Die komen vast wel, maar vorig jaar vond ik dit topic altijd erg leuk om te lezen en bij te houden. En om de populariteit van kandidaten op Fok! te metenquote:Op maandag 23 februari 2004 14:00 schreef rickywilliams het volgende:
is een pol niet handiger?
whahahahahahahahahaquote:Op maandag 23 februari 2004 16:15 schreef BVO het volgende:
Ik zal hier tijdens mijn vakantie ook nogmaar ff mijn 10 namen geven, ik yie alweer dat mijn smaak heel anders is dan van de rest
1. Alice
2. JK
3. Marlies
4. Maud
5. Meike
6. Irma
7. Boris
8. Eric
9. Robin
10. Ron
Wederom bewijst BVO geen smaak te hebbenquote:Op maandag 23 februari 2004 22:09 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
whahahahahahahahaha![]()
Ieder zijn smaak.quote:Op maandag 23 februari 2004 22:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jij moet niks zeggen, X-tine. Jij hebtJK
op 6 staan
.
:Dquote:Op maandag 23 februari 2004 22:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
op 6 staan
.
Bij jou staat Alice op 5quote:Op maandag 23 februari 2004 22:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
op 6 staan
.
Maak er toch maar wat van, want zo tellen je stemmen niet meequote:Op maandag 23 februari 2004 22:29 schreef Luchtbel het volgende:
1. Irma
2. Boris
3. Marlies
Oke oke maar het blijft een verdrietige zaak, ik bedoel Meike is gewoon iehl, JK veel te overdreven, Eric die ziet er echt uit alsof ie helemaal niet serieus is, Alice staat me gewoon tegen, Maud daar zie ik geen idool in, Ron die kan niet lachen en die Robin, daar kwam echt geen zinnig woord uit toen ie door mocht naar de volgende ronde, volgens mij zijn er al genoeg van dat soort typesquote:Op maandag 23 februari 2004 22:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maak er toch maar wat van, want zo tellen je stemmen niet mee.
Zou je alsjeblieft dan ook je lijstje van wat je hoopt posten? Want hier kan ik niet zoveel mee.quote:Op woensdag 25 februari 2004 22:36 schreef Markie-Mark het volgende:
Dit is niet wat ik hoop maar wat ik verwacht
Dan zou ik je toch willen verzoeken om een nieuw lijstje te maken. Een lijstje waarin de top 10 staat zoals jij hoopt dat het wordt.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:22 schreef LaPluche het volgende:
Dit lijstje geeft overigens weer wat ik denk dat het word. Eigenlijk hoop ik dat Boris wint!
Morgen is terugbeschouwing op de afgelopen weken.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:58 schreef ranja het volgende:
Begint morgen de finale nou al? Ik dacht dat Tooske het steeds over maart had...
Ja vind ik wel jammer, maar goed volgende week gaan we echt beginnen.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:15 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Morgen is terugbeschouwing op de afgelopen weken.
ja idd. ze deed zooo onwys overdreven toen ze door was naar de finale. met die eeuwige kut lachbek van drquote:Op woensdag 25 februari 2004 12:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh ja, Alice alleen qua zang... als ze haar mond opentrekt en begint te giechelen, krijg ik kippenvel van narigheid
ron mag dr van my ook meteen uit. die jongen straalt nou nix speciaals uit, en van zn stem hebben we dr ook al honderden van gehoord.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:22 schreef bloemie het volgende:
mijn ranglijstje:
1. robin
2. irma
3. boris
4. maud
5. ron
6. marlies
7. JK
8. eric
9. alice
10.meike
quote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:46 schreef Brennie het volgende:
Mijn lijst:
10: Eric ( wie was hij eigenlijk? )
Inderdaad, Alice met haar " in the pocket " opmerkingen...quote:Op zaterdag 28 februari 2004 13:41 schreef LuQas het volgende:
10. Alice
ja en boris z'n stem ljkt op jamai, en meike haar stem op die van dewi...quote:Op zaterdag 28 februari 2004 13:41 schreef LuQas het volgende:
5. Irma (te veel Hind-stem)
idd, als Irma qua stem op Hind lijkt ben ik de Paus.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:04 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
ja en boris z'n stem ljkt op jamai, en meike haar stem op die van dewi...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 maart 2004 20:06 schreef showercap het volgende:
Voor de rest kan het me niet schelen, zolang Meike en Alice er maar gauw uitvliegen! En JK kan beter als clows in het circus gaan werken!
quote:
Dat is zowat mijn top 3quote:Op donderdag 4 maart 2004 22:00 schreef Tania18 het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op donderdag 4 maart 2004 21:54 schreef BVO het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/nooo.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>]![]()
</div></blockquote>[afbeelding]
![]()
Meike, Alice en JK
Jij hebt gewoon geen smaakquote:Op donderdag 4 maart 2004 22:06 schreef BVO het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op donderdag 4 maart 2004 22:00 schreef Tania18 het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op donderdag 4 maart 2004 21:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat is zowat mijn top 3
Snap nog steeds niet dat ze niet door isquote:Op donderdag 4 maart 2004 22:14 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon geen smaak
Behalve met Elisaar dan
eens, alleen heb ik maud als vierde, want haar stem is een beetje saai. Maar je hebt gelijk, om deze vier gaat het, zij zijn de besten.quote:Op donderdag 4 maart 2004 20:06 schreef showercap het volgende:
1. Boris
2. Maud
3. Irma
4. Marlies
Voor de rest kan het me niet schelen, zolang Meike en Alice er maar gauw uitvliegen! En JK kan beter als clows in het circus gaan werken!
Die vind ik dus allemaal super! Allemaal (zo naar het mij lijkt) aardige sympathieke mensen, die bovendien (het belangrijkste voor mij!) goed kunnen zingen.quote:Op donderdag 4 maart 2004 22:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet dat ze niet door is. Maar we zien dr snel terug op tv
.
Dus je vindt Hind, Maud, Dewi en David ook niet goed dan? Zijn mijn andere favoeriete idols. (met Hind uiteraard met kilometers afstand op 1
)
Hindquote:Op donderdag 4 maart 2004 22:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Dus je vindt Hind, Maud, Dewi en David ook niet goed dan? Zijn mijn andere favoeriete idols. (met Hind uiteraard met kilometers afstand op 1
)
Mijn eerder genoemde lijstje is ook de lijst van wat ik denk , maakt ook niet zo heel veel uit. Ik hoop in tegenstelling tot mijn lijstje dat Irma of Maud wint, de rest maakt me niet zoveel uit.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:51 schreef dunn0w het volgende:
ow sorry ik lees nu pas dat het NIET moest zijn wie je DENKT maar wie je graag zou willen... maarja dat is dat al wel duidelijk te merken aan mijn opmerkingen er naast... ik denk dat RON afvalt aanstaade zaterdag..
Ehm ja, die heb ik dus niet meer meegeteld.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:16 schreef Keano het volgende:
1. Marlies
2. Boris
3. Maud
4. Irma
5. Robin
6. Eric
7. Alice
8. Ron
9. JK
10. Meike
Ik denk dat je net iets te laat bentquote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:24 schreef Tiemie het volgende:
1. Alice
2. Irma
3. Maud
4. Boris
5. Marlies
6. Meike
7. Eric
8. Robin
9. Rob
10. JK
Waarom verander je het nummertje voor de naam dan niet?quote:Op zondag 7 maart 2004 00:23 schreef d10n het volgende:
OK, na de eerste show gezien te hebben:
1. Boris (hij heeft 't gewoon, maar ik gun 't m niet...)
2. Marlies (zij heeft 't ook, maar haar gun ik 't wél)
Omdat ik ook een beetje meeweeg wat commercieel aantrekkelijk is imho.quote:Op zondag 7 maart 2004 00:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Waarom verander je het nummertje voor de naam dan niet?
Het gaat er immers om wat je hooptquote:Op zondag 7 maart 2004 00:26 schreef d10n het volgende:
[..]
Omdat ik ook een beetje meeweeg wat commercieel aantrekkelijk is imho.
Wat dat betreft is het voor mij eigenlijk een gedeelde eerste plek.
maar je hebt wel gelijk...
Tsja ik kan het niet echt uitleggen... Hij komt op mij gewoon niet zo down-to-earth over als Marlies. Maar volgens mij is dat niet een eigenschap die commercieel succes in de weg zit. Misschien wel integendeel. M'n mening hierover kan nog bijtrekken, maar voorlopig is het even dit.quote:Op zondag 7 maart 2004 00:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt met het Boris niet gunnen
Ben het met beide wel eensquote:Op zondag 7 maart 2004 00:31 schreef d10n het volgende:
[..]
Tsja ik kan het niet echt uitleggen... Hij komt op mij gewoon niet zo down-to-earth over als Marlies. Maar volgens mij is dat niet een eigenschap die commercieel succes in de weg zit. Misschien wel integendeel. M'n mening hierover kan nog bijtrekken, maar voorlopig is het even dit.
en wat ik hoop is dat Meike zometeen bij mij komt uithuilen...![]()
Ow das mooi... Als iedereen nou even hoopt dat Meike bij mij komt uithuilen.....quote:Op zondag 7 maart 2004 00:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Ben het met beide wel eens
de eerste heb ik alvast goedquote:Op donderdag 26 februari 2004 17:25 schreef --Globe-- het volgende:
1. Irma
2. Robin
3. Boris
4. Marlies
5. Ron
6. Maud
7. JK
8. Eric
9. Alice
10. Meike
quote:Op woensdag 10 maart 2004 12:00 schreef charmed_angel het volgende:
3. (-) Alice
9. (-) Boris
Waar heeft Boris die 9e plek aan te danken?quote:Op woensdag 10 maart 2004 12:00 schreef charmed_angel het volgende:
1. (-) Irma
2. (-) Marlies
3. (-) Alice
4. (7) Robin
5. (4) JK
6. (-) Ron
7. (5) Eric
8. (-) Maud
9. (-) Boris
En Maud op 8... en alice op 3??quote:Op woensdag 10 maart 2004 17:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Waar heeft Boris die 9e plek aan te danken?
De plaatsen van Boris en Alice ben iik het redelijk mee eens, maar Maud op 8 kan idd nietquote:Op woensdag 10 maart 2004 17:58 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
En Maud op 8... en alice op 3??
quote:Op woensdag 10 maart 2004 17:09 schreef Tania18 het volgende:
[..]
De omgekeerde wereld
Hij kan goed zingen helaasquote:Op woensdag 10 maart 2004 17:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Waar heeft Boris die 9e plek aan te danken?
Maud op 8 jaar.....ze mag er snel uit van mij! Ik vind haar behoorlijk saai.....een beetje een muts!quote:Op woensdag 10 maart 2004 17:58 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
En Maud op 8... en alice op 3??
Ik vind hem ook helemaal niks. Alleen zijn goede stem en het 3 andere kandidaten houden hem bij mij van de laatste plaatsquote:Op woensdag 10 maart 2004 21:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij kan goed zingen helaas![]()
Maar is ontzettend saai![]()
En ik vind hem gewoon lelijk![]()
tweede rondequote:Op maandag 23 februari 2004 23:24 schreef trpetine het volgende:
Ik zal ook maar eens een poging wagen....
1. Irma
2. Boris
3. Robin
4. Marlies
5. Ron
6. Maud
7. JK
8. Alice
9. Eric
10. Meike![]()
![]()
Eric en Maud mogen van plekkie wisselen, voor de rest ongewijzigd.quote:Op maandag 23 februari 2004 17:08 schreef mia_wallace het volgende:
1. Boris
2. Marlies
3. Irma
4. Maud
5. Eric
6. Robin
7. Alice
8. Ron
9. JK
(10. Meike)
Dit is mijn persoonlijke voorkeur maar ik denk dat de uitslag heel anders gaat zijn!!
#1 - 8 punten of 10 puntenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Als jullie goede suggesties hebben voor de puntenverdeling voor volgende week hoor ik het graag.
Nou ja, dat wil ik ongeveer hetzelfde als vorig jaar doen: nummer 1 krijgt 10 punten, de laatste krijgt er 1. En dan daartussen moeten een paar gaten vallen.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:57 schreef LeBeau het volgende:
Effect is hetzelfde als wat je de eerste week gebruikte, snap ook niet waarom je dat deze week niet deed.
Dan ga ik voor:quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou ja, dat wil ik ongeveer hetzelfde als vorig jaar doen: nummer 1 krijgt 10 punten, de laatste krijgt er 1. En dan daartussen moeten een paar gaten vallen.
ja dat is wle de bedoeling....toch?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:15 schreef BVO het volgende:
We moeten nu toch lijstjes van 8 maken?
Dat lijkt me wel ja, maar ik zie boven me nu al 3 lijstjes van 9quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat is wle de bedoeling....toch?
wat vind je mankeren aan zn attitude dan?quote:Op zondag 14 maart 2004 00:52 schreef trpetine het volgende:
ronde 3
(2) (1) (1) Boris........ Het is jammer van zijn attitude, maar hij blijft de beste!!
(5) (5) (2) Ron...........Ik vond hem vanavond erg goed.. Dus hij stijgt..
(4) (3) (3) Marlies..... wederom een goed optreden...
(1) (2) (4) Irma...........Onbegrijpelijk dat NL. niets in haar ziet,maar ik blijf geloven..
(6) (4) (5) Maud.........Niet zo best vandaag maar ze kan het wel dus komt goed...
(7) (6) (6) JK............. Wat een nare stem om naar te luisteren(vind ik) (zeikerige "zwarte"stem)
(9) (8) (7) Eric............Idd. niet de beste zanger,maar hij is wel leuk..
-
-
-
(8) (9) (8)Alice..........Heeft deze week hoop meelijstemmen gehad maar het houdt toch een keer op
Ook deze week de lijst weer samengesteld naar optreden en zangkunsten..
(Stemde NL. ook maar zo...)
Ik weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen.maar ik vind hem arrogant overkomen...quote:Op zondag 14 maart 2004 01:05 schreef Sweetlay-d het volgende:
[..]
wat vind je mankeren aan zn attitude dan?
tjah wat wil je dan dat hij doet, dat hij gaat doen alsof hij bang is terwijl hij weet dat hij niet op de kruk gaat zitten. Hij is nou eenmaal goed!quote:Op zondag 14 maart 2004 01:36 schreef trpetine het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen.maar ik vind hem arrogant overkomen...
Ik kan hem niet helemaal peilen.. Hij weet van zichzelf heel goed dat hij goed is en voorlopig niet op de kruk terecht komt en dat straalt hij uit...(vind ik dan).
Misschien is hij te zelfverzekerd in mijn ogen...
Er is niks mis met zelfverzekerdheid(?..) maar je kan het "overdrijven".
Anyway.... Ik vind hem wel heeeeel goed hoor... vanavond was hij veruit de beste.
hoe zie je dat voor je?..quote:Op zondag 14 maart 2004 13:31 schreef SynchroSteve het volgende:
1 - Boris
2 - Alice (wordt de nieuwe Jim)
3 - Marlies
4 - Irma
5 - Ron
6 - JK
7 - Maud
8 - Eric
1.Borisquote:Op woensdag 25 februari 2004 12:00 schreef miss_dynastie het volgende:
1.Boris
2.JK
3.Alice
4.Maud
5.Marlies
6.Irma
7.Ron
8.Robin
9.Eric
10.Meike
Je bedoelt dat ze een verschrikkelijke stem heeft, maar toch ver komt? Zou kunnen, behalve dat de stem van Alice toch wel wat mooier is dan die van Jim.quote:Op zondag 14 maart 2004 13:31 schreef SynchroSteve het volgende:
2 - Alice (wordt de vrouwelijke Jim)
quote:Op zondag 14 maart 2004 12:19 schreef Sweetlay-d het volgende:
[..]
tjah wat wil je dan dat hij doet, dat hij gaat doen alsof hij bang is terwijl hij weet dat hij niet op de kruk gaat zitten. Hij is nou eenmaal goed!
Dit is in het Boris topic gezegd en dit is eigenlijk een beetje wat ik bedoel..quote:Op zondag 14 maart 2004 14:06 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Je kan ook zelfbewust zijn zonder attitude.. hij komt bij mij over als iemand die toch al weet dat hij de wedstrijd heeft gewonnen en dat ook moet laten blijken. De manier waarop hij bijvoorbeeld reageert wanneer hij hoort dat hij door is of positief jury commentaar krijgt..... maar zonder een programma als Idols zou hij echt niet zo'n hype zijn.
#1 - 10 puntenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou ja, dat wil ik ongeveer hetzelfde als vorig jaar doen: nummer 1 krijgt 10 punten, de laatste krijgt er 1. En dan daartussen moeten een paar gaten vallen.
Mijn reaktie is gepost toen de uitslag nog niet bekend wasquote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:17 schreef BVO het volgende:
Dat lijkt me wel ja, maar ik zie boven me nu al 3 lijstjes van 9Of gaan die over de performances van alleen vanavond?
Luchtbel is de enige die bij 10 finalisten gestemd heeft, en de eerste 2 afvallers goed heeft voorspeld. Respect. Jammer voor Ron trouwens, dis zit nu op de schopstoel...quote:Op woensdag 25 februari 2004 08:24 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
1. Irma
2. Boris
3. Marlies
4. Eric
5. Alice
6. Maud
7.JK
8. Ron
9.Robin
10. Meike
Wie?quote:Op maandag 15 maart 2004 11:38 schreef Hypochonder het volgende:
De volgende posters hadden het goed dat Robin zou afvallen:
Tom_Tom
Astridj0h
Meisje78
Sven
quote:Op maandag 15 maart 2004 11:38 schreef Hypochonder het volgende:
Tom_Tom
Dit is ook mijn top 8, ik geloof sowieso dat de top 3 helemaal klopt, ben benieuwd of t ook deze volgorde gaat wordenquote:Op maandag 15 maart 2004 12:07 schreef Juweel het volgende:
1-Boris
2-Irma
3-Marlies
4-Ron
5-Maud
6-JK
7-Erik
8-Alice
Keke, je hebt Marlies gewoon op 1.quote:Op maandag 15 maart 2004 15:06 schreef RedGuy het volgende:
Ok, volgende.
Marlies
Ron
Maud
Boris
JK
Irma
Eric
Alice
Ik weet het Vlens, maar ik vond Ron en Marlies zaterdag gewoon de besten.quote:Op maandag 15 maart 2004 15:10 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
[..]
Keke, je hebt Marlies gewoon op 1..
And it will change, mark my words. This competition is only just about to get started.quote:Op maandag 15 maart 2004 15:11 schreef RedGuy het volgende:
Maar volgende week kan het zo veranderen, hoor.
Go Astrid! Go Astrid! en toch vind ik t niet eerlijk dat Robin er uit is....quote:Op maandag 15 maart 2004 11:38 schreef Hypochonder het volgende:
Tom_Tom
Astridj0h
Meisje78
Sven
Kortom, dit was een verrassende uitslag. (En de volgende keer allemaal op Irma stemmen!)
quote:Op maandag 15 maart 2004 11:38 schreef Hypochonder het volgende:
Tom_Tom
Astridj0h
Meisje78
Sven
Kortom, dit was een verrassende uitslag. (En de volgende keer allemaal op Irma stemmen!)
Het is tijd om mijn lijstje te updaten:quote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:45 schreef Marando het volgende:
1. Boris (bijzonder mooie zangstem)
2. Irma (Wat een power, echt heel mooi, leuk koppie ook trouwens!)
3. Marlies (Mooie zangstem)
4. Ron (Goed!)
5. Maud (Kan goed zingen, maar niet echt uniek)
6. JK (Vond 'm tijdens workshop tegenvallen, vandaar net niet in mijn top5, wel goeie stem!)
7. Alice (...)
8. Robin (...)
9. Eric (...)
10. Meike (Snel naar huis!)
Ja, dat vond ik ook. Maud zomaar 2 plaatsen omlaag.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:38 schreef BVO het volgende:Toch wel verassend.
Ik denk dat het komt omdat JK vorige week best okay zong.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:01 schreef BVO het volgende:
Vooral JK had ik niet aan zien komen, echt geliefd is hij niet op Fok!. Maar zo zie je maar, zelfs Fokkers zijn nooit te oud om te leren.
Ik vind dit dus echt een hele vreemde puntentelling. Normaal gesproken is zoiets evenredig (1,2,3,4,5,6,7,8 punten) en als je dan per se nummer 1 tien punten wil geven en nummer laatst één punt maak het verschil tussen de bovenste posities dan groter!! En niet in het midden! Want daar is het verschil verhoudingsgewijs (procentueel gezien) SOWIESO al groter (#7 krijgt twee keer zoveel punten als #8, in jouw lijstje krijgt #6 zelfs vier keer zoveel punten als #8!)... het is jouw puntentelling natuurlijk, maar ik vind het niet echt eerlijk zo...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
Puntentelling:
#1: 10.
#2: 9.
#3: 8.
#4: 6.
#5: 5.
#6: 4.
#7: 2.
#8: 1.
Nou ja, ik heb om adviezen gevraagt mbt te puntentelling en toen kreeg ik deze post. Dat vond ik wel een mooie methode, ik heb alleen de laatste 2 minder punten gegeven. Ik denk juist dat het belangrijk is dat bovenin de top de kandidaten niet teveel verschillen in de punten krijgen, want daar liggen de kandidaten (denk ik) dicht bij elkaar.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:13 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik vind dit dus echt een hele vreemde puntentelling. Normaal gesproken is zoiets evenredig (1,2,3,4,5,6,7,8 punten) en als je dan per se nummer 1 tien punten wil geven en nummer laatst één punt maak het verschil tussen de bovenste posities dan groter!! En niet in het midden! Want daar is het verschil verhoudingsgewijs (procentueel gezien) SOWIESO al groter (#7 krijgt twee keer zoveel punten als #8, in jouw lijstje krijgt #6 zelfs vier keer zoveel punten als #8!)... het is jouw puntentelling natuurlijk, maar ik vind het niet echt eerlijk zo...
Ik vind het een mooie puntentelling, Tom!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb om adviezen gevraagt mbt te puntentelling en toen kreeg ik deze post. Dat vond ik wel een mooie methode, ik heb alleen de laatste 2 minder punten gegeven. Ik denk juist dat het belangrijk is dat bovenin de top de kandidaten niet teveel verschillen in de punten krijgen, want daar liggen de kandidaten (denk ik) dicht bij elkaar.
Iedereen heeft wel een top 3 van favoriete kandidaten en dan een rits dat het ze niets uitmaakt. En dat je onderaan degene zet die je echt superstom vindt. Daarom heb ik voor deze puntenverdeling gekozen.
*mee eens is*quote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:10 schreef Nikki_McKibbin het volgende:
[..]
Ik vind het een mooie puntentelling, Tom!
schatje mag ik weten waarom jij een slot op mijn topic hebt gezet??????????quote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:47 schreef schatje het volgende:
[..]
*mee eens is*
Ik zal me diep schamen als wij alice of eric naar world idol 2 zouden sturen. Dat zou dan, het beste wat nederland te bieden heeft, zijnquote:Op zondag 21 maart 2004 00:19 schreef Glamazon het volgende:
Maar met het oog op World Idol 2nd edition moet Boris natuurlijk gewoon winnen (dat wil alleen niet zeggen dat hij ook mijn persoonlijke favoriet is).
En die had ze ook wer goedquote:Op maandag 15 maart 2004 18:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben even de beginlijstjes afgegaan en nu blijkt dat van de beginlijstjes -Luchtbel- de enige is die de volgorde van afvallers nog goed heeft. De volgende op haar lijstje is Ron....
Ja daarom. Met Boris maken we internationaal iig een goede indruk, want die heeft internationaal allure.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:27 schreef Mango-a-gogo het volgende:
[..]
Ik zal me diep schamen als wij alice of eric naar world idol 2 zouden sturen. Dat zou dan, het beste wat nederland te bieden heeft, zijn![]()
Opvallend he dat veel mensen (waaronder dus jij en ik) wel erkennen dat Boris de beste is maar ondertussen toch een andere persoonlijke favoriet hebben.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:38 schreef Mango-a-gogo het volgende:
Boris met zijn marvin gaye performance is nog steeds de beste performance die ik heb gezien.
(Toch ben ik irma fan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |