quote:En welke mand is dat precies?
Op donderdag 19 februari 2004 14:40 schreef RichardQuest het volgende:
Je valt door de mand, uitkeringstrekker Ype
quote:Wanneer wordt die studiefinanciering eindelijk afgeschaft?
Op donderdag 19 februari 2004 14:40 schreef RichardQuest het volgende:
Je valt door de mand, uitkeringstrekker Ype
quote:
PvdA is De Geus beuDEN HAAG (ANP) - De PvdA is de manier waarop minister De Geus van Sociale Zaken met de Tweede Kamer omgaat beu. De UWV-kwestie is het zoveelste dieptepunt, vindt PvdA-Kamerlid Noorman-den Uyl (
![]()
![]()
![]()
, D.).
,,Hoe kan ik er zeker van zijn dat dit de laatste keer is dat u zo met de Kamer omgaat'', vroeg ze zich donderdag af tijdens het debat over de huisvestingskosten van de uitkeringsinstantie.
Noorman-den Uyl vindt de excuses die De Geus heeft aangeboden voor het onvolledig en onjuist informeren van de Kamer over de huisvestingskosten van het UWV niet genoeg. Ze is van mening dat de bewindsman beter moet uitleggen hoe het komt dat hij vorig jaar de roep van de Kamer om gedegen onderzoek in te stellen naar de geldsmijterij bij het UWV keer op keer negeerde.
De commissie-Meijer concludeerde begin deze week in een onafhankelijk onderzoek dat de UWV-top veel te veel geld heeft uitgegeven aan de inrichting van de kantoren in Amsterdam. Topman Joustra en zijn rechterhand Cloo hebben over die kosten gelogen tegen De Geus. Die heeft ze daarom beiden weggestuurd.
quote:gadverdamme, die Noorman-de Uyl. Wat een vies gedrocht met haar benepen kop. Nee, zij weet wat goed is voor Nederland.
Op donderdag 19 februari 2004 14:42 schreef Duritz het volgende:
"Wij zijn jou beu!"
[..]
quote:De mand van de migrant uit het buitenland
Op donderdag 19 februari 2004 14:41 schreef Ype het volgende:[..]
En welke mand is dat precies?
quote:Als bier wordt verboden, dan is Stufi niet meer nodig
Op donderdag 19 februari 2004 14:42 schreef KirmiziBeyaz het volgende:[..]
Wanneer wordt die studiefinanciering eindelijk afgeschaft?
quote:He, dat rijmt!
Op donderdag 19 februari 2004 14:45 schreef RichardQuest het volgende:[..]
De mand van de migrant uit het buitenland
quote:Nee. Er zijn wat zaken die je op je klompen aanvoelt. Zolang je zelf de grenzen bewaakt hoeft een ander dat niet voor je te doen. Ik vind het gangbaar dat er huisregels zijn om een forum leefbaar te houden. Wie dat in het vuur van een discussie even vergeet loopt een grotere kans op een ban naarmate deze vaker aan of net over die grens komt. Eenmaal genomineerd geworden valt een discutabele opmerking mogelijk wat sneller verkeerd dan een soortgelijke opmerking van een onbeschreven blad.
Op donderdag 19 februari 2004 13:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Werd je gewaarschuwd??
Let er eens op hoe je zaken verpakt, bedenk je twee of drie keer voordat je de verzendknop indrukt en je voorkomt onnodige perioden van uitsluiting. Dit wil natuurlijk niet zeggen dat ik niet eens een keer aan de beurt zou kunnen komen...
quote:Wat een goed idee van je. Eigelijk zou je dus alleen voor islamieten en geheelonthouders de Stufi moeten afschaffen.
Op donderdag 19 februari 2004 14:46 schreef RichardQuest het volgende:[..]
Als bier wordt verboden, dan is Stufi niet meer nodig
quote:Ja, dus eigenlijk vooral vrouwen, homo's en moslims
Op donderdag 19 februari 2004 14:48 schreef KirmiziBeyaz het volgende:[..]
Wat een goed idee van je. Eigelijk zou je dus alleen voor islamieten en geheelonthouders de Stufi moeten afschaffen.
quote:Hehe
Op donderdag 19 februari 2004 14:48 schreef KirmiziBeyaz het volgende:[..]
Wat een goed idee van je. Eigelijk zou je dus alleen voor islamieten en geheelonthouders de Stufi moeten afschaffen.
quote:Of je was stiekum al eerder geband (een jaar of wat geleden) en je hebt je toen geregistreerd met een nieuwe naam
Op donderdag 19 februari 2004 14:48 schreef sjun het volgende:[..]
Nee. Er zijn wat zaken die je op je klompen aanvoelt. Zolang je zelf de grenzen bewaakt hoeft een ander dat niet voor je te doen. Ik vind het gangbaar dat er huisregels zijn om een forum leefbaar te houden. Wie dat in het vuur van een discussie even vergeet loopt een grotere kans op een ban naarmate deze vaker aan of net over die grens komt. Eenmaal genomineerd geworden valt een discutabele opmerking mogelijk wat sneller verkeerd dan een soortgelijke opmerking van een onbeschreven blad.
Let er eens op hoe je zaken verpakt, bedenk je twee of drie keer voordat je de verzendknop indrukt en je voorkomt onnodige perioden van uitsluiting. Dit wil natuurlijk niet zeggen dat ik niet eens een keer aan de beurt zou kunnen komen...
quote:Wat heb jij tegen homo's?
Op donderdag 19 februari 2004 14:48 schreef RichardQuest het volgende:[..]
Ja, dus eigenlijk vooral vrouwen, homo's en moslims
quote:Waarom val je alleen over het woordje homo's?
Op donderdag 19 februari 2004 14:50 schreef KirmiziBeyaz het volgende:[..]
Wat heb jij tegen homo's?
quote:Ik zal het opzoeken.
Op donderdag 19 februari 2004 14:53 schreef RichardQuest het volgende:[..]
Waarom val je alleen over het woordje homo's?
quote:Hoewel zij niet mijn favoriete stroming vertegenwoordigd scoort Saskia vandaag punten doordat ze terecht stilstaat bij een doodzonde voor een minister: Minachting van de Kamer. De Geus mag zich wat mij betreft dit verwijt wel aantrekken als een signaal dat een meer open houding hem geen windeieren zal leggen, ongeacht of hij nu daadwerkelijk de Kamer minacht of niet.
Op donderdag 19 februari 2004 14:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
gadverdamme, die Noorman-de Uyl. Wat een vies gedrocht met haar benepen kop. Nee, zij weet wat goed is voor Nederland.
Qua dossierkennis is Saskia Noorman Den Uyl een van de kampioenen binnen onze volksvertegenwoordiging. Ik zou dit de hele PvdA toewensen om een wat minder amechtige oppositiepartij te kunnen worden waarbij daadwerkelijk zaken kunnen worden gedaan zonder dat goedkope sentimenten gemobiliseerd hoeven te worden.
quote:Wanneer is het Carnaval?
Op donderdag 19 februari 2004 14:55 schreef RichardQuest het volgende:[..]
quote:Tja, er zijn mensen die van hun tekst een kunstwerk willen maken en er zijn mensen die zeggen wat ze denken. Ik zal er wel tussenin zitten.
Op donderdag 19 februari 2004 14:48 schreef sjun het volgende:[..]
Nee. Er zijn wat zaken die je op je klompen aanvoelt. Zolang je zelf de grenzen bewaakt hoeft een ander dat niet voor je te doen. Ik vind het gangbaar dat er huisregels zijn om een forum leefbaar te houden. Wie dat in het vuur van een discussie even vergeet loopt een grotere kans op een ban naarmate deze vaker aan of net over die grens komt. Eenmaal genomineerd geworden valt een discutabele opmerking mogelijk wat sneller verkeerd dan een soortgelijke opmerking van een onbeschreven blad.
quote:Sorry, het staat blijkbaar niet in mijn woordenboek. Misschien dat ik er daarom wel zo over val.
Op donderdag 19 februari 2004 14:55 schreef RichardQuest het volgende:[..]
quote:Je gaat me toch niet vertellen dat je gaat 'assimileren'?
Op donderdag 19 februari 2004 14:57 schreef Mutant01 het volgende:[..]
Wanneer is het Carnaval?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |