abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 maart 2004 @ 14:02:04 #1
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_17533697
Ik vroeg me af wie er naar de Nederlandse eilanden gaan en welke groep dan het leukste is:

voordeel wadden:

dichterbij
mooiere natuur
duinen
geen jet lag
zeehonden/bruinvissen
mooiere stranden
goedkoper

nadeel wadden:

oppassen voor zuipende jongeren op sommige locaties
kuilengravende Duitsers
kans op slecht weer groter
minder exotisch

natuur

zuipende jongeren

Deutsche freunden

voordeel antillen:

helder water
meer kans op mooi weer
koraalriffen
palmbomen
mooiere dames

nadeel antillen:

duurder
haaien
drugs
jetlag
overlast van vliegtuigen
overlast van amerikaanse toeristen

vliegtuigjuhhs

typische Amerikaanse toeristen

Kortom best een moeilijke keuze, maar veel mensen zitten hier toch mee en kunnen niet beslissen... wat zou jij doen als je de keus had..

[ Bericht 4% gewijzigd door BloodhoundFromHell op 06-03-2004 14:15:54 ]
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 6 maart 2004 @ 14:05:31 #2
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_17533751
drugs en probleem? voor de duane miischien, maar voor jou?
  zaterdag 6 maart 2004 @ 14:06:59 #3
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_17533777
is dat plaatje met dat vliegtuig echt? vliegt ie er zo laag over?
  zaterdag 6 maart 2004 @ 14:08:37 #4
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_17533811
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 14:06 schreef TimmyAsd het volgende:
ja op st maarten is dit echt zo, het begin van de startbaan is net na het strand (tis ook maar een klein eiland)
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_17536262
Antillen
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_17536442
Antillen natuurlijk, de natuur is er wel degelijk mooi hoor En bovendien, lekker zwemmen en mooie vrouwen.

Waarom is bij de Antillen haaien trouwens een nadeel?? Je denkt toch niet dat je opgegeten wordt daar he hahaha
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_17537561
Antillen
'It isn't the vote that counts, it's who counts the votes'
  maandag 8 maart 2004 @ 11:31:14 #8
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_17570899
De Antillen zíjn geen Nederlandse eilanden...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_17571516
Wat dacht je van Texel? .
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_17574990
quote:
Op maandag 8 maart 2004 11:31 schreef Hik het volgende:
St. Maarten is eigenlijk wel een nederlandse eiland hoor, behoort tot de Nederlandse Antillen.
Dat is dus ook zo met de andere eilandjes (saba, st.eustatius, curacao, bonaire etc.)
pi_17575017
quote:
Op maandag 8 maart 2004 11:31 schreef Hik het volgende:
Behoren toch wel tot het Koninkrijk der Nederlanden...
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_17575143
Okee, ik zal even vertellen wat ik weet van de antillen, voornamelijk van Sint Maarten

voordeel antillen:

helder water - das waar
meer kans op mooi weer - ook waar
koraalriffen - yep, en dan moet je al helemaal naar Saba gaan
palmbomen - op sint maarten valt dat tegen, ze zijn allemaal weggeblazen met orkanen
mooiere dames - ligt eraan of je van grote zwarte dames houdt met behoorlijk grote konten

nadeel antillen:

duurder - jup
haaien - ligt eraan waar je gaat zwemmen, er zijn genoeg plaatsen waar nooit een haai gezien is.
drugs - ik denk dat je er opzich zelf geen last van zult hebben, t is er, maar zelf merk je t niet al teveel, behalve van de druggies die je dan zo af en toe op straat ziet, maar die doen je, als het goed is, niets
jetlag - ben je zo na een dagje slapen overheen
overlast van vliegtuigen - Niet echt, als je idd in Maho Resort (bij die lage vliegtuigen) of rond Simpson Bay blijft slapen dan hoor je ze regelmatig, maar waar ik woonde hoorde ik ze nooit.
overlast van amerikaanse toeristen - Hahaha, ach, zo'n ramp zijn ze niet... je komt ze af en toe tegen, maar amerikaanse toeristen zijn vaak heel erg aardig.
pi_17575302
En nu zal ik even vertellen wat ik zo'n beetje van de wadden weet, voornamelijk Texel dan.
voordeel wadden:

dichterbij - jup
mooiere natuur - niet waar, op de antillen is ook erg mooie natuur te vinden, alleen moet je daarvoor naar speciale gebieden toe, en op de wadden kun je t inderdaad zo om je heen zien.
duinen - jup
geen jet lag - idd
zeehonden/bruinvissen - heel af en toe ja, bij ecomare zeker weten.
mooiere stranden - Zeker niet!!! Antillen hebben geweldig mooie stranden
goedkoper- dat klopt denk ik wel, maar t ligt er ook net aan wat je koopt enzo.

nadeel wadden:

oppassen voor zuipende jongeren op sommige locaties -moet je niet naar een al te toeristische plek gaan.
kuilengravende Duitsers - nooit last van gehad
kans op slecht weer groter - zeker weten
minder exotisch - true
  maandag 8 maart 2004 @ 15:28:20 #14
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_17575519
quote:
Op maandag 8 maart 2004 15:05 schreef GetYourFreakOn het volgende:

[..]

St. Maarten is eigenlijk wel een nederlandse eiland hoor, behoort tot de Nederlandse Antillen.
Dat is dus ook zo met de andere eilandjes (saba, st.eustatius, curacao, bonaire etc.)
Alle Antillen, dus ook St. Maarten, zijn welliswaar onderdeel van het Koninkrijk der Nederlanden (wat betekent dat wij een gezamelijk beleid voeren op het gebied van defensie en, deels, op het gebied van buitenlandse politiek), maar alle eilanden zijn verder onafhankelijk van Nederland. Het klopt dus niet om ze Nederlandse eilanden te noemen.
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_17575612
Ik geef denk ik de voorkeur aan de Waddeneilanden. Ondanks het betere weer en de mooiere stranden en zee op de Antillen. Het trekt mij gewoon totáál niet en daarbij ben ik weg van Terschelling en Schiermonnikoog.
  maandag 8 maart 2004 @ 15:39:32 #16
78918 SeLang
Black swans matter
pi_17575790
Weet je wat mooi is? Met een zeilboot (platbodem) droogvallen op het Wad
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_17575836
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 14:06 schreef TimmyAsd het volgende:
T is echt, heb t ergens op film staan.

Moet je eens tegen t hek aan gaan staan, geweldig! Goed vasthouden want t blaast je bij t hek echt bijna weg.

Kijk anders hiernaar: http://www.sunsetbeachbar(...)irplane_gallery/view
pi_17575898
quote:
Op maandag 8 maart 2004 15:28 schreef Hik het volgende:

[..]

Alle Antillen, dus ook St. Maarten, zijn welliswaar onderdeel van het Koninkrijk der Nederlanden (wat betekent dat wij een gezamelijk beleid voeren op het gebied van defensie en, deels, op het gebied van buitenlandse politiek), maar alle eilanden zijn verder onafhankelijk van Nederland. Het klopt dus niet om ze Nederlandse eilanden te noemen.
Hmm, dat klopt idd wel.
pi_17576527
quote:
Op maandag 8 maart 2004 15:19 schreef GetYourFreakOn het volgende:
En nu zal ik even vertellen wat ik zo'n beetje van de wadden weet, voornamelijk Texel dan.
voordeel wadden:

zeehonden/bruinvissen - heel af en toe ja, bij ecomare zeker weten.
Als je in de zomer zo'n robbentocht langs de zandbanken maakt kom je ze gegarandeerd tegen. Niet dat die beesten zo speciaal zijn, maar goed, .
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
  maandag 8 maart 2004 @ 16:25:48 #20
83122 Reasonable
We Are Reasonable People
pi_17576929
Ik ben 2 keer naar terschelling geweest. Het weer was heeerlijk en de natuur zeer mooi. Inderdaad wel veel zatte jongeren maar heb daar eigenlijk maar weinig last van gehad. Als je de natuur ingaat zie je ze echt niet. Ze zijn alleen op de terassen en de campings.
pi_17578156
ja in de zomer met lekker weer moet je zeker een robbentocht maken! heerlijk als het lekker warm is! en inderdaad je hebt wel kans dat je aardig wat robben zult tegenkomen
Names are so cliché
pi_17581047
Je moet alleen niet echt helemaal in de zomer op de antillen wezen, dan is t echt super warm, mss beter een idee voor in de andere seizoenen. In de zomer zijn de meeste mensen die ik ken daar dan ook weg, op vakantie naar een kouder land, de wadden bijvoorbeeld.
pi_17581084
Ik heb 2 jaar geleden ontzettend genoten van het rondje Texel wat ik gelopen heb! Denk niet dat daar een Curacao ofzo tegenop kan!
En dan is het ook nog lekker dichtbij en geschikt voor een weekendje!
Daarbij komt nog dat de antillen leuk zijn voor een weekje, maar het is wel heel ver vliegen voor een weekje.
Doe mij de waddeneilanden maar!
pi_17581115
Ja, als je naar de antillen gaat moet je inderdaad heus wel meer dan een weekje!
pi_17581139
BHFH zegt trouwens ook niks meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')