Dit is het bijna-jubileum deel #39, welkom.
Voor ik het vergeet:
.
History
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #38
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #37
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #36
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #35
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #34
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #33
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #32
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #31
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #30
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #29
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #28
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #27
Hét OSG De Hogeberg Slowchattopic #26
Hét OSG De Hogeberg Slowchattopic #25
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #24
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #23
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #22
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #21
Hét OSG De Hogeberg Slowchat Topique #20
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #19
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #18
Hét OSG Slowchat Topique #17
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #16
OSG De Hogeberg Slowchat topic #15
Het OSG De Hogeberg Slowchat Topique #14
Het OSG De Hogeberg Slowchat Topique #13
Het OSG De Hogeberg Slowchat Topique #12
Het OSG De Hogeberg topique #11 (NerdoStyle)
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #10
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic # 9
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #8
Hét OSG De Hogeberg Slowchattopic #7
Hét OSG De Hogeberg Slowchat Topique #6
Hét OSG De Hogeberg Slowchat Topique #5
Hét OSG De Hogeberg Slowchat Topique #4
Hét OSG De Hogeberg Slowchat Topique
OSG De Hogeberg Slowchat Topique #2
OSG de Hogeberg Slowchat Topique
Game On!
Nu 10 km fietsen naar Joram, lekker sterren kijken
quote:met zijn telescoopje
Op donderdag 19 februari 2004 20:18 schreef -Mzraki- het volgende:
Net lekker kaasfondue bij de 12 Balken gegetenNu 10 km fietsen naar Joram, lekker sterren kijken
en ja ik heb veranderings-vergelijkend geschreven maar ik doe niet meer aan aan anderen geven (ervaring met suuz ) dus sorry
wil je wel helpen ofzich, vraag maar
en ga dan is naar BB ofzow om je te unblocken
quote:Vertel.
Op donderdag 19 februari 2004 20:43 schreef errrrr het volgende:[..]
(ervaring met suuz
)
quote:Hanneke, Romke en ik waren net ook sterren aan t kijken op de fiets.
Op donderdag 19 februari 2004 20:18 schreef -Mzraki- het volgende:
Net lekker kaasfondue bij de 12 Balken gegetenNu 10 km fietsen naar Joram, lekker sterren kijken
Ik ga naar bed. Welterusten.
quote:niets van gemerkt enzo
Op donderdag 19 februari 2004 18:00 schreef -Mzraki- het volgende:
downtime
quote:Aye, met zijn telescoopje. Het was echt vet helder enzo
Op donderdag 19 februari 2004 20:43 schreef errrrr het volgende:[..]
-qnipp-
We hebben de nevel van Orion bekeken (gordel van orion, daaronder is een rechte lijn van 3 sterren schuin rechtsnaar boven, de bovenste 2 daarvan zitten in een nevel) Hij was niet rood, maar geel/zwart achtig. Heel erg mooi.
Daarna Andromeda proberen te vinden maar dat lukte ons niet, toen was het weer tijd om terug te fietsen
quote:Het was inderdaad vet helder, we hebben nog 4 vallende sterren gezien
Op donderdag 19 februari 2004 22:16 schreef GetYourFreakOn het volgende:[..]
Hanneke, Romke en ik waren net ook sterren aan t kijken op de fiets.
Ik zo van, hee kijk, daar heb je Orion weer! En toen hadden we Cassiopea ofzo gevonden en daarna zagen we de grote beer, en probeerde we zo de poolster te vinden. Om de poolster te vinden, waren we wel eventje van onze fiets afgestapt, bij de rest reden we steeds dwars over straat, omdat we naar boven zaten te kijken.
Maargoed, sterren zijn mooi en intressant.Ik ga naar bed. Welterusten.
Orion, Cassiopea, Grote Beer, Pallanderum (of zoiets) en nog een paar gezien, ook Venus was mooi laag aan de horizon
Terug was echter een stuk makkelijker
Weltrusten iedereen
zooo.. mijn 1e pw zit er al opquote:Op maandag 23 februari 2004 08:40 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik ga nog snel even leren, aangezien ik nu toch veel te veel tijd over heb
Allen, tot zo
quote:Op maandag 23 februari 2004 09:05 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
zooo.. mijn 1e pw zit er al op.. nu nog ff leren voor scheikunde (heb ik over 3 1/2 uur)
wat heb ik daar VEEEEEEL zin inquote:Op maandag 23 februari 2004 09:52 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik wil gewoon dat deze week af is, zodat ik lekker kan gaan snowboarden ffs!
Mwa, Fok! is even wennen. Maar op zich wel stijlvol, zo lang het niet super traag is.quote:Op maandag 23 februari 2004 15:58 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Tsss... ik vind fok! zo niet mooi.saai, onvrolijk en zakelijk... blegh! Hmpf!
Maargoed, inf. en ma. gingen allebei wel okee. Morgen duits 1,2 en wa. hopelijk lukt t me.
Begrijp hoofdstuk 6 nog niet helemaal.
Ik ga nu leren. Ciao! Succes met pwweek mensen, en moge we veel plezier hebben met snowboarden.
quote:Op maandag 23 februari 2004 19:21 schreef Pizza_Shooter het volgende:
quote:Op maandag 23 februari 2004 21:03 schreef MAX_crazy het volgende:
[afbeelding]
YES YES YES.. HET IS MIJ GELUKT!!!! eindelijk na al die jaren studeren en hard werken aan mijn uitvinding is het mij toch gelukt. Ik heb het ongmogelijk mogelijk gemaaktWhoei!!! IK BEN DE TIJD GEREIST!! IK ZIJ HET TOCH DAT HET KON .. MUAHHAAHAHAHAHAHA
![]()
![]()
ajah... soms heb je van die vagen buien (heb ik nogal vaak) en dan brabbel je de raarste dingen uitquote:Op maandag 23 februari 2004 22:47 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
Niets dan mad respect voor jou![]()
ehmm.. het zou mss helpen als je het nieuws hier op Fok een beetjuh gevolgd had. Daar zeggen ze ook dat er nog erg veel bugs inzitten, maar als ze dat eerst allemaal willen oplossen dan zouden ze nog wel een paar weken bezig zijn voor dat hij weer up kan. Dussss in de loop van de paar weken worden alle bugs eruit gehaald en dan moet alles weer goed werken.. maar inderdaad de layout is niet echt mooi neuh.quote:Op maandag 23 februari 2004 22:52 schreef errrrr het volgende:
sorry dat ik het zeg, maar ik vind de nieuwe fok echt lelijk (ook het forum), hij is harstikke traag en werkt niet goed in Mozilla Firefox (knopjes in Opties werken niet) Ook werken nog veel dingen niet (active topics anyone?) dussss ben er niet blij mee
ik zei toch dat ik er het weekend niet geweest wasquote:Op maandag 23 februari 2004 23:53 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
ehmm.. het zou mss helpen als je het nieuws hier op Fok een beetjuh gevolgd had. Daar zeggen ze ook dat er nog erg veel bugs inzitten, maar als ze dat eerst allemaal willen oplossen dan zouden ze nog wel een paar weken bezig zijn voor dat hij weer up kan. Dussss in de loop van de paar weken worden alle bugs eruit gehaald en dan moet alles weer goed werken.. maar inderdaad de layout is niet echt mooi neuh.
Appear Offline does teh trick.quote:Op dinsdag 24 februari 2004 10:05 schreef errrrr het volgende:
[..]
en Kees geeneens online vanochtend? Heb je de uitslag nou al 's?
nog een paar DAGIES!!!! WHOOOOOOOOOOOOOOTquote:Op woensdag 25 februari 2004 10:07 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik wil snowboarden
quote:Op woensdag 25 februari 2004 12:46 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
nog een paar DAGIES!!!! WHOOOOOOOOOOOOOOT![]()
...
MSN-smileys werken nog steeds niet hoor.quote:Op woensdag 25 februari 2004 15:48 schreef SuUz2ko het volgende:
Zeer rustig op dit forum!! :S
Dat mócht ook wel eens zegquote:Op woensdag 25 februari 2004 17:25 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Nieuwe PI's!
[afbeelding] en [afbeelding]
ik vind tot nu toe alles van de oude fok beter ...quote:Op woensdag 25 februari 2004 17:25 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Nieuwe PI's!
[afbeelding] en [afbeelding]
Das wel heel makkelijk. Ik niet trouwens.quote:Op woensdag 25 februari 2004 18:47 schreef errrrr het volgende:
[..]
ik vind tot nu toe alles van de oude fok beter ...
Ik vraag me eigenlijk af wat je van scheikunde nou precies moet kunnen. Het zjin allemaal mooie verhaaltjes and that's it.quote:Op woensdag 25 februari 2004 20:11 schreef NerdoNielso het volgende:
Nou goed heren, de lastigste proefwerken van deze week zijn volgens mij dus Scheikunde en Geschiedenis. Scheikunde vanwege de k*t uitleg die we gekregen hebben + veel stampwerk en Geschiedenis omdat je niet weet wat voor proefwerk je krijgt, Willem-style of feitjes-leren-style.
Deze lay-out is proffesioneler en zakelijker, daardoor wat onpersoonlijk maar wel okay.quote:Ik vind de vorige layout van fok er beter uitzien. Zeker onder mozilla, alles crashed hier man, niets staat goed op de regel zoals het moet etc. Maar goed, ik heb geduld.
Je wordt geacht die onderhand wel eens te kennen. NOFI, of course.quote:nou goed, ik ga maar weer de tabelletjes in m'n kop stampen van Scheikunde
Op zo'n papiertje staat dat we de tabellen 2.2, 2.3 en 2.4 moeten lerenquote:Op woensdag 25 februari 2004 20:16 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk af wat je van scheikunde nou precies moet kunnen. Het zjin allemaal mooie verhaaltjes and that's it..
[..]
Deze lay-out is proffesioneler en zakelijker, daardoor wat onpersoonlijk maar wel okay.
[..]
Je wordt geacht die onderhand wel eens te kennen. NOFI, of course.
hij's groen ... doet me denken aan OSG De Hogeberg ... alleen het logo ontbreektquote:Op woensdag 25 februari 2004 20:22 schreef NerdoNielso het volgende:
En FOK! moet eens de banner gaan fixen, zo komt er geen poen binnen natuurlijk he
Nouja, beterschap hansquote:Op woensdag 25 februari 2004 21:13 schreef errrrr het volgende:
[..]
hij's groen ... doet me denken aan OSG De Hogeberg ... alleen het logo ontbreekt
nou ik ga nu naar bed... nog ff in bed scheikunde doorlezen, morgen zelftoets maken (hopend dat ik niet ziek ben) ... dusss
pitze
Volgende keer meer geluk, Ruben.quote:Winnaars kaartjes Lost Prophets
- dacom
- The_Goeiste
- Drikkiej
- meshuggah
- taapie
- L0stpr0phetsrulz
Klopt, ze zijn de oude nieuwe lay-out voor Replique aan het geschikt maken.quote:Op woensdag 25 februari 2004 22:39 schreef MAX_crazy het volgende:
ik zat is wat te zoeken op het forum en toen las ik dit dus, errrrr, goed nieuws voor jouw en voor iedereen die deze layout lelijk vinden.
<i>
Waar is de oude layout?
Veilig opgeslagen, en die gaan we geschikt maken voor gebruik in Replique. De reden dat-ie niet nu al beschikaar is, is simpel: de manier waarom layouts worden verwerkt verschilt met topix. Daarnaast willen we de nieuwe opties er ook in werkend hebben, en dat kost tijd. Maak je dus geen zorgen, je kunt over een tijdje gewoon die oude donkere layout kiezen.
</i>
Jajaquote:Op woensdag 25 februari 2004 22:40 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Volgende keer meer geluk, Ruben..
Nu dus zo'n beetje.quote:Op donderdag 26 februari 2004 09:47 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Scheikunde.
Over een uurtje dan,.
Paul McCartneyquote:Op donderdag 26 februari 2004 12:19 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Ik vond dat t maar eens tijd werd voor een nieuwe avatar plaatjes dingesgedoei.
<<<<<<< Rara, wie is dit?
hint Ik vond die voorstelling van school wel leukmet The Beatles enzo.
maandag - maatschappijleer en inf. << gingen wel oké.
dinsdag - duits 2 en wis. << gingen niet goed/slecht.
woensdag - duits 1 en voorst. << ging goed en was leuk.
donderdag - frans 1,2 << ging denk ik wel oké. (zaten daar met half 5V ofzo.)
vrijdag - engels en ges << onbekend, nog wel hard leren voor gs.
Bravo, dat is idd Paul! Had ik btw al verteld dat ik eindelijk een Beatles poster gekocht heb?quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:23 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Paul McCartney
Bij mij ging alles wel okay, scheikunde was veel te veel schrijven en veel te weinig denken, maar die shit boeit me nu allemaal niet veel meer, met een 8+ ben ik wel tevreden
Morgen Engels even leren en geschiedenis goed lezen, heb par. 1 al af enzo
Snowboarden, must, must.. boaardd.....quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:29 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[..]
Bravo, dat is idd Paul! Had ik btw al verteld dat ik eindelijk een Beatles poster gekocht heb?
Ik heb er een tijd heel erg naar gezocht, was mijn vraag voor kerst, en zou ook voor mijn verjaardag geweest zijn, maar ik heb m al gevonden.
In heel Amsterdam gezocht, niks, nu een keertje voor de zoveelste keer bij the music store kijken, tegen m'n moeder (ja, die was mee) zeggen dat t eigenlijk geen zin had om ze toch door te kijken, en opeens... "hallelujah"En hij is mooi!!! woei! mooi man.
![]()
*ik wil snowboarden*
neuh dat heb je foutquote:Op donderdag 26 februari 2004 10:24 schreef il_mostro het volgende:
ik heb alleen nog wiskunde na de ochtend pauze en dan begint mijn weekend al
Jij weerquote:Op donderdag 26 februari 2004 13:34 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
neuh dat heb je fout
dan begint je VAKANTIE!!!
Jaja, leuke posterquote:Op donderdag 26 februari 2004 14:52 schreef GetYourFreakOn het volgende:
He, wie kan mij even de belangrijkste punten van geschiedenis uitleggen/vertellen?
Zou heel lief zijn...
En ik heb nog niemand gehoord over mijn poster.
dankquote:Op donderdag 26 februari 2004 16:59 schreef GetYourFreakOn het volgende:
cute- schattig/leuk
feature- kenmerk
waistcoat- vest
turnstile- draaihekje
opposed to- tegen
jolt- schok.
Ik was er een keer niet, en toen hebben jullie 69 en 70 nagekeken, zou iemand mss de juiste antwoorden even willen geven?
Bedankt.quote:Op donderdag 26 februari 2004 18:12 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Exercise 69
1. Whisky is made in Scotland
2. The fire brigade was called
3. The bill has been paid
4. The quen had been expected at 3 'o clock
5. The poor child will be helped
6. This must be done now
7. Our car is begin washed by Mrs. Gower
8. Immediate action is demanded
9. The door was opened by Little Jenny
10. The coffee has been served
Exercise 70
1. English is spoken here
2. It is feared that it's going to rain
3. Nothing was said about the accident
4. This should not be forgotten
5. So many people were not expected
6. You are expected to come
7. Gifts were distributed
8. The places have to be reserved
9. The houses had all been bought by Germans
10. It will be ordered
Zo, denk je ook lekker op vakantie... zit je straks de heletijd met de gedachte in je hoofd dat ie er niet meer is als je terug komtquote:Op donderdag 26 februari 2004 20:05 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Net langs de dierenarts geweest,
hij had Pretnison de afgelopen 2 weken geslikt, en een aantal daagjes geleden werd de dosis minder, eergisteren begon ie weer met overgeven, vandaag met bloed. ja, heel smakelijk allemaal, maar dat kan me even helemaal niks schelen nu Nou, wij hadden dus nog hoop dat het een ontsteking had kunnen zijn...nee.
De dierenarts wist niet hoe lang ie nog heeft, van 6 dagen tot 6 weken. Dus ik baal er nu heel erg van dat we weg gaan op vakantie.![]()
De buurvrouw gaat m in die tijd z'n pillen geven en heel goed voor m zorgen, das wel aardig.
En ik hoop zo dat ie niet doodgaat als we weg zijn. We hadden m ook kunnen in laten slapen, maar daar is ie nu nog veels te levendig voor, hij rent nog echt heel vrolijk rond enzo.
Zo, dat heb ik ook weer even verteld.
Nog steeds heel veel sterkte, probeer er tijdens de vakantie maar niet aan te denken. Aan het doodgaan verander je toch niets, het enige wat je doet is je vakantie verpesten.quote:Op donderdag 26 februari 2004 20:05 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Net langs de dierenarts geweest,
hij had Pretnison de afgelopen 2 weken geslikt, en een aantal daagjes geleden werd de dosis minder, eergisteren begon ie weer met overgeven, vandaag met bloed. ja, heel smakelijk allemaal, maar dat kan me even helemaal niks schelen nu Nou, wij hadden dus nog hoop dat het een ontsteking had kunnen zijn...nee.
De dierenarts wist niet hoe lang ie nog heeft, van 6 dagen tot 6 weken. Dus ik baal er nu heel erg van dat we weg gaan op vakantie.![]()
De buurvrouw gaat m in die tijd z'n pillen geven en heel goed voor m zorgen, das wel aardig.
En ik hoop zo dat ie niet doodgaat als we weg zijn. We hadden m ook kunnen in laten slapen, maar daar is ie nu nog veels te levendig voor, hij rent nog echt heel vrolijk rond enzo.
Zo, dat heb ik ook weer even verteld.
Mooie foto's hans, ik dacht nog toen ik net naar buiten keek, ik wil wel zien hoe dat eruit ziet door hans zijn of joram zijn telescoopquote:Op donderdag 26 februari 2004 20:56 schreef errrrr het volgende:
was vanavond ff maan fotografen: http://haqdaq.mine.nu/~ha(...)on/deel40procent.jpg http://haqdaq.mine.nu/~haqdaq/pics/probeersels/moon/40procent.jpg
ging dus wel aardig ... die vage kleurtjes komen omdat gain op +2 stond, snellere tijd maar vage kleuren... anders beweegt ie teveel
![]()
scheikunde was idd wat ruben zegt teveel dom opschrijven ... voorstelling was niet echt boeiend, kende ik het meeste wel van... wiskunde was simpel maar ik deed een beetje dom... informatica was simpel en maatschappijleer was (as usual) veel dom geblaat
straks btw ook nog ff leren voor engels ... morgen in het tussenuur ff anw en dan komt het wel weer goed, weer een pw-week achter de rug
dit was wel door m'n vaders telescoop dusquote:Op donderdag 26 februari 2004 21:00 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Mooie foto's hans, ik dacht nog toen ik net naar buiten keek, ik wil wel zien hoe dat eruit ziet door hans zijn of joram zijn telescoop
Straks ook nog even leren voor engels en geschiedenis, net allemaal al gedaan maar straks voor het slapengaan nog een keer, dan in het tussenuur nog een keer geschiedenis en dan hebben we inderdaad een proefwerkweek achter de rug, maar ook een snowboardweek voor de boeg![]()
![]()
Tijd om me eens met wat quality time te vervelen
Oostenrijk.quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:25 schreef SuUz2ko het volgende:
Veel plezier in Austria.. Ofzo
Sorry niels, je nummer is ongeldigquote:Op donderdag 26 februari 2004 22:17 schreef NerdoNielso het volgende:
Steun Niels, een geniaal kind met traumatische achtergrond... GIRO 7070
Koffer al lang ingepakt, straks rugtas ook nog even, zondagmorgen sta ik pas op de berg, maar dan wel op 2800 meter hoogtequote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:36 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Koffer inpakken, Den Burg in dingetjes kopen en camera gereed maken, dan 6 uur boot en busreis. Daarna sta ik op de top van een berg, klaar om naar benden te donderen.
(mijn zus had toelatingsexamen gedaan voor de kunstacademie, 16 % van de 150 mensen worden toegelaten, in 3 keer toelatingsaudities dinges, dus ong. 7 van de 40 mensen die waren opkomen dagen bij de toelatingsdinges van mijn zus zijn toegelaten. Onder anderen mijn zus!!!!!! Ze is doorgelaten, whoooo!)
Whoa, vakantiequote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:54 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Zow, vakantie.
School is best te doen hoor, al is er natuurlijk niets beter dan snowboarden in de vakantiequote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:12 schreef Chup het volgende:
zwaait naar alle mensen die nog steeds op die ellendige school zitten...
snowboarden terwijl je eigenlijk school hebt....quote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:16 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
School is best te doen hoor, al is er natuurlijk niets beter dan snowboarden in de vakantie
Dat is natuurlijk helemaal geweldig, dubbel je tijd gebruiken zeg maarquote:Op vrijdag 27 februari 2004 14:04 schreef Chup het volgende:
[..]
snowboarden terwijl je eigenlijk school hebt....
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 14:04 schreef Chup het volgende:
[..]
En wie ben jij eigenlijk?!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 14:04 schreef Chup het volgende:
[..]
citroenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 14:18 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Hee, dat bijna precies mijn vraag, na-aper.
hehe, nee niet echt, oh well, ieder zijn lol.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 14:19 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
citroen
of zoiets, dat zegt mijn broertje altijd als we iets tegelijkertijd zeggen, hahahaha
nouja, uhmniet zo grappig eigenlijk
Mwa, dat is dan wel humor, iig leuker dan citroenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 14:21 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[..]
hehe, nee niet echt, oh well, ieder zijn lol.
Wij zeggen altijd JINQ, en dan moet je de ander in z'n arm knijpen, en wie t eerst de ander geknepen heeft moet zn mond houden tot iemand zn naam noemt, hahahahaha
nouja, uhmniet zo grappig eigenlijk
Met Bart onder andere en ...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:49 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
BTW, ik wist niet dat je met school ging, met wie ga je allemaal?
wegwerpcameras!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 14:33 schreef MAX_crazy het volgende:
zooo... ik ga nog ff wat inkopen doen voor wintersport![]()
bye bye
Wat je nog nooit gedaan hebt kun je ook niet missen, je moet een keer boarden hans, moetquote:Op vrijdag 27 februari 2004 14:41 schreef errrrr het volgende:
nu leuk op school onder joost's accountje te fokkenniet zoveel te doen... straks leuk tenissen, in de vakantie leuk relaxen / werken enzow
en veel plezier snowboarders, jalozie(nouja, valt nog wel mee maar owk
)
ging trouwens wel aardig, twee mensen met 43% voor ANW, en ik 42 dus wel mooi ... Hopen dat jij (Suuz) goed scoort op je open vragen)
Ik ga naar een hoger gebied, maar wel een dag laterquote:Op vrijdag 27 februari 2004 19:10 schreef SuUz2ko het volgende:
maar ga je naar dezelfde bestemming als esmé en marcus..of is dit nou een weirde vraag...
tja het is weekend en vakantie hé!
waarom neemt ie dan niet minstends een boot laterquote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:55 schreef -Mzraki- het volgende:
Esmé en Marcus zitten nu reeds in de bus
Ik morgenochtend, 6 uur op, half 7 naar de boot, boot 7, half 8 trein, half 10 in Utrecht (of nog vroeger) dan wachten tot 10 over half 12, met de Internationale Trein (ICE) naar Frankfurt, daar om 4 uur overstappen naar een andere ICE trein die naar worgl gaat, dan ben ik er om 20:45
Hij mist de trein liever niet enzo.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 23:41 schreef errrrr het volgende:
[..]
waarom neemt ie dan niet minstends een boot later
Als ze allemaal op wintersport zijn wel ja.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 16:37 schreef Chup het volgende:
ja... slowchat it is...
een perfecte afspiegeling van jezelfquote:Op zondag 29 februari 2004 17:53 schreef NerdoNielso het volgende:
Oja, ik ben nu ook bezig met wat standaard dingen bouwen, zoals de tvgids van het internet afhalen in in arrays stoppen enzo (dan kan je heel makkelijk informatie zoeken etc.) Alleen het in de database zetten lukt nog niet erg, mijn foreach in een foreach die in een foreach staat maakt wat foutjes (maar jah, wat wil je als je 200 query's gaat uitvoeren in een script wat je blind hebt getyped (zonder de uitwerking te kunnen zien). Ondertussen staat m'n db vol met onzin
Uhmm nielsquote:
Grr, wordt het feest verplaatsten kees, waarom kom jij niet
Het is altijd heel erg leuk he hans "Ja hallo, ik heb een bestelling voor 38..."
Ik sla er even eentje over,quote:Op maandag 1 maart 2004 11:40 schreef il_mostro het volgende:
maar goed... Kees waarom kom je niet?
wat, feest, wat heb ik gemistquote:Op maandag 1 maart 2004 11:49 schreef SuUz2ko het volgende:
haha 38 pizza's! waaaaaaaaaaaaaaaah!
Damn, maar ik kan niet komen op het feest =( of misschien even...
Maargoed, zozo vrijgezelle jongens =P Ik heb van het weekend mij portie wel gehad =P just kiddin'
maar niels je gaat zaterdag wel naar de j'ell he!! anders moet ik je zo'n beetje 2 weken missen, i.v.m theaterweek =( =P
kus!
wat voor verslag moeten we daarvan maken dan? hij heeft weer niks gezegdquote:Op maandag 1 maart 2004 20:35 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Zow, Nederlands boekverslag en CKV verslag van voorstelling af.
Verder staan deze vakantie de PO voor geschiedenis en het werkstuk van Gym nog op het programma. Moet wel lukken,.
Als je het als culturele activiteit mee wilt laten tellen moet je er een soort recensie/verslag over schrijven, leek mij mooi meegenomen.quote:Op maandag 1 maart 2004 21:46 schreef errrrr het volgende:
[..]
wat voor verslag moeten we daarvan maken dan? hij heeft weer niks gezegden idd gym zou geen slecht id zijn
Mjah zou ik kunnen doen, nederlandsboek ben ik op de helft zegmaar, dus nog 3 daagjes lezen en dan ff een boekverslagje maken... Gym heb ik af en Geschiedenis vind ik kutquote:Op dinsdag 2 maart 2004 08:11 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Als je het als culturele activiteit mee wilt laten tellen moet je er een soort recensie/verslag over schrijven, leek mij mooi meegenomen..
Ga vandaag aan gym beginnen en ben al weer aan m'n volgende boek begonnen: De ontdekking van de Hemel. Zit nu op bladzijde 403 van de 900. Ach ja, je moet wat in de vakantie.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 09:51 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Mjah zou ik kunnen doen, nederlandsboek ben ik op de helft zegmaar, dus nog 3 daagjes lezen en dan ff een boekverslagje maken... Gym heb ik af en Geschiedenis vind ik kut
Geen mail van Marco gehad?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:19 schreef errrrr het volgende:
leg uit over feest!
Lijd je aan geheugenverlies? Dat was die 'geweldige grap' van jullie door op te bellen om te zeggen dat er 38 pizza's klaar lagen.quote:en leg plz ff uit over die pizza's, wil het weten, en wanneer is er een feest, ikke ook willen
nee geen marc-mail gehad ... en kees ik was bang dat ze naar mijn ouders hadden gebeldquote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:39 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Geen mail van Marco gehad?.
[..]
Lijd je aan geheugenverlies? Dat was die 'geweldige grap' van jullie door op te bellen om te zeggen dat er 38 pizza's klaar lagen..
Ha - ha, om je te bescheuren..
Heb je em? Ha - ha - ha.
Hi - la - ri - teit ten top..
Hans is weer in zijn sas nu hij een beuk mag uit delenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:48 schreef errrrr het volgende:
[..]
nee geen marc-mail gehad ... en kees ik was bang dat ze naar mijn ouders hadden gebelddus daarom (ze wagen het niet hoor, je krijgt een beuk
)
het was toch niet het geval dusquote:Op woensdag 3 maart 2004 18:26 schreef il_mostro het volgende:
[..]
Hans is weer in zijn sas nu hij een beuk mag uit delen
komop, wie was hetquote:۳ HaQDaQ Ҹ ∑ versterkertje doet alleen maar ruizen en warm worden :' says:
was jij dat
4 March MẳrQueĕ ~ Maroon 1+4 ~ Now listening 2 Marieke says:
wat was ik?
۳ HaQDaQ Ҹ ∑ versterkertje doet alleen maar ruizen en warm worden :' says:
klonk als jij die iemand nadoet, vaag vrouwtje, verkeerd nummer, ze zou 210422 hebben gedraait .. (ik dus 3) ...
haha. Nee dat was ik niet
echt niet
Nein
hmm
Geen idee, maar ik zou Marco ook niet zo heel snel meer geloven, maar dat ben ik dan.quote:Op donderdag 4 maart 2004 19:02 schreef errrrr het volgende:
[..]
komop, wie was het
ook met die stem, zo van 'excuus, dat bent u niet' ...
quote:Nawoord
Uiteraard heb ik enorm veel geleerd van deze opdracht. Het was echt een ontzettend nuttige besteding van mijn vrije tijd in de vakantie. Bovendien was het natuurlijk ook een erg interessant onderwerp waarover ik door dit werkstuk nóg veel meer te weten ben gekomen. Ik kan bijna wel stellen dat het mijn leven heeft verrijkt. Verder wil ik het ministerie van OCW (Onderwijs, Cultuur & Wetenschap) nogmaals hartelijk bedanken voor het bedenken van zulk één geweldige opdracht. Mogen er nog velen volgen.
quote van willem, mis ik iets?quote:Op donderdag 4 maart 2004 22:41 schreef SuUz2ko het volgende:
haha dies goed keeees!! en die quote van willem is echt ok!
M'n sig.quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:59 schreef errrrr het volgende:
[..]
quote van willem, mis ik iets?
Klinkt leuk ja, op dat gekneusde arm na dan. Ruben zal ook wel vrij enthousiast zijn denk ik.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 09:21 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Mensen, ik ben terug! En het was echt super!
Heb iedere dag gesnowboard!! Wooh!
'T lijkt echt alsof ik zo lang weggeweest ben, en tegelijk lijkt t ook zo snel te zijn gegaan.
Wauw, was echt koel. Er waren ook wel leuke mensen mee.
Alleen arm beetje erg gekneusd, en blauwe knietjes, maar niks gebroken.
Nu ga ik even weer slapen (7.30 boot terug) en vanavond de film bekijken, eh Marcus?
Ik heb haar gefeliciteerd namens een "chup", ze heeft geen idee wie je bent, maar vind t wel aardig van je.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 14:38 schreef Chup het volgende:
tsja... Ik ben Chup... ik wacht wel tot er iemand komt die me kentow en Esmé... feliciteer je zus van mij (zodra je er achter komt wie ik ben...)
Idd! Kaiser BIER!!!! en dan ook nog eens dat van Hanneke en Ellen, die soap opname.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 15:45 schreef MAX_crazy het volgende:
WHOOOOOOOOOOOOOOOT!!!!!.... het was SUPER!! ... vanaaf ff de video kijken van marco. Wil bart toch wel ff terug zien met zijn super lompe acties en al die andere vage dingen die zijn gebeurd.
Klinkt leuk ja.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 20:28 schreef -Mzraki- het volgende:
- Verslag -
Met wat geluk dinsdag al ontwikkeld, dan neem ik ze wel mee naar school, inscannen duurt wel langerquote:Op zaterdag 6 maart 2004 20:32 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Klinkt leuk ja..
Nu nog even wachten op de foto's.
Vet, heeft marco weer flink lopen filmen?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 15:45 schreef MAX_crazy het volgende:
WHOOOOOOOOOOOOOOOT!!!!!.... het was SUPER!! ... vanaaf ff de video kijken van marco. Wil bart toch wel ff terug zien met zijn super lompe acties en al die andere vage dingen die zijn gebeurd.
super het was echter super chill!!... ik ga van de kerst zekers te weten weerquote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:09 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Vet, heeft marco weer flink lopen filmen?
Bart, Bart Loos neem ik aan?Hij op een snowboard, dat kan niet goed gaan
Maargoed, hoe vond je de vakantie marcus?, afgezien van dat het super was natuurlijk
hihi.. je hebt het net zoals mij ook al zo laat gemaakt gister.quote:Op zondag 7 maart 2004 04:26 schreef -Mzraki- het volgende:
Leuke avond gehad, nu 22 uur wakker, moe, slaap nodig, weltrusten
Voor morgen boekverslag Ned. en CKV vragen etc.quote:Op zondag 7 maart 2004 12:30 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Ohja, vraagje:
Wat moeten wij voor volgende week allemaal af hebben qua werkstukken/boekverslagen enzovoorts?
Boekverslag begin ik zo aan en CKV vragen reeds afquote:Op zondag 7 maart 2004 13:04 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Voor morgen boekverslag Ned. en CKV vragen etc.
Evil hoor, ik heb ze allemaal zelf gemaaktquote:Op zondag 7 maart 2004 13:27 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Leuk, raadseltjes!!! Woei!
Boekverslag had ik al af, nu even ckv vraagjes afmaken. ( http://huiswerk.scholiere(...)g.php?verslagid=2350 )
U gaat door voor de koelkastquote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:27 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Ik kijk naar je e-adres en ik herken m opeens, daarna voor de zekerheid studie bekijken (engels), en al helemaal het hollandse groente kweken en ik weet t zeker. Hoi
Leuke icon btw.
Hoi broer van Nienkequote:Op zondag 7 maart 2004 14:23 schreef Chup het volgende:
[..]
U gaat door voor de koelkast
Eej colegaquote:Op zondag 7 maart 2004 14:23 schreef Chup het volgende:
[..]
Woei woei! Altijd handig, een koelkast.quote:Op zondag 7 maart 2004 14:23 schreef Chup het volgende:
[..]
Jaloers, ik wil ook snowboardfilms bekijkenquote:Op zondag 7 maart 2004 16:06 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Zooo. ckv af! Nu eigen film van wintersport bekijken.
Van die gehackte tv-zender?quote:Op zondag 7 maart 2004 18:17 schreef -Mzraki- het volgende:
All your base are belong to us
Ja en die hadden het weer van een heersend filmpjequote:Op zondag 7 maart 2004 18:36 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Van die gehackte tv-zender?
_ en O en - isquote:Op zondag 7 maart 2004 18:25 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Hee, wat een koele smiley!!
Nu de volgende vraag: Wie werd waar geboren, en door wie werd hij hoe genoemd?quote:Op zondag 7 maart 2004 15:00 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[..]
Woei woei! Altijd handig, een koelkast.
Wat nu??!
...quote:Op zondag 7 maart 2004 14:25 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hoi broer van Nienke
gegroet!quote:Op zondag 7 maart 2004 14:34 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
Eej colega![]()
Ook nog, alleen is dat individueel mij vooralsnog nog niet bekend, vandaarquote:Op zondag 7 maart 2004 20:51 schreef Chup het volgende:
[..]
...Sta ik zo bekend? Of ook nog als individueel?
Zo gaat het nog wel een tijdje door, maar vrij herkenbaar dus.quote:'A noir, E blanc, I rouge, U vert, O bleu: voyelles', schreef Rimbaud in zijn gedicht Voyelles, 'Klinkers'. Persoonlijk ben ik het daar niet helemaal mee eens. A is overduidelijk rood, E vaag donkerblauw, I geel, U okergeel, O wit. En zo gaat het door. C geel, T groen, Het cijfer vier is rood, zeven paars. Blauwe maandagen? Onzin, maandagen zijn geel. Woensdagen, die zijn blauw.
Ik heb het hier over een heel milde vorm van synesthesie, en een van de meest voorkomende: het ervaren van kleuren bij woorden, cijfers of letters. Ze zwermen bepaald niet als psychedelische hallucinatie over de bladzijden zodra ik iets lees; de waarneming gaat epaard met een bepaald soort -haast onwillekeurige- concentratie. De kleuren blijven steeds hetzelfde door de jaren heen: 4 is altijd rood (maar het woord 'rood' is weer overwegend wit, vanwege de o's).
Hmm, ik ben er bijna uit...quote:Op zondag 7 maart 2004 20:49 schreef Chup het volgende:
[..]
Nu de volgende vraag: Wie werd waar geboren, en door wie werd hij hoe genoemd?
Viel mij ook mee ja. Er zijn aardig wat mensen die bepaalde kleuren met dagen bijv. associeren. Echter heeft maar één op de 2000 mensen echt synesthesie. Dat is dus nog veel heftiger. Die ervaren bij het prikkelen van één zintuig ook de gewaarwordigen van een of meerdere andere zintuigen.quote:Op zondag 7 maart 2004 21:13 schreef GetYourFreakOn het volgende:
wow, wat cool, t is dus een bekend iets...ben ik toch niet gek
Begrijp dat stukje niet helemaal.quote:Op zondag 7 maart 2004 21:18 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Die ervaren bij het prikkelen van één zintuig ook de gewaarwordigen van een of meerdere andere zintuigen.
Dat mensen dagen als kleuren zien komt door de basisschoolquote:Op zondag 7 maart 2004 21:18 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Viel mij ook mee ja. Er zijn aardig wat mensen die bepaalde kleuren met dagen bijv. associeren. Echter heeft maar één op de 2000 mensen echt synesthesie. Dat is dus nog veel heftiger. Die ervaren bij het prikkelen van één zintuig ook de gewaarwordigen van een of meerdere andere zintuigen.
Ik heb alleen maar weektaak in groep 8 gehad, en ik had t al daarvoor dus dat klopt niet helemaal.quote:Op zondag 7 maart 2004 21:29 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat mensen dagen als kleuren zien komt door de basisschool
Daar had je zo'n 'weektaak' en elke dag had een andere kleur, vrijdag was bijvoorbeeld oranje. Deze indoctrinatie is af en toe wat extreme vormen aan gaan nemen en hence daar heb je synesthesie. Ik heb er overigens totaal geen last van
Waar haal je die T dan vandaan?quote:Op zondag 7 maart 2004 21:29 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Ik weet t! T is een zij of een hij die daar juist werd geboren, en hij werd door hem of haar zo genoemd!
Jaha, wat je allemaal wel niet met google kan vinden.
Het was ook maar een voorbeeldquote:Op zondag 7 maart 2004 21:33 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar weektaak in groep 8 gehad, en ik had t al daarvoor dus dat klopt niet helemaal.
Heus niet! Jongen, dat is echt een diepzinnig intellectuele vraag joh, kan je heus geen Piet of Jan invullen. Je moet juist net weten waar je die T moet plaatsen en die hij of zij... serieus dude!quote:Op zondag 7 maart 2004 21:36 schreef Chup het volgende:
[..]
Waar haal je die T dan vandaan?
En het is een vraag die nergens op slaat omdat je bijna alles in kunt vullen... Piet door Jan ofzo
Dat is dus grote onzin. Ten eerste lijken die kleuren daar totaal niet op en bovendien is het niet alleen zo bij dagen. Leuk geprobeerd.quote:Op zondag 7 maart 2004 21:29 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat mensen dagen als kleuren zien komt door de basisschool
Daar had je zo'n 'weektaak' en elke dag had een andere kleur, vrijdag was bijvoorbeeld oranje. Deze indoctrinatie is af en toe wat extreme vormen aan gaan nemen en hence daar heb je synesthesie. Ik heb er overigens totaal geen last van
Ik weet wel heel zeker dat de oorzaak niet bij dat soort dingen ligt.quote:Op zondag 7 maart 2004 21:38 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Het was ook maar een voorbeeldMaar ik denk wel dat de verklaring bij dit soort dingen ligt, al zullen het waarschijnlijk wel veel te veel verschillende factoren zijn om het zo makkelijk te kunnen verklaren
Dat betekent dat als je bijv. iets ruikt je daar ook iets bij 'voelt' bijvoorbeeld. Ik noem maar wat. De mensen die het hebben schijnen het wel als een verrijkend iets te beschouwen.quote:Op zondag 7 maart 2004 21:23 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[..]
Begrijp dat stukje niet helemaal.
Oei, das wel behoorlijk dramatisch.quote:Op zondag 7 maart 2004 21:51 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Dat betekent dat als je bijv. iets ruikt je daar ook iets bij 'voelt' bijvoorbeeld. Ik noem maar wat. De mensen die het hebben schijnen het wel als een verrijkend iets te beschouwen..
Lees nou eerst maar mijn andere reactie, die nuanceert mijn standpunt nog watquote:Op zondag 7 maart 2004 21:47 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Dat is dus grote onzin. Ten eerste lijken die kleuren daar totaal niet op en bovendien is het niet alleen zo bij dagen. Leuk geprobeerd.
Weltrustenquote:Op zondag 7 maart 2004 21:56 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[..]
Oei, das wel behoorlijk dramatisch.
Maar ik ga naar bed. Welterusten mensen.
Interessantquote:Op zondag 7 maart 2004 21:49 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ik weet wel heel zeker dat de oorzaak niet bij dat soort dingen ligt.. Het schijnt trouwens dat alle baby's het hebben, maar dat het langzamerhand verdwijnt. Bij sommige mensen (lees: één op de 2000) blijft het en die hebben synesthesie.
quote:Op zondag 7 maart 2004 22:44 schreef NerdoNielso het volgende:
@ruben, het spijt me, maar ik zie programmeercode voor mezulk soort dingen, uitwerking van script, zulk soort dingen...
*sluit zich aanquote:Op zondag 7 maart 2004 23:12 schreef -Mzraki- het volgende:
Weltrusten iedereen![]()
'Kleurkijken' (bepaalde dingen met kleuren associeren) of 'kleurhoren' (klanken met kleuren associeren) zijn allebei een hele milde vorm van synesthesie. Waarschijnlijk zijn er heel veel mensen die dat hebben.quote:Op zondag 7 maart 2004 21:51 schreef GetYourFreakOn het volgende:
dan heb ik dus een lichte vorm van synesthesie...
Hmm. dat begrijp ik wel ja, ik heb ook wel zoiets, ik zie een jaar als een ovale circkel achtige iets. Ik zou het moeten uittekenen om t uit te leggen, maar dat ga ik nu dus niet doen.quote:Op zondag 7 maart 2004 22:04 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Interessant
Ik heb blijkbaar een zware vorm van geen-synesthesie, want ik kan me hier namelijk niets bij voorstellen
Het enige wat ik wel heb is dat ik de tijd, jaartelling, datum enz. als grote wielen voor me zie zeg maar. Nu zit ik een stukje op 1 wiel en dat wiel ernaast is nog iets verder zeg maar.
Moeilijk om uit te leggen, maar dat is het enige wat ik dus heb wat er nog een beetje op lijkt![]()
![]()
Goed topic.quote:Op maandag 8 maart 2004 15:48 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Laat maar zitten keessie, antillen, of waddeneilanden...
Ik weet niet wat BHFH denkt maar ik verwact toch echt dat de stranden op de antillen een stuk mooier zijn dan hier op texelquote:Op maandag 8 maart 2004 15:48 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Laat maar zitten keessie, antillen, of waddeneilanden...
yup, staat in je theaterweekboekjequote:Op maandag 8 maart 2004 19:21 schreef SuUz2ko het volgende:
MORGEN: 9 uur?
Geen sneeuw!!! Bleh! Bagger Antillen!quote:Op maandag 8 maart 2004 18:06 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik weet niet wat BHFH denkt maar ik verwact toch echt dat de stranden op de antillen een stuk mooier zijn dan hier op texel
Ik zou gewoon voor de Antillen gaan, lekker snorkelen, lijkt me super
er is alleen geen sneeuw
quote:Op maandag 8 maart 2004 19:29 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[..]
Geen sneeuw!!! Bleh! Bagger Antillen!Hup Oostenrijk!
![]()
Jum!!!quote:Op maandag 8 maart 2004 20:12 schreef -Mzraki- het volgende:
Honger, even 6 boterhammen gemaakt
Heavyquote:Op maandag 8 maart 2004 22:33 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Ik eet nu nog wat choco vla.
Zo'n bruine brei die als een blok beton in je maag valtquote:Op maandag 8 maart 2004 22:38 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Te zwaar?Dude, something is seriously wrong with you!
bananen, bananen, bananen, bananen, komkommers, komkommers, komkommeeeers....
When I wake up, the real nightmare begins! ♪♪quote:Op maandag 8 maart 2004 22:47 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Gooi je haar los, maak mij géééék! ♪♪
Inderdaad die was écht superb!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:26 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Hahaha, wat een mooie film van Henk, Joram, Joep en Rick...geweldig!
Wij hebben nu eindelijk eens een beginnetje gemaakt! Maar die van iedereen is zo humoristisch, die van ons niet zo, niet dat dat de bedoeling was, maar toch...Maar wel leuk om te doen
Daar begon Bart gisteren ook al over. Après Ski muziek ofzo.quote:Op maandag 8 maart 2004 22:38 schreef GetYourFreakOn het volgende:
bananen, bananen, bananen, bananen, komkommers, komkommers, komkommeeeers....
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:36 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Inderdaad die was écht superb!![]()
Ik ben de hele middag bij ze geweest, beetje rugby'en
Morgen weer een dag vol met humourDan ben ik ook nog van de partij, ready to be beaten
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:38 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Daar begon Bart gisteren ook al over. Après Ski muziek ofzo..
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:41 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Topic is trouwens bijna vol, bij 300 posts. Iemand voor #40?.
7 x 6 he?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:57 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Hmm, ik doe m toch wel.
Bij deze.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:57 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Hmm, ik doe m toch wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |