quote:Op maandag 23 februari 2004 08:15 schreef phileine het volgende:
'k open nooit meer zo vroeg een topic. moest van Just Me
Van harte met jullie mooie Saskia!quote:Op maandag 23 februari 2004 21:42 schreef E.T. het volgende:
Even snel..
Saskia is geweldig!
Dat ik moeder ben is nog een beetje een raar idee, maar Saskia is wel echt helemaal mijn kindje (en van Swets natuurlijk)
Na de turbo-bevalling voel ik me prima.. onze kleine meid begint de borstvoeding steeds beter te snappen, hopen dat dit zo blijft. (BV kost een hoop energie, en zeker als je zo klein bent.. )
quote:Op woensdag 25 februari 2004 09:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[afbeelding]
lieieieieieieieiffff!quote:Op woensdag 25 februari 2004 09:04 schreef LadyS het volgende:
owwwwww![]()
*smelt*
hey, wie niet!quote:Op woensdag 25 februari 2004 11:12 schreef yvonne het volgende:
Ik had op de weblog al gefeliciteerd
Ja ik ook. En dan neem je het verstandige besluit om de eerste week als er kraamzorg is gewoon te gaan werken, maar het liefst zat ik nu thuisquote:Op woensdag 25 februari 2004 14:22 schreef bixister het volgende:
ja stom he swets, gelukkig kon G toen wel een paar weken vrij regelen.
quote:Op woensdag 25 februari 2004 14:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om te werken, ik wil gewoon gezellig thuis zijn om verliefd naar m'n dochter te kijken
We hebben Catoot ook stiekum ingehaaldquote:Op woensdag 25 februari 2004 18:09 schreef Ripley het volgende:
Jullie ook gefeliciteerd!
Ik had het helemaal gemist, maar ben echt heel blij voor jullie dat het uiteindelijk zo goed is gegaan!
Neeeeee...... dit kun je toch niet onbewogen doorstaan zoiets onweerstaanbaars schattigs?quote:Op woensdag 25 februari 2004 09:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[afbeelding]
Nee dat klopt. Ik sta regelmatig met vochtige ogen naar d'r te staren. In opperste verbazing, verwondering en emotiequote:Op woensdag 25 februari 2004 20:04 schreef dutchie het volgende:
[..]
Neeeeee...... dit kun je toch niet onbewogen doorstaan zoiets onweerstaanbaars schattigs?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dit is nu die stoere bikkel van een Swets ????quote:
*Smelt* Saskia je bent lief en mooooooii!!!quote:Op woensdag 25 februari 2004 09:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[afbeelding]
Wat mooiquote:Op woensdag 25 februari 2004 21:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee dat klopt. Ik sta regelmatig met vochtige ogen naar d'r te staren. In opperste verbazing, verwondering en emotie
watje
Ik weet het nog goed. Zo begin 2000quote:Op donderdag 26 februari 2004 07:36 schreef Dinus het volgende:
[..]
Wat mooi![]()
Misschien weet je dat niet meer, maar in een ver verleden hebben we nog eens op icq zitten somberen dat het voor ons misschien allemaal niet weggelegd was, en nu YeSSSSS !!!!
quote:Op donderdag 26 februari 2004 22:07 schreef bixister het volgende:
heee, DE boodschappentas!
Ze was een beetje gelig daar, maar haar handjes zijn er ook erg rozequote:hoe gaat het nu met Saskia? klopt het dat ze wat geel leek op die schattige duim-foto, of zijn haar handjes daar gewoon extreem roze. drinkt ze goed?
icoontje aangepast. ietwat laat, maar beter laat dan nooit niewaar ?quote:Op maandag 23 februari 2004 08:08 schreef phileine het volgende:
hmmmm bugje ontdekt. ik wou graag het supervrouw-icoontje, maar we moeten het maar even doen met het standaardicoontje
Ze wordt met de dag meer Supervrouwquote:Op vrijdag 27 februari 2004 21:30 schreef Danny het volgende:
[..]
icoontje aangepast. ietwat laat, maar beter laat dan nooit niewaar ?
Ik ben net gaan kijken... en ze sliep heel vastquote:Op vrijdag 27 februari 2004 23:24 schreef phileine het volgende:
erg he? De eerste keer dat Isa op haar eigen kamertje lag hebben Max en ik ook de hele nacht wakker gelegen. Dat losmaken begint NU al
*zucht*quote:Op vrijdag 27 februari 2004 23:24 schreef phileine het volgende:
Dat losmaken begint NU al
Van die baby-zuchtjes...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 23:28 schreef E.T. het volgende:
[..]
*zucht*
jah
d'r eigen bedje staat gewoon naast ons bedquote:Op vrijdag 27 februari 2004 23:34 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Van die baby-zuchtjes...
Maar waarom doen jullie jezelf dit aan, joh?
Als je dat liever hebt, hou 'r dan nog even lekker bij je, schijnt erg goed voor ze te zijn, hoor.
Ow, wat herkenbaar.... Liam slaapt op zich vanaf het begin in zijn wiegje, wel bij ons op de kamer...maar ik sta dus echt een paar keer op een nacht bij hem te gluren of ie het nog wel doet...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 23:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ben net gaan kijken... en ze sliep heel vast
Even zachtjes aan d'r gefriemelt tot ze zuchte....
ik kijk nog steeds een paar keer per avond of luca nog wel goed slaapt (en die is al 4 !)quote:Op zaterdag 28 februari 2004 15:19 schreef Belana het volgende:
[..]
...maar ik sta dus echt een paar keer op een nacht bij hem te gluren of ie het nog wel doet...![]()
Ja, tjonge, maak dan meteen een stuk of 300 foto's voor ons als je daar toch staat te niksen.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 23:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ben net gaan kijken... en ze sliep heel vast
Even zachtjes aan d'r gefriemelt tot ze zuchte....
Nou, idd, dat ze daar niet even aan gedacht hebben. Uitgelezen kans voor een hele mooie reportage van 'adem-in, adem-uit'.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 18:59 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, tjonge, maak dan meteen een stuk of 300 foto's voor ons als je daar toch staat te niksen..
En mogen we ook een foto van mammie en Saskia samen?.
Ik heb foto's van Mama met Saskia samen, maar eh... direkt na de bevallingquote:Op zaterdag 28 februari 2004 18:59 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, tjonge, maak dan meteen een stuk of 300 foto's voor ons als je daar toch staat te niksen..
En mogen we ook een foto van mammie en Saskia samen?.
quote:Op zondag 29 februari 2004 12:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[afbeelding]
Oooooh, gewoon in jullie kamer.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 14:59 schreef E.T. het volgende:
[..]
d'r eigen bedje staat gewoon naast ons bedDus erg ver weg is ze niet en ik kan evengoed alles horen als ze daar in ligt.
Ik denk wel dat ik iets beter slaap als ze in d'r eigen bed ligt ipv tegen mij aan.. kan in weer gewoon draaien en m'n armen voor me houden.. Maar het is geen perse moeten ofzo hoor...
Als ik mijn hand uitsteek raak ik het wiegjequote:Op zondag 29 februari 2004 20:59 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Oooooh, gewoon in jullie kamer.
Ik zie weleens ouders die zo'n wurmpje dan na een dag of wat helemaal aan het andere eind van het huis in z'n eigen kamertje zetten, dat vind ik altijd zo sneu, zover weg van papa en mama.
En wat een lieve foto's!
quote:Op zondag 29 februari 2004 21:39 schreef MUUS het volgende:
Jaaaaaaaa, daar is Saskia weer.. En ook een foto van Saskia en mama saampies.
.
*verliefd zuchtje*
quote:Op zondag 29 februari 2004 20:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Vannacht heeft Saskia helemaal allenig in d'r wieg doorgebracht!
Papa en Mama hebben twee keer 5 uur, met 1 voeding tussendoor in alle houdingen en standen kunnen slapen. Papa vind Saskia stoer.
En vandaag is Saskia voor het eerst buiten geweest! Het was prachtig weer, niet al te koud, dus goed aangekleed, in de Quinny naar Opa en Oma een straat verder (3 minuten wandelen). Opa is ook al helemaal verliefd op zijn nieuwe kleindochter. Hij is toch zo trots op "al z'n meiden". Tja, dachten ze drie jaar geleden nog geen opa en oma te worden, hebben ze nu twee prachtige kleindochters.
Verder gaat de borst steeds beter, maar soms heeft ze er gewoon geen zin in. En ow ja... Saskia d'r naveltje bloed een klein beetjeWe denken dat de bovenkant van de luier er net steeds over het verse huidje schuurt. Nu maar voorzichtig ontsmet en weer een navelbandje om, en hopen dat het morgen beter is...
Er bestaat toch niet zoiets als navel-scheur ofzo he?.
quote:Op zondag 29 februari 2004 22:11 schreef phileine het volgende:
Zo in het begin is ze toch ook nog zo ontzettend deel van mamma.
Ik heb er nog een met Mama onder de douche. Maar het is echt wreed om die te plaatsen in dit hormonenbolwerkquote:Op zondag 7 maart 2004 12:21 schreef dutchie het volgende:
![]()
Nou, hou nou eens op met die lieve fotootjes van Sas. Je vergeet helemaal dat het hier 1 grote hormonenbolwerk is.
![]()
Nou vooruit dan maar, test ons maar eens dan.quote:Op zondag 7 maart 2004 12:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb er nog een met Mama onder de douche. Maar het is echt wreed om die te plaatsen in dit hormonenbolwerk
Dat ziet er wel heel erg relaxed uit!!quote:Op zondag 7 maart 2004 12:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Heerlijk zo'n zondagmorgen. Nu ga ik me maar even aankleden enzo
[afbeelding]
quote:Op zondag 7 maart 2004 12:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Heerlijk zo'n zondagmorgen. Nu ga ik me maar even aankleden enzo
Ik schijn ook de hele tijd verliefd naar d'r te kijken...quote:Op zondag 7 maart 2004 13:29 schreef pluisje het volgende:
Dit is gemeen! Ik moet daar verdorie nog 4 maanden op wachten
Wat een heerlijke meid is het zeg, en wat ik zo mooi vind bij jullie foto's is dat jullie zo overduidelijk ontzettend van haar genieten. Echt prachtig
Merkt ie niet joh, hij kijkt zelf ook alleen maar naar Saskiaquote:Op zondag 7 maart 2004 13:30 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik schijn ook de hele tijd verliefd naar d'r te kijken...
Nog ff en ik moet oppassen dat Jeroen niet jaloers wordt![]()
quote:Op zondag 7 maart 2004 20:05 schreef Lois het volgende:
Ow kijk nou wat je in je handen hebt ETZo sta je met spuiten te hannessen in je been en zo heb je het mooiste ter wereld in je handen
Ja, Red Dragon (de voorloper van SIlence of the Lambs)...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:19 schreef Anitra het volgende:
Hahahah zo te zien had je een heel spannend boek swets
En zo onder de douche heerlijk!!!
Ja hoor, kinderen vinden lammetjes schattigquote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, Red Dragon (de voorloper van SIlence of the Lambs)...
Ik vraag me af of het pedagogisch verantwoord is.
't is echt een lekker ding!quote:Op zondag 11 april 2004 11:57 schreef Lois het volgende:
Wat groeit ze hard zeg!
ik durf het bijna geen kraamvisite meer te noemenmaar we moeten toch echt snel iets afspreken voor ze naar school gaat.
![]()
Tot 2 dagen geleden primaquote:Op maandag 12 april 2004 15:13 schreef Tan het volgende:
Wat is ze mooi!!!Hoe gaat het inmiddels met de krampjes eigenlijk?
Dat zou al een hele verbetering zijnquote:Op maandag 12 april 2004 19:42 schreef Catootje het volgende:
mild rood aanlopen.....
We zijn natuurlijk verschrikkelijk bevooroordeeld, maar we zijn smoorverliefd op d'r ronde koppiequote:Op maandag 12 april 2004 21:05 schreef bixister het volgende:
wat een grappige foto in die wasmand, en ook Saskia is al zo'n hele meid, duidelijk geen pril babietje meer. wat gaat dat toch snel. en heerlijke wangetjes!
sterkte met de krampjes. had je misschien iets speciaals gegeten E.T.?
Kan me nix schelenquote:Op maandag 21 februari 2005 12:08 schreef Rewimo het volgende:
Psst, papa: ouders verjaardagstopic deel 9
Ik wist niet of je die felicitaties al gezien hadquote:Op maandag 21 februari 2005 12:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Kan me nix schelen
Ik wilde gewoon om exact 12.04 haar gebnoorte topic kicken...:{
Maar door die trage servers liep dat 1 minuutje fout
Gisterenavond laat hebben we nog even de weblog en de IRC logs door zitten lezen. Dat is wel erg leuk om terug te lezenquote:Op maandag 21 februari 2005 12:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik wist niet of je die felicitaties al gezien hadVandaar
Vertel eens, hoe voelt dat nou, na een jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |