Spelregels
Iemand heeft een vraag gesteld en het is aan jou en de mede-Fok!kers om die te beantwoorden. Als de vragensteller dit nodig acht, mag hij natuurlijk hints geven. Bij onduidelijkheid beslist de vragensteller wie het goede antwoord gegeven heeft en wie het punt krijgt.
Degene wie hem het eerst goed beantwoord heeft mag de volgende vraag stellen, er lopen dus niet meerdere vragen tegelijk. Als deze persoon dat niet binnen een uur gedaan heeft, mag iemand anders deze taak van hem overnemen. Dit om het topic niet onnodig lang vast te laten zitten. Wanneer iemand aangeeft dat hij weggaat na het beantwoorden van een vraag, mag er natuurlijk meteen een andere vraag gesteld worden.
Het is niet toegestaan om meerdere antwoorden in één post te geven. De vragensteller dient, in het geval dit tog gebeurt alleen naar het bovenste antwoord te kijken en de rest te negeren.
Het is handig als de persoon die de vraag gesteld heeft het topic in de gaten blijft houden. Als hij/zij voor een langere periode daar niet toe in staat is, is er waarschijnlijk wel iemand bereidt om deze vraag op te geven, aan wie dan het goede antwoord doorgegeven kan worden, zodat deze de jurering verder op zich kan nemen.
Het is niet toegestaan om meer dan 2 gokken/antwoorden te doen, voordat de vragensteller deze afgekeurd heeft. Dit om het spammen van tig antwoorden door één persoon te voorkomen.
Puntentelling
Elke maand wordt er een nieuwe ranking gestart. De laatste vraag die voor 0:00 uur van de laatste dag van de maand is gesteld, telt nog mee voor die maand. Als deze vraag beantwoord is wordt er een nieuwe topic geopend (met als titel: "Fok! Movie Trivia - [MAAND JAAR] I").De resultaten van de vorige maanden en de overall ranking kun je in dit topic terugvinden: Fok! Movie Trivia - Overzichtstopic
Elke goed beantwoorde vraag is één punt waard. In elke 10e topic van de maand tellen de punten dubbel.
Vragen
Je mag vragenstellen over elke film die je kan bedenken (TV-films, direct-to-video-films, films die nog in de bios moeten komen, mogen dus ook), zolang je maar verwacht dat de vraag te beantwoorden is.
Vragen waarvoor meerdere antwoorden mogelijk zijn kun je het best vermijden, aangezien dit nog wel eens onduidelijkheden wat punten verdeling op kan leveren. Bij vragen met meerdere antwoorden, moeten al je antwoorden in dezelfde post staan om goedgekeurd te kunnen worden.
Een overzicht van de soorten vragen die al geweest zijn is hier te vinden, met dank aan mamamiep : Fok! Movie Trivia - Overzichtstopic
Spoilertag
Omdat er tegenwoordig een spoilertag is, is het handig om die af en toe te gebruiken. Zo was er laatst een vraag om 10 films op te noemen waar de hoofdpersoon dood ging op het eind. Als je die film nog niet hebt gezien, dan wil je dat niet weten. Daar is de spoilertag heel erg handig voor.
Stats
Aan het eind van de maand worden ook een aantal statistieken bekend gemaakt over die maand. Statistiek zoals, wie heeft hoeveel vragen van welke vragensteller beantwoord en wat voor soort vragen waren dat. De stats zijn hier te vinden: FMT Stats
Verboden
Het gebruik van IMDb of welke website ook bij het beantwoorden van de vragen is verboden. Als we erachter komen dat dit toch gebeurt is, wordt het punt niet toegekend.
Ranking
Deze zal Gorro aan het begin van elk topic bekend maken, mits hij het topic ook opent natuurlijk.
IRC-kanaal
Tegenwoordig bestaat er ook een IRC-kanaal speciaal voor FMT. Waar je gezellig kunt chatten met de andere FMT-ers. Het is in principe niet de bedoeling om te gaan overleggen over de vragen, gezien dat oneerlijk is tegenover de mensen die niet in dat channel (kunnen) zitten.Dit kanaal is #fmt op de IRC-server van Fok!, irc.fok.nl, Port 6667.
Slowchat
Met de komst van een apart slowchat-topic ( FMT slow/fastchat-topic ) is slowchat in dit topic, net als in alle andere topics in FTR niet meer toegestaan. Een grappige opmerking mag natuurlijk altijd, maar ga geen hele gesprekken meer voeren. Indien nodig kunnen reacties weggemodereerd worden.
[..]
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 08:18 schreef fox3011 het volgende:
De volgende 3 zinnen bevatten elk een cryptische omschrijvingen van filmtitels van een enkel persoon. De drie personen die uit de 3 zinnen zijn af te leiden, hebben samen aan een film gewerkt. Welke personen en welke film zoek ik??1) Tijdens zijn reis naar Arizona werd John Letter misselijk door de turbulentie.
2) De voormalig president van Amerika had met hem erbij een grotere overlevingskans.
3) Deze stad aan de Atlantische Oceaan trekt vele zware jongens aan.
Succes!
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 09:32 schreef twentemeisje het volgende:
1. Ray Liotta
2. Kevin Costner
3. Gokje: James Earl Jones![]()
(de acteur die ik zoek is in 1994 overleden!)
Field of Dreams
quote:Helemaal goed
Op donderdag 19 februari 2004 09:47 schreef twentemeisje het volgende:
1. Ray Liotta
2. Kevin Costner
3. Burt LancasterField of Dreams
twentemeisje +1
voor de goede orde:
Antwoord: Field of Dreams
1) Tijdens zijn reis naar Arizona werd John Letter misselijk door de turbulentie.
Phoenix, John Q & Turbulence = Ray Liotta
2) De voormalig president van Amerika had met hem erbij een grotere overlevingskans.
JFK & The Bodyguard = Kevin Costner
3) Deze stad aan de Atlantische Oceaan trekt vele zware jongens aan.
Atlantic City & Tough Guys = Burt Lancaster
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 00:28 schreef ranja het volgende:
Ok, ik heb ook iets gebrouwdIk zoek een filmtitel. Welke?
quote:1: thermometer, onder 0 dus koud oftewel kil
Op donderdag 19 februari 2004 07:48 schreef fox3011 het volgende:
Killing Zoe?
fox3011 +1
Is geen cryptische opgave... maar gewoon de vraag 'Who do they have in common'?
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 10:35 schreef fox3011 het volgende:
anne Heche?
Vince Vaughn : Return to Paradise (erg de moeite waard)
Tommy Lee Jones: Volcano
Viggo Mortensen: Psycho
Harrison Ford: Six Days, Seven Nights
Jeff Goldblum: Auggie Rose
fox3011 +1
Back To The Future 1-3
1) Wat is het beroep van Doc in 1885?
2) Hoe heet de stad waar Back to the Future zich afspeelt?
3) Hoe heet de wijk waar Marty McFly woont?
4) Welke actrices hebben de rol van Jennifer gespeeld?
5) Op welk tijdstip slaat de bliksem in de klok?
Succes!
quote:1 - Hoefsmid
Op donderdag 19 februari 2004 10:55 schreef fox3011 het volgende:
Theme Trivia:Back To The Future 1-3
1) Wat is het beroep van Doc in 1885?
2) Hoe heet de stad waar Back to the Future zich afspeelt?
3) Hoe heet de wijk waar Marty McFly woont?
4) Welke actrices hebben de rol van Jennifer gespeeld?
5) Op welk tijdstip slaat de bliksem in de klok?Succes!
quote:sorry verkeerd gelezen:
Op donderdag 19 februari 2004 11:07 schreef scanman01 het volgende:[..]
1 - Hoefsmid
2 - Hill Valley
3 - Lyon Estates
4 - Elisabeth Shue en Claudia Wells
5 - 10:04
Scanman01 +1
- Up until a month ago, I had never heard of this movie, but thanks to netflix, it was on my recommended list so I decided to rent it. I was pleasantly surprised at this good thriller. The first 40 minutes of this movie was fantastic, but the rest was somewhat boring. What would have made this a better thriller was if the audience wasn't told so much about the killer, or even if there was a killer. We should know what ********** knows every step of the way. By letting the audience know that there was a killer and who he was, it took some of the suspense away. All in all a good film, though not in the class of *************
- All of the women in ********* movies are bimbos and whores. Makes for a pretty depressing worldview, and it doesn't add anything to the story he's trying to tell. As in "***********" and "*************", I was drawn to the plot and dazzled by the cinematography here. I just find it distracting that his women are all of a very certain type. Must be some fetish on the part of this writer/director, especially since he's gone to the trouble of casting his own wife in such a prominent role.
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 11:32 schreef realist_ik het volgende:
ichi the killer
- The end is a brilliant piece of black-humor let's just say Jack's boss finally gets the heart-stopping scream he's been hoping for!
- One of ********* 's best films is also one of his most mature and restrained . Relying more on an intelligent and thoughtful plot, rather than his style, ******** has crafted a thriller that is not only exciting, but has some great character development and political/social commentary as well. He makes use of some of his standard camera tricks - the 360 degree camera pan and split screen - better than he has in most any of his other films. A true landmark in ********* 's career, this movie not only marks the peak of his filmmaking, but is, along with "************", one of the best movies of the decade.
Hulk? (waarschijnlijk niet, maar toch.. Splitscreens en cameratrucjes)
- Disturbing film about an innocent movie technician who steps into a plot to destroy a politician's reputation. He becomes entangled with a pair of cheap hucksters and a freaky psycho bent on murder as his only tool in solving his problems after the ploy to discredit the governor goes awry. Chilling, dramatic finale.
quote:[ZWAAR offtopic] ... die was ERRUG! [/ZWAAR offtopic]
Op donderdag 19 februari 2004 11:46 schreef ReSpawn het volgende:
The watcher?
quote:Tja...
Op donderdag 19 februari 2004 12:02 schreef twentemeisje het volgende:[..]
[ZWAAR offtopic] ... die was ERRUG! [/ZWAAR offtopic]
- This is one of the most underrated movies of all time. ********* gives his best ever performance ever. ********** and ********** are also very good, but it's ********* that steals the show. If this movie would have gotten more critical praise, ********* would surely have received an Oscar nomination. ********* often tries to imitate the great ************ in his style of filmmaking, and in this movie he hits the bullseye. The movie is set in Philadelphia during the Liberty Bell celebration and follows *********** as he uncovers a major league conspiracy involving the assassination of a prominant political figure. The movie also features something very rare in today's movies; it doesn't end with the typical "happy" ending. Very suspensful and in my top 10 of all time, don't miss this one.
quote:De eighties
Op donderdag 19 februari 2004 12:11 schreef twentemeisje het volgende:
Is het een oudje? (de film bedoel ik...)
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 12:15 schreef twentemeisje het volgende:
Blow Out met John Travolta!
De gouden tips waren toch wel:
- especially since he's gone to the trouble of casting his own wife in such a prominent role.
- The end is a brilliant piece of black-humor let's just say Jack's boss finally gets the heart-stopping scream he's been hoping for!
- He makes use of some of his standard camera tricks - the 360 degree camera pan and split screen
- Not a happy ending
- Disturbing film about an innocent movie technician
- ********* often tries to imitate the great ************ in his style of filmmaking
quote:Zou je zeggen ja...
Op donderdag 19 februari 2004 12:55 schreef scanman01 het volgende:
Vraagsteller is duidelijk even weg
quote:*Vraagsteller meldt zich weer
Op donderdag 19 februari 2004 12:44 schreef scanman01 het volgende:
Ik dacht even aan "kurk" Douglas, maar dat kan niet vanwege bovenste plaatje.
Waarom zou dat niet kunnen dan???
scanman01 +1
[Dit bericht is gewijzigd door twentemeisje op 19-02-2004 13:10]
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 13:04 schreef twentemeisje het volgende:[..]
*Vraagsteller meldt zich weer
Waarom zou dat niet kunnen dan???
edit:
aanvulling: Danny Devito (Man on the moon) / Jack Nicholson (Mars Attacks) / Shirley McLain (Wrestling Ernest Hemmingway) / Jeff Daniels (Speed)
quote:Knap!
Op donderdag 19 februari 2004 13:32 schreef fox3011 het volgende:
Terms of Endearment?edit:
aanvulling: Danny Devito (Man on the moon) / Jack Nicholson (Mars Attacks) / Shirley McLain (Wrestling Ernest Hemmingway) / Jeff Daniels (Speed)
Debra Winger ook nog, uit Urban Cowboy ... en John Lithgow uit Blow Out.
fox3011 +1
1) De vrouw twijfelt of de bloemen daadwerkelijk van staal zijn.
2) Ze kwam de belofte niet na om witte bloemen en speelgoed te kopen.
3) In contact staan met het hiernamaals zal nog eens haar dood tot gevolg hebben
Succes!
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 13:46 schreef fox3011 het volgende:
De volgende 3 zinnen bevatten elk een cryptische omschrijvingen van filmtitels van een enkel persoon. De drie personen die uit de 3 zinnen zijn af te leiden, hebben samen aan een film gewerkt. Welke personen en welke film zoek ik??1) De vrouw twijfelt of de bloemen daadwerkelijk van staal zijn.
3) In contact staan met het hiernamaals zal nog eens haar dood tot gevolg hebben
Succes!
quote:het zijn soms omschrijvingen van de titels, maar soms staan de titels er ook letterlijk (vertaald) in!
Op donderdag 19 februari 2004 14:04 schreef Fool het volgende:[..]
Breek al een kwartier mn hoofd...
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 14:10 schreef twentemeisje het volgende:
2. Robin Wright Penn
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 14:10 schreef twentemeisje het volgende:
en 1. Sally Field (denk ik)... dan kom ik op Forrest Gump maar heb geen idee wie nr.3 dan moet zijn...
Tip: lees de vraag heel goed! (ben op zoek naar 3 personen!)
[Dit bericht is gewijzigd door fox3011 op 19-02-2004 14:14]
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 14:13 schreef twentemeisje het volgende:
Nummer 3 is echt een vrouw??(heeft met de titel te maken)
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 14:16 schreef twentemeisje het volgende:
Dan zal het Tom Hanks wel zijn...
quote:Tip: in de opdracht staat dat ik ben op zoek naar personen!!! (iets breder denken!)
Op donderdag 19 februari 2004 14:17 schreef twentemeisje het volgende:
Of Gary Sinise
Je vraagt om drie personen waarvan ik er twee goed heb benoemd, te weten:
1. Sally Field
2. Robin Wright Penn
En nu moet nr. 3 meerdere personen opleveren...
Ik ben waarschijnlijk erg dom... maar snap het even niet meer
quote:Nee het ging om de uitleg bij de vraag. Daar staat dat het om personen gaat. Je zit alleen maar aan acteurs te denken, terwijl het ook andere personen kunnen zijn!! (ik ben bij 3 wel gewoon opzoek naar 1 naam)
Op donderdag 19 februari 2004 14:22 schreef twentemeisje het volgende:
Ik ben de weg nu een beetje kwijt...Je vraagt om drie personen waarvan ik er twee goed heb benoemd, te weten:
1. Sally Field
2. Robin Wright PennEn nu moet nr. 3 meerdere personen opleveren...
Ik ben waarschijnlijk erg dom... maar snap het even niet meer
[Dit bericht is gewijzigd door fox3011 op 19-02-2004 14:26]
quote:Bedoel je dan een van de 'real-life' personen die er in de film zitten? Maar wat ik even niet snap is dat je dan zegt dat het geen vrouw is... terwijl de vraag over een 'haar' gaat.... Ach het zal wel aan mij liggen
Op donderdag 19 februari 2004 14:25 schreef fox3011 het volgende:[..]
Nee het ging om de uitleg bij de vraag. Daar staat dat het om personen gaat. Je zit alleen maar aan acteurs te denken, terwijl het ook andere personen kunnen zijn!!
quote:'haar' zit letterlijk in 1 van de titels die ik zoek. Dus kan het wel over een man gaan! En het is dus geen acteur!
Op donderdag 19 februari 2004 14:26 schreef twentemeisje het volgende:[..]
Bedoel je dan een van de 'real-life' personen die er in de film zitten? Maar wat ik even niet snap is dat je dan zegt dat het geen vrouw is... terwijl de vraag over een 'haar' gaat.... Ach het zal wel aan mij liggen
quote:scanman01 +1
Op donderdag 19 februari 2004 14:28 schreef scanman01 het volgende:
Penn, Field en Robert Zemeckis uit Forrest Gump?
voor de duidelijkheid:
Antwoord: Forrest Gump
1) De vrouw twijfelt of de bloemen daadwerkelijk van staal zijn.
1 Mrs. Doubtfire & Steel Magnolias = Sally Field
2 The Pledge, Toys, White Oleander = Robin Wright Penn
3) In contact staan met het hiernamaals zal nog eens haar dood tot gevolg hebben.
3 Contact, Death Becomes Her = Robert Zemeckis
quote:weet ik, maar anders werd het volgens mij wel erug duidelijk allemaal. Mag nog wel een beetje cryptisch blijven
Op donderdag 19 februari 2004 14:32 schreef scanman01 het volgende:
"Death becomes her" betekent wel iets anders dan "dood tot gevolg hebben", maar ik begreep de omschrijving wel
quote:Allemaal goed
Op donderdag 19 februari 2004 14:56 schreef twentemeisje het volgende:
George Clooney in Confessions of a Dangerous Mind
Alfred Hitchcock in bijna al zijn films, ook in Psycho
Robert Redford in The Horsewhisperer
Clint Eastwood in Absolute Power
Robert De Niro in A Bronx Tale
Nicholas Cage in Sonny
Quentin Tarantino in From Dusk Till Dawn
Mel Gibson in Braveheart
Kevin Costner in Dances with Wolves
Sylvester Stallone in Rocky II
twentemeisje +1
Regisseur van FDTD is Robert rodriguez...
quote:Kep er ook maar liefst 16 hele minuten over na moeten denken
Op donderdag 19 februari 2004 14:58 schreef scanman01 het volgende:[..]
Allemaal goed
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 15:01 schreef Fool het volgende:
Quentin tarantino heeft from dusk till dawn niet geregisseerd, alleen writing credits...Regisseur van FDTD is Robert rodriguez...
quote:Had je natuurlijk kunnen foppen was zelf al bij acht films, 2 van jou erbij en het klopt ook!
Op donderdag 19 februari 2004 15:02 schreef twentemeisje het volgende:Vervang die dan maar door Pulp Fiction!
Schoonheidsfoutje kan gebeuren, verder wel best snel gedaan!
quote:Jullie Badsloeven vallen eigenlijk best mee....
Op donderdag 19 februari 2004 15:04 schreef Fool het volgende:[..]
Had je natuurlijk kunnen foppen was zelf al bij acht films, 2 van jou erbij en het klopt ook!
Schoonheidsfoutje kan gebeuren, verder wel best snel gedaan!
quote:Ik ging dus ook de mist in bij FDTD ....
Op donderdag 19 februari 2004 15:05 schreef twentemeisje het volgende:[..]
Jullie Badsloeven vallen eigenlijk best mee....
quote:* Bloost
Op donderdag 19 februari 2004 15:05 schreef twentemeisje het volgende:[..]
Jullie Badsloeven vallen eigenlijk best mee....
Veel voorkomende aanname, wordt vaker gemaakt, heb laatst nog een discussie gehad met een maat van me, hij zei ook dat Quentin Tarantino FDTD had geregisseerd, hebben we 't opgezocht... vandaar dat ik 't weet!
Vindt het overigens wel een echte Quentin Tarantino film...
quote:Ralph Fiennes
Op donderdag 19 februari 2004 15:42 schreef twentemeisje het volgende:
Het zijn allemaal aanwijzingen voor filmtitels van de gezochte persoon...
Name of the rose
Dragonheart
Robin Hood
Medicine man
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 19-02-2004 15:51]
quote:scanman01 + 1
Op donderdag 19 februari 2004 15:50 schreef scanman01 het volgende:
Sean Connery?Name of the rose
Dragonheart
Robin Hood
Cuba
Medicine Man
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 16:10 schreef dolle_hond het volgende:
witness
quote:de W van fred ward is ook goed hoor
Op donderdag 19 februari 2004 16:14 schreef twentemeisje het volgende:
de E T en I zijn goed
quote:trouwens de S van Tilda Swinton op 7 lijkt me ook zeer waarschijnlijk
Op donderdag 19 februari 2004 16:26 schreef dolle_hond het volgende:[..]
de W van fred ward is ook goed hoor
quote:Een terugkerende fout is in ieder geval de K
Op donderdag 19 februari 2004 16:56 schreef ranja het volgende:
volgens mij doe ik iets fout, kom alleen op vage titels uitWet kids, Wet skin, Wet kiss
quote:Oh
Op donderdag 19 februari 2004 17:11 schreef scanman01 het volgende:Een terugkerende fout is in ieder geval de K
Dan zou zoiets als The wish kunnen.
quote:2 letters fout
Op donderdag 19 februari 2004 17:17 schreef ranja het volgende:
Dan zou zoiets als The wish kunnen.
Ik zoek een titel bestaande uit 1 woord trouwens.
quote:2 letters fout
Op donderdag 19 februari 2004 17:19 schreef dolle_hond het volgende:
sweetie
quote:Ook 2 letters fout.
Op donderdag 19 februari 2004 17:51 schreef Gorro het volgende:
Witches
hint voor 4: Zag er ooit uit als een vrouw, maar was eigenlijk Steve Martin
hint voor 6: Speelde haar beste rol in een film met dezelfde titel als een nummer die ooit gezongen werd door Van Morrison (them) ... en ook dezelfde titel als een film met Sharon Stone (is ook een remake van de film waarin de actrice die ik zoek speelde)
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 19-02-2004 18:37]
quote:bedoel je All of me?
Op donderdag 19 februari 2004 18:08 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ook 2 letters fout.
hint voor 4: Zag er ooit uit als een vrouw, maar was eigenlijk Steve Martin
6 is de moeder van Nick Cassevetes, maar haar naam wil niet komen. Hij zou dan met een R moeten beginnen.
quote:Oftewel: de vrouw van John Cassevetes!
Op donderdag 19 februari 2004 18:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Euh...... Twister?6 is de moeder van Nick Cassevetes, maar haar naam wil niet komen. Hij zou dan met een R moeten beginnen.
VLNR: Fred Ward, Hector Elizondo, Marisa Tomei, Lily Tomlin, Amy Irving, Gena Rowlands (van de film GLORIA) en Tilda Swinton!
SaintofKillers +1
Welke film?
quote:kut, net te laat
Op donderdag 19 februari 2004 19:02 schreef victorinox het volgende:
Pitch Black?
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 19:02 schreef victorinox het volgende:
Pitch Black?
victorinox +1
Deze is mooier:
quote:Gelukkig wel.
Op donderdag 19 februari 2004 19:06 schreef kinky_queen het volgende:
kut, net te laat
Heb ik tenminste weer eens een puntje.
Wat gaat er met dit vliegtuig gebeuren?
quote:Nope...
Op donderdag 19 februari 2004 19:22 schreef kinky_queen het volgende:
het gaat een tijdreis maken?
Op donderdag 19 februari 2004 19:23 schreef kinky_queen het volgende:
het stort neer?
quote:Nadat er iets gebeurd gaat ie idd de ruimte in.
Op donderdag 19 februari 2004 19:28 schreef kinky_queen het volgende:
het gaat "de ruimte" in?
Op donderdag 19 februari 2004 19:30 schreef Fabulousbakerboy het volgende:
Het vliegt door een zwart gat?
quote:1/2 puntje dan?
Op donderdag 19 februari 2004 19:30 schreef victorinox het volgende:[..]
Nadat er iets gebeurd gaat ie idd de ruimte in.
quote:Je zit al vrij dicht tegen het antwoord aan, als er binnen een kwartier niks beters komt krijg je zelfs een hele punt.
Op donderdag 19 februari 2004 19:34 schreef kinky_queen het volgende:[..]
1/2 puntje dan?
quote:mocht het zo zijn
Op donderdag 19 februari 2004 19:37 schreef victorinox het volgende:[..]
Je zit al vrij dicht tegen het antwoord aan, als er binnen een kwartier niks beters komt krijg je zelfs een hele punt.
Het vliegtuig transformeert in een ruimteschip.
kinky_queen +1
eveneens het nieuwe forum bereikt. ben alleen zo weer offquote:Op maandag 23 februari 2004 08:08 schreef twentemeisje het volgende:
Goedemorgen!
Joh!quote:Op maandag 23 februari 2004 11:26 schreef mamamiep het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee.
En dat is natuurlijk helemaal goed! Door forumproblemen kwam ik er niet aan toe om het eerder goed te rekenenquote:blues brothers
Wat ben je toch een vervelende kerelquote:Op maandag 23 februari 2004 08:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
kinky_queen, we zitten nu al 3 dagen te wachten!![]()
Is dat Returner?quote:Op donderdag 19 februari 2004 20:29 schreef victorinox het volgende:
Ik ga nu ook weg dus hier het antwoord:<p>Het vliegtuig transformeert in een ruimteschip.
Hmm, voor de rest komt er nu niet zoveel uitquote:Op maandag 23 februari 2004 19:23 schreef dolle_hond het volgende:
initialen maar even, 4 acteurs/actrices en 1 reg.
welke film
JP
William Hurt
MA
BD
LM
Yep.quote:Op maandag 23 februari 2004 23:13 schreef Khalein het volgende:
[..]
Is dat Returner?
Is dat de nieuwe Starsky & Hutchquote:Op woensdag 25 februari 2004 17:50 schreef scanman01 het volgende:
Er zit een film aan te komen. De initialen van de acteurs zijn deze:
OW
JL
VV
CP
BS
Welke film bedoel ik?
Dat is goedquote:Op woensdag 25 februari 2004 18:03 schreef GFP het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe Starsky & Hutch
Snatchquote:Op woensdag 25 februari 2004 18:22 schreef GFP het volgende:
Dit zijn initialen van de namen van peronages uit welke film?
BTP
MON
BTT
M
FFF
En Brick Top Polfordquote:Op woensdag 25 februari 2004 18:26 schreef victorinox het volgende:
[..]
Snatch
FFF = Franky Four Fingers
BTT = Bullet Tooth Tony
1. Alien IIIquote:Op woensdag 25 februari 2004 18:58 schreef victorinox het volgende:
Alien Breed:
Uit welke films komen de volgende screenshots:
[afbeelding]
Zoals de meeste mensen wel weten, bestaat de alien serie uit slechts 4 films.quote:Op woensdag 25 februari 2004 19:06 schreef scanman01 het volgende:
Uit de Alien filmserie?
quote:Op woensdag 25 februari 2004 19:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
1. Alien III
2. Alien
3. Alien: Resurrection
4. Alien
5. Alien III
6. Aliens
Alleen 1 is nog niet goed.quote:Op woensdag 25 februari 2004 19:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
1. Alien vs. Predator?
Ik heb hem wel gezien volgens mij, maar kan niet op de naam komen...quote:Op woensdag 25 februari 2004 19:48 schreef victorinox het volgende:
Niemand ?
De titel heeft iets te maken met een doodlopende straat...quote:Op woensdag 25 februari 2004 19:55 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
Ik heb hem wel gezien volgens mij, maar kan niet op de naam komen...
Dead End?quote:Op woensdag 25 februari 2004 20:05 schreef victorinox het volgende:
De titel heeft iets te maken met een doodlopende straat...
Dat is de naam van een slechte film van vorig jaar. Er moet nog iets voor. (denk aan een superheld)quote:Op woensdag 25 februari 2004 20:20 schreef SODA het volgende:
[..]
Dead End?
quote:Op woensdag 25 februari 2004 20:44 schreef Merovingian het volgende:
Batman: Dead end
quote:Op woensdag 25 februari 2004 20:26 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dat is de naam van een slechte film van vorig jaar...
quote:Op woensdag 25 februari 2004 21:03 schreef Merovingian het volgende:
Next one: Welke acteur maakt in welke film een grap over een zeepje van de paus?
m'n eerste gedachte ging naar THE POPE MUST DIE maar dat is natuurlijk geen oorlogsfilm...quote:Op woensdag 25 februari 2004 21:03 schreef Merovingian het volgende:
Next one: Welke acteur maakt in welke film een grap over een zeepje van de paus?
Dat is hemquote:Op donderdag 26 februari 2004 01:06 schreef scanman01 het volgende:
Good morning Vietnam
Door Robin Williams?
Be my guest!quote:Op donderdag 26 februari 2004 08:44 schreef twentemeisje het volgende:
Goedemorgen... Ga vandaag maar weer eens een poging wagen om dit topic bij te houden... Beetje druk geweest lately. Zal ik een nieuwe vraag bedenken? Tenzij scanman al in da house is
Toch niet weer dat liedje he in je hoofdquote:Op donderdag 26 februari 2004 08:55 schreef twentemeisje het volgende:
Ah neeeeeeeeeeeeeeeeeee MW wat doe je me nu aan met die avatar van je?????
quote:Op donderdag 26 februari 2004 08:58 schreef latislos het volgende:
![]()
ik kwam ff langs om gedag te zeggen.
long time no see![]()
btw, leuke avatar MW, moet die film maar weer eens gaan kijken.
of Milla Jovovich, of Kristanna Lokenquote:Op donderdag 26 februari 2004 09:44 schreef realist_ik het volgende:
linksonder... moet dat carrie fisher voorstellen?
Is dat niet Natalie Portman? (star wars)quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:02 schreef MasterWouter het volgende:
[..]
of Milla Jovovich, of Kristanna Loken
quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:14 schreef Gorro het volgende:
Ach, laat ik tog eens een gokje wagen.
Cold Mountain![]()
Marilyn Monroe -> Ada Monroe
Natalie Portman -> speelt erin mee
en de rest kan ik niet plaatsen.
Ik ben er gisteren naartoe geweest, dat scheeltquote:Op donderdag 26 februari 2004 10:21 schreef twentemeisje het volgende:
[..], dat jij 'm moet raden!!!
Ik heb de user comments maar weer eens van stal gehaald. Over welke film gaat dit?quote:This movie paints a very bleak future for planet Earth. What makes this movie so good is that the future seen may very well be a reality someday. A poisoned environment, an overpopulated planet and total disregard for human life all seem to be in there early stages today.is a very good and very believable film.
quote:is not the best example of showing the depletion of the world's resources. This movie made me think how the earth could be in twenty years in the future. Life is valuable. We should not take it for granted. Plant, animal or man it balances life on this earth to live off from each other. Put them out of order, it can damage an earth assets. If remaking this film the special effects, props, and script should be better focus on a future world problems.
quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:43 schreef Khalein het volgende:
Soylent Green?
quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:01 schreef Gorro het volgende:
Allen een Oscar voor kostuumdesign
Heej!!!! Hoe is het met GFP-tje???quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:04 schreef GFP het volgende:
Never mind, ik moet ook gewoon gaan werken
quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:08 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Heej!!!! Hoe is het met GFP-tje???
victorinox +1quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:37 schreef victorinox het volgende:
John Cleese?
Dat is ook wel eens leuk.quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:39 schreef Gorro het volgende:
[..]
Gaat wel rap zo
quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:48 schreef Sheridana het volgende:
john cleese
quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:48 schreef Khalein het volgende:
Die Hard
quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:48 schreef Khalein het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Long time no speak enzo...
Ik heb ook al paar weken geen punt meer gehaald. Maar goed, dat zegt natuurlijk nietsquote:Op donderdag 26 februari 2004 11:53 schreef Sheridana het volgende:
Weer te laatik haal nooit meer een punt!!
Mais oui!quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:13 schreef scanman01 het volgende:
The quiet earth?
quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:42 schreef GFP het volgende:
Zijn bekend geworden door een tv-serie?
Ook niet goed...quote:Op donderdag 26 februari 2004 13:00 schreef twentemeisje het volgende:
... die een afgeleide is van de tv-serie waarin ze speelden![]()
![]()
Correctquote:Op donderdag 26 februari 2004 13:05 schreef twentemeisje het volgende:
Regisseur Blake Edwards? (Blind Date - Switch - ....)
Mijn dank is groot! Nieuwe vraag komt eraan!quote:Op donderdag 26 februari 2004 13:08 schreef scanman01 het volgende:
Het punt is je van harte gegund!
quote:Op donderdag 26 februari 2004 14:19 schreef Merovingian het volgende:
North
Dat is toch van "The Gift"?quote:Op donderdag 26 februari 2004 14:43 schreef twentemeisje het volgende:
Okee... een extra aanwijzing:
"The only witness to the crime was not even there"
quote:Op donderdag 26 februari 2004 14:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is toch van "The Gift"?
Is goedquote:Op donderdag 26 februari 2004 15:42 schreef twentemeisje het volgende:
Tequila Sunrise...
Raul Julia
Kurt Russell
Mel Gibson
Michelle Pfeiffer
Lijkt me duidelijk.quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:11 schreef Merovingian het volgende:
The english patient
Op zich mag je dan best een nieuwe vraag stellen.quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:15 schreef SODA het volgende:
Merovingian+1
weet wel dat de kinderen van Kidman lijden aan Xeroderma pigmentosiumquote:Op donderdag 26 februari 2004 23:59 schreef SODA het volgende:
Wie lijdt er in welke film aan Osteogenesis Imperfecta?
Jammer dat je daar nu weinig aan hebt..quote:Op vrijdag 27 februari 2004 00:11 schreef kinky_queen het volgende:
weet wel dat de kinderen van Kidman lijden aan Xeroderma pigmentosium
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 00:51 schreef victorinox het volgende:
Samuel L. Jackson in Unbreakable?
Juistem.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 00:51 schreef victorinox het volgende:
Samuel L. Jackson in Unbreakable?
Moet haast wel Blade Runner zijnquote:Op vrijdag 27 februari 2004 01:15 schreef victorinox het volgende:
Trivia over welke film:A model of the Dark Star spaceship from the film Dark Star (1974) is also used as a building. It can be seen behind the Asain billboard when 's spinner is approaching the Police building.
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 01:21 schreef scanman01 het volgende:
Moet haast wel Blade Runner zijn
Attenborough > A bridge too farquote:Op vrijdag 27 februari 2004 08:25 schreef twentemeisje het volgende:
Dat zou Robert Redford kunnen zijn...
Scott > Spy Game
Lyne > Indecent Proposal
Pakula > All the President's Men
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 10:02 schreef twentemeisje het volgende:
Zal ik dan maar een nieuwe vraag gaan verzinnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |