Gut. OMdat het misschien nep is.?quote:Op woensdag 25 februari 2004 12:17 schreef junkiesietze het volgende:
waarom laad die site dingen uit een planet webspace ?
quote:Op woensdag 25 februari 2004 12:18 schreef __Saviour__ het volgende:
[afbeelding]
zo ben jij ff slim...quote:Op woensdag 25 februari 2004 12:19 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Gut. OMdat het misschien nep is.?
quote:Op woensdag 25 februari 2004 12:18 schreef __Saviour__ het volgende:
[afbeelding]
Benieuwd hoe ze dat doen: Iemand met verwondingen doodschietenquote:Op woensdag 25 februari 2004 12:28 schreef _Administr8or_ het volgende:
doodgeschoten in zijn buik met erge verwondingen
quote:Ps: sommige pagina's van onze werken niet correct, vanwege dat er te veel mensen zijn op onze site.
Lekker Nederlands dat...quote:Ps: sommige pagina's van onze werken niet correct, vanwege dat er te veel mensen zijn op onze site.
quote:Op woensdag 25 februari 2004 12:40 schreef Tokay het volgende:
TS is een Belg.
Verklaart alles.
Aan de manier van schrijven zou je toch bijna geloven dat 't echt van TMF komt?quote:50 cent is vandaag om 7.42 uur dood geschoten in zijn buik, met erge verwondingen. Later krijgen we meer nieuws.
Ps: sommige pagina's van onze werken niet correct, vanwege dat er te veel mensen zijn op onze site.
Belgen zijn dom.quote:Op woensdag 25 februari 2004 12:45 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
Dank u !
Toch iemand die mijn intelligentie apprecieerd![]()
Dat is ook wat ik dacht.quote:Op woensdag 25 februari 2004 12:28 schreef _Administr8or_ het volgende:
doodgeschoten in zijn buik met erge verwondingen
nederlands is nooit 100% geweest bij mij, maar ik doe mijn bestquote:Op woensdag 25 februari 2004 12:57 schreef Tokay het volgende:
[..]
Belgen zijn dom.
'apprecieerd' ???
appricieert, dus.
Ge kunt beter terug Nederlandse lessen volgen, El_Bartos.
Uw spelling van onze taal, 't is bangelijk.
Open dan een leuk topic...quote:Op woensdag 25 februari 2004 13:17 schreef El_Bartos het volgende:
breng ik een beetje actualiteit, krijg ik dit als reactie
heb ik gezegt dat zijn dood een grap is??quote:Op woensdag 25 februari 2004 13:22 schreef Tokay het volgende:
[..]
Open dan een leuk topic...
Grapjes over een zogenaamde dood zijn nooit lollig.
Zelfs niet in ONZ.
Ik heb gezegd.
Snap niet eens waarom ik zoveel moeite doe trouwens.
Ach, ik ben soms gewoon te aardig.
Dus, doe je best El_Bartos.
DDBquote:Op woensdag 25 februari 2004 13:32 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
heb ik gezegt dat zijn dood een grap is??
ik heb enkel gepost wat ik op internet ben tegengekomen, het kan toch waar zijn dat hij dood is. Weet jij het zeker dat dit niet het geval is?![]()
goh dan weet ik zeker dat als het waar was dat ik het dan ook ff in onz zou posten.quote:Op woensdag 25 februari 2004 13:32 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
heb ik gezegt dat zijn dood een grap is??
ik heb enkel gepost wat ik op internet ben tegengekomen, het kan toch waar zijn dat hij dood is. Weet jij het zeker dat dit niet het geval is?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |