Het dansen rond een kampvuur ben je nog vergeten.quote:Op woensdag 25 februari 2004 02:53 schreef StretchArmStrong het volgende:
Mijn oma had hier altijd een goede methode voor. Je moet 4 keer knijpen op de plek des onheils en dan oewa oewa oewa oewa oewa zeggen. Klinkt te belachelijk voor woorden ik weet het, maar het werkt wel echt!
Mijn vriend heeft dit ook op het moment, hij werd er maandagochtend mee wakker. hij is naar de dokter geweest en die zegt dat het een neuropathie is, de zenuw zit ergens knel waardoor er geen goede doorstroming in de hand komt. erg vervelend maar na een paar dagen en medicijnen gaat het al een stuk beter, hij kan zijn hand weer iets meer gebruiken. bij hem voelde het alsof zijn hand verdoofd was en de vingers tintelden, hij kon er geen kracht mee zetten, niets vasthouden enzo. dit is gekomen omdat hij na stevig carnavallen zondag in slaap is gevallen op zijn hand en zo de toevoer heeft afgekneld, en omdat hij al meer dan 20 jaar uitbener c.q. fileerder is en dus altijd zwaar met zijn hand moet werken.quote:Op maandag 23 februari 2004 07:05 schreef Omkron het volgende:
Iemand enig idee wat de oorzaak hiervan kan zijn...? En of het gevaarlijk is.. Rechterhand tintelt.
Zou ik misschien mogen weten wat het medicijn is dat jouw vriend via de huisarts voorgeschreven heeft gekregen..?quote:Op woensdag 25 februari 2004 11:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft dit ook op het moment, hij werd er maandagochtend mee wakker. hij is naar de dokter geweest en die zegt dat het een neuropathie is, de zenuw zit ergens knel waardoor er geen goede doorstroming in de hand komt. erg vervelend maar na een paar dagen en medicijnen gaat het al een stuk beter, hij kan zijn hand weer iets meer gebruiken. bij hem voelde het alsof zijn hand verdoofd was en de vingers tintelden, hij kon er geen kracht mee zetten, niets vasthouden enzo. dit is gekomen omdat hij na stevig carnavallen zondag in slaap is gevallen op zijn hand en zo de toevoer heeft afgekneld, en omdat hij al meer dan 20 jaar uitbener c.q. fileerder is en dus altijd zwaar met zijn hand moet werken.
als het volgende week niet over is wordt er een kleine ingreep gedaan om de toevoer weer 'open' te zetten.
wel even mee naar de dokter dus.
Heeft je huisarts daar niks over gezegd? Zou me niet verbazen overigens, die van mij moet ik ook altijd alles uittrekken.... Nee, ik heb het niet over z'n klerenquote:Op woensdag 25 februari 2004 14:20 schreef Omkron het volgende:
Dus zo min mogelijk belasten.. of zoals nu zorgen dat je pols rechtblijft en toch voorzichtig wat doen..?
Ja.. alles zit altijd vol enzo.. en binnenkort moet ik weer verhuizen.. en dan woon ik te ver van mijn huisarts vandaan.. mocht het eens nodig zijn dat die huisarts met spoed langs moet komen.. vervolgens is er in die nieuwe wijk een huisarts die geen patienten meer opneemt... etc.. etc..quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:38 schreef Megumi het volgende:
Zou je niet eens gaan uitkijken naar een andere huisarts.?
Ik begrijp dat TS carpal tunnel syndrome heeft. Heeft dit te maken met RSI ?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 05:03 schreef Megumi het volgende:
Botte bitch die huisarts van jou. Maar op internet moet er toch ook wel wat info te vinden zijn? Heb wel wat linkjes voor je. Meeste wat ik vindt heeft helaas een wat te commercieele inslag.
http://www.rsi-vereniging.nl/
http://rsi.algemeen.nl/
RSI kan zich inderdaad uiten als CTS. Ik heb het opgelopen doordat ik correctiewerk deed van drukproeven. Dat was destijds nog handwerk, dus heel veel schrijven. En ja, daar kun je dus ook RSI van krijgenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 05:30 schreef Zenith4ever het volgende:
[..]
Ik begrijp dat TS carpal tunnel syndrome heeft. Heeft dit te maken met RSI ?
Maak eens een lichte vuist, en klop daarmee op je arm, van beneden naar boven.. schoudergewricht ook mee.. Je hele arm..quote:Op maandag 23 februari 2004 07:05 schreef Omkron het volgende:
Iemand enig idee wat de oorzaak hiervan kan zijn...? En of het gevaarlijk is.. Rechterhand tintelt.
Damn .. Da's best klote.. Sterkte!quote:Op woensdag 25 februari 2004 09:45 schreef Omkron het volgende:
Carpal Tunnel sydroom.. zoals iemand hier al gemeld had.. volgens de huisarts..
Ik zit nu to netten met een skate polsbeschermer om.. zodat mijn pols ten alle tijden rechtblijft. Advies van de huisarts.. dan afwachten.. als het vanzelf weggaat.. niets aan de hand..
Anders operatie.
Nog steeds? Dit is niet goed.quote:Op zondag 29 februari 2004 08:27 schreef Omkron het volgende:
Mooi.. mijn huisarts kan de pot op.. Maandag naar het ziekenhuis.. onderzoek enzo..
Dan valt het wel mee dus.quote:Op zondag 29 februari 2004 08:55 schreef Omkron het volgende:
Maandag.. eerst even praten met de GGD.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |