quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:54 schreef Virus.NL het volgende:
Oja, in september zit ik een paar daagjes in Kroatië
[afbeelding]
Aan de kleurencombinatie te zien waarschijnlijk een trekker van Gebr. Gorter uit Hoogkerk (Gr.)quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:26 schreef vdo28 het volgende:
Vandaag onderweg in de vrachtwagen nog een ongeluk gezien (nouja het ongeluk was al geweest)
Als je goed oplet zie je dat de trekker helemaal in de brand heeft gestaan, ze hebben de oplegger nog op tijd kunnen afkoppelen zo te zien.
[afbeelding]
Dat zou wel eens kunnen ja,... het is toch een volvo op die foto? (of dafquote:Op vrijdag 16 april 2004 22:48 schreef Swolly het volgende:
[..]
Aan de kleurencombinatie te zien waarschijnlijk een trekker van Gebr. Gorter uit Hoogkerk (Gr.)
Gefeliciteerd met het behalen van je chauffeursdiploma btw..quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
En ik heb zojuist mijn Chauffeursdiploma binnen, om eerlijk te zijn, ik had er wel wat meer van verwacht.. Hij is niet groter dan je pinpas..
[afbeelding]
Hmmz, over ADR gesproken, die van mij moet ik komende maand weer gaan verlengen.quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Heh, hij heeft wel een beetje de kleurtjes van mijn ADR certificaat..
*gaat m opzoeken en inscannen, misschien dat er mensen zijn die wel willen weten hoe dat eruit ziet*
[afbeelding]
Ik heb dat nog heel ouderwetsch op een papiertje met mooie groene lettersquote:Op dinsdag 20 april 2004 16:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
En ik heb zojuist mijn Chauffeursdiploma binnen, om eerlijk te zijn, ik had er wel wat meer van verwacht.. Hij is niet groter dan je pinpas..
[afbeelding]
Deze grille heeft 4 strepen, net zoals de T-streamline grille. Een 2-serie grille heeft 6 strepen dacht ikquote:Op donderdag 22 april 2004 19:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
De bumper kan wel van een Streamliner zijn.. Maar de rest is volgens mij gewoon van z'n eigen model..
Wat je niet ziet is dat aan de voorkant allemaal auto's stonden geparkeerdquote:Op woensdag 5 mei 2004 22:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo weinig ruimte kan iedereen wel krijgen... Als je maar onthoud wat je ooit geleerd hebt over afstanden..
quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jij maakt die foto toch van zo'n rare hoek?
Boem is ho. Dat moet iedereen weten lijkt mequote:Op woensdag 5 mei 2004 22:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo weinig ruimte kan iedereen wel krijgen... Als je maar onthoud wat je ooit geleerd hebt over afstanden..
dafquote:Op woensdag 5 mei 2004 22:26 schreef sj44k het volgende:
oke, hier verder
Mooie foto'squote:Op donderdag 6 mei 2004 18:03 schreef Virus.NL het volgende:
Nu weer even ONTOPIC:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ach, het zijn geinige bakjesquote:Op donderdag 22 april 2004 19:09 schreef Alexxxxx het volgende:(...)
[afbeelding]
Ben ik de enige op Fok! met een zwak voor Spijkstaal?![]()
(...)
Vandaag met een Actros vrachtwagen gereden: schakelen is heel simpel, dashboard is super met al die electronica, maar ik wil er in elk geval niet alle dagen mee rijden. Afgelopen weken met een DAF XF95 gereden, Actros, MAN TGA met 410pk en een Iveco Euro3 ofzo? (Vergeet altijd die naam) en de MAN vind ik toch het leukstquote:Op donderdag 6 mei 2004 18:03 schreef Virus.NL het volgende:
Nu weer even ONTOPIC:
[afbeelding]
[afbeelding]
Neenee, is nog het vorige model waar we mee rijden...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Iveco Stratos was het toch?
Dan had je zeker EPS? (dat vind ik 3x niks)quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:43 schreef Scalle-- het volgende:
[..]
Vandaag met een Actros vrachtwagen gereden: schakelen is heel simpel,
Idd met EPS, is wel makkelijk maar leuk vind ik het niet, schakel toch lieverquote:Op zondag 9 mei 2004 14:04 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Dan had je zeker EPS? (dat vind ik 3x niks)
Maar de actros op de foto is gewoon een automaat en dat rijdt best lekker
Zal een EuroTech zijnquote:Op zaterdag 8 mei 2004 13:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat is de Euro-range
EuroStar
EuroTech
EuroTrakker (bouwvoertuigen)
EuroFire (brandweer (duh))
EuroCargo (opvolger Ford Cargo)
EuroDaily
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |