Ik stel dus ook maar voor om een Vuilnis forum te openen waar fantasieloze geesten fantasieloze onzin topics kunnen plaatsen, zoals 300 dezelfde topics met titels als "groen" "geel" "blauw".
Waarschijnlijk komen op dit bericht weer hele grappige antwoorden, Maar misschien zouden desbetreffende personen eens door de oudere topics van het onzin forum moeten bladeren.
Er bestaat ook leuke onzin
quote:Hehe eindelijk iemand die er net zo over denkt als ik..... (ik ben nog maar zelden in onzin te vinden terwijl ik er eerst zowat woonde....)
Op zondag 15 juli 2001 00:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Uiteraard begrijp ik dat het onzinforum voor onzin topics bedoelt is.
Echter, tegenwoordig is het nivo niet eens meer te kwalificeren als onzin, maar als vuilnis.Ik stel dus ook maar voor om een Vuilnis forum te openen waar fantasieloze geesten fantasieloze onzin topics kunnen plaatsen, zoals 300 dezelfde topics met titels als "groen" "geel" "blauw".
Waarschijnlijk komen op dit bericht weer hele grappige antwoorden, Maar misschien zouden desbetreffende personen eens door de oudere topics van het onzin forum moeten bladeren.
quote:Ja inderdaad zelfs Tara hing er vroeger veel rond maar nu....... Bijou ook die komt ook nog maar zelden daar
Op zondag 15 juli 2001 00:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Inderdaad, je komt ook nog maar heel weinig 'originele' onzinners tegen
quote:HEAR HEAR !!! Ja bah wat een
Op zondag 15 juli 2001 00:35 schreef KingShakur het volgende:
* KingShakur is daarom niet meer in Onzin, wat omgedoopt kan worden naar Mellowdy-forum.
Nu maar hopen op LEUKE reacties
[Dit bericht is gewijzigd door Swetsenegger op 15-07-2001 00:49]
quote:Je kan ook kikkers op gaan blazen, deed ik vroeger altijd.
Op zondag 15 juli 2001 00:36 schreef G-spotter2001 het volgende:
mee eens, ik maak me er zelf ook schuldig aan hoor
maar het komt omdat er niemand een goed onzin topic meer kan verzinnen. En het te vaak rustig is op het forum. van verveling ga je dan de meest nutteloze "onzin" posten.
Er is geen ruk meer aan, ik probeer het af en toe nog, maar het is zinloos.
quote:dahm.. sjoe roel big taim!
Op zondag 15 juli 2001 00:39 schreef tong80 het volgende:[..]
Je kan ook kikkers op gaan blazen, deed ik vroeger altijd.
Er is geen ruk meer aan, ik probeer het af en toe nog, maar het is zinloos.
quote:en niet dat 't binnen No-time weer volgedumpt staat met van die 'fantasieloze bagger'
Op zondag 15 juli 2001 00:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Precies de reden dat ik Pension "Zeerust" maar weer geopend heb...Nu maar hopen op LEUKE reacties
Edit: 1 keer spammen per post is wel voldoende.
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 15-07-2001 01:17]
quote:
Op zondag 15 juli 2001 00:40 schreef E.T. het volgende:[..]
en niet dat 't binnen No-time weer volgedumpt staat met van die 'fantasieloze bagger'
(overigens is die reactie verwijderd, met dank aan Yvonne )
[Dit bericht is gewijzigd door Swetsenegger op 15-07-2001 01:09]
quote:de reactie van demonrage in "Zeerust" dus...
Op zondag 15 juli 2001 01:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Gezien de reactie van demonrage, denk ik dat ik geloof ik ook maar niet maar op onzin moet gaan kijken *zucht*Misschien dat www.xhale.nl leuker is
quote:Je laat je dus wegjagen door één kotser, ik zat te wachten op je respons.
Gezien de reactie van demonrage, denk ik dat ik geloof ik ook maar niet maar op onzin moet gaan kijken *zucht*Misschien dat www.xhale.nl leuker is
Ik heb de laatste dagen al een paar keer aangegeven dat het Tina-Forum "onzin" overneemt, jij hebt nu de knuppel in het hoenderhok gegooid. Als oud-gediende rust er een mooi taak Swetsenegger om het tij te doen keren.
Maak je werk nou af, en red het OnzinForum.
quote:en er was Pension Zeerust....
Op zondag 15 juli 2001 01:12 schreef tong80 het volgende:[..]
Je laat je dus wegjagen door één kotser, ik zat te wachten op je respons.
Ik heb de laatste dagen al een paar keer aangegeven dat het Tina-Forum "onzin" overneemt, jij hebt nu de knuppel in het hoenderhok gegooid. Als oud-gediende rust er een mooi taak Swetsenegger om het tij te doen keren.
Maak je werk nou af, en red het OnzinForum.
(en de AF-meeting van Dutchie mocht er zijn )
Misschien moet je gewoon leren om te lachen om posts als
quote:en
111111
quote:of het briljante
111111111111111
quote:
11111111111111111111111111
quote:En terecht.
Op zondag 15 juli 2001 00:35 schreef KingShakur het volgende:
* KingShakur is daarom niet meer in Onzin, wat omgedoopt kan worden naar Mellowdy-forum.
Vergeleken met dat grietje kun je zelfs figuren als SF en Gspotter op een lijn gaan trekken met Eddy Murphy en Chris Rock.
quote:*grijns*
Op zondag 15 juli 2001 01:15 schreef Herald het volgende:
tja dit is niet het eerste noch het laatste topique dat gaat over de slechte kwaliteit onzin in Onzin. Ik denk dat een oud topique opvissen weinig uithaalt zonder de oorspronkelijke posters.Misschien moet je gewoon leren om te lachen om posts als
[..]en
[..]of het briljante
[..]
als je het zo quote, is de ironie WEL leuk
quote:
Op zondag 15 juli 2001 00:39 schreef tong80 het volgende:[..]
Je kan ook kikkers op gaan blazen, deed ik vroeger altijd.
meerendeel van me posts is wel in onzin geloof ik, maar ik kom veel liever in muziek ofzo.
Moet eerlijk toegeven dat ik zelf ook niet echt creatief ben ik het openen van leuke onzin-topics, maar dat eeuwige gespam en die ijdeltuiterij van sommige posters maakt het er ook niet beter op.
wel jammer, want toen ik hier in december, januari en februari echt fanatiek begon te posten heb ik me dagen lang gewoon rot gelachen om bepaalde topics en was 't voor mij dan ook leuker om daar een "passende" reactie bij te geven.
Echter, alle mensen met de meeste topiccreativiteit stromen nu allemaal weg richting de meer serieuze fora en zo blijft er een ongeorganiseerd zooitje over waar weinig pit meer in zit.
Zelf maak ik ook een beetje deel uit van dat zooitje() maar de motivatie om te blijven posten in Onzin ebt steeds meer weg..
Afgezien van een beetje geklef met m'n schatje() loop ik daar de laatste tijd echt rond als een kip zonder kop.
Jammer, erg jammer..
quote:Dan te bedenken dat ik er toen al geen kloot meer aan vond...En als je dan nog in je achterhoofd houdt dat ik van ná de 'lichting' Pension Zeerust ben en Swets al een stukje langer hier te vinden is als dan mij/ik, moest de
Op zondag 15 juli 2001 11:31 schreef SkyMaster het volgende:
wel jammer, want toen ik hier in december, januari en februari echt fanatiek begon te posten heb ik me dagen lang gewoon rot gelachen om bepaalde topics en was 't voor mij dan ook leuker om daar een "passende" reactie bij te geven.
quote:
111111111
quote:Het hele fokeiland is ontstaan uit Zeerust
Op zondag 15 juli 2001 02:58 schreef Zanderrr het volgende:
Je hebt wel gelijk, maar Pension Zeerust vind ik ook meer iets voor Fok!Eiland ofzo, niet echt mijn ding...Moet eerlijk toegeven dat ik zelf ook niet echt creatief ben ik het openen van leuke onzin-topics, maar dat eeuwige gespam en die ijdeltuiterij van sommige posters maakt het er ook niet beter op.
quote:Dus je wilt beweren dat 16-jarigen niet creatief kunnen zijn?
Op zondag 15 juli 2001 13:46 schreef MeneerTim het volgende:
Misschien is een van de redenen dat de gemiddelde leeftijd in onzin met ongeveer 500 is gedaald
quote:Ik denk dat het eerder is omdat het zo cool is om veel posts te hebben. Dan ga je sneller posten om het posten en kijk je niet meer naar de inhoud.
Op zondag 15 juli 2001 13:46 schreef MeneerTim het volgende:
Misschien is een van de redenen dat de gemiddelde leeftijd in onzin met ongeveer 500 is gedaald
Tis tijd voor actie, zero tolerance, viva la revolution!
quote:kijk hier eens
Op zondag 15 juli 2001 14:58 schreef Dagootje het volgende:
Ik ben het helemaal met je eens, Swetsenegger, echt verbazend hoe snel een stel van die lekkere doorsnee randdebielen met het iq van een bord brinta een leuk forum totaal kunnen verpesten.Tis tijd voor actie, zero tolerance, viva la revolution!
quote:Denk het niet, ik zie kozzmic en blauwe nog maar zelden ergens. Druk privee leven waarschijnlijk.
Op zondag 15 juli 2001 00:51 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Hopen dat er wat oudgediende op komen draven (Blauwe, Kozzmic, Otaku-San, Calypso, Xenia, Schanulleke etc.)
Zeerust was trouwens het antwoord op de soap, waar mensen als hun eigen user een rol speelden. Helaas was het voor het spel soms nodig dat een reactie van iemand kwam en zo is het langzaam doodgebloed.
Later heb ik nog een raamwerk opgezet (elders) waar mensen met een andere kleur konden aangeven welke rol ze speelden, dat kon toen nog niet hier en met "[ * " zou dat nu wel kunnen.
Het eiland is me te lief, te magisch waardoor er geen logisch verhaal gespeeld kan worden.
Het eiland was in eerste instantie toch ook een vortzetting van Zeerust.
Denk aan het duister kaffee van Blauwe en Vixen, Xenia die de makelaardij van Blauwe uiteindelijk in handen kreeg en het kasteel van don Speedcore. Maar ook dat is doodgeblood en in feite verhuisd en daar is het nu ook redelijk rustig.
Wel heel leuk dat je het weer probeerd, maar het heeft nieuwe bewoners nodig, ik zag ze wel komen, dus wie weet...
* ornblower gaat misschien wel weer eens een brouwerijtje opzetten
quote:Is dus misschien beter te handhaven in fokeiland. Maar ik vond het een leuk idee dat topic weer in onzin, maakte me niet uit waar ie nou stond. Vind het erg jammer dat het nou weer mis moet lopen
Gezien de reactie van demonrage in zeerust, denk ik dat ik ook maar niet meer op onzin moet gaan kijken *zucht* Misschien dat www.xhale.nl leuker is.(overigens is die reactie verwijderd, met dank aan Yvonne
)
quote:Deze zin wilde ik er toch even uithalen, want ik ben het hier niet met je eens. Toegegeven, de manier waarop er in het eiland gepost wordt is veel veranderd. In de tijden die jij beschrijft, was al dat magische en die verhaallijnen er nog niet. Maar er wordt nu ook nog genoeg gepost zonder die verhaallijnen. Die sfeer kan deels wel weer terugkomen, het kan echt mooi naast mekaar, maar dan moeten enkele oudgedienden het lef hebben voor een terugkomst.
Op zondag 15 juli 2001 16:46 schreef otaku-san het volgende:Het eiland is me te lief, te magisch waardoor er geen logisch verhaal gespeeld kan worden.
MAargoed, nogmaals jammer dat het onzinforum zo verziekt is tegenwoordig
quote:ik vind dat zo hypocriet uit jouw mond komen daar jij zelf graag 'recordpoging topiques' zag. Ik zie geen verschil tussen loos spammen of onder het mom van 'een recordpoging' zoveel mogelijk loze posts maken.
Op maandag 16 juli 2001 01:40 schreef Ali Salami het volgende:
MAargoed, nogmaals jammer dat het onzinforum zo verziekt is tegenwoordig
quote:Otaku-san, nou ben ik toch echt wel pissed off..........
Op zondag 15 juli 2001 16:46 schreef otaku-san het volgende:Calypso lurkt vnl op worldfora
Zeerust was trouwens het antwoord op de soap, waar mensen als hun eigen user een rol speelden. Helaas was het voor het spel soms nodig dat een reactie van iemand kwam en zo is het langzaam doodgebloed.
Calypso was, is en "blijft" Fok!ster...... Laat dat voor eens en altijd DUIDELIJK zijn.
Verder ben ik nooit echt (ver) weggeweest van Fok!...... Natuurlijk is het wel zo, dat in "onzin" tegenwoordig niet meer zoveel aan "rollenspel" wordt gedaan als vroeger, vandaar dat mijn bijdrages op Fok! beperkt bleven tot posts in wat meer algemene topics/fora.
Een "Zeerust"-achtig topic kost enorm veel tijd als je het tenminste goed wilt doen. Het is een kwestie van iedereen betrekken in het spel, en niemand negeren. Het is relatief simpel een dergelijk project op te zetten, maar het sturen, onderhouden etc.... dat is een heel ander verhaal.
Verder moet ik je toch corrigeren.... "Zeerust" is niet langzaam doodgebloed.... Jij weet ook wel beter....
Oh ja, en lurken doe ik niet!!! Een echte lurker post niet weet je wel
En ik denk dat er met 1503 postings generlei sprake kan zijn van lurken, en ik verzeker je dat ik dat aantal op WF niet heb verkregen door alleen maar een smiley te plaatsen!!!
Electra heeft het daar de 11de ff overgenomen van Calypso terwijl hier op Fok! -CERES- het tijdelijk van Calypso heeft overgenomen.
Maar met deze posting besef ik terdege dat ik electra en -CERES- op zal moeten geven......
Dus bij deze.... exit.... electra en..... exit..... -CERES-
En zoals ik reeds eerder op WF zei: You win some -s en You loose some
-s!!!
[Dit bericht is gewijzigd door -CERES- op 16-07-2001 04:48]
Bovendien, als je echte onzinzooi post neemt er altijd wel iemand aanstoot aan, en heb je weer een rel.
quote:He? Wat is dit? Bedoel jij de recordpogingen die al eeuwen geleden werden ondernomen om de mods te verrassen met een topic met honderden berichten erin? Die waren leuk ja, alleen was daar geen overkill aan. Ik heb er ook aan meegedaan, was leuk om te doen. Op het forum zie je nu alleen loos gespam en dat in zoveel mogelijk topics. Dat is heel wat anders dan eens om de zoveel tijd een recordpoging.
Op maandag 16 juli 2001 01:45 schreef Herald het volgende:[..]
ik vind dat zo hypocriet uit jouw mond komen daar jij zelf graag 'recordpoging topiques' zag. Ik zie geen verschil tussen loos spammen of onder het mom van 'een recordpoging' zoveel mogelijk loze posts maken.
Of bedoel jij iets anders dan?
quote:mee eens..
Echter, tegenwoordig is het nivo niet eens meer te kwalificeren als onzin, maar als vuilnis.Ik stel dus ook maar voor om een Vuilnis forum te openen waar fantasieloze geesten fantasieloze onzin topics kunnen plaatsen, zoals 300 dezelfde topics met titels als "groen" "geel" "blauw".
* sweetie mist de goeie ouwe onzin tijd.. *zucht*
quote:Dan moet je topics gaan zoeken in begin 2000
quote:Of zelf wat leuke topics openen.
Op maandag 16 juli 2001 23:51 schreef Mr. Orange het volgende:Dan moet je topics gaan zoeken in begin 2000
quote:Ik moet iedere keer lachen als ik dit lees. Ik deed altijd al sociale dingen volgens mij. Alleen studeerde ik toen nog en kon ik het me permiteren om nachtenlang wakker te blijven. Dat is nu wat anders.
Op zondag 15 juli 2001 16:46 schreef otaku-san het volgende:
<knip>
Xenia doet zelfs sociale dingen
<knip>
quote:CERES geeft het hierboven ook al aan. Zeerust is niet doodgebloed, maar opgeblazen (lees opgeheven) vanwege een verschil van mening tussen de crew die er een heel eiland van wilde maken (het huidige Fokeiland) en de pensionhouders die dat geen goed plan vonden.
quote:Het concept is goed, maar het behoeft -zoals CERES ook al zei- heel erg veel tijd en inzet van degene die het pension runnen. Calypso is daar heel erg goed in en heeft daar destijds enorm veel tijd in gestoken. Zowel in het uitdenken van het plan (met plattegrond en al), als in de opvolging vanaf de opening. Ik vraag me af of het dit keer weer zo'n succes gaat worden. Helemaal nu PingPong afhaakt als medewerker. Zelf heb ik toen ik zag dat het Bazyx boven het hoofd groeide een middag geprobeerd het weer te runnen als vanouds, maar de tijd, zin en motivatie om het weer helemaal op te pakken onbreekt momenteel.
Wel heel leuk dat je het weer probeerd, maar het heeft nieuwe bewoners nodig, ik zag ze wel komen, dus wie weet...
quote:Met het concept is inderdaad niets mis, maar er is weinig animo om actief mee te werken.
Op dinsdag 17 juli 2001 21:58 schreef Xenia het volgende:
Het concept is goed, maar het behoeft -zoals CERES ook al zei- heel erg veel tijd en inzet van degene die het pension runnen. Calypso is daar heel erg goed in en heeft daar destijds enorm veel tijd in gestoken. Zowel in het uitdenken van het plan (met plattegrond en al), als in de opvolging vanaf de opening. Ik vraag me af of het dit keer weer zo'n succes gaat worden. Helemaal nu PingPong afhaakt als medewerker. Zelf heb ik toen ik zag dat het Bazyx boven het hoofd groeide een middag geprobeerd het weer te runnen als vanouds, maar de tijd, zin en motivatie om het weer helemaal op te pakken onbreekt momenteel.
Maar er is een stacaravan voor je gereserveerd op Camping ZOMERZON
Kom eens een biertje drinken in de kantine.
Ik vraag me serieus af of het niveau daarmee stijgt.
quote://mod modus on
quote:Lieve lieve Larissa.
Op dinsdag 01 januari 2002 15:15 schreef Larissa het volgende:
Is het de bedoeling dat we dit soort topics in Onzin gaan openen, SwetsKrijg jij een hard lid van fok?
Ik vraag me serieus af of het niveau daarmee stijgt.
Als je de rest van de active list toendertijd had gezien had je dit topic begrepen.
Hoewel...dat is een redelijke boude uitspraak.
Zelfs DAN had je het niet begrepen, immers je buikomvang is niet rechtevenredig aan je hersenomvang
[Dit bericht is gewijzigd door Swetsenegger op 01-01-2002 15:45]
quote:Wrom
Op dinsdag 01 januari 2002 15:37 schreef berney het volgende:
Kappe nu met alsie oude topics omhoog halen
Is toch een soort historisch jaaroverzicht. Doen ze wel vaker aan het begin van een nieuw jaar.
quote:Ik zeg altijd maar zo: beter dik dan lelijk. Aan dat eerste valt nog wat te doen. Die lelijke kop van jou komt nooit meer goed.
Op dinsdag 01 januari 2002 15:20 schreef Swetsenegger het volgende:Lieve lieve Larissa.
Als je de rest van de active list toendertijd had gezien had je dit topic begrepen.
Hoewel...dat is een redelijke boute uitspraak.
Zelfs DAN had je het niet begrepen, immers je buikomvang is niet rechtevenredig aan je hersenomvang
Jij hebt trouwens geen kind gehad, dus jij had geen excuus. Ik heb een keizersnede gehad en kon de eerste tijd na mijn bevalling niet sporten etc.., slappe buikspieren door operatie gaat je ook geen donder aan verder
Sowieso erg zwak mensen op hun uiterlijk af te zeiken omdat je geestelijk niet tegen ze op kunt.
Nu ga je ineens mensen die zwaarder zijn afzeiken, terwijl je zelf dik geweest bent. Lijkt op mensen die gerookt hebben en rokers aan gaan vallen. Hebben dezelfde hersenkronkel.
En om op jouw "niveau" te komen zou ik dezelfde plaat voor mijn kop moeten hebben als jij en het is een feestdag, dus zijn de winkels nog dicht.
quote:Maar weet je wat nou het lullige is....
Op dinsdag 01 januari 2002 15:46 schreef Larissa het volgende:[..]
Ik zeg altijd maar zo: beter dik dan lelijk. Aan dat eerste valt nog wat te doen. Die lelijke kop van jou komt nooit meer goed.
Jij hebt trouwens geen kind gehad, dus jij had geen excuus. Ik heb een keizersnede gehad en kon de eerste tijd na mijn bevalling niet sporten etc.., slappe buikspieren door operatie gaat je ook geen donder aan verder
Sowieso erg zwak mensen op hun uiterlijk af te zeiken omdat je geestelijk niet tegen ze op kunt.Nu ga je ineens mensen die zwaarder zijn afzeiken, terwijl je zelf dik geweest bent. Lijkt op mensen die gerookt hebben en rokers aan gaan vallen. Hebben dezelfde hersenkronkel.
En om op jouw "niveau" te komen zou ik dezelfde plaat voor mijn kop moeten hebben als jij en het is een feestdag, dus zijn de winkels nog dicht.
quote:Hier niet.
Op dinsdag 01 januari 2002 15:46 schreef Larissa het volgende:
dus zijn de winkels nog dicht.
quote:* steekt hand op!
Ik ben die postspaarders nou wel zat in onzin.. tis geen humor meer, maar posts sparen
quote:nogal triest om iemand op dr uiterlijk en innerlijk te pakken;terwijl er vast aan jezelf ook wel het een en ander mankeert
Op dinsdag 01 januari 2002 15:48 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Maar weet je wat nou het lullige is....
jij bent dik EN lelijk...
en dan laten we dom nog even buiten beschouwing
[Dit bericht is gewijzigd door berney op 01-01-2002 15:56]
quote:omdat ik ervan in de war raak,
Op dinsdag 01 januari 2002 15:40 schreef Larissa het volgende:[..]
Wrom
Is toch een soort historisch jaaroverzicht. Doen ze wel vaker aan het begin van een nieuw jaar.
quote:[Onderzoek] Wat mankeert er aan Swetsenegger?
Op dinsdag 01 januari 2002 15:54 schreef berney het volgende:
nogal triest om iemand op zn uiterlijk en innerlijk te pakken;terwijl er vast aan jezelf ook wel het een en ander mankeert
quote:Dat komt omdat hij nu eenmaal een grafkarakter heeft. Toen ik van de week in de chat zei dat ik even niet normaal kon reageren omdat mijn dochter gewond was zei hij dat hem dat niet boeide, dat hij daar niets mee te maken had. Als zulke mensen het verschil niet kunnen zien tussen een IRL-situatie en een forum kunnen ze beter hun hoofd na laten kijken en in ieder geval nooit kinderen krijgen. Je zal zoiets als vader krijgen.
Op dinsdag 01 januari 2002 15:54 schreef berney het volgende:nogal triest om iemand op dr uiterlijk en innerlijk te pakken;terwijl er vast aan jezelf ook wel het een en ander mankeert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |