Goed gedaan Catootje!!quote:Op woensdag 25 februari 2004 11:00 schreef Barb het volgende:
Ons lieve Catootje is maandagavond om 23.45 uur bevallen van een prachtig meisje. Haar naam isDaniëlle
en moeder en dochter maken het goed en zijn al weer lekker thuis.
Whehehequote:Op woensdag 25 februari 2004 11:05 schreef pluisje het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa!
Gertje is een meisje!!
Volgens mij heet haar man / vrien , hans?quote:Op woensdag 25 februari 2004 11:20 schreef Berkery het volgende:
*Uit lurkstand springt
Gefeliciteerd Catoot & Jeroen![]()
![]()
geniet ervan.
En Daniëlle is natuurlijk een prachtnaam!
quote:Op woensdag 25 februari 2004 11:24 schreef Joene het volgende:
[..]
Volgens mij heet haar man / vrien , hans?
Maar het vriendje van Catootje uit de strip heet Jeroen.quote:Op woensdag 25 februari 2004 11:24 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja, maar Catootje heet in het echt ook niet Catootjequote:Op woensdag 25 februari 2004 11:24 schreef Joene het volgende:
[..]
*grijns*quote:Op woensdag 25 februari 2004 11:14 schreef Brighteyes het volgende:
Attentie, attentie aan alle ouders, de extra beveiliging kan van de ramen en deuren. Catoot heeft haar boodschappentassen tot nader order aan de wilgen gehangen!
Gohquote:Op woensdag 25 februari 2004 11:27 schreef pluisje het volgende:
[..]
Ja, maar Catootje heet in het echt ook niet Catootje
quote:Op woensdag 25 februari 2004 11:29 schreef Kleintje het volgende:
[..]
*grijns*
Die heb ik voor een prikkie van haar overgenomen.
Dus beware!![]()
Ja, ik probeerde ook alleen maar de 'defense' wat lager te brengen zodat ik zelf mijn slag kon gaan slaan hoor!quote:Op woensdag 25 februari 2004 11:29 schreef Kleintje het volgende:
[..]
*grijns*
Die heb ik voor een prikkie van haar overgenomen.
Dus beware!![]()
Zojuist even gebeld en ze is dolblij. Ze heeft nu visite maar straks komt er gegarandeerd een reactiequote:Op woensdag 25 februari 2004 11:45 schreef bixister het volgende:
>>kan iemand jessie even inseinen?die heeft nog wel 't allermeest meegeleefd van ons allemaal geloof ik. <<
Wat een mooie baby!!! Nou maar hopen dat ze ook lief is!quote:
Heel mooiquote:
quote:Op woensdag 25 februari 2004 11:57 schreef Lois het volgende:
Foto
[img]url=http://home.wanadoo.nl/jmwvd/Iris/Danielle.jpg[/img]
Catootje, je hebt wel heel hard moeten werken. Maar wat heb je toch een mooie dochter uitgebroedquote:Op woensdag 25 februari 2004 11:08 schreef Barb het volgende:
Toot heeft er 30 uur weëen opzitten, maar uiteindelijk duurde de bevalling 2 uur.
Hans doet zijn best om een mailtje met fotootje rond te sturen, maar ook kersverse papa's hebben t ineens heel druk,.
quote:Op woensdag 25 februari 2004 12:56 schreef miss_dynastie het volgende:
jaja, en het piemeltje rewimo
zie je wel, zie je wel, nananana
Wacht maar tot alle Fok!-ers besluiten tot de grote Tootbaby-meetquote:Op woensdag 25 februari 2004 14:11 schreef shmoopy het volgende:
Catooooooot, wat een plaaaaaaaaaaatje van een meisje heb je in elkaar gefrobelt!
En wat druk is het nu, he?
Iedereen die langs wil komen,
Kan je die van ons scannen? Ik heb geen scannerquote:Op donderdag 26 februari 2004 12:13 schreef Lois het volgende:
Vanmorgen zat er bij de post een kaartje voor Lois en Karin de postbode zal wel gedacht hebben![]()
Echt een allerliefst geboortekaartje, zo helemaal Catootje met een ongelooflijk lief gedichtje.
Dank je wel Catoot
zodra ik toestemming heb van de nieuwbakken mama zal ik hem inscannen
Dat heet dus een verdagdag. En aangezien D. maandag is geboren is het nu al haar derde verdagdag die we vieren.quote:Op donderdag 26 februari 2004 01:36 schreef golfer het volgende:
de 1-dagsverjaardag
Om het over haar onjaardag maar niet te hebben. Kom maar op met die taart!quote:Op donderdag 26 februari 2004 14:09 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat heet dus een verdagdag. En aangezien D. maandag is geboren is het nu al haar derde verdagdag die we vieren.
Hoezee!!!
V.
Hij ligt in ETs mailbox als het goed is.quote:Op donderdag 26 februari 2004 13:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kan je die van ons scannen? Ik heb geen scanner
Geweldig!quote:Op donderdag 26 februari 2004 20:49 schreef Lois het volgende:
[..]
Hij ligt in ETs mailbox als het goed is.
ik begin steeds nieuwsgieriger te worden!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:29 schreef Karin het volgende:
Ik heb vanmorgen bij Lois het kaartje bekeken, wat lief zeg
hadden wij ook niet hoor, is dat zo standaard dan?quote:maar ook daarop staat geen gewicht of lengte![]()
Neehoor maar ik had het wel gehoopt, ben gewoon benieuwd naar de specs van Daniellequote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:37 schreef bixister het volgende:
[..]
ik begin steeds nieuwsgieriger te worden!
[..]
hadden wij ook niet hoor, is dat zo standaard dan?
Pssttt... we zijn ook benieuwd naar het kaartje van Pietquote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:37 schreef bixister het volgende:
[..]
ik begin steeds nieuwsgieriger te worden!
[..]
hadden wij ook niet hoor, is dat zo standaard dan?
ik heb geen scanner!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Pssttt... we zijn ook benieuwd naar het kaartje van Piet
Heb je nog een kaartje over, Bix? Ik wil het gerust voor je inscannenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 10:00 schreef bixister het volgende:
[..]
ik heb geen scanner!![]()
quote:Op zondag 29 februari 2004 19:58 schreef Catootje het volgende:
Ik sleep me lijfje weer naar beneden
Ik vind het echt niet erg hoor, ik vind het zelfs wel leuk om al die foto's in mijn mailboxje te krijgen.quote:Op maandag 15 maart 2004 19:31 schreef Catootje het volgende:
Daank, daank! Sokjes zijn idd uit prenataldoos; de enige sokjes die niet meteen afglibberen....maatje groter kan ik me niet voorstellen, zo gek zo gek.
ik zla vriendje es lief aankijken of hij niet eens iets in elkaar wil frommelen kwaa website of zo, ik moet nu steeds anderen lastig vallen met fotookes, en dat is als je flink wil spammen met je kind niet echt leukvoo hen dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |