Ow dat klinkt al lekkerquote:Op maandag 23 februari 2004 14:38 schreef Oceanonix het volgende:
Pasta koken, als deze gaar is afkoelen door af te spoelen met koud water.
Daarna een bakje selleriesalade mengen met de pasta. Stukjes augurk, ham en zilverui toevoegen.
![]()
Fussiliquote:Op maandag 23 februari 2004 22:19 schreef ruby het volgende:
Hmm, lekkere krulpasta kopen. Ik kom even niet op de naam.. ze lijken op wokkels.
dat klinkt wel erg lekkerquote:Op maandag 23 februari 2004 23:31 schreef Tristessa het volgende:
-recepje-
Klinkt allemaal erg goed ga het zeker proberen.quote:Op dinsdag 24 februari 2004 08:35 schreef Riann het volgende:
[..]
dat klinkt wel erg lekker
ik denk dat stukjes gekookte ham en zo er ook wel lekker is om er door heen te doen
-edit- omdat het offtopic is en zo maar kijk ff weer in lifestylequote:Op dinsdag 24 februari 2004 09:10 schreef jolene het volgende:
[..]
Klinkt allemaal erg goed ga het zeker proberen.
Offtopic.: Riann, wanneer doe jij de update
Dat met die champignons had ik nooit aan gedacht, ga ik ook eens doen!quote:Op maandag 23 februari 2004 23:31 schreef Tristessa het volgende:
Yumyum recept
Jaaaa, was het maar alvast zo ver. Flesje wijn mee, wat vrienden....quote:Op dinsdag 24 februari 2004 09:58 schreef Aventura het volgende:
Ja, erg lekker een koude pastasalade. In de zomer maak ik dat weleens, het is namelijk het ultieme picknick-eten: het geheel in een grote afsluitbare bak doen, en samen met wat stokbrood meenemen naar het park.
Volgens mij zijn dit niet echt koude pasta gerechten. Of heb ik het mis?quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:39 schreef okkith het volgende:
Tortellini gevuld met spinazie, wat groene pesto erbij gedaan en rucola en wat verse basilicum en wat citroensap en (gedroogde) oregano. En een grote scheut olijfolie...
[afbeelding][afbeelding]
Ravioli, rode pesto erbij en gegrilde tomaatjes...En wederom een grote scheut olijfolie...
[afbeelding]
De focaccia's in repen gesneden:
[afbeelding]
als jij het zegtquote:Op woensdag 16 november 2005 00:14 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dit niet echt koude pasta gerechten!!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |