Ok, het plaatje is niet perfect, maar het gaat om het idee .
Waar ben ik?
In de geweldigste slowchatreeks van FTR . Pauzeknop. Hoe toepasselijk! Even een break van al die films en series door op de pauzeknop te drukken. Dit kan natuurlijk niet bij radio, maar zelfs voor de radiomensen is deze reeks bedoeld
.
Geen vorige delen?
Vorig deel: Pauzeknop XIV. Helemaal niet in schoolsfeer.
Ik wil meer! Waar kan ik de rest van deze geweldige reeks teruglezen?
Pauzeknop # 1: B(abe)S.
Pauzeknop #2: Stilte voor de storm.
Pauzeknop #3: The Green Mike (alweer ja 8-).)
Pauzeknop # 4: Duiveltja, ongeduldig ventje!
Pauzeknop #5: *drukt play in*
Pauzeknop #6: Legolas has returned 8-).
Pauzeknop #7: Alle hens aan dek!
Pauzeknop #7
Dat was 2 keer nummer 7 en omdat ze er niet uitkwamen welke het werd, dan maar gelijk nummer 8:
Pauzeknop #8: Duiveltja 10.000 posts - Feest!
Pauzeknop #9: Fucking FTR.
Pauzeknop 10 - Patch, BS heeft je nodig
Pauzeknop #11: Vanaf zaterdag: Idols terug op TV!
All I Want For Christmas Is Pauzeknop #12 B-).
Pauzeknop XIV. Helemaal niet in schoolsfeer.
[Dit bericht is gewijzigd door mamamiep op 19-02-2004 18:38]
quote:Hoe lang!?!?!!?!?
Op donderdag 19 februari 2004 19:33 schreef Mike het volgende:
De komende dagen gewoon allemaal naar #ftr komen.
quote:Da's wel zo gezellig.
Op donderdag 19 februari 2004 19:34 schreef victorinox het volgende:[..]
Hoe lang!?!?!!?!?
Gewoon ook allemaal na het nieuwe forum blijven hangen enzo.
quote:Terugvinden
Op donderdag 19 februari 2004 20:38 schreef mamamiep het volgende:
Tom_Tom-: waar ben je mee bezig?
quote:Fok! is nog geeneens 5 jaar oud, MikeyMo. De puberteit is nog lang niet aan de orde.
Op donderdag 19 februari 2004 20:41 schreef MikeyMo het volgende:
het zal mij benieuwen of het allemaalnog werkt na de overgang
quote:hey dit is internet, alles verouderd hier vele male sneller dan in da real world
Op donderdag 19 februari 2004 20:41 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Fok! is nog geeneens 5 jaar oud, MikeyMo. De puberteit is nog lang niet aan de orde.
quote:Hey, dat dacht ik ook net. Hoe wist jij dat
Op donderdag 19 februari 2004 20:46 schreef Modus het volgende:[..]
.
Nostalgie .
quote:Nee, daar is nu veel te doen.
Op donderdag 19 februari 2004 19:33 schreef Mike het volgende:
De komende dagen gewoon allemaal naar #ftr komen.
quote:die gebruik ik nog dagelijks
Op donderdag 19 februari 2004 21:05 schreef mamamiep het volgende:
Oh ja, natuurlijk wel even de titel visualiseren. De oudere layout van FTR, want de straks oude (deze dus nog) hebben we nu nog
.
Nostalgie
.
quote:Deze gebruik ik sinds het begin
Op donderdag 19 februari 2004 21:05 schreef mamamiep het volgende:
Oh ja, natuurlijk wel even de titel visualiseren. De oudere layout van FTR, want de straks oude (deze dus nog) hebben we nu nog
.
Nostalgie
.
Gaat deze dan ook verdwijnen?
Ah, dan is het gewoon een prutser.quote:Op maandag 23 februari 2004 08:16 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Bij mij anders wel.
Nee, want je link werkt nietquote:Op maandag 23 februari 2004 08:20 schreef Joppe het volgende:
Test succesvol
Zo te zien nog niet, maar het is in MED toch nog niet bekend gemaaktquote:Op maandag 23 februari 2004 11:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Haaai Mike. Ben je al donkerblauw?
Ik ben bezig. Als het goed is verschijnt hij er zo weer.quote:Op maandag 23 februari 2004 14:07 schreef BlaatschaaP het volgende:Mike for FA!
.
Oh, en waar is de FAQ oh mods?
Hij is er weerquote:Op maandag 23 februari 2004 14:13 schreef Gorro het volgende:
[..]
Ik ben bezig. Als het goed is verschijnt hij er zo weer.
Ik vind hem een stuk beter dan de vorige lay-out. Of ik hem beter vind dan die oude weet ik nog niet. Ik vind de nieuwe features wel hip in elk geval. Vooral mass-delete!quote:Op maandag 23 februari 2004 17:46 schreef Duiveltja het volgende:
Wel wennen deze lay out.
Ik ook eigenlijk welquote:Op maandag 23 februari 2004 20:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben wel gewend nu, eigenljk.
Als jouw stront zo'n kleur heeft mag je wel eens naar de dokter, dan is er iets goed mis.quote:Op maandag 23 februari 2004 20:09 schreef Duiveltja het volgende:
Waarom eik die strontkleur?
Op de middelbare school ben je nog gewoon scholier hoor.quote:Opleiding: Gymnasium.
Beroep: Studente.
Nee Tquote:Op woensdag 25 februari 2004 10:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou ja, ik noem mezelf ook geen student.
Ik krijg ook wel eens brieven waar ik word aangesproken met Meneer... Zal ik mezelf dan maar Meneer Tom_Tom- gaan noemen?
Het gaat er niet om welke het leukste isquote:Op woensdag 25 februari 2004 14:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind :& leuker. Sorry.
Jammer dat *D het niet meer doetquote:Op woensdag 25 februari 2004 15:12 schreef BlaatschaaP het volgende:. Testing.
Gek he, als je alles door elkaar verkeerd gebruiktquote:Op woensdag 25 februari 2004 15:45 schreef California het volgende:
[me]gaat straks heel hard huilen.[/me]
* California]gelooft niet dat deze tag het goed doet.</span>
<span class="me">* Volgens]mij doet 'ie het helemaal niet.[/me]
[me=Maar ik kan me vergissen.
<span class="me">* California hoopt dat dat het geval is.</span>
[me=. Moeilijk.[/me]
Oh jaquote:Op woensdag 25 februari 2004 15:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
Califo is nog een newbie, (mamamiep), dat snapt 'ie niet.
Sinds wanneer is dat een probleemquote:Op woensdag 25 februari 2004 15:49 schreef mamamiep het volgende:
Gek he, als je alles door elkaar verkeerd gebruikt.
Since, alwaysquote:Op woensdag 25 februari 2004 16:23 schreef California het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat een probleem.
quote:Op woensdag 25 februari 2004 16:36 schreef Duiveltja het volgende:
Red Bull
Of je gaat kijken of dat je het tentamen gaat makenquote:Op woensdag 25 februari 2004 16:49 schreef Duiveltja het volgende:
Ik heb zelfs een tentamen maandag.
Ik zit nog te twijfelen
Jaquote:Op woensdag 25 februari 2004 17:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ga je nu je polsen scheren, BS?.
Het is een her dus ik moet dat tentamen wel makenquote:Op woensdag 25 februari 2004 17:05 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Of je gaat kijken of dat je het tentamen gaat maken?
Hmm, das inderdaad minderquote:Op woensdag 25 februari 2004 17:30 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het is een her dus ik moet dat tentamen wel maken
Ik denk dat ik aan de Red Bull ga.quote:Op woensdag 25 februari 2004 16:36 schreef Duiveltja het volgende:
Gaan jullie allemaal aan de Red Bull of gaan jullie ietsje eerder naar bed zondag?
quote:Op donderdag 26 februari 2004 08:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Memento is hip.
En Califo, ik weet niet of en wanneer je dit leest, maar er is vanalles mis met treinen in de buurt van Amsterdam. Zoals ik net op de radio hoorde.
Superfilm, heb ik al 3x keer gezienquote:Op woensdag 25 februari 2004 19:55 schreef spacemangraig het volgende:
Ik ga vanavond lekker Memento kijken(niet dat het jullie interesseerd)
Hij was 2 uur te laat. Door sneeuw enzoquote:Op donderdag 26 februari 2004 11:59 schreef mamamiep het volgende:. Dat kan hij er dit keer niets aan doen
. (Als hij al op tijd op het station was natuurlijk
).
Kunnen we nu vanmiddag een massapost in Pauzeknop verwachten nu jullie allemaal bij elkaar zitten?
Leuke dag gehad??quote:Op vrijdag 27 februari 2004 01:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die DVD die daar ligt is trouwens That'll Be Unplugged van Krezip.
Jazekerquote:Op vrijdag 27 februari 2004 01:18 schreef schatje het volgende:
Leuke dag gehad??
Ja, lekker gewoontjesquote:Op vrijdag 27 februari 2004 01:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jazeker. Ik heb een film gekeken (The Pianist, mooi!) en spelletjes gespeeld en CD's gekocht en gelachen enzo. Was leuk.
JIj ook een leuke dag gehad?
Altijd leuk.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 01:21 schreef schatje het volgende:
Ja, lekker gewoontjes.
Ach joh, valt toch wel mee. Invensteren in de toekomstquote:Op vrijdag 27 februari 2004 01:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Altijd leuk.
Maar de laatste dag van m'n vakantie is aangebroken. Dat is niet leuk. Dan moet ik weer naar school enzo
.
.
Ja, uiteraard. Maar ook investeren in saaie vakken waar ik later vast nooit meer wat aan heb. ANW (Algemene Natuurwetenschappen) bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 01:24 schreef schatje het volgende:
Ach joh, valt toch wel mee. Invensteren in de toekomst.
quote:Op donderdag 26 februari 2004 08:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
En Califo, ik weet niet of en wanneer je dit leest, maar er is vanalles mis met treinen in de buurt van Amsterdam.
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:50 schreef Tom_Tom- het volgende:.
Okayquote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
Stuk chagrijn.
Ga vandaag toch lekker een end met de trein reizen.
En dat zeg jijquote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:48 schreef BlaatschaaP het volgende:
Mweh.
Meid!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:09 schreef BlaatschaaP het volgende:
M'n deken zat niet goed in de hoes vanochtend..
Wat moet ik anders?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 13:41 schreef BlaatschaaP het volgende:
Zeik 's niet zo, drol.
Nee, nee, ja.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 10:37 schreef kinky_queen het volgende:
is dit een heel interassssant topic met een heleboel intelaectueel geouwehoer?
In Engeland is het gebaar wat het kind maakt gelijk aan het opsteken van je middelvinger naar iemandquote:
En wee U, O heiden. Als gij nog meer dezer ketterse praktijken uitoefent zult gij gevierendeeld worden op het plein!quote:
Die van mij net was leuker.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:40 schreef BlaatschaaP het volgende:
Je hebt wel gelachen.
Kinky!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:41 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
En wee U, O heiden. Als gij nog meer dezer ketterse praktijken uitoefent zult gij gevierendeeld worden op het plein!
Dat heb je al eens eerder gedaan, meisje.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:12 schreef BlaatschaaP het volgende:
Denk je nou echt dat ik die aan jou laat zien?
Ik struin mijn HD wel ff af, Tom.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:12 schreef BlaatschaaP het volgende:
Denk je nou echt dat ik die aan jou laat zien?
Stuur je dan ook stiekem een foto van jezelf mee?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:15 schreef Modus het volgende:
Ik struin mijn HD wel ff af, Tom..
wat zijn dat voor plaatjes?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
QyRoZ, heb je nog leuke Nachtbarplaatjes?
Of jij misschien, BS?
Ieks!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:16 schreef BlaatschaaP het volgende:
Daarom, schatje.
Nou ja, het was iets met BS. En een .gif'je.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:18 schreef kinky_queen het volgende:
wat zijn dat voor plaatjes?
ben een kutnewbie![]()
nudiecuties?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou ja, het was iets met BS. En een .gif'je.
Freaky Friday!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:20 schreef BlaatschaaP het volgende:
Eng? Eng? ENG?!
Laat me niet lachen.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:20 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
nudiecuties?
Ik kwam nooit in de nachtbar.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Stuur je dan ook stiekem een foto van jezelf mee?
o die met die tongquote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou ja, het was iets met BS. En een .gif'je.
ff wat anders Blaatschapie van me, heb je dat .pdf je nog ingekeken?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:21 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Laat me niet lachen.
Het was ik die met m'n hoofd rare bewegingen maakte. Ongeveer 5 frames. Echt totaal niet boeiend maar het ging plotseling heel Fok! over en iedereen vond 't zo interessant.
't Lijken wel boeren hier.
fight ....quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:26 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
pdfje.. remind me..
Dat weet je wel!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:27 schreef QyRoZ het volgende:
Ik weet niet waar het over gaat.
ben hem nu voor de 4 e X aan het lezen, hij is nog beter dan de film en die staat in m'n film top 5!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:27 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ah ah ah! Jazeker. Ik heb al een heel stuk gelezen maar doordat ik nu ook een berg boeken voor school moet lezen ben ik nog niet ver. Wel erg cool
.
Nou, ik doe nogal gek. Maar voor de rest volg ik 't dus ook nietquote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:29 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
ben hem nu voor de 4 e X aan het lezen, hij is nog beter dan de film en die staat in m'n film top 5!
ps wat is er zo interessant aan die foto van jou aangezien je er niet bloot op staat?
dan ga je toch weer ff liggen?quote:Op zondag 29 februari 2004 09:07 schreef BlaatschaaP het volgende:
He bah. Het was zegmaar het idee dat ik vandaag uit zou slapen tot half 1 ofzo. Achja.
Dat lukt ook echt als je al om 10 uur of zo al in bed ligtquote:Op zondag 29 februari 2004 09:07 schreef BlaatschaaP het volgende:
He bah. Het was zegmaar het idee dat ik vandaag uit zou slapen tot half 1 ofzo. Achja.
nee, vind het nogal flauwekulquote:Op zondag 29 februari 2004 11:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga vanavond de Oscars niet kijken. Jullie wel?
Als het niet midden in de nacht zou worden uitgezonden, de dag voordat ik weer naar school moet. Nou, dan zou ik wel kijken.quote:Op zondag 29 februari 2004 11:41 schreef kinky_queen het volgende:
nee, vind het nogal flauwekul![]()
* BlaatschaaP slaps Tom around a bit with a large troutquote:Op zondag 29 februari 2004 11:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Als het niet midden in de nacht zou worden uitgezonden, de dag voordat ik weer naar school moet. Nou, dan zou ik wel kijken.. Maar nu niet dus.
Ja oi, ik heb geen zin om maandag als een lijk in de klas te zitten. Sorry hoor!quote:Op zondag 29 februari 2004 12:27 schreef BlaatschaaP het volgende:
* BlaatschaaP slaps Tom around a bit with a large trout
En dat wilde ooit FTR mod worden.
Dan ben je gewoon een watje.quote:Op zondag 29 februari 2004 12:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op zondag 29 februari 2004 12:27 schreef BlaatschaaP het volgende:
* BlaatschaaP slaps Tom around a bit with a large trout
En dat wilde ooit FTR mod worden.</div></blockquote>Ja oi, ik heb geen zin om maandag als een lijk in de klas te zitten. Sorry hoor!
.
Checkquote:Op zondag 29 februari 2004 14:08 schreef BlaatschaaP het volgende:
Muntdrop.
Ja, had ik ook bedachtquote:Oh, en fristi.
Ja lekker, om 4 uur 's nachts even de frituurpan buiten neerzettenquote:Op zondag 29 februari 2004 15:08 schreef kinky_queen het volgende:
Neemt niemand wat uit de frituur?![]()
owquote:Op zondag 29 februari 2004 15:16 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hipsakee!
[afbeelding] [afbeelding].
Nou heb ik zin in bitterballenquote:Op zondag 29 februari 2004 15:08 schreef kinky_queen het volgende:
Neemt niemand wat uit de frituur?![]()
Ik ben au naturel beter te pruimen.quote:Op zondag 29 februari 2004 16:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zullen we Modus gaan frituren, BS?
bier?quote:Op zondag 29 februari 2004 13:24 schreef California het volgende:
SchepVla.
Kaaspopcorn.
Fruit mentos.
Wat heb ik nog meer nodig voor een Oscarnacht?
Cock au vin.quote:Op zondag 29 februari 2004 16:29 schreef Modus het volgende:
Ik ben au naturel beter te pruimen..
BS|zuigtstof moet nog instemmen.quote:Op zondag 29 februari 2004 16:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Cock au vin.
Zou die tegenstribbelen dan?quote:Op zondag 29 februari 2004 16:34 schreef Modus het volgende:
BS|zuigtstof moet nog instemmen..
quote:Op zondag 29 februari 2004 16:31 schreef spacemangraig het volgende:
bier?
ow en champagne als je favoriete film/regisseur enz. wint
Stuk chagrijn.quote:Op zondag 29 februari 2004 16:41 schreef California het volgende:.
100%.quote:Op zondag 29 februari 2004 16:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zou die tegenstribbelen dan?
Tquote:Op zondag 29 februari 2004 16:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Stuk chagrijn.. Weer problemen met de trein gehad?
.
Zo heb jij het zeker ook liever?quote:Op zondag 29 februari 2004 16:48 schreef Modus het volgende:
100%.
Dat van die champagne meen ik natuurlijk niet.quote:
quote:Op zondag 29 februari 2004 16:53 schreef California het volgende:
Zo heb jij het zeker ook liever?
je kunt beter bier brouwenquote:Op zondag 29 februari 2004 16:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Vrouwen..
quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:41 schreef BlaatschaaP het volgende:Go Tim! Go Sean!
.
Hmm, ik heb van half 7 tot half 10 toch maar even geslapen. Had vandaag een presentatie en wilde het niet risceren dat ik supermoe zou zijn (al ben je dat doe 3 uur slapen misschien nog wel meerquote:Op maandag 1 maart 2004 19:54 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ben nu 33 uur op
vind je het gek, om half een 's nachts.quote:Op woensdag 3 maart 2004 00:22 schreef mamamiep het volgende:
Druk topic.
Zeg degene die (volgens mij) niet voor 0:00 slaapt (zoals zoveel mensen in FTRquote:Op woensdag 3 maart 2004 00:23 schreef victorinox het volgende:
[..]
vind je het gek, om half een 's nachts.
*checkt (niet da parkquote:Op woensdag 3 maart 2004 00:23 schreef QyRoZ het volgende:
Is Mike al FA?
Vind je het gek als de sneak tot 23:30 duurt.quote:Op woensdag 3 maart 2004 00:24 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Zeg degene die (volgens mij) niet voor 0:00 slaapt (zoals zoveel mensen in FTR).
Ach, ik wilde ook naar de sneak, maar mijn zus moet morgen vroeg opquote:Op woensdag 3 maart 2004 00:31 schreef victorinox het volgende:
[..]
Vind je het gek als de sneak tot 23:30 duurt.
Hmm, denk dat ik blij ben dat ik niet naar de sneak ben gegaanquote:Op woensdag 3 maart 2004 00:43 schreef victorinox het volgende:
Halle Berry is een psychiater in een psychiatrische inrichting, op een dag rijdt ze bijna een meisje overhoop en als dat meisje haar dan aanraakt wordt ze wakker aan de andere kant van de tralies en blijkt ze haar man gedood te hebben.
Dan krijgt ze allemaal waan-ideeen en gaat ze geesten zien en zo....
Ik moet ook nog steeds naar School of Rock en naar Big Fish en naar Spy Kids 3D en naar Cold Mountain en naar The last Samuraiquote:Op woensdag 3 maart 2004 00:45 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Ik wilde ook naar Big Fish, maar dat zegt niets, want ik wil naar iets van 5/6 films.
School of Rock heb ik in de sneak gezien paar weken terug. Ik dacht dat jij elke week gingquote:Op woensdag 3 maart 2004 00:48 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik moet ook nog steeds naar School of Rock en naar Big Fish en naar Spy Kids 3D en naar Cold Mountain en naar The last Samurai
Nee, ik wordt gewaarschuwd als er een slechte film gaat draaien, en dan ga ik niet.quote:Op woensdag 3 maart 2004 00:49 schreef mamamiep het volgende:
[..]
. Ik dacht dat jij elke week ging?
Omdat hij me leuk lijkt, en Steve speelt er in mee.quote:Maar wil je Spy Kids 3D perse zien omdat je alles gezien wil hebben of omdat die je leuk lijkt?
Ik wordtquote:Op woensdag 3 maart 2004 00:53 schreef victorinox het volgende:
[..]
Nee, ik wordt gewaarschuwd als er een slechte film gaat draaien, en dan ga ik niet.
Tevens werk ik in ploegendienst en had vandaag vrij moeten nemen om naar de bios te gaan.
ik wordt ook gewaarschuwd als er een goeie film draait, maar dan heeft mijn broertje meestal al de kaartjes gereserveerd![]()
Steve Buscemiquote:[..]
Omdat hij me leuk lijkt, en Steve speelt er in mee.
We gingen die dinsdagavond al naar de "galapremiere" van Fighting Fish.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:02 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Ik wordt.
Maar dan heeft je broertje je dus niet gewaarschuwd voor School of Rock?
[..]
Die leek me ook wel erg interessant ja. Was het wat?quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:08 schreef victorinox het volgende:
[..]
We gingen die dinsdagavond al naar de "galapremiere" van Fighting Fish.
En die film wilde ik graag zien omdat ik best wel benieuwd was naar de eerste Nederlandse martial arts film.
big mistake![]()
Geen ruk aan, hij is niet voor niets binnen 2 weken uit de roulatie gehaald.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:11 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Die leek me ook wel erg interessant ja. Was het wat?
Inderdaad, nu je het zegt. Ik heb hem al heel lang niet meer in lijsten zien staan van wat er draaitquote:Op woensdag 3 maart 2004 01:18 schreef victorinox het volgende:
[..]
Geen ruk aan, hij is niet voor niets binnen 2 weken uit de roulatie gehaald.
Maar bij jou staat er dan wel heel cool:quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:22 schreef Duiveltja het volgende:
wrom doet mijn icon het niet en die van jullie wel
Ik wou gister mijn koffie iets te snel opdrinken en heb mijn tong "verbrand".
Iemand ervaring over hoelang dat rare gevoel blijft?
Ik zie hem welquote:Op woensdag 3 maart 2004 01:22 schreef Duiveltja het volgende:
wrom doet mijn icon het niet en die van jullie wel
Ik wou gister mijn koffie iets te snel opdrinken en heb mijn tong "verbrand".
Iemand ervaring over hoelang dat rare gevoel blijft?
Ik zit zo al heel de dagquote:Op woensdag 3 maart 2004 16:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat een slaapverwekkende slowchat..
Het is nog niet helemaal wegquote:Op woensdag 3 maart 2004 12:07 schreef mamamiep het volgende:
En Duiveltja: is je verbrande tong al weg?
Doet 'ie het nou nog steeds niet?quote:Op woensdag 3 maart 2004 18:19 schreef BlaatschaaP het volgende:
*D.
Dan heb je mooi tijd om The Avengers te kijken.quote:Op woensdag 3 maart 2004 20:48 schreef kinky_queen het volgende:
saai fok! avondje komt zometeen een einde aan...
Nee dank je Vic, ik heb hem gezien en het is me niet goed bevallenquote:Op woensdag 3 maart 2004 20:52 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dan heb je mooi tijd om The Avengers te kijken.
Oh?quote:Op woensdag 3 maart 2004 21:05 schreef kinky_queen het volgende:
d8 dat het forum down zou gaan...![]()
Foto!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:59 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hoi.
Ik heb een bril..
ikke ookquote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:59 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hoi.
Ik heb een bril.
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 02:19 schreef Gorro het volgende:
Hebben jullie hem ook al ontdekt?![]()
![]()
Forum Opties | |