?.
Vrij beroerd plan, maar dank je voor het aanbod.quote:Maar ik wil um best aan het einde je nog een speciale vermelding geven hoor.
quote:Silent_lucidity is tentoonstellingswaardig die foto, maar dan wél juist ergens met moderne kunst. Tronica
Strooi ook eens in mijn hoekje danquote:Op zaterdag 28 februari 2004 18:52 schreef Xilantof het volgende:
zal ik ook mijn punten eens gaan rondstrooien?
dank jequote:Op zaterdag 28 februari 2004 18:52 schreef Xilantof het volgende:
zal ik ook mijn punten eens gaan rondstrooien?
twas een mooie fotoquote:Op zaterdag 28 februari 2004 19:25 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dank je![]()
Het feit dat het een oud station is heeft niets van doen met het feit dat ik vind dat die foto een moderne foto is, dat komt door de strakke compositie en het lichtspel. Deze foto zou het volgens mij beter doen op een moderne tentoonstelling van lijnen en licht dan op een tentoonstelling over oude gebouwen, en dat het station in Berlijn oud is weet ik ook wel, ik ben er zo'n 30x geweest.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 17:50 schreef Silent_Lucidity het volgende:
[..]
[afbeelding] Grappig om te zien hoe iedereen dus een verschillend gevoel ergens bij heeft. Dit is gewoon een hartstikke oud station en toen ik er liep kreeg ik het gevoel in de jaren 30 van de vorige eeuw rond te lopen. Niks geen moderne kunst
Dat gevoel had ik ook. Nu viel je foto net buiten de punten.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:33 schreef beertje_ het volgende:
Net punten verdeelt maar ik had eigenlijk punten tekort, er zijn nog genoeg foto's die ik ook punten had willen geven
dat zegt iedereenquote:Op zondag 29 februari 2004 10:45 schreef texelonia het volgende:
Nou ik heb gestemd, maar het was wel moeilijk hoor!
quote:Op zondag 29 februari 2004 11:31 schreef Abbadon het volgende:
'eigenlijk vond de jury alle kandidaten even goed, maar na lang beraad hebben we toch tot een keuze kunnen komen...'
Dan zit er vast een kern van waarheid inquote:Op zondag 29 februari 2004 11:29 schreef Xilantof het volgende:
dat zegt iedereen![]()
Hoeft niet hoor, het grootste gedeelte van de geschiedenis van de mensheid heeft iedereen unaniem volgehouden dat de aarde plat was, in het midden van het heelal stilstond en dat alles eromheen draaide........quote:Op zondag 29 februari 2004 11:57 schreef texelonia het volgende:
[..]
Dan zit er vast een kern van waarheid in
Jah alleen in dit geval ging het niet om feiten, maar om een mening. Veel mensen vinden het moeilijk om te stemmen. Kun je moeilijk over 100 jaar gaan zeggen dat al die mensen het fout haddenquote:Op zondag 29 februari 2004 12:00 schreef Ouwesok het volgende:
Hoeft niet hoor, het grootste gedeelte van de geschiedenis van de mensheid heeft iedereen unaniem volgehouden dat de aarde plat was, in het midden van het heelal stilstond en dat alles eromheen draaide........
Maar nou ga ik offtopic
Ik vond 'm ook erg mooi en zeker klassiek. Mijn commentaar (als je het wilt horen), ik vind 'm te "perfect", of hoe moet je dat uitleggen. Imho was het mooier geweest als er geen perfecte uitgebalanceerde grijswaarden waren gebruikt. En misschien wat meer ruis toevoegen om er een oude prent van te makenquote:Op zondag 29 februari 2004 12:08 schreef salutem het volgende:
Yahhooo ik heb nu al 3 punten toch niet slecht voor een eerste keer
Iemand nog commentaar op mijn pic ?
Waarom ie bv niet meer punten gekregen heeft ik vond em namelijk zelf behoorlijk klassiek overkomen.
Grote versie hier : http://home.planet.nl/~leeu6668/PC190170.jpg
Voor mij was ie inderdaad een puntje waard. Jouw foto geeft voor mij de typische Franse plattelandssfeer weer. Een van de foto's die ik heb ovewogen in te scannen hiervoor was een beetje hetzelfde, alleen stond de oude vrachtwagen bij een benzinepomp.quote:Op zondag 29 februari 2004 12:08 schreef salutem het volgende:
Waarom ie bv niet meer punten gekregen heeft ik vond em namelijk zelf behoorlijk klassiek overkomen.
Donequote:Op zondag 29 februari 2004 13:18 schreef Milkwoman het volgende:
Ik heb 2 keer gestemd.. haal de eerste stemming maar weg, toen stond de foto van salvor er nog niet bij
Tenk juquote:Op zondag 29 februari 2004 14:05 schreef portier het volgende:
[..]
Done
Gooit 'm er maar neer, wanneer ik de boel nageteld heb kunnen wat mij betreft de feestelijkheden worden geopend.quote:Op zondag 29 februari 2004 23:48 schreef m-niki het volgende:
Ik heb al geteld en als het goed gevonden wordt, kan ik wel de voorlopige uitslag neerzetten...voorlopig want hij is niet van een mod (beterschap Ouwesok!! Hopelijk kan je een beetje slapen zo..) en waarschijnlijk heb ik me ergens verteld ofzo.. dat zou altijd kunnen...maar ...zeg het maar!!
Die enkele eventueel misgerekende punt heeft geen gevolgen voor de uitslag neem ik aanquote:Op maandag 1 maart 2004 00:13 schreef m-niki het volgende:
Ok, dit is dus de VOORLOPIGE UITSLAG
Het gaat niet echt om 1 puntje, dus ik neem aan dat de top3 wel klopt...(en WIE zien we daar staan op plaats 3 hihi!! daarom had ik het uitgerekend hoor, omdat ik het bijna niet kon geloven!!)
Plaats Naam Aantal Punten
1. The Frog 108
2. Perl Freak 54
3. M-niki 48
...
41. Huiz
...
Met een gerust hart kan ik wel zeggen: VAN HARTE GEFELICITEERD THE FROG!!!! en iedereen natuurlijk ook!!!
Het is echt een hele mooie foto die je de sfeer gewoon goed laat proeven. Ik krijg precies het gevoel als ik daar zou staan.quote:Op zondag 29 februari 2004 12:08 schreef salutem het volgende:
Wow, dude hoe bedoel je mijn motivatie voor the next contest is supertopquote:Op maandag 1 maart 2004 00:59 schreef Geminis het volgende:
[..]
Het is echt een hele mooie foto die je de sfeer gewoon goed laat proeven. Ik krijg precies het gevoel als ik daar zou staan.Alleen zou de foto (volgens mij) dus ook meer punten krijgen in een andere categorie want voor de rest kan ik er weinig negatiefs erover zeggen...
![]()
Ik ben er ook voorquote:Op maandag 1 maart 2004 09:31 schreef rique het volgende:
Gefeliciteerd kikker! Op naar de wedstrijd voor maart! Ik ben er trouwens ook voor om archieffoto's te weren uit de wedstrijd maargoed, daar zijn de meningen nogal over verdeeld.
Een verdiende winnaar, The Frog was ook mijn favoriet.quote:Op maandag 1 maart 2004 09:31 schreef rique het volgende:
Gefeliciteerd kikker! Op naar de wedstrijd voor maart! Ik ben er trouwens ook voor om archieffoto's te weren uit de wedstrijd maargoed, daar zijn de meningen nogal over verdeeld.
Jouw foto stond anders wel in mijn top tien hoorquote:Op maandag 1 maart 2004 11:21 schreef pea4fun het volgende:
Ow en ik wilde de mensen nog bedanken die mij punten hebben gegevenHet zijn er niet veel, maar ik weet waar het aan ligt...een oud voorwerp maakt nog geen klassieke foto...Ik had alleen verder geen goede ideeën en wilde toch meedoen. Hopenlijk ligt het volgende onderwerp me beter en kom ik opeens op een superidee....
Tuurlijk moet je meedoen!! Ik vond je foto ook erg geslaagd, zoals ik al zei in het stemtopic. Alleen vond ik hem minder bij het onderwerp passen. Ook je 'schedeltjes' zijn zeer de moeite waard, dus gewoon meedoen hoorquote:Op maandag 1 maart 2004 13:11 schreef pea4fun het volgende:
huiz en icicle, dat motiveert me nog meer om volgende keer weer mee te doen en eerst goed na te denken over het onderwerp. Thanks
ouwesok krijgt totaal 9 onderwerpen tussen.quote:Op maandag 1 maart 2004 17:45 schreef berc het volgende:
wanneer kunnnen we stemmen?
Feli Frog! terechte winnaaar imoquote:Op maandag 1 maart 2004 18:44 schreef The_Frog het volgende:
Mijn onderwerpen zijn ook onderweg
Als alles binnen is kan hij het vanavond nog bekend maken. Mits ie geen migraine heeft. (Wat ik hoop).
ikke ookquote:Op maandag 1 maart 2004 20:16 schreef Ymke het volgende:
Ik heb er weer zin an
dames ookquote:Op maandag 1 maart 2004 22:29 schreef Ouwesok het volgende:
PerlFreak, nog ff drie onderwerpen mailen bitte.
De manschappen worden ongeduldig.
maar welke 3 onderwerpen???quote:Op maandag 1 maart 2004 22:40 schreef m-niki het volgende:
oei, moest er 3 (zegge en schrijve DRIE!!!) opsturen en niet 1..nou het is toch gelukt hoor! Ben benieuwd welke 3 Ouwesok eruit filtert en welke wij dan weer kiezen he!!!
Laten we Perl Freak even roepen:
PERL FREAAAAAAK!!!! PEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRUL FREEEEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAK!!!
en nu allemaal!!!
Hou het allemaal nog even onder de pet tot ik ze allemaal binnenheb. Wat is nou een leven zonder spanningwat is nou een leven....:?quote:Op maandag 1 maart 2004 23:30 schreef m-niki het volgende:
ik wil wel zeggen wat ik heb opgegeven, maar ik geloof niet dat dat de bedoeling is, aangezien Ouwesok er nog uit moet filteren (misschien dingen ze wel alledrie niet mee!!)(hoewel, dat hoop ik toch niet, want ik vind ze alledrie errug leuk!!)
en dan nog maar eens: PERLLLLLL FREAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHEEEEEAAAAAAK!!!
Leven? ow je bedoelt als in singel player?quote:Op maandag 1 maart 2004 23:34 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Hou het allemaal nog even onder de pet tot ik ze allemaal binnenheb. Wat is nou een leven zonder spanningwat is nou een leven....:?
Ik doe mee: PERLLLLLL FREAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHEEEEEAAAAAAK!!!
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 01:41 schreef TripleM het volgende:
Shit, zit ik met m'n slaperige hoofd net een foto te zoeken en naar zwart/wit om te zetten..Willen jullie mij dan een plezier doen en toch nog even zeggen hoe mooi ie wel niet is? Voor mijn gemoedsrust zeg maar?
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 01:41 schreef TripleM het volgende:
Shit, zit ik met m'n slaperige hoofd net een foto te zoeken en naar zwart/wit om te zetten..Willen jullie mij dan een plezier doen en toch nog even zeggen hoe mooi ie wel niet is? Voor mijn gemoedsrust zeg maar?
[afbeelding]
Te gek gewoonquote:Op dinsdag 2 maart 2004 01:41 schreef TripleM het volgende:
[afbeelding]
Geef nou maar gewoon toe dat je het zo moeilijk vond dat je er nog een nachtje over moest slapenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 10:05 schreef PerlFreak het volgende:
Sorry allemaal, ik zat gisteravond niet achter mijn computer en was daarvoor helemaal vergeten mijn onderwerpen te sturen.
Maar ze zitten als het goed is nu in de mailbox van ouwesok.
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 09:55 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Te gek gewoonMaar je bent ruim op tijd voor de volgende wedstrijd
Het onderwerp moet nog komen, maar dan ben je vast niet te laat.
![]()
ouwesok heeft (naar zeggen) nu alle onderwerpen...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:01 schreef Troel het volgende:
Wanneer begint de volgende ronde. Nu mijn ouders een digitale camera hebben wil ik eigenlijk ook wel eens wat moois gaan doen.
die is er nog niet :'(quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:43 schreef m-niki het volgende:
Waar blijft nou die stempoll??
(of kijk ik er enorm overheen?? nog maar eens kijken dan...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |